loading...
خرید شارژ ایرانسل
م بازدید : 13 پنجشنبه 21 شهریور 1392 نظرات (0)

 

 

 

 حافظه داخلی خرید شارژ مستقیم ایرانسل 16/32/64 گیگابایت و عدم پشتیبانی از کارت حافظه
گوگل برای اینکه محتوای برنامه‌های شما بروز باشد به صورت دائم برنامه‌ها را به سرور خود متصل نگه می‌دارد بعضی از این اتصال‌ها غیر ضروری هستند به طور مثال نیازی نیست که دائما عکس‌های شما با سرور خرید شارژ مستقیم ایرانسل گوگل سینک شوند. برای اینکه بتوانید تعیین کنید کدام ویژگی‌ها به صورت دائم با اکانت گوگل شما در سرورهای گوگل سینک شوند به Settings > Accounts > Google رفته و بر روی اکانت خود کلیک کنید و تیک گزینه‌هایی که نمی‌خواهید دائما سینک شوند را بردارید.
به صورت مداوم مصرف خرید شارژ مستقیم ایرانسل دیتای خود را چک کنید
فروشندگان گوشی‌های سونی معتقدند در صورت کاهش قیمت این محصول تازه وارد مدل فوق با تقاضای مناسبی از سوی مشتریان همراه می‌شود.از امکانات این گوشی تازه وارد می‌توان به صفحه نمایش لمسی خازنی خرید شارژ مستقیم ایرانسل ۴٫۶ اینچی TFT با وضوح ۷۲۰P و ۱۶ میلیون رنگ ، تکنولوژی Mobile BRAVIA Engine 2 سونی و پوشش Corning Gorilla Glass،‌ نسخه ۴٫۱٫۲ آندروید (Jelly Bean) اشاره کرد.
صفحه نمایش 4 اینچی رتینا خرید شارژ مستقیم ایرانسل با کیفیت 640×1136 پیکسل
به گزارش پایگاه خبری فناوری اطلاعات برسام و به نقل از موبنا،‌ گوشی Xperia SP که در لیست جدیدترین‌های این برند ژاپنی محسوب می‌شود با خرید شارژ مستقیم ایرانسل گارانتی متفرقه و با قیمت یک میلیون و ۳۱۵ هزار تومانی وارد بازار شده است.
در مرورگر خرید شارژ مستقیم ایرانسل کروم برای فعال کردن این ویژگی شما می‌توانید Settings > Bandwidth Management > Reduce رفته و این ویژگی را فعال کنید.
جدیدترین گوشی سونی موسوم به Xperia SP برای اولین بار توسط فعالان غیرقانونی در سطح بازار تلفن همراه خرید شارژ مستقیم ایرانسل عرضه شد.
فایل‌های خود را فقط از طریق خرید شارژ مستقیم ایرانسل وای فای دانلود کنید
ا کمک برنامه‌ای مانند Onavo Count می‌توانید دیتاهای دریافتی خود را خلاصه کنید برای مثال محتوای ایمیل‌ها به صورت ساده شده دریافت خرید شارژ مستقیم ایرانسل شوند و کیفیت عکس‌ها برای مصرف دیتای شما بهینه تر شوند
تنها در زمانی که مجبور هستید به دانلود از طریق داده‌های تلفن همراه بپردازید، موزیک‌ها ویدئوها، فایل‌های بزرگ تر و جتی محتوای نقشه خود را پیش از سفر از طریق وای فای دانلود کنید. خرید شارژ مستقیم ایرانسل در حال حاضر نقشه گوگل این امکان را می‌دهد که محتوای نقشه را دانلود کنید، شاید حجم نقشه زیاد باشد و زمان و فضای زیادی را نیاز داشته باشد اما بعد از دانلود دیگر نیازی نیست که حتما به اینترنت متصل باشید.
وزن و اندازه خرید شارژ مستقیم ایرانسل نسبت به آیفون 5 تغییری نداشته است
بعضی از برنامه‌هایی که حالت Stream دارند مانند Spotify این امکان را به شما می‌دهند که بتوانید لیستی از ویدئوها و یا آهنگ‌های مورد علاقه خود را دانلود کنید و بعدا زمانی که به وای فای دسترسی داشتید به تماشا و یا شنیدن آن‌ها بپردازید، حتی بعضی خرید شارژ مستقیم ایرانسل از برنامه‌ها که پخش ویدئویی دارند این امکان را می‌دهند تا در زمانی که به وای فای و یا اینترنت پر سرعت دسترسی ندارید آن ویدئو را با کیفیت پایین مشاهده کنید. این ویژگی را بیکار نگذارید و با رفتن به تنظیمات برنامه و فعال کردن گزینه‌ای که احتمالا کلمه preloading را در خود دارد فعال کنید.
مصرف مرورگر خود را کم کنید خرید شارژ مستقیم ایرانسل
همچنین اگر در جایی هستید که به سینک کردن محتوای خود نیاز ندارید برای مثال در زمان خرید شارژ مستقیم ایرانسل خواب می‌توانید با رفتن به آدرس Settings > Data Usage > Menu > uncheck "Auto-sync data به طور موقت ویژگی سینک را غیر فعال کنید.
تمام این کارها باعث خواهند شد که شما مصرف باتری خود را کمتر کنید و بنابراین خرید شارژ مستقیم ایرانسل زمانی که به باتری نیاز داشتید خیالتان راحت باشد. آیفون 5S نیز امشب معرفی شد، مشخصات و ویدئو و عکس‌های این گوشی را مشاهده کنید.
بعضی از سایت‌ها بسیار سنگین هستند و علاوه بر محتوای سنگین تبلیغاتی دارند که برای خرید شارژ مستقیم ایرانسل لو شدن نیاز به مصرف دیتایی زیادی دارند بهترین راه حل برای این مشکل استفاده از ویژگی data compression است، با فعال کردن این ویژگی وب پیج مورد نظر شما پیشض از دانلود خلاصه می‌شود و سپس بر روی صفحه شما دانلود خواهد شد.
ویژگی Sync را خرید شارژ مستقیم ایرانسل بررسی کنید
جدیدترین گوشی سونی موسوم به Xperia SP برای اولین بار توسط فعالان غیرقانونی در سطح بازار تلفن همراه عرضه شد. خرید شارژ مستقیم ایرانسل
مجهز به سنسور خرید شارژ مستقیم ایرانسل اثر انگشت
یکی از بهترین خرید شارژ مستقیم ایرانسل ابزار اندروید ابزار Data Usage است، با کمک این برنامه شما می توانید مصرف دیتای برنامه‌های مختلف را چک کنید و ببنید کدام برنامه مگابایت بیشتری مصرف می‌کند. همچنین برنامه‌ای جایگزین مانند Onavo Count وجود دارد که به صورت یک ویجت بر روی صفحه نمایش شما ظاهر خواهد شد و مصرف دیتا را به شما اطلاع خواهد داد.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 291
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 53
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 75
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 75
  • بازدید ماه : 123
  • بازدید سال : 126
  • بازدید کلی : 12,414