loading...
خرید شارژ ایرانسل
م بازدید : 16 سه شنبه 03 بهمن 1391 نظرات (0)

 

دریافت شارژ مستقیم ایرانسل

 

 

هزینه ارسال هر خرید شارژ مستقیم ایرانسل پیامک صوتی برای مشترکین سیم‌کارت‌های اعتباری ۶۲۰ ریال تعیین شده است.
نوشته شده در خرید شارژ مستقیم ایرانسل دی ۵, ۱۳۹۱
ایرانسل اعلام کرد مشترکین سیم‌کارت‌های اعتباری می‌توانند هر زمان که مایل باشند با شماره گیری تلفن گویای رایگان ۷۱۹، تا ۶۰ ثانیه برای مشترک مورد نظر خود به صورت صوتی پیام خرید شارژ مستقیم ایرانسل ارسال کنند.
مدیر کل خدمات بازرگانی سازمان حمایت مصرف کنندگان خرید شارژ مستقیم ایرانسل و تولید کنندگان *افزود: **ایجاد تسهیلات خرید اینترنتی توسط واحدهای خرده فروشی از دیگر توافقات حاصله بود.
براساس این گزارش، برای دریافت پیامک صوتی از طریق بستر پیام چندرسانه‌یی، خرید شارژ مستقیم ایرانسل گیرنده پیام باید ابتدا تنظیمات مربوط به MMS ایرانسل را از طریق شماره‌گیری کد دستوری #۵*۳*۱۳۰* دریافت و مطابق دستورالعمل ارسالی، برروی گوشی خود نصب کرده باشد.
اما از دیگر قابلیت‌های این سرویس می‌توان به امکان ارسال یک پیامک صوتی برای چند مشترک و خرید شارژ مستقیم ایرانسل ارسال پیام‌های صوتی دریافت شده برای دیگر مشترکین به روش‌های مختلف از جمله ارسال پیامک، تماس خودکار و یا پیام چند رسانه‌یی اشاره کرد.
به نقل از ایرنا ، "حسین مهدوی"** گفت: تاکنون کارت*های اعتباری ایرانسل بیش از قیمت واقعی به دست مصرف کننده می*رسید خرید شارژ مستقیم ایرانسل که تخلفی آشکار بود.
وی همچنین از الزام شرکت ایرانسل برای ارایه کارت هدیه همزمان با فروش سیم*کارت اصلی خبرداد و گفت: *این تصمیم با هدف جلوگیری از هرگونه اجحاف به مصرف کننده صورت می گیرد. خرید شارژ مستقیم ایرانسل
سرویس پیامک خرید شارژ مستقیم ایرانسل صوتی ایرانسل
یادآور می شود: سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان و شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل هفته جاری توافق کردند از این پس شارژ کارت اعتباری این شرکت برمبنای نرخ درج شده بر خرید شارژ مستقیم ایرانسل روی کارت عرضه شود.
در روش تماس خودکار، سیستم با مشترک مورد نظر تماس گرفته و خرید شارژ مستقیم ایرانسل پیام صوتی ضبط شده را برای وی پخش می‌کند و در روش ارسال از طریق پیام چند رسانه‌یی نیز پیام ضبط شده به صورت یک فایل صوتی برای مشترک مورد نظر ارسال می‌شود.
درروش خرید شارژ مستقیم ایرانسل پیامکی، مشترک مورد نظر با دریافت یک پیامک، از اینکه پیامک صوتی برای وی ارسال شده است مطلع می‌شود و می‌تواند با تماس با شماره‌های ۷۱۹ پیامک صوتی خود را بشنود.
پس از ضبط پیام، این امکان در اختیار مشترکین سیم‌کارت‌های اعتباری ایرانسل خرید شارژ مستقیم ایرانسل قرار گرفته تا بتوانند پیام خود را سریعا پس از ضبط و یا در روز و ساعت دلخواه خود به یکی از سه روش ارسال پیامک، تماس خودکار و یا پیام چند رسانه‌یی (MMS) برای مخاطب موردنظر خویش ارسال کنند.
وی ادامه داد: *از این پس واحدهای خرده فروشی دارای پروانه با ارایه تصویر پروانه کسب می توانند تعداد مورد نیاز کارت اعتباری را از ایرانسل دریافت کنند و اجباری خرید شارژ مستقیم ایرانسل در خرید تعداد نیست.
مدیر کل دفتر خدمات بازرگانی سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان، درباره علت تخلف فروش کارت*های اعتباری ایرانسل بیش از قیمت واقعی نیز گفت:*عرضه در سطح کلان درشبکه توزیع خرده فروشی موجب شده بود تا واحدهای کوچک توزیعی ترجیح دهند به عنوان مثال به جای خرید یکجا 500 کارت اعتباری میزان دلخواه را از واسطه خریداری کنند و همین امر موجب گران*تر شدن مبلغ خرید شارژ مستقیم ایرانسل شارژ کارت می*شود.
مهدوی گفت:* در توافق با خرید شارژ مستقیم ایرانسل ایرانسل مقرر شد تا این شرکت تعداد کارت*های اعتباری مورد نیاز واحدهای صنفی را تامین کند بنابراین واسطه*ها از این چرخه حذف می شوند و کارت اعتباری به قیمت واقعی به دست مصرف کننده می*رسد.
وی افزود: *در زمان حاضر بیش از 70 درصد سهم بازار متعلق به خرید شارژ مستقیم ایرانسل ایرانسل است و عایدی بالایی را نصیب این شرکت می*کند.
این مقام مسئول در سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان، افزایش تعداد خرید شارژ مستقیم ایرانسل نمایندگی*های رسمی را از دیگر توافقات حاصله برشمرد و افزود: *واحدهای صنفی ملزم به فروش کارت شارژ ایرانسل براساس نرخ روی کارت هستند.
سرویس پیشرفته پیامک خرید شارژ مستقیم ایرانسل صوتی به مشترکین سیم‌کارت‌های اعتباری ایرانسل عرضه شد.
مدیر کل سازمان حمایت از عموم مصرف کنندگان خواست تا در صورت مشاهده تخلف مراتب را به سازمان خرید شارژ مستقیم ایرانسل بازرگانی استان ها و یا شماره تلفن 124 اطلاع دهند.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 291
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 60
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 196
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 196
  • بازدید ماه : 244
  • بازدید سال : 247
  • بازدید کلی : 12,535