loading...
خرید شارژ ایرانسل
م بازدید : 13 چهارشنبه 02 مرداد 1392 نظرات (0)

 

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

بطور پیش فرض از اکثر فرمت های ویدئویی مانند DivX، Xvid و Mpeg4 پشتیبانی می ایرانسل یک دو سه کند و قابلیت نمایش فیلم های با کیفیت HD 720p را دارد.
برنامه های اصلی مانند تقویم و موزیک پلیر نیز تغییرات ظاهری فراوانی داشته اند. همچنین سیستم ایرانسل یک دو سه عامل Symbian Belle مانند نسخه های قبلی خود عملکرد بسیار عالی در حالت Landscape دارد بطوریکه تمام برنامه، نوارها و ویجت ها به زیبایی در این حالت عمل می کنند و این یکی از مزیت های اصلی سیستم عامل Symbian و نسخه Belle محسوب می شود.
منو اصلی تغییرات ظاهری زیادی داشته است. آیکن ها گرد و بزرگ شده اند و همچنین یک گزینه ایرانسل یک دو سه جستجو اضافه شده است که در صورت نصب کردن برنامه های فراوان می توانید به راحتی برنامه مورد نظر خود را پیدا کنید.
وارد بخش نرم افزاری این گوشی می شویم که نسخه جدید سیستم عامل نوکیا; Symbian Belle است که شباهت بسیاری به سیستم عامل اندروید دارد. همچنین ایرانسل یک دو سه منوی Notifications نیز به آن اضافه شده است در آن می توانید به راحتی به امکانات ارتباطی دستگاه مثل WiFi یا Bluetooth دسترسی پیدا کنید. لازم به ذکر است که Symbian Belle نسبت به نسخه قبلی خود یعنی Symbian Anna از لحاظ روانی و سرعت، بهبود فراوانی داشته است. در قسمت پائینی صفحه یک نوار قرار دارد که آیکن های آن با توجه به محیطی که در آن باشید تغییر می کند. این نوار به نوکیا کمک خواهد کرد که در آینده، گوشی هایی بدون کلیدهای سخت افزاری تولید کند.
یکی ازاولین گوشی هایی که از جدیدترین و بهترین نسخه سیستم عامل های تاچ اسکرین نوکیا، یعنی Symbian Belle استفاده می کند. همچنین این ایرانسل یک دو سه گوشی، روشنترین صفحه نمایش را در بین گوشی های موبایل دارد.
در جلوی گوشی صفحه ایرانسل یک دو سه نمایش 3.5 اینچی IPS LCD با رزلوشن 360 x 640 وجود دارد که تراکم پیکسلی 210 ppi را به شما می دهد که تراکم نسبتا خوبی است. همچنین این صفحه نمایش دارای تکنولوژی ClearBlack می باشد که نوکیا ادعا کرده است که روشنترین صفحه نمایش در بین گوشی های تلفن همراه را به شما می دهد. در تست انجام شده در مقایسه این گوشی با گوشی iPhone 4 در تابش مستقیم نور آفتاب، برتری صفحه نمایش 701 به وضوح مشخص شد و همچنین با توجه به اینکه این صفحه نمایش این گوشی IPS LCD است، دارای زاویه دید بسیار خوبی می باشد.
همانطور که پیشتر گفتیم، نوار موجود در پائین صفحه با توجه به محیطی که ایرانسل یک دو سه در آن باشید تغییر می کند برای مثال اگر در برنامه مسیجینگ گوشی باشید آیکن های موجود بر روی این نوار تغییر کرده و شما آیکن های "نوشتن میسیج جدید" و "ضمیمه کردن" را خواهید داشت که بسیار جذاب می باشد.
یکی از نکات منفی Symbian ایرانسل یک دو سه Belle این است که شما نمی توانید بطور مستقیم روی صفحه های Homescreen خود پوشه یا Folder درست کنید و برای اینکار باید ابتدا پوشه مورد نظر را در لیست برنامه های خود ساخته و سپس آنرا به Homescreen خود انتقال دهید.
از لحاظ ظاهری این گوشی شباهت های زیادی به نوکیا C7 دارد. اندازه نسبتا کوچکی دارد ولی با قطر 11 میلیمتر خیلی نازک نیست. در پشت گوشی، کاور فلزی روی باتری آن قرار دارد که به راحتی قابل باز کردن می باشد. بعلاوه در پشت این گوشی دوربین 8 مگاپیکسلی با فوکس ثابت و دو عدد فلش LED قرار دارد. در سمت ایرانسل یک دو سه راست گوشی از بالا به ترتیب کلیدهای تنظیم صدای گوشی وجود دارد که در میان این دو کلید، کلید مخصوص به دستورات صوتی قرار دارد که با نگه داشتن آن شما می توانید دستورات صوتی را بیان کنید. (برای مثال با گفتن لغت "مسیج" برنامه مسیجینگ گوشی باز می شود
کیبرد Symbian Belle همانند نسخه Symbian Anna می باشد که کیبرد خیلی خوبی است و کار کردن ایرانسل یک دو سه با آن چه در حالت Portrait و چه در حالت Landscape بسیار راحت و لذت بخش می باشد.
گالری Symbian Belle نیز تغییرات زیادی داشته است. با امکانات جدید آن می توانید به راحتی عکس های خود را با شبکه های اجتماعی به ایرانسل یک دو سه اشتراک بگذارید و همچنین با وجود برنامه های تدوین عکس می توانید عکس های خود را ویرایش کنید.
در مقایسه با Symbian Anna روی گوشی های قدرتمند قبلی نوکیا مثل Nokia N8، نسخه Belle این سیستم عامل بسیار روانتر می باشد. البته تمام این افزایش سرعت نمی تواند نرم افزاری باشد به دلیل اینکه گوشی 701 از لحاظ سخت افزاری با داشتن پردازنده یک گیگاهرتزی و 512 مگابایت رم در مقایسه با گوشی N8 تفاوت زیادی دارد. ایرانسل یک دو سه
وب بروزر موجود برای نوکیا 701 می توان به جرات گفت که سریعترین وب بروزر موجود بر روی گوشی های سیمبینی می باشد که البته هنوز به روانی و کیفیت وب بروزر گوشی های اندرویدی و اپل نمی باشد. از طرفی این وب بروزر تنها از Adobe Flash Player نسخه Lite پشتیبانی می ایرانسل یک دو سه کند.
نوکیا 701 دارای پردازنده تک ایرانسل یک دو سه هسته ای ARM11 با فرکانس یک گیگاهرتز و 512 مگابایت حافظه RAM و همچنین پردازنده گرافیکی BCM2763 با فرکانس 250 مگاهرتز می باشد.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 291
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 53
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 81
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 81
  • بازدید ماه : 129
  • بازدید سال : 132
  • بازدید کلی : 12,420