loading...
خرید شارژ ایرانسل
م بازدید : 17 پنجشنبه 05 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

دریافت مستقیم شارژ ایرانسل

 

 

لوازم جانبی جدید نوکیا شامل شارژرهای بی سیمی است که لازم نیست برای شارژ شدن گوشی از سیم استفاده شود، بلکه با قرار گرفتن گوشی شارژ اتوماتیک ایرانسل روی این شارژرها باتری به شکل کامل شارژ می شود.
شرکت نوکیا قرار است این گوشی را در نیمه دوم سال جاری شارژ اتوماتیک ایرانسل میلادی ( ۲۰۱۲ ) به بازار عرضه کند.
شارژرهای بی سیم ارایه شده برای گوشی های شارژ اتوماتیک ایرانسل جدید نوکیا طراحی و ویژگی های جالب و جذابی دارند.
این گوشی با قیمت ۶۰۰ دلار به بازار عرضه می شود که بازهم نسبت به قیمت بالای گوشی شارژ اتوماتیک ایرانسل های موجود، امتیاز خوبی برای این گوشی به شمار می رود.
نوکیا اعلام کرده که کاربران می توانند شارژ اتوماتیک ایرانسل از هم اکنون این شارژرها را پیش خرید کنند.
لوازم جانبی جدید نوکیا شامل شارژرهای بی سیمی است که لازم نیست برای شارژ شدن گوشی شارژ اتوماتیک ایرانسل از سیم استفاده شود، بلکه با قرار گرفتن گوشی روی این شارژرها باتری به شکل کامل شارژ می شود.
به گزارش اخبار خارجی موبنا، شارژ اتوماتیک ایرانسل شرکت نوکیا پس از رونمایی از گوشی های Lumia 820 و Lumia 920 سری جدیدی از محصولات خود شامل شارژرهای بی سیم معرفی کرد.
شارژر شارژ اتوماتیک ایرانسل جعبه مانند این شرکت با قیمت 89 دلار و شارژر بالشتکی با قیمت 130 دلار در اختیار کاربران قرار می گیرد.
قیمتی که برای شارژر ایستای نوکیا در شارژ اتوماتیک ایرانسل نظر گرفته شده برابر 25 یورو یا حدود 33 دلار است.
شارژر جعبه مانند شارژ اتوماتیک ایرانسل این شرکت با قیمت 89 دلار و شارژر بالشتکی با قیمت 130 دلار در اختیار کاربران قرار می گیرد.
نوکیا اعلام کرده که کاربران می توانند از هم اکنون این شارژ اتوماتیک ایرانسل شارژرها را پیش خرید کنند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی GsmAria ، کمپانی فنلاندی نوکیا در نظر دارد بیلیون ها نفر دیگر را به اینترنت وصل کند و به منظور دستیابی به این هدف اعلام کرد که گوشی جدید نوکیا Asha 205 را که دارای قابلیت دسترسی به اینترنت است و با استفاده از آن می توان به صورت آن لاین به سایت های اجتماعی دسترسی پیدا کرد در اختیار مردم آفریقا قرار می دهد. کاربران آفریقایی با نوکیا Asha 205 به راحتی می توانند به فیسبوک وصل شوند زیرا یک دکمه اختصاصی برای وب سایت فیسبوک در این گوشی وجود دارد که فیسبوک را برای هر نرم افزار گوشی اجرا می کند. کاربران از طریق این نرم افزار می توانند از مزایای این شبکه اجتماعی مانند پیام رسانی ، به اشتراک گذاشتن عکس ، به روزرسانی وضعیت و … بهره مند شوند. نوکیا Asha 205 یک گوشی مناسب برای بازار موبایل آفریقا است زیرا بررسی ها شارژ اتوماتیک ایرانسل نشان داده است که ۹۰ درصد کاربران در نیجریه از طریق گوشی موبایل خود به اینترنت دسترسی پیدا می کنند.
تنها مشکل این گوشی استفاده شارژ اتوماتیک ایرانسل از نرم افزار ” سیمبیان ” است که در برابر نرم افزارهایی چون اندورید، ویندو و اپل Ios کمی قدیمی به نظر می رسد.
قیمتی که شارژ اتوماتیک ایرانسل برای شارژر ایستای نوکیا در نظر گرفته شده برابر 25 یورو یا حدود 33 دلار است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی GSMAria ، كمپانی نوكیا دو گوشی پیشرفته را در كنگره جهانی موبایل معرفی كرد كه این مدل ها نوكیا 105 و نوكیا 301 می باشند. نوكیا 105 مقرون به صرفه ترین گوشی نوكیا تا به امروز می باشد كه فقط 15 یورو قیمت دارد. این گوشی دارای یك سری ویژگی های اصلی مانند صفحه نمایش رنگی ، رادیو FM ، شارژ اتوماتیک ایرانسل چندین ساعت زنگدار ، ساعت سخنگو ، چراغ قوه و مقاومت در برابر گردوخاك و تراوش است. نوكیا 105 در رنگ مشكی و فیروزه ای در چین ، مصر ، هند ، اندونزی ، نیجریه ، روسیه ، ویتنام و سایر بازارها در آفریقا ، آسیا - اقیانوسیه و اروپا به فروش خواهد رسید.
به گزارش جذاب نیوز به نقل از خبرگزاری فرانسه، این برای اولین بار است که یک گوشی موبایل با چنین دوربین قدرتمندی ساخته می شارژ اتوماتیک ایرانسل شود.
گوشی جدید نوکیا با نام ” ۸۰۸ pureview ” دارای حافظه داخلی ۱۶ گیگابایت، صفحه ۴ اینچی و شارژ اتوماتیک ایرانسل دوربین ۴۱ مگا پیکسلی است
شارژرهای بی سیم ارایه شده برای گوشی شارژ اتوماتیک ایرانسل های جدید نوکیا طراحی و ویژگی های جالب و جذابی دارند.
نوكیا 301 ویژگی های پیشرفته تری دارد كه از آنها می توان به صفحه نمایش 2.4 اینچ ، دوربین 3.2 مگاپیكسل با یك سری ویژگی های خاص دوربین كه از قابلیت Lenses در گوشی های Lumia گرفته شده است ، مرورگر Xpress نوكیا و ارتباط 3.5G اشاره كرد. نوكیا 301 در رنگ های فیروزه ای ، مشكی ، ارغوانی ، زرد و سفید با قیمت 65 یورو موجود می شود. این گوشی در آفریقا شارژ اتوماتیک ایرانسل ، آسیا - اقیانوسیه ، اروپا ، هند ، خاورمیانه و امریكای لاتین در سه ماهه دوم سال جاری به فروش می رسد. یك نسخه دوسیمكارته جداگانه از این گوشی نیز وجود دارد.
به گزارش اخبار خارجی موبنا، شرکت نوکیا پس از رونمایی از گوشی های Lumia 820 و Lumia 920 سری شارژ اتوماتیک ایرانسل جدیدی از محصولات خود شامل شارژرهای بی سیم معرفی کرد.
شرکت نوکیا گوشی تلفن همراه شارژ اتوماتیک ایرانسل جدیدی با دوربین ۴۱ مگاپیکسلی را

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 291
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 54
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 106
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 106
  • بازدید ماه : 154
  • بازدید سال : 157
  • بازدید کلی : 12,445