loading...
خرید شارژ ایرانسل
م بازدید : 254 سه شنبه 28 آذر 1391 نظرات (0)

 

دریافت شارژ مستقیم ایرانسل

 

 

دزفولی افزود: ما هم نمی‌توانیم غیر ازاین روند را پیگیری کنیم و منتظریم وزارت خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ارتباطات تعیین تکلیف کند و به سمت ۳G و LTE برویم و از صرف سرمایه کشور برای سرمایه گذاری مجدد و کم بهره و کم خاصیت جلوگلیری کنیم.
وی گفت: برای یک برنامه بلندمدت طی خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ۵ سال آینده باید هر شرکتی در سه زمینه شامل ارتقای شبکه و افزایش کیفیت شبکه خود که می‌تواند با LTE همراه باشد، افزایش پوشش حوزه ICT از سوی شرکت‌ها و بستر ارایه خدمات سرمایه‌گذاری کند
وی با ارایه گزارشی از روند بازار ارتباطات در جهان گفت: در سال ۲۰۰۳ کمتر از یک دستگاه متصل به اینترنت به ازای هر شخص وجود داشت اما در سال ۲۰۲۰ این عدد بیشتر از ۶ دستگاه خواهد بود بطوریکه تا سال خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ۲۰۱۶ نزدیک به ۵۰ میلیارد دستگاه به اینترنت متصل خواهند بود.
ایرانسل در مراسم سالروز خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ششمین سالگرد راه‌اندازی شبکه خود چهار سرویس جدید را به مشتریانش معرفی کرد.
مدیرعامل ایرانسل با اشاره به رشد ۹۳ درصدی مشترکان وایمکس این اپراتور در مقایسه با سال قبل، تعداد آنها را ۳۳۷ هزار مشترک با ۷۸۶ نماینده فروش وایمکس در استان‌های تحت پوشش و ۷۲۷ سایت در ۳۴ شهر از ۷ استان کشور ذکر کرد و گفت: میزان ترافیک مورد استفاده مشترکان وایمکس ایرانسل نیز طی یکسال گذشته ۸۰ درصد رشد خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل داشته است.
چهارسوی ایرانسل همچنین پاسخی به نیاز بازار خواهد بود. بستری که می‌توانند شرکت‌های توسعه‌دهنده نرم‌افزار و ارایه سرویس‌های جدید و مدرن برای افزایش درآمد خود به مشترکان ایرانسل که از گوشی‌های هوشمند استفاده می‌کنند، ارایه خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل دهند.
سرویس اطلاعات شهری نیز بر مبنای نیاز مشترک و تهیه اطلاعات مورد نیاز آن تهیه شده است که براساس آن می‌تواند نقاط مورد علاقه خود را پیدا کرده و نتایج آن را از طریق پیام کوتاه برای ارایه آدرس یا پیام چندرسانه‌ای برای ارایه آدرس و نقشه دریافت خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل کنند.
رشد ۹۳ درصدی مشترکان وایمکس ایرانسل خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل
مهاجرت ایرانسل به ۳G و خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل LTE منتظر رای رگولاتوری است
وی، ارایه سرویس‌های پیشرفته از جمله سامانه پاسخگویی خودکار (IVR) با استفاده از سیستم یکپارچه مدیریت روابط مشتریان (CRM) را جزو اقدامات انجام شده در حوزه خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل مرکز تماس ایرانسل عنوان کرد.
درخواست تخصیص ارز دولتی بی‌پاسخ مانده است خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل
به گفته مدیر چرخه حیات محصولات ایرانسل افزایش ۱۴ درصدی درآمد دیتا در هر سال و افزایش متوسط ۵۵ درصدی شرکت‌های تهیه‌کننده و توسعه‌دهنده برنامه‌‌های کاربردی منجر به سودآوری نزدیک به ۵۰ میلیارد دلاری کل بازار برنامه‌های کاربردی تا سال ۲۰۱۶ خواهد شد. وی اظهار داشت: همچنین در سال ۲۰۱۲ متوسط ماهیانه ارسال پیامک به ازای هر کاربر حدود ۱۲۵ پیام کوتاه خواهد بود که این عدد در سال ۲۰۱۶ خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل با رشد ۱۶ درصدی به ۱۴۶ پیام کوتاه در ماه می‌رسد اما در همین حال برنامه‌های کاربردی با رشد ۵ درصدی مواجه خواهند شد. وی افزود: دیتای ایرانسل در طول یک سال گذشته ۱۰۰ درصد رشد داشته است و در همین مقطع زمانی شاهد رشد ۳۶ درصدی بازار محتوا با استفاده از بستر ویترین بودیم.
چارسوی ایرانسل یا Irancell App Store، اطلاعات شهری، نانو سیم و چتر وایمکس سرویس‌های جدیدی بودند که ایرانسل از عرضه آنها تا پایان سال خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ۹۱ خبر داد.
چتر وایمکس ایرانسل نیز برای استفاده از سرویس اینترنت در محیط های عمومی و استفاده از قابلیت وای فای لپ‌تا‌پ‌ها و گوشی‌ها راه‌اندازی شده که در صورت دریافت مجوزهای قانونی آماده ارایه است. نانوسیم ایرانسل نیز با برگزاری نمایشگاه تله‌کام در بازار خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل به صورت گسترده عرضه خواهد شد.
دزفولی با اشاره به اینکه درحال حاضر ایرانسل بیش از ۲ میلیون و ۶۳۰ هزار نقطه فروش در سطح کشور دارد که ۶۵ درصد آن بر پایه فروش الکترونیکی است، گفت: این نقاط شامل ۲۵ هزار و ۷۰۰ خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل خودپرداز، ۵۶۰ وب کیوسک، بیش از ۴۰۰ هزار فروشنده، بیش از ۱۰ هزار و ۵۰۰ عامل فروش و خدمات پس از فروش و ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار پایانه فروشگاهی هستند.
وی، میزان اشتغال مستقیم ایرانسل را ۱۸۷۰ نفر خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل عنوان کرد و افزود: ایرانسل موفق به کارآفرینی مستقیم و غیرمستقیم برای بیش از ۴۰ هزار نفر شده است.
وی ادامه داد: مقدمات صعود به LTE و ۳G را فراهم کردیم اما معنی‌اش این خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل نیست که کل سرمایه گذاری لازم را برای این کار صرف کرده‌ایم چراکه حوزه LTE شبیه نسل‌های دوم و سوم فناوری تلفن همراه نیست که اپراتورها کل کشور را تحت پوشش قرار بدهند بلکه در LTE سیاست‌ها مبتنی بر پوشش Hot Spotها است، جایی که تمرکز بیشتری روی دیتا است و پوشش بیشتری داده می‌شود. به همین دلیل ایرانسل بخشی از سرمایه‌گذاری را برای مهاجرت به فناوری‌های جدید تلفن همراه انجام داده اما برای انجام بخش دیگری از سرمایه‌گذاری، منتظر اعلام نظر قطعی رگولاتوری هستیم.
دزفولی در پاسخ به سوال خبرنگاران گفت: در شبکه ایرانسل همه مشرکان برای دسترسی به اینترنت امکان دسترسی به GPRS دارند و هیچ خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل مشترکی از این دسترسی محروم نیست. از میان آنها نیز ۱۶ میلیون نفر از مشترکان بیشتر از GPRS استفاده می‌کنند و مشترکان وایمکس نیز مشترکان حرفه‌ای ایرانسل برای دسترسی به اینترنت را تشکیل می‌دهند.
محصولات خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل جدید ایرانسل معرفی شدند
وی از تامین زیرساخت ارتباطی خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل شبکه اختصاصی مجازی بیش از ۲۰ بانک، موسسه اعتباری و شرکت در ۷۳۴ نقطه کشور توسط وایمکس ایرانسل خبر داد.
چهارسو پورتال برنامه‌های کاربردی یا App Store خواهد بود که پاسخی به روند ورود گوشی‌های خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل هوشمند به بازار است که با ورد آنها نیاز به برنام‌های کاربردی افزایش می‌یابد.
به گفته وی، علاوه بر این امکان تهیه شارژ ایرانسل از طریق مسیرهای دیگری نظیر اینترنت، تلفن همراه، بانکداری همراه ایرانسل، نرم خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل افزارهای بانکداری و سامانه تلفن گویا فراهم شده است.
وایمکس تکنولوژی خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل رو به توسعه نیست
وی افزود: بازار تلفن‌های هوشمند نیز از سال ۲۰۱۱ خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل تا سال ۲۰۱۶ رشد نزدیک به ۸۰ درصد را شاهد خواهند بود و در همین سال‌ها رشد ترافیک دیتا در هر سال ۵۰ درصد خواهد بود که نشان‌دهنده اقبال عمومی و رشد این صنعت در آینده است.
او با اشاره به تحقق و ایجاد سرمایه‌گذاری خارجی، همکاری با شرکت‌های داخلی و خارجی، انتقال دانش و آموزش تخصصی نیروها، افزایش ضریب نفوذ تلفن همراه فراتر از برنامه‌های چهارم و خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل پنجم، نوآوری و تحرک و نشاط در بازار تلفن همراه کشور، تحقق فناوری نسل ۲٫۷۵ در کشور، ایجاد مستقیم و غیرمستقیم بیش از ۴۰ هزار شغل در کشور، کاهش تصدی‌گری دولت وافزایش درآمدهای آن، استفاده از توان بیش از ۳۰۰ شرکت داخلی، کاهش قابل ملاحظه سیم‌کارت و سرمایه‌گذاری خارجی با بیش از ۱٫۲ میلیارد دلار سرمایه‌گذاری را از دستاوردهای ایرانسل به عنوان یکی از پروژه‌های موفق اصل ۴۴ در کشور عنوان کرد.
با استفاده از سرویس اطلاعات شهری شرکت‌ها نیز می‌توانند از طریق پورتال نما نسبت به ثبت نقاط تجاری خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل و اداری خود اقدام کنند.
مدیر چرخه حیات محصولات ایرانسل گفت: فهرست شماره طلایی، خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ویترین، پستچی ایرانسل، وایمکس، نما (نقشه مجازی)، مودم‌های USB وایمکس و خدمات بانکداری از دیگر سرویس‌هایی بودند که تا پیش از این سوی ایرانسل عرضه شده بودند.
دزفولی، کل درآمد دولت ازمحل پروژه ملی ایرانسل از آغاز خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل به کار تا به امروز را ۸۱ هزار میلیارد ریال عنوان کرد که از این مبلغ ۵ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان مستقیما توسط ایرانسل به دولت پرداخت شده است.
او در پاسخ به پرسش خبرنگاری درباره مذاکرات میان وزارت ارتباطات و بانک مرکزی برای تخصیص ارز با قیمت مرجع به شرکت‌های فعال در حوزه ICT و شمول آن خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل به ایرانسل گفت: در این باره رگولاتوری از مدت‌ها پیش اعلام کرد نیازهای ارزی خود را اعلام کنیم که ایرانسل از همان ابتدای امر تمامی پیش‌فاکتورها و LCهای گشایش شده و کلیه موارد مطابق میزان سرمایه‌گذاری ایرانسل از اکنون تا سال آینده را ارایه داده است اما علیرغم چند بار مکاتبه در مورد آن اما تا الان اثر مشخصی نداشته است.
دزفولی با اشاره به اینکه در حوزه خدمات مشترکین ایرانسل ۶۸۰ نفر کارشناس، آماده پاسخگویی هستند، گفت: رویکرد ایرانسل از سال گذشته توسعه مراکز تماس منطقه‌ای بوده و درحال حاضر مراکز تماس در شهرهای تهران، تبریز، شیرازو خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل مشهد مقدس فعال است و تلاش می کنیم آن را در برخی مناطق کشور که ممکن است گویش محلی برای شهروندان در آن شهرها یک قابلیت عمده ایجاد کند، ارایه بدهیم.
دزفولی با اشاره به حداکثر بهره‌برداری ایرانسل از توانمندی‌های داخل کشور گفت: درحال حاضر بیش از ۳۰۰ شرکت تولیدی، خدماتی و صنعتی در حوزه های مختلف سخت افزار، نرم خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل افزار و خدمات فنی و مهندسی و بازرگانی برای تحقق استفاده از توانمندی داخلی با ایرانسل همکاری دارند.
به گفتهوی بازار جهانی به سمت دیتا و افزایش دیتا و برنامه‌های کاربردی پیش می‌رود و بازار ایران هم همینطور است و یک استراتژی خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل موفق برای توسعه صنعت ارتباطات و تله‌کام در ایران می‌تواند از سه حوزه عمده تشکیل شود.
به گفته وی، دسترسی به اینترنت، VPN سازمانی، تلفن اینترنتی و تماس‌های تصویری خدماتی خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل که ایرانسل در حوزه وایمکس ارایه می‌دهد و چتر وایمکس نیز به محض نهایی شدن مراحل اجرایی آن با رگولاتوری ارایه خواهد شد.
درآمد ۸۱ هزار میلیاردی دولت از محل پروژه ملی خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ایرانسل
وی با اشاره به گسترش همزمان شبکه وایمکس ایرانسل و حرکت به سمت توسعه نسل سوم و LTE اظهار داشت: وایمکس تکنولوژی رو به توسعه‌ای نیست. تکنولوژی رو به توسعه به حوزه LTE تغییر یافته و همه اپراتورهای دنیا سرمایه‌گذاری خود را در زمینه وایمکس یا متوقف یا کند کرده‌اند و به سمت فناوری‌های جدید خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل رفته‌اند.
وی گفت: تعداد بازی‌های مبتنی اینترنت، موسیقی و اپلیکشن‌ها با رشد روبرو هستند و خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل نکته جالب این است که برنامه‌های کاربردی با رشد ۷۵ درصد در این بازه زمانی مواجه خواهند شد.
راه‌اندازی مراکز تماس منطقه‌ای و خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل توسعه نقاط فروش
مدیرعامل ایرانسل افزود: افزایش نرخ ارز در حوزه سرمایه‌گذاری ما هم مشابه دیگر حوزه‌ها تاثیر خواهد گذاشت و در این میان MTN به جز تعهد ابتدای پروژه برای سرمایه‌گذاری ۱٫۲ میلیارد دلار، تعهدی در این قبال ندارد و امیدواریم خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل وزارت ارتباطات تدابیری را بیاندیشد که حداقل بخشی از نیازهای اپراتورها را تامین کند.

م بازدید : 6 دوشنبه 27 آذر 1391 نظرات (0)

 

دریافت شارژ مستقیم ایرانسل

 

برای مثال، می*توانید پس از دریافت رمز ۱۶ رقمی خود برای شارژ ۱۰,۰۰۰ ریالی، به جای شماره*گیری کد دستوری شارژ اتوماتیک ایرانسل همیشگی، که سیم کارت شما را معادل ۱۰,۰۰۰ ریال شارژ می*کند، همان شماره رمز ۱۶ رقمی را با کد دستوری ویژه «شارژ شگفت انگیز» شماره*گیری نمایید، تا سیم کارت شما ۱۲,۰۰۰ ریال شارژ شود. بدین ترتیب، ۱۰,۰۰۰ ریال شارژ معمول، شامل تماس*های داخل و خارج از شبکه ایرانسل بوده اما ۲۰۰۰ ریال شارژ اضافه شده، تنها برای تماس*های داخل شبکه خواهد بود.
نحوه اطلاع از حساب: شارژ اتوماتیک ایرانسل
تمامی مشترکین جدیدی که در فاصله ۴ تیر تا ۳۱ شهریور ۹۰، سرویس نما را از طریق پیام*کوتاه، وب سایت ایرانسل و یا کد دستوری فعال کنند، می*توانند ۱۰ بار به صورت رایگان از مکان*یابی یا سایر عملیات خدمات شارژ اتوماتیک ایرانسل نقشه مجازی ایرانسل استفاده کنند.
از طریق پیام شارژ اتوماتیک ایرانسل کوتاه:
یک آهنگ پیشواز رایگان به ازای دریافت ۷۵ دقیقه تماس خارج شارژ اتوماتیک ایرانسل از شبکه!
مهلت استفاده از خدمات رایگان نما، فقط ٣٠ روز است. شارژ اتوماتیک ایرانسل
توجه: مهلت استفاده از این فرصت رایگان تنها شارژ اتوماتیک ایرانسل ۳۰ روز است. همچنین این فرصت برای ۱۰ پیام*چند*رسانه*ای اول نیز قایل استفاده است.
برای انتخاب ۵ محصول الکترونیکی رایگان، شما مشترکین جدید می*توانید با ورود به پورتال ویترین (Vitrin)، در منوی «ایرانسل من» بر روی لینک «هدایای پیشنهادی» شارژ اتوماتیک ایرانسل کلیک کنید.
۱۰ شارژ اتوماتیک ایرانسل بار استفاده رایگان یک ماهه از خدمات «نما»
قابلیت تمدید بسته خدمات GPRS ایرانسل شارژ اتوماتیک ایرانسل
امکان کپی آهنگ پیشواز یک مشترک دیگر! شارژ اتوماتیک ایرانسل
در جشنواره شارژ اتوماتیک ایرانسل تابستان ۹۰ ایرانسل، شما مشترکین دائمی و اعتباری می*توانید از بسته*های ویژه سرویس اینترنت همراه GPRS استفاده کنید. برای مشاهده جدول در سایز بزرگتر روی آن کلیک کنید.
• شما می توانید با استفاده از شارژ شگفت انگیز مکالمه کرده و یا تعداد زیادی پیام*کوتاه و پیام چند رسانه ای ارسال کنید و یا از اینترنت همراه استفاده نمایید همچنین می توانید از محصولات جذاب ویترین و آهنگ شارژ اتوماتیک ایرانسل پیشواز هم استفاده کنید.
تمامی مشترکینی شارژ اتوماتیک ایرانسل که در طول جشنواره تابستان ۹۰، سه بار اقدام به خرید آهنگ پیشواز نمایند، یک آهنگ پیشواز رایگان نیز از ایرانسل دریافت خواهند کرد.
توجه: شارژ اتوماتیک ایرانسل
برای دریافت سیم کارت هدیه ... شارژ اتوماتیک ایرانسل
۴. ارسال پیام کوتاه بدون متن به ۲۱۱۲ و بعد ۲۱۱۵ شارژ اتوماتیک ایرانسل
۵ محصول شارژ اتوماتیک ایرانسل رایگان ویترین
توجه: شارژ اتوماتیک ایرانسل
از طریق وب سایت شارژ اتوماتیک ایرانسل ایرانسل:
تمامی مشترکینی که سیم کارت خود را در فاصله ۴ تیر تا ۳۱ شهریور ۹۰ خریداری نمایند، پس از تکمیل ثبت نام و شارژ اتوماتیک ایرانسل ارسال مدارک می*توانند از ۱۰۰ کیلوبایت اینترنت همراه رایگان بهره مند شوند.
نحوه فعال*سازی شارژ اتوماتیک ایرانسل «شارژ شگفت انگیز»
طرح سیم کارت شارژ اتوماتیک ایرانسل هدیه ایرانسل!
برای فعال*سازی «شارژ شگفت انگیز» کافیست، به جای کد درج شده روی کارت شارژ، کد «شارژ شگفت انگیز» شارژ اتوماتیک ایرانسل را شماره*گیری کنید.
شماره سریال سیم کارت (KIT)، روی قاب سیم کارت در شارژ اتوماتیک ایرانسل سمت راست پایین، زیر علامت بارکد و نیز بر روی خود سیم کارت درج شده است.
۳. برقراری نخستین تماس شارژ اتوماتیک ایرانسل
تمامی شما مشترکین اعتباری ایرانسل می*توانید با شارژ اتوماتیک ایرانسل کلیک بر گزینه «خرید اعتبار از طریق وب*سایت»، اعتبار مورد نظر خود را دریافت نمایید. بدین ترتیب بعد از پرداخت اینترنتی، اعتبار خود را مستقیماً بر حسب میزان شارژ و به همراه ۲% اعتبار رایگان مکالمه و پیام کوتاه دریافت می*کنید.
۱۰ بار استفاده رایگان شارژ اتوماتیک ایرانسل از خدمات «نما»
شارژ شگفت انگیز ایرانسل ... ویژه مشترکین اعتباری! شارژ اتوماتیک ایرانسل
توجه: شارژ اتوماتیک ایرانسل
تمامی مشترکین جدید می*توانند پس از ثبت نام و شارژ اتوماتیک ایرانسل اشتراک پستچی ایرانسل از بسته ٢٠ تایی پیام الکترونیک رایگان بهره*مند شوند.
۵ محصول شارژ اتوماتیک ایرانسل رایگان ویترین ایرانسل
یک آهنگ پیشواز رایگان به ازای شارژ اتوماتیک ایرانسل سفارش سه آهنگ!
سپس می*توانید با ارسال یک پیام کوتاه بدون متن به ۵۴۵۵ خلاصه صورت*حساب قبلی را در یک پیام کوتاه دریافت کنید. شارژ اتوماتیک ایرانسل برای انصراف از این سرویس نیز می*توانید یک پیام کوتاه رایگان بدون متن به ۵۴۵۸ بفرستید.
در طول جشنواره تابستان ۹۰ ایرانسل، شما مشترکین شارژ اتوماتیک ایرانسل اعتباری که سیم کارت خود را با استفاده از روش های زیر شارژ نمایید، ۲% اعتبار رایگان دریافت خواهید کرد. به طور مثال اگر با یکی از این روش ها، مبلغ ۲۰۰ هزار ریال شارژ دریافت کنید، ۲% از این مبلغ که معادل ۴ هزار ریال است، به عنوان اعتبار رایگان به حساب شما افزوده می شود.
۱۰۰ کیلوبایت اینترنت همراه (GPRS) رایگان شارژ اتوماتیک ایرانسل یک ماهه
• حداکثر روزهای ممکن برای استفاده از اعتبار موجود در بسته*های GPRS با توجه به قابلیت تمدید آن، شارژ اتوماتیک ایرانسل ۹۰ روز است.
از ۴ تا ۲۵ تیر۹۰ ، سیم کارت*های اعتباری ایرانسل را با تخفیف ویژه خریداری شارژ اتوماتیک ایرانسل نمایید.
• در هر روز برای هر مشترک دائمی یا اعتباری، فقط یک بار فرصت سفارش بسته افزایشی GPRS ایرانسل شارژ اتوماتیک ایرانسل وجود دارد.
۲. در صورتی که از قبل ثبت نام کرده*اید، نام کاربری (شماره تلفن همراه)، رمز ورود و شماره سریال سیم کارت (KIT) را وارد کرده و به پورتال وارد شارژ اتوماتیک ایرانسل شوید.
بسته شارژ اتوماتیک ایرانسل افزایشی GPRS ایرانسل!
به طور مثال اگر با انتخاب «خرید اعتبار از طریق وب سایت»، مبلغ ۱۰۰ هزار ریال شارژ شارژ اتوماتیک ایرانسل دریافت کنید، ۲% از این مبلغ که معادل ٢ هزار ریال است، به صورت رایگان به اعتبار شما افزوده می*گردد.
• بسته*های GPRS ایرانسل دارای تاریخ انقضا و میزان مصرف معین بوده و شما طبق تاریخ و سقف تعیین شده در بسته*ها می*توانید از شارژ اتوماتیک ایرانسل اعتبار موجود در آنها برخوردار شوید.
۱۰ فرصت استفاده رایگان شارژ اتوماتیک ایرانسل یک ماهه از پیشخوان ایرانسل
۱۰۰ کیلوبایت شارژ اتوماتیک ایرانسل اینترنت همراه رایگان یک ماهه
۲. ارسال مدارک به شارژ اتوماتیک ایرانسل ایرانسل
شما مشترکین سیم*کارت*های دائمی ایرانسل از این پس می*توانید هر زمان که مایل باشید، صورت*حساب سیم کارت خود را از دو طریق پورتال کنترل حساب اینترنتی شارژ اتوماتیک ایرانسل و یا پیام کوتاه مشاهده کنید. بدین ترتیب، از این پس صورت*حساب شما به صورت کاغذی ارسال نخواهد شد.
در جشنواره تابستان شارژ اتوماتیک ایرانسل ۹۰ ایرانسل، بهای سرویسGPRS ، شنبه تا چهارشنبه از ۱۱ شب الی ۶ صبح و در تمامی ساعات پنجشنبه*ها و جمعه*ها، برای تمامی مشترکین ایرانسل تنها ۱ ریال برای هر کیلوبایت خواهد بود!
به یاد داشته باشید که در این فاصله زمانی، سیم کارت*های دائمی ایرانسل نیز با احتساب ۴% مالیات بر ارزش افزوده، با شارژ اتوماتیک ایرانسل بهای تخفیفی ۱.۲۰۰.۰۰۰ ریال ارائه می*شوند.
توجه: مشترکین جدید در صورتی قادر به استفاده شارژ اتوماتیک ایرانسل از خدمات «نما» هستند که آن را فعال کرده باشند.
اگر قبل از اتمام دوره انقضای بسته افزایشی خریداری شده، بسته دیگری را مجدداً سفارش دهید، باقی مانده اعتبار دوره قبل )کیلوبایت های باقیمانده) شارژ اتوماتیک ایرانسل را می*توانید در دوره جدید مصرف کنید.
های شارژ اتوماتیک ایرانسل تخفیفی سیم کارت!
تمامی مشترکینی که سیم کارت خود را در فاصله ۴ تیر تا ۳۱ شهریور ۹۰ خریداری نمایند، پس از تکمیل ثبت نام و ارسال مدارک می*توانند از ۱۰ نسخه از شارژ اتوماتیک ایرانسل پیشخوان ایرانسل به صورت رایگان بهره مند شوند.
برای ورود به پورتال کنترل شارژ اتوماتیک ایرانسل حساب اینترنتی (e-Care) کافیست...
۳. در صورتی که از قبل ثبت نام نکرده*اید، یک پیام کوتاه بدون متن از خط خود به شماره ۱۳۰ ارسال نموده و یا از خط خود با شماره ۷۰۰ (مرکز خدمات مشترکین ایرانسل) تماس حاصل کرده و رمز شارژ اتوماتیک ایرانسل ورود اختصاصی کنترل حساب اینترنتی خود را دریافت کنید.
برای اینکه شارژ اتوماتیک ایرانسل حائز شرایط دریافت سیم کارت هدیه شوید، کافیست در فاصله ۴ تا ۲۵ تیر ۹۰ پس از تکمیل ثبت نام و ارسال مدارک (کپی کارت ملی) به ایرانسل، نخستین تماس را از سیم کارت خریداری شده برقرار نمایید.
۲% اعتبار رایگان با شارژ اتوماتیک ایرانسل استفاده از ۹ روش شارژ رمزدار و شارژ الکترونیکی!
شما با انتخاب «خرید اعتبار از طریق شارژ اتوماتیک ایرانسل و ب سایت»، مستقیما به پورتال این سرویس هدایت می*شوید.
در فاصله ۴ تیر تا ۳۱ شهریور ۹۰، در صورتی که به میزان ۷۵ دقیقه از خطوطی به غیر از شبکه ایرانسل با شما تماس برقرار شارژ اتوماتیک ایرانسل شود، ایرانسل یک آهنگ پیشواز رایگان به شما هدیه خواهد داد.
دریافت اعتبار از طریق وب شارژ اتوماتیک ایرانسل سایت ایرانسل به همراه ۲% اعتبار رایگان!
۲۰ پیام الکترونیکی رایگان یک شارژ اتوماتیک ایرانسل ماهه از پستچی
۱۰ فرصت استفاده رایگان از پیشخوان شارژ اتوماتیک ایرانسل ایرانسل
در جشنواره تابستان ۹۰ ایرانسل، می*توانید از تاریخ ۴ تیر تا ۳۱ شهریور ۹۰، با خرید هر سیم*کارت دائمی یا شارژ اتوماتیک ایرانسل اعتباری، از پیشنهادهای تشویقی زیر نیز برخوردار شوید:
توجه: مهلت استفاده از بسته ٢٠ تایی پیام شارژ اتوماتیک ایرانسل الکترونیک رایگان، ٣٠ روز است.
فراموش نکرده*اید که با استفاده از کد دستوری ویژه شارژ شگفت انگیز می*توانید با دریافت رمز ۱۶ رقمی به مبالغ ۲۰،۱۰،۵۰، ۱۰۰ و ۲۰۰ هزار ریال از طریق شارژ اتوماتیک ایرانسل مراجعه به خودپرداز بانک*های طرف قرارداد ایرانسل و یا خرید کارت شارژ و استفاده از دستگاه*های پایانه فروش، رمز خریداری شده را وارد کرده و به ترتیب معادل ۱۱.۵۳۸، ۲۳.۰۷۷، ۵۷.۶۹۲ ، ۱۱۵.۳۸۵ و ۲۳۰.۷۶۹ ریال شارژ دریافت کنید. برای مشاهده جدول در سایز بزرگتر روی آن کلیک کنید.
توجه: مبلغ ۲۰ شارژ اتوماتیک ایرانسل هزار ریال اعتبار اولیه موجود در سیم کارت*های اعتباری ایرانسل، شامل ۷۶۹ ریال مالیات بر ارزش افزوده است.
برای مشاهده «خلاصه صورت*حساب»،» صورت*حساب تفکیکی» و «صورت*حساب شارژ اتوماتیک ایرانسل دوره*های یافت نشده در سیستم» از طریق این روش، لازم است شما مشترکین دائمی پس از ورود به پورتال کنترل حساب اینترنتی (e-Care)، به صفحه «صورت*حساب اینترنتی» مراجعه نمایید. شما همچنین می*توانید با پرداخت صورت*حساب خود از طریق اینترنت، از ۲% تخفیف ویژه استفاده از این سرویس برخوردار شوید.
توجه: شارژ اتوماتیک ایرانسل مهلت استفاده از اینترنت رایگان تنها ۳۰ روز است.
برای مشاهده جدول در شارژ اتوماتیک ایرانسل سایز بزرگتر روی آن کلیک کنید.
با این روش، مبلغ مذکور به طور مستقیم از حساب بانکی شما شارژ اتوماتیک ایرانسل کسر شده و به اعتبار سیم*کارت*تان افزوده می*شود.
ممکن است هنگامی که شما با یک مشترک دیگر ایرانسل تماس می*گیرید و آهنگ پیشواز او را می*شنوید، از آن آهنگ خوشتان بیاید و مایل باشید که آن را برای خط خودتان خریداری نمایید. در این هنگام کافیست همزمان با پخش این آهنگ پیشواز، کلید ۷ و سپس شارژ اتوماتیک ایرانسل کلید # را فشار دهید.
در این روش، شما مشترکین دائمی ایرانسل می*توانید برای استفاده شارژ اتوماتیک ایرانسل از سرویس «دریافت صورت*حساب با پیام کوتاه»، یک پیام کوتاه بدون متن به ۵۴۵۹ بفرستید.
۱. تکمیل ثبت شارژ اتوماتیک ایرانسل نام
توجه: آهنگ پیشواز رایگان به انتخاب ایرانسل بر روی خط شما فعال خواهد شد و حداکثر زمان استفاده از آن ۳۰ روز است. شما می*توانید این آهنگ را در هر زمان با شماره گیری کد دستوری # ۶* ۷۷۷* به طور رایگان با آهنگ مورد شارژ اتوماتیک ایرانسل علاقه خود جایگزین کنید.
۱. به لینک «کنترل حساب اینترنتی» (e-Care) و یا شارژ اتوماتیک ایرانسل «پرداخت اینترنتی صورت*حساب» مراجعه کنید.
مشترک جدید ایرانسل باشید! شارژ اتوماتیک ایرانسل
شما همچنین می*توانید برای اطلاع از حساب بسته*های GPRS، کدهای دستوری زیر را از خط خود شماره*گیری کنید: شارژ اتوماتیک ایرانسل
• در صورتی که از میان مشترکین تماس گیرنده با شما، ۱۰ نفر آهنگ پیشواز شما را کپی کنند، ایرانسل یک آهنگ پیشواز رایگان ۳۰ روزه به شما هدیه خواهد شارژ اتوماتیک ایرانسل داد.
شما مشترکین اعتباری ایرانسل می*توانید شارژ اتوماتیک ایرانسل با استفاده از سرویس آشنای «شارژ شگفت انگیز» و در فاصله زمانی ۴ تیر تا ۳۱ شهریور ۹۰ در یک مدت زمانی معین، بیش از میزان شارژ خریداری شده، مکالمه کرده و یا پیام کوتاه و پیام چندرسانه ای ارسال کنید.
• برای اطلاع از میزان اعتبار شارژ اتوماتیک ایرانسل خود، #۱*۱۴۰* یا #۱*۱۴۱* را شماره*گیری کنید.
توجه: آهنگ پیشواز رایگان به انتخاب شارژ اتوماتیک ایرانسل ایرانسل بر روی خط شما فعال خواهد شد و حداکثر زمان استفاده از آن ۳۰ روز است. شما می*توانید این آهنگ را در هر زمان با شماره*گیری کد دستوری # ۶* ۷۷۷* به طور رایگان با آهنگ مورد علاقه خود جایگزین کنید.
یادآور می*شود، با دریافت شارژ از طریق «شارژ الکترونیکی» (e-Charge) می*توانید از ۲% اعتبار رایگان شارژ اتوماتیک ایرانسل نیز برخوردار شوید.

م بازدید : 22 یکشنبه 26 آذر 1391 نظرات (1)

 

دریافت شارژ مستقیم ایرانسل

 

وی در پاسخ به این پرسش خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل که هم اکنون 7سال از فعالیت اپراتور دوم می گذرد و از ابتدای راه اندازی شبکه آقای دزفولی مدیرعامل این اپراتور چند ملیتی بودند، اظهار داشت: سهامداران داخلی اپراتور دوم باید در خصوص تغییر مدیرعامل اعمال نظر کنند
نماینده مردم خرم‌آباد با بیان اینکه نمایندگان مجلس تذکرات شفاهی و کتبی بسیاری را درباره فروش بدون ثبت سیمکارت ایرانسل- ام.تی. ان داده‌اند، افزود: با وجود ادعا‌های وزارتخانه ارتباطات و خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل فناوری اطلاعات درباره ثبت قانونی مشخصات سیمکارت‌ها، تمام کارشناسان و نمایندگان بر بروز نقص در احراز هویت خریداران تأکید دارند.
در صورتی که مشترک، تا مهلت پرداخت تعیین شده، اقدام به پرداخت صورت‌حساب تلفن همراه خود ننماید، خط تلفن وی به حالت تعلیق یک طرفه درخواهد آمد. در این حالت، خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل مشترک تنها قادر به دریافت تماس و پیام کوتاه می‌باشد و امکان برقراری تماس و ارسال پیام کوتاه را نخواهد داشت.
در این قسمت ایرانسل برای اینکه تنظیمات ِ مطابق با گوشی را برای شما ارسال کند ، نیاز دارد تا مدل گوشی را شناسایی کند و خوب آن را به اطلاع شما نیز خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل میرساند :
وی با اشاره به دغدغه نیروی انتظامی در ردیابی سیمکارت‌های ارزان قیمت، یاد‌آور خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل شد: متأسفانه خریداران در زمان خرید محصول هیچ نشانی و مشخصات دقیقی را از خود ارائه نمی‌کنند، که این موضوع موجب بروز مشکلات بسیاری در حوزه قضایی و حقوقی می‌شود.
(۲) می‌تواند با پرداخت سپرده به ایرانسل میزان حد اعتبار خود را افزایش دهد. در خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل این صورت، در ماه‌های بعد نیز می‌تواند تا حد اعتبار افزوده شده، از خدمات شبکه استفاده نماید.
پس از گذشت ۵۷ روز از تعلیق یک طرفه، و عدم تسویه حساب در این مدت، خط تلفن همراه به صورت خودکار به حالت خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل تعلیق کامل درخواهد آمد. در این حالت مشترک نه تنها قادر به برقراری تماس و ارسال پیام کوتاه نخواهد بود، بلکه امکان دریافت تماس و پیام کوتاه را هم نخواهد داشت.
عبدی با ابراز تأسف به‌علت نتیجه نداشتن اقدامات اخیر ایرانسل در ثبت مشخصات کاربران خود، تصریح کرد: متأسفانه تاکنون این اپراتور اقدام مناسبی برای این موضوع انجام خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل نداده است، از این‌رو باید هر چه سریع‌تر برای ثبت مشخصات مشترکان خود برنامه‌ریزی کند.
بدست آوردن خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل مدل گوشی به کمک شمارۀ ایرانسل (جالب)...!!!
نحوه تعلیق خط ایرانسل در صورت عدم پرداخت قبض خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل
سال آینده خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل مدیر عامل ایرانسل عوض خواهد شد؟
صورت‌حساب تلفن همراه شما به صورت دو ماه یک‌بار برایتان ارسال می‌گردد. روش دریافت این صورت‌حساب بسته به انتخاب خود شما می‌تواند از طریق پست، کنترل حساب اینترنتی (e-Care) و یا پست الکترونیکی باشد. در صورت عدم دریافت صورت‌حساب پس از گذشت یک ماه، خواهشمند خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل است با شماره ۷۰۰ یا ۰۹۳۷۷۰۰۰۰۰۰ تماس حاصل کرده و یا حضوراً به مراکز خدماتی ایرانسل مراجعه نمایید.
مجع عمومی اپراتور دوم – ایرانسل – برگزار شد و از تغییر احتمالی مدیر عامل این اپراتور خبر داد. برابر با اساس نامه خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل اپراتور ایرانی – خارجی ایرانسل، مدیر عامل این اپراتور باید پس از یک دوره دو ساله تغییر کند. بنابراین با برگزاری مجمع عمومی ایرانسل در تابستان سال آینده احتمال تغییر آقای دزفولی وجود دارد.
حالا نمیدونم این امکان رو میتونیم جزء ویژگی های ایرانسل خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل حساب کنیم یا به عنوان یک باگ در نظر بگیریمش
اپراتور چند ملیتی؛ آبستن جرائم خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل
به گزارش خبرنگار موبنا ایرج عبدی با انتقاد از عملکرد اپراتور ایرانی- خارجی ام.تی. ان ایرانسل- خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل به‌علت فروش بی رویه و بدون ثبت مشخصات سیمکارت‌ در کشور، بیان کرد: به‌طور حتم این اپراتور باید عواقب کارها و اقدامات خود را در کشور بپذیرد.
سال آینده مدیر خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل عامل ایرانسل عوض خواهد شد؟
اپراتور خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل چند ملیتی؛ آبستن جرائم
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس، با تأکید بر اینکه بی قید و بند بودن ثبت مشخصات سیم‌ کارت‌های ارزان قیمت موجب بروز معضلات اجتماعی می‌شود، گفت: نبود خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل مشخصات مشترکان این اپراتور، به خلافکاران اجازه بروز جرم را می‌دهد.
(۱) می‌تواند قسمتی از بدهی خود به ایرانسل را تسویه نموده و مجدداً حسابش خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل را به مقداری کمتر از حد اعتبار کاهش دهد.
اپراتور چند ملیتی؛ آبستن جرائم خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل
نحوه خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل تعلیق خط ایرانسل در صورت عدم پرداخت قبض
مقدسی اظهار داشت: سهامداران داخلی اپراتور ام.تی. ان ایرانسل که متشکل از صاایران و بنیاد مستضعفان هستند به ترتیب خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل هر کدام به مدت 2 سال آقای دزفولی را به عنوان مدیر عامل این اپراتور انتخاب کردند. همچنین در صورت خواست سهامداران امکان انتخاب مجدد ایشان بازهم وجود دارد.
از ظواهر امر پیداست که مدیرعامل فعلی که 7 سال بر این مسند تکیه زده، ظاهراً تا زمان نامعلومی و به روش نامشخصی این مسوولیت خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل را بر عهده خواهد داشت. این در حالی است که وی تنها نماینده سهامدار 15 درصدی این شرکت است.
دوستان در بین خدمات سایت ایرانسل متوجه ویژگی شدند که شاید برای خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل شما هم جالب باشد .
این نماینده مجلس نهم، با خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل اعلام اینکه هم‌اکنون هیچ خلاء قانونی در ثبت مشخصات سیمکارت ارزان قیمت وجود ندارد، اعلام کرد: با توجه به اینکه اپراتور دوم یک شرکت چند ملیتی است؛ باید مراقبت عملکرد خود در اجرای قوانین باشد.
سال آینده مدیر عامل ایرانسل عوض خواهد شد؟ خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل
نحوه تعلیق خط ایرانسل در صورت خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل عدم پرداخت قبض
خرید شارژ خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس، با مد نظر قرار دادن اینکه بی قید و بند بودن ثبت سیم‌کارت‌های ارزان قیمت موجب بروز مشکلات اجتماعی می‌شود، افزود: به‌طور حتم خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل معلوم نبودن مشخصات مشترکان این اپراتور، به خلافکاران اجازه بروز جرم را می‌دهد.
در صورتی‌که مشترک خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل قبل از تمام شدن یک دوره و دریافت صورت‌حساب، از تمامی اعتبار خود استفاده نموده باشد، جهت ممانعت از تعلیق یک‌طرفه خط:
وقتی شما به قسمت دریافت تنظیمات GPRS/MMS خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل میروید ، از شما خواسته میشود که شمارۀ ایرانسلتان را وارد کنید تا تنظیمات برایتان فرستاده شود :
اگر پس از گذشت ۱۴۰ روز از تاریخ صدور صورت‌حساب، سیم کارت همچنان به حالت تعلیق کامل باقی بماند و مشترک اقدام به تسویه حساب خود ننماید، شماره تلفن همراه وی خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل از شبکه ایرانسل حذف خواهد شد. در این حالت، مشترک کلیه حقوق خود را در ارتباط با مالکیت و استفاده از این شماره تلفن از دست خواهد داد.

م بازدید : 19 شنبه 25 آذر 1391 نظرات (0)

 

دریافت شارژ مستقیم ایرانسل

 

 

سرویس ارسال خرید شارژ مستقیم ایرانسل شارژ
مشنریان، طرفداران برند شما و سایر افراد می توانند آهنگ پیشواز تبلیغاتی شما را از راه های مختلف از جمله پیام کوتاه خرید شارژ مستقیم ایرانسل و کدهای دستوری (USDS) جستجو، پورتال آهنگ پیشواز و ... بر روی شماره ایرانسل خود با کسر مقادیری از شارژ خود فعال کرده و در نتیجه تمام کسانی که با وی تماس می گیرند، در هر تماس آهنگ تبلیغاتی را خواهند شنید.
بانکداری همراه خرید شارژ مستقیم ایرانسل مبتنی بر STK
بر اساس اعلام ایرانسل، این شرکت یک مودم جیبی که قابلیت اتصال به اینترنت از طریق وایمکس بدون نیاز به خرید شارژ مستقیم ایرانسل برق شهری را برای کاربران فراهم می کند به بازار عرضه خواهد کرد.
4- انتشار خرید شارژ مستقیم ایرانسل پیام با سرعتی ویروسی
با این سرویس جدید که به گفته ایرانسل با هدف افزایش انعطاف پذیری روش های پرداخت و شارژ ارائه خرید شارژ مستقیم ایرانسل شده، مشترکین سیم کارت و یا کاربران وایمکس ایرانسل می توانند سیم کارت و یا حساب کاربری وایمکس خود و یا کاربران دیگر را تنها با شماره گیری یک کد دستوری شارژ کنند.
جستجوی نقاط مورد علاقه از طریق کد دستوری، جستجوی اطلاعات ضروری از قیل مراکز درمانی، قابلیت جستجوی پیشرفته اطلاعات، دریافت نتایج جستجو شامل آدرس و یا نقشه محل و خرید شارژ مستقیم ایرانسل اطلاعات مورد نیاز از طریق پیامک و پیام چند رسانه ای و امکان افزودن نقاط مورد علاقه از دیگر امکانات این سرویس جدید ایرانسل است.
در این سرویس امکان دریافت شارژ محدود به ارقام موجود بر روی کارت های شارژ نبوده و مشترکین می توانند رقم مورد نظر خود را بین ۱۰۰ هزار تا ۱میلیون ریال شماره گیری کرده و خرید شارژ مستقیم ایرانسل به عنوان شارژ دریافت کنند.
مودم خرید شارژ مستقیم ایرانسل بی سیم جیبی
ایرانسل در ادامه گسترش شیوه های دریافت شارژ سیم کارت، تلفن گویایی را جهت این منظور راه اندازی کرده که مشترکین می توانند با پیگیری راهنمای این تلفن، سیم کارت اعتباری خود را شارژ کرده و یا صورت حساب خرید شارژ مستقیم ایرانسل سیم کارت دائمی خود را پرداخت کنند و از مزایایی همچون شارژ شگفت انگیز نیز برخوردار شوند.
آهنگ پیشواز خرید شارژ مستقیم ایرانسل تبلیغاتی، محصولی جدید از ایرانسل برای شرکت ها
کیف پول خرید شارژ مستقیم ایرانسل همراه
ایرانسل معتقد است فعال کردن آهنگ پیشواز تبلیغاتی ایرانسل سسبب خواهد شد که پیام تبلیغاتی در لحظاتی منتقل شوند که مخاطبان کاملاً متمرکز هستند. یعنی هنگامی که فرد منتظر شنیدن صدای دوست یا آشنا و فامیل خود است به جای شنیدن صدای بوق – بوق یکنواخت همیشگی با شنیدن آهنگ پیشواز تبلیغاتی با محصول خرید شارژ مستقیم ایرانسل شما آشنا می شوند.
آهنگ پیشواز تبلیغاتی، محصولی جدید از خرید شارژ مستقیم ایرانسل ایرانسل برای شرکت ها
در میان محصولات مرتبط با وایمکس ایرانسل، رونمایی از محصولی به نام «چتر وایمکس ایرانسل» خود نمایی می خرید شارژ مستقیم ایرانسل کرد.
چتر وایمکس ایرانسل قرار است در محیط خرید شارژ مستقیم ایرانسل هایی چون رستوران ها و کافی شاپ ها، مراکز آموزشی و دانشگاهی، و حتی ادارات و بیمارستان ها، امکان اتصال به اینترنت پرسرعت را برای کاربران فراهم کند.
تسهیل خدمات بانکی بدون نیاز به مراجعه حضوری، استفاده از فناوری کد دستوری برای ثبت نام با سهولت بیشتر و امنیت بالا و کاهش ریسک برای خرید های اینترنتی از جمله دیگر مزایای این سرویس اعلام خرید شارژ مستقیم ایرانسل شده است.
3- رسانه خرید شارژ مستقیم ایرانسل ای جوان و سرگرم کننده
فروشگاه خرید شارژ مستقیم ایرانسل مجازی
چتر خرید شارژ مستقیم ایرانسل وایمکس ایرانسل
ویترین کالا خرید شارژ مستقیم ایرانسل
1- تأثیر آهنگ پیشواز بر تصمیم خرید شارژ مستقیم ایرانسل گیری خریداران
5- خرید شارژ مستقیم ایرانسل کاهش واسطه ها در تبلیغات
شارژ از طریق تلفن گویا خرید شارژ مستقیم ایرانسل
سرویس خرید شارژ مستقیم ایرانسل اطلاعات شهری
سرویس ویترین کالا امکان خریدی به آسانی ارسال یک پیامک را با تامین امنیت خرید از طریق سیستم پرداخت امن و اطمینان از تحویل خرید شارژ مستقیم ایرانسل کالا ممکن می سازد. با استفاده از این سرویس، انواع کالاهای فیزیکی و دیجیتال با امکان ارائه پیشنهاد بسته به مشخصات، موقعیت مکانی و علایق کاربر ممکن می شود.
به حضور در بانک و تنها از خرید شارژ مستقیم ایرانسل طریق تلفن همراه استفاده خواهد شد.
همچنین این سرویس، در مواردی چون برقراری جلسات موثر بدون نیاز به گردهمایی در یک خرید شارژ مستقیم ایرانسل محل، آموزش از راه دور و حتی درمان از راه دور کاربردی بوده و قابلیت استفاده دارد.
درآمد ایرانسل از هر خرید شارژ مستقیم ایرانسل کاربر خود چقدر است؟
به اعتقاد کارشناسان، این سرویس می تواند خلاء موجود در امکان دسترسی به اینترنت پر سرعت بی سیم در محیط های عمومی را برطرف کرده و خرید شارژ مستقیم ایرانسل گام جدیدی در توسعه شاخص های ارتباطی کشور بردارد.
تماس تصویری خرید شارژ مستقیم ایرانسل
البته این رشد فقط در خرید شارژ مستقیم ایرانسل زمینه مکالمه نبوده، بلکه بیشترین مقدار این رشد درآمد در بخش دیتا بوده است. این در حال است که میانگین مکالمه ماهانه با ایرانسل برای هر کاربر نزدیک به یک ساعت بوده است.
سرویس تماس تصویری، بر بستر VoIP با آآوآآ ارائه شده و انتقال ساده تصویر تنها با استفاده از یک دوربین، کیفیت مناسب تصویر، هزینه کم جهت برقراری تماس، سرعت بالا برای برقراری ارتباط رودرو خرید شارژ مستقیم ایرانسل و کاهش هزینه های حمل و نقل و ... تنها بخشی از مزایای ویژه آن محسوب می شود.
این سرویس ایرانسل، در ادامه خرید شارژ مستقیم ایرانسل خدمات بانکی نظیر USSD، خرید امن با امپاد (مشابه سرویس جهانی PayPal) و با همکاری شبکه بانکی کشور، به کاربران امکان می دهد با انتقال وجه از دستگاه های ATM و کارت های عضو شتاب به شماره تلفن همراه خود، از فروشگاه ها خرید کرده و یا بلیط وسایل حمل و نقل عمومی یا سینما را تنها از طریق شماره گیری یک کد دستوری تهیه کنند.
یکی دیگر از محصولاتی که ایرانسل در آستانه نمایشگاه ایران تله کام ۲۰۱۱ از آن رونمایی کرد، کیف پول همراه یا Mobile Wallet بود که خرید شارژ مستقیم ایرانسل می توان آن را حساب و کارت متناظر با شماره تلفن همراه در بانک با امکانات کیف پول دانست.
2- هزینه پایین، خرید شارژ مستقیم ایرانسل انعکاس گسترده
سرویس اطلاعات شهری، یکی دیگر از سرویس های جدید ایرانسل است که به شهروندان امکان می دهد تا نزدیکترین شرکت، فروشگاه خرید شارژ مستقیم ایرانسل یا موسسه ارائه دهنده خدمات و محصولات مورد نظرشان را جستجو کرده و اطلاعات مربوط به آنها را دریافت نمایند و یا با انتخاب یک نقطه بر روی نقشه، اطلاعات مربوط به شرکت ها و موسسات نزدیک به آن نقطه منتخب را کسب کنند.
استقبال گسترده مشترکین تلفن همراه از پورتال ویترین ایرانسل، این شرکت را بر آن داشته تا در راستای ارایه «خدمات بانکداری همراه» و با همکاری شبکه بانکی کشور، در آستانه نمایشگاه ایران تله کام خرید شارژ مستقیم ایرانسل ۲۰۱۱، از توسعه و گسترش این سرویس خبر دهد.
بر اساس اعلام شرکت ایرانسل، این سرویس به دو صورت اتصال از طریق حساب کاربری وایمکس و خرید شارژ مستقیم ایرانسل یا اتصال از طریق حساب شخصی که به شناسه و رمز عبور وایمکس نیاز دارد، امکان اتصال به اینترنت را بدون نیاز به خرید مودم وایمکس برای کاربران فراهم می کند.
آهنگ پیشواز تبلیغاتی، محصولی جدید از ایرانسل خرید شارژ مستقیم ایرانسل برای شرکت ها
ایرانسل خرید شارژ مستقیم ایرانسل برخی از ویژگی ها را برای این محصول منحصر به فرد دانسته مانند:
برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه نحوه فعال خرید شارژ مستقیم ایرانسل سازی آن می توانید به وبسایت ایرانسل مراجعه فرمائید.
این مودم با قدرت گیرندگی بالا، قابلیت استفاده همزمان چندین کاربر با استفاده از Wi-Fi، خرید شارژ مستقیم ایرانسل سهولت در حمل و نقل، قابلیت شارژ از طریق رابط USB و قدرت بالا در دریافت و ارسال اطلاعات در این مراسم رونمایی شد.
طبق گزارش بیزینز مانیتور ماه دسامبر 2012 ، آماری که از درآمد سرانه ایرانسل در دسامبر 2011 منتشر شده است به ازای هر کاربر مبلغی برابر 8500 تومان به میانگین خرید شارژ مستقیم ایرانسل در ماه بوده است. این مقدار بیانگر 2.5 درصد رشد نسبت به سال قبل می باشد.

م بازدید : 17 چهارشنبه 22 آذر 1391 نظرات (0)

 

دریافت شارژ مستقیم ایرانسل

 

 

مدیر روابط عمومی ایرانسل گفت: در راستای ارائه‌ی خدمات پیشرفته بانک به بانک‌ها و مشتریان آن‌ها، ایرانسل راهکار رمز یک بار مصرف (OTP) مبتنی شارژ اتوماتیک ایرانسل بر سیم‌کارت را ارائه کرده است.
#1*1*3*140* فعال شارژ اتوماتیک ایرانسل سازی پیامگیر
مشترکانی که در فاصله 20 فروردین تا 3 خرداد ماه سال جاری پس از تکمیل ثبت‏نام، نخستین تماس را از سیم‏کارت دایمی، اعتباری و یا پیام‏رسان شارژ اتوماتیک ایرانسل خود برقرار کرده بودند، در این قرعه کشی شرکت داده شدند.
وی افزود: در این سرویس کاربر برای استفاده از سیستم بانکداری، شارژ اتوماتیک ایرانسل با رجوع به برنامه کاربری نصب شده برروی سیم‌کارت خود توسط گوشی، رمز یک‌بار مصرف را دریافت کرده و پس از احراز هویت توسط سرور‌های مرتبط، می‌تواند به طیف وسیع خدمات بانکی دسترسی کامل داشته باشد.
گروه خبری GSM: با برگزاری شارژ اتوماتیک ایرانسل نخستین مرحله قرعه‏کشی جشنواره شگفتی‏های ایرانسل، برندگان دو دستگاه ویلای ایرانسل در شمال کشور و جزیره کیش مشخص شدند.
گروه خبری GSM: با برگزاری نخستین مرحله قرعه‏کشی جشنواره شگفتی‏های ایرانسل، برندگان دو دستگاه ویلای ایرانسل در شمال کشور و جزیره شارژ اتوماتیک ایرانسل کیش مشخص شدند.
20 شارژ اتوماتیک ایرانسل خرداد 1387
بر این اساس "امیر پشامی" از قزوین با خرید یک سیم‏کارت اعتباری ایرانسل برنده یک دستگاه ویلا در شارژ اتوماتیک ایرانسل شمال کشور و "احمد تاجمهر" از ارومیه نیز با خرید یک سیم‏کارت اعتباری ایرانسل برنده یک دستگاه ویلا در جزیره کیش شدند.
۱۶ آذر ۱۳۹۱ شارژ اتوماتیک ایرانسل
#3*1*3*140* فعال سازی ذخیره شارژ اتوماتیک ایرانسل شماره تماس گيرنده
برندگان ویلاهای ایرانسل مشخص شدند شارژ اتوماتیک ایرانسل
بر اساس این گزارش، در ادامه جشنواره شگفتی‏های شارژ اتوماتیک ایرانسل ایرانسل، مشترکان تا 31 خرداد ماه با خرید، تکمیل ثبت‏نام و برقراری نخستین تماس از سیم‏کارت‏های دایمی، اعتباری یا پیام رسان ایرانسل خود، در قرعه‏کشی 10 دستگاه پژو 206 شرکت داده خواهند شد. تقدیر از یکی از مدیران ایرانسل در پنجمین جشنواره ملی مدیران و تولیدکنندگان جوان
eCharge.ir اولین سایتی است که از سیستم پرداخت با موبایل بانک سامان استفاده می‌کند و امکان خرید کارت شارژ ایرانسل شارژ اتوماتیک ایرانسل از این سایت، توسط GPRS موبایل نیز مهیاست.
#4*1*3*140* حذف همه شارژ اتوماتیک ایرانسل سرویس ها
مدیر روابط عمومی ایرانسل از مزایا ی این سرویس را عدم نیاز به خرید سخت‌افزار نسبتا گران قیمت تولید رمز یک‌بار مصرف، یکپارچه‌سازی سامانه تولید رمز یک بار مصرف برای تمامی بانک‌ها، روی یک سیم‌کارت،اختصاص کلید رمز‌نگاری خاص به هر بانک و نیاز نداشتن به حمل‌ونقل قطعه سخت‌افزاری توسط مشتریان و به تبع آن دسترسی شارژ اتوماتیک ایرانسل تمام مدت به رمز یک‌بار مصرف و افزایش ضریب نفوذ استفاده از رمز یک‌بار مصرف و امکان ارائه‌ی سبد کامل‌تر خدمات بانکی به طیف وسیع‌تری از مشتریان در سراسر کشور بیان کرد.
شارژ اتوماتیک ایرانسل گروه خبری GSM: سایت اینترنتی www.eCharge.ir -که در زمینۀ فروش آنلاین کارت شارژ ایرانسل فعالیت دارد- سرویس ارسال کد شارژ ایرانسل را به صورت sms هم در بخش فروش خود راه اندازی کرده است. این سرویس جدید پس از پرداخت پول به صورت اینترنتی، کد شارژ ایرانسل را به وسیله sms برای خریدار ارسال می‌کند.
مدت زمانی است که شرکت ایرانسل ، توانسته است با بهره گیری از شرایط و ویژگی های منحصر به فرد و همچنین ارائه سرویس های قابل رقابت با دو اپراتور دیگر بازار خوبي را در جامعه امروزی موبايل ايران فراهم نماید. همچنین اخیرأ قیمت سیم کارت های اعتباری شارژ اتوماتیک ایرانسل ایرانسل به 15 هزار تومان کاهش یافته است و با قابلیتهایی که به تنهایی فراهم کرده است همانند MMS و GPRS توانسته است استفاده کنندگان زیادی را جدب کند. اما این سیم کارت های اعتباری نیز در دورن خود ترفندهای مخفی را دارا هستند! فعال سازي پيامگير ، فعال سازی ذخیره شماره ، حذف همه سرویس ها ، دریافت تنظیمات MMS ، دریافت تنظیمات GPRS ، این موارد هستند که به وسیله کد مخفی که با آنها داده میشود امکان دریافت آنها از طریق گوشی امکان پذیر میباشد. کافی است در گوشی ای که یک سیم کارت اعتباری ایرانسل در داخل آن قرار دارد ، کدهای زیر را توسط کلیدهای گوشی وارد نمایید:
شیوه خرید این گونه است که خریدار با سیستم GPRS موبایل خود به آدرس www.echarge.ir مراجعه و کارت شارژ ایرانسل مورد نظر خود را انتخاب می‌کند. سپس برای پرداخت به سایت بانک سامان ارجاع داده می‌شود. خریدار شارژ اتوماتیک ایرانسل در این مرحله، اطلاعات کارت بانک شتاب خود را وارد و هزینه کالا را پرداخت می‌کند.
*140*3*6# دریافت تنظیمات شارژ اتوماتیک ایرانسل GPRS
ارایه شارژ اتوماتیک ایرانسل رمز یک بار مصرف سیم‌کارت ایرانسل
شب گذشته و در مراسم اختتامیه پنجمین جشنواره ملی مدیران و تولیدکنندگان جوان و سومین دوره معرفی چهره های ماندگار صنعت و معدن ایران، یکی از مدیران ایرانسل به عنوان مدیر جوان برگزیده این جشنواره معرفی و با اهدای لوح و تندیس یادبود توسط وزیر صنعت، معدن و تجارت و وزیر تعاون، کار و شارژ اتوماتیک ایرانسل رفاه اجتماعی تقدیر شد.
لازم به ذکر است سرویس ذخیره شماره تماس گيرنده شما را قادر مي سازد تا بدانيد در زماني كه در دسترس نبوده ايد، چه كساني با شما تماس گرفته اند. چنانچه تلفن همراهتان خاموش بوده يا خارج از محدوده پوشش شبكه باشد، كسي كه با شما تماس مي گيرد، به يك سرويس پيام گير هدايت مي شود شارژ اتوماتیک ایرانسل (کمیاب آنلاین) كه در آنجا شماره اين شخص ذخيره مي شود. هنگامي كه تلفن همراهتان مجدداً در دسترس قرار گيرد، ليستي از تمام شماره هايي كه با شما تماس گرفته اند به همراه زمان اين تماسها از طريق SMS براي شما ارسال مي گردد.اين سرويس و سرويس پيام گير صوتي نمي توانند همزمان فعال باشند. شما تنها مي توانيد از يكي از دو سرويس ذخيره شماره تماس گيرنده يا پيام گير صوتي در يك زمان استفاده نماييد.
شارژ رایگان ایرانسل شارژ اتوماتیک ایرانسل
13 گروه خبری GSM: سایت شارژ اتوماتیک ایرانسل اینترنتی www.eCharge.ir -که در زمینۀ فروش آنلاین کارت شارژ ایرانسل فعالیت دارد- سرویس ارسال کد شارژ ایرانسل را به صورت sms هم در بخش فروش خود راه اندازی کرده است.
آرش کریم بیگی در گفت‌وگو با خبرنگار ارتباطات خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)،‌ درباره رمز یکبار مصرف گفت: از این پس مشتریان بانک‌ها می‌توانند بدون نیاز به خرید سخت‌افزار مورد نیاز (که هم‌اکنون توسط برخی از بانک‌ها ارائه می‌شود)، برای استفاده از رمز یک شارژ اتوماتیک ایرانسل بار مصرف، سیم‌کارت خود را به این سامانه مجهز کرده و از خدمات بانکی که نیاز به درجه بالاتری از امنیت و به تبع آن رمز یک‌بار مصرف دارند، استفاده کنند.
با استفاده از قابلیت ارسال کد شارژ توسط sms در این سایت، می‌توان برای افراد دیگر هم کارت شارژ خرید و یا به آن‌ها هدیه داد. به این ترتیب که کاربر در هنگام خرید، شماره موبایل شخص دیگری را وارد شارژ اتوماتیک ایرانسل می‌کند. در این صورت پس از اتمام خرید، کد شارژ به شماره آن شخص sms خواهد شد.
eCharge کد شارژ ایرانسل را با شارژ اتوماتیک ایرانسل sms ارسال می‌کند
#5*3*140* دریافت تنظیمات شارژ اتوماتیک ایرانسل MMS
خانه صنعت و معدن شارژ اتوماتیک ایرانسل جوانان، با مجوز کارگروه ساماندهی همایش های معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور، برای چهارمین سال متوالی اقدام به برگزاری جشنواره مدیران و تولیدکنندگان جوان نموده است که با استقبال مدیران جوان کشور در بخش صنعت و معدن روبرو شده است.
به گزارش روابط عمومی ایرانسل، در این جشنواره که با مشارکت مجلس شورای اسلامی، وزارت امور اقتصاد و دارایی، وزارت صنعت، معدن و تجارت، خانه صنعت و معدن جوانان ایران، سازمان ملی جوانان، شارژ اتوماتیک ایرانسل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شده بود، خانم پریشاد سعادتی، مدیر ارشد بخش انفورماتیک شرکت ایرانسل به عنوان مدیر جوان برگزیده این جشنواره معرفی و با اهدای لوح و تندیس یادبود توسط وزیر صنعت، معدن و تجارت، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و الساندرو آمادیو رئیس آژانس UNIDO در ایران از وی تقدیر شد.
کدهای مخفی سیم کارت های اعتباری ایرانسل شارژ اتوماتیک ایرانسل
پس از این که پرداخت صحیح انجام شود، این فروشگاه کد شارژ ایرانسل را بر روی صفحه نمایش موبایل خریدار نمایش می‌دهد و یک نسخه از آن هم شارژ اتوماتیک ایرانسل به ایمیل خریدار ارسال می‌شود که با راه اندازی سرویس جدید، sms نیز به موارد مذکور افزوده می‌شود.
خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل کارت شارژ ایرانسل
دسته: شارژ اتوماتیک ایرانسل اخبار ایرانسل

م بازدید : 33 سه شنبه 21 آذر 1391 نظرات (0)

 

دریافت شارژ مستقیم ایرانسل

 

 

 

وی اظهار داشت: در زمان اعلام مزایده ایرانسل در مهر ماه ۸۲،‌ فقط ۸/۲ میلیون مشترک تلفن همراه با ضریب نفوذ ۲/۳ درصد در کشور وجود داشت و قیمت ثبت نام سیم کارت دولتی شارژ مستقیم ایرانسل ۴۴۰ هزار تومان و قیمت آن در بازار آزاد یک میلیون تومان بود و متقاضیان برای دریافت سیم کارت ثبت‌نامی خود دست کم یک سال باید منتظر میماندند.
خدمات مشترکین شبانه‌روزی ایرانسل شارژ مستقیم ایرانسل
در این مراسم دکتر محمد سلیمانی –وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات- شارژ مستقیم ایرانسل هم طی سخنانی با اشاره به تجربه راه اندازی اپراتور دوم تلفن همراه کشور گفت " اپراتور دوم تلفن همراه نیز برگ زرینی بر خدمات دولت نهم است که سرمایه گذاری کلان خارجی و داخلی را در این حوزه شاهد بودیم".
به گفته وی، از طرف سازمان تشویق و حمایت از سرمایه‌گذاری خارجی (FIPPA) به شرکت MTN اجازه داده شده است تا سقف ۵/۱ میلیارد دلار به صورت وجه نقد وارد کشور کند که تاکنون مبلغ ۸۳۴ میلیون دلار از طریق شرکت MTN وارد کشور شده است که یکی از مهمترین سرمایه‌گذاری‌های خارجی در دو سال گذشته محسوب می‌شود. شارژ مستقیم ایرانسل
به گفته وی، هفتم اسفند ماه سال ۸۴ سرمایه‌گذاری خارجی ایرانسل تائید شد و توانست در ۱۹ تیر ماه سال ۸۵ گواهی عدم تداخل در باند فرکانسی واگذاری GSM۹۰۰ را دریافت کند که عملا قرارداد کاری ایرانسل نیز از شارژ مستقیم ایرانسل همین روز آغاز شده است و در نهایت ۲۹ مهر ماه ۸۵ فروش سیم‌کارت‌های دائمی ایرانسل آغاز شد.
خدمات مشترکین شبانه‌روزی شارژ مستقیم ایرانسل ایرانسل
شبکه اپراتور دوم تلفن همراه در ۲۹ مهر ماه ۸۵ با واگذاری سیم‌کارت شارژ مستقیم ایرانسل در سه شهر تهران، تبریز و مشهد آغاز به کار کرد.
به گفته شارژ مستقیم ایرانسل وی، یک میلیون و ۲۲۰ هزار تماس‌های دریافتی در طول یک ماه بوده و ۱۱ میلیون و ۴۸۰ هزار تماس میزان کل تماس‌های دریافتی مرکز تماس ایرانسل تاکنون بوده است.
وی ادامه داد: اما در شارژ مستقیم ایرانسل مقطع بهره‌برداری یعنی مهر ماه ۸۵، تعداد مشترکین تلفن همراه به حدود ۵/۱۱ میلیون با ضریب نفوذ ۱۷ درصد افزیش یافته بود و قیمت سیم‌کارت دولتی نیز ۲۸۸ هزار تومان مصوب شده بود که کاهش در میزان تقاضا برای تلفن همراه را نیز در پی داشت.
دزفولی شارژ مستقیم ایرانسل با اشاره به بخش خدمات مشترکین و مرکز تماس ایرانسل که به منظور پاسخ گویی و رسیدگی به نیازها و سوالات مشترکین به صورت شبانه‌روزی و هفت روز هفته فعالیت می‌کند گفت: شاخص‌های عملکرد ایرانسل در رابطه با مرکز تماس در سه ماه اخیر به این صورت است که متوسط CHT (نگهداشت تماس و پاسخگویی به مشترک) ۱۶۴ ثانیه و متوسط زمان پاسخگویی به مشتری ۱۰۲ ثانیه بوده است و همچنین درصد تماس‌هایی که در ظرف ۳۰ ثانیه به آنان پاسخ داده می‌شود، ۳۰ درصد است. به گفته وی، یک میلیون و ۲۲۰ هزار تماس‌های دریافتی در طول یک ماه بوده و ۱۱ میلیون و ۴۸۰ هزار تماس میزان کل تماس‌های دریافتی مرکز تماس ایرانسل تاکنون بوده است.
از شارژ مستقیم ایرانسل گذشته تا آینده
۲۹ مهر ۱۳۸۶: ایرانسل یک ساله شارژ مستقیم ایرانسل شد
وی، به برنامه تعداد مشترکین براساس طرح تجاری اشاره کرد که براساس آن ایرانسل می‌بایست در سال اول از حداقل ۳/۲ میلیون مشترک، سال دوم از حداقل هفت میلیون مشترک و سال سوم از حداقل ۱۰ میلیون شارژ مستقیم ایرانسل مشترک برخوردار باشد.
در این لوح تقدیر آمده است: "کارگزاران دولت نهم متعهد به شعارهای چهارگانه عدالت گستری، مهرورزی، خدمت به بندگان خدا و شارژ مستقیم ایرانسل تعالی و پیشرفت کشور هستند. اینک که با تلاش جنابعالی و همکارانتان در خدمتگزاری به مردم، رشد چشم گیری در عرصه ارتباطات، خصوصا توسعه سریع و ارائه خدمات اپراتور دوم حاصل گردیده است، از خدمات و مساعی شما تقدیر و تشکر مینمایم."
به گزارش روابط عمومی ایرانسل، "علیرضا قلمبر دزفولی، مدیرعامل شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل" به مناسبت سالروز آغاز به کار ایرانسل طی یک نشست خبری، شارژ مستقیم ایرانسل تاریخچه ا‌ی از روند کار ایرانسل ارایه کرد و افزود: ایرانسل در ۳۰ آبان ماه ۸۴ مبلغ ۳۰۰ میلیون یورو به عنوان حق لیسانس پرداخت کرد و ششم آذر ماه همین سال پروانه شبکه و خدمات ارتباطات سیار (GSM) توسط وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به این شرکت اعطا شد.
سرمایه گذاری ۵/۱ شارژ مستقیم ایرانسل میلیارد دلاری MTN

سرمایه گذاری شارژ مستقیم ایرانسل ۵/۱ میلیارد دلاری MTN
به گفته وی، از طرف سازمان تشویق و حمایت از سرمایه‌گذاری خارجی (FIPPA) به شرکت MTN اجازه داده شده است تا سقف ۵/۱ میلیارد دلار به صورت وجه نقد وارد کشور کند که تاکنون مبلغ ۸۳۴ میلیون دلار از طریق شرکت MTN وارد کشور شده شارژ مستقیم ایرانسل است که یکی از مهمترین سرمایه‌گذاری‌های خارجی در دو سال گذشته محسوب می‌شود.
اهدای لوح توسط رئیس جمهور به مدیرعامل ایرانسل با حضور وزیر ارتباطات و شارژ مستقیم ایرانسل فناوری اطلاعات
دزفولی ادامه داد: درحال حاضر تعداد سیم کارت های فعال ایرانسل چهار میلیون و ۶۰۰ هزار نفر و تعداد کل مشترکین ثبت شده پنج میلیون و ۱۵۰ هزار نفر میباشد و در تلاشیم تا ۵۰۰ هزار سیم‌کارت ثبت شده که از سیم‌کارت‌های هدیه‌ی است که با تاخیر به دست مشترکان شارژ مستقیم ایرانسل رسیده است، ظرف مدت کوتاهی فعال شوند.
وی با اشاره به ۲۳۰ شهر تحت پوشش در سال نخست برنامه گفت: تلاش می‌کنیم تا پایان سال به پوشش ۳۰۰ شهر برسیم که شارژ مستقیم ایرانسل با زمان‌بندی پوشش ۷۰ شهر تا پایان سال ۸۶،‌پوشش جمعیتی ایرانسل تا پیان سال به ۵۵ درصد خواهد رسید.
شب گذشته و در آئین گرامیداشت روز جهانی ارتباطات، دکتر محمود احمدی نژاد با اهدای لوح تقدیر و شاخه ای گل به مهندس علیرضا قلمبر دزفولی –مدیرعامل ایرانسل- از عملکرد این شرکت خصوصا در توسعه سریع و ارائه خدمات شارژ مستقیم ایرانسل اپراتور دوم تقدیر کرد.
به گفته دزفولی، در مقطع واگذاری پروانه بهره‌برداری یعنی آذر ماه شارژ مستقیم ایرانسل سال ۸۴، تعداد مشترکین تلفن همراه حدود هشت میلیون نفر با ضریب نفوذ تلفن همراه ۱۲ درصد بود و قیمت سیم‌کارت دولتی به ۳۶۰ هزار تومان کاهش یافته بود و زمان انتظار برای دریافت سیم‌کارت نیز به پنج ماه تقلیل یافته بود.
وی با اشاره به اینکه ایرانسل تا مهر ماه ۸۶ توانست ۲۰ درصد از سهم بازار تلفن همراه را به خود اختصاص دهد، یادآور شد: همچنین این شرکت ۵۱ درصد از مشترکین جدید در سال ۸۶ را شارژ مستقیم ایرانسل به خود اختصاص داد و سهم شرکت ارتباطات سیار و تالیا از این بازار ۴۹ درصد بوده است.
دزفولی با اشاره به بخش خدمات مشترکین و مرکز تماس ایرانسل که به منظور پاسخ گویی و رسیدگی به نیازها و سوالات مشترکین به صورت شبانه‌روزی و هفت روز هفته فعالیت می‌کند گفت: شاخص‌های عملکرد ایرانسل در رابطه با مرکز تماس در سه ماه اخیر به این صورت است که متوسط CHT (نگهداشت تماس و پاسخگویی به مشترک) ۱۶۴ شارژ مستقیم ایرانسل ثانیه و متوسط زمان پاسخگویی به مشتری ۱۰۲ ثانیه بوده است و همچنین درصد تماس‌هایی که در ظرف ۳۰ ثانیه به آنان پاسخ داده می‌شود، ۳۰ درصد است.
دزفولی، میزان پوشش شهرهای کشور در یک سال اول را طبق برنامه ۵۰ درصد عنوان کرد شارژ مستقیم ایرانسل که تنها ۴۴ درصد آن محقق شده است و در سال دوم باید میزان پوشش خود را به ۵۶ درصد، سال سوم ۶۱ درصد و نهایتا در سال پانزدهم به ۸۵ درصد پوشش کشور افزیش داده شود. به گفته مدیرعامل ایرانسل پوشش جاده ای هم در سال اول حدود ۱۶۰۰ کیلومتر است.
بنابراین گزارش وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در بخش دیگری از سخنان خود گفت: طرح تجاری ایرانسل برای 40 ماه در مدت 14 شارژ مستقیم ایرانسل ماه تحقق یافته و این نشان میدهد که در ایران می توان کار کرد و مطمئن ترین جا برای فعالیت های اقتصادی است.

م بازدید : 13 دوشنبه 20 آذر 1391 نظرات (0)

 

دریافت شارژ مستقیم ایرانسل

 

 

 در مراسم شارژ اتوماتیک ایرانسل چهارمین سالروز راه‌اندازی شبکه تلفن همراه ایرانسل،
به گزارش روابط عمومی ایرانسل، این تمبر اختصاصی، روز شنبه ۱ آبان ۱۳۸۹ و در بخشی از شارژ اتوماتیک ایرانسل مراسم نشست مدیران ایرانسل با اصحاب رسانه، توسط احمدی، عضو هیات مدیره شرکت پست جمهوری اسلامی ایران و علیرضا قلمبر دزفولی، مدیرعامل شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل رونمایی و ابطال شد.
برای نخستین بار در ایران، خدمات حقیقی بانكداری همراه، بعنوان شارژ اتوماتیک ایرانسل ابزاری نوین در صنعت بانکداری و پرداخت الکترونیک کشور، با قابلیت انجام خدمات بانكی از طریق تلفن‌همراه در هر لحظه و هر كجا به مشتركین ایرانسل عرضه شد.
خدمات بانکداری شارژ اتوماتیک ایرانسل همراه ایرانسل!
برای استفاده از خدمات بانكداری همراه ایرانسل، پس از تكمیل ثبت‌نام، كافی است در هر لحظه و هر كجا، كد دستوری #۷۲۴* توسط مشترك شماره‌گیری و در منوی نمایش داده شده سرویس مورد نظر انتخاب شود. در حال حاضر امكان خرید شارژ و پرداخت كلیه قبوض از طریق شارژ اتوماتیک ایرانسل خدمات بانكداری همراه ایرانسل ممكن بوده و به زودی استفاده از خدماتی نظیر انتقال وجه، اعلام مانده حساب و دریافت صورت‌حساب نیز ممكن خواهد شد.
راهکار بانکداری همراه ایرانسل در فاز اول با همکاری بانک سامان راه‌اندازی شده و شامل سرویس‌های اعلام مانده حساب، پرداخت قبوض، انتقال وجه، دریافت صورت‌حساب و خرید کارت شارژ می‌شود که بر روی بستر کدهای دستوری (USSD) بنا شده است. برای استفاده از این سامانه کافی است کاربران تلفن شارژ اتوماتیک ایرانسل همراه، یک یا چند کارت بانکی عضو شبکه شتاب خود را به این سامانه متصل کنند تا بتواند با شماره‌گیری کد دستوری #۷۲۴* در هر ساعت از شبانه‌روز و در هر مکان، بدون پرداخت هزینه، عملیات بانکی خود را در حداقل زمان انجام دهند.
این محصولات و سرویس‌های جدید که همگی آنها برای اولین بار در ایران معرفی و عرضه می‌شوند شامل اولین خدمات حقیقی بانکداری همراه، مودم USB وایمکس ایرانسل به همراه سامانه تقویت‌کننده، سرویس منطقه طلایی، سرویس نقشه مجازی ایرانسل (نما)، شبکه خصوصی مجازی (VPN) وایمکس ایرانسل، شارژ شارژ اتوماتیک ایرانسل الکترونیکی با رویکرد جدید و ارتقای خدمات دیتای ایرانسل می‌باشند.
واگذاری و توزیع سیم‌کارت‌های ایرانسل نخستین بار در روز یکشنبه ۲۹ مهر ماه ۱۳۸۵، در سه شهر تهران، تبریز و مشهد مقدس صورت گرفت و در حال حاضر و تنها با گذشت ۴سال از آغاز فعالیت این شبكه، ۱۶۶۰ شهر و دهستان، بیش از ۱۷ هزار روستا، ۷۷ درصد جمعیت کشور و ۱۶ هزار و ۵۰۰ کیلومتر از جاده‌های کشور تحت پوشش شبکه تلفن‌همراه ایرانسل قرار دارند، به طوری كه در این مدت، به طور متوسط هر ۱۸ ساعت یک شارژ اتوماتیک ایرانسل شهر یا دهستان و ۱۴ روستا جدید تحت پوشش شبکه ایرانسل قرار گرفته‌اند.
تمبر یادبود چهارمین سالروز راه‌اندازی شارژ اتوماتیک ایرانسل شبکه تلفن‌همراه ایرانسل رونمایی شد
با ارائه خدمات منطقه طلایی ایرانسل، برای اولین بار در ایران، مشترکین شارژ اتوماتیک ایرانسل سیم‌کارت‌های اعتباری ایرانسل، با تعیین محدوده مکانی دلخواه دایره شکل، از تخفیف مکالمه داخل شبکه در آن مکان برخوردار خواهند شد.
شارژ اتوماتیک ایرانسل
این سرویس به دو شکل «منطقه طلایی عمومی» و «منطقه طلایی شخصی» ارائه می‌شود. بدین ترتیب مشترکین می‌توانند پس از اشتراک این خدمات، تعدادی «منطقه طلایی عمومی» و شارژ اتوماتیک ایرانسل یا «شخصی» را انتخاب کرده و از مزایای آن بهره‌مند شوند.
مودم USB وایمکس ایرانسل با ابعادی بسیار کوچک و در شکل یک حافظه فلش، به رایانه شخصی شارژ اتوماتیک ایرانسل کاربر متصل شده و امکان دسترسی به اینترنت پرسرعت بی‌سیم وایمکس ایرانسل را برای وی فراهم می آورد. از این طریق، کاربر قادر خواهد بود به آسانی و در تمامی مناطق تحت پوشش، به اینترنت پرسرعت بی‌سیم دسترسی داشته باشد.
۷ محصول و سرویس جدید ایرانسل شارژ اتوماتیک ایرانسل معرفی و رونمایی شدند!
تمبر مذکور عدد ۴، نماد چهارمین سالروز شارژ اتوماتیک ایرانسل تأسیس این شبكه، سیم‌کارت ایرانسل و لوگوی این شرکت را به تصویر کشیده است.
خدمات بانكداری همراه شارژ اتوماتیک ایرانسل ايرانسل راه‌اندازی شد!
خدمات منطقه طلایی ایرانسل! شارژ اتوماتیک ایرانسل
این سرویس، نخستین سرویس حقیقی بانکداری همراه کشور بوده که بدون نیاز به نصب هر نوع نرم افزار یا گوشی خاص، مشترک را قادر به شارژ اتوماتیک ایرانسل استفاده از خدمات بانکداری همراه می‌کند.
سهولت استفاده و كارائی بالا، قابلیت استفاده در شارژ اتوماتیک ایرانسل همه مدل‌های گوشی تلفن‌همراه، امنیت و محرمانگی بالا در تراكنش‌های بانكی، خدمت رسانی رایگان، سرعت و كیفیت بالا، صرفه جویی در زمان و كاهش سفرهای درون شهری، امكان استفاده از چند كارت بانكی مختلف با قابلیت انتخاب در هنگام انجام تراكنش از جمله مزایا و جاذبه‌های خدمات بانكداری همراه ایرانسل می‌باشند.
به همراه این مودم، یک سامانه تقویت کننده نیز ارائه می‌شود تا شارژ اتوماتیک ایرانسل در مکان هایی که امواج دریافتی ضعیف‌ هستند، همچنان اینترنت با کیفیت و سرعتی مناسب در اختیار کاربر قرار گیرد.
مودم USB شارژ اتوماتیک ایرانسل وایمکس ایرانسل!
به گزارش روابط عمومی ایرانسل، با استفاده از خدمات بانكداری همراه ایرانسل، تمامی مشتركین سیم‌كارت‌های این اپراتور كه دارای یكی شارژ اتوماتیک ایرانسل از كارت‌های بانكی عضو شبكه شتاب بوده و رمز اینترنتی كارت بانكی خود را دریافت نموده‌اند، می‌توانند با استفاده از گوشی تلفن‌همراه خود و بدون نیاز به نصب هرگونه نرم‌افزار و یا اعمال تنظیمات خاص در آن، از خدمات بانكداری همراه ایرانسل استفاده كنند. براساس این گزارش، مشتركین سیم‌كارت‌های ایرانسل، برای استفاده از این سرویس كافی است با شماره‌گیری كد دستوری #۷۲۴* و دنبال كردن دستورالعمل‌های بسیار ساده‌ای كه از طریق پیام‌كوتاه برای وی ارسال می‌شود، به صورت رایگان در این سرویس ثبت‌نام و آن را بروی خط ایرانسل خود فعال كنند.
معرفی شارژ اتوماتیک ایرانسل و رونمایی ۷ محصول و سرویس جدید ایرانسل!
با استفاده از این سرویس، این امکان برای مشترکین فراهم شده است که به دلخواه خود نقطه‌ای را انتخاب شارژ اتوماتیک ایرانسل و هرگاه تماس‌های خود را تا شعاع مشخصی از این نقطه برقرار می‌کنند، شامل تخفیف «منطقه طلایی» خود شوند. پس از فعال‌سازی این سرویس تنها کافی است تماس‌ها از منطقه طلایی مشخص شده توسط مشترک برقرار شود تا بتوان بدون محدودیت در تمام ساعات شبانه‌روز از تخفیف منطقه طلایی ایرانسل استفاده کرد.

م بازدید : 17 یکشنبه 19 آذر 1391 نظرات (0)

 

دریافت شارژ مستقیم ایرانسل

 

 

برای استفاده از خدمات بانكداری همراه ایرانسل، پس از تكمیل ثبت‌نام، كافی است در هر لحظه و هر كجا، كد دستوری #۷۲۴* توسط مشترك شماره‌گیری و در خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل منوی نمایش داده شده سرویس مورد نظر انتخاب شود. در حال حاضر امكان خرید شارژ و پرداخت كلیه قبوض از طریق خدمات بانكداری همراه ایرانسل ممكن بوده و به زودی استفاده از خدماتی نظیر انتقال وجه، اعلام مانده حساب و دریافت صورت‌حساب نیز ممكن خواهد شد.
پس از اشتراک، هزینه هر نسخه محصول ارسال شده به متقاضی، به صورت جداگانه در حساب وی منظور می‌شود خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل و تا قبل از ارسال دستور لغو اشتراک، نسخه‌های منتشر شده بر روی پیشخوان ایرانسل برای مشترک ارسال می‌شوند.
برای خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل نخستین بار در کشور
ايرانسل واحد نمونه خصوصی پنجمين جشنواره خدمت‌رسانی و پاسخگويی شد. در پنجمین جشنواره خدمت‌رسانی و پاسخگویی، شركت خدمات ارتباطی ایرانسل بعنوان واحد نمــــونه خدمتگزار و پاسخگوي بخش خصوصی معرفی و با اهدا لوح سپاس و خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل تنـــدیس ویــژه این جشنواره مورد تقدیر قرار گرفت.
محتوای ارسالی علاوه بر متن، با تصاویر و لوگوی رسانه مورد نظر همراه خواهد بود و مشترکین با استفاده از این سرویس از «روزنامه همراه» برخوردار شده و می‌توانند خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل به جای ورق زدن روزنامه، خلاصه آن را روی صفحه تلفن همراه خود بخوانند.
بنابر اعلام، در دوره آزمایشی این طرح و تا پایان خرداد ۹۰، نرخ هر نسخه از هر محصول، معادل هزینه یک پیام چندرسانه‌ای و ۳۲۰ ریال خواهد بود. همچنین از آنجایی که در طول جشنواره بهار ۹۰ ایرانسل، به ازای ارسال هر پیام چند رسانه‌ای فرصت ارسال یک MMS رایگان به مشترکین اعطا می‌شود، در این بازه زمانی، از هر دو نسخه ارسالی برای مشترکین، یک نسخه خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل رایگان محاسبه خواهد شد.
بنابر اعلام مسئولین این جشنواره، گزینش خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل واحدهای نمونه پنجمین جشنواره خدمت‌رسانی و پاسخگویی با مدیریت جمعی از اساتید برجسته و پیشکسوت نظرسنجی كشور و با استفاده از روش‌های علمی پژوهشی از بین مراجعین دستگاهها و واحدها انجام پذیرفته است.
به گزارش روابط عمومی ایرانسل، در مراسم اختتامیه پنجمین خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل جشنواره خدمت‌رسانی و پاسخگویی كه عصر دوشنبه ١٨ مردادماه و به همت گروه پرسشگران جوان و با یاری قوای مجریه، مقننه و قضاییه در تالار بزرگ وزارت کشور برگزار شد، شركت خدمات ارتباطی ایرانسل به سبب پاسخگویی به نیازهای مردم در عرصه ارتباطات و تكنولوژی، بعنوان واحد نمونه خدمتگزار و پاسخگوي بخش خصوصی معرفی و با اهدا لوح سپاس و تندیس ویژه این جشنواره به مهندس علیرضا قلمبر دزفولی -مدیرعامل ایرانسل- از سوی تنی چند از خانواده معظم شهدا و نمایندگان مجلس شورای اسلامی مورد تقدیر قرار گرفت.
سرویس روزنامه همراه توسط ایرانسل خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل عرضه شد
با عرضه آزمایشی خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل سرویس «پیشخوان ایرانسل» و برای نخستین بار در کشور، مشترکین ایرانسل می‌توانند از طریق تلفن همراه خود و در قالب پیام چند رسانه‌ای (MMS) در جریان خلاصه تازه‌ترین اخبار، گزارش‌ها و تحلیل‌های روزنامه‌ها، خبرگزاری‌ها و سایت‌های خبری قرار گیرند. به گزارش روابط عمومی ایرانسل، این اپراتور در ادامه روند ارائه سرویس‌های متنوع و کاربردهای جدید و جذاب تلفن همراه در کشور و همگام با آخرین فناوری روز دنیا، سرویس روزنامه همراه را با نام تجاری «پیشخوان ایرانسل» در اختیار مشترکین خود قرار می‌دهد. با پیشخوان ایرانسل، مشترکین برای اطلاع از آخرین تحولات سیاسی، بین المللی، اجتماعی، اقتصادی و ورزشی، دیگر نیازی به خرید روزنامه و یا مراجعه به اینترنت نداشته و می‌توانند از طریق ویترین ایرانسل و با تلفن همراه خود، در جریان خلاصه تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌های روزنامه‌ها، خبرگزاری‌ها و سایت‌های خبری قرار بگیرند.
به گزارش روابط عمومی ایرانسل، با استفاده از خدمات بانكداری همراه ایرانسل، تمامی مشتركین سیم‌كارت‌های این اپراتور كه دارای یكی از كارت‌های بانكی عضو شبكه شتاب بوده و رمز اینترنتی كارت بانكی خود را دریافت نموده‌اند، می‌توانند خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل با استفاده از گوشی تلفن‌همراه خود و بدون نیاز به نصب هرگونه نرم‌افزار و یا اعمال تنظیمات خاص در آن، از خدمات بانكداری همراه ایرانسل استفاده كنند. براساس این گزارش، مشتركین سیم‌كارت‌های ایرانسل، برای استفاده از این سرویس كافی است با شماره‌گیری كد دستوری #۷۲۴* و دنبال كردن دستورالعمل‌های بسیار ساده‌ای كه از طریق پیام‌كوتاه برای وی ارسال می‌شود، به صورت رایگان در این سرویس ثبت‌نام و آن را بروی خط ایرانسل خود فعال كنند.
سهولت استفاده و كارائی بالا، قابلیت استفاده در همه مدل‌های گوشی تلفن‌همراه، امنیت و محرمانگی بالا در تراكنش‌های خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل بانكی، خدمت رسانی رایگان، سرعت و كیفیت بالا، صرفه جویی در زمان و كاهش سفرهای درون شهری، امكان استفاده از چند كارت بانكی مختلف با قابلیت انتخاب در هنگام انجام تراكنش از جمله مزایا و جاذبه‌های خدمات بانكداری همراه ایرانسل می‌باشند.
برای نخستین بار در ایران، خدمات حقیقی بانكداری همراه، بعنوان ابزاری نوین در صنعت بانکداری و پرداخت الکترونیک کشور، با قابلیت انجام خدمات بانكی از طریق خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل تلفن‌همراه در هر لحظه و هر كجا به مشتركین ایرانسل عرضه شد.
در پایان این گزارش، با تاکید بر اینکه این بستر نوین، فرصت مغتنمی برای گسترش تاثیرگذاری و تعمیق ارتباط رسانه‌ها با مخاطبان خود به حساب می‌آید، از مدیران مسئول خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل رسانه‌های کشور دعوت شده تا در صورت تمایل برای حضور در مجموعه رسانه‌های فعال در این سامانه اطلاع‌رسانی مبتنی بر تلفن همراه، با پست الکترونیک vitrin@mtnirancell.ir مکاتبه نمایند.
سرویس خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل روزنامه همراه توسط ایرانسل عرضه شد
براساس این گزارش، آخرین فهرست رسانه‌های عرضه شده بر روی پیشخوان ایرانسل خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل با ارسال یک پیام کوتاه بدون متن به شماره ۸۴۹۴ قابل دریافت بوده و متقاضیان اشتراک، کافی است کد ویژه رسانه مورد نظر خود را از طریق پیام کوتاه به شماره ۸۴۹۴ ارسال کنند.
خدمات خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل بانكداری همراه ايرانسل راه‌اندازی شد!

 

م بازدید : 16 شنبه 18 آذر 1391 نظرات (0)

 

دریافت شارژ مستقیم ایرانسل

 

 

بنابر خرید شارژ مستقیم ایرانسل اعلام، در دوره آزمایشی این طرح و تا پایان خرداد ۹۰، نرخ هر نسخه از هر محصول، معادل هزینه یک پیام چندرسانه‌ای و ۳۲۰ ریال خواهد بود. همچنین از آنجایی که در طول جشنواره بهار ۹۰ ایرانسل، به ازای ارسال هر پیام چند رسانه‌ای فرصت ارسال یک MMS رایگان به مشترکین اعطا می‌شود، در این بازه زمانی، از هر دو نسخه ارسالی برای مشترکین، یک نسخه رایگان محاسبه خواهد شد.
خرید شارژ مستقیم ایرانسل
براساس این گزارش، هیئت داوران این جشنواره، نشان زرین «برترین مدیریت روابط‌ عمومی در صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در سال ۱۳۸۹» را به سبب استفاده هوشمندانه از زیرساخت‌های مبتنی بر ICT و توسعه فضای رسانه از مفاهیم سنتی به خرید شارژ مستقیم ایرانسل فضای مجازی، به مدیر روابط عمومی ایرانسل اهداء کرد.
در پایان این گزارش، با تاکید بر اینکه این بستر نوین، فرصت مغتنمی برای گسترش تاثیرگذاری و تعمیق ارتباط رسانه‌ها با مخاطبان خود به حساب می‌آید، از مدیران خرید شارژ مستقیم ایرانسل مسئول رسانه‌های کشور دعوت شده تا در صورت تمایل برای حضور در مجموعه رسانه‌های فعال در این سامانه اطلاع‌رسانی مبتنی بر تلفن همراه، با پست الکترونیک vitrin@mtnirancell.ir مکاتبه نمایند.
با عرضه خرید شارژ مستقیم ایرانسل آزمایشی سرویس «پیشخوان ایرانسل» و برای نخستین بار در کشور، مشترکین ایرانسل می‌توانند از طریق تلفن همراه خود و در قالب پیام چند رسانه‌ای (MMS) در جریان خلاصه تازه‌ترین اخبار، گزارش‌ها و تحلیل‌های روزنامه‌ها، خبرگزاری‌ها و سایت‌های خبری قرار گیرند. به گزارش روابط عمومی ایرانسل، این اپراتور در ادامه روند ارائه سرویس‌های متنوع و کاربردهای جدید و جذاب تلفن همراه در کشور و همگام با آخرین فناوری روز دنیا، سرویس روزنامه همراه را با نام تجاری «پیشخوان ایرانسل» در اختیار مشترکین خود قرار می‌دهد. با پیشخوان ایرانسل، مشترکین برای اطلاع از آخرین تحولات سیاسی، بین المللی، اجتماعی، اقتصادی و ورزشی، دیگر نیازی به خرید روزنامه و یا مراجعه به اینترنت نداشته و می‌توانند از طریق ویترین ایرانسل و با تلفن همراه خود، در جریان خلاصه تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌های روزنامه‌ها، خبرگزاری‌ها و سایت‌های خبری قرار بگیرند.
براساس این گزارش، آخرین فهرست رسانه‌های عرضه شده بر روی پیشخوان ایرانسل با ارسال یک پیام کوتاه بدون متن به شماره خرید شارژ مستقیم ایرانسل ۸۴۹۴ قابل دریافت بوده و متقاضیان اشتراک، کافی است کد ویژه رسانه مورد نظر خود را از طریق پیام کوتاه به شماره ۸۴۹۴ ارسال کنند.
ایرانسل برای سومین سال متوالی خرید شارژ مستقیم ایرانسل برترین سرویس‌دهنده مخابراتی کشور اعلام شد
هیئت داوران در بخش برترین نوآوری دومین جشنواره ستاره‌های فناوری ایران، نشان زرین ستاره فناوری و لوح تقدیر خود را به سبب عرضه خدمات ارزش افزوده نوین و خلاقانه به ویژه در حوزه بانکداری همراه خرید شارژ مستقیم ایرانسل و خدمات مبتنی بر محل به ایرانسل اعطا کرد.
سرویس روزنامه همراه توسط خرید شارژ مستقیم ایرانسل ایرانسل عرضه شد
سرویس روزنامه همراه خرید شارژ مستقیم ایرانسل توسط ایرانسل عرضه شد
برای نخستین بار در خرید شارژ مستقیم ایرانسل کشور
سه خرید شارژ مستقیم ایرانسل تندیس زرین دومین دوره جشنواره ستاره‌های فناوری ایران طی مراسمی و با حضور فعالان صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور، به شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل اهداء شد.
دومین دوره جشنواره ستاره های فناوری ایران، با هدف معرفی برترین فعالیت‌ها، خدمات و کالاهای ارائه شده در بازار فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در سال ۱۳۸۹، همزمان با آغاز ششمین سال فعالیت خرید شارژ مستقیم ایرانسل هفته‌نامه تخصصی علم روز، در تاریخ اول اسفندماه و با حضور فعالان صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات، در محل برج میلاد تهران برگزار شد.
محتوای ارسالی علاوه بر متن، با تصاویر و لوگوی رسانه مورد نظر همراه خواهد بود و مشترکین با استفاده از این سرویس از «روزنامه همراه» برخوردار شده و می‌توانند به خرید شارژ مستقیم ایرانسل جای ورق زدن روزنامه، خلاصه آن را روی صفحه تلفن همراه خود بخوانند.
به گزارش روابط عمومی ایرانسل، در خرید شارژ مستقیم ایرانسل مراسم اهداء جوایز دومین دوره جشنواره ستاره‌های فناوری ایران، با رای هیئت داوران و براساس نتایج حاصل از اسناد، مدارک و نظرسنجی میدانی صورت گرفته و به سبب توسعه پرشتاب شبکه، عرضه خدمات نوین و توسعه خدمات دسترسی به اینترنت همراه در شهرها و روستاهای کشور، شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل به‌عنوان «برترین ارایه‌دهنده خدمات ارتباطی کشور در سال ۱۳۸۹» اعلام و نشان زرین ستاره فناوری به این شرکت اهداء گردید.
ایرانسل از سال ۸۷ تاکنون و به صورت متوالی، به‌عنوان برترین سرویس‌دهنده مخابراتی سال خرید شارژ مستقیم ایرانسل کشور و روابط عمومی ایرانسل در سال‌های ۱۳۸۸ و ۱۳۸۹ به‌عنوان برترین مدیریت روابط عمومی در صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور انتخاب و معرفی می‌شود.
پس از اشتراک، هزینه هر نسخه محصول خرید شارژ مستقیم ایرانسل ارسال شده به متقاضی، به صورت جداگانه در حساب وی منظور می‌شود و تا قبل از ارسال دستور لغو اشتراک، نسخه‌های منتشر شده بر روی پیشخوان ایرانسل برای مشترک ارسال می‌شوند.

م بازدید : 11 چهارشنبه 15 آذر 1391 نظرات (0)

دریافت شارژ مستقیم ایرانسل

 

 

براساس این گزارش، ایرانسل شارژ اتوماتیک ایرانسل پس از گذشت ۴ سال از آغاز فعالیت در بازار خدمات ارتباطی کشور توانست به این جایگاه‌ها در بین شرکت‌های پیشرو و برتر کشور دست پیدا کند.
به گزارش روابط عمومی ایرانسل، این تفاهم‌نامه میان علیرضا قلمبر دزفولی، مدیرعامل ایرانسل و محمد علی‌آبادی رئیس کمیته ملی المپیک، در راستای بسترسازی مناسب جهت حضور افتخارآفرین ورزشکاران ایرانی حاضر در المپیک ۲۰۱۲ و استفاده از تمامی شارژ اتوماتیک ایرانسل فرصت‌های موجود این رخداد جهانی منعقد شده است.
وی ادامه داد: کمیته ملی المپیک تاکنون اسپانسری نداشته و این نخستین باری است که از کمیته ملی المپیک برای حضور در بازی‌های المپیک ۲۰۱۲ حمایت می‌شود و امیدواریم شارژ اتوماتیک ایرانسل ایرانسل در بازی‌های آسیایی و دیگر مسابقات نیز از کمیته المپیک حمایت کند.
علیرضا قلمبر دزفولی مدیرعامل ایرانسل نیز در این مراسم گفت: ایرانسل به عنوان یکی از پروژه‌های موفق اجرای شارژ اتوماتیک ایرانسل اصل ۴۴ قانون اساسی و خصوصی‌سازی در مدت کوتاهی موفق شد با افزایش ضریب نفوذ تلفن همراه در کشور سهم قابل توجهی از بازار را کسب کند.
علی‌آبادی افزود: کمیته ملی المپیک تاکنون از وجود تبلیغات استفاده چندانی نکرده بود، از ۲ سال پیش همزمان بازی‌های آسیایی به این نتیجه رسیدیم که از این امکانات استفاده کنیم که در همین راستا برای اولین بار در بازی‌های آسیایی از این پتانسیل استفاده کردیم و تصمیم گرفتیم در شارژ اتوماتیک ایرانسل زمان مسابقات المپیک استفاده بیشتری از این موقعیت داشته باشیم.
رئیس کمیته ملی المپیک در شارژ اتوماتیک ایرانسل این مراسم گفت: ورزش در حوزه تولید و اشتغال نقش بزرگی ایفا می‌کند و یکی از جایگاه‌های بزرگ مرتبط با ورزش بحث تبلیغات است که در همه صحنه‌های بین‌المللی وجود دارد.
ایرانسل با امضای توافقنامه‌ای با کمیته ملی المپیک، حامی شارژ اتوماتیک ایرانسل ویژه و انحصاری کاروان اعزامی ایران به المپیک ۲۰۱۲ شد.
وی با اشاره به عرضه سرویس‌های بانکداری همراه، اینترنت شارژ اتوماتیک ایرانسل پرسرعت بی‌سیم، خدمات مبتنی بر موقعیت و بسیاری خدمات ارزش افزوده دیگر از سوی ایرانسل، توسعه فناوری به روز، ایجاد اشتغال و سرمایه‌گذاری خارجی را از جمله اقدامات این اپراتور عنوان کرد و گفت: ایرانسل با وجود تمرکز بر توسعه کیفی و کمی خدمات خود، از حوزه مسوولیت‌های اجتماعی خود نیز غافل نماند و امضای قرارداد با کمیته امداد امام خمینی (ره)، سازمان بهزیستی کشور، سازمان هلال احمر و حضور و حمایت در عرصه رویدادهای ورزشی، از جمله فعالیت‌های ایرانسل بوده که از سال ۸۵ آغاز شده است.
وی اظهار داشت: پس از یک سال تلاش دست‌اندرکاران کمیته ملی المپیک برای مذاکره با صاحبان صنایع توانستیم با ایرانسل که همواره در کنار تیم‌های ورزشی بوده و در حوزه مسئولیت اجتماعی سابقه درخشانی دارد به شارژ اتوماتیک ایرانسل توافق‌های خوبی برسیم.
به گفته وی، حمایت مالی ایرانسل از کاروان ورزشی ایران در المپیک ۲۰۱۲ به صورت نقدی است و باتوجه شارژ اتوماتیک ایرانسل به اینکه این کار برای نخستین بار در کشور انجام می‌شود، ایرانسل بیشتر و قویتر از انتظار کمیته ملی المپیک حضور یافته است.
موضوع این تفاهم‌نامه، حمایت مالی و معنوی ایرانسل از تمامی برنامه‌هایی است که کمیته ملی المپیک به عنوان نهاد مسوول در حوزه حضور کاروان ورزشکاران ایرانی شارژ اتوماتیک ایرانسل در مسابقات المپیک برای برنامه‌ریزی، آماده‌سازی و اعزام ورزشکاران انجام می‌دهد و مدت زمان آن از بهمن سال ۱۳۹۰ تا پایان شهریورماه ۱۳۹۱، همزمان با پایان یافتن مسابقات المپیک و پارالمپیک ۲۰۱۲ است.
دزفولی با اشاره به حمایت ویژه ایرانسل از لیگ برتر خلیج فارس، جام ایرانسل گفت: این فعالیت نیز نمونه‌ی دیگری از اجرای بخشی از شارژ اتوماتیک ایرانسل مسوولیت اجتماعی ایرانسل در حوزه ورزش کشور است.
ایرانسل حامی انحصاری کاروان شارژ اتوماتیک ایرانسل اعزامی ایران به المپیک ۲۰۱۲
رتبه بندی شركت های برتر ایران، از طریق بررسی عملكرد شركت‌ها در ۲۵ شاخص شارژ اتوماتیک ایرانسل مالی و اعتباری توسط سازمان مدیریت صنعتی انجام می‌شود. مهمترین اهداف رتبه‌بندی شركت‌های برتر ایران، ایجاد فضای شفاف و مقایسه‌ای برای كسب و كار، ارائه اثرگذاری بنگاه‌های اقتصادی در روند فعالیت‌های كشور، ایجاد رقابت بین بنگاه‌ها و شركت‌ها و در نهایت تحلیل روند اقتصادی و تشخیص جهت حركت در كسب و كارهای اقتصادی اعلام شده است.
علی‌آبادی با اشاره به حمایت شارژ اتوماتیک ایرانسل ویژه و انحصاری ایرانسل از کمیته ملی المپیک گفت: این حمایت در قالب اعتبارات کمیته قرار می‌گیرد و صرف هزینه‌های کمیته ملی المپیک خواهد شد.
به گفته وی المپیک تجلی حضور همه ورزشکاران و فرهنگ‌ها در کنار هم است و ایرانسل برای اجرای بخش دیگری از رسالت و مسئولیت اجتماعی خود در همه حوزه‌های ورزشی، از کمیته شارژ اتوماتیک ایرانسل ملی المپیک و کاروان اعزامی ایران به المپیک ۲۰۱۲ حمایت می‌کند.

تعداد صفحات : 30

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 291
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2
  • بازدید ماه : 2
  • بازدید سال : 5
  • بازدید کلی : 12,293