loading...
خرید شارژ ایرانسل
م بازدید : 9 شنبه 22 تیر 1392 نظرات (0)

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

 در سایت badadeveloper سه زبان انگلیسی، چینی و کره ای مطالعه شارژ اتوماتیک ایرانسل سایت وجود دارد.
آقای شهاب سلطانی زاده در پایان سخنان خود مسابقه برنامه نویسی را برای سیستم عامل bada و Android با دو دسته بندی خاص اعلام نمودند و برای 3 نفر از بهترین برنامه نویسان به ترتیب مبالغ 5، 3 و شارژ اتوماتیک ایرانسل 1 میلیون تومان را به عنوان جایزه اعلام نمودند.
در ادامه آقای شهاب سلطانی زاده در مورد چند برنامه ارائه شده مانند کتابخانه همراه سامسونگ که توسط شرکت ایده پرداز ژوبین طراحی گردیده شارژ اتوماتیک ایرانسل و همچنین نرم افزار Farsi Cardio ، نرم افزار فرودگاه امام و ترافیک تهران توضیحاتی ارائه نمودند.
نوكیا ظاهرا از گوشی های جدید مجهز به سیستم عامل ویندوزفون مایكروسافت پرده برداری می كند و این احتمال وجود دارد كه یك گوشی 41MP Pureview نیز در سری گوشی های Lumia باشد. نوكیا با این اقدام قصد دارد جایگاه شارژ اتوماتیک ایرانسل خود در بازار موبایل را محكم تر كند و این بدنبال افزایش در میزان فروش ثبت شده با سری Lumia در سه ماهه چهارم سال گذشته است.
بخش پایانی سخنان آقای چنگ لو در مورد ساختار برنامه bada بود که مربوط به نوع برنامه نویسی IDE و SDK برروی سیستم عامل و در مورد پلاتفورم جدید بادا که بر روی سیستم عامل لینوکس و مک و C++ کارایی خواهد داشت ، همچنین درباره مهم ترین عوامل از جمله دیزاین ، کدینگ ، ساختمان برنامه شارژ اتوماتیک ایرانسل و تست برنامه و سپس دولوپر قرارداد توضیحاتی ارائه گردید.
1-کمک به جامعه موبایل ایران در راستای استفاده از نرم شارژ اتوماتیک ایرانسل افزارهای بومی
2-سقف تکنولوژی را در ایران شارژ اتوماتیک ایرانسل توسعه دهیم
5. Web based / Cloud شارژ اتوماتیک ایرانسل SVC
در بخش سوم سمینار آقای چانگ لو در زمینه اپلیکیشنهای گوشی های سری Wave و bada Server و مراحل ارتقا سیستم عامل bada توضیحاتی را به برنامه نویسان حاضر در سمینار ارائه کردند و شارژ اتوماتیک ایرانسل همچنین در مورد نحوه ی ارائه برنامه ها در سایت badadeveloper و نحوه ی تجارت از این طریق را به برنامه نویسان اعلام کردند.
3-بتوانیم در ایران یک شارژ اتوماتیک ایرانسل تجارت راه اندازی کنیم تا سود مشترک از این بابت به دست آوریم
2. Mobile شارژ اتوماتیک ایرانسل Payment IM – Commerce SVC
در سایت Samsungapps به صورت آنلاین می توانید محصولات ارائه شارژ اتوماتیک ایرانسل شده را خریداری نمایید.
در قسمت دوم آقای شهاب سلطانی زاده توضیحاتی در مورد Samsung Apps شارژ اتوماتیک ایرانسل ارائه دادند و معرفی برنامه هایی که تا کنون ساخته شده و نحوه دانلود آنها از طریق برنامه Kies که می توانید از طریق http://SamsungApps.com این برنامه را دانلود نمایید و همچنین درمورد پرتال اپتیک جاوا که فقط توسط گوشی های سامسونگ و از طریق آدرس http://m.ir.samsungapps.com قابل مشاهده و پیگیری می باشد.
در ابتدای این سمینار خوشامد گویی از طرف آقای آن مدیر کل موبایل سامسونگ در ایران در چند جمله کوتاه بیان گردید و سپس استراتژی و هدف سامسونگ در برگزاری این سمینار در 3 مبحث شارژ اتوماتیک ایرانسل اعلام شد:
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شارژ اتوماتیک ایرانسل GsmAria ، انتظار می رود در كنگره جهانی موبایل امسال در بارسلونا كمپانی فنلاندی نوكیا از گوشی های هوشمند جدید Lumia پرده برداری كند اما ظاهرا قصد ندارد تبلت PC جدیدی را عرضه نماید. نوكیا پیش از این زمان یك رویداد مطبوعاتی را برای نمایش محصولات خود اعلام كرد و این درحالی است كه برخی منابع مانند Strategy Analytics اعلام كردند تاكید نوكیا عمدتا بر گوشی های هوشمند می باشد نه بر تبلت های PC.
در بخش چهارم سمینار خانم کانگ که از دفتر سئول به تهران آمده بودند در مورد تایید نرم افزار های تولید شده و راهکارهای ارتباطی با مسئولان تایید نهایی برنامه های ارائه شده توضیحاتی شارژ اتوماتیک ایرانسل ارائه گردید.
3. Social شارژ اتوماتیک ایرانسل Network & Mash – up
جهت دریافت اطلاعات شارژ اتوماتیک ایرانسل بیشتر می توانید به سایت http://badaos.ir مراجعه نمایید.
4. Segmented شارژ اتوماتیک ایرانسل target and Niche Appl
چکیده مطلب : در روز توسعه اپلیکیشنهای موبایل توصیه هایی خاص شارژ اتوماتیک ایرانسل خواهیم شنید از کسانی که این کار را انجام داده اند.
آقای میثم تفاق مدیر شارژ اتوماتیک ایرانسل فنی شرکت ایده پرداز ژوبین آخرین سخنران این سمینار بود که برروی صحنه رفت و بیشتر سخنانش حول محور برنامه های آندروید و آخرین دستاوردهای شرکت ایده پرداز ژوبین و نحوه همکاری با شرکت سامسونگ بود.
1. GPS Based Life – Attached Apply شارژ اتوماتیک ایرانسل
ایده هایی که از طرف شرکت سامسونگ برای برنامه نویسان ارائه گردیده است به شارژ اتوماتیک ایرانسل شرح ذیل توسط آقای شهاب سلطانی زاده معرفی گردید:
سمینار توسعه دهندگان سامسونگ شارژ اتوماتیک ایرانسل در روز جمعه 13 اسفند 1389در هتل اسپیناس برگزار گردید.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 291
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 58
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 172
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 172
  • بازدید ماه : 220
  • بازدید سال : 223
  • بازدید کلی : 12,511