loading...
خرید شارژ ایرانسل
م بازدید : 33 سه شنبه 21 آذر 1391 نظرات (0)

 

دریافت شارژ مستقیم ایرانسل

 

 

 

وی اظهار داشت: در زمان اعلام مزایده ایرانسل در مهر ماه ۸۲،‌ فقط ۸/۲ میلیون مشترک تلفن همراه با ضریب نفوذ ۲/۳ درصد در کشور وجود داشت و قیمت ثبت نام سیم کارت دولتی شارژ مستقیم ایرانسل ۴۴۰ هزار تومان و قیمت آن در بازار آزاد یک میلیون تومان بود و متقاضیان برای دریافت سیم کارت ثبت‌نامی خود دست کم یک سال باید منتظر میماندند.
خدمات مشترکین شبانه‌روزی ایرانسل شارژ مستقیم ایرانسل
در این مراسم دکتر محمد سلیمانی –وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات- شارژ مستقیم ایرانسل هم طی سخنانی با اشاره به تجربه راه اندازی اپراتور دوم تلفن همراه کشور گفت " اپراتور دوم تلفن همراه نیز برگ زرینی بر خدمات دولت نهم است که سرمایه گذاری کلان خارجی و داخلی را در این حوزه شاهد بودیم".
به گفته وی، از طرف سازمان تشویق و حمایت از سرمایه‌گذاری خارجی (FIPPA) به شرکت MTN اجازه داده شده است تا سقف ۵/۱ میلیارد دلار به صورت وجه نقد وارد کشور کند که تاکنون مبلغ ۸۳۴ میلیون دلار از طریق شرکت MTN وارد کشور شده است که یکی از مهمترین سرمایه‌گذاری‌های خارجی در دو سال گذشته محسوب می‌شود. شارژ مستقیم ایرانسل
به گفته وی، هفتم اسفند ماه سال ۸۴ سرمایه‌گذاری خارجی ایرانسل تائید شد و توانست در ۱۹ تیر ماه سال ۸۵ گواهی عدم تداخل در باند فرکانسی واگذاری GSM۹۰۰ را دریافت کند که عملا قرارداد کاری ایرانسل نیز از شارژ مستقیم ایرانسل همین روز آغاز شده است و در نهایت ۲۹ مهر ماه ۸۵ فروش سیم‌کارت‌های دائمی ایرانسل آغاز شد.
خدمات مشترکین شبانه‌روزی شارژ مستقیم ایرانسل ایرانسل
شبکه اپراتور دوم تلفن همراه در ۲۹ مهر ماه ۸۵ با واگذاری سیم‌کارت شارژ مستقیم ایرانسل در سه شهر تهران، تبریز و مشهد آغاز به کار کرد.
به گفته شارژ مستقیم ایرانسل وی، یک میلیون و ۲۲۰ هزار تماس‌های دریافتی در طول یک ماه بوده و ۱۱ میلیون و ۴۸۰ هزار تماس میزان کل تماس‌های دریافتی مرکز تماس ایرانسل تاکنون بوده است.
وی ادامه داد: اما در شارژ مستقیم ایرانسل مقطع بهره‌برداری یعنی مهر ماه ۸۵، تعداد مشترکین تلفن همراه به حدود ۵/۱۱ میلیون با ضریب نفوذ ۱۷ درصد افزیش یافته بود و قیمت سیم‌کارت دولتی نیز ۲۸۸ هزار تومان مصوب شده بود که کاهش در میزان تقاضا برای تلفن همراه را نیز در پی داشت.
دزفولی شارژ مستقیم ایرانسل با اشاره به بخش خدمات مشترکین و مرکز تماس ایرانسل که به منظور پاسخ گویی و رسیدگی به نیازها و سوالات مشترکین به صورت شبانه‌روزی و هفت روز هفته فعالیت می‌کند گفت: شاخص‌های عملکرد ایرانسل در رابطه با مرکز تماس در سه ماه اخیر به این صورت است که متوسط CHT (نگهداشت تماس و پاسخگویی به مشترک) ۱۶۴ ثانیه و متوسط زمان پاسخگویی به مشتری ۱۰۲ ثانیه بوده است و همچنین درصد تماس‌هایی که در ظرف ۳۰ ثانیه به آنان پاسخ داده می‌شود، ۳۰ درصد است. به گفته وی، یک میلیون و ۲۲۰ هزار تماس‌های دریافتی در طول یک ماه بوده و ۱۱ میلیون و ۴۸۰ هزار تماس میزان کل تماس‌های دریافتی مرکز تماس ایرانسل تاکنون بوده است.
از شارژ مستقیم ایرانسل گذشته تا آینده
۲۹ مهر ۱۳۸۶: ایرانسل یک ساله شارژ مستقیم ایرانسل شد
وی، به برنامه تعداد مشترکین براساس طرح تجاری اشاره کرد که براساس آن ایرانسل می‌بایست در سال اول از حداقل ۳/۲ میلیون مشترک، سال دوم از حداقل هفت میلیون مشترک و سال سوم از حداقل ۱۰ میلیون شارژ مستقیم ایرانسل مشترک برخوردار باشد.
در این لوح تقدیر آمده است: "کارگزاران دولت نهم متعهد به شعارهای چهارگانه عدالت گستری، مهرورزی، خدمت به بندگان خدا و شارژ مستقیم ایرانسل تعالی و پیشرفت کشور هستند. اینک که با تلاش جنابعالی و همکارانتان در خدمتگزاری به مردم، رشد چشم گیری در عرصه ارتباطات، خصوصا توسعه سریع و ارائه خدمات اپراتور دوم حاصل گردیده است، از خدمات و مساعی شما تقدیر و تشکر مینمایم."
به گزارش روابط عمومی ایرانسل، "علیرضا قلمبر دزفولی، مدیرعامل شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل" به مناسبت سالروز آغاز به کار ایرانسل طی یک نشست خبری، شارژ مستقیم ایرانسل تاریخچه ا‌ی از روند کار ایرانسل ارایه کرد و افزود: ایرانسل در ۳۰ آبان ماه ۸۴ مبلغ ۳۰۰ میلیون یورو به عنوان حق لیسانس پرداخت کرد و ششم آذر ماه همین سال پروانه شبکه و خدمات ارتباطات سیار (GSM) توسط وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به این شرکت اعطا شد.
سرمایه گذاری ۵/۱ شارژ مستقیم ایرانسل میلیارد دلاری MTN

سرمایه گذاری شارژ مستقیم ایرانسل ۵/۱ میلیارد دلاری MTN
به گفته وی، از طرف سازمان تشویق و حمایت از سرمایه‌گذاری خارجی (FIPPA) به شرکت MTN اجازه داده شده است تا سقف ۵/۱ میلیارد دلار به صورت وجه نقد وارد کشور کند که تاکنون مبلغ ۸۳۴ میلیون دلار از طریق شرکت MTN وارد کشور شده شارژ مستقیم ایرانسل است که یکی از مهمترین سرمایه‌گذاری‌های خارجی در دو سال گذشته محسوب می‌شود.
اهدای لوح توسط رئیس جمهور به مدیرعامل ایرانسل با حضور وزیر ارتباطات و شارژ مستقیم ایرانسل فناوری اطلاعات
دزفولی ادامه داد: درحال حاضر تعداد سیم کارت های فعال ایرانسل چهار میلیون و ۶۰۰ هزار نفر و تعداد کل مشترکین ثبت شده پنج میلیون و ۱۵۰ هزار نفر میباشد و در تلاشیم تا ۵۰۰ هزار سیم‌کارت ثبت شده که از سیم‌کارت‌های هدیه‌ی است که با تاخیر به دست مشترکان شارژ مستقیم ایرانسل رسیده است، ظرف مدت کوتاهی فعال شوند.
وی با اشاره به ۲۳۰ شهر تحت پوشش در سال نخست برنامه گفت: تلاش می‌کنیم تا پایان سال به پوشش ۳۰۰ شهر برسیم که شارژ مستقیم ایرانسل با زمان‌بندی پوشش ۷۰ شهر تا پایان سال ۸۶،‌پوشش جمعیتی ایرانسل تا پیان سال به ۵۵ درصد خواهد رسید.
شب گذشته و در آئین گرامیداشت روز جهانی ارتباطات، دکتر محمود احمدی نژاد با اهدای لوح تقدیر و شاخه ای گل به مهندس علیرضا قلمبر دزفولی –مدیرعامل ایرانسل- از عملکرد این شرکت خصوصا در توسعه سریع و ارائه خدمات شارژ مستقیم ایرانسل اپراتور دوم تقدیر کرد.
به گفته دزفولی، در مقطع واگذاری پروانه بهره‌برداری یعنی آذر ماه شارژ مستقیم ایرانسل سال ۸۴، تعداد مشترکین تلفن همراه حدود هشت میلیون نفر با ضریب نفوذ تلفن همراه ۱۲ درصد بود و قیمت سیم‌کارت دولتی به ۳۶۰ هزار تومان کاهش یافته بود و زمان انتظار برای دریافت سیم‌کارت نیز به پنج ماه تقلیل یافته بود.
وی با اشاره به اینکه ایرانسل تا مهر ماه ۸۶ توانست ۲۰ درصد از سهم بازار تلفن همراه را به خود اختصاص دهد، یادآور شد: همچنین این شرکت ۵۱ درصد از مشترکین جدید در سال ۸۶ را شارژ مستقیم ایرانسل به خود اختصاص داد و سهم شرکت ارتباطات سیار و تالیا از این بازار ۴۹ درصد بوده است.
دزفولی با اشاره به بخش خدمات مشترکین و مرکز تماس ایرانسل که به منظور پاسخ گویی و رسیدگی به نیازها و سوالات مشترکین به صورت شبانه‌روزی و هفت روز هفته فعالیت می‌کند گفت: شاخص‌های عملکرد ایرانسل در رابطه با مرکز تماس در سه ماه اخیر به این صورت است که متوسط CHT (نگهداشت تماس و پاسخگویی به مشترک) ۱۶۴ شارژ مستقیم ایرانسل ثانیه و متوسط زمان پاسخگویی به مشتری ۱۰۲ ثانیه بوده است و همچنین درصد تماس‌هایی که در ظرف ۳۰ ثانیه به آنان پاسخ داده می‌شود، ۳۰ درصد است.
دزفولی، میزان پوشش شهرهای کشور در یک سال اول را طبق برنامه ۵۰ درصد عنوان کرد شارژ مستقیم ایرانسل که تنها ۴۴ درصد آن محقق شده است و در سال دوم باید میزان پوشش خود را به ۵۶ درصد، سال سوم ۶۱ درصد و نهایتا در سال پانزدهم به ۸۵ درصد پوشش کشور افزیش داده شود. به گفته مدیرعامل ایرانسل پوشش جاده ای هم در سال اول حدود ۱۶۰۰ کیلومتر است.
بنابراین گزارش وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در بخش دیگری از سخنان خود گفت: طرح تجاری ایرانسل برای 40 ماه در مدت 14 شارژ مستقیم ایرانسل ماه تحقق یافته و این نشان میدهد که در ایران می توان کار کرد و مطمئن ترین جا برای فعالیت های اقتصادی است.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 291
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 50
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 10
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 10
  • بازدید ماه : 58
  • بازدید سال : 61
  • بازدید کلی : 12,349