loading...
خرید شارژ ایرانسل
م بازدید : 14 شنبه 18 خرداد 1392 نظرات (0)

 

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

 

تحلیلگران فناوری این گوشی را بلندپروازانه توصیف کرده اند اما در ادامه گفته اند که ایرانسل123 شاید این گوشی از قدرت لازم برای نفوذ در بازار موبایل برخوردار نباشد، بازاری که این روزها به ترتیب تحت تسلط اندروید، iOS و ویندوزفون است.
Q10 در اندازه بسیار شبیه به Bold 9900 است. اما کمی سنگین تر از آن است. (Q10: 119.6mm x 66.8mm x 10.35mm and 139g. Bold 9900: 115mm x 66mm x 10.5mm and 130g) پوشش باتری هر دو یکی است. پوشش دستگاه با یک ماده جدید بسیار راحت انجام شده که لاستیک مانند است. اما ایرانسل123 کمی ارزان به نظر می آید.
کیفیت صدا Q10 فوق العاده است، یک اجرای خوب از صدای HD . شما می توانید باس را افزایش دهید و زیر و ایرانسل123 بم صدا را در گزینه های تلفن تغییر دهید. مرور وب یه سورپرایز شیرین و لذت بخش خواهد بود، شما می توانید در موارد اضطراری، فقط نیمی ازصفحه تلفن را به مرورگر اختصاص دهید. و به راحتی با کلیدهای میانبر از نصف دیگر صفحه گوشی استفاده کنید. شما در آن واحد میتوانید شش پیام را مشاهده کنید.
از تمام برندهایی که گوشی همراه تولید می کنند، شاید هنوز apple است که هم در سخت افزار، هم نرم افزار خیلی خوب پیش می رود. اما با BlackBerry تفاوت در سیستم عامل را احساس می کنید. سیستم عامل گوشی همراه با نام تجاری جدید که بسیار با سرعت در حال پیشرفت است. از اولین گوشی،flakey BB10 تنها سه ماه گذشته و بعد ازآن BB10.1 و حالا، Q10 بسیار چشمگیر است و سیستم عامل قدیمی را به ایرانسل123 سیستم عامل مدرن تغییر داده است.
این ایرانسل123 نیمه پشتی دستگاه را می توان به تکه دیگری عوض کرد که رنگ متفاوتی دارد و این رنگ موجب می شود که دستگاه ویژگیهای جدیدی داشته باشد.
این گوشی فنلاندی با نام ” جولا” (Jolla) عرضه شده و دارای صفحه ایرانسل123 نمایش اچ دی ۴٫۵ اینچی است. یکی از ویژگی های منحصر به فرد این گوشی ماهیت دونیم شده آن است.
این شرکت درنظر دارد پیش از پایان سال ایرانسل123 جاری میلادی گوشی خود را وارد بازار کند، دستگاهی که قرار است با قیمتهای ۳۹۹ و ۵۰۰ دلار به فروش برسد. این احتمال وجود دارد که جولا پیش از سایر نقاط جهان، نخست در آسیا به فروش گذاشته شود اما هنوز این موضوع رسما اعلام نشده است.
هرکدام از این نیمه ها می توانند به طور مستقل تنظیم شوند برای مثال می توان یکی را برای محل کار و یکی را برای استفاده شخصی تنظیم کرد. کاربر حتی می توان نیمه ای را خریداری کند که دارای اپلیکیشنهای منحصر به فرد است و یا حتی از ویژگی شارژ وایرلس ایرانسل123 برخوردار است.
نیمه جلویی آن به نیمه پشتی متصل ایرانسل123 می شود و ظاهر جدیدی را برای این تلفن به همراه داشته است. این ویژگی موجب شده که جولا با هر نیمه خود که باشد علاوه بر ظاهر، کارکردهای متفاوتی به خود بگیرد.
سخت ایرانسل123 افزار
ک گروه از مهندسان و ایرانسل123 طراحان سابق نوکیا از یک گوشی هوشمند جدید که دارای یک سیستم عامل کاملا جدید است، رونمایی کردند.
شاید اگربخواهیم Q10 را در برابر گوشی های هم رده ی خودش ایرانسل123 بررسی کنیم، باید گفت که در ارتباط برقرار کردن فوق العاده است. البته این قابلیت را همه ی گوشی های هوشمند مدرن دارند، اما درباره ی چیزی متفاوت صحبت می کنم. طراحی نرم افزار بلک بری با اندیشه بسیار زیاد و یک ایده روشن، از آنچه که مردم می خواهند انجام شده است.
مهندسان سابق نوکیا که کار روی سیستم عامل اصلی شرکت نوکیا تحت عنوان MeeGo را ادامه دادند، منجر به تولید گوشی هوشمند جولا شد. پس از همکاری ۲۰۱۱ نوکیا با مایکروسافت امید آنها برای انتشار ایرانسل123 سیستم عامل MeeGo نقش بر آب شد. از این رو کارمندان سابق نوکیا شرکت جدیدی تأسیس کردند تا کاری که در نوکیا آغاز کرده بودند را به پایان برساند و اکنون نتایج آن تأثیرگذار به نظر می رسد.
سیستم عامل جدید که روی جولا نصب شده به عنوان نسخه تکامل یافته MeeGo است و با تمام سیستم عاملهای تلفنهای همراه کنونی فرق دارد. در این سیستم عامل به جای آیکونهای ساده روی صفحه خانگی، پنلهای زنده ای برای اپلیکیشن وجود دارد ایرانسل123 که آخرین نامه های الکترونیکی، اخبار و غیر را نشان می دهد و به هیچ عنوان شبیه ویندوزفن نیست.
شاید هر روز افراد زیادی را می بینید که گوشی های بزرگ با صفحه ی تمام لمسی دارند و این ایرانسل123 به نظر بیاید که داشتن یه گوشی با صفحه کلید، خیلی تکراری و ازمد افتاده شده است. تایپ با گوشی لمسی بسیار راحت است و از تمام صفحه برای دیدن صفحات وب می توان استفاده کرد. اما با دید بلک بری Q10 شاید نظرتان درباره ی گوشی های دارای صفحه کلید عوض شود.
قاب فولاد باعث افزایش مقاومت دستگاه شده است. همچنین نوار پشت گوشی از لنز دوربین محافظت می کند. صفحه نمایش Q10، سی درصد بزرگتر ایرانسل123 از ۹۹۰۰ است. دارای رزولوشن صفحه نمایش ۳٫۱ اینچی، تراکم پیکسل ۳۳۰ppi، تماما باعث می شود که متن برجسته به نظر برسد.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 291
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 52
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 47
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 47
  • بازدید ماه : 95
  • بازدید سال : 98
  • بازدید کلی : 12,386