loading...
خرید شارژ ایرانسل
م بازدید : 9 شنبه 29 تیر 1392 نظرات (0)

 

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

در سال گذشته این شرکت فنلاندی ۱٫۷ میلیارد دلار با فروش پائین لومیا ضرر کرد.هفته ایرانسل123 گذشته استفان الوپ از گوشی لومیا ۱۰۲۰ که یک نیروگاه ۴۱ مگاپیکسلی به آن متصل است پرده برداری کرد و بدون شک تنها امید نوکیا به فروش این گوشی خواهد بود.
نوکیا موفق به فروش ۷٫۴ میلیون گوشی لومیا در ایرانسل123 سه ماه دوم سال ۲۰۱۳ شد.هرچند که فروش دستگاه های ویندوز فون به یک سوم رسیده است و نوکیا هم در سه ماه گذشته ۱۵٫۷ میلیون دلار ضرر مالی خورده و موجب از دست دادن ۴۴۰ شغل شده است.
اندروید به محبوب ترین سیستم عامل دنیا تبدیل شده و حتی ردپای آن را میتوان در دوربین ها و سیستم خودرو ها نیز پیدا کرد.از ورژن جدید این سیستم عامل در روز ایرانسل123 چهارشنبه طی یک کنفرانس مطبوعاتی رونمایی خواهد شد و شما نیز میتوانید گزارش آن را در اخبار آی تی بخواهید.
Nokia_Press_Event_NYC_July_2013-099_610x407 ایرانسل123
در ماه گذشته کل فروش نوکیا به ۱۵٫۷ میلیارد دلار رسید که نسبت به سال گذشته ۲۲ درصد کاهش یافته بود.این ایرانسل123 دور دیگری از ناامیدی برای بزرگ ترین تولیدکننده تلفن همراه در جهان است.
میلیون عدد گوشی گلکسی اس۴ را در کمی بیش از ۲ ماه به سراسر دنیا ارسال کرد.مدیر عامل سامسونگ “JK Shin” به مطبوعات کره ای گفت که در اولین ماه در دسترس بوده S4 تعداد ۱۰ میلیون عدد از آن به سراسردنیا ارسال شد در حالی که سال گذشته این مقدار برای S3 در ۱۰۰ روز صورت گرفت و سقف فروش آن در ایرانسل123 ۲۰ میلیون عدد متوقف شد.
عکس و فیلم ایرانسل123 گرفتن هنگام ورزش بسیار دشوار است،البته پس از ظهور دوربین های پوشیدنی مانند کلاه های دوربین دار این کار بسیار آسان شده است ولی حتما باید کلاه گذاشت ؟
البته ارسال گوشی را نمیتوان به منزله فروش حتمی آن ایرانسل123 در نظر گرفت و لزوما دستگاه مستقیما دست کاربر نمیرسد ولی بازهم این رقم بی سابقه است.
گوشی های هوشمند بسیاری مانند گلکسی اس ۴ ،HTC One و سونی اکسپریا از سیستم عامل اندروید استفاده کرده و تاثیر ایرانسل123 آنها بر این موضوع بسیار زیاد است.جدا از دیگر ابزارهای اندرویدی،۲۰ میلیون آن را میتوان به گلکسی اس ۴ اختصاص داد.
البته این موضوع دوجانبه است و تاثیر اندروید در فروش گوشی ایرانسل123 هم بسیار موثر میباشد.
یاهو لیستی را با نام لیست آرزو تهیه کرده است که به کاربران این اجازه را میدهد تا ۱۶ مرداد، ۵ نام کاربری را در آن به ثبت برسانند،درصورت آزاد بودن نام مورد نظر،در همان ایرانسل123 لحظه میتوانید آن را ثبت کنید و اگر توسط شخص دیگری به ثبت رسیده باشد یاهو تا کمتر از ۱ ماه دیگر در صورت غیر فعال بودنش، آن را برای شما به ثبت خواهد رساند.
Lobster-x نام دوربینی است که میتوان آن را به پیشانی،مچ دست و پا بست و بدون هیچ مزاحمتی ایرانسل123 عکس و فیلم های شگفت انگیزی را هنگام ورزش به ثبت رساند.
اما خبر جدید این است که یاهو به کاربران خود ایمیلی مبنی بر آزاد شدن بسیاری از نام های کاربری داده و از آنها برای ثبت نام کاربری دلخواهشان ایرانسل123 دعوت به عمل آورده است.
همچنین سامسونگ فروش این گوشی را در بازار ایرانسل123 داخلی کره جنوبی ۵۰۰٫۰۰۰ عدد گزارش کرده است.
حتما چند هفته پیش خبر پاک سازی یاهو از ایمیل هایی که بیشتر از ۱۲ ماه استفاده نشده اند ایرانسل123 را شنیده اید.
با فروش ۷٫۴ ایرانسل123 میلیون عدد گوشی لومیا،فروش این کمپانی نسبت به سه ماه گذشته ۳۲ درصد افزایش داشته و همچنین درآمد آن از خدمات و سرویس ها ۲۴ درصد نسبت به سال گذشته کاهش یافته است.
طبق گفته لری پیج-مدیر عامل گوگل : روزانه ۱٫۵ میلیون دستگاه اندرویدی فعال میشود و هم اکنون ۹۰۰ میلیون دستگاه اندرویدی در سراسر جهان درحال ایرانسل123 استفاده میباشد .با این روند افزایش بازار تلفن همراه و تبلت،گوگل انتظار دارد تا پایان سال این رقم به ۱ میلیارد دستگاه اندرویدی فعال برسد.
این اقدام یاهو برای کاربرانی که اقدام به ساخت ایمیل کرده و از آن استفاده نمیکنند ایرانسل123 میباشد و با حذف آن،امکان ثبت برای کاربر دیگری فراهم خواهد شد.
لولاهای انعطاف ایرانسل123 پذیر هم به راحتی پوشیدن آن کمک میکنند.
مدیر عامل نوکیا،استفن الوپ گوشی Asha 501 را ناجی این کمپانی خواند و آن را به ایرانسل123 عنوان ابزاری برای جان گرفتن دوباره نوکیا معرفی کرد.
در ادامه او این مساله را که اولین گوشی اندرویدی کمتر از پنج سال پیش عرضه شد و حالا با این استقبال روبه رو شد را شگفت انگیز خواند و در آمد آن را در سه ماهه دوم سال ۱۴ میلیارد ایرانسل123 دلار اعلام کرد.
android-lime-pie1 ایرانسل123
wishlist ایرانسل

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 291
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 52
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 57
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 57
  • بازدید ماه : 105
  • بازدید سال : 108
  • بازدید کلی : 12,396