loading...
خرید شارژ ایرانسل
م بازدید : 15 دوشنبه 24 تیر 1392 نظرات (0)

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

با دو بار فشردن کلید Home می توانید آیکون ها و پیش نمایش های برنامه های باز در آی او اس را ببینید. هماند فهرست Recent Apps اندروید، کشیدن هر یک از این پیش نمایش ها به بیرون موجب بسته شدن برنامه مربوطه می شود. اما در کنار این امکانات، سیستم multitasking در iOS 7 هوشمند تر از گذشته شده است. در iOS 7 زمانبندی به روز رسانی ها بهینه تر شده و آپدیت ها در زمان هایی که از نظر ذخیره باطری به صرفه است انجام می شود. همچنین iOS 7 زمان های استفاده شما خرید شارژ مستقیم ایرانسل از برنامه ها را یاد می گیرد و محتواهای مورد نیاز را در زمان مناسب به روز می کند. به عنوان مثال اگر شما بطور متداول در ساعت 9 صبح به برنامه شبکه اجتماعی محبوبتان سر می زنید، iOS 7 فید مربوطه را قبل از این ساعت آپدیت کرده و برایتان آماده نگاه می دارد.
همچنین فیلترهای جدید امکان تغییر دادن عکس های Still و Square را برایتان به سادگی مهیا می سازد. شما می توانید پیش از عکس برداری فیلتر مورد نظر را انتخاب کنید تا بتوانید تأثیر آن را از قبل ببینید. همچنین می توانید پس از عکس برداری نیز فیلتر را اعمال کنید. اگر احیاناً پشیمان شدید نیز می توانید فیلتر اعمال شده خرید شارژ مستقیم ایرانسل را حذف کنید تا به عکس بدون فیلتر دست یابید.
iOS 7 خرید شارژ مستقیم ایرانسل - آی او اس 7
اپل تلاش گسترده ای را برای سازماندهی مجدد برنامه دوربین به انجام رسانده است. با یک tap می توانید قالب مورد نظرتان را از میان قالب های Video ،Panorama خرید شارژ مستقیم ایرانسل ،Still و Square انتخاب نمائید -- چیزی شبیه به آنچه در برنامه اینستاگرام شاهد آنیم.
امسال نیز همانند سال گذشته خرید شارژ مستقیم ایرانسل کمپانی اپل در کنفرانس جهانی توسعه دهندگان خود ( WWDC 2013) به معرفی محصولاتی جدید، منجمله نسخه جدیدی از سیستم عامل آی او اس پرداخت.
مرکز کنترل امکان دسترسی سریع به کنترل ها و برنامه هایی که خرید شارژ مستقیم ایرانسل معمولاً به صورت لحظه ای مورد نیاز قرار می گیرند را فراهم می آورد و شاید مدت ها پیش اپل باید آن را به آی او اس اضافه می نمود. دسترسی به مرکز کنترل بسیار ساده است -- با کشیدن انگشت از پائین به بالا (Swipe نمودن) در هر صفحه ای (حتی صفحه قفل) مرکز کنترل بر روی صفحه باز می شود. بدین ترتیب با بسیاری از عملیات کنترلی دستگاهتان تنها یک Swipe فاصله خواهید داشت. فعال یا غیر فعال نمودن Airplane Mode، وای-فای، بلوتوث، مد "مزاحم نشوید" (Do Not Disturb)، تغییر سطح روشنایی صفحه نمایش، قفل نمودن جهت صفحه نمایش و کنترل موسیقی و صوت برخی از کارهایی است که در مرکز کنترل می توانید انجام دهید. همچنین با انتخاب کلید چراغ قوه (Flashlight) می توانید از فلش گوشیتان به عنوان چراغ قوه استفاده نمائید. بدین ترتیب شاهد مرگ تدریجی برنامه های متفرقه ای چراغ قوه برای آی او اس خواهیم بود.
اما در کنار این تغییرات ظاهری، در iOS 7 شاهد ویژگی های جدید و بهبود یافته ای هستیم که در زیر به خرید شارژ مستقیم ایرانسل عمده ترین آنها اشاره می شود:
iOS 7 Multitasking چند خرید شارژ مستقیم ایرانسل وظیفه ای (Multitasking)
برخی از عمده ترین تحولات خرید شارژ مستقیم ایرانسل ظاهری iOS 7 عبارتند از: تغییر ظاهری آیکون ها، چند لایه بودن واسط کاربر همراه با نیمه شفاف شدن بخش هایی که بر روی لایه های پائینی باز می شوند، استفاده از مفهوم Parallax (اختلاف منظر) که موجب می شود با حرکت دادن یا تغییر زاویه دستگاه، وال پیپر یا لایه های زیرین حرکت کرده و با فاصله ای در عمق نسبت به لایه های رویین به نظر برسند و جلوه ای سه بعدی به وجود آورند، تغییر ظاهری بسیاری از برنامه ها، ساده شدن کلی واسط کاربر، استفاده از طیف رنگی متفاوت نسبت به گذشته و ...
هرچند مرکز اعلانات چیز جدیدی در آی او اس خرید شارژ مستقیم ایرانسل نیست اما این مرکز دستخوش تغییراتی شده و اکنون دارای سه صفحه است که با زبانه هایی امکان دسترسی به آنها فراهم شده. همانند مرکز کنترل، دسترسی به مرکز اعلانات نیز در تمامی صفحات -- حتی صفحه قفل -- میسر است. برای دسترسی به مرکز اعلانات باید انگشت خود را از بالای صفحه به پائین بکشید. در صفحه all امکان دسترسی به تمامی اعلانات وجود دارد و در صفحه missed نیز تماس ها و پیام های دریافتی پاسخ داده نشده را شاهد هستید. اما صفحه today جدید است و با توجه به زمان جاری و مکانی که در آن هستید اطلاعات مفیدی را که احتمالاً امروز می تواند مورد استفاده تان قرار گیرد به شما ارائه می دهد. به عنوان مثال اگر روز تولد یکی از دوستانتان است، اگر به دلیل پیش بینی احتمال ریزش باران به چتر نیاز خواهید داشت و اگر امروز ترافیک سنگینی را پیش رو دارید مرکز اعلانات می تواند به موقع شما را مطلع سازد. البته مختصری از اطلاعات مورد نیاز برای فردا نیز به شما نشان داده می شود.
مرکز اعلانات iOS خرید شارژ مستقیم ایرانسل 7
IOS 7 Control Center خرید شارژ مستقیم ایرانسل مرکز کنترل (Control Center)
IOS 7 Camera App - برنامه دوربین خرید شارژ مستقیم ایرانسل در آی او اس 7
IOS 7 Notification Center - مرکز اعلانات آی او اس 7 خرید شارژ مستقیم ایرانسل
iOS خرید شارژ مستقیم ایرانسل 7 هم از بیرون و هم از درون متحول شده است. Jony Ive -- طراح مشهور انگلیسی که به عنوان نائب رئیس ارشد کمپانی اپل هدایت تیم طراحی محصولات این کمپانی را بر عهده دارد -- هر آنچه در توان داشته را به کار گرفته تا تحولی بزرگ در سیستم عامل آیفون، آی پد و آی پاد تاچ ایجاد کند و ثابت نماید که می تواند بدون حضور نابغه فقید اپل -- استیو جابز -- نیز همچنان اپل را در اوج نگاه دارد -- چیزی که بسیاری از تحلیلگران به دیده شک به آن می نگرند.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 291
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 54
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 96
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 96
  • بازدید ماه : 144
  • بازدید سال : 147
  • بازدید کلی : 12,435