loading...
خرید شارژ ایرانسل
م بازدید : 12 شنبه 07 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

دریافت مستقیم شارژ ایرانسل

 

 

 

بسته بروز رسانی Nokia 808 PureView بهبود های فراوانی را به ارمغان می آورد که بیشتر آنها مربوط به بخش دوربین و فیلم برداری می شود، مهمترین این بهبود ها عبارتند از: شارژ مستقیم ایرانسل
5- Sony شارژ مستقیم ایرانسل Xperia T
تصویری شارژ مستقیم ایرانسل از حالت Grid در نرم افزار گالری
سونی بعد از جدایی از شرکت همکار سابق خود یعنی اریکسون حوزه تولید گوشی های تلفن همراه موفقیت های زیادی در تولید و عرضه گوشی های هوشمند پیدا کرد به شکلی که هم اکنون قریب به اتفاق کارشناسان بازار تلفن همراه گوشی های سونی را یک گام پیشرفته تر و زیباتر از گوشی های سونی اریکسون سابق می دانند. درست است که سونی در بازار گوشی های هوشمند به خوبی ظاهر شده ولی هنوز مدل های High End این برند در پشت گوشی های هوشمند High End برندهای سامسونگ و HTC در بازار حرکت می کنند. سونی با تشخیص این نقیصه تلاش کرده که با تولید Xperia T بتواند در این رده از بازار هم قابلیت های خود را به رقبا اثبات کند. . در قسمت پشت بدنه Xperia T انحنایی دیده می شود که البته به شدت انحنای Arc سونی اریکسون نیست و اختلاف نازک ترین قسمت با کلفت ترین قسمت در اندازه زیادی نمی باشد. در پنل رویی این گوشی همانند بیشتر گوشی های سونی تولید شده لبه های تیز به چشم می خورد که در پنل پشتی این لبه های تیز تبدیل به لبه های با انحنای مناسب شده اند. با در نظر گرفتن کلیه موارد فوق باید اذعان داشت که این مدل یکی از گوشی های خوش دست سونی می باشد. مانیتور این گوشی از اندازه 4.55 اینچ برخوردار بوده و می تواند تصاویر را با رزولوشن 1280 در 720 شارژ مستقیم ایرانسل پیکسل نمایش دهد که این به معنای تراکم 323 پیکسل در هر اینچ مربع است. تراکم رنگ این مانیتور به 16 میلیون رنگ می رسد. موتور تصویری BRAVIA در کنار تراکم رنگ و تراکم پیکسل بالا در این مانیتور موجب شده که کیفیت تصاویر نمایش داده شده روی این مانیتور مثال زدنی باشد. این گوشی از دو دوربین بهره می برد که دوربین اول در بالای مانیتور جای گرفته و برای تماس های تصویری کاربرد دارد. دوربین دوم این گوشی هم در قسمت پشت آن قرار داشته و از کیفیت فوق العاده 13 مگاپیکسلی برخوردار است. این دوربین می تواند عکس هایی با رزولوشن 4128 در 3096 پیکسل را برای شما به ارمغان بیاورد. سیستم عامل این گوشی آندرویید نسخه 4.0.4 است و با وجود پردازنده 1.5 گیگاهرتزی دوهسته ای در این گوشی بسیار روان کار می کند. امکان مشاهده فایل های آفیس در این گوشی فراهم است. 50 گیگابایت حافظه کلود هم در اختیار خریداران این گوشی قرار می گیرد.
شاید به نظر برسد که سیستم عامل سیمبیان -- که نسخه های جدید آن با نام نوکیا بل عرضه شده است -- روزهای پایانی زندگی بلند و پر افتخار خود را سپری می کند، اما شرکت نوکیا قطعاً به این زودی شارژ مستقیم ایرانسل ها کاربران میلیونی این سیستم عامل را رها نمی کند. در همین رابطه نوکیا که این روزها حسابی سرگرم آماده سازی بسترهای لازم برای عرضه سری جدید محصولات ویندوز فونی خود است، خبر از ارائه یک بسته بروز رسانی برای چهار گوشی مبتنی بر نوکیا بل داده است.گوشی اول این لیست، Nokia 808 PureView نام دارد که به داشتن یک دوربین فوق‌العاده با کیفیت معروف است. سه گوشی دیگر این لیست نیز عبارتند از Nokia 701، Nokia 700 و Nokia 603 که البته بروز رسانی های کوچک تری را دریافت خواهند کرد.
Nokia شارژ مستقیم ایرانسل PureView 808
دسترسی به امکانات بیشتر هنگام باز کردن تصاویر از طریق ویجت قرار گرفته در صفحه اصلی. از جمله این امکانات بیشتر می توان به امکان مشاهده دیگر تصاویر، بزرگ نمایی، به اشتراک شارژ مستقیم ایرانسل گذاری، ویرایش و ارسال سریع تر تصاویر اشاره کرد.
شرکت تایوانی شارژ مستقیم ایرانسل HTC اخیراً شاهد افت فروشی مقطعی در سبد محصولات خود بوده که این امر بیشتر به دلیل پیشرفت گسترده سامسونگ و اپل و حتی سونی در بازارهای دنیا بوده است. HTC هم اکنون به خوبی متوجه شده که با پیروی از روندهای ایجاد شده توسط سایر برندها در بازار گوشی تلفن همراه در دنیا نمی تواند جایگاه واقعی خود را پیدا کند به همین دلیل این برند چندی است که روی طرح های ابتکاری کار می کند که تاکنون رقبا کمتر روی آن کار کرده اند. یکی از جدیدترین گوشی های این شرکت که هم در طراحی و هم قابلیت ها دارای تمایز آشکاری با سایر رقبا در بازار است Droid DNA نام دارد. طراحی این گوشی HTC تا حدی کم نظیر است چراکه به صورت کاملاً یکپارچه در پشت و رو طراحی شده ولی با دو جنس متفاوت! در قسمت پشت پلاستیک با کیفیتی کل اجزا را بدون هیچ شیاری در بدنه در خود جای داده و در روی بدنه لایه مقاوم شیشه ای، مانیتور، دکمه های لمسی پایین مانیتور و سایر اجزای بالای مانیتور را به صورت یکپارچه در زیر خود جای داده است. همچنین نهایت تلاش در طراحی این گوشی صورت گرفته که حاشیه های کناری و بالا و پایین نسبت به مانیتور نزدیک بوده و کلفت به نظر نرسند. علاوه بر طراحی متفاوت این گوشی، مانیتور آن مزیت رقابتی دیگر Droid DNA محسوب می شوند. این مانیتور بدون اغراق یکی از با کیفیت ترین و پر دقت ترین مانیتورهای به کار گرفته شده در گوشی های تلفن همراه در حال حاضر است. مانیتور این گوشی با سایز 5 اینچی خود قادر است تصاویر را با رزولوشن فوق العاده 1920 در 1080 پیکسل نمایش دهد که این به معنای تراکم پیکسل باور نکردنی 441 پیکسلی در هر اینچ مربع است! دوربین اصلی این گوشی در قسمت پشت آن از کیفیت 8 مگاپیکسل بهره می برد و می تواند عکس هایی با رزولوشن 3264 در 2448 پیکسل برای شما به ارمغان بیاورد. سیستم عامل این گوشی آندرویید نسخه 4.1 می باشد که امکان ارتقا به نسخه 4.2 این سیستم عامل نیز در این گوشی پیش بینی شده است.
حالت Grid در نرم افزار گالری، زمانی که گوشی را به صورت افقی در دست شارژ مستقیم ایرانسل گرفته ایم.
Nokia شارژ مستقیم ایرانسل

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 291
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 52
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 53
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 53
  • بازدید ماه : 101
  • بازدید سال : 104
  • بازدید کلی : 12,392