loading...
خرید شارژ ایرانسل
م بازدید : 10 چهارشنبه 19 تیر 1392 نظرات (0)

 

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

 

از سوی دیگر پردازنده Galaxy S III، 1.4 گیگاهرتزی چهار هسته ای Cortex-A9 است که به نظر می رسد irancell 123 قدرت یکسانی داشته باشند.
ابتدا نگاهی به جدول زیر می اندازیم تا ببنیم چه کسی irancell 123 روی کاغذ قوی تر است:
همچنین از دیگر قابلیت های این گوشی می توان به رادیو FM استریو با RDS، سوکت صوتی 3.5 میلیمتری، شتاب سنج و حسگر Proximity، پورت MicroUSB (شارژ) و نسخه 3.0 بلوتوث استریو و پشتیبانی شبکه اجتماعی irancell 123 اشاره کرد.
بسیاری گلکسی اس ۳ را با آیفون ۴اس مقایسه می کردند و با این حال باز هم آیفون ۴اس در بسیاری از چا ها از گلکسی اس ۳ بهتر irancell 123 بود اما می توان با قاطعیت گفت ایفون ۵ اپل با قدرت بسیار بالای خود به راحتی می تواند رقیب کره ای خود را پشت سر بگذارد. تراکم پیکسل در آیفون اپل بسیار خیره کننده است و این مقدار در آیفون ۵ بسیار بیشتر از گلکس اس ۳ هست. با پردازنده قوی A6 هم می توان آیفون ۵ را یک کنسول بازی تلقی کرد.قیمت آیفون ۵ امروز منتشر شده است که در عکس زیر می توانید قیمت هر سه گوشی آیفون ۵ را مشاهده کنید البته این قیمت آیفون ۵ به دلار می باشدکه حدود قیمت اصلی آن به ریال را می توانید بدست آورید.
عرضه این irancell 123 گوشی که با گارانتی پارس سامتل از ساعت 11 روز شنبه 29 مهرماه در تهران، مشهد و یزد آغاز شد با استقبال زیادی از سوی علاقه مندان روبرو شد. Galaxy Note II دارای صفحه‌ای ۵.۵ اینچی از نوع HD Super AMOLED با نسبت ابعاد ۱۶ به ۹ است که تصاویر را با جزئیات و کیفیتی بالا به نمایش در می‌آورد. این صفحه‌نمایش برای تماشای ویدئوهای HD ایده‌آل خواهد بود و به خواناتر شدن نوشته‌ها کمک خواهد کرد.
همانطور که می بینید اختلاف بین این ۲ گوشی واقعا کم است اما تنها چیزی که بسیار آیفون را عقب می اندازد نداشتن NFC است . جالب است که در حال حاضر بازی های آندروید تقریبا با آی او اس برابری می کند و این دیگر مزیتی برای اپل به حساب irancell 123 نمی آید.
صفحه نمایش لمسی 2.8 اینچ TFT با وضوح بالا، نسخه 2.3.6 آندروید (Gingerbread) با منوی Touchwiz، 3GB حافظه داخلی ، محل کارت حافظه MicroSD تا 32GB و امکان جابجایی در زمان روشن بودن گوشی، دوربین 2 مگاپیکسل با کانون ثابت و Geotagging و گیرنده irancell 123 GPS با A-GPS از امکانات این گوشی به شمار می آید.
این گوشی از صفحه نمایش 4.7 اینچی بهره irancell 123 می برد و از سیستم عامل آندروید پشتیبانی می کنند.
چند روزی بیشتر از معرفی گوشی Padfone 2 نگذشته که سر و صدای زیادی به پا کرده و وب سایت های خبری در صدد مقایسه این گوشی با Galaxy irancell 123 S III برآمده اند.
خوب بالاخره مراسم تمام irancell 123 شد و همگان آیفون ۵ را دیدند. این تاپیک مقایسه ای بین Apple iPhone 5 و Samsung Galaxy SIII است. این ۲ گوشی بیشترین قسمت بازار را از آن خود کرده اند. همگان می دانیم مطمئنا آیفون ۵ فروش بسیار بالایی خواهد داشت پس مقایسه این ۲ گوشی اصلا کار غلطی نیست. متاسفانه آیفون ۵ قبل از معرفی کاملا لو رفته بود و تقریبا همگان می دانستند که این آیفون چه خواهد بود، اماهیچ کس جز اپل نمی تواند به خوبی امکانات این آیفون را توضیح دهد!
نوت 2 هر چند که از همه گوشی های اندروییدی بزرگتر است و از آن به عنوان تلفن همراهی ما بین تبلت و گوشی نام برده می شود اما به راحتی در دست قرار می گیرد. Galaxy Note II دارای ویژگی‌های irancell 123 منحصربه ‌فردی در زمینه تولید محتوا و انجام کارهای خلاقانه است چراکه این محصول به ایده های شما جان می دهد و کمک می کند تا این ایده ها را به آسانی و تنها با یک کلیک با همه به اشتراک بگذارید.
irancell 123 فروشندگان گوشی های سامسونگ از استقبال مشتریان از گلکسی پاکت سامسونگ در سطح بازارتلفن همراه خبر دادند.
نمایشگر گوشی Padfone 2 از نوع Super IPS Plus است irancell 123 و می تواند تصاویر را با وضوح 1280×720 پیکسل نمایش دهد و به پردازنده 1.5 گیگاهرتزی Snapdragon S4 و دو گیگابایت RAM بهره می برد.
به گزارش اخبار خارجی irancell 123 موبنا، از آنجا که گوشی Galaxy S III سامسونگ یک دستگاه فوق هوشمند با پردازنده چهار هسته ای است، Padfone 2 ایسوس قابلیت رقابت با آن را دارد.
این گوشی که ضخامتش 9 و چهاردهم میلیمتر است یکی از باریک ترین گوشی های جهان محسوب می شود و در ابعاد151 در 80 میلیمتر و با irancell 123 وزن 183 گرم ساخته شده است.
به گزارش خبرنگار موبنا به نقل از منابع بازاری، این گوشی سامسونگ با برخورداری از امکانات بالا irancell 123 و قیمت زیر 350 هزار تومانی توانسته از تقاضای مناسبی در میان مشتریان برخوردار شود.این گوشی که اندازه کوچکی دارد و در ابعاد مناسب طراحی و تولید شده با قیمت328 هزار در بازار تلفن همراه تهران از فروش خوبی برخوردار شده است.
این در حالی است که گلکسی اس 3 از صفحه نمایش 4.8 اینچی Super AMOLED irancell 123 بهره می برد، اما تصاویر هر دو گوشی با رزولوشن یکسان به نمایش در می آید.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 291
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 64
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 268
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 268
  • بازدید ماه : 316
  • بازدید سال : 319
  • بازدید کلی : 12,607