loading...
خرید شارژ ایرانسل
م بازدید : 12 دوشنبه 30 بهمن 1391 نظرات (0)

 

دریافت شارژ مستقیم ایرانسل

 

 

واگذاری و توزیع ۳۵۰ هزار سیم‌کارت ۱۵۰ هزار تومانی شرکت ایرانسل در سه شهر شارژ مستقیم ایرانسل تهران، تبریز و مشهد از روز شنبه ۲۹مهر ماه آغاز شد.
نامبرینگ سیم‌کارت ۱۵۰ هزار تومانی ۰۹۳۵ و ۰۹۳۶ می­باشد و مشترکان برای دریافت انواع سرویس‌های این نوع سیم‌کارت وجهی شارژ مستقیم ایرانسل پرداخت نخواهند کرد.
در اولین مرحله واگذاری ۶۰ درصد سیم‌کارت‌ها در تهران و ۴۰ درصد آنها در شارژ مستقیم ایرانسل مشهد و تبریز توزیع خواهند شد.
براساس این گزارش، هیئت داوران جشنواره ستاره‌های فناوری ایران، تندیس زرین "برترین مدیریت روابط‌عمومی در صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در سال ١٣٨٨" شارژ مستقیم ایرانسل را به سبب برقراری ارتباطی مستمر و بهره‌برداری موثر از بسترهای ICT، به مدیر روابط عمومی ایرانسل اهدا کرد.
تمامی سیم‌کارت‌ها دارای سیستم ارسال پیام کوتاه، انتقال مکالمات، کنفرانس مکالمات (برای اولین بار در کشور) و تماس با خارج از کشور هستند. این سرویس‌ها به محض فعال کردن سیم‌کارت دایر خواهند شارژ مستقیم ایرانسل بود.توزیع سیم­کارت­های ایرانسل به صورت آن‌لاین می­باشد و تمام تلاش این شرکت حذف قرعه‌کشی و پرداخت ودیعه است. با ارائه مداوم سیم‌کارت توسط ایرانسل مشکلی مانند ازدحام برای دریافت سیم‌کارت پیش نخواهدآمد.
از آذرماه شارژ مستقیم ایرانسل نیز ماهانه ۵۰۰ هزار سیم‌کارت ۱۵۰ هزار تومانی به تدریج واگذار خواهد شد.
ایرانسل بزودی سرویس های شارژ مستقیم ایرانسل جدیدی را به مشترکین خود ارائه می نماید:
۲۹ مهر ۱۳۸۵: واگذاری سيم‌كارت‌های ایرانسل از امروز شارژ مستقیم ایرانسل آغاز شد
شارژ مستقیم ایرانسل با تشکر از استقبال و همکاری شما مشترکین گرامی.
ایرانسل با شارژ مستقیم ایرانسل اپراتور اول تلفن همراه (PCI)، تالیا، تلفن ثابت و خارج از کشور دارای اتصال متقابل است.
از امروز متقاضیان مي‌توانند با مراجعه شارژ مستقیم ایرانسل به نمایندگي‌های مجاز ایرانسل با واریز مبلغ ۱۵۰ هزار تومان و ارائه سایر مدارک مورد نیاز سیم‌کارت‌ خود را همان لحظه دریافت کنند.
(سرویس "ذخیره شماره تماس گیرنده"Who شارژ مستقیم ایرانسل Called) که بطور رایگان برای تمامی مشترکین ایرانسل فعال شده و از طریق آن فهرستی از شماره هایی که در زمان خاموش بودن تلفن همراه و یا در دسترس نبودن مشترک تماس گرفته ولی قادر به برقراری ارتباط با او نشده اند، از طریق پیام کوتاه برای مشترک ارسال می گردد.
در مرحله اول سیم‌کارت‌های اعتباری توزیع نخواهد شد و طی هفته­های آینده واگذاری این شارژ مستقیم ایرانسل سیم­کارت­ها آغاز خواهد شد.
به گزارش روابط عمومی ایرانسل، در مراسم اهداء جوایز جشنواره ستاره‌های فناوری ایران، هیئت دوران به سبب شارژ مستقیم ایرانسل توسعه پرشتاب شبکه و عرضه خدمات پیشرفته و نوین ارزش افزوده در کشور، شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل را به‌عنوان "برترین ارایه‌دهنده خدمات ارتباطی کشور در سال ١٣٨٨" اعلام و تندیس زرین خود را به این شرکت اهدا کرد.هیئت داوران این جشنواره، به سبب ایجاد نام تجاری شفاف، خوشنام و فراگیر در بین کلیه اقشار جامعه، نام‌تجاری ایرانسل را به‌عنوان "برند برتر حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در سال ٨٨" معرفی کرد.
سرویس پیام گیر صوتیVoice Mail) نیز بطور رایگان شارژ مستقیم ایرانسل برای تمامی مشترکین ایرانسل فعال شده و از طریق آن مشترکین می توانند پیامهای صوتی تماس گیرندگان را از طریق پیام گیر روی شبکه دریافت نمایند.
تعرفه مکالمه شارژ مستقیم ایرانسل با سیم­کارت ایرانسل ۴۹۹ ریال می­باشد و مشترکان برای جابه‌جایی و تماس از شهری به شهری دیگر هزینه‌ی پرداخت نخواهند کرد. تعرفه سیم‌کارت ایرانسل از متوسط تعرفه اپراتور اول پایین‌تر است. تعرفه‌های فعلی حدود سه ماه به این میزان خواهد بود.
طی هفته­های آینده سیم‌کارت­ها در شهرهای کرج و ساری نیز توزیع خواهند شد شارژ مستقیم ایرانسل و تا پایان سال جاری تمام شهرهای بزرگ کشور از جمله کرمانشاه، قم و شیراز تحت پوشش این شبکه قرار مي‌گیرند.
با این روند تعداد مشترکان ایرانسل تا پیان امسال به شارژ مستقیم ایرانسل ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار نفر مي‌رسد.
(سرویس فهرست طلایی Family & Friends) نیز مشترکین را قادر می سازد تا پنج شماره تلفن همراه ایرانسل را انتخاب کرده و با ثبت آنها شارژ مستقیم ایرانسل در فهرست طلایی خود، از تخفیف در هزینه مکالمه با این شماره تلفن ها بهره مند شوند.
ظرفیت سیم‌کارت ایرانسل ۶۴ کیلو بیت است و با شارژ مستقیم ایرانسل این ظرفیت که ۸ برابر بیشتر از سیم‌کارتهای اپراتورهای دیگر است، ایرانسل مي‌تواند سرویس‌های جدیدی چون GPRS، پست الکترونیک، MMS، اینترنت و انتقال اطلاعات را تا پیان سال به مشترکان خود ارائه کند.
تا پایان سال امکان رومینگ با ۲۰۰ کشور برای شبکه ایرانسل فراهم می­گردد شارژ مستقیم ایرانسل و مشترکین می­توانند پس از برقراری این سرویس، آن را از طریق شماره ۰۹۳۵۱۳۰۰۰۰۰ فعال نمایند.
از سوی دیگر و در بخش انتخاب برترین مرکز خدمات مشتری، هیئت داوران این جشنواره، مرکز تماس مشترکین ایرانسل را به سبب راه‌اندازی بزرگترین مرکز تماس خاورمیانه و سرویس‌دهی در ٢٤ ساعت شبانه‌روز، ٧روز هفته و ٣٦٥ روز سال، بعنوان "برترین مرکز شارژ مستقیم ایرانسل خدمات مشتری در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در سال ٨٨" معرفی کرد.
همچنین ایرانسل بزودی پیشنهادهای شارژ مستقیم ایرانسل تشویقی تابستانی خود را به هموطنان عزیز معرفی خواهد نمود.
یکی از کارهای موفق ایرانسل راه‌اندازی مرکز تماس (call center) برای رفع مشکلات احتمالی مشترکان است که شارژ مستقیم ایرانسل به زودی فعال مي‌شود. اسفند 1388:ایرانسل جوایز جشنواره ستاره های فناوری ایران را درو کرد
چهار تندیس زرین جشنواره ستاره‌های فناوری ایران طی مراسمی و با حضور فعالان صنعت شارژ مستقیم ایرانسل فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور، به شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل اهداء شد.
ایرانسل چهار تندیس زرین جشنواره ستاره‌های شارژ مستقیم ایرانسل فناوری ایران را به خو

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 291
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 51
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 27
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 27
  • بازدید ماه : 75
  • بازدید سال : 78
  • بازدید کلی : 12,366