loading...
خرید شارژ ایرانسل
م بازدید : 20 پنجشنبه 24 اسفند 1391 نظرات (0)

دریافت شارژ مستقیم ایرانسل

 

 

 

همانند برخی دیگر از اعضای خانواده Galaxy، در این گوشی نیز از سیستم عامل اندروید نسخه 2.2 یا Froyo استفاده می‌شود و همچنین امکان آپدیت آن به نسخه 2.3 یا Gingerbread نیز وجود خواهد داشت. سامسونگ نیز رابط کاربری Touchwiz خود را در کنار رابط کاربری استاندارد سیستم عامل اندروید بر روی این گوشی قرار داده خرید شارژ مستقیم ایرانسل است. حرکت بین قسمت‌های مختلف رابط کاربری این گوشی به روانی انجام می‌گیرد و به دلیل به کار گیری سیستم عامل اندروید امکان شخصی سازی قسمت‌های مختلف رابط کاربری مانند اضافه کردن ویجت ها، تغییر تصاویر پس زمینه، تغییر ظاهر صفحات Home و ... بر روی این گوشی برای کاربران فراهم است.
پردازنده 600 مگاهرتزی به کار رفته در این گوشی اگرچه سرعت پردازشی چندان بالایی ندارد اما خرید شارژ مستقیم ایرانسل قادر است از پس کار های سبک و عادی روزانه به خوبی برآید. همچنین میزان حافظه داخلی این گوشی 160 مگابایت است و امکان ارتقاء حافظه آن تا 32 گیگابایت از طریق کارت حافظه microSD نیز وجود دارد. از جمله قابلیت‌های ارتباطی این گوشی نیز می‌توان به پشتیبانی از Wi-Fi b/g/n، نسخه 2.1 بلوتوث و پورت micro USB اشاره کرد.
دوربین خرید شارژ مستقیم ایرانسل
طراحی خرید شارژ مستقیم ایرانسل و ساخت
کیبورد مجازی فراهم شده بر روی این گوشی عملکرد خرید شارژ مستقیم ایرانسل روان و زمان پاسخ دهی سریعی دارد و به دلیل فاصله مناسب دکمه‌ها از یکدیگر استفاده از این کیبورد بسیار آسان است.
پخش کننده موسیقی این گوشی از فرمت هایی نظیر MP3، Wav و eAAC+ پشتیبانی می‌کند و با بهره گیری از تکنولوژی تقویت صدای DNSe می‌توان انتظار کیفیت صدای خوبی را از این گوشی داشت. همچنین برنامه پخش کننده ویدیو بر روی خرید شارژ مستقیم ایرانسل این گوشی قادر است ویدیوهایی با فرمت های 3GP و MP4 را پخش نماید.
تعدادی از برنامه های استاندارد سیستم عامل اندروید نظیر ایمیل، نقشه خرید شارژ مستقیم ایرانسل گوگل، نمایشگر اسناد آفیس و... بر روی این گوشی نصب شده‌اند و از طریق فروشگاه برنامه سامسونگ با نام Samsung Apps نیز می‌توان برنامه های متنوع دیگری را متناسب با سخت افزار گوشی برای آن دریافت کرد.
صفحه خرید شارژ مستقیم ایرانسل نمایش
همانند سایر گوشی‌های هوشمند ابتدایی، جنس بدنه این گوشی نیز از پلاستیک ساخته شده است. اما همین بدنه پلاستیکی موجب سبکی گوشی شده و در عین حال استفاده و در دست گرفتن آن را بسیار آسان می‌کند. همچنین به دلیل ابعاد و وزن مناسب این گوشی می‌توان آن را به راحتی در جیب جای داد. بدنه بافت دار قاب پشت گوشی موجب مقاومت آن خرید شارژ مستقیم ایرانسل در برابر لیز خوردن شده و مانع به جا ماندن اثر انگشت بر روی سطح آن می‌شود. در قسمت پایین صفحه نمایش 3.3 این گوشی یک دکمه سخت افزاری به همراه دو دکمه لمسی قرار گرفته‌اند. در قسمت بالای صفحه نمایش نیز سنسور مجاورت قرار دارد و متاسفانه خبری از سنسور سنجش نور در این قسمت نیست. در لبه بالایی این گوشی نیز جک هدفون 3.5 میلی متری و پورت micro USB قرار گرفته‌اند. در لبه سمت راست گوشی Galaxy Fit دکمه پاور/قفل و در لبه سمت چپ آن نیز کلید مخصوص کم و زیاد کردن صدا به همراه شیار کارت حافظه microSD قرار دارند. در میان قاب پلاستیکی پشت این گوشی نیز دوربین 5 مگاپیکسلی و بلندگوی آن خودنمایی می‌کنند.
سخت افزار خرید شارژ مستقیم ایرانسل
صفحه نمایش 3.3 اینچی این گوشی دارای پنل TFT است و قادر است تصاویر را با دقت 240X320 پیکسل به نمایش بگذارد. اگرچه این صفحه نمایش رزولوشن پایینی دارد اما برای یک گوشی ابتدایی در این رده کاملا مناسب است. به لطف وجود پوشش Oleophobic بر روی صفحه نمایش این گوشی، اثر انگشت کمتری بر روی آن باقی می‌ماند. به طور کلی زوایای دید صفحه نمایش و همچنین قابلیت دید آن در محیط خارج رضایت بخش است. خرید شارژ مستقیم ایرانسل
مرورگر خرید شارژ مستقیم ایرانسل ارائه شده بر روی گوشی Samsung Galaxy Fit نیز امکان گشت و گذار در دنیای وب را با سرعتی مناسب برای کاربر فراهم می‌نماید. پشتیبانی از چند تب مختلف و امکان استفاده از حرکات لمسی برای زوم کردن بر روی صفحات استفاده از این مرورگر را آسان‌تر می‌سازد. یکی از نقاط ضعف مرورگر این گوشی عدم پشتیبانی از فناوری Flash برای نمایش ویدیو های آنلاین است.
نرم خرید شارژ مستقیم ایرانسل افزار
گوشی موبایل سامسونگ گالاکسی فیت خرید شارژ مستقیم ایرانسل اس 5670
دوربین 5 مگاپیکسلی این گوشی قادر است عکس‌هایی با رزولوشن 2560X1920 پیکسل را ثبت نماید. در حقیقت می‌توان گفت که دوربین گوشی Samsung Galaxy Fit عملکردی بهتر از خرید شارژ مستقیم ایرانسل آنچه که می‌توان از چنین گوشی انتظار داشت را ارائه می‌دهد. جزئیات و رنگ‌ها در عکس‌ها واضح و دقیق هستند. همچنین دوربین این گوشی امکاناتی نظیر فوکوس خودکار، تشخیص لبخند و عکاسی پانوراما را نیز دارد. به علاوه این گوشی قادر است با کیفیت QVGA و با سرعت 15 فریم بر ثانیه فیلم برداری نماید که کیفیت متوسطی را ارائه می‌دهد.
خانواده گوشی‌های Galaxy کمپانی سامسونگ بسیار محبوب هستند و هر یک از این گوشی‌ها امکاناتی مناسب را در اختیار کاربران قرار می‌دهند. گوشی Samsung Galaxy Fit از نظر مشخصات یک گوشی ابتدایی و با قیمتی مناسب است و در اوایل لیست گوشی‌های خانواده Galaxy قرار می‌گیرد. این گوشی دارای صفحه نمایش 3.3 اینچی، دوربین 5 مگاپیکسلی، پردازنده 600 مگاهرتزی و سیستم عامل اندروید است. اگر تمایل دارید بیشتر درباره این گوشی بدانید بررسی تخصصی خرید شارژ مستقیم ایرانسل آن را مطالعه نمایید.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 291
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 54
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 94
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 94
  • بازدید ماه : 142
  • بازدید سال : 145
  • بازدید کلی : 12,433