loading...
خرید شارژ ایرانسل
م بازدید : 16 چهارشنبه 16 اسفند 1391 نظرات (0)

 

دریافت شارژ مستقیم ایرانسل

 

 

مهندس علیرضا قلمبر دزفولی روز شنبه و در نشست خبری ویژه پنجمین سالروز راه‌اندازی شبکه تلفن همراه ایرانسل گفت: این نرخ در شهرهای بزرگ کشور مانند تهران به دلیل محدودیت‌هایی که برای ایجاد سایت‌ها وجود دارد، یک و چهار دهم درصد، در شیراز هفت دهم درصد، در مشهد هفتاد و پنج صدم درصد، در اصفهان و کرج خرید شارژ مستقیم ایرانسل کمتر از یک درصد و در ساری نیز به کمتر از شش دهم درصد رسیده است.
دزفولی از خرید شارژ مستقیم ایرانسل پوشش ۱۸۷۴ شهر و دهستان کشور، ۲۲ هزار روستا و بیش از ۲۰ هزار کیلومتر از جاده‌های اصلی و فرعی کشور توسط شبکه تلفن همراه ایرانسل خبر داد.
مدیرعامل ایرانسل به مقایسه تعهدات مندرج در پروانه این اپراتور با عملکرد واقعی آن پرداخت و افزود: درحالی که تا پایان سال ششم قراردادی ایرانسل یعنی ۱۹ تیر ماه سال ۱۳۹۱ باید ۹ هزارو ۸۹ کیلومتر از جاده‌ای کشور تحت پوشش شبکه ایرانسل قرار می‌گرفت اما اکنون این عدد به ۲۰ هزار و ۱۰۰ کیلومتر افزایش یافته است. همچنین تعهد پوشش جمعیتی ایرانسل در پایان سال ششم ۷۲.۵۶ درصد بوده که اکنون به ۸۰ درصد رسیده است و حاکی از رشد خرید شارژ مستقیم ایرانسل ۱۱۰ درصدی نسبت به تعهدات مندرج در پروانه ایرانسل است.
وی اظهار داشت: در توسعه فیزیکی شبکه علاوه بر ۱۰ مرکز سوئیچ اصلی، راه‌اندازی ۴۹ مرکز سوئیچ فرعی خرید شارژ مستقیم ایرانسل نیز در دستور کار قرار گرفت که علاوه بر تسهیل تبادل ترافیک، انطباق شبکه ایرانسل با شبکه تلفن ثابت نیز هموارتر می‌کند.
او افزود: از هفتاد و پنج صدم درصد قطعی مکالمات کمتر از ۳ ثانیه، ۴۲ صدم درصد به دلیل خارج شدن از حوزه پوشش خرید شارژ مستقیم ایرانسل و ۹صدم درصد به دلیل اختلالات و دلایل فنی داخل شبکه قطع می‌شود که صادرکننده پروانه تا ۱.۵ درصد آن را مجاز دانسته است.
وی به رشد سالانه ترکیبی ۶۸ درصدی در بخش پوشش شهری و رشد سالانه ترکیبی ۷۷ درصدی در پوشش جاده‌ها اشاره کرد و گفت: ایرانسل۸۰ خرید شارژ مستقیم ایرانسل درصد جمعیت کشو را با رشد سالانه ترکیبی ۱۶ درصد تحت پوشش قرار داده و با راه‌اندازی بیش از ۱۵ هزار سایت BTS در کشور، این شرکت موفق شد بیش از ۹۰ هزار TRX را در شبکه خود فعال کند.
وی با اشاره به مصوبه کمیسیون تنظیم مقررات درخصوص عدم محاسبه هزینه مکالمات کمتر از ۳ ثانیه که به دلیل اشکال در شبکه تلفن خرید شارژ مستقیم ایرانسل همراه اپراتورها قطع می‌شوند، گفت: در شبکه ایرانسل ۹۹ و بیست و پنج صدم درصد از کل تماس‌های زیر ۳ ثانیه بنابر اراده تماس گیرنده یا مخاطب تماس قطع می‌شود.
شبکه توزیع، فروش و خدمات پس از فروش خرید شارژ مستقیم ایرانسل ایرانسل
دزفولی، خرید شارژ مستقیم ایرانسل گسترش شبکه وایمکس ایرانسل از ۷ شهر به ۲۵ شهر، حمایت از لیگ برتر خلیج فارس-جام ایرانسل، راه‌اندازی سامانه پرداخت‌های کمک مردمی به کمیته امداد، هلال احمر و سازمان بهزیستی، راه‌اندازی و توسعه سرویس روزنامه همراه ، فعال کردن سرویس بانکداری همراه با استفاده از شبکه شتاب برای نخستین بار در کشور را از دستاوردهای ایرانسل عنوان کرد.
به گفته وی، در شبکه‌های تلفن همراه اول و ثابت، ایرانسل تقریبا در تمام مراکز استان‌ها، سوئیچ اصلی خرید شارژ مستقیم ایرانسل دارد که این امر انطباق بین دو شبکه را با سرمایه‌گذاری ایرانسل مهیا کرده است.
رومینگ بین‌الملل خرید شارژ مستقیم ایرانسل ایرانسل
نشست خبری خرید شارژ مستقیم ایرانسل پنجمین سالروز راه اندازی شبکه ایرانسل!
گزارش کامل نشست خرید شارژ مستقیم ایرانسل خبری پنجمین سالروز راه اندازی شبکه تلفن همراه ایرانسل
مدیرعامل ایرانسل بین شهرهای خرید شارژ مستقیم ایرانسل بزرگ کشور، بعد از تهران بیشترین قطع تماس را متعلق به اصفهان اعلام کرد و گفت: البته تعداد سایت‌ها در اصفهان افزایش بیشتری یافته‌اند و چون اصفهان یک شهر تاریخی است، راه‌اندازی سایت‌های BTS در آن شهر با محدودیت هایی مواجه است و امیدواریم تا پایان سال جاری با نصب بیش از ۳۰ آنتن جدید در شهر اصفهان، این مشکلات کاهش یابند.
وی با ارایه گزارشی از اپراتورهای طرف قرارداد با ایرانسل در ارایه خدمات رومینگ بین‌الملل توضیح خرید شارژ مستقیم ایرانسل داد که ایرانسل با رشد ۳۲ درصدی نسبت به سال گذشته رومینگ سیم‌کارت‌های دائمی را با ۲۸۷ اپراتور دنیا برقرار کرده و رومینگ سیم‌کارت‌های اعتباری نیز با ۸۶ اپراتور با صد درصد رشد نسبت به سال گذشته و رومینگ دیتا با ۱۳۹ اپراتور ۲۰۸ درصد رشد نسبت به سال گذشته داشته به طوریکه ایرانسل در حال حاضر گسترده ترین شبکه رومینگ بین الملل کشور را در اختیار دارد.
مدیرعامل ایرانسل از افزایش نقاط توزیع و فروش و دسترسی مشترکان به امکانات و خدمات ایرانسل و خرید شارژ به یک میلیون و ۴۰۰ هزار نقطه خبر داد و گفت: رشد سالانه ترکیبی این شبکه ۱۸۰ درصد است و در این میان فروش الکترونیکی معادل ۶۴ درصد از کل فروش پین‌های ایرانسل را به خود اختصاص داده که یکی از رکوردهای بین‌المللی مختص به خرید شارژ مستقیم ایرانسل ایرانسل است و موفق شدیم ۸۶ درصد رشد ترکیبی در فروش الکترونیکی ایجاد کنیم.
به گفته دزفولی در حال حاضر ۱۸ توزیع کننده اصلی، ۹۰۶۰ عاملیت فروش و خدمات بعد از فروش رسمی و کددار، یک میلیون و ۱۸۰ خرید شارژ مستقیم ایرانسل هزار پایانه فروشگاهی، ۱۸هزار و پانصد خودپرداز و بیش از ۲۰۰ هزار فروشنده توزیع و فروش سیم کارت ها و کارتهای شارژ ایرانسل را برعهده دارند.
خرید شارژ مستقیم ایرانسل
وی خرید شارژ مستقیم ایرانسل از جمله موفقیت‌های ایرانسل را راه‌اندازی پروژه دسترسی و استفاده از خدمات بانکی عنوان کرد که درحال حاضر ۲۰ بانک با ارایه مجموعه خدمات خودپرداز، اینترنت، پایانه فروشگاهی، وب کیوسک، تلفن همراه، بانکداری همراه و شارژ مستقیم در زمینه ارایه خدمات بانکداری همراه با ایرانسل همکاری می‌کنند.
مدیرعامل شبکه تلفن همراه ایرانسل با اشاره به اینکه طبق پروانه این اپراتور قطع ناخواسته مکالمات مشترکان ایرانسل در پایان سال ششم قراردادی تا ۱.۵ درصد مجاز است، از متوسط هشتاد و پنج صدم درصدی قطع ناخواسته خرید شارژ مستقیم ایرانسل مکالمات مشترکین ایرانسل خبر داد.
گستره پوشش خرید شارژ مستقیم ایرانسل ایرانسل

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 291
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 55
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 109
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 109
  • بازدید ماه : 157
  • بازدید سال : 160
  • بازدید کلی : 12,448