loading...
خرید شارژ ایرانسل
م بازدید : 11 شنبه 25 خرداد 1392 نظرات (0)

 

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

قیمت Nokia N8 هم اکنون در ایران ۸۴۰ هزار تومان می باشد که در مقایسه با آیفون ۴ یک میلیون تومانی کمی ارزان تر است و ایرانسل123 احتمالا طبق روال تمام گوشی های نوکیا ، این گوشی هم افت قیمتی تا ۳۰۰ هزار تومان در آینده خواهد داشت (در ایران).
توشیبا رسما آخرین مدل تبلتش را که سیستم عامل ویندوز 8 بر روی آن نصب شده را معرفی نموده است. این تبلت WT310 نامیده می شود و از ویژگی های برجسته این تبلت می توان به صفحه نمایش 11.6 اینچی با روزولوشن فول HD ایرانسل123 آن اشاره نمود.توشیبا می گوید این تبلت برای طیف خاصی از تاجران و مدیران طراحی شده و مجموعه ای از خصیصه ها بر روی آن قرار داده شده است که می توان به کاربران موبایل کمک نماید.
از دیگر ویژگی ایرانسل123 های این تبلت می توان برخورداری از پورت USB 3.0 و SD کارد اشاره نمود در ضمن اینکه این تبلت از Wi-Fi یکپارچه برخوردار است و از بلوتوث4 و HSPA+/LTE برای پهنای باند موبایل ها نیز پشتیبانی می کند.
همانطور که در جدول بالا مشاهده کردید هر دو گوشی دلایلی منطقی برای خرید دارند که البته هر کدام دارای نقاط ضعف و قوت هستند .Nokia N8 اولین گوشی نوکیا هست که دارای آخرین ورژن از سیستم عامل سیمبیان می باشد ،Symbian S^3 .این ورژن از سیمبیان دارای عملکرد و پایداری بالاتری نسبت به نسخه های قبلی می باشد و تغییرات زیادی در ایرانسل123 اینترفیس داده نشده است .سرعت و مولتی تاچ خوب این گوشی را هم ردیف آیفون و اسمارت فون های آندروید قرار داده است .
نوکیا N8 هم مثل آیفون دارای صفحه نمایش ۳٫۵ اینچی است اما از تکنولوژی OLED ایرانسل123 در صفحه آن استفاده شده است .برخلاف Samsung Galaxy S ، نوکیا N8 بدنه ی آلومینیومی دارد که باعث طراحی بهتر آن شده است .
نوکیا N8 قابلیت آپگرید به S^4 یا سیستم عامل Meego را ندارد و تعداد کم توسعه دهندگان سیمبیان در مقایسه با iOS از معایب این ایرانسل123 گوشی است .
سیستم Navigation داخل گوشی که با GPS کار می کند در مقایسه با نقشه آیفون که با wifi هدایت می شود از برتری های نوکیا N8 نه تنها نسبت ایرانسل123 به آیفون بلکه نسبت به بقیه گوشی ها نیز می باشد
آیفون ایرانسل123 6 ممکن است خمیده شود یا دور دست بپیچد و یا ممکن است این ها همه گمانه زنی های اخبار دنیای وب باشد که در اینترنت منتشر می شود.
روکش این تبلت از پلاستیک ساخته شده است و توشیبا می گوید که به اندازه کافی این روکش قوی است که از اجزای درونی در مقابل ضربات و فشار حمایت نماید. ذخیره سازی در این تبلت از طریق SSD انجام می گیرد. بسیاری ار عامل های ارتباطی به راحتی در دسترس است و براحتی این امکان را فراهم می سازد که تبلت با نمایشگر های بیرونی و یا تلویزیون ارتباط برقرار کند این امر از طریق پورت های میکرو HDMI انجام ایرانسل123 می گیرد که فناوری نمایشگر وایرلس اینتل را نیز پشتیبانی می نماید.
در مجموع نمی ایرانسل123 توان گفته که نوکیا N8 بهتر از آیفون ۴ می باشد اما این گوشی آمیزش خوبی از سخت افزارهای قوی ، سیستم نرم افزاری خوب و قیمت مناسب تر نسبت به آیفون ۴ است .اگر نوکیا این گوشی را با سیستم عامل آندروید روانه بازار می کرد مطمئنا طرفداران بیشتری کسب می کرد و شاید الان در جایگاه بهتری بود .
نکته آخر و جالبی که در این زمینه می تواند بیان کرد این ایرانسل123 است که با توجه به کنترل حرکات و لایه بندی صفحه نمایش امکان نمایش سه بعدی در این پتنت فراهم آمده است.
آنچه ما آن را اپل6 می نامیم به طور معمول نامی است که به واقع به آیفون بعدی داده ایم و این ممکن است همان آیفون 5s باشد که ما آن را آیفون6 می نامیم یا چیزی به طور کلی متفاوت از آن باشد. به احتمال زیاد ممکن است آیفون6 گجتی داغی خواهد ایرانسل123 بود که در حال حاضر الگوی اولیه آن را اپل ساخته و در حال کار های نهایی بر روی آن است.
مجموعه طراحی های پیش بینی شده برای آیفون بعدی بسیار گسترده شده است اما اخیرا طرحی ایرانسل123 از آیفون6 نمایش داده شده است که دارای طراحی با یک صفحه نمایش خمیده AMOLED است. ولی آنچه در این زمینه مشخص است که آیفون بعدی طراحی مشابه آیپد نانو خواهد داشت.
بر طبق این پتنت صفحه نمایش آیفون6 قابلیت باز شدن و خمیدگی را خواهد داشت. ویژگی انعطاف پذیری و خمیدگی این امکان را به ما می دهد که صفحه نمایشی تا دو برابر اندازه واقعی ایرانسل123 داشته باشم و به این لحاظ خیلی عالی است.
مقایسه ی عکس های گرفته شده با این ۲ گوشی را هم می توانید در این لینک ببینید همچنین د

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 291
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 55
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 116
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 116
  • بازدید ماه : 164
  • بازدید سال : 167
  • بازدید کلی : 12,455