loading...
خرید شارژ ایرانسل
م بازدید : 11 پنجشنبه 22 فروردین 1392 نظرات (0)

دریافت مستقیم شارژ ایرانسل

 

 

 

حالا سامسونگ با یک مدل گوشی خاص درست مانند اپل، به معیاری درست از فرآیند تولید، اجزا و قطعات رایج و تجربه ای مشابه از کار با گوشی های گلکسی در میان کاربرانش دست پیدا کرده است. یک سال بعد یعنی در سال 2011 سامسونگ بر نوکیا غلبه کرد تا به بزرگترین شرکت فروشنده شارژ مستقیم ایرانسل موبایلهای هوشمند در سرتاسر جهان تبدیل شود. به این ترتیب سامسونگ با سرعت زیادی در حال افزایش سهم خود در بازار جهانی موبایلهای هوشمند بود تا پادشاه جدید این بازار باشد. در همین سال بود که سامسونگ گوشی پرچمدار بعدی اش یعنی گلکسی اس 2 را معرفی و عرضه کرد و یک رکورد جدید از خودش به جا گذاشت؛ فروش یک میلیون دستگاه در 70 روز اول از زمان عرضه این گوشی.
مبتنی بر شارژ مستقیم ایرانسل اندورید ۴٫۲٫۲ با رابط کاربری TouchWiz
صفحه نمایش شارژ مستقیم ایرانسل ۵ اینچ با ۱۶ میلیون رنگ از نوع AMOLED با رزولوشن ۱۰۸۰p
دوربین ۱۳ مگاپیکسلی با فلش LED با قابلیت فیلم برداری ۱۰۸۰p و ۳۰ شارژ مستقیم ایرانسل فریم در ثانیه و صدای استریو
در اینجا یک موضوع جدی وجود دارد. داخل گوشیهای گلکسی اس، گلکسی اس 2 و حالا گلکسی اس 3 قطعات سخت افزاری مختلفی وجود دارد که به صورت مستقیم توسط خود سامسونگ تولید و ساخته شده اند. این شرکت تراشه، نمایشگرهای Super AMOLED و فلش مموریها برای حافظه داخلی این گوشیها را خودش تولید می کند. اپل روند تولید سخت افزار گوشیهای آی فون را خودش کنترل می کند، اما نه به صورت مستقیم. این شرکت تراشه های ویژه دستگاههای مبتنی بر iOS را خودش طراحی می کند، اما یک تولیدکننده دیگر آنها را می سازد و اپل میلیاردها دلار برای کارخانه های تولید قطعات هزینه می کند تا در نهایت عمده روند شارژ مستقیم ایرانسل تولید و ساخت را در اختیار داشته و گوشی هایش را با قیمت مناسبی روانه بازار کند.
پورت شارژ مستقیم ایرانسل miniUSB
دو گیگابایت شارژ مستقیم ایرانسل رم
دوربین ۲ مگاپیکسلی در جلوی گوشی با شارژ مستقیم ایرانسل قابلیت فیلم برداری ۱۰۸۰p
گوشی هاس اندرویدی سامسونگ با نام گلگسی عرضه می شوند و پرچم دار های سونی گلگسی اس ها هستند که اکنون می خواهیم گلگسی اس۴ را بررسی کنیم. سامسونگ همیشه بازار اندروید را در دست داشته و هنوز هم با عرضه گوشی های متنوع بازار گوشی های مبتنی بر اندروید را در دست دارد اما این گوشی نه تنها برای جنگ با گوشی های پر ادعای اندرویدی آمده بلکه می خواهد با ایفون نیز مبارزه کند هر چند بعد از بررسی این گوشی شاید به این نکته پی ببریم که شارژ مستقیم ایرانسل این گوشی در بین گوشی های اندرویدی نیز برترین نیست!
اول شارژ مستقیم ایرانسل از همه سراغ عکس های رسمی این گوشی می رویم:
پشتیبانی از Wi-Fi و پشتیبانی از GPS شارژ مستقیم ایرانسل
دو نوع پردازنده به انتخاب شما: نوع اول: چیپ شارژ مستقیم ایرانسل Snapdragon 600 با پردازنده ی چهار هسته ای Krait 300 با سرعت ۱٫۹GHz و پردازنده ی گرافیکی Aderno 320 نوع دوم: چیپ Exynos 5410 با دو پردازنده ی چهار هسته ای به نام های Cortex-A15 و Cortex-A7 و پردازنده ی گرافیکی PowerVR SGX 544MP3
همین موارد باعث شده است تا وابستگی سامسونگ به پیگیری و تقلید استراتژی اپل برای شارژ مستقیم ایرانسل حضور در بازار موبایل های هوشمند هر روز بیشتر و بیشتر شود.
بالاخره در روز ۱۴ام مارس این شارژ مستقیم ایرانسل گوشی به طور رسمی معرفی شد و همه شاهد کهکشان چهارم شرکت سامسونگ بودند. در ادمه به بررسی تخصصی این گوشی خواهیم پرداخت که مطمئنم خیلی ها دوست دارند در مورد این گوشی بیشتر بدانند چراکه انگار دوست دارند در زمان ورود این گوشی به ایران ، ان را خریداری بکنند. پس با ما باشید در بررسی تخصصی این گوشی!
گلگسی چهارم ماه پیش معرفی شد و همه ی نظاره گر نسخه شارژ مستقیم ایرانسل ی جدید گلگسی اس بودند. گلگسی سوم در سال قبل بهترین گوشی اندرویدی انتخاب شدند و همه از گلگسی چهارم انتظار های زیادی داشتند. شرکت سامسونگ نیز به خوبی می دانست که اگر یک گوشی فوق العاده بسازد و بتواند موفقیت گلگسی سوم را تکرار کند ، می تواند در سال ۲۰۱۳ نیز بهترین باشد و سود زیادی نیز ببرد بنابراین تمام قوتش را بر روی این گوشی گذاشت. خود شرکت نیز از قبل قول های زیادی در مورد این گوشی به کاربران داد تا طرفدارانش را به صبر کردن وا دارد و انها را از دست ندهد چراکه قبل از معرفی این گوشی ، بسیار گوشی های بسیار قوی تر از گلگسی قبلی وارد بازار شده بود.
اکنون برای شما مشخصات این گوشی را دانه دانه می گویم و شارژ مستقیم ایرانسل همینطور چند نکته ی منفی این گوشی و امکاناتی که ندارد.
پشتیبانی از اینترنت GSM/GPRS/EDGE و اینترنت ۳G و اینترنت نسل شارژ مستقیم ایرانسل چهارم LTE
حافظه ی داخلی به انتخاب شما شارژ مستقیم ایرانسل ۱۶/۳۲/۶۴ گیگابایت
امکانات شارژ مستقیم ایرانسل و مشخصات این گوشی:
این استراتژی اپل هر چند هزینه نسبتا زیادی را به این شرکت تحمیل می کند اما باعث می شود تا اپل بتواند موبایل هوشمندش را به صورت همزمان و در شارژ مستقیم ایرانسل کمترین زمان ممکن در کشورهای مختلف عرضه کند. این در حالی است که وقتی سامسونگ گوشی گلکسی اس 3 خودش را در ماه مه امسال معرفی کرد، اعلام کرد که فروش این گوشی ابتدا در اروپا و سپس در 145 کشور دیگر به زودی عرضه می شود. اما در کمتر از دو هفته بعد پنج شرکت ارائه دهنده خدمات مخابراتی آمریکا این گوشی را به صورت گسترده ای عرضه کردند. این اتفاق از نظر کارشناسان می تواند استراتژی عرضه و فروش سامسونگ را تهدید کند.
پشتیبانی از شارژ مستقیم ایرانسل کارت های

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 291
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 58
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 166
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 166
  • بازدید ماه : 214
  • بازدید سال : 217
  • بازدید کلی : 12,505