loading...
خرید شارژ ایرانسل
م بازدید : 10 یکشنبه 09 تیر 1392 نظرات (0)

 

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

محمودرضا خادمی با اشاره به شرایط و سازوکارهایی که سازمان تنظیم مقررات irancell123 و ارتباطات رادیویی در مورد اعمال تخفیف نرخ پهنای باند برای شرکتهای اینترنتی در نظر گرفته است اضافه کرد: این شرط و شروط ها به هیچ وجه عملی نیست و با این شرایط کاهش نرخ پهنای باند هیچگاه به نتیجه نخواهد رسید.
قیمت بالای irancell123 اینترنت با توجه به متوسط درآمد خانوار ایرانی
رئیس کمیسیون اینترنت سازمان نظام irancell123 صنفی رایانه ای با بیان اینکه عرضه و تقاضا در شرایط فعلی تعیین کننده قیمت در بازار است ادامه داد: در سه سال اخیر اگرچه تخفیفی روی پهنای باند اینترنت اعمال نشد اما کاهش قیمت اینترنت را به دلیل شرایط بازار شاهد بودیم. با این وجود اعلام کاهش نرخ پهنای باند از سوی وزارت ارتباطات، انتظار کاهش قیمت اینترنت را در مشتری ایجاد کرده که در این شرایط ممکن نیست.
وی irancell123 با بیان اینکه با هدف کاهش هزینه های اینترنت، تلاش مثبتی از سوی رگولاتوری صورت گرفت تا قیمت پهنای باند ۲۰ درصد کاهش یابد گفت: هنوز شرکت ارتباطات زیرساخت قیمتها را کاهش نداده است و این در حالی است که هزینه پهنای باند، حدود ۳۰ درصد بهای تمام شده سرویس ADSL را شامل می شود.
موسسه ” آکامای” (Akamai) در گزارش پایانی سال ۲۰۰۹ خود سرعت متوسط اینترنت در کشور کره جنوبی را ۶/۱۴ مگابیت برثانیه اعلام و کره را به عنوان کشوری که بالاترین سرعت اینترنت را با قیمت ۵۰/۲۸ دلار در ماه به کاربران عادی عرضه می کند، معرفی کرده و این در حالی است که بر پایه گزارش اداره ملی آمار در این کشور، متوسط درآمد کره جنوبی irancell123 برای یک خانواده کارگر با حداقل تحصیلات ۲۷ هزار و ۳۸۴ دلار است.
احراز مستندات به عهده صنف اینترنت irancell123 گذاشته شود
ایجاد انتظار کاهش irancell123 قیمت اینترنت برای کاربران نهایی
خادمی با اشاره به کاهش ۳۰ درصدی قیمت پهنای باند سه سال پیش irancell123 که بدون شرایط و گلوگاه برای شرکتهای اینترنتی اعمال شد به مهر گفت: در حال حاضر سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی برای کاهش نرخ پهنای باند از شرکتها مدارک و مستنداتی می خواهد که تهیه آن بسیار زمانبر است اما بازار منتظر نمی ماند و انتظار دارد که در قیمتها تغییری ایجاد شود.
وی تاکید کرد که اینترنت در کشور ما بسیار گرانتر از کشورهایی مانند ترکیه و مالزی به کاربران ارائه می شود؛ برای مثال قیمت اینترنت در ایران ۱۲ برابر کشور ترکیه است و حتی با ارائه این تخفیفها هم نرخ اینترنت در irancell123 ایران بسیار بالا است.
در همین حال محمدحسن شانه ساز زاده مدیرعامل شرکت شاتل یکی از شرکتهای ارائه دهنده اینترنت پرسرعت ADSL در مورد اعمال مصوبه کاهش نرخ پهنای باند برای شرکتهای PAP اعلام کرد که شرکت ارتباطات زیرساخت هنوز کاهش قیمتها را برای ارائه دهندگان ADSL اعمال نکرده است. irancell123
به گفته مسعود ریاضیات، شرکت ارتباطات زیرساخت به عنوان تامین کننده پهنای باند در کشور در صورتی این تخفیف را برای شرکتهای اینترنتی اعمال می کند که این irancell123 شرکتها مدارک و مستنداتی را برای تضمین آنکه این کاهش قیمت برای کاربران نهایی محسوس باشد ارائه دهند.
زیرساخت هنوز کاهش قیمتها irancell123 را اعمال نکرده است
پیش از این نیز رئیس انجمن شرکتهای اینترنتی در مورد اعمال کاهش ۲۰ درصدی نرخ پهنای باند اینترنت irancell123 برای کابران نهایی به مهر گفته بود: نرخ اینترنت در کشور ما بسیار بالاتر از دیگر کشورها است و شرکت ارتباطات زیرساخت باید اینترنت را به قیمت تمام شده به مصرف کننده نهایی عرضه کند تا ضریب نفوذ اینترنت در کشور افزایش یابد.
وی با بیان اینکه تاکنون هیچ شرکتی از این تخفیف قیمت بهره نبرده است تاکید کرد که این مصوبه باید بازنگری و تصحیح شود و در آن مستندات و شرط و شروط قید نشود. irancell123
رئیس کمیسیون اینترنت سازمان نظام صنفی رایانه ای در گفتگو با خبرنگار مهر با تاکید بر اینکه irancell123 کاهش ۲۰ درصدی نرخ پهنای باند در کشور تاکنون اجرایی نشده است گفت: این مصوبه تنها به ایجاد انتظار برای کاهش قیمت اینترنت در میان کاربران نهایی دامن زده است.
به گزارش مهر، قیمت اینترنت نه تنها باید به کیفیت، سرعت و خدمات ارائه شده توسط اپراتورها بستگی داشته باشد بلکه باید با سطح زندگی و درآمد شهروندان نیز رابطه مستقیم داشته باشد چرا که امروزه اینترنت به عنوان ابزاری کارآمد و مهم در زندگی شهروندان دنیا شناخته می شود و به همین دلیل دولتها و ارائه دهندگان اینترنت درتلاشند تا اینترنت را با بیشترین سرعت، بالاترین کیفیت، بهترین خدمات پشتیبانی و کمترین قیمت به کاربران خود ارائه دهند و راه irancell123 توسعه را بر رقبای خود در بازار پهنای باند تنگ کنند.
خادمی احراز مدارک و مستندات از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و شرکت ارتباطات زیرساخت را irancell123 فرآیندی بسیار طولانی برشمرد و پیشنهاد کرد که برای کاهش این فرآیند و اعمال واقعی تخفیف نرخ پهنای باند، احراز مدارک و مستندات به عهده سازمان نظام صنفی رایانه ای گذاشته شود و تنها بررسی نهایی آن به رگولاتوری ارجاع شود تا شاید اجرای این مصوبه زودتر به نتیجه برسد.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 291
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 63
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 256
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 256
  • بازدید ماه : 304
  • بازدید سال : 307
  • بازدید کلی : 12,595