loading...
خرید شارژ ایرانسل
م بازدید : 16 شنبه 01 تیر 1392 نظرات (0)

 

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

وشی ویندوز 8 نوکیا در irancell123 راه است – جديدترين اخبار ايران و جهان ممتاز نیوز
بر اساس اطلاعاتی که درباره این گوشی منتشر شده، دارای صفحه نمایش حدود ۴٫۵ اینچی است و احتمالا دوربین آن ۸ یا ۱۲ مگاپیکسلی خواهد بود. irancell123
سامسونگ شاید در این چند سال تنها ایده ی بکرش همین دوربین های هوشمندش بوده که مجهز به اندروید می باشند. خب خیلی ها دوست دارند عکس های بسیار حرفه ای و با کیفیت بگیرند و همان جا انها را به اشتراک بگذارند یا با ان کار کنند و دوبین های گلگسی سامسونگ همین کار را انجام می دهند. irancell123 سامسونگ Galaxy NX را معرفی کرده است که دوربین ۲۰ مگاپیکسلی دارد.
خب انگار نوکیا می خواهد این انتظار را به پایان برساند و یک ابر گوشی مبتنی بر ویندوز فون درست کند تا از نظر مشخصات با گوشی های اندرویدی برابری کند. گوشی های قبلی نوکیا صفحه نمایش ۷۲۰p داشتند که همه از نوکیا انتظار دارند در گوشی بعدی خودش ، صفحه نمایش ۱۰۸۰p قرار دهد. irancell123 پردازنده ی گرافیکی گوشی های قبلی نوکیا نیز Adreno 305 بودند که اکنون در بین گوشی های پرد ادعا جایی ندارد و نوکیا باید به فکر پردازنده ی گرافیکی بهترین باشد.
به گزارش سه نسل به نقل از موبنا ، irancell123 نوکیا این گوشی خود را یک هفته پیش از اپل به بازار عرضه خواهد کرد.
چندی پیش خبر این گوشی را به شما داده irancell123 بودیم و اکنون خود شرکت ان را به طور رسمی در سایت خود قرار داده و مشخصاتی از ان را اعلام کرده است. این گوشی قرار است دو گیگابایت رم داشته باشد و پردازنده ی دو هسته ای خواهد داشت. صفحه نمایش ان رزولوشن ۷۲۰p خواهد داشت و ۱۶ گیگابایت حافظه ی داخلی!
این دوربین عکس هایی با رزولوشن بسیار بالایی می گیرد و همچنین قابلیت فیلم برداری ۱۰۸۰p را دارد. این دوبین هوشمند صفحه نمایش ۴٫۳ اینچی دارد و به اندروید ۴٫۲ مجهز می باشد. سامسونگ قبلا نیز همچنین irancell123 چیزی درست کرده بود حتی نسخه ی دوربین دارد گلگسی اس ۴ را ساخته بود اما این گلگسی به علت دوربین بسیار قوی تر ، مدنظر تر می باشد. نظر شما در مودر ان چیست؟خب شاید دلیل عقب ماندن گوشی های ویندوز فونی در کنار گوشی های اندرویدی همین باشد که هنوز یک گوشی ویندوزی با پردازنده ی حداقل چهار هسته ای و صفحه نمایش Full HD وجود ندارد. سیستم عامل ویندوز فون خیلی بهتر از اندروید می باشد. هم امنیت بیشتری دارد و هم هنگی کمتری دارد و از پردازنده نیز به خوبی استفاده می کند و برعکس اندروید از پردازنده ی کار اضافی نمی کشد تا سرعت کار گوشی را کم کند.
آمارها نشان می دهد که نوکیا همچنان در صدر فروشندگان گوشی تلفن همراه در سال 2011 است، irancell123 مایکروسافت با همکاری اسوس در حال ساخت لپ تاپ ویندوز 8 با کینکت داخلی است، اسوس Padfone تکامل یافته را در MWC به نمایش می گذارد، مایکروسافت و سونی اعلام کردند که امسال خبری از کنسول جدید نخواهد بود و سونی و پاناسونیک دوربین های جدید عکاسی فشرده خود را معرفی کردند.
بر اساس گزارش بلومبورگ، انتظار می رود این گوشی با پردازنده دو irancell123 یا چهار هسته ای به بازار بیاید و از شبکه های نسل چهارم LTE پشتیبانی خواهد کرد.
مروز قرار است شرکت موفق Huawei گوشی جدید خود را معرفی کند که irancell123 رویش بسیار کا کرده است اما قبل معرفی این گوشی ، این شرکت از طریق اکانت تویتر خود عکسی از این گوشی منتشر کرده است که در عکس مطلب می توانید ان را ببینید. همانطور که در عکس می بینید ، طراحی این گوشی بسیار شیک می باشد و همینطور بسیار نازک می باشد. ضخامت این گوشی تنها ۶٫۵ میلیمتر می باشد که جزو نارک ترین گوشی های جهان می شود.
هنوز اطلاعات کاملی از این گوشی موجود نیست اما با همین مشخصات نیز می توان گفت که یک گوشی بسیار خوب برای گوشی های متوسط قیمت خواهد بود و irancell123 می توان به موفقیت خوبی برسد و فروش زیادی داشته باشد. نظر شما در مورد این گوشی چیست؟
نوکیا در حال برنامه ریزی است که جدیدیترین گوشی خود با پشتیبانی irancell123 از ویندوز فون هشت را همزمان با عرضه آی فون ۵ رونمایی کند.
و irancell123 در اخر می رسیم به پردازنده ی اصلی! البته سیستم عامل ویندوز فون به خوبی پردازنده ی را کنترل می کند و از ان بیهوده استفاده نمی کند و یک پردازنده ی دو هسته ای در گوشی ویندوزی برابر با پردازنده ی چهار هسته ای در گوشی اندرویدی ، کار می کند اما اگر نوکیا بتواند یک پردازنده ی چهار هسته ای نیز در گوشی خود قرار دهد ، اندروید را پشت سر خواهد گذاشت! نظر شما چیست؟
این گوشی قرار است پردازنده ی چهار هسته ای داشته باشد و دو گیگابایت رم خواهد داشت. این ابر موبایل دوبین ۸ مگاپیکسلی در عقب و یک دوربین ۵ مگاپیکسلی در جلو داشته باشد. گفته شده است که صفحه نمایش این گوشی ۴٫۷ اینچ خواهد بود با رزولوشن ۷۲۰p که این irancell123 صفحه نمایش شاید نقظه ضعف این گوشی باشد وگرنه با توجه به این طراحی بسیار زیبا و امکانات خوب دیگر ، می تواتست بهترین باشد.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 291
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 56
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 134
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 134
  • بازدید ماه : 182
  • بازدید سال : 185
  • بازدید کلی : 12,473