loading...
خرید شارژ ایرانسل
م بازدید : 11 دوشنبه 05 فروردین 1392 نظرات (0)

دریافت مستقیم شارژ ایرانسل

 

 

  محصولی زیباست این واقعیت را بدون هیچ واسطه ای با اولین نگاه می توان دریافت. ظاهر گوشی شباهت چندانی به تمام لمسی های پیشین این شرکت و مدل های مختلفی که پس از 5800 پا به عرصه وجود گذاشتند ندارد و بدنه تمام آلومینیومی و یکدست گوشی که در پنج رنگ جذاب و فوق العاده عرضه می گردد بطور کلی محصول تازه و پر زرق و برقی را به نمایش می گذارد. ابعاد گوشی 12.9×59.1×113.5 میلیمتر با وزن 135 گرم است که بیشترین تغییر در آن در مقایسه با X6 بعنوان نزدیک ترین مدل به افزایش بیش از 8 میلیمتری عرض گوشی باز می گردد که از آن نمونه ای بسیار عریض و بزرگی ساخته است. صفحه نمایش دستگاه هم اندازه با N97 یعنی 3.5 اینچ اما با یک تفاوت بسیار بزرگ است جائیکه برای اولین بار در خانواده نوکیا فناوری AMOLED در چنین سایزی به کار گرفته می شود. این صفحه نمایش یک اولین دیگر را نیز برای نوکیا به همراه دارد چرا که صفحه نمایش N8 اولین صفحه نمایش AMOLED نوکیاست که از فناوری لمسی خازنی در آن استفاده شده که به مدد این فناوری علاوه بر حساسیت بسیار زیاد صفحه نمایش، امکان بهره گیری از قابلیت های مخصوص این فناوری همچون زوم دو انگشتی (Pinch Zoom) نیز فراهم آمده است. وضوح صفحه نمایش همچون دیگر سیمبین های نوکیا در این کلاس 640×360 پیکسل بوده و تعداد رنگ های قابل نمایش نیز همچون همیشه 16 میلیون رنگ است. در رابطه با کیفیت این صفحه نمایش بعلت در دسترس نبودن گوشی نمی توان اظهار نظر کرد اما از هم اینک از حضور Multi Touch، چرخش اتوماتیک تصویر و بدنه ضد خش در آن می توان مطمئن بود. زیر صفحه نمایش یک تک دکمه که احتمالا میانبر ورود به منو ست قرار دارد و تقریبا برای اولین بار کلیدهای دو گانه سبز و شارژ مستقیم ایرانسل قرمز از این ناحیه حذف شده اند. در بالای صفحه نمایش نیز المان های همیشه حاضر در این کلاس یعنی سنسور تنظیم نور، حسگر تقارب برای خاموش کردن صفحه نمایش در حین تماس و دوربین دوم تماس های ویدئویی به چشم می خورند.
nokia_n8_preview_05.jpg شارژ مستقیم ایرانسل
nokia_n8_preview_03.jpg شارژ مستقیم ایرانسل
nokia_n8_preview_04.jpg شارژ مستقیم ایرانسل
اما اصلی ترین جذابیت N8 در المان های سخت افزاری دور صفحه نمایش بر بالای آن قرار گرفته است جائیکه علیرغم قول های متعددی که شرکت های مختلف در این رابطه داده اند در نهایت این نوکیا بود که این قول را عملی ساخت و برای اولین بار پورت HDMI را به دنیای موبایل وارد نمود بواسطه این پورت نه تنها تصاویر با کیفیتی به سمت گیرنده ارسال می گردد بلکه بار دیگر برای اولین بار از طریق این پورت صدای فراگیر دالبی واقعی نیز تولید می شود که تا همین چند سال پیش حتی تصور تولید آن توسط یک موبایل نیز بیشتر به خواب و خیال شبیه بود. البته این پورت یک مشکل نسبتا کوچک را نیز به همراه دارد که در نگاه اول نمی توان آن را تشخیص داد چرا که علیرغم ظاهر معمولی این پورت در زیر پوشش پلاستیکی خود که همچون پورت های استاندارد HDMI به نظر می رسد واقعیت این است که این پورت از نمونه های استاندارد اندکی کوچک تر بوده و به همین علت امکان استفاده از کابل های معمول برای اتصال آن به گیرنده های منطبق وجود ندارد و باید از پورت مخصوص آن استفاده کرد. نوکیا البته علاوه بر این پورت امکان انتقال صدا و تصویر به شیوه عادی با استفاده از کابل های سه رنگ معمول Composite را نیز در این گوشی در نظر گرفته است. از دیگر موارد حاضر در بالای گوشی باید به کلید Power و جک 3.5 میلیمتری هدست اشاره کرد که در دو سوی پورت HDMI جا خوش کرده اند.یکی دیگر از جذابیت های اصلی N8 در پشت آن نهفته است جائیکه بلاخره نوکیا نیز با قدرت هرچه تمام تر به رده Camera Phone های 12 مگاپیکسلی پای گذاشته است. دوربین بکار گرفته شده در N8 که بروی یک برجستگی شارژ مستقیم ایرانسل حدودا یک میلیمتری جای گرفته بعد از غیبتی حدودا 2 ساله از زمان ارائه 6220 تاکنون بار دیگر فلش زنون پر قدرتی را بر بالای خود می بیند که با یک تک فلش LED که برای نورافشانی در حین فیلمبرداری بکار گرفته می شود شرایط بسیار مطلوبی را برای عکاسی و فیلمبرداری مهیا نموده است. در زیر لنز دوربین میکروفون ضبط صدا جای دارد که ظاهرا این بار به فرم استریو طراحی شده است. البته این دوربین نیز به مانند تقریبا تمامی Camera Phone های یک سال گذشته دو عضو سابقا همیشه حاضر در این رده یعنی آینه عکاسی از خود و کاور لنز را به فراموشی سپرده است.
سمت چپ دستگاه ظاهرا در ساختاری مشابه با 5800 محل جایگذاری سیمکارت و اسلات کارت حافظه است که البته ظاهرا این بار برخلاف 5800 بدلائلی که در ادامه به آنها می پردازیم امکان خارج نمودن مستقیم سیمکارت بدون مزاحمت باتری وجود دارد. در زیر این دو بخش نیز شکافی مشابه با اسپیکر اصلی دستگاه به چشم می خورد که اگر حدس ما شارژ مستقیم ایرانسل در این زمینه به واقعیت بپیوندد خبری از اسپیکر استریو در N8 نخواهد بود. تنها نکته دیگر در این بخش یک پیچ کوچک حاضر در زیر این شکاف است که در ادامه به کارکرد آن اشاره می کنیم.
کاملا باز گذاشته است جائیکه پس از معرفی پر سر و صدای Maemo و ارائه نسبتا موفقیت آمیز آن در شارژ مستقیم ایرانسل N900 به یکباره با به میان آمدن پلتفرم MeeGo، سیستم عامل قبلی به یکباره به فراموشی سپرده شد و حالا نیز با نمایش Symbian^3 دیگر خبر خاصی از MeeGo هم نیست البته کاملا مشخص است که Maemo و MeeGo نسبت به Symbian^3 در یک کلاس قرار ندارند اما این نیز واضح است که نوکیا هم هنوز تصمیم قطعی خود مبنی بر تمرکز بیشتر بروی یک پلتفرم را نگرفته است. باری در این شرایط است که نوکیا بلاخره پس از مدتها محصولی را به نمایش گذاشت که بیم و امید را هر دو با هم به دوستدارن این برند هدیه کرده است امید به گذشته درخشان سری N و بیم از دایره تکرارهای نا امید کننده پیشین.
nokia_n8_preview_02.jpg شارژ مستقیم ایرانسل
سمت راست دستگاه به Rocker نسبتا بزرگ تغییر صدا، اسلایدر قفل صفحه نمایش و شاتر دوربین تعلق دارد و در اینجا نیز به شارژ مستقیم ایرانسل مانند سمت چپ یک پیچ دیگر زیر دکمه شاتر دیده می شود. تنها نکته مشخص در پائین گوشی ظاهرا محل اتصال شارژر باتری است.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 291
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 53
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 85
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 85
  • بازدید ماه : 133
  • بازدید سال : 136
  • بازدید کلی : 12,424