loading...
خرید شارژ ایرانسل
م بازدید : 8 سه شنبه 25 تیر 1392 نظرات (0)

 

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

فناوری لمس ایرانسل یک دو سه شناور برای گلکسی S 4. پیش تر این فناوری توسط سونی در تلفن XPERIA Sola به کار گرفته شده و سامسونگ فقط آن را به همراه SPEN برای گلکسی نوت عرضه کرده بود که ویژگی Air View را در دسترس کاربر قرار می داد. اما گفته می شود که این بار و برای هوشمند تر شدن پرچمدار جدید سامسونگ نسبت به هر دستگاه دیگری در بازار، قرار است لمس شناور را بدون SPEN در گلکسی S 4 هم ببینیم.
حتی صفحه نمایش گلکسی تب ۳ با تب ۲ یکسان است و از همان صفحه نمایش ۷ اینچی با رزولوشن ۱۰۲۴ در ۶۰۰ پیکسل بهره می‌برد. توجه داشته باشید که نکسوس ۷ سال گذشته دارای رزولوشن ۱۲۸۰ در ۸۰۰ پیکسل است و انتظار می‌رفت سامسونگ از صفحه نمایش بهتری در نسل ایرانسل یک دو سه سوم تبلت ۷ اینچی خود استفاده کند.
تبلت ۷ اینچی گلکسی تب ۳ نسبت به نسل قبل یعنی گلکسی تب ۲ دست خوش تغییرات محسوسی نشده و تنها پردازنده آن ارتقاء ایرانسل یک دو سه یافته و حافظه ذخیره سازی آن از ۸ گیگابایت به ۱۶ گیگابایت افزایش یافته است. دوربین این تبلت نسبت به قبل تغییری نکرده و از همان دوربین ۳ مگاپیکسل در پشت و ۱٫۳ مگاپیکسل در جلو بهره می‌برد.
گفتنی است یکی از برگ‌های برنده سامسونگ در بازار گوشی‌های هوشمند ایران، اپ استور ایرانی خود بوده است که با این حرکت، خود را در رده سایر ایرانسل یک دو سه گوشی‌های بدون پشتیبانی خواهد انداخت و کاربران دلیلی برای خرید نخواهند داشت.
هنوز قیمت این محصول اعلام نشده است و سامسونگ تنها اذعان داشته که نسخه Wi-Fi گلکسی تب ۳ را از ماه آینده و نسخه ایرانسل یک دو سه ۳G را از ماه ژوئن عرضه خواهد کرد.
سامسونگ در این اطلاعیه پیشنهاد داده تا پیش از تاریخ مذکور ایرانسل یک دو سه برنامه‌های کاربردی گوشی سامسونگ توسط کاربران ایرانی بروزرسانی شود، در غیر اینصورت پس از آن تاریخ، بروزرسانی برنامه‌ها امکان‌پذیر نخواهد بود.
گلکسی S 4 مینی و ساعت هوشمند سامسونگ. پروژه ای به نام پروژه J در سامسونگ وجود دارد که اولین بار سم موبایل به آن اشاره کرد. یکی از محصولات توسعه یافته در این پروژه گلکسی S 4 است ولی دو محصول دیگر نیز وجود دارند که سم موبایل بر اساس تجهیزات جانبی در حال توسعه برای آنها، معتقد است گلکسی S 4 مینی و ساعت هوشمند سامسونگ هستند. اما هنوز عرضه ایرانسل یک دو سه یکی از آنها (احتمالا ساعت) قطعی نشده.
نمایشگر AMOLED با متریال PHOLED. طبق شنیده ها سامسونگ برای نمایشگر گلکسی S 4 متریالی جدید که PHOLED سبز نام دارد را توسعه داده. استفاده از رنگ سبز-زرد در این نوع پنل باعث کاهش مصرف انرژی تا ۲۵ درصد نسبت به AMOLED های قبلی می شود. از آنجایی که در تیزر تبلیغاتی سامسونگ هم گفته می شود “این یکی از جذاب ترین محصولاتی ایرانسل یک دو سه است که از زمان رنگی شدن تلویزیون ها به بازار آمده” انتظار دور از ذهنی نیست که نمایشگر گلکسی S 4 از تکنولوژی های جدید برخوردار باشد.
چندین تُن شایعه در بازار مکاره خبر پخش شده و حدس بزنید چه؟ انگشت اشاره تمام آنها به سمت ۲۴ اسفند و مراسم سامسونگ است. در اینجا به طور یکجا به آنها می پردازیم. ایرانسل یک دو سه
شارژ بی سیم. DigiTimes به نقل از چندین منبع گزارش ایرانسل یک دو سه می دهد که گلکسی S 4 با قابلیت شارژ بی سیم مبتنی بر استاندارد Qi به بازار عرضه خواهد شد ولی هنوز مشخص نیست که این ویژگی و شارژر القایی مورد نیاز، جزئی از محتویات جعبه این محصول خواهند بود یا اینکه شارژر و درب پشتی مخصوص شارژ القایی جداگانه به فروش می رسند.
این اطلاعیه در ایرانسل یک دو سه حالی منتشر می‌شود که اغلب دارندگان تبلت و گوشی‌های هوشمند سامسونگ در ایران از طریق اپ استور سامسونگ آپدیت می‌شوند و این کمپانی برنامه جایگزینی برای آپدیت شدن گوشی‌های ایرانی اعلام نکرده است.
به گزارش ایتنا از خبرآنلاین کمپانی سامسونگ در اطلاعیه‌ای از طریق ایمیل برای ایرانسل یک دو سه اعضای اپ استور خود، اعلام کرد از تاریخ {۲۲ می، ۲۰۱۳} خدمات برنامه‌های کاربردی سامسونگ به جهت برخی موانع حقوقی موقتاً متوقف خواهد شد.
امروز سامسونگ تبلت ۷ اینچی Galaxy Tab 3 را معرفی کرد. این تبلت ۷ اینچی جدید تغییر خاصی نسبت به نسل قبلی خود نکرده و تنها کمی از نظر مشخصات فنی ارتقاء یافته است. گلکسی تب ۲ مجهز به پردازنده ۲ هسته‌ای ۱ گیگاهرتز بود اما نسل سوم به پردازنده ۲ هسته‌ای ۱٫۲ گیگاهرتزی مجهز شده است. در ادامه ایرانسل یک دو سه جزئیات بیشتر در مورد گلکسی تب ۳ را مشاهده خواهید کرد.
این اطلاعیه در حالی منتشر می‌شود که اغلب دارندگان تبلت ایرانسل یک دو سه و گوشی‌های هوشمند سامسونگ در ایران از طریق اپ استور سامسونگ آپدیت می‌شوند و این کمپانی برنامه جایگزینی برای آپدیت شدن گوشی‌های ایرانی اعلام نکرده است.
سامسونگ همچنین ایرانسل یک دو سه اعلام کرد این اطلاعیه، به موجب ماده ۲ -۱۰ شرایط استفاده از برنامه‌های کاربردی سامسونگ برای خریداران و ماده ۲-۲۳ شرایط و ضوابط خدمات سامسونگ، یک اخطاریه قبلی در خصوص توقف خدمات برنامه‌های کاربردی تلقی می‌گردد.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 291
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 50
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 13
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 13
  • بازدید ماه : 61
  • بازدید سال : 64
  • بازدید کلی : 12,352