loading...
خرید شارژ ایرانسل
م بازدید : 14 شنبه 02 شهریور 1392 نظرات (0)

 

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

 طالعه جدید آژانس تبلیغات موبایلی InMobi نشان می دهد، حدود یک‌سوم زمانی که مردم هند در مقابل ابزارهای رسانه‌ای سپری می‌کنند به دستگاه‌های موبایلی آن‌ها اختصاص میابد یعنی هر کاربر هندی به‌طور میانگین ایرانسل123 روزانه 2.25 ساعت را همراه با دستگاه الکترونیکی قابل حمل خود سپری می‌کند.
علاوه بر این، 57 درصد کاربران در زمان ایرانسل123 تماشای برنامه‌های تلویزیون سراغ شبکه‌های اجتماعی می‌روند و 79 درصد کاربران هندی که در نسخه موبایلی سایت‌های اینترنتی گشت و گذار می‌کنند، قصد دارند طی 12 ماه آینده فعالیتی را در حوزه تجارت الکترونیک انجام دهند.
برنامه کاربردی "ایرانسل ایرانسل123 من" برای مدیریت حساب‌‌های کاربری مشترکین موبایل و وایمکس اپراتور دوم عرضه شد.
این مرکز بر اساس مطالعه جدید خود توضیح ایرانسل123 داد برای آن دسته از کاربران هندی که مشغول تماشای برنامه‌های تلویزیونی هستند، استفاده همزمان از دستگاه‌ الکترونیکی دیگر و توجه به نمایشگر آن امری معمول محسوب می‌شود.
دستگیری دو سارق حرفه ای در املش كارآگاهان آگاهی شهرستان املش با اعلام شكایت فردی مبنی بر به سرقت رفتن طلاجات منزلش، موضوع را به صورت ویژه در دستوركار خود قراردادند. اكیپ عملیاتی پلیس آگاهی املش در بررسی های خود به دو نفر به نام های سجاد 20 ساله و فرهاد27 ساله مشكوك و پس از اطمینان از نقش آنان در انجام سرقت، با اخذ مجوز از مقام ایرانسل123 قضایی نسبت به دستگیری آنان اقدام كردند.
آمارها همچنین نشان می دهد 65 درصد کاربران هندی حاضر ایرانسل123 در نسخه موبایلی سایت‌های اینترنتی در مقایسه با تلویزیون و آگهی‌های آنلاین از آگهی‌های تبلیغاتی منتشر شده مخصوص دستگاه‌های الکترونیکی همراه احساس رضایت می‌کنند.
سرپرست پلیس راه فرماندهی انتظامی گیلان گفت: برخورد یك دستگاه كامیون در جاده لاهیجان به لنگرود با یك دستگاه موتورسیكلت باعث كشته شدن راكب 72 ساله موتور ایرانسل123 سیكلت شد.
وی همچنین با بیان اینكه تصادفات روز گذشته 15 نفر را مجروح و روانه مراكز درمانی كرد، بیان داشت: 40 درصد مجروحان این تصادفات را موتورسواران به خود اختصاص داده اند ایرانسل123 كه این نكته متاسفانه نشانگر نقش پررنگ موتورسواران در تصادفات رانندگی است.سرپرست پلیس راه گیلان از موتورسواران خواست ضمن رعایت مقررات، نكات ایمنی لازم را برای تردد در جاده ها مورد توجه قرار دهند تا شاهد تكرار این گونه حوادث نبود.
طبق آمار به دست آمده، 63 درصد کاربران هنگام تماشای برنامه‌های تلویزیونی به صورت همزمان از موبایل خود نیز استفاده می‌کنند که این رقم برای سال 2012 میلادی تنها ایرانسل123 26 درصد گزارش شده بود.
سرهنگ مهیار رستگار افزود: در این حادثه راكب موتورسیكلت در اثر شدت حادثه جراحات وارده جان خود را از دست داد و كارشناسان پلیس ایرانسل123 راه در ادامه بررسی های خود دلیل این تصادف را تغییر مسیر ناگهانی راكب موتورسیكلت تشخیص دادند.
وی در ادامه طرح حفظ ایرانسل123 جزء 30 ام قرآن کریم را از برنامه های خوب پلیس برشمرد که علاقمندان ضمن ثبت نام می توانند از ابتدای خرداد ماه در کلاس های آن شرکت کنند.
این متهمان در تحقیقات پلیس هنگامی كه با مستندات ماموران مواجه شدند چاره ایرانسل123 ای جزء بیان حقایق ندیده و به سرقت یک جفت انگشتری طلا، یک جفت گوشواره زنانه طلا، یک عدد ساعت مچی مردانه از منزل مالباخته و همچنین با استفاده موتورسیكت به سرقت گردنبند طلا از دو نفر عابر پیاده اعتراف کردند. این پرونده هم اینك در این شهرستان در حال رسیدگی است.
همچنین اعلام شده است که 80 درصد این افراد روی گوشی هوشمند خود سراغ آگهی‌های موبایلی می‌روند و 48 درصد این کاربران هم از طریق ابزارها و نرم‌افزارهایی که در اختیار دارند ایرانسل123 به صورت اختصاصی آگهی‌های تبلیغاتی را دریافت می‌کنند.
مرگ ایرانسل123 راكب 72 ساله موتورسیكلت با تغییر مسیر ناگهانی
به نقل از روابط عمومی ایرانسل، مشترکین شبکه‌های تلفن همراه و وایمکس ایرانسل، با استفاده از این برنامه کاربردی می‌توانند به سادگی، حساب‌های کاربری تلفن همراه و وایمکس خود را مدیریت کنند.با استفاده از برنامه کاربردی "ایرانسل من" در هر زمان و مکان اطلاعات و مدیریت حساب‌های ایرانسل کاربران در دستان آنان است و انجام اموری نظیر کنترل میزان مصرف، فعال و غیرفعال سازی خدمات، تغییر طرح تعرفه، دریافت صورت حساب، پرداخت قبض، شارژ حساب، ویرایش پرونده، فعالسازی بسته‌های افزایشی و ثبت ایرانسل123 و بازبینی رخدادها برای مشترکین ایرانسل به سادگی ممکن می‌شود.
دریافت برنامه کاربردی "ایرانسل من" از ایرانسل123 طریق وبسایت رسمی ایرانسل به نشانیwww.irancell.ir امکان پذیر است و در حال حاضر استفاده از این برنامه کاربردی برای کاربران سیستم‌عامل‌های آندروید وiOS و گوشی‌هایی نظیر بلک بری، سونی اریکسون، نوکیا و موتورولا برپایه بستر نرم ‌افزاری جاوا ممکن است.براساس این گزارش، مشترکین برای ورود به این برنامه، به رمز عبور کنترل حساب اینترنتی اشتراک خود نیاز دارند که میتوانند با استفاده از همین برنامه نسبت به دریافت آن اقدام کنند.ایرانسل در پایان اطلاعیه خود تاکید کرده تنها منبع معتبر جهت دریافت این برنامه کاربردی، وب سایت رسمی این اپراتور است.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 291
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 56
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 139
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 139
  • بازدید ماه : 187
  • بازدید سال : 190
  • بازدید کلی : 12,478