loading...
خرید شارژ ایرانسل
م بازدید : 14 سه شنبه 21 خرداد 1392 نظرات (0)

 

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

همچنین با انتخاب گزینه irancell123 Driving Mode در نرم افزار پیامک خوان فارسی رانندگان می توانند به محض دریافت پیامک بدون نگاه کردن به گوشی همراه و یا انجام هر کار دیگری به صورت خودکار پیامک های خود را بشنوند.
از دیگر کاربردهای این نرم افزار می توان به توانایی ارتباط برقرار کردن افراد ناشنوا و یا کم شنوا با افراد عادی به صورت صوتی و irancell123 نیز آشنایی غیر فارسی زبانان با تلفظ حروف و کلمات فارسی اشاره کرد.
حجم اين دو برنامه بسيار کم مي‌باشد و با اجراي هميشگي آن‌ها توان بسيار کمي از irancell123 پردازنده و حجم کمي از حافظه را به خود اختصاص مي‌دهند.
افراد نابینا و کم بینا با کمک این نرم افزار می توانند پیامک ها را به زبان فارسی شنیده و سالمندانی که دچار پیرچشمی بوده یا به هر دلیلی قادر irancell123 به خواندن پیامک نیستند نیز می توانند از محتوای پیامک های خود مطلع شوند.
دومين نرم‌افزار با نام irancell123 Voice Screen Shot که از همان شرکت MMMOOO است، کارکردي مشابه نرم‌افزار قبل و سريع‌تر از آن را دارد که بيشتر براي کنترل صفحه‌نمايش گوشي موبايل به کار مي‌رود.
در اين مطلب قصد داريم irancell123 2 نرم‌افزار کنترل صوتي را به شما معرفي کنيم که مخصوص سيستم‌عامل سيمبين، نسخه‌هاي s^3 ،Anna و Belle است و در اين زمينه کمک زيادي به شما مي‌کند. نام اولين نرم‌افزار MMMOOO Voice Shortcut است که توسط شرکت نرم‌افزاري بزرگي با همين نام يعني MMMOOO ساخته شده است.
اين نرم‌افزار به irancell123 نوعي مشابه برنامه siri در سيستم‌عامل iOS را در سيمبين شبيه‌سازي مي‌کند و مي‌توان از آن به عنوان بهترين برنامه کنترل صوتي براي تلفن‌هاي‌همراه مبتني بر سيستم‌عامل سيمبين ياد کرد.
به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، امروزه تلاش زيادي irancell123 صورت مي‌گيرد تا کاربران موبايل بتوانند استفاده راحت‌تري از دستگاه‌هاي تلفن همراه‌شان بکنند و همين‌طور به سرعت به خواسته‌هاي خود دسترسي داشته باشند و از اين رو نحوه تعامل با گوشي‌هاي موبايل هر روز دستخوش تغييرات فراواني مي‌شود.
براي نمونه شرکت‌هاي بزرگ توليدکننده موبايل سعي دارند کيفيت کنترل صوتي را irancell123 در محصولات‌شان هر روز ارتقاء بخشند و يا از فناوري‌هاي جديد مانند صفحه‌نمايش‌هاي مجازي که با استفاده از تابش نور شکل مي‌گيرند استفاده کنند.
در ميان غول‌هاي تلفن‌همراه که سعي دارند irancell123 در اين ميدان پيروز شوند، ضعيف‌ترها نيز سعي دارند با پشتوانه قوي نرم‌افزاري اين فاصله را جبران کنند.
این نرم افزار قابلیت اعلام ساعت، تاریخ، شکلک ها و خواندن پیامک دریافتی را به صورت واج به واج، کلمه به کلمه و کل جمله دارا بوده و علاوه بر متون فارسی irancell123 می تواند پیامک های نوشته شده به زبان فارسی با حروف انگلیسی (پینگلیش) را نیز برای کاربر بخواند.
ويژگي بارز اين نرم‌افزار در اين است که با صداي خود و هر زبان و آوايي که دوست داشتيد irancell123 مي‌توانيد برنامه‌هاي مختلف موجود روي گوشي خود را فراخواني مي‌کنيد، زيرا اين اجازه را به شما مي‌دهد تا براي هر بخش صداي خود را ضبط کنيد و پس از تاييد با اجراي برنامه به صورت پس‌زمينه، از آن‌ها استفاده کنيد.
به گزارش خبرنگار فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران، محققان یک شرکت دانش بنیان برای اولین بار موفق به تولید نرم افزاری برای گوشی های همراه شده اند که می تواند متن و پیامک فارسی را به گفتار تبدیل irancell123 نماید.
نرم افزار پیامک خوان فارسی بر اساس علم پردازش زبان طبیعی طراحی شده و می تواند متن مورد نظر را به صوت تبدیل کرده و آن را با صدای زن، مرد یا کودک به irancell123 کاربر ارائه دهد.
وی افزود: تنظیم بلندی صدا، سرعت خواندن پیامک، زیر و بمی صدا و اندازه نوشته پیامک از دیگر امکاناتی است که برای نرم افزار پیامک خوان فارسی در نظر گرفته شده و گوشی های دارای سیستم عامل سیمبین irancell123 S60 ورژن 3 و بالاتر توانایی اجرا و پشتیبانی این برنامه را دارند.
اين نرم‌افزار با کارکرد دقيق و سريع خود مي‌تواند خدمات فراواني نظير irancell123 فراخواني برنامه‌ها، مرورگر و يا تماس و ارسال پيام به مخاطب مورد نظرتان را تنها با دستورات صوتي شما اجرا کند.شما با استفاده از اين برنامه قادر خواهيد بود ميان‌برهاي صوتـي بسياري را تعيين کنيد و از آن‌ها براي دسترسي سريع و آسان به قسمت‌هاي مختلف موبايل استفاده کنيد.
***سمیه باقر بیگی، مجری طرح نرم افزار متن خوان فارسی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اظهار irancell123 داشت:
براي مثال شما irancell123 به وضوح، رشد استفاده و به کارگيري صفحات لمسي را در گوشي‌هاي همراه مي‌بينيد. اين تغييرات به همين‌جا ختم نمي‌شود و ما شاهد ارتقاء کيفي نحوه ارتباط کاربران با سيستم‌عامل موبايل هستيم که در اين ارتباط از صوت و نور همراه با فناوري‌هاي جديد کمک گرفته شده است.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 291
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 61
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 220
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 220
  • بازدید ماه : 268
  • بازدید سال : 271
  • بازدید کلی : 12,559