loading...
خرید شارژ ایرانسل
م بازدید : 14 یکشنبه 18 فروردین 1392 نظرات (0)

دریافت مستقیم شارژ ایرانسل

 

 

در کنار آنها تاکید شده نکسوس 5 تلفنی با نمایشگر 5 اینچی و تمام اچ دی خواهد بود به همراه ۲ شارژ ایرانسل گیگابایت رم و باتری 3140mAh.
اما در سمت دیگر، جدیدترین خبرهای رسیده از منابع سم موبایل اشاره دارند به اینکه سامسونگ سخت در حال کار بر روی نمایشگر تمام اچ دی از نوع Super AMOLED برای یک تبلت رده بالا و اعلا است. گویا سامسونگ بازخوردهای بسیار مثبتی از پنل های AMOLED خود دریافت کرده و به همین علت می خواهد با بهره گیری از یک نمایشگر 10.1 یا 11.6 اینچی، تبلتی درخور رقابت با XPERIA Tablet Z و شارژ ایرانسل آیپد رتینا آماده کند.
شما فکر می کنید شارژ ایرانسل نیکون واقعا وارد دنیای ساخت دوربین برای تلفن های هوشمند شده؟ فکر می کنید ورود این غول عکاسی به تلفن های هوشمند چقدر کیفیت عکاسی را بهبود می بخشد؟
همیشه به سرعت کالبدشکافی مجازی گجت های رده بالا را انجام می دهد تا قیمت تمام شده تقریبی آنها مشخص شود. شارژ ایرانسل همان طور که در جدول بالا مشاهده می کنید، مدل +HSPA گلکسی اس 4 که با چیپ اگزینوس 5 اکتا عرضه خواهد شد، 31 دلار از گلکسی اس 3 گران تر تمام می شود.
سامسونگ در حال ساخت نمایشگر تمام شارژ ایرانسل اچ دی از نوع AMOLED برای گلکسی تب 3
سامسونگ همین الآن هم نکسوس 10 را با نمایشگر PLS TFT که رزولوشن 2592 در 1936 پیکسل دارد، ساخته ولی این را کافی نمی داند و تمام توان خود را بر روی نمایشگری با شارژ ایرانسل رزولوشن مشابه اما از نوع Super AMOLED گذاشته. در کنار آن، منابع خبری از به کارگیری چیپ های سری اگزینوس 5 در تبلت های جدید سامسونگ خبر می دهند.
اما آنچه از لا به لای این حرف ها مهم جلوه می کند این است که با یک چنین رابطه نزدیکی، احتمال آنکه مایکروسافت شارژ ایرانسل به طور مستقل به ساخت و معرفی تلفن هوشمند بپردازد کم می شود زیرا هر آنچه در سر دارد را می تواند به نوکیا انتقال دهد تا در قالب تلفن های لومیا به دست مصرف کننده برسد. پس شاید این گفته ها آب سردی باشد بر شایعات ساخت سرفیس فون از سوی مایکروسافت.
شنیده های فعلی حاکی از معرفی گلکسی نوت 3 و گلکسی تب 3 در IFA شارژ ایرانسل 2013 (زمان: 15 تا 20 شهریور) هستند و گمانه زنی ها از الآن برای این دو محصول به راه افتاده اند. انتظار می رود گلکسی نوت 3 یک نمایشگر تمام اچ دی با اندازه 5.9 یا 6.3 اینچ به همراه پردازنده اگزینوس 5 اکتا داشته باشد.
مدیر بازاریابی ویندوز فون مایکروسافت شارژ ایرانسل در یک گفتگو این نزدیکی را بیشتر تشریح کرده و گفته: تلفن های نوکیا آنقدر به ما نزدیک هستند که احساس می کنیم فرزند ما هم به شمار می آیند. ما در روند ساخت و طراحی این تلفن ها همکاری نزدیکی با هم داریم.
با آغاز فروش جهانی آیفون ۵ شارژ ایرانسل در چند کشور جهان، پای این گوشی به ایران هم باز شد و در حال حاضر می‌توانید با قیمت ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تومن آن را از برخی سایت‌های فروش گوشی خریداری کنید. در برخی از مغازه‌های موبایل فروشی نیز قیمت آیفون ۵ به رقم عجیب ۴ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان رسیده است و به نظر می‌رسد تب خریدن جدیدترین محصول اپل، به این صورت نیز در ایران به وجود آمده است.
گفته می شود مایکروسافت و نوکیا قرار است بازاریابی مشترک بزرگی برای تلفن بعدی ویندوز فون نوکیا انجام دهند. هر چند مایکروسافت برای فروش تلفن های اچ تی سی هم سرمایه گذاری کرده اما همچنان می گوید که جایگاه نوکیا شارژ ایرانسل متفاوت است.
این روزها شایعات پشت سر نکسوس 5 زیاد شده و حالا جدیدترین آنها ادعا می کند که دوربین تلفن جدید گوگلی با همکاری شارژ ایرانسل نیکون ساخته می شود.از طریق یک منبع مطلع شده که دوربین این تلفن توسط شرکت ژاپنی نیکون ساخته می شود و تعدادی فناوری جدید به دنیای موبایل های هوشمند وارد خواهد کرد.
این برابر است با تقریبا 15% افزایش در قیمت تمام شده که 10 دلار آن از ناحیه نمایشگر Full HD جدید و 12.5 دلار آن از ناحیه چیپ پردازشی 4+4 هسته ای است. سایر موارد فقط اندکی اختلاف را در این زمینه نشان می شارژ ایرانسل دهند.
همان طور که می دانید قیمت تمام شده برابر با قیمت فروش نیست و قیمت برای مصرف کننده تقریبا 2.5 تا 3 برابر قیمت تمام شده برای شرکت است. شارژ ایرانسل باید دید آیا سامسونگ این افزایش قیمت را بر دوش مصرف کننده قرار می دهد یا حاشیه سود خود را کاهش می دهد.
آنچه مسلم است، این گوشی ارزشی بسیار کمتر از قیمت های یاد شده داشته و در روزهای آینده حتما قیمت شارژ ایرانسل آن پایین تر خواهد آمد.
او از اینکه مایکروسافت می تواند در طراحی تلفن های ویندوز فون شارژ ایرانسل هم دخیل باشد احساس خوشحالی می کند و آن را در جهت پیشرفت می داند.
احتمالا به خاطر دارید که 2 سال قبل سامسونگ گلکسی تب 7.7 را با نمایشگر Super AMOLED Plus معرفی کرد شارژ ایرانسل که از دید بسیاری کاربران، به خاطر نمایشگرش یکی از بهترین تبلت های معرفی شده تا امروز است. حالا به نظر می رسد سامسونگ می خواهد یورشی دوباره به مواضع اپل ببرد و یک تبلت عالی برای رقابت با آیپد روانه بازار کند.
اگر در مسیر توسعه محصول شارژ ایرانسل همه چیز خوب پیش برود، احتمالا در نیمه دوم شهریور شایعات به حقیقت خواهند پیوست و شاهد محصولات جدید سامسونگ با دلدادگی بیشتر این شرکت به تکنولوژی AMOLED خواهیم بود.اچ تی سی و مایکروسافت روابط دوستانه ای با هم دارند و تلفن های ویندوز فون 8X و 8S به عنوان مدل های امضای ویندوزفون 8 معرفی شده اند. اما مایکروسافت همچنان می گوید که روابط این شرکت با نوکیا چیز دیگری است.
گفته شده سنسور دوربین هم سنسوری جدید و چند لایه است که کیفیتی شارژ ایرانسل متفاوت و خارق العاده در اختیار شما قرار خواهد داد. پیش از این هم یکی از کارمندان گوگل اشاره کرده بود که نکسوس بعدی با دوربینی عالی ارایه خواهد شد.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 291
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 63
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 266
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 266
  • بازدید ماه : 314
  • بازدید سال : 317
  • بازدید کلی : 12,605