loading...
خرید شارژ ایرانسل
م بازدید : 11 یکشنبه 10 دی 1391 نظرات (0)

 

دریافت شارژ مستقیم ایرانسل

 

- ام تی ان ایرانسل همچنین این حق را برای خود محفوظ می دارد که چنانچه تشخیص دهد از سرویس رومینگ بین المللی سوء استفاده می شود بدون آنکه نیاز به توضیح به مشترک داشته باشد مانع از برقراری تماسهای بین خرید شارژ مستقیم ایرانسل المللی توسط سیم کارت مدنظرشود.
۲-۳-۴- در مورد خدمات ماهانه در صورت اعمال پذیر بودن قبلا و در مورد دیگر هزینه ها یک ماه بعد به صورت کامل و در مدت ۲۱ روز پس از تاریخ صورتحساب موضوع بند ۷-۴. پرداخت باید در دفاتر ام تی ان ایرانسل یا در بانکهایی که هر زمان این شرکت تعیین می کند انجام گیرد. در شرایطی که پرداخت از طریق دستور پرداخت بدهی، دیگر ابزار الکترونیکی یا دیگر انواع واسطه صورت می گیرد بانک مشترک یا دیگر واسطه ها باید به عنوان عامل مشترک عمل کرده و مشترک تنها خرید شارژ مستقیم ایرانسل در صورتی به تعهدات خود عمل کرده است که پرداختها به دفاتر ام تی ان ایرانسل یا به بانکهای طرف قرارداد آن ارائه شده باشد. ام تی ان ایرانسل این پرداخت را به عنوان مبلغی که مشترک برای حساب خود پرداخت کرده در نظر می گیرد.
۴-۷-۳- مشترک یا افرادی از جانب وی نباید به هیچ وجه مبادرت به دستکاری یا تغییر نرم افزار، شماره اختصاصی مشترک و شماره شناسایی بین المللی سیم‌کارت کنند. در خرید شارژ مستقیم ایرانسل این صورت مشترک مسئول تمام پیامدهای ناشی از عمل خود می باشد.
۲-۴- ام تی ان ایرانسل می تواند پس از ابلاغ کتبی به مشترک مبادرت به تغییر این هزینه ها کند و تغییر هزینه ها را از تاریخ تعیین شده در این ابلاغیه اعمال خرید شارژ مستقیم ایرانسل کند.
۹-۳-علیرغم فعال بودن سیم کارت نمی توان از آن برای برقراری ارتباط از خرید شارژ مستقیم ایرانسل طریق سرویس رومینگ بین المللی استفاده کرد و تنها در صورتی که مشترک به نحو مقتضی و مدنظر ام تی ان ایرانسل و از پنج (۵) روز کاری قبل کتبا از این شرکت درخواست کرده باشد، برای دوره محدودی از چنین خدماتی برخوردار خواهد شد. ام تی ان ایرانسل می تواند بدون نیاز به ارائه دلیلی به مشترک از ارائه چنین خدماتی به وی امتناع کند و نیز می تواند به تشخیص خود از مشترک بخواهد پیش از آنکه این خدمات به وی ارائه شود مبلغی را به عنوان سپرده به حساب ام تی ان ایرانسل واریز کند.
۳-۴- به جز در مواردی که کتبا توافقات دیگری با ام. تی.ان. ایرانسل به عمل خرید شارژ مستقیم ایرانسل آمده باشد، مشترک باید پرداختهای خود را به ام تی ان ایرانسل به نحو ذیل انجام دهد:
۱-۷-۳- از خدمات شبکه برای مقاصد نامناسب، غیر اخلاقی یا غیر قانونی استفاده نکند. وی همچنین متعهد می شود از خدمات شبکه به نحوی خرید شارژ مستقیم ایرانسل که موجب وارد آمدن خسارت به اشخاص یا داراییهای آنها شده یا منجر به ایجاد اختلال در شبکه یا خدمات شبکه ام تی ان ایرانسل یا دیگر اپراتورها می شود استفاده نکند در این صورت مشترک مسئول تمام پیامدهی ناشی از عمل خود خواهد بود.
۶-۳- چنانچه مشترک مالکیت سیم کارت خود را به فرد دیگری انتقال دهد باید بلافاصله ام تی ان ایرانسل را کتبا از این موضوع آگاه کند. تا زمان انجام چنین ابلاغی مشترک در قبال تمامی هزینه های مرتبط با سیم کارت مسئول خواهد بود. مالک جدید سیم کارت خرید شارژ مستقیم ایرانسل باید مشخصات خود را در فرم هایی که برای این منظور در نظر گرفته شده است ثبت کند.
- چنانچه سیم کارتی سرقت یا مفقود شده یا آسیب ببیند مشترک باید بلافاصله کتبا ام تی ان ایرانسل را از این موضوع آگاه کند. مشترک باید تمامی هزینه های مربوط به سیم کارت را تا زمان ابلاغ سرقت، گم شدن یا آسیب دیدن سیم کارت پرداخت کند. پس از درخواست مشترک ام تی ان ایرانسل در اسرع وقت مبادرت به صدور سیم‌کارت جایگزین برای وی خرید شارژ مستقیم ایرانسل می کند. اما این شرکت می تواند برابر تعرفه هزینه ای برای صدور سیم کارت جایگزین از مشترک مطالبه کند. سرقت، گم شدن یا آسیب دیدن سیم کارت یا صدور سیم کارت جدید یا ارائه شماره جدید به هر دلیلی که باشد نمی تواند منجر به فسخ این قرارداد شود و این قرارداد همچنان به قوت خود باقی خواهد بود.
۴-۴-صرفنظر از مفاد بند ۳-۴ ام تی ان ایرانسل می خرید شارژ مستقیم ایرانسل تواند پس از ارائه ابلاغ کتبی به مشترک تشریفات و شرایط صدور صورتحساب و پرداخت آن را تغییر دهد.
۱-۵-۴- در صورتی که بدون کسب موافقت کتبی ام تی ان ایرانسل مبادرت به لغو دستور پرداخت بدهی خرید شارژ مستقیم ایرانسل کند.
۷-۳- بدینوسیله خرید شارژ مستقیم ایرانسل مشترک متعهد می شود که:
۲-۵-۴-در صورتی که بدون خرید شارژ مستقیم ایرانسل ابلاغ کتبی به ام تی ان ایرانسل و بدون آنکه این شرکت را از مشخصات بانکی جدید خود آگاه کند مبادرت به تغییر سیستم بانکی خود که دستور پرداخت بدهی بر مبنای آن صادر شده نماید.
۳-۷-۳- مشترک هیچ گونه حق مالکیت معنوی یا منافعی خرید شارژ مستقیم ایرانسل در خصوص نرم افزار، شماره اختصاصی مشترک و شماره شناسایی بین المللی سیم کارتی که در اختیار وی قرار گرفته ندارد.
۸-۳- ام تی ان ایرانسل می تواند به تشخیص خود مبادرت به ارائه خدمات ارزش افزوده و تعیین هرگونه هزینه بر مبنای تعرفه ها برای این خدمات کند یا اینکه به ارائه چنین خدماتی پایان دهد. چنانچه خرید شارژ مستقیم ایرانسل ام تی ان ایرانسل به ارائه خدمات ارزش افزوده ای که در قبال آن هزینه اشتراک دریافت می شود پایان دهد پس از آن در قبال این خدمات هیچگونه هزینه ای از مشترک دریافت نخواهد شد. هنگامی که مشترک از یکی از تعرفه هایی استفاده می کند که شامل ارائه خدمات ارزش افزوده رایگان است، ام تی ان ایرانسل می تواند به تشخیص خود و بدون ابلاغ به مشترک بدون آنکه هزینه های ماهانه خدمات را کاهش دهد یا مبالغی را به مشترک مسترد کند، مبادرت به تغییر، قطع یا جایگزینی چنین خدماتی کند.
۶-۴- صرفنظر از مشخصات بانکی که در فرم درخواست ذکر شده است بدینوسیله مشترک به ام تی ان ایرانسل این خرید شارژ مستقیم ایرانسل حق رامی دهد که بر اساس مفاد این قرارداد بدهی های مشترک به شرکت را از حسابهای وی کسر و برداشت کند.
۱-۳-۴- پرداخت بابت ارائه خرید شارژ مستقیم ایرانسل و تحویل تجهیزات پایانه و یا سیم کارت به صورت کامل و در هنگام تحویل و در قبال دریافت رسید.
۲-۷-۳- از تجهیزات پایانه مورد تایید ام تی ان ایرانسل استفاده کند و از تمامی قوانین و مقررات مراجع ذیصلاح خرید شارژ مستقیم ایرانسل و نیز دستورالعملهای ام تی ان ایرانسل برای استفاده از تجهیزات پایانه، خدمات شبکه و سیم کارت متابعت و پیروی کند.
۴- خرید شارژ مستقیم ایرانسل هزینه ها:
- چنانچه ام تی ان ایرانسل خواستار پرداخت هزینه خدمات ارائه شده به مشترک از طریق خرید شارژ مستقیم ایرانسل دستور پرداخت بدهی گردد مشترک در موارد ذیل مبادرت به نقض این قرارداد کرده است:
۱-۴- مشترک باید در قبال برخورداری از خدمات شبکه، سیم کارت و هر یک از محصولات و یا خدماتی که توسط ام تی ان ایرانسل ارائه می شود خواه وی از این خدمات استفاده می کند یا خیر هزینه ای بر اساس برگه تعرفه به ام خرید شارژ مستقیم ایرانسل تی ان ایرانسل پرداخت کند.
۷-۴- مشترک باید خرید شارژ مستقیم ایرانسل صورتحسابهای ماهانه خود را در محلی که در هنگام ارائه درخواست مشخص شده و یا هر مکان دیگری که ام تی ان ایرانسل ممکن است هر زمان با اعلان در صورتحساب جاری مشترک یا به هر طریق دیگری مشخص کند پرداخت نماید. مشترک باید صورتحساب را کنترل کند تا از صحت محتوای آن اطمینان حاصل کند. مشترک می تواند پس از پرداخت هزینه های مربوطه خواستار صدور ریز صورتحساب خود شود. چنانچه در طول ۳۰ روز پس از صدور صورتحساب ایرادی به محتوای آن صورت نگیرد فرض بر این خواهد بود که محتوای آن صحیح می باشد.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 291
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 55
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 118
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 118
  • بازدید ماه : 166
  • بازدید سال : 169
  • بازدید کلی : 12,457