loading...
خرید شارژ ایرانسل
م بازدید : 13 دوشنبه 19 فروردین 1392 نظرات (0)

دریافت مستقیم شارژ ایرانسل

 

 

 

طراحی های سونی در محصولات اخیرش یک روال مشخص را دنبال کرده است. این موضوع در عین حال که می تواند امضایی برای کمپانی باشد، لیکن خطر یکنواختی را نیز شارژ ایرانسل با خود به همراه دارد. با نگاه اولی که به Xperia V بیندازید، این نکته را تصدیق خواهید کرد.
Xperia V، پری دریایی سونی شارژ ایرانسل
Xperia V، پری دریایی شارژ ایرانسل سونی
از سه محصول شاخص معرفی شده توسط سونی در نمایشگاه IFA ، قصد داریم تا Xperia V را از زیر ذره بین بگذرانیم. محصولی قدرتمند که مدال مقاوت در برابر آب را نیز بر روی سینه خود می بیند. در شارژ ایرانسل ادامه مطلب با ما همراه باشید.
Xperia V، پری دریایی سونی شارژ ایرانسل
سخت افزار شارژ ایرانسل
Xperia V، پری شارژ ایرانسل دریایی سونی
Xperia V، پری شارژ ایرانسل دریایی سونی
طبق اعلام رسمی سونی، اکسپریا وی می تواند تا 7 ساعت زمان مکالمه را در اختیار کاربر قرار دهد. ما نیز برای سنجش باتری این دستگاه شارژ ایرانسل از نرم افزار AnTuTu Test کمک گرفتیم.
اگر در پشتی دستگاه را باز کنید با باتری1750 میلی آمپر در ساعت مواجه می شوید که در بالای آن نیز محفظه های کارت حافظه و میکرو سیم کارت جای گرفته اند. «اکسپریا وی» وزنی برابر 120 گرم دارد و ابعاد شارژ ایرانسل بدنه آن 10.7 × 65 × 129 میلیمتر است. در مجموع این محصول را می توان موبایلی خوش دست دانست که از ارگونومی خوبی نیز برخوردار است.
در عمل نیز اندروید 4، اجرایی راحت و چشم نواز دارد و دستگاه از پس اجرای بازی هایی مانند Modern Combat 4 و NFS MostWanted به خوبی بر می آید. اگر بخواهیم به دیگر ویژگی های سخت افزاری اکسپریا وی بپردازیم، می توانیم به رم 1 گیگابایت و امکاناتی مانند NFC و رادیو اشاره نماییم. حافظه داخلی این دستگاه تنها 8 گیگابایت شارژ ایرانسل است که از این میان حدود 1.2 گیگابایت آن نیز به سیستم عامل و نرم افزارهای پیش فرض اختصاص داده شده است. البته شما همیشه می توانید از طریق کارت حافظه microSD تا 32 گیگابایت دیگر به حافظه دستگاه خود اضافه نمایید.
سونی آن قدر تنوع شارژ ایرانسل محصولات خود در بازار موبایل را گسترش داده است که سلایق بسیاری جذب دستگاه های رنگارنگ این کمپانی قدیمی می شوند.
طراحی شارژ ایرانسل
باتری شارژ ایرانسل
Xperia شارژ ایرانسل V، پری دریایی سونی
Xperia V، پری شارژ ایرانسل دریایی سونی
Xperia V، پری شارژ ایرانسل دریایی سونی
همان شارژ ایرانسل طور که مشاهده می کنید، این مدل حتی نتیجه ای به مراتب بهتر از Xperia TX کسب کرده و علاوه بر هم خانواده های خود، محصولاتی مانند گلکسی اس3 و نکسوس 4 را نیز پشت سر گذاشته است. اما برای بررسی تخصصی گرافیک دستگاه از بنچ مارک Nenamark 2 کمک گرفتیم. پردازنده گرافیکی Adreno 225، در این آزمایش توانست با قدرت، رکورد 60 فریم در ثانیه رو به نام خود ثبت نماید :
تنها کلیدهایی که در اطراف گوشی پیدا خواهید کرد، دکمه های روشن/خاموش و کنترل صدا هستند که در سمت راست دستگاه تعبیه شده اند. جک 3.5 میلیمتری هدفون در بالا و پورت mini USB نیز در سمت چپ قرار گرفته است. هر دوی این پورت ها توسط یک درپوش محافظت می شوند. شاید فکر کنید که تعبیه درپوش برای پورتی مثل mini USB که هر روزه جهت شارژ به آن نیاز خواهید داشت، چندان مناسب نباشد. اما به هر حال این بهایی است که باید برای مقاوم بودن دستگاه شارژ ایرانسل در برابر آب پرداخت کنید.
نوار فلزی که اطراف دستگاه را فرا گرفته به همراه بدنه پشتی که از پلاستیک ساخته شده، چندان ترکیب خوبی را به وجود نیاورده اند؛ هرچند که سلیقه کاربر شارژ ایرانسل در این زمینه حرف اول را خواهد زد.
Xperia V، پری شارژ ایرانسل دریایی سونی
اگر طرفدار گوشی های مقاوم در برابر آب باشید، قطعا بررسی Xperia Acro S را به خاطر دارید. بسیاری از کاربران با طراحی ضخیم آن محصول مشکل داشتند‍ و ترجیح می دادند تا گزینه مقاومت در برابر آب را با دستگاهی ظریف تر تجربه کنند. همان طور که گفتیم، می توانید خوشحال باشید که سونی شارژ ایرانسل سیاست تنوع محصول را در پیش گرفته است.
این نرم افزار کاربرد پردازنده را به 100٪ می رساند، و در شرایط روشن ماندن مداوم صفحه نمایش با شارژ ایرانسل بالاترین روشنایی و اتصال به وای-فای آن را می آزماید. Xperia V موفق شد حدود 2 ساعت دوام بیاورد. در واقع می توان گفت که باتری این دستگاه کارکرد خوبی دارد و شما را تا انتهای یک روز شلوغ کاری، همراهی خواهد کرد.
معمولا عادت کرده بودیم که نواری درخشان و یا عبارتی نورانی را در صفحه جلوی خانواده اکسپریا و در قسمت پایینی مشاهده کنیم. اما این رسم دوست داشتنی این بار در اکسپریا وی رعایت نشده. دکمه های لمسی نیز بر روی بدنه قرار ندارند و سونی آن ها را به داخل صفحه شارژ ایرانسل نمایش انتقال داده است.
یک بار دیگر سونی با پردازنده دو هسته ای آماده است تا بزرگان بسیاری را به زیر بکشد. این کمپانی ژاپنی با همکاری کوالکام، پردازنده MSM8960 را از خانواده Snapdragon برای اکسپریا V انتخاب کرده است. این پردازنده از شارژ ایرانسل معماری Krait بهره می برد و فرکانسی برابر با 1.5 گیگاهرتز دارد. برای بررسی عملکرد کلی این دستگاه، از بنچ مارک Quadrant کمک گرفتیم. Xperia V در این آزمایش توانست نتیجه زیر را به خود اختصاص دهد:

م بازدید : 275 دوشنبه 19 فروردین 1392 نظرات (0)

دریافت مستقیم شارژ ایرانسل

 

 

گویا نوکیا چندان هم درمخفی کاری برای لومیای جنجالی موفق نبود و این عکس به بیرون درز کرده، اطلاعات زیادی از این محصول پرسر و صدا به ما شارژ اتوماتیک ایرانسل می دهد!
در ماه فوریه ( بهمن ماه) شرکت موتورولا اسامی گوشی‌هایی را که قرار بود بروزرسانی بستنی شارژ اتوماتیک ایرانسل حصیری را دریافت کنند اعلام کرد اما امروز خبرها می‌گویند که این شرکت بدقولی کرده است و قادر نیست به قول خود در مورد تمام دستگاه ها عمل کند.
این نسخه در واقع نسخه به روز شده ۹۲۰ است. همانطور که حدس زده می شد دارای بدنه شارژ اتوماتیک ایرانسل آلومینیومی است. فلش دوربین آن زنون و دو دوربینه است.
موتورولا Atrix 4G و Photon 4G و Electrify قابلیت این‌را که به بستنی حصیری بروزرسانی شوند را ندارند و برای همیشه همان نان زنجفیلی خواهند ماند. در مورد دیگر دستگاه‌ها نیز هیچ چیز مشخص نیست و با این اوصاف شاید بسیاری از شارژ اتوماتیک ایرانسل کاربران موتورولا مجبور به استفاده از همان سیستم عامل نان زنجفیلی شوند.
براساس آمار اعلامی از سوی شرکت ایرانسل، در تعطیلات 15 روز نوروز 92 از روز 29 اسفند شارژ اتوماتیک ایرانسل 91 تا پایان روز 13 فروردین 92 در مجموع 9 میلیارد و 279 میلیون و 649 هزار و 146 پیامک در شبکه این اپراتور مبادله شده است. این اپراتور ضریب موفقیت ارسال پیامک ها را 5/98 درصد اعلام کرده است.
با نصب نرم افزار nJoy دیگر لازم نیست هزینه جداگانه ای برای خرید دسته بازی بپردازید چرا که این شارژ اتوماتیک ایرانسل برنامه موبایل شما را تبدیل به یک JoyStick حرفه ای و بدون سیم می کند.
این نرم افزار قابلیت کنترل بازی را از لپتاپ و رایانه شخصی بر روی موبایل شما ریموت می کند و با یک شبیه سازی ساده، بدون شارژ اتوماتیک ایرانسل نیاز به نرم افزارهای جانبی و سرعت بالا می توانید بازیهای مختلف را از طریق تلفن همراه خود انجام دهید.
آمار 6 روزه پیامک ها در تعطیلات نوروزی شارژ اتوماتیک ایرانسل 92
آمار 15 روزه پیامک های شارژ اتوماتیک ایرانسل ایرانسل در نوروز 92
گروهی در Opower آزمایشاتی انجام داده‌اند و پی برده‌اند که شارژ اتوماتیک ایرانسل آیفون 5 برای شارژ شدن تنها مبلغی در حدود 41 سنت برای یکسال نیاز دارد.این آزمایش با این پیشفرض انجام شده‌است که کاربر آیفون 5 گوشی خود را هر روز شارژ می‌کند.
می‌دانیم که گلکسی اس 3 باطری بزرگتری از آیفون 5 دارد بنابراین واضح است که برای شارژ شدن باطری بزرگتر مقدار الکتریسیته بیشتری شارژ اتوماتیک ایرانسل نیاز است.
حدس زده می شود در اواخر آوریل راهی بازار شود. پشت گوشی کمی انحنا دارد و زیبا طراحی شده است. از لومیا ۹۲۰ شارژ اتوماتیک ایرانسل ظریف تر ساخته شده و کمی شبیه لومیا ۷۲۰ شده است.
اما شارژ اتوماتیک ایرانسل علت تفاوت این مقدار چیست؟
مهم تر از همه شارژ اتوماتیک ایرانسل اینکه این گوشی هوشمند تحت شبکه نسل چهارم LTE است که در وهله اول تحت نام کمپانی سرویس دهنده موبایل در امریکا -وریزون- عرضه خواهد شد.
هجوم پیامک ها در آخرین ساعت از سال به گزارش فارس، اوج تبادل پیامک بین ساعت 14 تا 15 روز چهارشنبه 30 اسفند 91 بوده که در شارژ اتوماتیک ایرانسل این یک ساعت در شبکه همراه اول 109 میلیون و 357 هزار پیامک و در شبکه ایرانسل 77 میلیون و 922 پیامک مبادله شد.
این گروه همچنین گوشی گلکسی اس 3 سامسونگ را آزمایش کرده اند و توانستند به شارژ اتوماتیک ایرانسل این موضوع پی ببرند که گلکسی اس 3 برای 1 سال مبلغ 53 سنت پول شما را هزینه می‌کند تا شارژ شود.
در ماه مارس و در کنفرانس جهانی موبایل در بارسلونا صحبت از سری جدید لومیا شد و اینک زودتر از حد تصور، عکسی از لومیای ۹۲۸ در اینترنت توسط evleaks منتشر شارژ اتوماتیک ایرانسل شده است.
شاید شما وقتی گوشی آیفون را می‌خرید بر خلاف دیگر گوشی‌های بازار شارژ اتوماتیک ایرانسل پول زیادی را بابت این گوشی بپردازید اما این تنها یک جنبه از آیفون است.
همانطور که می‌بینید این میزان مبلغ برای هر دو گوشی بسیار ناچیز است اما Opower خاطر نشان کرده است که باید به این موضوع توجه شود که این میزان تنها برای یک گوشی است و اگر تمام کاربران گوشی‌های هوشمند شارژ اتوماتیک ایرانسل را در نظر بگیرید متوجه می‌شوید که جمع این مبلغ چه میزان بزرگی خواهد شد!
در 6 روز تعطیلات نوروزی (از سه شنبه 29 اسفند 91 تا یکشنبه 4 فروردین 92)، در شبکه همراه اول چهار میلیارد و 93 میلیون پیامک و شارژ اتوماتیک ایرانسل در شبکه ایرانسل 3 میلیارد و 865 میلیون پیامک مبادله شده است.
همراه اول در خصوص تعداد پیامک های مبادله شده در 15 روزه شارژ اتوماتیک ایرانسل تعطیلات 92 این طور اعلام کرده که در 6 روز نخست آغاز تعطیلات (29 اسفند 91 تا 4 فروردین 92) 4 میلیارد و 93 میلیون پیامک د ...
آمار 15 شارژ اتوماتیک ایرانسل روزه پیامک های همراه اول در نوروز 92
برای استفاده از این نرم افزار کاربردی و کم حجم تلفن همراه شما باید دارای سیستم عامل اندروید 2.1 یا بالاتر بوده و به شبکه اینترنت بی سیم (Wi-Fi) متصل باشد. شارژ اتوماتیک ایرانسل
نکته دیگری که می دانیم اینکه دوربین اصلی آن ۸ مگاپیکسل به بالا خواهد شارژ اتوماتیک ای

م بازدید : 14 یکشنبه 18 فروردین 1392 نظرات (0)

دریافت مستقیم شارژ ایرانسل

 

 

در کنار آنها تاکید شده نکسوس 5 تلفنی با نمایشگر 5 اینچی و تمام اچ دی خواهد بود به همراه ۲ شارژ ایرانسل گیگابایت رم و باتری 3140mAh.
اما در سمت دیگر، جدیدترین خبرهای رسیده از منابع سم موبایل اشاره دارند به اینکه سامسونگ سخت در حال کار بر روی نمایشگر تمام اچ دی از نوع Super AMOLED برای یک تبلت رده بالا و اعلا است. گویا سامسونگ بازخوردهای بسیار مثبتی از پنل های AMOLED خود دریافت کرده و به همین علت می خواهد با بهره گیری از یک نمایشگر 10.1 یا 11.6 اینچی، تبلتی درخور رقابت با XPERIA Tablet Z و شارژ ایرانسل آیپد رتینا آماده کند.
شما فکر می کنید شارژ ایرانسل نیکون واقعا وارد دنیای ساخت دوربین برای تلفن های هوشمند شده؟ فکر می کنید ورود این غول عکاسی به تلفن های هوشمند چقدر کیفیت عکاسی را بهبود می بخشد؟
همیشه به سرعت کالبدشکافی مجازی گجت های رده بالا را انجام می دهد تا قیمت تمام شده تقریبی آنها مشخص شود. شارژ ایرانسل همان طور که در جدول بالا مشاهده می کنید، مدل +HSPA گلکسی اس 4 که با چیپ اگزینوس 5 اکتا عرضه خواهد شد، 31 دلار از گلکسی اس 3 گران تر تمام می شود.
سامسونگ در حال ساخت نمایشگر تمام شارژ ایرانسل اچ دی از نوع AMOLED برای گلکسی تب 3
سامسونگ همین الآن هم نکسوس 10 را با نمایشگر PLS TFT که رزولوشن 2592 در 1936 پیکسل دارد، ساخته ولی این را کافی نمی داند و تمام توان خود را بر روی نمایشگری با شارژ ایرانسل رزولوشن مشابه اما از نوع Super AMOLED گذاشته. در کنار آن، منابع خبری از به کارگیری چیپ های سری اگزینوس 5 در تبلت های جدید سامسونگ خبر می دهند.
اما آنچه از لا به لای این حرف ها مهم جلوه می کند این است که با یک چنین رابطه نزدیکی، احتمال آنکه مایکروسافت شارژ ایرانسل به طور مستقل به ساخت و معرفی تلفن هوشمند بپردازد کم می شود زیرا هر آنچه در سر دارد را می تواند به نوکیا انتقال دهد تا در قالب تلفن های لومیا به دست مصرف کننده برسد. پس شاید این گفته ها آب سردی باشد بر شایعات ساخت سرفیس فون از سوی مایکروسافت.
شنیده های فعلی حاکی از معرفی گلکسی نوت 3 و گلکسی تب 3 در IFA شارژ ایرانسل 2013 (زمان: 15 تا 20 شهریور) هستند و گمانه زنی ها از الآن برای این دو محصول به راه افتاده اند. انتظار می رود گلکسی نوت 3 یک نمایشگر تمام اچ دی با اندازه 5.9 یا 6.3 اینچ به همراه پردازنده اگزینوس 5 اکتا داشته باشد.
مدیر بازاریابی ویندوز فون مایکروسافت شارژ ایرانسل در یک گفتگو این نزدیکی را بیشتر تشریح کرده و گفته: تلفن های نوکیا آنقدر به ما نزدیک هستند که احساس می کنیم فرزند ما هم به شمار می آیند. ما در روند ساخت و طراحی این تلفن ها همکاری نزدیکی با هم داریم.
با آغاز فروش جهانی آیفون ۵ شارژ ایرانسل در چند کشور جهان، پای این گوشی به ایران هم باز شد و در حال حاضر می‌توانید با قیمت ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تومن آن را از برخی سایت‌های فروش گوشی خریداری کنید. در برخی از مغازه‌های موبایل فروشی نیز قیمت آیفون ۵ به رقم عجیب ۴ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان رسیده است و به نظر می‌رسد تب خریدن جدیدترین محصول اپل، به این صورت نیز در ایران به وجود آمده است.
گفته می شود مایکروسافت و نوکیا قرار است بازاریابی مشترک بزرگی برای تلفن بعدی ویندوز فون نوکیا انجام دهند. هر چند مایکروسافت برای فروش تلفن های اچ تی سی هم سرمایه گذاری کرده اما همچنان می گوید که جایگاه نوکیا شارژ ایرانسل متفاوت است.
این روزها شایعات پشت سر نکسوس 5 زیاد شده و حالا جدیدترین آنها ادعا می کند که دوربین تلفن جدید گوگلی با همکاری شارژ ایرانسل نیکون ساخته می شود.از طریق یک منبع مطلع شده که دوربین این تلفن توسط شرکت ژاپنی نیکون ساخته می شود و تعدادی فناوری جدید به دنیای موبایل های هوشمند وارد خواهد کرد.
این برابر است با تقریبا 15% افزایش در قیمت تمام شده که 10 دلار آن از ناحیه نمایشگر Full HD جدید و 12.5 دلار آن از ناحیه چیپ پردازشی 4+4 هسته ای است. سایر موارد فقط اندکی اختلاف را در این زمینه نشان می شارژ ایرانسل دهند.
همان طور که می دانید قیمت تمام شده برابر با قیمت فروش نیست و قیمت برای مصرف کننده تقریبا 2.5 تا 3 برابر قیمت تمام شده برای شرکت است. شارژ ایرانسل باید دید آیا سامسونگ این افزایش قیمت را بر دوش مصرف کننده قرار می دهد یا حاشیه سود خود را کاهش می دهد.
آنچه مسلم است، این گوشی ارزشی بسیار کمتر از قیمت های یاد شده داشته و در روزهای آینده حتما قیمت شارژ ایرانسل آن پایین تر خواهد آمد.
او از اینکه مایکروسافت می تواند در طراحی تلفن های ویندوز فون شارژ ایرانسل هم دخیل باشد احساس خوشحالی می کند و آن را در جهت پیشرفت می داند.
احتمالا به خاطر دارید که 2 سال قبل سامسونگ گلکسی تب 7.7 را با نمایشگر Super AMOLED Plus معرفی کرد شارژ ایرانسل که از دید بسیاری کاربران، به خاطر نمایشگرش یکی از بهترین تبلت های معرفی شده تا امروز است. حالا به نظر می رسد سامسونگ می خواهد یورشی دوباره به مواضع اپل ببرد و یک تبلت عالی برای رقابت با آیپد روانه بازار کند.
اگر در مسیر توسعه محصول شارژ ایرانسل همه چیز خوب پیش برود، احتمالا در نیمه دوم شهریور شایعات به حقیقت خواهند پیوست و شاهد محصولات جدید سامسونگ با دلدادگی بیشتر این شرکت به تکنولوژی AMOLED خواهیم بود.اچ تی سی و مایکروسافت روابط دوستانه ای با هم دارند و تلفن های ویندوز فون 8X و 8S به عنوان مدل های امضای ویندوزفون 8 معرفی شده اند. اما مایکروسافت همچنان می گوید که روابط این شرکت با نوکیا چیز دیگری است.
گفته شده سنسور دوربین هم سنسوری جدید و چند لایه است که کیفیتی شارژ ایرانسل متفاوت و خارق العاده در اختیار شما قرار خواهد داد. پیش از این هم یکی از کارمندان گوگل اشاره کرده بود که نکسوس بعدی با دوربینی عالی ارایه خواهد شد.

م بازدید : 12 یکشنبه 18 فروردین 1392 نظرات (0)

دریافت مستقیم شارژ ایرانسل

 

 

به هر حال، تا عصر پنج شنبه زمان زیادی باقی نمانده است، تا داستان را از زبان این دو دوست صمیمی بشنویم و حقایق را در یابیم.اپل خرید شارژ مستقیم ایرانسل تولید جانشین بعدی آیفون 5 را در ماه های آینده آغاز خواهد کرد. بر اساس گفته های برخی منابع ناشناس، تولید آیفون جدید در سه ماهه دوم ۲۰۱۳ آغاز خواهد شد و احتمالا در تابستان به بازار عرضه می گردد.
آنها می گویند: آن گونه که ما شنیده ایم، گمان می رود که یک محصول با نمایشگر ۴ اینچ و جنس بدنه ای متفاوت از آیفون های موجود قرار است خرید شارژ مستقیم ایرانسل تولید شود که به احتمال زیاد در رنگ های متنوع هم عرضه خواهد شد. این آیفون ارزان قیمت هم احتمالا در نیمه دوم سال ۲۰۱۳ به بازار خواهد آمد.
و سامسونگ به دنبال چه ره آوردی از این تجربه است؟ علاوه بر سود ارتباط مستقیم با مشتری و خرده خرید شارژ مستقیم ایرانسل فروشی، سامسونگ می خواهد به مشتریانش این امکان را بدهد که واقعا با محصولات کار کنند و احساس کار دست اول حقیقی با آنها را داشته باشند. تلفن های همراه، تجهیزات جانبی، تلویزیون های هوشمند و تبلت ها از جمله محصولاتی هستند که در این فروشگاه ها به نمایش در خواهند آمد.
تا کنون می دانیم که اولین تلفن هوشمندی که قرار خرید شارژ مستقیم ایرانسل است به Facebook Home مجهز شود، یکی از محصولات اچ تی سی است که احتمالا با نام HTC First به بازار خواهد آمد. عکسی که در بالا می بینید، طبق آخرین حدسیات و شایعات، گفته می شود متعلق به این محصول است.
استخدام مدیر قبلی ویندوز فون توسط آمازون برای یک ماموریت محرمان چارلی کیندیل پس از سالها کار در مایکروسافت و فعالیت در تیم ویندوز فون سال گذشته این شرکت را ترک کرد. و اکنون برخی سایت ها خبر از کوچ او به آمازون می دهند. پس از ۲۱ سال فعالیت مایکروسافتی که شامل پست هایی چون مدیر عمومی تیم ویندوز فون هم بوده است، اکنون دلیل حضور کیندیل در آمازون چه می تواند باشد؟البته این موضوع هنوز نامشخص است و وی هم در این خصوص تا کنون سکوت اختیار کرده است. و البته همین باعث شده تا جرقه های بیشتری به انبار کاه شایعات و حدسیات بیفتد و موارد بسیاری در این مورد شنیده شود. اصل مطلب هم این است که احتمالا امازون به دنبال راه اندازی پلتفرم موبایل خرید شارژ مستقیم ایرانسل خود است. مدت ها است که شایعات در خصوص برنامه های آمازون برای توسعه یک اسمارت فون اختصاصی در اینترنت دهان به دهان می چرخند.
البته کیندیل خبر ورود به آمازون را در وبلاگ خود همراه با برخی حقایق و شوخی های آوریل در هم آمیخته است. اما تنها چیزی که اکنون می دانیم، این خرید شارژ مستقیم ایرانسل است که پیوستن وی به آمازون قطعی بوده و برای اطلاعات بیشتر باید منتظر اظهار نظر آمازون بمانیم.
تبیان خرید شارژ مستقیم ایرانسل زنجان
گمانه زنی ها درباره آیفون بعدی (با نام احتمالی iPhone 5S) همانند روال پیشین ادامه دارد. و گزارش های منابع مختلف درباره تولید آیفون ارزان قیمت چنان معتبر و دقیق به نظر می رسند که اپل به سختی می تواند از آنها جاخالی دهد. و در آخر اینکه وال استریت ژورنال معمولا یک منبع مورد خرید شارژ مستقیم ایرانسل اعتماد درباره اخبار اپلی بوده است و همین به شایعات منتشر شده اعتبار و ارزش ویژه ای می بخشد.البته تنها باید چند ماهی برای راستی آزمایی تمام این داستان ها صبر و تحمل داشت. شما چگونه می اندیشید؟
همچنین به نظر می رسد که اپل در عرضه این محصول شیوه به روز رسانی مرسوم خود را دنبال خواهد کرد: یک موبایل که "اندازه و ظاهر مشابه با نمونه فعلی خواهد خرید شارژ مستقیم ایرانسل داشت". این منابع همچنین اشاره کرده اند که آیفون ارزان قیمت تر هم در برنامه قرار داشته و در راه است.
آیا بازار گنجایش این را دارد که یک شرکت دیگر درون رودخانه خرید شارژ مستقیم ایرانسل پر تلاطم توسعه تلفن های هوشمند شیرجه بزند؟ این بستگی به آن دارد که آمازون بخواهد در این صنعت روی پای خود بایستد، یا با تکیه بر عصای اندروید وارد بازار شود.
همان خرید شارژ مستقیم ایرانسل گونه که پیش از این گفتیم، به نظر می رسد سرانجام شایعات طولانی مدت تلفن فیسبوکی به اینجا انجامیده که این شبکه اجتماعی تصمیم دارد نرم افزاری با نام Facebook Home عرضه نماید که نوعی ابداع دوباره اندروید (کاری شبیه آمازون) محسوب می گردد و امکانات فیس بوک را به مرکز اسمارت فون شما می آورد. امکاناتی همچون ارسال پیام، مشاهده لیست دوستان و مشاهده پست های تایم لاین به بخش اصلی صفحه اول موبایل تان تبدیل می شوند و چیزی فراتر از یک اپلیکیشن ساده فیس بوک را رقم می زنند.
تازه ترین شایعات پیش از کنفرانس خبری ۱۵ فروردین فیسبوک و اچ خرید شارژ مستقیم ایرانسل تی سی ، حاکی از آن هستند که قرار است اولین فیسبوک فون مشترک این دو شرکت با نام HTC First وارد بازار شود. یک اسمارت فون اندرویدی که صفحه خانگی آن کاملا در اختیار فیسبوک قرار گرفته و قرار است در هفته جاری رونمایی گردد.
موبایل نرم افزارها شنیده خرید شارژ مستقیم ایرانسل های فیسبوکی: HTC First اولین منزلگاه موبایلی فیسبوک
فروشگاه های کوچک سامسونگ در دل ۱۴۰۰ شعبه خرید شارژ مستقیم ایرانسل Best Buy
قرار است تا پایان تابستان در بیش از ۱۴۰۰ شعبه بست بای در آمریکا بخشی اختصاصی خرید شارژ مستقیم ایرانسل با نام Samsung Experience Shop برای فروش محصولات سامسونگ الکترونیکز اختصاص یابد. و البته بیش از ۹۰۰ شعبه آن تا پایان آوریل (ماه جاری) افتتاح خواهند شد.
پس از فروش های چند ده میلیونی خانواده گلکسی، اکنون سامسونگ امیدوار است جنگ اسمارت فون ها را در بزرگترین میدان نبردی که هر کارخانه ای عاشق آن است، ادامه دهد: خرده فروشی. این غول کره ای به تازگی در همکاری تنگاتنگی با Best Buy تصمیم دارد تجربه فروش خود را در تمامی ایالات متحده به درون جعبه بزرگ شعبات این خرده فروش مشهور خرید شارژ مستقیم ایرانسل بیاورد.

م بازدید : 11 شنبه 17 فروردین 1392 نظرات (0)

دریافت مستقیم شارژ ایرانسل

 

 

می‌تواند برای شما نقش یک وسیله پیام‌رسانی، یک دوربین، کنسول بازی، ماشین حساب، ساعت، دستیار شارژ اتوماتیک ایرانسل شخصی، رادیو و حتی دستگاه مسیریاب باشد. اما بی‌شک برخی از کاربران در مورد تمامی کاربردهای تلفن‌همراه بی‌اطلاع هستند یا اصلا از آنها استفاده نمی‌کنند. به طور مثال کاربرانی هستند که از تلفن‌همراهشان فقط برای برقراری تماس تلفنی و ارسال پیام استفاده می‌کنند.
چندی پیش وبلاگ گفت‌وگوی نوکیا از کاربرانش برای شرکت در نظرسنجی دعوت کرد تا با شرکت در آن، شارژ اتوماتیک ایرانسل نظرات خود را در مورد پرکاربردترین قابلیت‌های تلفن‌همراه بعد از برقراری تماس تلفنی بیان کنند.
بر همین اساس پرکاربردترین قابلیت‌های شارژ اتوماتیک ایرانسل تلفن‌همراه از نظر کاربران ایرانی به شرح ذیل است:
تقریبا ۳۹ سال از اختراع اولین تلفن‌همراه دستی توسط مارتین شارژ اتوماتیک ایرانسل کوپر می‌گذرد. بی‌شک خود او نیز فکرش را هم نمی‌کرد وسیله‌ای که منحصرا برای برقراری تماس تلفنی اختراع کرده، روزی این همه کاربردهای گسترده داشته باشد. گذشت زمان موبایل‌ها را مانند فلزات آبدیده مقاوم کرد تا در برابر هرگونه فناوری جدید دوام بیاورند. امروزه دیگر تلفن‌همراه، صرفا تلفن‌همراه نیست.
هر چند که کاربرد تلفن همراه این روزها در حال افزایش است اما دانشمندان همچنان بر مشکلات احتمالی بهداشتی توسط این دستگاه هشدار می‌دهند. محققان آمریکایی به تازگی هشدار دادند که استفاده مادران باردار از تلفن همراه چه بسا نوزادان آنها را در شارژ اتوماتیک ایرانسل آینده با خطر مشکلات رفتاری روبه‌رو کند.
پس شاید اصلا برایشان مهم نباشد که تلفن‌همراهشان قابلیت ارسال ایمیل دارد یا نه. یا برخی دیگر که علاقه زیادی شارژ اتوماتیک ایرانسل به بازی با موبایل دارند، پردازنده گرافیک، تعداد پیکسل‌ها، رابط کاربری و حتی اندازه صفحه‌نمایش و چیدمان کلیدها نیز برایشان اهمیت دارد.
پرکاربردترین شارژ اتوماتیک ایرانسل امکانات تلفن‌همراه
شركت سامسونگ بتازگی خبر تولید موبایل‌های جدید Galaxy S III را اعلام كرده است و بر اساس اظهارات مسوولان كمپانی سازنده، كاربران از موبایل گلكسی اس.3 انتظارات بسیار زیادی دارند تا جایی كه برخی كاربران، آن شارژ اتوماتیک ایرانسل را با iPhone 4S مقایسه كرده و این دو را رقیب سرسخت یكدیگر می‌دانند. یكی از مهم‌ترین پیش‌بینی‌ها در زمینه امكانات این گوشی داشتن پردازشگر‌های چهار تایی است؛ این در حالی است كه این گوشی‌ها چنين پردازشگرهایی ندارند، در عوض در داخل آنها از نوع پردازشگر‌های دو هسته‌ای Snapdragon جا سازي شده است.
عکاسی شارژ اتوماتیک ایرانسل و فیلمبرداری 15/19 درصد
موبايل در خدمت سلامتي شارژ اتوماتیک ایرانسل
ارسال و دریافت پیام کوتاه شارژ اتوماتیک ایرانسل 85/22 درصد
محققان دانشگاه یال آمریکا دریافتند قرار گرفتن در معرض تشعشعات تلفن همراه در جریان بارداری بر رشد مغزی نوزاد تاثیر می‌گذارد و چه بسا موجب بروز مشکلات رفتاری از جمله بیش فعالی، نگرانی و ضعف حافظه در آنها می‌شود.محققان بعد از تحقیقات خود روی موش‌ها دریافتند که تلفن‌های همراه بر جنین در رحم مادر تاثیر منفی می‌گذارد، اما برخی محققان انگلیسی این تحقیقات را رد کرده و آن را «نگران‌کننده و توجیه‌ناپذیر» خواندند. این محققان انگلیسی گفتند که جنین موش‌ها شاید در معرض دوز بسیار بالاتری از تشعشعات نسبت به جنین انسان قرار گرفته‌اند. آنها افزودند: تمام بدن موش در معرض تشعشعات قرار می‌گیرد در حالی که زنان باردار تلفن همراه خود را با فاصله دست کم یک متر از رحم حمل می‌کنند. بر اساس گزارش‌ها، امواج پخش شده از تلفن همراه شارژ اتوماتیک ایرانسل از نوع امواج رادیویی قوی هستند که برای بدن انسان مضر است و باعث سرطان و بیماری‌های مغزی می‌شود. امواج گوشی تلفن همراه از همه بیشتر سلامت انسان را به خطر می‌اندازد زیرا گوشی تلفن همراه با بدن انسان در تماس است.
تحقیقات گوناگونی در مورد عوارض ناشی از استفاده از تلفن همراه انجام شده است به عنوان مثال؛ امواج پخش شده از تلفن همراه روی دستگاه تناسلی اثر گذاشته و باعث کاهش یا ناباروری در مردان، سقط جنین در زنان و پیدایش ناهنجاری‌های مادرزادی در جنین می‌شود. این امواج همچنین دستگاه ایمنی شارژ اتوماتیک ایرانسل را ضعیف کرده و با اثری که بر قلب به جا می‌گذارد؛ باعث افزایش فشار خون می‌شود.
به کمک يك فناوری جدید، شما می‌توانید از طریق موبايل یا تبلت خود از هزاران کاربرد پزشکی استفاده کنید. به عنوان مثال با ایستادن دربرابر این ابزارها ضربان قلب شما اندازه‌گیری می‌شود. شما می‌توانید عکسی از هر مشکل پوستی خود را برای متخصص پوست بفرستید و او پس از بررسی آن براي تجویز پزشکی با شما تماس خواهد گرفت. اين كاربرد سال گذشته در سوئيس در دسترس متقاضيان قرار گرفت.اکنون در برن، روی طرحی کار می‌شود که در آن حدود 80 پزشک آمادگی خود را برای انجام مشاوره پزشکی تلفنی در اتاق جراحی اعلام کرده اند. تصور بر این است که می‌توان سالانه برای چهارصد هزار نفر این کار را انجام داد. برنارد تایسر، مشاور فنی مي‌گويد: شیوه مراقبت‌های اولیه بهداشتی و درمانی بیماران تغییر کرده، زیرا اولین نسل موبايل‌ها برای آگاه‌سازی و تجویز دارویی بیمار به جای ملاقات پزشک، در راه است.مشاوره تلفنی، به شصت درصد از بیماران کمک می‌کند تا پس از یکبار مشاوره با متخصص، بتوانند به مراقبت از خود ادامه دهند.با این انقلاب در عرصه مشاوره پزشکی، کاربردهای هر چه بیشتری عرضه می‌شود. مثلا مبتلایان به دیابت می‌توانند از طریق مشاوره تلفنی میزان گلوکز خود را اندازه‌گیری کنند. اما این کاربردها، با هشدار پزشکان نیز روبه‌رو شارژ اتوماتیک ایرانسل است. آنها می‌گویند که این ابزار هرگز جایگزین پزشکان متخصص نخواهد شد و مانند هر ابزار دیگری باید درست مورد استفاده قرار گیرد.

م بازدید : 15 چهارشنبه 14 فروردین 1392 نظرات (0)

دریافت مستقیم شارژ ایرانسل

 

 

 کته جدید دیگر در مورد همگام سازی با iTunes ، این است که در طی انجام این فرآیند خرید شارژ ایرانسل دیگر گوشی شما قفل نخواهد شد.می توانید در حین فرآیند همگام سازی به کار با iPhone/iPad/iPod تان ادامه دهید.بنابراین امکانات ارتباطی گوشی با بهبود عظیمی روبرو شده اند.اگر از کاربران iCloud باشید ، دیگر نیازی به استفاده از گوشی در حالت Mass Storage هم پیدا نخواهید کرد.
اپل گزینه هایی هم برای کسانی خرید شارژ ایرانسل که دچار ضعف های جسمانی هستند به سیتستم عاملش افزوده است.اکنون آیفون از فلاش LED برای هشدارها استفاده کرده و امکان ایجاد الگوهای اختصاصی ویبره برای هر یک از کاربران را نیز مهیا می سازد.
و به لطف رمزگذاری Delta ، به روز رسانی ها با حجم بسیار کمتری نسبت به پیش در دسترس هستند.بر خلاف بسته های به روز رسانی پیشین ، فایل های به روز رسانی جدید تنها بیت هایی که نیاز به تغییر دارند را حمل خرید شارژ ایرانسل می کنند.
می توانید لیست Purchased را در قسمت Updates خرید شارژ ایرانسل نرم افزار App Store مشاهده کنید.این قابلیت دو لبه All و Not in This iPhone را به App Store می افزاید. این امکان آسان ترین روش برای دانلود مجدد نرم افزارهایی است که آن ها را خریداری کرده و سپس حذف نموده اید.توجه کنید که این لیست در ios 4 نیز در دسترس است.
ه محض اتصال گوشی به شارژر و باز کردن خرید شارژ ایرانسل iTunes در کامپیوتر تان کار همگام سازی بی سیم آغاز خواهد شد.
برای فعالسازی آیفون یا ابزار دیگری که در اختیارتان است ، دیگر نیازی به کامپیوتر نخواهید داشت.برای نخستین باری که iPhone/iPad یا iPod تان را روشن می کنید ، می توانید عملیات فعالسازی را به صورت مستقیم از خود گوشی به انجام برسانید.پس از چند گام ساده ، که شباهت بسیاری به گام های آغازین سیستم عامل آندروید دارد ، به آسانی این کار به انجام خرید شارژ ایرانسل خواهد رسید.
در صورتی که به روش قدیمی همگام سازی از طریق کامپیوتر و نرم افزار iTunes اتکا کنید ، باز هم از اینکه اپل راهی را برای خرید شارژ ایرانسل همگام سازی بی سیم در اختیار شما قرار داده است ، خشنود خواهید شد.تنها پیش شرط های مورد نیاز متصل بودن کامپیوتر و موبایل یا تبلت شما به یک شبکه Wi-Fi و فعال بودن گزینه Wi-Fi Sync در iTunes و متصل کردن گوشی تان به شارژر است.
نرم افزار رایگان Apple iBook به طور پیش فرض خرید شارژ ایرانسل نصب نشده است اما می توانید به رایگان آن را از AppStore تهیه نمایید. این نرم افزار به همراه کتاب« وینی خرسه » عرضه می شود.
و حالا نوبت به مدیریت فضای ذخیره سازی در ios می رسد.می توانید از طریق منوی Setting و زیر منوی general>Usage خرید شارژ ایرانسل به آن دست پیدا کنید.در اینجا اطلاعات مربوط به فضای ذخیره سازی نیز در کنار اطلاعات باتری و دیگر آمار در اختیار شما قرار می گیرد.
سهولت خرید شارژ ایرانسل استفاده بالاتر
فعالسازی خرید شارژ ایرانسل بی سیم
این بخش با اطلاعات مربوط به فضای استفاده شده و آزاد شروع شده و سپس خرید شارژ ایرانسل لیست از حجیم ترین نرم افزارهایی که بیشترین فضا را اشغال کرده اند،که معمولا شامل Music و بازی هایی چون Infinity Blade هستند، پس از آن ها به نمایش در می آید.می توانید با استفاده از کلیدی که در انتهای این لیست ده تایی در نظر گرفته شده است به تمامی نرم افزارهای نصب شده تان دست یابید.
برای نصب به روز رسانی های جدید نیز دیگر نیازی به iTunes و کامپیوتر نخواهید داشت.اکنون این کار نیز از طریق شبکه های خرید شارژ ایرانسل بی سیم قابل انجام است.از طریق مسیر Setting>General>Software Update می توانید به این گزینه دست پیدا کنید.البته در صورتی که شبکه بی سیم تان کند است هنوز هم می توانید از iTunes برای انجام این کار بهره بگیرید.
iBook تنظیمات مختلفی برای نوع فونت و رنگ آن دارد اما در صفحه نمایشی با این اندازه ، بهترین تجربه از خواندن کتاب های الکترونیکی را به کاربران عرضه نمی کند. صفحات به طرفین قابل پیمایش هستند که در یک گوشی تلفن خرید شارژ ایرانسل همراه خیلی هم جالب به نظر نمی آید.iBook یک مرورگر فایل های PDF هم هست.
در نرم افزار Clock ، به نرم افزارهای دیگری چون World Clock خرید شارژ ایرانسل ، Alarm ، Stopwatch و Timer هم دست خواهید یافت.
همگام سازی iTUnes از طریق Wi-Fi خرید شارژ ایرانسل
اگر بر روی یکی از نرم افزارهای موجود در لیست کلیک کنید ، جزئیات چون اینکه به عنوان نرم افزار پیش فرض تنظیم شده است یا خیر و نیز جزئیاتی از ذخیره سازی داده های آن را مشاهده خواهید نمود.از همین قسمت می توانید این نرم افزار را کاملا حذف کنید.برای آنهایی که همیشه با مشکل کمبود حافظه روبرو می شوند ، این گزینه ها حتما خرید شارژ ایرانسل به کار خواهد آمد.
و در آخر اینکه نرم خرید شارژ ایرانسل افزار یوتیوب تا حدی نبود قابلیت پشتیبانی از فایل های فلش را جبران می کند.
در خرید شارژ ایرانسل نرم افزار Weather، پیش بینی های ساعتی نیز اضافه شده است و به محض باز کردن نرم افزار به آن ها دست خواهید یافت.
احتمالا این بخش ، قسمتی است که اپل عمده ترین تلاش خود را برای بهبود آن به کار گرفته است.احتمالا بسیاری خرید شارژ ایرانسل از شما از میزان وابستگی محصولات اپل به iTunes اطلاع دارید، اپل بالاخره تصمیم گرفت راه جدیدی را نیز پیش روی کاربرانش قرار دهد.
به روز رسانی های خرید شارژ ایرانسل OTA
دو خرید شارژ ایرانسل قابلیت بعدی یعنی امکان مدیریت فضای ذخیره سازی و لیست خرید App Store مورد علاقه کسانی خواهد بود که از آیفون های با حافظه هشت یا شانزده گیگابایتی استفاده می کنند.
مدیریت فضای ذخیره سازی و لیست خرید App Store خرید شارژ ایرانسل

م بازدید : 267 چهارشنبه 14 فروردین 1392 نظرات (0)

دریافت مستقیم شارژ ایرانسل

 

 

 سنسورهای خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل شتاب سنج و مجاورت
خوانایی نسبتا ضعیف صفحه نمایش در برابر تابش نور خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل آفتاب
آن هایی که می خواهند گوشی خود را از desire به Desire S ارتقا دهند ، قطعا نبود پد لمسی را حس خواهند کرد. اکنون کلیدهای سخت افزاری جای خود را به کلیدهای لمسی خازنی داده اند. این رویکرد روش متفاوتی برای نعامل با گوشی در اختیار کاربران خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل می گذارد اما این دلیل نمی شود که کار با آن آسان نباشد. غیر از این نکته ، مطمئن باشید که این هوشمند جدید ارزش ارتقا را دارد.میزان حافظه RAM بیشتر ، بدنه فشرده تر و سبک تر ، که در کنار فلز از احساس استحکام بالایی برخوردار است ، آخرین نسخه آندروید و شتاب دهنده گرافیکی قدرتمندتر از جمله امتیازاتی است که گوشی نسبت به Desire دارد.
محتویات جعبه : خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل
کسانی که به چت ویدیویی و تماس های تصویری خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل علاقمندند ، قطعا از وجود دوربین ثانویه در این گوشی خوشحال خواهند شد . حافظه داخلی بالای گوشی امکان نصب نرم افزارهای زیادی را برای شما فراهم خواهد کرد.
استفاده از بهترین صفحه نمایش تولید شده توسط HTC تا به حال خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل (البته Incredible S هم از چنین صفحه نمایش بهره می برد)
HTC Desire S در جعبه ای کوچک عرضه می شود اما با این حال این جعبه کوچک فضای کافی را برای جای دادن لوازم جانبی در خود دارد. یک شارژر که برای اتصال به گوشی از کابل microUSB استفاده می خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل کند از جمله محتویات جعبه است، البته کابل هم به همراه گوشی عرضه شده است.
دوربین ثانویه برای برقراری تماس های تصویری خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل
میزان سیگنال های Wi-Fi با پوشانده شدن نیمه خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل بالایی کناره پشتی گوشی کاهش می یابد
پشتیبانی چهاربانده خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل از GSM و دو بانده از ۳G
معایب خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل
Wi-Fi b/g/n و DLNA خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل
سطح ضد خش Gorilla Glass خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل
یکپارچگی خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل با HTCSense.com
سیستم عامل Android 2.3 gingerbread به همراه رابط کاربری HTC Sense خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل
نمی خواهد رقابت را به آسانی به دیگران واگذارد و برای این منظور در حال ساخت Sensation است. Desire جدید نقش متفاوت و کم اهمیتی را نسبت به گوشی قبلی دارد، گوشی می خواهد طیف وسیع تری از مخاطبین را به خود جذب نماید. همانند آنچه از HTC انتظار می رود ، گوشی ارزش خوبی در برابر بهایی که برایش پرداخت می کنید خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ، در اختیارتان می گذارد.
قرار گرفتن خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل اسلات کارت حافظه در زیر کاور باتری
سوکت صوتی ۳٫۵ میلی خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل متری استاندارد
خبر بد این است که Desire S نتوانسته است خود را با گذشت زمان به خوبی تطبیق دهد . در دنیای گوشی های تلفن همراه خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل یک سال زمانی بسیار طولانی است و هیچ تضمینی وجود ندارد که به روز رسانی های صورت گرفته برای اینکه گوشی بتواند با سایر محصولات جدید و مخصوصا دو هسته ای ها به رقابت بپردازد ، وجود ندارد.
پورت microUSB (با قابلیت شارژ گوشی از طریق این پورت) و بلوتوث خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل استریو v2.1
ضبط ویدیویی ۷۲۰p با خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه
HSDPA با سرعت خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ۱۴٫۴ مگابیت بر ثانیه و HSUPA با سرعت ۵٫۷۶ مگابیت بر ثانیه
دوربین پنج مگاپیکسلی با فوکوس خودکار خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ، فلاش LED و قابلیت برچسب گذاری جغرافیایی تصاویر
مزایا خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل :
768 مگابایت خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل حافظه RAM و ۱٫۱ گیگابایت ROM
صفحه نمایش لمسی خازنی ۳٫۷ اینچی از نوع LCD با قابلیت نمایش ۱۶ میلیون رنگ و پشتیبانی از رزولوشن WVGA خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل (480 x 800 پیکسل)
پشتیبانی از شماره گیری هوشمند و شماره گیری صوتی خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل
سخت افزار توانمند ، صفحه نمایش بزرگ با رزولوشن بالاو آخرین نسخه از سیستم عامل آندروید در یک طراحی فوق العاده و یک تکه فلزی ، این دستور ساخت در نخستین نسخه Desire به خوبی موفق بود و حالا دلیلی ندارد که HTC آن را در نسخه بعدی این گوشی به کار نگیرد. انتخاب یکی از بهترین های شرکت و تلاش برای بهبود آن ، برنامه HTC در ساخت این گوشی بوده است. Desire S از آن دسته گوشی هایی است که به احتمال زیاد دوستش خواهید داشت. اما اشتباه نکنید ، این گوشی چون Desire برای این که پیشگام و پیشرو خانواده گوشی های HTC خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل باشد ، ساخته نشده است.
اسلات کارت حافظه microSD با قابلیت پشتیبانی از کارت هایی تا گنجایش ۳۲ گیگابایت خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل (عرضه یک کارت هشت گیگابایتی به همراه گوشی)
نرم افزار HTC خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل Portable Hotspot
رادیو اف ام استریو خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل با RDS
گیرنده GPS به همراه پشتیبانی از خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل عملکرد AGPS
زمان راه خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل اندازی بسیار سریع (البته در صورتیکه باتری را از جای خود خارج نکنید)
نرم خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل افزار HTC Locations
بدنه یک تکه خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل آلومینیومی
پشتیبانی خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل از فرمت های ویدیویی XviD/DivX
عملکرد ضعیف دوربین فیلمبرداری ، ویدیویهای ۷۲۰P خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ضعیف و متغیر
عدم تعبیه کلید اختصاصی دوربین و همین طور خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل نبود هیچگونه پوشش محافظی برای لنز

م بازدید : 15 یکشنبه 11 فروردین 1392 نظرات (0)

دریافت مستقیم شارژ ایرانسل

 

 

 

جدا از اندازه صفحه، این تصویر یک تلفن همراه را نشان می دهد که بسیار شبیه نسل قبلی گلکسی است و با یک دکمه " خانه" خرید شارژ مستقیم ایرانسل مستطیلی شکل کامل می شود.
از شواهدی که پیداست، موتورولا، از شارژر 3.300 خرید شارژ مستقیم ایرانسل MAH و از تکنولوژی Krait برای نمایشگر خود و 1.5 گیگاهرتزی،
گفته می شود که این دستگاه خرید شارژ مستقیم ایرانسل جدید یک صفحه نمایش 1920 در 1080 ، دوربین 13 مگاپیکسلی داشته و تلاش می کند که اپل را در جنگ تلفنهای هوشمند کنار بزند
در ماه ژانویه سامسونگ یک خرید شارژ مستقیم ایرانسل نام تجاری در اروپا با نام " اسکرول چشم" ثبت کرد که گفته می شود این امر به ویژگی جدید S4 برمی گردد.همچنین این نام تجاری در ماه فوریه در آمریکا ارائه شده و این سرویس را به عنوان یک نرم افزار اجرایی رایانه ای توصیف کرده که می تواند حرکات چشم را دنبال کند و صفحات روی نمایشگر دستگاه های موبایل از جمله تلفنهای موبایل، تلفنهای هوشمند و تبلتها را حرکت دهد.
به نظر می رسد که برای حمل گلکسی جدید خرید شارژ مستقیم ایرانسل نیاز به جیبهای بزرگتری داشته باشیم چرا که این تلفن از صفحه نمایش پنج اینچی برخوردار است و عملا در زمره فبلتها قرار می گیرد
این اسمارت فون را خرید شارژ مستقیم ایرانسل در ذیل ببینید.
قرار است روز 14 مارس تلفن جدید گلکسی S IV در نیویورک رونمایی شود.پردازنده گلکسی S4 چون نسخه قبلی S3 از ویژگی "توقف هوشمند" برخوردار است، به طوری که تشخیص می دهد چه زمانی کاربر خرید شارژ مستقیم ایرانسل به صفحه نگاه می کند.
گفته می شود که نام یونیورسال 5410 اسم رمز اگزینوس اوکتا 5410، پردازنده هشت هسته ای است که به کرات گفته شده بود قلب گلکسی جدید خرید شارژ مستقیم ایرانسل را تشکیل می دهد.
این طور که از شواهد پیداست، قطعا ؛ ال جی می خواهد، از کوچک به بزرگ شروع کند و رقیبان خود را خرید شارژ مستقیم ایرانسل کنار بزند، که اول با هم وطن خود سامسونگ
ال جی، خواهان این است که گلکسی نوت خرید شارژ مستقیم ایرانسل ساخته شرکت سامسونگ، دیگر به فروش نرسد. این شرکت همچنین به علت لطمه هایی که به این شرکت، سامسونگ زده است،
همه ما شرکت سامسونگ را میشناسیم و اگر بخواهیم بین شرکت های سازنده گوشی، یکی را به عنوان برترین شرکت سازنده گوشی، انتخاب کنیم، مسلما سامسونگ را انتخاب می کنیم. خرید شارژ مستقیم ایرانسل
این تصاویر شب خرید شارژ مستقیم ایرانسل گذشته در یک تالار گفتگوی اینترنتی چینی ظاهر شد و به نظر می رسد که نسخه آتی دستگاه آینده سامسونگ را که برای بازار چین تنظیم شده، نشان می دهد
سامسونگ نیز این شکایت خرید شارژ مستقیم ایرانسل را رد کرد است و به هیچ عنوان نمی پذیرد.
از دیگر ویژگیهای قابل انتظار این دستگاه خرید شارژ مستقیم ایرانسل سیستم ردیابی حرکات چشم است که به کاربر این امکان را می دهد که تنها با نگاه کردن به صفحه نمایش، صفحات اینترنتی را بالا و پایین کند.
این دستگاه که به آن 'GT-I9502' می گویند ظاهرا برای اپراتور چینی یونیکام تنظیم شده و گفته شده است که از یک پردازشگر 1.8 گیگاهرتزی یونیورسال 5410 ، 2 گیگابایت رم و پردازشگر گرافیکی خرید شارژ مستقیم ایرانسل 544 مگابایت پاور وی آر SGX برخوردار است.
این تصاویر در شرایطی لورفته است که قرار است این دستگاه روز پنجشنبه 14 مارس ( 24 اسفند ماه) در نیویورک رونمایی خرید شارژ مستقیم ایرانسل شود.
تنها خرید شارژ مستقیم ایرانسل شرکتی، که از یاد ما به گونه ای رفته است، موتورولا است، اما این شرکت، به تازگی گوشی جدیدی از خود رونمایی کرد.
با تغییر جهت زاویه کاربران، کیفیت تصویر عوض نمی شود و سامسونگ در این مورد برای فروش خرید شارژ مستقیم ایرانسل دروغ گفته است.
این گوشی با نام، Motorola Droid Razr با صفحه 4.5 اینچی، البته HD خرید شارژ مستقیم ایرانسل و سیستم عامل اندروید جیمیل منتشر شد.
Snapdragon S4 Plus استفده خرید شارژ مستقیم ایرانسل می کند.
به گزارش مشرق به نقل از مهر، این تصاویر اگر واقعی باشند، چندین شایعه گسترده درباره ویژگهای این تلفن همراه را خرید شارژ مستقیم ایرانسل از جمله صفحه نمایش 5 اینچی آن را تأیید می کند.
این دستگاه دارای یک خرید شارژ مستقیم ایرانسل صفحه نمایش 1920 در 1080 و دوربین 13 مگاپیکسلی است و آماده جهش پرسرعت در میدان جنگ تلفنهای هوشمند با اپل است.
طی، شکایت نامه ای که خرید شارژ مستقیم ایرانسل از جانب ال جی صورت گرفته است. به سه مورد اشاره کرده است، این مشکل، گله از این است که تکنولوژی که در نمایشگر استفاده می شود،
مشخصات کامل این اسمارت فون همچنان ارائه نشده است و به محض، ارائه شدن در خرید شارژ مستقیم ایرانسل تاپیکی بنده قرار میدهم، اما می توانید عکس
پیشتر یک کارمند سونی در گفتگو با نیویورک تایمز گفته بود که این تلفن از سیستم ردیابی حرکات چشم استفاده می کند و می تواند تشخیص دهد که کاربر می خواهد به کدام قسمت صفحه خرید شارژ مستقیم ایرانسل برود.
خصارت می خواهد. بر اساس این عمل، ال جی روزانه، اگر سامسونگ به فروش خود ادامه دهد، $933.000 باید، خرید شارژ مستقیم ایرانسل به او بدهد و خصارت خود را جبران کند.
این شرکت، توسط، یکی دیگر از شرکت های خرید شارژ مستقیم ایرانسل سازنده گوشی، یعنی ؛ ال جی مورد حمله واقع شده است.
شروع کرده خرید شارژ مستقیم ایرانسل است.

م بازدید : 13 شنبه 10 فروردین 1392 نظرات (0)

دریافت مستقیم شارژ ایرانسل

 

 

 

او با بیان این‌که ممنوعیت ثبت سفارش رایانه و موبایل برداشته شده است، گفت: هم‌اکنون برخی قطعات رایانه در داخل کشور تولید می‌شود که از جمله آنها موس و کی‌برد است، بنابراین ثبت سفارش این کالاها ممنوع است اما درباره بقیه کالاها محدودیتی وجود ندارد. خرید شارژ ایرانسل
به گزارش میهن صنعت معاون مدیر کل دفتر مقررات واردات و صادرات سازمان توسعه تجارت اعلام کرد: کالاهایی که نمونه داخلی ندارند منعی برای ثبت سفارش نخواهند خرید شارژ ایرانسل داشت.
پیش از این 73 قلم کالا نیز در خرید شارژ ایرانسل فهرست "صادرات ممنوع" و صادرات به شرط پرداخت عوارض قرار گرفته بودند.
به گزارش ایسنا، به تازگی فهرستی از 77 قلم کالا توسط خرید شارژ ایرانسل سازمان توسعه تجارت اعلام شده که ثبت سفارش واردات آن‌ها متوقف است. خودرو، رایانه، لوازم خانگی، کیف و کفش، لوازم بهداشتی، و برخی محصولات کشاورزی از جمله این کالاها هستند.
این سوپرآمولدهای 5 اینچی 1080p قرار است در سه ماهه نخست سال جدید به مرحله تولید برسند. امسال، سال صفحه نمایش های 5 اینچی 1080p خواهد بود. اچ تی سی خرید شارژ ایرانسل و شارپ اخیرا اقدام به تولید این صفحه نمایش کرده اند و طبق گزارشات، ال جی و سونی نیز درحال کار بر روی اسمارت فون هایی با چنین قطعاتی می باشند.
هرچند جستجوگر اینترنت با امنیت بالایی آپدیت خواهد شد اما اینطور به نظر می رسد که ویندوزفون 7.8 همچنان از IE9 خرید شارژ ایرانسل به جای IE10 بهره خواهد برد. مزیت دیگر سیستم عامل آپدیت شده، ویرایشگر MP3 می باشد که از آن می توان برای ساخت صدای زنگ از روی آهنگ، استفاده کرد. همچنین توسط این آپدیت، جمعا 20 رنگ برای سیستم فراهم خواهد شد.
میهن صنعت : معاون مدیر کل خرید شارژ ایرانسل دفتر مقررات واردات و صادرات سازمان توسعه تجارت اعلام کرد: کالاهایی که نمونه داخلی ندارند منعی برای ثبت سفارش نخواهند داشت.
برای آنهایی که در انتظار رسمی شدن اچ تی سی DROID DNA منحصر به وریزون هستند، خبرهای خوشی داریم. یک منبع خبری، تصویری از اچ تی سی Deluxe در توییتر خود منتشر کرده است. این اسمارت فون که هنوز رسما اعلان نشده است، قرار است با صفحه نمایش 5 اینچی 1080p، خرید شارژ ایرانسل به صورت بین المللی عرضه شود.
اچ تی سی Deluxe خرید شارژ ایرانسل
رایانه و خرید شارژ ایرانسل موبایل از لیست کالاهای وارداتی ممنوع حذف شد
لاک اسکرین این ویندوزفون قابل تنظیم خواهد بود. کاربران با انتخاب یک برنامه همچون سرویس Live Apps ویندوزفون 8، قادر به آپدیت لاک اسکرین خرید شارژ ایرانسل به صورت دوره ای خواهند بود.
وی هم‌چنین با ابراز بی‌اطلاعی از چگونگی انتشار فهرست کالاهای ممنوعه وارداتی گفت: این فهرست را سازمان توسعه تجارت منتشر نکرده اما در حال حاضر این فهرست خرید شارژ ایرانسل در حال پالایش است.
امسال نیز رو به پایان است، و این مطلب حاکی از آن است که مراسم CES و MWC سال جدید نزدیک می باشند و همچنین کمپانی های مختلف، محصولات خود را اعلان خواهند کرد. شایعات، حاکی از اعلان صفحه نمایش سوپرآمولد 1080p سامسونگ می باشند. این صفحه نمایش سوپرآمولد، 4.99 اینچ، با وضوح 1080p و تراکم 441ppi پیکسل می باشد.اولین گوشی های بهره مند از صفحه نمایش 5 اینچی 1080p، اکنون در بازارهایی موجود می باشند اما این صفحه نمایش ها بر پایه LCD هستند. شایعه شده است که این صفحه نمایش جدید سامسونگ قرار است در گلکسی اس 4 به کار رود. هنوز معلوم نیست که این صفحه نمایش از ماتریکس PenTile استفاده خرید شارژ ایرانسل می کند یا RGB.
هنوز اطلاعی از زمان اعلان اچ تی سی Deluxe در دست نیست، اما نباید زمان زیادی تا اعلان آن باقی مانده باشد. اچ تی سی قطعا با چنین محصولی، فروش خود را افزایش خواهد داد. این گوشی از صفحه نمایش 5 اینچی full HD، خرید شارژ ایرانسل پردازشگر چهارهسته ای Snapdragon S4 Pro و رم 2 گیگابایتی که بهترین سخت افزار موجود برای آندروید می باشند، برخوردار خواهد بود.
صفحه فیس بوک ویندوزفون ایتالیا نیز حمایت از Rooms (ویژگی جدیدی خرید شارژ ایرانسل در ویندوزفون 8)، SmartGlass و Xbox Music را وعده داده است.تا زمانی که مایکروسافت ویندوزفون 7.8 را رسما اعلان نکرده است، اینها تنها اطلاعات قابل اطمینانی هستند که در دست می باشند.
ویندوزفون 7.8 خرید شارژ ایرانسل
سازندگان موبایل، گوشی های لمسی خود را به آپدیت 7.8 اضافه خواهند کرد. برای مثال، نوکیا حمایت خرید شارژ ایرانسل از فایل های رسانه ای مشترک را از طریق بلوتوث (برای فایل های محافظت شده بدون DRM) و ویرایشگر صدای زنگ را اضافه خواهد کرد و همچنین برنامه Contacts Transfer را آپدیت خواهد کرد.
احتمالا دارندگان ویندوزفون 7 فعلی برای دریافت آپدیت 7.8 مجبورند تا سه ماهه نخست سال جدید منتظر بمانند، اما حداقل می توانند از قابلیت های این آپدیت مطلع شوند. مایکروسافت وجود صفحه آغازینی را همچون ویندوزفون 8، با پنجره هایی که اندازه هایشان قابل تغییر است، رسما وعده داده است. خرید شارژ ایرانسل
همچنین سعید عباسپور قزوینی، مدیر کل دفتر مقررات خرید شارژ ایرانسل صادرات و واردات سازمان توسعه تجارت نیز با اشاره به این‌که هم‌اکنون ثبت سفارش واردات نوت‌بوک و تجهیزات رایانه آزاد و بلامانع است، گفت: تنها ثبت سفارش آن دسته از تجهیزات رایانه مانند ماوس، کیبورد و کیس که تولید داخلی آنها وجود دارد متوقف شده است.
ساسان خدایی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره‌ی آخرین تصمیم‌ها برای جلوگیری از واردات برخی کالاها گفت: تصمیم کلی این است که کالاهایی که نمونه مشابه داخلی ندارند یا تولید داخلی آنها کفاف نیاز مصرفی خرید شارژ ایرانسل را نمی‌دهد، منعی برای ثبت سفارش نداشته باشند

م بازدید : 18 شنبه 10 فروردین 1392 نظرات (0)

دریافت مستقیم شارژ ایرانسل

 

 

  شارژ مستقیم ایرانسل تومان
نوکیا ایکس۷-۰۰ شارژ مستقیم ایرانسل
گوشی با پوشش طلای ۱۸ عیار، صفحه‌کلید با مواد Ceramic-feel، صفحه نمایش ۲٫۴ اینچ لمسی و تفکیک ۲۶۲۱۴۴ رنگ، ۱۴۰ مگابایت حافظه داخلی، دوربین ۵ مگاپیکسل، فلاش، شبکه بیسیم، خروجی صدای استاندارد، رادیوی اف‌ام استریو، بلوتوث استریو و ... شارژ مستقیم ایرانسل
Nokia شارژ مستقیم ایرانسل 500
نوکیا ارو شارژ مستقیم ایرانسل
قیمت قدیم: شارژ مستقیم ایرانسل ۴۳۰,۰۰۰ تومان
گوشی با پردازنده یک گیگاهرتز، صفحه نمایش ۳٫۲ اینچ AMOLED لمسی با تفکیک ۱۶ میلیون رنگ، ۲ گیگابایت حافظه داخلی، مسیر‌یاب جی‌پی‌اس، دوربین ۵ مگاپیکسل، فلاش، فیلمبرداری با وضوح 720p، ثبت موقعیت جغرافیایی به همراه تصویر، حسگر شتاب‌سنج و مجاورت‌سنج، سیستم عامل Symbian Belle، شبکه بیسیم، خروجی صدای شارژ مستقیم ایرانسل استاندارد، رادیوی اف‌ام استریو، بلوتوث استریو و ...
نوکیا سی۲-۰۳ شارژ مستقیم ایرانسل
قیمت شارژ مستقیم ایرانسل قدیم: ۱,۹۰۰,۰۰۰ تومان
۵۵۰,۰۰۰ شارژ مستقیم ایرانسل تومان

Nokia C3-01 Gold شارژ مستقیم ایرانسل Edition
Nokia 700 شارژ مستقیم ایرانسل
نوکیا شارژ مستقیم ایرانسل ایکس۱-۰۱
قیمت قدیم: ۸۴۰,۰۰۰ تومان شارژ مستقیم ایرانسل
نوکیا ان۹ شارژ مستقیم ایرانسل
صفحه نمایش ۴ اینچ لمسی شارژ مستقیم ایرانسل AMOLED با وضوح بالا، دوربین ۸ مگاپیکسل، فیلمبرداری با وضوح 720p، تشخیص صورت، ۳۵۰ مگابایت حافظه داخلی، مسیر‌یاب جی‌پی‌اس، حسگر شتاب‌سنج و حسگر مجاورت‌سنج، سیستم عامل Symbian Anna OS، شبکه بیسیم، نمایش و ویرایش پرونده‌های آفیس و پی‌دی‌اف، رادیوی اف‌ام استریو، بلوتوث استریو، بلندگوهای
Nokia Oro شارژ مستقیم ایرانسل
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی GSMAria ، كمپانی نوكیا دو گوشی پیشرفته را در كنگره جهانی موبایل معرفی كرد كه این مدل ها نوكیا 105 و نوكیا 301 می باشند. نوكیا 105 مقرون به صرفه ترین گوشی نوكیا تا به امروز می باشد كه فقط 15 یورو قیمت دارد. این گوشی دارای شارژ مستقیم ایرانسل یك سری ویژگی های اصلی مانند صفحه نمایش رنگی ، رادیو FM ، چندین ساعت زنگدار ، ساعت سخنگو ، چراغ قوه و مقاومت در برابر گردوخاك و تراوش است. نوكیا 105 در رنگ مشكی و فیروزه ای در چین ، مصر ، هند ، اندونزی ، نیجریه ، روسیه ، ویتنام و سایر بازارها در آفریقا ، آسیا - اقیانوسیه و اروپا به فروش خواهد رسید.
Nokia Asha شارژ مستقیم ایرانسل 300
گوشی با سیستم عامل شارژ مستقیم ایرانسل Windows Phone 7.5 Mango، پردازنده ۱٫۴ گیگاهرتز، ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی، صفحه نمایش ۳٫۷ اینچ لمسی AMOLED با تفکیک ۱۶ میلیون رنگ، مسیر‌یاب جی‌پی‌اس، دوربین ۸ مگاپیکسل، فلاش ۲گانه، فیلمبرداری با وضوح 720p، ثبت موقعیت جغرافیایی به همراه تصویر، حسگر شتاب‌سنج و مجاورت‌سنج، شبکه بیسیم، خروجی صدای استاندارد، رادیوی اف‌ام استریو و ...
Nokia شارژ مستقیم ایرانسل C2-03
نوکیا شارژ مستقیم ایرانسل آشا ۳۰۰
امکان وجود دو سیم‌کارت، صفحه شارژ مستقیم ایرانسل نمایش TFT با تفکیک ۶۵۵۳۶ رنگ، چراغ‌قوه، رادیوی اف‌ام استریو، خروجی صدای استاندارد و ...
صفحه نمایش ۳٫۹ اینچ لمسی AMOLED با وضوح بالا، دوربین ۸ مگاپیکسل، فیلمبرداری با وضوح 720p، فوکوس اتوماتیک و لمسی، تشخیص صورت، ۱۶ یا ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی، پردازنده یک شارژ مستقیم ایرانسل گیگاهرتز، مسیر‌یاب جی‌پی‌اس، حسگر شتاب‌سنج و حسگر مجاورت‌سنج، سیستم عامل MeeGo OS، شبکه بیسیم، نمایش و ویرایش پرونده‌های آفیس و پی‌دی‌اف، بلوتوث استریو، خروجی تلویزیون و ...
امکان وجود دو سیم‌کارت به طور همزمان، صفحه نمایش ۶۵۵۳۶ رنگ ۲٫۶ اینچ لمسی، دوربین ۲ مگاپیکسل، رادیوی اف‌ام، ۱۰ مگابایت حافظه داخلی، بلوتوث استریو، شارژ مستقیم ایرانسل خروجی صدای استاندارد و ...
Nokia N9 شارژ مستقیم ایرانسل
Nokia شارژ مستقیم ایرانسل X7-00
۲۸۵,۰۰۰ شارژ مستقیم ایرانسل تومان
۶۹۵,۰۰۰ تومان شارژ مستقیم ایرانسل
نوكیا 301 ویژگی های پیشرفته تری دارد كه از آنها می توان به صفحه نمایش 2.4 اینچ ، دوربین 3.2 مگاپیكسل با یك سری ویژگی های خاص دوربین كه از قابلیت Lenses در گوشی های Lumia گرفته شده است ، مرورگر Xpress نوكیا و ارتباط 3.5G اشاره كرد. نوكیا 301 در رنگ های فیروزه ای ، مشكی ، ارغوانی ، زرد و سفید با قیمت 65 یورو شارژ مستقیم ایرانسل موجود می شود. این گوشی در آفریقا ، آسیا - اقیانوسیه ، اروپا ، هند ، خاورمیانه و امریكای لاتین در سه ماهه دوم سال جاری به فروش می رسد. یك نسخه دوسیمكارته جداگانه از این گوشی نیز وجود دارد.
نوکیا ۷۰۰ شارژ مستقیم ایرانسل
پردازنده با فرکانس یک گیگاهرتز، صفحه نمایش ۳٫۲ اینچ لمسی و تفکیک ۱۶ میلیون رنگ، ۲ گیگابایت حافظه داخلی، مسیر‌یاب جی‌پی‌اس، دوربین شارژ مستقیم ایرانسل ۵ مگاپیکسل، ثبت موقعیت جغرافیایی به همراه تصویر، حسگر شتاب‌سنج و مجاورت‌سنج، سیستم عامل Symbian Anna OS، شبکه بیسیم، خروجی صدای استاندارد، رادیوی اف‌ام استریو، بلوتوث استریو و ...
گوشی با طراحی لوکس، پوشش طلای ۱۸ عیار، استفاده از یاقوت و چرم در بدنه گوشی، ۸ گیگابایت حافظه داخلی، شارژ مستقیم ایرانسل صفحه نمایش ۳٫۵ اینچ لمسی AMOLED با وضوح بالا، دوربین ۸ مگاپیکسل، فیلمبرداری با وضوح 720p، تشخیص صورت، مسیر‌یاب جی‌پی‌اس، فرستنده رادیویی، حسگر شتاب‌سنج و حسگر مجاورت‌سنج، سیستم عامل Symbian Anna OS، شبکه بیسیم، نمایش پرونده‌های آفیس و پی‌دی‌اف، رادیوی اف‌ام استریو، خروجی تلویزیون، بلوتوث استریو، بلندگوهای استریو و ...
۱۵۴,۰۰۰ تومان شارژ مستقیم ایرانسل
نوکیا شارژ مستقیم ایرانسل ۵۰۰
نوکیا سی۳-۰۱ گلد شارژ مستقیم ایرانسل ادیشن
Nokia X1-01 شارژ مستقیم ایرانسل
نوکیا لومیا شارژ مستقیم ایرانسل ۸۰۰
Nokia Lumia شارژ مستقیم ایرانسل

 

تعداد صفحات : 30

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 291
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 55
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 123
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 123
  • بازدید ماه : 171
  • بازدید سال : 174
  • بازدید کلی : 12,462