loading...
خرید شارژ ایرانسل
م بازدید : 13 شنبه 05 مرداد 1392 نظرات (0)

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

اما این روند دایمی نیست و پیش‌بینی می‌شود در کوتاه مدت مسایل دیگری در بازار موثر باشد که روند کاهش قیمت را تعدیل خواهند کرد. به عنوان مثال پس از رکود خرداد و افزایش ارزش ریال واردکنندگان با احتیاط بیشتری واردات را انجام می‌دهند و می‌توان گفت در ماه تیر کالای انباشته شده در خرداد به بازار شارژ مستقیم ایرانسل تزریق می‌شود.
پیش از این، شایعاتی در رابطه با ساعتی به نام Galaxy Altius منتشر شده بود و تصاویری از رابط کاربری آن بدست آمده بود. مدیر بخش موبایل سامسونگ اطلاعات بیشتری در رابطه شارژ مستقیم ایرانسل با پروژه ساعت هوشمند این شرکت بیان نکرده است.
سقوط قیمت لپ تاپ با کاهش قیمت ارز - کاهش قیمت لپ تاپ تا کی ادامه دارد؟کاهش بهای ارز امیدهای زیادی برای بهبود شرایط بازار ایجاد کرده و صرف نظر از افزایش قدرت خرید مصرف‌کنندگان شارژ مستقیم ایرانسل مواردی مثل تنوع مدل‌ها و کاهش تاخیر بین ایران و بازارهای جهانی نمونه‌ای از فرصت‌های پیش رو است. در مقایسه با دهه دوم خرداد ماه می‌توان گفت روند کاهش قیمت در برخی مدل‌ها به ۲۰ درصد می‌رسد اما پیش‌بینی کارشناسان نشان می‌دهد این تغییرات موقتی هستند و در کوتاه مدت شرایط فروش کالای لپ‌تاپ با تحولاتی روبرو خواهد شد.
کاهش قیمت لپ تاپ تا کی شارژ مستقیم ایرانسل ادامه دارد؟
بر اساس اعلام فعالان بازار اما، تکمیل موجودی بازار ماحصل ورود محموله‌های وارداتی جدید است شارژ مستقیم ایرانسل و این درست نیست که تصور شود فروشندگان تاکنون از فروش محصولات خودداری کرده و اینک با انتشار خبر ورود محصولات جدید مبتنی بر تکنولوژی جدید محصولات قدیمی را به بازار عرضه کرده‌اند.
سرویس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات - ictns.ir - با انتشار خبر ورود لپ‌تاپ‌های جدید مجهز به پردازنده‌های نسل جدید haswell فروشندگان بازار، لپ‌تاپ‌های قدیمی را که به پردازنده‌های core 2duo و dual شارژ مستقیم ایرانسل core مجهزند به بازار عرضه کردند مرتضی مرادی یکی از فعالان بازار کامپیوتر در این باره به «دنیای‌اقتصاد» اعلام کرد: محصولات مبتنی بر تکنولوژی جدید اگر به این زودی‌ها به بازار بیایند هم تا یکسال سهم چندانی از میزان فروش بازار را به خود اختصاص نخواهند داد. به همین دلیل نمی‌توان گفت که انتشار خبر ورود محصولات جدید موجب شده است برخی از احتکارکنندگان کالا، نمونه‌های قدیمی را به بازار تزریق کنند.
ساعت مچی SPH-WP10 سامسونگ که امکان برقراری تماس تلفنی را داشت.اما حالا با پلتفرم اندورید امکان ساخت یک ساعت هوشمند تمام عیار میسر شده است و براساس اظهارات تازه مدیر بخش موبایل شارژ مستقیم ایرانسل سامسونگ احتمالا امسال شاهد ساعت هوشمند سامسونگ خواهیم بود.
در همین رابطه آرش فکوری، کارشناس توسعه بازار و از مدیران ارشد فروش و بازاریابی در حوزه تجهیزات همراه، با اشاره به نوسانات اخیر ارز و تاثیر آن در صنعت فناوری اطلاعات می‌گوید: «هر ساله در ابتدای تابستان افزایش تقاضا وجود دارد اما امسال رونق شارژ مستقیم ایرانسل بیشتری وارد بازار می‌شود؛ تقاضایی بود که به دلایل مختلف از جمله همین نوسانات همواره عقب می‌افتاد و آن هم اکنون وارد بازار شده و به خرید تبدیل می‌شود.
به گفته شارژ مستقیم ایرانسل این فعال بازار، افزایش موجودی در بازار تنها ناشی از واردات محموله‌ها است.
او در این رابطه می‌گوید توزیع‌کنندگان منطقه‌ای بر اساس یک روند مشخص سفارش‌ها را دریافت می‌کنند و ورود این کالا‌ها به بازار ایران می‌تواند تنوع مناسب قیمت و کالا در مردادماه را به همراه داشته باشد. اما باز هم شارژ مستقیم ایرانسل موج بعدی وارد بازار خواهد شد و عرضه همچنان عقب‌تر از تقاضا قرار دارد. بنابراین اینکه بگوییم روند کاهش قیمت‌ها ادامه‌دار خواهد بود به موارد مختلفی بستگی دارد و ممکن است افزایش قیمت را هم شاهد باشیم.
با انتشار خبر ورود لپ‌تاپ‌های جدید مجهز به پردازنده‌های نسل جدید haswell فروشندگان بازار، لپ‌تاپ‌های قدیمی را که به پردازنده‌های core 2duo و dual core مجهزند به بازار عرضه کردند و گویا دیگر در بازار از کاهش موجودی خبری شارژ مستقیم ایرانسل نیست.
اگر این روند تثبیت نشود احتمال کاهش عرضه وجود دارد. نکته دیگر افزایش تقاضا با انگیزه کاهش قیمت کالا است. این موضوع هم سبب می‌شود عرضه از تقاضا عقب بماند و ممکن است تامین این کسری تا شارژ مستقیم ایرانسل اواخر تیر معوق نگه داشته شود». این کارشناس توسعه بازار معتقد است تولیدکنندگان و کانال‌های توزیع در خارج از کشور نیز آمادگی کافی برای افزایش تقاضا را ندارند و زمانی که این درخواست‌ها تامین شود می‌تواند در قیمت کالا موثر باشد.
سامسونگ سال‌ها است که در زمینه طراحی و ساخت ابزارهای پوشیدنی فعالیت شارژ مستقیم ایرانسل می‌کند اما تا به امروز نتوانسته در این زمینه موفق باشد. در سال 1999 این کمپانی اولین ساعت مچی که کار تلفن همراه را نیز انجام می‌داد، با نام SPH-WP10 وارد بازار کرد. پس از آن در سال 2009 نیز ساعت دیگر با نام S9110 که تصویر آن را در ابتدای مقاله مشاهده کردید وارد بازار شد. این ساعت دارای صفحه لمسی، بلوتوث و امکان همگام سازی ایمیل‌ها با اوت‌لوک بود. S9110 حدود 470 دلار قیمت داشت و هیچ وقت موفق نبود.

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 291
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 50
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 19
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 19
  • بازدید ماه : 67
  • بازدید سال : 70
  • بازدید کلی : 12,358