loading...
خرید شارژ ایرانسل
م بازدید : 7 پنجشنبه 17 مرداد 1392 نظرات (0)

 

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

گر چیزی بیش از یک سیستم عامل زنده برروی فلش مموری خودتان نیاز دارید تا تمامی تغییرات را برروی دیسک قابل حمل خود داشته باشید، می توانید چندین توزیع را مستقیما برروی فلش مموری ایرانسل123 خود نصب کنید. از این طریق می توانید سیستم عامل خودتان را برروی کامپیوتر دیگران بالا آورده و استفاده کنید، همچنین به اطلاعات و فایل هایی که ایجاد کرده اید بعلاوه برنامه هایی که برروی سیستم عاملتان نصب کرده اید دسترسی داشته باشید. Pen Drive Linux یکی از این گزینه هاست که می‌توانید از طریق آن به این کار اقدام کنید. هرچند اکنون بسیاری از توزیع های عمده مانند اوبونتو این امکان را به شما داده اند که سیستم عامل را برروی فلش مموری خود نصب و استفاده کنید.
فلش مموری ها راهی ارزان و ساده برای پشتیبان گیری از اطلاعات و جابجایی داده ها بین کامپیوترها هستند. اما از آنجایی که روزانه استفاده از پردازش ابری و اینترنت بیسیم گسترش پیدا می کند، فلش مموری ها آن استفاده گذشته خود را از ایرانسل123 دست می دهند. احتمالا شما هم الان در کشوی میزتان چند فلش مموری دارید که چندان مورد استفاده قرار نمی گیرند؟ اگر می خواهید نفس تازه ای به فلش مموری های خود بدهید، در پست امروز چند روش استفاده غیرمعمول اما مفید را بشما آموزش خواهیم داد …
شرکت BMW در خصوص این محصول توضیح داده است که طراحی ویژه ایرانسل123 بدنه آن این امکان را می‌دهد که بتوان M8 را به صورت افقی یا عمودی روی زمین گذاشت. در بدنه این محصول از چراغ‌های OLED استفاده شده است که اطلاعاتی در خصوص سیستم از جمله دمای آن را برای ما نمایان می‌کند و امکان کم و زیاد کردن صدا یا تغییر درجه فن را نیز فراهم می‌آورد.
نصب نرم افزار Parted Magic برروی فلش مموری به شما این امکان را می دهد که از طریق USB درایو خود بتوانید به پارتیشن بندی و تغییر سایز پارتیشن ها بپردازید. پارتیشن بندی در حال اجرای سیستم عامل کار نسبتا خطرناکی است و ممکن است باعث ازبین رفتن برخی اطلاعات شما گردد اما پارتیشن بندی از طریق بوت و بدون اجرای ایرانسل123 سیستم عامل این ریسک را از بین خواهد برد. (البته همیشه باید مراقب اطلاعات در حین پارتیشن بندی بود و نمی توان احتمال از بین رفتن اطلاعات را صفر دانست)
مرکز DesignworksUSA وابسته به شرکت خودروسازی BMW که تاکنون در زمینه طراحی اتومبیل ایرانسل123 فعالیت می‌کند، مدل مفهومی از یک رایانه شخصی مخصوص علاقه‌مندان به بازی‌ های رایانه‌ای ارایه کرده است.به گزارش پاپوبلاگ، این رایانه شخصی که از نظر ظاهری با مدل‌های کنونی بسیار متفاوت است، با همکاری شرکت ASRock به تولید رسیده است و پیش‌ بینی می‌شود که در آینده نزدیک وارد بازار جهانی شود.
اگر از استفاده کنندگان یا دوستداران لینوکس باشید می دانید که اغلب توزیع های لینوکس را می توان از طریق دیسک زنده یا Live CDs بدون نیاز به نصب کامل و تنها از طریق بوت از روی لوح فشرده اجرا کرد. در سال های اخیر ایرانسل123 این روند به سوی ساخت USB ها به جای CD ها رفته است. شما می توانید برنامه ها و توزیع لینوکس دلخواهتان را انتخاب کرده و آنها را دانلود و برروی فلش مموری خود انتقال دهید و از طریق آن به تست و یا نصب و ایجاد سیستم عامل لینوکس برروی کامپیوترتان اقدام کنید. این کار سریع تر و لذت بخش تر از نصب از طریق CD هاست. فلش مموری ها حجم بیشتری از اطلاعات را می توانند در خود جای دهند و برای نصب توزیع های حجیم بسیار مناسب می باشند.
شرکت خودروسازی BMW اعلام کرد که مدل نهایی از این رایانه شخصی به زودی ایرانسل123 تکمیل می‌شود و آن را در نمایشگاه بین‌المللی Computex در تایپه به نمایش می‌گذارد.
۴٫ استفاده به عنوان رم ایرانسل123
در مواردی که کامپیوتر شما سرعت نامناسبی به دلیل کمبود رم دارد و فلش یا فلش مموری هایی با فضای آزاد بسیاری در اطراف شما هست می توانید از این فلش مموری ها به عنوان رم کامپیوتر استفاده نمایید تا سرعت کامپیوتر شما تا حدودی افزایش یابد و در مدیریت نرم افزارها بهتر ایرانسل123 عمل کنید. مایکروسافت Ready Boost را برای اینکار فراهم آورده تا بتوانید فلش مموری خودتان را به عنوان رم به کامپیوتر اضافه کرده و از آن استفاده کنید.
شرکت BMW این ایرانسل123 رایانه را M8 نام‌گذاری کرده است که البته در ظاهر شبیه به کنسول بازی Xbox طراحی شده و در اصل آن را رایانه شخصی می‌نامند.
۳٫ اجرای نرم افزارهای ایرانسل123 قابل حمل
۲٫ بوت یک ایرانسل123 سیستم عامل پایدار
دو شرکت DesignworksUSA و ASRock برای طراحی ایرانسل123 بدنه این محصول در سال ۲۰۱۲ میلادی همکاری‌های خود را آغاز کردند و هدف آنها ارایه مدلی بود که ضمن کوچک بودن، بتوان به راحتی آن را حمل کرد. این رایانه شخصی با هدف جلب توجه علاقه‌مندان به بازی‌های رایانه‌ای طراحی شد.
۵٫ ایرانسل123 پارتیشن بندی دیسک سخت
درباره نرم افزارهای قابل حمل بارها شنیده اید. برنامه هایی که بدون نیاز به نصب برروی سیستم عامل قابل اجرا می باشند. سایت Portable Apps به کاربران ویندوز این اجازه را می دهد که برنامه های مورد علاقه خودشان ایرانسل123 را بدون نیاز به نصب و بوت ویندوز خودشان اجرا نمایند. از دیگر سرویس هایی که به ارائه نرم افزارهای قابل حمل می پردازند می توان به Liber Key و Win Pen Pack اشاره کرد.
فلش ممـوری, پارتیشن ایرانسل123 بندی دیسک سخت
۱٫ نصب توزیعی از لینوکس ایرانسل

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 291
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 52
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 58
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 58
  • بازدید ماه : 106
  • بازدید سال : 109
  • بازدید کلی : 12,397