loading...
خرید شارژ ایرانسل
م بازدید : 10 دوشنبه 27 خرداد 1392 نظرات (0)

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

به گزارش اخبار خارجی شارژ اتوماتیک ایرانسل موبنا، تحقیقات نشان داده که تا چهار سال آینده بیش از 6.6 میلیارد گوشی توسط کاربران موبایل در سراسر دنیا مورد استفاده قرار می‌گیرد.
این تلویزیون همچنین شارژ اتوماتیک ایرانسل قادر است تصاویر را با کیفیت HD و وضوح 1080 پیکسل نمایش دهد.
شرکت چینی هوآوی از گوشی هوشمندی رونمایی کرده که قابلیت ضدآب دارد و می‌توان شارژ اتوماتیک ایرانسل در فضاهای مرطوب از آن استفاده کرد.
با این حال نوکیا در طول فصل گذشته 500 هزار دستگاه مبتنی بر سیمبیان به فروش رساند و در شارژ اتوماتیک ایرانسل سال گذشته هفت مدل گوشی ویندوز فون راهی بازار کرد.
از دیگر ویژگی‌های این گوشی می‌توان به شارژ اتوماتیک ایرانسل پردازنده Snapdragon S4 با قدرت 1.5 گیگاهرتز، یک گیگابایت RAM و باتری دوهزار میلی‌آمپری اشاره کرد.
بنابراین نمایشگر گوشی شارژ اتوماتیک ایرانسل می‌تواند نور خورشید را جذب کرده و از برای شارژ باتری بهره ببرد.
به گزارش اخبار خارجی موبنا، در حالی نوکیا تصمیم به متوقف کردن خط تولید گوشی‌های سری سیمبیان کرده که میزان فروش گوشی‌های مبتنی بر ویندوز فون این شرکت با افزایش همراه شده است و برای نخستین بار میزان فروش این گوشی‌ها از شارژ اتوماتیک ایرانسل سیمبیان بیشتر شده است.
موسسه فناوری‌های ماساچوست روشی برای شارژ تلفن‌های همراه ارایه کرده‌اند که امکان شارژ خودبه‌خود شارژ اتوماتیک ایرانسل این دستگاه‌ها را فراهم می‌کند.
اطلاعات بیشتر درباره شارژ اتوماتیک ایرانسل قیمت و زمان دقیق عرضه این دستگاه منتشر نشده است.
گفته شارژ اتوماتیک ایرانسل می‌شود این گوشی مبتنی بر ویندوز فون هشت است و یکی از نخستین گوشی‌های است که با این پلات‌فورم از قابلیت ضدآب پشتیبانی می‌کند.
این شارژ اتوماتیک ایرانسل گوشی دارای صفحه نمایش 4.3 اینچی HD IP است و می‌تواند تصاویر را با وضوح 720×1280 پیکسل نمایش دهد.
نوکیا اعلام کرده که تا اواخر تابستان سالجاری آخرین موجودی از گوشی‌های سیمبیان را راهی بازار می‌کند شارژ اتوماتیک ایرانسل و خط تولید این گوشی‌ها متوقف می‌شود.
به این ترتیب نوکیا انتظار دارد شارژ اتوماتیک ایرانسل سهم‌ بازارش را افزایش دهد و جایگاه از دست‌ رفته‌اش را دوباره به دست بیاورد.
به گزارش خبار خارجی موبنا، گوشی Ascend W2 جدیدترین محصول هوآوی است که امکان استفاده از آن زیر آب وجود دارد. شارژ اتوماتیک ایرانسل
بر این اساس محققان موسسه ماساچوست روشی ارایه کرده‌اند که دستگاه‌های تلفن همراه با جذب نور خورشید با استفاده از موادی که می‌توانند نورهای ماوراءبنفش و مادون قرمز را جذب کنند، می‌توانند خودبه‌خود شارژ شوند ودیگر نیازی به استفاده از برق یا حمل شارژر برای تغذیه این شارژ اتوماتیک ایرانسل دستگاه‌ها نیست
محققان پیش‌بینی کرده‌اند در طول سال جاری میلادی میزان فروش گوشی تلفن همراه به یک میلیارد و 860 میلیون شارژ اتوماتیک ایرانسل دستگاه برسد.
به گزارش اخبار خارجی موبنا، تاکنون شارژرهای زیادی برای دستگاه‌‌های موبایل ارایه شده که بارز‌ترین آنها شارژرهای خورشیدی است. حتی شارژرهایی آبی و بادی و حرکتی ارایه شده که به کاربران امکان می‌دهد مواقعی که دسترسی به منبع الکتریسیته ندارند شارژ اتوماتیک ایرانسل بتوانند گوشی خود را به روش‌های مختلفی شارژ کنند. با این حال بسیاری از آنها با مشکلاتی روبه‌رو هستند.
نوکیا به تازگی گوشی‌های ویندوز فون را با ویژگی‌های پیشرفته شارژ اتوماتیک ایرانسل ارایه کرده و آنها را به دوربین‌هایی تجهیز کرده که امکان عکسبرداری در نور کم را نیز دارند.
گوشی مذکور همچنین از دوربین هشت مگاپیکسلی با قابلیت فیلمبرداری با کیفیت 1080 پیکسل و پشتیبانی از اتصالات وای‌فای، بلوتوث شارژ اتوماتیک ایرانسل و GPS برخوردار است.
از زمان اعلام استراتژی جدید نوکیا تا کنون 22 ماه گذشته و شارژ اتوماتیک ایرانسل نوکیا در طول این مدت همچنان به ساخت گوشی‌های مبتنی بر سیمبیان مبادرت کرده است.
براساس گزارش موسسه تحقیقاتی CCS Insight، از میان 6.6 میلیارد کاربر موبایل، دو سوم آنها گوشی‌ هوشمند دارند، این در حالی است که در طول سال 2012 فقط 25 درصد مردم گوشی هوشمند داشتند.اما در طول سه شارژ اتوماتیک ایرانسل ماهه اول سال 2013 میزان فروش گوشی‌های هوشمند از گوشی‌های معمولی بیشتر شد.
بر این اساس نوکیا با متوقف کردن خط تولید سیمبیان قصد دارد تمرکز خود را روی گوشی‌های مبتنی بر ویندوز فون قرار دهد و به لحاظ شارژ اتوماتیک ایرانسل دوربین، نقشه، قابلیت‌های موسیقایی و نر‌م‌افزاری این دستگاه‌ها را ارتقا دهد.
شرکت ویزیو از تلویزیون بزرگی شارژ اتوماتیک ایرانسل رونمایی کرده و قیمت 4 هزار دلار را برای این دستگاه در نظر گرفته است.
به گزارش اخبار خارجی موبنا، شرکت ویزیو از تلویزیون هوشمندی رونمایی کرده که دارای صفحه نمایش 80 اینچی و از نوع Razor LED است.این تلویزیون به طور پیش‌فرض از نرم‌افزارهای Netflix، سرویس ویدیویی آمازون، M-GO، VUDU, Hulu Plus، یوتیوب، شارژ اتوماتیک ایرانسل پاندورا و فیس‌بوک پشتیبانی می‌کند.
بر اساس این گزارش، عرضه گوشی‌های هوشمند با قیمت ارزان‌ باعث افزایش میزان فروش گوشی‌های هوشمند حتی در بازارهای نوظهور شده است.بر این اساس انتظار می‌رود در طول سال‌جاری میلادی میزان فروش گوشی‌های تلفن همراه در سراسر دنیا به یک میلیارد و 860 میلیون دستگاه برسد که به شارژ اتوماتیک ایرانسل این ترتیب 53 درصد کل فروش گوشی به گوشی‌های هوشمند اختصاص می‌یابد.
فروش این دستگاه با شارژ اتوماتیک ایرانسل قیمت چهار هزار دلار آغاز شده و در رده بزرگ‌ترین تلویزیون‌های دنیا

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 291
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 53
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 86
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 86
  • بازدید ماه : 134
  • بازدید سال : 137
  • بازدید کلی : 12,425