loading...
خرید شارژ ایرانسل
م بازدید : 13 یکشنبه 02 تیر 1392 نظرات (0)

 

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

چندی پیش رویترز گزارش نمود که اینتل توانسته نظر مساعد سامسونگ را برای استفاده از پردازنده اتم این شرکت حداقل در یک ایرانسل یک دو سه تبلت از خانواده گلکسی تب را جلب نماید و امروز اینتل رسما تایید کرده که تبلت گلکسی تب ۳ اولین محصول از سامسونگ خواهد بود که از تراشه‌های اینتل در درون خود بهره خواهد برد.
این تصاویر از آیفون جدید از سوی دو منبع مختلف منتشر شده است. در تصاویر هر دو منبع نشان داده شده است که مدل ارزان قیمت گوشی هوشمند آیفون در قسمت پشت بدنه به صورت منحنی طراحی شده است ایرانسل یک دو سه که پیش‌تر این نوع طراحی در مدل آیفون ۳GS مشاهده شده بود.
ظاهراً شایعات منتشر شده برای تولید یک مدل ارزان از گوشی هوشمند آیفون بی اساس نبوده است و صحبت‌های اخیر “تیم کوک”(Tim Cook) ایرانسل یک دو سه مدیرعامل اپل نیز باعث تکذیب شایعات یاد شده نشده است.
اما پس از مدت‌ها انتظار، منابع آگاه در چین نخستین تصاویر از مدل ارزان قیمت گوشی هوشمند آیفون را منتشر کردند ایرانسل یک دو سه و توضیح دادند که بدنه این محصول از جنس پلاستیک ساخته شده است که این خبر با اطلاعات قبلی منتشر شده در این زمینه هماهنگ بود.
احتمالا سونی ایرانسل یک دو سه نرم افزارهای خاص یادداشت برداری، نقشه کشی و طراحی را نیز به همراه فبلت توگاری عرضه خواهد کرد.
این تبلت ۱۰٫۱ اینچی سامسونگ با سیستم‌عامل اندروید کار می‌کند و دارای صفحه نمایش ۱۲۸۰ در ۸۰۰ پیکسل، وای‌فای، بلوتوث، دوربین‌های پشت و جلو و حافظه ذخیره سازی تا ایرانسل یک دو سه ظرفیت ۳۲ گیگابایت است.
پایگاه خبری انتشاردهنده این تصاویر توضیح داده است که این گوشی هوشمند را از نزدیک دیده و آن را در دست گرفته است. این مرکز تایید کرد طراحی جدید اپل در این زمینه قابل ملاحظه است و کاربر از گرفتن آن در دستان ایرانسل یک دو سه خود احساس رضایت می‌کند. هر دو سری از تصاویر نشان می‌دهند که این گوشی هوشمند بدنه‌ای مقاوم دارد و هنوز به درستی مشخص نشده است که اپل برای دور بدنه این محصول و برای محافظت بیشتر از فلز استفاده می‌کند یا خیر. اما آن چه از این تصاویر می توان دریافت کرد این است که محصول یاد شده جک استاندارد ۳٫۵ میلیمتری مخصوص هدفون، پورت نوری و اسپیکر را در بدنه خود جا داده است.
این فبلت علاوه بر پشتیبانی از قلم‌های دیجیتال از خودکار و مدادهای معمولی نیز پشتیبانی می‌کند! سونی بر روی صفحه نمایش این گوشی از یک محافظ شیشه‌ای خاص بهره برده که در مقابل ایرانسل یک دو سه خط و خش بسیار مقاوم است.
این فبلت از نظر ظاهری کاملا شبیه ایرانسل یک دو سه به اکسپریا Z است با این تفاوت که ابعاد آن بزرگتر شده است.
همه انگشت های اشاره رو به تیر ماه نشانه رفته ایرانسل یک دو سه اند، هم برای نوکیا EOS و هم برای تبلت ویندوز ۸ این شرکت. درست مثل این می ماند که سوپرمن و بتمن را در فیلم لیگ عدالت کنار هم ببینیم.
Galaxy Tab 3 10.1 اولین تبلت اندرویدی سامسونگ خواهد بود که توسط تراشه ساخت اینتل کار خواهد کرد. پیش تر خبرگزاری رویترز اعلام نمود که تبلت جدید سامسونگ از پردازنده ساخت اینتل به ایرانسل یک دو سه جای پردازنده‌های ARM استفاده می‌کند.
به گفته منبع ناشناس، عکس بالا تصویر واقعی تبلت نوکیا است که انتظار می رود با سیستم عامل ویندوز ۸ معرفی شود. حتی شنیده شده که این ایرانسل یک دو سه شرکت فنلاندی به طراحی اپلیکیشن های اختصاصی برای تبلتش نیز پرداخته که نمونه ای از آنها Adidas micoach است.
تراشه Z2560 ساخت اینتل دارای ۲ هسته با فرکانس ۱٫۶ گیگاهرتز است و از فناوری هایپرتردینگ پشتیبانی ‌می‌کند که به تنهایی توان اجرای ۴ دستور را به طور هم‌زمان به این پردازنده ‌می‌دهد. این تراشه همچنین ایرانسل یک دو سه از پخش ویدئو با کیفیت ۱۰۸۰p اچ‌دی، صفحات نمایش با کیفیت اچ‌دی و حداکثر ۲ گیگابایت حافظه رم پشتیبانی می‌کند.رویترز گزارش نموده بود که اینتل قیمت بسیار مناسبی را به سامسونگ پیشنهاد داده تا این شرکت کره‌ای را تشویق به استفاده از پردازنده‌های این شرکت کند.
پیش از این شایعاتی در مورد ایرانسل یک دو سه فبلت ۶٫۴۴ اینچی Togari سونی منتشر شده بود، فبلتی که قرار است وارد رقابت با گلکسی نوت سامسونگ شود. اما امروز اطلاعات جدیدی در مورد این فبلت فاش شده که به یک قلم دیجیتال همچون S-Pen اشاره دارد.
یک منبع خبری می گوید که نوکیا دو ایرانسل یک دو سه عدد از خواستنی ترین محصولات آینده خود را در تیر ماه (جولای) رونمایی خواهد کرد. از نوکیا EOS که بسیار نوشته ایم ولی در کنار آن، احتمالا یک خبر ساز دیگر هم داشته باشیم.
سامسونگ روز گذشته تبلت ۸ و ۱۰ ایرانسل یک دو سه اینچی جدید خود را رسما معرفی نمود اما مدل پردازنده آنها را مشخص نکرد. امروز خود اینتل نیز رسما تایید نموده که تبلت ۱۰ اینچی گلکسی تب ۳ سامسونگ به تراشه اتم این شرکت تجهیز شده است. گلکسی تب ۳ مجهز به پردازنده اتم +Z2560 Clover Trail است. سامسونگ نیز مدل‌های مختلف ارتباطی از جمله ۳G و ۴G LTE را برای این تبلت جدید در نظر گرفته است،
گفته می‌شود فبلت توگاری سونی مجهز به صفحه نمایش ۶٫۴۴ اینچ با رزولوشن ۱۰۸۰p است. این فبلت همچنین دارای قلم دیجیتال خواهد بود که میزان فشار قلم بر روی صفحه را حس می‌شود و به این ترتی

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 291
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 63
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 248
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 248
  • بازدید ماه : 296
  • بازدید سال : 299
  • بازدید کلی : 12,587