loading...
خرید شارژ ایرانسل
م بازدید : 11 شنبه 24 فروردین 1392 نظرات (0)

دریافت مستقیم شارژ ایرانسل

 

 

 بازار امریکا یکی از اولین بازارهایی بود که آیفون 5 را در روز شارژ ایرانسل عرضه، دریافت کرد و تا به حال نیز تمام گوشی های موجود، منحصر به واسطه ها بودند و تحت ضمانت آنها.
\خرین سری از تلفن های گلکسی سامسونگ با تمام امکاناتی که داشت توانست در رتبه دوم این جدول قرار بگیرد. این تلفن همراه دارای اکانات بسیاری از جمله صفحه 5 اینچی و پردازنده 4 هسته ای قدرتمند است شارژ ایرانسل که آن را به یکی از برترین تلفن همراه های دنیا تبدیل کرده است. تنها نکته منفی در مورد این گوشی دوربین 8 مگاپیکسلی آن است که بسیاری انتظار دوربین باکیفیت تری داشتند.
نام اسمارت فونی چینی است که توسط BBK Electronics تولید شده است و لقب باریکترین اسمارت فون دنیا را نصیب خود کرده است. البته این تنها قابلیت برجسته آن نیست و این دستگاه دارای کیفیت صوتی بسیار بالایی نیز می باشد. این دستگاه دارای سیستم عامل اندروید ۴.۱ جیلی بین و قیمتی حدود ۴۰۰ دلار شارژ ایرانسل است.
شارژ ایرانسل برترین تکنولوژی های 2012
کارشناسان پیش بینی می کنند در کریسمس امسال 5 اسمارتفون لیست پرفروشها را به خود اختصاص خواهند داد. شارژ ایرانسل
در رتبه یک این لیست اخرین نسل از لپ تاپ های اپل قرار دارد. این لپ تاپ با بهترین پردازنده های اپل و همچنین صفحه نمایش بی نظیر رتینا به عنوان برترین تکنولوژی سال 2012 انتخاب شده شارژ ایرانسل است. سرعت و قدرت این لپ تاپ به گونه ای است که بسیاری از مردم دنیا آن را به هر لپ تاپ دیگری ترجیح می دهند.
2-Galaxy S3: پر فروش ترین اسمارتفون در سراسر جهان شارژ ایرانسل شده است. دوربین بسیار خوبی دارد. هم تلفن است و هم ابزار ذخیره سازی دیتا.4.8 اینچی بوده و نمایشگر super AMOLED دارد. برنامه های آندروید در خود داشته و اجرا کننده خوبی برای آهنگ بازان است. 500 دلار قیمت دارد.
فروش آنلاک آیفون 5 در شارژ ایرانسل امریکا
اگر در شارژ ایرانسل امریکا هستید، دیگر مجبور نیستید برای دریافت آیفون 5 به صورت آنلاک ، منتظر کشورهای دیگر باشید. این گوشی اکنون هم به صورت آنلاین و هم در بازارهای امریکا به فروش می رسند. مبلغ تعیین شده برای آیفون 5 در مدل های 16، 32 و 64 گیگابایتی به ترتیب 649، 749 و 849 دلار می باشد.
شارژ ایرانسل جدیدترین محصول سونی اریکسون,اخبار,اخبار علمی
سخت افزار - ایسوس پس از مدتها نسخه جدید اسمارتفون-تبلت زیبای خود - پدفون2 - را شارژ ایرانسل در رنگ سفید رونمایی کرد.
تصاویر پدفون 2 ایسوس , ویژگی شارژ ایرانسل های پدفون 2 ایسوس
جدیدترین محصول سونی شارژ ایرانسل اریکسون,اخبار,اخبار علمی
1. شارژ ایرانسل مک بوک پرو
جدا از آن، اسمارت فون Vivo X1 دارای پردازنده MediaTek MT6577T و ۲ هسته ای ۱.۲ گیگاهرتزی Cortex A9 و ۱ گیگابایت شارژ ایرانسل رم می باشدکه برای این اسمارت فون کافی به نظر می رسد.
Vivo X1 تنها دارای ۶.۵۵ میلیمتر ضخامت می باشد و در درون آن یک باتری با ظرفیت ۲,۰۰۰mAh شارژ ایرانسل انرژی مورد نیاز آن را تامین می نماید. اگر از کاربرانی هستید که به دنبال داشتن کیفیت صدایی شفاف با وضوح بالا هستید، این اسمارت فون یکی از بهترین هاست، این اسمارت فون یک تبدیل کننده آنالوگ – دیجیتال Cirrus Logic CS4398 و همچنین مبدل صوتی CS8422 را همراه دارد. هدست های Beyerdynamic نیز یکی از گزینه هایی است (همانند AKG K420 و Sennheiser CX215) که می تواند کیفیت صدای واقعی را در اختیارتان قرار دهد.
این گوشی ها تنها در شبکه های GSM از قبیل AT&T و T-Mobile در امریکا شارژ ایرانسل فعال می باشند و نیاز به سیم کارت نانو دارند. چنانچه اکنون این گوشی را سفارش دهید، ظرف مدت یک هفته آن را دریافت خواهید کرد. هر شخص می تواند تنها دو عدد از این گوشی را سفارش دهد.
جدیدترین محصول شارژ ایرانسل سونی اریکسون,اخبار,اخبار علمی
Lumia 920 : ویندوز 8 روی آن نصب شده و از پر فروش ترین ها در بازار است. دارای فن آوری های جدیدی بنام voice navigation، wireless شارژ ایرانسل charging است. 650 تا 850 دلار قیمت دارد
5- Xperia Play 4G : جدیدترین محصول سونی اریکسون مخصوصا برای گیمرها سفارشی ساخته شده است. برای هدیه کریسمس به بچه ها مناسب ترین به شارژ ایرانسل نظر می رسد.... /
داک زیبای تبلتی به اندازه صفحه 10 اینچی برای آن تعبیه شارژ ایرانسل شده تا کاربر احساس کند در حال کار با یک تبلت پر سرعت است و هر زمان که بخواهد آنرا مجددا به حالت یک اسمارتفون در بیاورد. در مجموع با داک اضافی 36 ساعت باطری به شما می دهد (پک باطری 5000mAH و 2140mAH دارد.)
قرار است پدفون 2 (اسمارتفونی که قابلیت تبلت شدن را با یک داک زیبا دارد) اواسط دسامبر یعنی کمتر از یک ماه دیگر راهی بازار فروش شود. شارژ ایرانسل سی پی یوی چهار هسته ای 1.5 گیگاهرتزی آنرا پشتیبانی می کند و با دو گیگ رم سرعت فوق العاده ای را به کاربر آندرویدی خواهد داد.
3- iPhone 5: اسمارتفون جدید اپل با طراحی منحصربفرد است. از با کیفیت ترین و جذاب ترین اسمارتفونهای بازار است که بسیار شیک و بادوام شارژ ایرانسل است. قیمت آن از 600 دلار به بالاست (میزان حافظه داخلی قیمت انرا تغییر می دهد)
دوربین اصلی آن 13 مگاپیکسل بوده و نمایشگر 4.7 اینچی با کیفین نمایش شارژ ایرانسل 1280 در 720 (super IPS) را در اختیار دارد.
1-Nexus 4 : نکسوس چهار محصول مشترک گوگل و ال جی است که دارای پردازنده چهار هسته ای 1.5 گیگاهرتزی بوده و دو گیگ هم رم دارد. عکاسی به صورت 360 درجه از ویژگی اصلی دوربین نکسوس چهار با شارژ ایرانسل صفحه 4.7 اینچی است که اچ دی ضبط می کند. قیمت آن از 449 تا 639 دلار

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 291
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 62
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 242
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 242
  • بازدید ماه : 290
  • بازدید سال : 293
  • بازدید کلی : 12,581