loading...
خرید شارژ ایرانسل
م بازدید : 11 دوشنبه 26 فروردین 1392 نظرات (0)

دریافت مستقیم شارژ ایرانسل

 

 

وی برای این کار ابزاری خرید شارژ مستقیم ایرانسل را مبتنی بر سیستم*عامل اندروید ساخته است که PlaneSploit نام دارد. تزو در این آزمایش یکی از گوشی*های Galaxy سامسونگ که روی آن سیستم*عامل اندروید نصب شده است را در اختیار گرفت و نشان داد که چگونه از طریق آن می*توان مقصد، ارتفاع و سرعت هواپیمای مجازی را با ارسال اطلاعات نادرست تغییر دهد.
جدیدترین گوشی هوشمند ایرانی در دوازدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع خرید شارژ مستقیم ایرانسل مخابراتی و اطلاع رسانی – ایران تله کام ۲۰۱۱ – توسط شرکت جی ال ایکس رونمایی شد.
یک کارشناس امنیتی در آزمایشی یک گوشی هوشمند اندرویدی را در اختیار گرفت و نشان داد که چگونه از طریق آن می*توان خرید شارژ مستقیم ایرانسل مقصد، ارتفاع و سرعت هواپیمای مجازی را با ارسال اطلاعات نادرست تغییر دهد.سیستم*های خودکار هوانوردی که این روزها در برخی از هواپیماهای تجاری مورد استفاده قرار می*گیرند، نقاط آسیب*پذیری را شامل می*شوند که به سوءاستفاده*گران اینترنتی امکان می*دهد کنترل سیستم*های هدایتگر هواپیما را در اختیار بگیرند و اطلاعات نادرست و دروغین را در نمایشگر مقابل خلبان منتشر کنند و در نهایت دستور به انجام فعالیت*های غیرضروری از جمله باز شدن ماسک*های اکسیژن برای مسافران بدهند.
مشترکین دائمی با شرایط غیرعادی( خرید شارژ مستقیم ایرانسل مانند تقسیط قبض، سیم کارت تست اداری) و مشترکین دائمی با پیش شماره (0910) امکان استفاده از این سرویس را ندارند.
به گزارش ایتنا از فارس به نقل از اینفورمیشن*ویک، این آسیب*پذیری را نخستین بار "هوگو تزو"(Hugo Teso) یکی از محققان مرکز مشاوران امنیتی N.Runs در آلمان خرید شارژ مستقیم ایرانسل کشف کرد که البته او خلبان یکی از هواپیماهای تجاری نیز است. او این آسیب*پذیری را در کنفرانس Hack In The Box که در آمستردام برگزار شده بود، مطرح کرد.
بنچمارک هایی که در ادامه مطلب خواهید دید، مربوط به مدل برخوردار از چیپ اسنپدرگون 600 هستند. ما هم مثل شما خرید شارژ مستقیم ایرانسل کنجکاویم که بدانیم اگزینوس 5 اکتا چه حرف هایی برای گفتن در مقابل رقبا دارد ولی برای آن، باید بیشتر صبر کنیم.
به گزارش روابط عمومی شرکت ارتباطات سیار ایران، به منظور سهولت در تامین اعتبار سیم کارت های اعتباری همراه خرید شارژ مستقیم ایرانسل اول به ویژه در ایام حج، اپراتور اول سرویس انتقال اعتبار از سیم کارت دائمی با سیم کارت اعتباری همراه اول را مهیا کرد.
بر اساس این گزارش مشترکین اعتباری همراه اول خرید شارژ مستقیم ایرانسل می توانند علاوه بر روش های مرسوم تهیه شارژ، از طریق سیم کارت دائمی نیز خط خود را شارژ کنند، به صورتی که مبلغ منتقل شده در قبض خط دائمی اضافه می گردد.
در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا ببینیم 4 هسته Krait 300 با فرکانس خرید شارژ مستقیم ایرانسل 1.9 گیگاهرتز در کنار 2 گیگابایت رم و گرافیک Adreno 320، چه نتایجی به ثبت رسانده اند.
علاقه مندان به این سرویس می توانند جهت اطلاعات بیشتر به پرتال خرید شارژ مستقیم ایرانسل همراه اول به نشانی www.mci.irمراجعه کنند.
مشترکین باید جهت استفاده از این سرویس رمز انتقال، مبلغ اعتبار و شماره مقصد را به شماره پیامکی 8911 ارسال کنند. هزینه هر انتقال اعتبار 40 تومان بوده و مقدار هر تراکنش باید مضربی از 10 هزار و بین 10 هزار تا 100 هزار ریال خرید شارژ مستقیم ایرانسل باشد.
قیمت نهایی عرضه گوشی “G1 ” خرید شارژ مستقیم ایرانسل در بازار تلفن همراه حدود ۳۸۹ هزار تومان پیش بینی شده است.
به گزارش خبرگزاری خرید شارژ مستقیم ایرانسل مهر، اسمارت فون”G1 “ اولین گوشی هوشمند ایرانی است که با امکاناتی همچون پشتیبانی از سیستم عامل آندروئید ۲٫۳ و با گارانتی شرکت ارتباط همراه اروند گویا در بازار عرضه می شود.گوشی G1 جی ال ایکس دارای صفحه نمایش ۴٫۱ اینچی، صفحه نمایش ال سی دی فول تاچ حرارتی، دوربین عکاسی و فیلمبرداری پنج مگاپیکسلی، سنسورهای چرخشی ۳۶۰ درجه و پشتیبانی از منوی فارسی تولید و روانه بازار شده است.
تزو در این باره توضیح داد: «شما می*توانید از این سیستم برای اصلاح تقریبا هرچیزی که با سیستم ناوبری هواپیما در ارتباط است، استفاده کنید. این جریان می*تواند فجایع خرید شارژ مستقیم ایرانسل زیادی به دنبال داشته باشد».
قابلیت پشتیبانی از مموری کارت تا ۳۲ گیگابایت، وای خرید شارژ مستقیم ایرانسل فای، بلوتوث ورژن ۲٫۱ ، قابلیت پخش و اجرای انواع فایل های صوتی و تصویری از دیگر امکانات تعبیه شده در اسمارت فون جی ال ایکس به شمار می آید.
این گزارش می خرید شارژ مستقیم ایرانسل افزاید: در صورت رسیدن بدهی به 60 درصد ودیعه سیم کارت دائمی، امکان استفاده از این سرویس تا زمان وصول بدهی وجود ندارد.
با این وجود این کارشناس توضیح داد که اگر یک هواپیما اطلاعات خرید شارژ مستقیم ایرانسل ناوبری نادرست دریافت کند، خلبان بازهم می*تواند کنترل سیستم*ها را در دست بگیرد و هواپیما را در مسیر درست هدایت کند.
رای اولین بار در ایران سرویس انتقال اعتبار از سیم کارت دائمی به اعتباری خرید شارژ مستقیم ایرانسل توسط همراه اول راه اندازی شد.
گلکسی S4 در هر دو بنچمارک پردازش تک دستوری و پردازش چند دستوری نسبت به رقبا حاشیه خرید شارژ مستقیم ایرانسل امنیت دارد.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 291
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 49
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 48
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 48
  • بازدید ماه : 48
  • بازدید سال : 51
  • بازدید کلی : 12,339