loading...
خرید شارژ ایرانسل
م بازدید : 9 چهارشنبه 06 دی 1391 نظرات (0)

 

دریافت شارژ مستقیم ایرانسل

 

 

شمار مشترکان MTN در ایران، 14 درصد تنها در فصل نخست سال رشد داشته است. دو بانک آمریکایی مریل لینچ و خرید شارژ مستقیم ایرانسل وتسچی بانک، مشاوران مالی گروه MTN هستند.
[Only خرید شارژ مستقیم ایرانسل registered and activated users can see links]
به گزارش سرویس بین‌الملل "آینده" به نقل از Business Day، هنگامی که شرکت MTN، اولین مذاکرات را در سال گذشته با شرکت Bharti Airtel انجام داده، ‌در حدود 6 میلیون مشترک در ایران داشت. علاوه بر تجارت در ایران، این گروه در سودان و سوریه نیز رشد داشت. در حقیقت این شرکت، راهی برای بانک‌های آمریکایی برای سرباززدن از تعهدات خود باقی نگذاشت. هیچ کس در واشنگتن به طور علنی بیان نکرد که بانک‌های آمریکایی باید از نقش داشتن در ادغام دو خرید شارژ مستقیم ایرانسل شرکت بزرگ تلکام منع شوند.
مزیت شارژ این طرح آن است خرید شارژ مستقیم ایرانسل که مشترک می تواند در صورت تمایل برای مصرف بیشتر در یک دوره زمانی مشخص، با شماره گیری کد دستوری مخصوص آن، بیش از مبلغ شارژ درج شده بر روی کارت مکالمه کرده و یا تعداد بیشتری پیام کوتاه و پیام چند رسانه ای ارسال کند. به طور مثال، اگر مشترک اطمینان دارد که در 3 روز آتی، باید تماس های داخل شبکه زیادی برقرار کرده و یا پیام کوتاه داخل شبکه ارسال کند و یا به دلیل سفر قصد ارسال پیام چند رسانه ای، بیش از حد معمول را دارد، با خرید یک کارت شارژ 20,000 ریالی و شماره گیری کد دستوری ویژه شارژ شگفت انگیز، می تواند علاوه بر 20,000 ریال اعتبار خود، از 4000 ریال اعتبار نیز برای تماس داخل شبکه استفاده نماید.
مشترکان ایرانسل می توانند از 23 تا 28 تیر ماه، یک محصول چندرسانه ای رایگان از ویترین دریافت کنند و در قرعه کشی 40 دستگاه خرید شارژ مستقیم ایرانسل گوشی تلفن همراه گوشی تلفن همراه نوکیا 5800 Xpress Music ویژه سرویس آهنگ پیشواز شرکت کنند.
اما گزارش سالانه MTN بیان می‌کند خرید شارژ مستقیم ایرانسل 13 درصد از درآمد سالیانه این شرکت در سال گذشته از ایران، سودان و سوریه بوده است، سه کشوری که وزارت خزانه‌داری آمریکا آن‌ها را شامل تحریم دانسته و خواستار محدودیت رابطه شرکت‌های بزرگ با این سه کشور شد.
به گزارش خرید شارژ مستقیم ایرانسل آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) از روابط عمومی ایرانسل، با راه اندازی این طرح تشویقی که برای نخستین بار در ایران، توسط ایرانسل در اختیار مشترکین تلفن همراه قرار می گیرد، کلیه مشترکین سیم کارت های اعتباری ایرانسل می توانند از 20 تیر تا 31 شهریور در مدت زمانی معین، بیش از میزان شارژ خریداری شده، مکالمه کرده و یا پیام کوتاه (SMS) و پیام چند رسانه ای (MMS) ارسال کنند.
جزئیات بیشتر درباره جشنواره تابستانی ایرانسل بر روی سایت این شرکت به نشانی [Only registered خرید شارژ مستقیم ایرانسل and activated users can see links] ([Only registered and activated users can see links]) قرار دارد.
براساس این گزارش، ایرانسل آسان ترین راه ممکن را برای فعالسازی شارژ شگفت انگیز در اختیار مشترکین قرار خرید شارژ مستقیم ایرانسل داده است به طوریکه برای فعالسازی، کافیست به جای کد دستوری عادی درج شده روی کارت شارژ، کد مخصوص شارژ شگفت انگیز شماره گیری شود.
قرض‌دهندگان آمریکایی امیدوارند بین آن‌ها و شرکت MTN قطع شود، چرا که منابع از بانک‌های آمریکایی گزارش داده‌اند در سطوح عالی بحث‌هایی پیش خرید شارژ مستقیم ایرانسل آمده است که چگونه این مراحل بدون نقض قوانین خزانه‌داری آمریکا طی شود.
جشنواره تابستانی ایرانسل ویژه شهرهای گیلان، هرمزگان، ارومیه، کرمانشاه، اراک، تهران، یزد و خراسان رضوی از 23 تیر ماه 88 آغاز و تا 28 تیر ماه ادامه خرید شارژ مستقیم ایرانسل خواهد داشت.
طبق خرید شارژ مستقیم ایرانسل این گزارش، سایر بانک‌های آمریکایی در مورد تهیه منابع مالی برای نقشه ادغام صحبت می‌کنند، منابع می‌گویند که ادغام دو شرکت MTN و Bharti و خرید هرکدام توسط دیگری بدین معناست که استفاده‌کنندگان از سه گروه وایرلس مختلف در هم ادغام می‌شوند.
دردسر سکه شدن بازار خرید شارژ مستقیم ایرانسل ایرانسل برای بانک‌های آمریکا!
برای مثال، مشترکین میتوانند پس خرید شارژ مستقیم ایرانسل از دریافت رمز 12 رقمی برای شارژ 10,000 ریالی، به جای شماره گیری کد دستوری همیشگی، که سیم کارت را معادل 10,000 ریال شارژمی کند، همان شماره رمز 12 رقمی را با کد دستوری ویژه #شماره12رقمی*144* شماره گیری نمایند ، تا سیم کارت آنان 12,000 ریال،بدون احتساب 3% مالیات بر ارزش افزوده، شارژ شود. شارژ اضافه شده برای تماس های داخل شبکه ایرانسل است. به این معنا که 10,000 ریال شارژ شامل تماس های داخل و خارج از شبکه ایرانسل بوده اما 2000 ریال شارژ اضافه شده تنها برای تماس های داخل شبکه می باشد.
([Only registered and activated users can see links])ICTna.ir ([Only registered and activated users can see links]) - با آغاز جشنواره تابستان 88 ایرانسل و خرید شارژ مستقیم ایرانسل از تاریخ20 تیر تا 31 شهریور، طرح تشویقی جدید "شارژ شگفت انگیز" به مشترکین سیم کارت های اعتباری ایرانسل ارائه می شود.
عرضه شارژ شگفت انگیز به مشترکین سیم کارت های خرید شارژ مستقیم ایرانسل اعتباری ایرانسل
اطلاعات بیشتر در خصوص طرح شارژ شگفت انگیز و همینطور جشنواره تابستان 88 ایرانسل در وب خرید شارژ مستقیم ایرانسل سایت رسمی این شرکت به نشانی [Only registered and activated users can see links] ([Only registered and activated users can see links]) قرار گرفته است. آغاز جشنواره تابستانی ایرانسل ویژه گیلان، هرمزگان، ارومیه، کرمانشاه، اراک، تهران، یزد و خراسان رضوی
مشترکان برای شرکت در قرعه کشی می بایست با فعال سازی سیم کارت خرید شارژ مستقیم ایرانسل خود، نخستین تماس را برقرار و ثبت نام خود را تکمیل کنند.
مشترکان ایرانسل در شهرهای گیلان، هرمزگان، ارومیه، کرمانشاه، اراک، تهران، یزد و خراسان رضوی همچنین می توانند در قرعه کشی 40 دستگاه PSP سونی ویژه ویترین ایرانسل، سه دستگاه خودروی هیوندای سوناتا و چهار دستگاه خرید شارژ مستقیم ایرانسل پژو 206 و با کسب حداقل شش امتیاز در طول جشنواره تابستانی ایرانسل در قرعه کشی یک دستگاه خودروی هیوندای آرزا شرکت کنند.
افزایش ناگهانی مشترکان ایرانسل در فصل نخست امسال، خبر خوبی برای شرکت MTN آفریقای جنوبی است، اما یک مشکل بزرگ برای بانک‌های آمریکایی که نقش مهمی در ادغام 20 شرکت بازی می‌کنند، پدید آورده است. خرید شارژ مستقیم ایرانسل
برخی منابع از پیشنهادی به گلدمن ساچز در مورد شرکت Bharti، یک شرکت ارتباطات سنگاپوری، که 31 درصد از خرید شارژ مستقیم ایرانسل سهام این شرکت مهندسی را داراست، خبر داده‌اند. اما هر دو بانک آمریکایی و گلدمن از دادن توضیحات بیشتر در این رابطه خودداری کرده‌اند.
این گزارش در پایان می‌افزاید، چگونه شرکت‌های Bharti – MTN در یک‌دیگر اغام می‌شود – زیرا بیشتر از 20 شرکت تحت پوشش این دو است، این ادغام، خرید شارژ مستقیم ایرانسل یکی از بزرگترین ادغام‌ها در دنیاست، و رشد تجارت MTN در فضای تحریم‌ها نیزاست.
این تحریم‌ها که هر ساله توسط ریاست‌جمهوری آمریکا تأیید می‌شود خرید شارژ مستقیم ایرانسل به دلایلی از جمله نقض حقوق بشر در ایران و همچنین حمایت ایران از گروه‌های تروریستی، وضع شده است.
مشترکین سیم کارت های اعتباری ایرانسل، همچنین می توانند با دریافت رمز 12 رقمی به مبالغ 20،10 ، 50 ، 100 و 200 هزار ریال از طریق مراجعه به خودپرداز بانک های طرف قرارداد ایرانسل و یا خرید کارت شارژ و استفاده از دستگاه های پایانه فروش، رمز خریداری شده را خرید شارژ مستقیم ایرانسل از طریق کد دستوری ویژه شارژ شگفت انگیز وارد کرده و به ترتیب معادل 11,650 ، 23,301 ، 58,252 ، 116,505 و 233,010 ریال شارژ دریافت کنند. تاریخ انقضاء برای هر بسته افزایشی ایرانسل به ترتیب 3، 5، 10 ، 15 و 20 روز خواهد بود.
البته این تحریم‌ها از دو دیدگاه قابل بررسی است. یک دیدگاه معتقد است، منابع مالی که در این سه کشور جریان پیدا کرده است، ‌به عنوان مخالفت این کمپانی با قوانین تحریم است. اما دیدگاه دیگر که محافظه‌کارانه‌ است، می‌توانیم به این دو شرکت فرصت‌ها و راه‌هایی را خرید شارژ مستقیم ایرانسل پیشنهاد دهیم که بتوانیم از پس این تحریم، به تجارت بپردازیم، چرا که هر دو شرکت ادغامی شامل قوانین تحریم نیز می‌شوند.
به گزارش آژانس خبری تلفن همراه (همنا)، مشترکان ایرانسل در این شهرها می توانند علاوه بر دریافت دو سیم کارت ایرانسل در ازای پرداخت هفت هزار تومان، از دو برابر شارژ ویژه تماس های داخل شبکه، یک آهنگ پیشواز رایگان پس از فعال سازی سیم کارت به مدت 10 روز و 100 پیام چندرسانه خرید شارژ مستقیم ایرانسل ای (MMS) رایگان ویژه مشترکین جدید و قدیم بهره مند شوند.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 291
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 63
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 259
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 259
  • بازدید ماه : 307
  • بازدید سال : 310
  • بازدید کلی : 12,598