loading...
خرید شارژ ایرانسل
م بازدید : 23 دوشنبه 11 دی 1391 نظرات (0)

 

دریافت شارژ مستقیم ایرانسل

 

سه تندیس زرین سومین دوره جشنواره ستاره‌های فناوری ایران، به شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل اهداء شد و ایرانسل برای چهارمین سال متوالی به‌عنوان برترین سرویس دهنده خدمات ارتباطی سال کشور، برای دومین سال متوالی به‌عنوان برترین عرضه شارژ مستقیم ایرانسل کننده خدمات ارزش افزوده تلفن همراه و برای سومین سال متوالی به‌عنوان برترین مدیریت روابط عمومی در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور معرفی شد.
ایرانسل برترین عرضه‌کننده شارژ مستقیم ایرانسل خدمات ارتباطی سال کشور شد
ايرانسل لوح تقدير كيفيت ارائه خدمات شارژ مستقیم ایرانسل شبكه‌ای را دريافت كرد
تقدیر احمدی نژاد از ایرانسل در مراسم بدرقه شارژ مستقیم ایرانسل کاروان اعزامی ایران به المپیک
ایرانسل برترین عرضه‌کننده خدمات ارتباطی کشور شارژ مستقیم ایرانسل برای چهارمین سال متوالی
مراسم بدرقه ورزشکاران اعزامی به مسابقات المپیک ۲۰۱۲، سه شنبه شب و با حضور محمود احمدی نژاد، محمد عباسی وزیر ورزش و جوانان، حمید سجادی معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای، زریبافان مشاور رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران، محمد علی آبادی رییس شارژ مستقیم ایرانسل کمیته ملی المپیک، بهرام افشارزاده دبیر کل ملی المپیک و جمع کثیری از پیشکسوتان، ورزشکاران راه یافته به این مسابقات و خانواده‌ آنان با حمایت ایرانسل در محل اکادمی ملی المپیک برگزارشد.
ایرانسل لوح تقدیر شارژ مستقیم ایرانسل كیفیت ارائه خدمات شبكه‌ای را دریافت كرد
برای چهارمین شارژ مستقیم ایرانسل سال متوالی؛
این برای چهارمین سال متوالی است که ایرانسل به‌عنوان برترین شارژ مستقیم ایرانسل سرویس دهنده خدمات ارتباطی سال کشور معرفی می‌شود.
براساس این گزارش، هیئت داوران این جشنواره، برای سومین سال متوالی، نشان زرین و لوح تقدیر «برترین مدیریت روابط‌ عمومی در صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور سال» خود را براساس بررسی سوابق و کارنامه فعالیت های درخشان، به سبب اهتمام و حضوری مستمر در حوزه روابط عمومی الکترونیک، استفاده شارژ مستقیم ایرانسل هوشمندانه از زیرساخت‌های مبتنی بر ICT و توسعه فضای رسانه از مفاهیم سنتی به فضای مجازی و رسانه‌های نوین، به مدیر روابط عمومی ایرانسل اهداء و آرش کریم‌بیگی، مدیر روابط عمومی ایرانسل را، به عنوان «برترین چهره فعال حوزه روابط عمومی در صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور» معرفی کرد.
به گزارش روابط عمومی ایرانسل، این لوح تقدیر و سپاس شارژ مستقیم ایرانسل همزمان با فرارسیدن ۲۷ اردیبهشت، روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی، از سوی رضا تقی‌پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، محمدعلی فرقانی معاون وزیر، رئیس هیات مدیره شركت ارتباطات زیرساخت و دبیر دومین جشنواره ملی فاوا و محمود خسروی مدیرعامل شركت ارتباطات زیرساخت به علیرضا قلمبر دزفولی مدیرعامل ایرانسل اهدا شد.
در مراسم بدرقه کاروان اعزامی جمهوری اسلامی ایران به مسابقات المپیک ۲۰۱۲، که سه شنبه شب و در محل آکادمی ملی المپیک برگزارشد، محمود احمدی نژاد با اهدای لوح تقدیری، از ایرانسل به عنوان اولین و تنها حامی کاروان اعزامی ایران به المپیک تقدیر کرد. در این لوح تقدیر، از زحمات و تلاش‌های شبانه‌روزی و مستمر ایرانسل به عنوان نخستین و شارژ مستقیم ایرانسل تنها حامی مالی کاروان ورزشکاران ایرانی در مسابقات المپیک ۲۰۱۲ تقدیر و تشکر به عمل آمده و تاکید شده که حمایت‌های مالی و معنوی ایرانسل از سفرای ورزشی ایران در مهمترین آوردگاه ورزشی جهان با قدردانی تمامی اعضای جامعه ورزش ایران همراه است.
جشنواره ستاره‌های فناوری ایران، با هدف معرفی برترین فعالیت‌ها، خدمات و کالاهای ارائه شارژ مستقیم ایرانسل شده سال در بازار فناوری اطلاعات و ارتباطات، همزمان با سالروز انتشار هفته‌نامه تخصصی علم روز و با شعار «یادآوری و نمایش مجدد اعتبار فعالان حوزه فناوری ایران» برگزار می‌شود.
هیئت داوران در بخش برترین نوآوری سومین جشنواره ستاره‌های فناوری ایران، برای دومین سال متوالی نشان زرین ستاره فناوری و لوح تقدیر خود را به سبب سرمایه گذاری متناسب، نوآوری و پیشرو بودن در ارائه خدمات ارزش افزوده تلفن همراه نوآورانه و شارژ مستقیم ایرانسل دردسترس، به ایرانسل به عنوان «اپراتور پیشرو در بخش خدمات ارزش افزوده تلفن همراه» اعطا کرد.
به گزارش روابط عمومی ایرانسل، در مراسم اهداء جوایز سومین دوره جشنواره ستاره‌های فناوری ایران که شامگاه سه شنبه، ۱۶ اسفندماه و با حضور جمع کثیری از فعالان صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور، در مرکز همایش های بین المللی سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران برگزار شد، با رای هیئت داوران و براساس نتایج حاصل از اسناد، مدارک و نظرسنجی میدانی صورت گرفته و به سبب شارژ مستقیم ایرانسل سرمایه‌گذاری متناسب، توسعه پرشتاب، دستیابی به نرخ رشد بالا و عرضه خدمات نوین همگام با روندهای جهانی، شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل را به‌عنوان «برترین ارایه‌دهنده خدمات ارتباطی کشور در سال ۱۳۹۰» اعلام و نشان زرین ستاره فناوری به این شرکت اهداء گردید.
در پایان این تقدیرنامه ویژه، ابراز امیدواری شده که با شارژ مستقیم ایرانسل اتکا به عنایات ایزد منان و همدلی روزافزون جامعه ورزشی ایران و ایرانسل در حمایت از ورزش ملی و همدلی روزافزون و استمرار چنین همکاری‌های موثری، درآینده شاهد الگوگیری دیگر بخش های جامعه تولید و صنعت کشور در جهت حمایت از ورزش کشور باشیم.
در دومین جشنواره ملی فاوا و برای دومین سال متوالی شارژ مستقیم ایرانسل
برای دومین سال متوالی و در بخش كیفیت ارائه خدمات شبكه‌ای شارژ مستقیم ایرانسل محور اپراتورهای تلفن همراه دومین دوره جشنواره ملی فاوا، لوح تقدیر و سپاس به ایرانسل اعطا شد.
در این جشنواره كه به مناسبت ۲۷ اردیبهشت، روز جهانی ارتباطات شارژ مستقیم ایرانسل و جامعه اطلاعاتی و روز ملی روابط عمومی، با حضور محمدرضا رحیمی معاون اول رئیس جمهور و مدیران ارشد و فعالان حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در سالن همایش‌های بین المللی سازمان صدا و سیما برگزار شده بود، علیرضا قلمبر دزفولی مدیرعامل شركت خدمات ارتباطی ایرانسل، لوح تقدیر و سپاس این شركت در بخش كیفیت ارائه خدمات شبكه‌ای در بخش اپراتورهای تلفن‌همراه را دریافت كرد.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 291
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 61
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 230
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 230
  • بازدید ماه : 278
  • بازدید سال : 281
  • بازدید کلی : 12,569