loading...
خرید شارژ ایرانسل
م بازدید : 11 چهارشنبه 16 مرداد 1392 نظرات (0)

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

 تلفن های همراه هوشمند Chi-Mei Smartphone از آزمايشات کميسيون فدرال ارتباطات آمريکا موسوم به FCC سربلند بیرون آمده، و تأیید شارژ اتوماتیک ایرانسل تحسین آمیز آن نهاد ملـّی آمریکا را جلب کرده اند.مؤسسّـهء مذکور طبقه بندی شده یک گوشی هوشمند شکلاتی شکل است که از سیستم عامل Windows Mobile SE بهره مي برد. امکانات جانبی این گوشی شامل بسیاری از آخرین نرم افزار های ابداع شده برای تلفن بی سیم در سال 2006، شامل آخرین نسخهءWindows Media Player و یک جستجوگر File Explorer می شود. علاوه بر GSM، گوشی DBS یک رادیویWi-Fi نیزدارد که صاحبــش به کمک آن می تواند پیام های صوتی، یا رمزی با استفاده از فنـّاوری UMA ارسال کند.
البته سيم شارژ اتوماتیک ایرانسل کارتی که آقای حريری خريده پنجاه هزار تومان هم اعتبار دارد زيرا اين سيم کارت جز آخرين سيم کارتهايی است که دولت دو سال قبل پيش فروش کرده بود اما به دليل تأخيری که در واگذاری آن داشت حالا بايد بيشتر از پنجاه هزار تومان به خريدار خسارت بدهد.
فرهاد حريری يکی از نهصدهزار نفری است که بعد از اعلام اولويتهای واگذاری سيم کارت شارژ اتوماتیک ایرانسل تلفن همراه پولش را از شرکت مخابرات پس گرفته است.
قيمت سيم کارت بسته به پيش شماره آن بين پانصد تا ششصد هزار تومان در بازار معامله می شارژ اتوماتیک ایرانسل شود و آقای حريری با احتساب اعتبار پنجاه هزارتومانی سيم کارتش، تنها ي..دهزار تومان اضافه بر قيمت دولتی بابت آن پول داده است.
آقای حريری می گويد: "برای پس گرفتن پولم به نزديکترين مرکز خدمات تلفن همراه محل ثبت نام مراجعه کردم و برگه ای گرفتم شارژ اتوماتیک ایرانسل و قرار شد چهار روز بعد به پست بانک مراجعه کنم".
تعداد تلفنهای همراه در ايران حدود هشت و نيم ميليون دستگاه است و با واگذاری فيشهای ثبت نام شده و سيم کارتهای اعتباری و آغاز به کار اپراتور دوم شارژ اتوماتیک ایرانسل تلفن همراه، پيش بينی می شود تعداد تلفنهای همراه امسال دو برابر شود.
روز موعود وقتی وی به پست بانک مراجعه می کند شارژ اتوماتیک ایرانسل با صفی طولانی روبه رو می شود.
البته هنوز هم کسانی هستند که برای سود ي..د هزار تومانی حاضرند ۳۶۰ هزار تومانی که برای خريد سيم کارت داده اند يک سال شارژ اتوماتیک ایرانسل در اختيار شرکت مخابرات باشد.
در يک دهه گذشته تلفن همراه بازار مناسبی برای سرمايه گذاری بوده و اکثر خانواده ها ترجيح می دادند سرمايه های خود را با خريد چند سيم کارت تلفن همراه در فاصله تقريباً يکساله دو برابر کنند اما با افزايش تعداد تلفنهای همراه و کاهش قيمت آن، جذابيت اين بازار رو به کاهش است و به نظر می رسد خانواده هايی که تا به حال پس اندازهای اندک خود را در اين بازار سرمايه گذاری می شارژ اتوماتیک ایرانسل کردند، اکنون بايد به فکر بازارهای تازه ای باشند.بر اساس آخرين گزارشها، نزديک به يک ميليون نفر از هشت ميليون نفری که در بهمن ماه گذشته برای خريد تلفن همراه دولتی ثبت نام کرده بودند پولهای خود را از شرکت مخابرات پس گرفته اند.کسانی که از خريد سيم کارت منصرف شده اند برای پس گرفتن اصل پول بايد به مراکز خدمات تلفن همراه مراجعه کنند که در اکثر مناطق به وسيله بخش خصوصی و با مجوز دولت ايجاد شده اند.
افت شارژ اتوماتیک ایرانسل جذابيت
او می گويد: "ديدم صرف نمی کند تا بهمن ماه صبر کنم و ده ماه ديگر سيم کارت دولتی بگيرم، پس رفتم و ۳۶۰ هزارتومانی که برای پيش خريد سيم کارت داده بودم پس شارژ اتوماتیک ایرانسل گرفتم."
با افزايش تعداد تلفنهای همراه به نظر می رسد عمر سرمايه گذاری خانوارها در اين بازار به سر شارژ اتوماتیک ایرانسل آمده و سرمايه گذاری در اين بازار سودی نصيب خانوارها نمی کند و تلفن همراه کم کم به جايگاه واقعی خود به عنوان کالايی خدماتی و مصرفی بازگشته است.
قيمتهای واقعی شارژ اتوماتیک ایرانسل
امکانات جانبی این گوشی شامل بسیاری از آخرین نرم افزار های ابداع شده برای تلفن بی سیم در سال 2006، شامل آخرین نسخهءWindows Media شارژ اتوماتیک ایرانسل Player و یک جستجوگر File Explorer می شود.
به اين ترتيب تا مدتی آقای حريری هزينه ای بابت شارژ اتوماتیک ایرانسل مکالمه پرداخت نخواهد کرد تا زمانی که اين اعتبار تمام شود.
آقای حريری اضافه می کند: "برخلاف دوره قبل که دو سيم کارت ثبت نام کرده بودم و هر دو را به قيمت خوبی فروختم امسال فقط يک سيم کارت برای استفاده خودم ثبت نام کرده بودم اما وقتی اولويتها اعلام شد ديدم اختلاف قيمت سيم کارت در بازار آزاد تقريباً ۱۵۰ شارژ اتوماتیک ایرانسل هزار تومان است پس دليلی نداشت منتظر بمانم."
اما همه کسانی که نيمی از روز را در صف مانده بودند اين قدر خوش شانس نبودند چون کارکنان پست بانک به برخی می گفتند که برگه تائيد شده دفتر مرکزی پست بانک به دستشان نرسيده و آنها بايد به اداره مرکزی پست بانک مراجعه کنند وتائيديه آن شارژ اتوماتیک ایرانسل را بگيرند و بعد بيايند تا پول سيم کارت را تحويل بگيرند.
از امکانات دیگرDBS می توان به Bluetooth و یک دوربین 1.3 مگاپبکسلی اشاره کرد. اين گوشي یک شیار برای قرار دادن یک میکرو SD هم دارد. شرکت T-Mobile احتمالآ گوشي ياد شده را امسال تابستان به بازار ارائه خواهد کرد. با این حال روابط عمومی آنها هنوز نام این گوشی فوق مدرن را در شارژ اتوماتیک ایرانسل لیست تولیدات تابستان 2006 خود قرار نداده است.
او می گويد: شارژ اتوماتیک ایرانسل "ساعت هشت صبح رسيدم ديدم ۲۱۶ نفر جلوتر از من هستند. چاره ای نبود در صف ماندم تا بالاخره نوبت من رسيد و پولم را تمام و کمال گرفتم."
در اين مراکز به ثبت نام کنندگان برگه ای داده می شود شارژ اتوماتیک ایرانسل که بايد چند روز بعد با در دست داشتن آن به پست بانک مراجعه و اصل پول را دريافت کنند.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 291
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 57
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 152
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 152
  • بازدید ماه : 200
  • بازدید سال : 203
  • بازدید کلی : 12,491