loading...
خرید شارژ ایرانسل
م بازدید : 18 دوشنبه 02 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

دریافت مستقیم شارژ ایرانسل

 

 

اما می توان اینطور قلمداد کرد که 30 دلارتنها برای مینی تبلت هایی با صفحه نمایش کوچکتر از 10.8 اینچ است که انتظار می رود تا خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل پایان امسال به دست کاربران برسد.
در صورت مجرم شناخته شدن سامسونگ در این پرونده، بی شک می‌تواند خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل دردسرهایی را برای آنها در پی داشته باشد.
ساعت مچی SPH-WP10 سامسونگ که امکان برقراری تماس تلفنی را داشت.اما حالا با پلتفرم اندورید امکان ساخت یک ساعت هوشمند تمام عیار میسر شده است و براساس اظهارات تازه مدیر بخش موبایل سامسونگ احتمالا امسال شاهد خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ساعت هوشمند سامسونگ خواهیم بود.
جالب اینجاست که این کمپانی نام‌آشنای کره‌ای پیشتر در اوایل سال جاری نیز به دلیل گمراه کردن مصرف کنندگان پیرامون قابلیت‌های دوربین Galaxy Y Duos از سوی این کمیسیون جریمه شده بود.پی‌سی ورلد و فون آرنا گزارش خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل کرده‌اند که سامسونگ، این موضوع را قبول نموده و اعلام کرده که ارسال نظرات با نام افراد ناشناخته و بر علیه کمپانی‌های دیگر را تکرار نخواهد کرد.
در صورت اثبات اتهام سامسونگ آنها می‌بایست خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل حداکثر تا سقف 25 میلیون دلار تایوان (معادل 835 هزار دلار امریکا) را به عنوان جریمه پرداخت نمایند. با این وجود، در واکنش به این اخبار، شرکت کره‌ای سامسونگ اعلام کرده که این «حادثه‌ی ناگوار» بر خلاف «اصول بنیادین» سامسونگ است.
البته من نمی گویم که مایکروسافت آتش به مال خود زده است چرا که اعتقاد دارم فروش 8/Windows RT خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل برای نسخه خانگی آن بوده است.وال استریت ژورنال به نقل از فردی که نامش ذکر نشده نوشت: مایکروسافت 30 دلار در ازای هر نسخه برای کاربرانش برای استفاده در رایانه های شخصی و تبلتها (با صفحه نمایش در اندازه های مختلف) در نظر گرفته است.
گفتنی است در ویندوز قبلی که خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل مایکروسافت مجبور شد 120 دلار برای هر نسخه تعیین کند,قیمت می توانست تا 200 و 300 دلار نیز تعیین شود اما امروز در مورد عصر به اصطلاح بعد از پی سی منطقی نیست.
مینی تبلتهای مبتنی بر ویندوز ۸ می آیند، نت خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل بوکها باز می گردند؟
در ویندوز 7، مایکروسافت قیمتهایش را برای هر نسخه کاهش داد که دلیل اش این بود که در آن زمان جلوی پیش افتادن لینوکس را بگیرد. به موازات آن این اقدام مایکروسافت نیز در شکستن قیمت OEM ها در ویندوز 8 و مینی تبلتها را می توان با هدف خنثی خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل کردن سیستم های آندرویدی تعبیر کرد.
وال استریت ژورنال گزارش داد خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل اوایل این هفته مایکروسافت ، ویندوز 8 همراه با آفیس خود را به شرکای سازنده، با تخفیف قابل توجهی (قیمت هر نسخه 30 دلار ) به جای 120 دلار ویندوز 8 ارایه می دهد.
پیش از این، شایعاتی در رابطه با ساعتی به نام Galaxy Altius منتشر شده بود و تصاویری از رابط کاربری آن بدست خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل آمده بود. مدیر بخش موبایل سامسونگ اطلاعات بیشتری در رابطه با پروژه ساعت هوشمند این شرکت بیان نکرده است.
به احتمال دیگر، همانطور که Paul Thurrott در SuperSite اقرار کرد که 30 دلاری که در مورد آن صحبت شد به نقل از وال استریت ژورنال,ممکن است قیمت پیشنهادی مایکروسافت برای مینی تبلتهایی باشد که برای ویندوز RT ساخته شده است (و نه8) به خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل همراه آفیس 2013 RT.
این در حالی است که اسنادی که به صورت آنلاین منتشر شده‌، نشان خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل می‌دهد که این کمپانی دانش‌آموزان و دانشجویان را به صورت ناشناس به کار گرفته تا از محصولات سامسونگ تعریف و تمجید کرده و در عین حال به انتقاد از تولیدات HTC بپردازند.
اگر 30 دلار فقط برای صفحه نمایش کوچکتر باشد، در مورد مایکروسافت اذعان این واقعیت اجتناب ناپذیر است که تمایل دارد دستگاه هایی با صفحه نمایش کوچکتر از خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل رایانه های شخصی با صفحه نمایش بزرگتر، ارزان تر باشد.
کمتر و کمتر شدن خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل OEM ها ,علاقه مندان به ویندوز RT را بیشتر می کند و ممکن است افرادی با درآمد پایین تر به فکر استفاده از ویندوز RT بیفتند.
پس از آنکه شکایات متعددی به کمیسیون تجارت منصفانه‌ی تایوان ارائه شد، این کمیسیون خود را موظف دانست تا آن را پیگیری و تا حصول نتیجه‌ی قانونی دنبال نماید. این اقدام موجب شده تا خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل سامسونگ کلیه اقدامات بازاریابی خود را در حال حاضر در این منطقه متوقف کند که شامل ارسال نظرات ناشناس نیز می‌شود.
شواهد نشان می‌دهند که اپل تنها تولیدکننده موبایل نیست که بر روی ساخت ساعت هوشمند کار می‌کند. خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل بلومبرگ گزارش کرده که مدیر بخش موبایل سامسونگ، لی‌یانگ رسما تایید نموده که شرکتش در حال توسعه و طراحی ساعت مچی هوشمند است. او گفته که مدت‌هاست در حال کار بر روی ساعت هوشمند هستند و همچنین اذعان داشته که سامسونگ سخت در تلاش است تا این محصول را هر چه سریعتر وارد بازار کند.
سامسونگ سال‌ها است خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل که در زمینه طراحی و ساخت ابزارهای پوشیدنی فعالیت می‌کند اما تا به امروز نتوانسته در این زمینه موفق باشد. در سال 1999 این کمپانی اولین ساعت مچی که کار تلفن همراه را نیز انجام می‌داد، با نام SPH-WP10 وارد بازار کرد. پس از آن در سال 2009 نیز ساعت دیگر با نام S9110 که تصویر آن را در ابتدای مقاله مشاهده کردید وارد بازار شد. این ساعت دارای صفحه لمسی، بلوتوث و امکان همگام سازی ایمیل‌ها با اوت‌لوک بود. S9110 حدود 470 دلار قیمت داشت و هیچ وقت

م بازدید : 15 یکشنبه 01 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

دریافت مستقیم شارژ ایرانسل

 

 

 

• دقت کنید که آهنگ پیشواز شما در تنظیمات گوشی شما ذخیره نمی شود، بلکه در شبکه تلفن همراه ایرانسل قرار می گیرد. بنابراین مهم نیست که گوشی شما ساخت کدام شرکت است یا مدل و قابلیت‌های آن چیست. شما خرید شارژ ایرانسل می توانید با هر نوع گوشی ای از این سرویس استفاده کنید.
• پس از خرید، یک پیام کوتاه تایید برای اشتراک سرویس و یک پیام کوتاه تایید برای خرید آهنگ پیشواز دریافت خواهید کرد و ظرف چند دقیقه اولین آهنگی که خریداری می‌کنید به طور پیش‌فرض برای تمامی تماس‌گیرندگان خرید شارژ ایرانسل شما تنظیم خواهد شد.
خرید شارژ ایرانسل ارسال پیام کوتاه برای خرید / حذف رایگان است.
خرید شارژ ایرانسل آهنگ پیشواز زنگ گوشی تلفن همراه شما نیست!
جشنواره برف از اول دی‌ماه آغاز شده و تا پایان اسفند ماه ۹۱ ادامه دارد. قیمت سیم کارت دیتا و اعتبای رایتل ۲۰ هزار تومان و خرید شارژ ایرانسل قیمت سیم‌کارت‌های دائمی رایتل ۱۲۰ هزار تومان است.
فقط هزینه خرید را می پردازید! خرید شارژ ایرانسل
چند نکته خرید شارژ ایرانسل مهم:
تاکنون هرکسی که با شماره ایرانسل شما تماس می گرفت، تا قبل از اینکه شما به تماس جواب دهید، خرید شارژ ایرانسل صدای «بوق…بوق» معمولی را می شنید. سرویس آهنگ پیشواز ایرانسل، یک سرگرمی و فناوری نوین است که به شما امکان تغییر این صدا را می دهد.
آهنگ پیشواز خرید شارژ ایرانسل چیست؟
از این پس و با استفاده از سرویس آهنگ پیشواز، دیگر مجبور نیستید که تماس گیرندگان تان را با صدای معمولی «بوق…بوق» در انتظار بگذارید. بلکه می توانید این صدا را برای کسانی که با خرید شارژ ایرانسل شما تماس می‌گیرند، مطابق میلتان به یک قطعه موسیقی یا آهنگ خاص تغییر دهید.
اپل خرید شارژ ایرانسل یا سامسونگ؟
این اپراتور روی سیم‌کارت‌های خود سرعت ۱۲۸ و ۵۱۲ کیلوبیت بر ثانیه را ارائه می‌کند و هم‌اکنون خرید شارژ ایرانسل روی سیم‌کارت‌های دیتا و دائمی اینترنت یک مگابیت بر ثانیه ارائه کرده است.
جدال سامسونگ و خرید شارژ ایرانسل اپل… کره‌ای‌ها می‌تازند
در صورت استفاده از سرویس آهنگ پیشواز ایرانسل، توجه داشته باشید که در حالت پخش تک آهنگی بلافاصله بعد از اتمام دوره اعتبار آخرین آهنگ پیشواز فعال بر روی خط شما، ایرانسل بطور خودکار نسبت به تمدید آخرین آهنگ برای یک دوره مشابه(با قیمت روز) اقدام خواهد کرد. همچنین در حالت پخش چند خرید شارژ ایرانسل آهنگی، بلافاصله بعد از اتمام دوره اعتبار هر یک از آهنگ ها، ایرانسل بطور خودکار نسبت به تمدید هر یک از آنها برای مدتی مشابه دوره انتخابی قبل(با قیمت روز) اقدام خواهد کرد. در صورت عدم تمایل به تمدید سرویس آهنگ پیشواز پیش از پایان دوره اعتبار آن، نسبت به حذف آن اقدام نمایید. به خاطر داشته باشید که در صورت تمدید خودکار سرویس آهنگ پیشواز روی خط شما، هزینه فعالسازی مجدد آن از اعتبارشما کسر و یا به صورتحساب سیم کارت دائمی شما افزوده خواهد شد.
درباره خرید شارژ ایرانسل پیشواز ایرانسل بیشتر بدانیم
• آهنگ پیشواز برای شما پخش نخواهد شد، بلکه برای خرید شارژ ایرانسل کسانی که با شما تماس می‌گیرند (از تمامی خطوط) پخش می‌شود.
• استفاده از سرویس آهنگ پیشواز، هزینه ماهیانه، هزینه فعال‌سازی یا هزینه خرید شارژ ایرانسل تغییر تنظیمات ندارد و تنها هزینه آن، هزینه خرید هر آهنگ برای یک دوره زمانی مشخص است.
• در صورت حذف آهنگ، امکان بازگرداندن هزینه آن به خرید شارژ ایرانسل شما وجود ندارد.
ایرانسل می کوشد با ارائه سرویس های متنوع و کاربرد های جدید و جذاب برای تلفن همراه، جامعه ایرانی را با خرید شارژ ایرانسل فناوری روز دنیا همراه کند. ایرانسل در جدیدترین گام خود، یکی از جذاب ترین فناوری های شبکه تلفن همراه را به ایرانیان عرضه می کند.
اینترنت پرسرعت ۱ مگابایتی خرید شارژ ایرانسل برای رایتل
براساس گزارش های موسسه تحقیقاتی ComScore ، شرکت کره‌ای سامسونگ، همچنان جایگاه خرید شارژ ایرانسل برتر خود در بازار گوشی های موبایل در ایالات متحده را حفظ و تقویت می کند. این کمپانی در نوامبر ۲۰۱۲ حدود ۲۶٫۹ درصد کل مشترکین موبایل در این کشور را در دوره سه ماهه به خود اختصاص داد که در مقایسه با دوره سه ماهه قبل ، افزایش ۱٫۲ درصدی را نشان می دهد.
• در صورتی که برای تغییر تنظیمات یا دریافت اطلاعات (مانند فهرست آلبومتان) از روش پیام کوتاه استفاده کنید، هزینه ارسال هر پیام کوتاه مطابق طرح تعرفه فعال در حسابتان محاسبه خرید شارژ ایرانسل می‌شود. سایر روش‌های استفاده از این سرویس رایگان است.
رایتل برای اولین بار در کشور در جشنواره زمستانی برف خود روی سیم‌کارت تلفن همراه اینترنت پر سرعت ۱ مگابیت بر ثانیه‌ای ارائه خرید شارژ ایرانسل می‌کند.
در این دوره زمانی اپل در جایگاه دوم قرار گرفت. در حالی که سهم بازار آن ۱۸٫۵ درصد بود. ال جی الکترونیک نیز با ۱۷٫۵ درصد سهم بازار در جایگاه سوم جای گرفت. سهم بازار ال جی در پایان آگوست ۲۰۱۲ حدود ۱۸٫۲ درصد بود. کمپانی ComScore اظهار داشت که سیستم عامل اندروید گوگل در فاصله ماه های سپتامبر تا نوامبر ۲۰۱۲ ، ۱٫۱ درصد از سهم بازار را بدست آورد که نشان می دهد ۵۳٫۷ درصد گوشی های هوشمند در آمریکا دارای این سیستم عامل می باشند. iOS اپل در ۳۵ درصد گوشی خرید شارژ ایرانسل ها بارگذاری شده بود در حالی که پلت فرم بلک بری Research In Motion با ۷٫۳ درصد سهم بازار در جایگاه سوم قرار گرفت.
اینترنت پر سرعت خرید شارژ ایرانسل در سیم‌کارت‌های رایتل

م بازدید : 13 یکشنبه 01 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

دریافت مستقیم شارژ ایرانسل

 

 

 *از آب زیاد برای پاك كردن صفحه نمایش استفاده نكنید، اگر هم نیازی به استفاده از آب داشتید بهتر است ابتدا آب را به پارچه بزنید. هیچ گاه به طور مستقیم آب را روی صفحه نمایش‌تان نریزید. نكته بسیار مهم دیگری كه باید در اینجا به آن دقت كنید، خاموش كردن گوشی پیش از پاك كردن آن با خرید شارژ ایرانسل آب است.
كارهایی خرید شارژ ایرانسل كه نباید انجام دهید
کد 999 خرید شارژ ایرانسل در تلفنهای BellSouth
قطعأ در صورتی که کدهای پیش خرید شارژ ایرانسل فرض را تغییر ندهید ، این امکان را مهیا میسازید تا افراد دیگر با استفاده از کدهای پیش فرض کارخانه ای فوق بر روی پیام های شما مدیریت داشته باشند.
حال در صورتی که در سفر باشید با برقراری تماس با تلفن ثابت ، پس از رفتن تلفن بر روی منشی و شنیدن صدای بوق ، کافیست ابتدا دکمه * را بزنید. سپس خرید شارژ ایرانسل کد دو رقمی که خودتان قرار داده اید را وارد کنید تا قسمت مدیریت منشی تلفنی شوید. حال میتوانید از همان راه دور و تلفنی که با آن تماس گرفته اید پیغام ها را بشنوید و یا آنها را پاک کنید.
اما موضوعی که در اینجا اهمیت دارد مسئله امنیتی و حریم شخصی خرید شارژ ایرانسل هر فرد است.
به دلیل تنوع گوشیها طبعأ امکان تشریح راه هر کدام وجود ندارد خرید شارژ ایرانسل و اما روش انجام این کار قطعأ در دفترچه راهنمای تلفن وجود دارد.
به عنوان مثال در مدل KX-TGA660B ابتدا به مسیر زیر بروید: خرید شارژ ایرانسل
اکنون با ورود به قسمت Remote Code میتوانید یک کد دو رقمی را قرار داده و ذخیره خرید شارژ ایرانسل کنید.
به طور عمده قصد داریم تا در این ترفند شما را با قابلیت چک کردن منشی تلفنی از راه دور آشنا کنیم. ترفندی که همان طور ذکر شد به وسیله آن به نوعی میتوانید به درون منشی تلفنی تلفن های دیگر نفوذ خرید شارژ ایرانسل کنید.ابتدا دقت کنید کلیه آموزش های داده شده تنها جنبه آموزشی دارد. قطعأ با استفاده از این آموزش ها بسیاری افراد استفاده مثبت کرده و بر دانسته هایشان اضافه میشود و میتوانند از نفوذ دیگران به تلفن خودشان جلوگیری کنند. طبعأ پیامدهای منفی نیز به دنبال خواهد داشت. وب سایت ما هیچ مسئولیتی را در ازای استفاده نابجا از این ترفندها نخواهد داشت.
پس دقت کنید خرید شارژ ایرانسل فراوان کنید که این کد دو رقمی را در اختیار هیچ کس قرار ندهید.
تمیز كردن صفحه نمایش تبلت و گوشی‌ها كار بسیار ساده‌ای است؛ زیرا برای انجام این كار به وسیله و ابزاری خاص نیازی نیست. البته نكته بسیار مهم در این ارتباط، دانستن این نكته است كه بسیاری از پارچه‌ها و مواد تمیزكننده به خودی خود می‌تواند به صفحه نمایش آن خرید شارژ ایرانسل آسیب برساند. به همین منظور فقط كافی است با برخی از این راهكارها كه در زیر به آنها اشاره می‌كنیم، آشنا شوید.
این قابلیت در اکثر گوشی های دارای پیغام گیر وجود دارد. تلفن های پاناسونیک KX-TG6502B ، KX-TG6500 ، KX-TG-6502 ، KX-TG5438 ، KX-TG5439 ، KX-TG5471S ، KX-TG5439S ، KX-TGA660B خرید شارژ ایرانسل و ... از این نوعند. به وسیله این قابلیت به عنوان مثال اگر شما در سفر باشید خواهید توانست پیغام های ضبط شده بر روی تلفن ثابتتان را بشنوید و آنها را مدیریت کنید.
اما نحوه این کار خرید شارژ ایرانسل چگونه است؟
کد 11* پس از شنیدن صدای بوق در خرید شارژ ایرانسل تلفنهای پاناسونیک (100% تست شده)m کد 0000* پس از شنیدن صدای بوق در تلفنهای قدیمی تر
همان طور که دیدید کافی است با پس از رفتن بر روی پیغام گیر کافی است دو خرید شارژ ایرانسل رقم تنظیم شده را وارد نمود تا بتوانید پیغام های ضبط شده را گوش کنید.
کد 080 در طول پخش صدای منشی خرید شارژ ایرانسل در تلفنهای Uniden
کد 500 خرید شارژ ایرانسل در تلفنهای AT&T
کد 0123 پس از شنیدن صدای بوق در پیغام خرید شارژ ایرانسل گیرهای GE 2-9869
چک کردن پیغامهای ذخیره شده در منشی تلفنی از خرید شارژ ایرانسل راه دور
مدت زمانی است که نسل تلفن های ثابت در کشور ما تغییر کرده است. پس از وارد شدن تکنولوژی نمایش شماره تماس گیرنده تلفن های با این قابلیت وارد کشور شدند. تلفنهایی از شرکت هایی مثل پاناسونیک که علاوه بر داشتن قابلیت های خرید شارژ ایرانسل متعدد ، منشی تلفنی یا Answering Machine را نیز به همراه دارند. حتماً شما نیز تاکنون با پیغام های انگلیسی که به شکل پیش فرض بر روی این نوع تلفن ها قرار داده شده است برخورد داشته اید. هم اکنون قصد داریم ترفندهای مخفی این نوع تلفن ها و قسمت منشی تلفنی آنها را به شما معرفی کنیم. (با استفاده از این ترفند شما میتوانید عملأ منشی تلفنی تلفن های ثابت را هک کنید!)
*هیچ گاه از پارچه‌های زبر و دستمال كاغذی استفاده نكنید، چرا كه مواد به كار رفته در آنها باعث خراش صفحه نمایش گوشی‌تان خواهد شد. هر چند چنین خراش‌هایی ممكن است در ابتدا كوچك باشد و زیاد به چشم نیاید، ولی به مرور زمان عمق بیشتری پیدا خرید شارژ ایرانسل می‌كند. در عوض از پارچه‌های مایكروفیبری استفاده كنید. این پارچه‌ها مخصوص پاك كردن سطوح حساس طراحی شده است.
البته با وجود قابلیت Caller ID این موضوع خرید شارژ ایرانسل نیز تا حدودی قابل شناسایی است.
*هیچ گاه از مواد شیمیایی شامل آمونیاك یا مواد پاك‌كننده حاوی الكل استفاده نكنید. اگر هم به مایعی نیاز داشتید، می‌توانید خرید شارژ ایرانسل مقداری آب روی پارچه‌ای كه قصد دارید با آن صفحه نمایش‌تان را تمیز كنید، بریزید. علاوه بر این شما می‌توانید از محلول‌های خاص همانند iKlenz برای پاك كردن گوشی‌تان استفاده كنید؛ زیرا چنین محلول‌هایی از سوی كمپانی‌هایی بزرگ همچون اپل ساخته شده و تائید می‌شود.
بسیاری از افراد از این موضوع اطلاعی ندارند و پس از خرید تلفن و نهایتأ وصل آن دیگر کاری به تنظیمات داخلی آن ندارند. در نتیجه این قسمت بر روی تنظیمات کارخانه ای خرید شارژ ایرانسل باقی میماند.
کد 123* پس از شنیدن صدای بوق خرید شارژ ایرانسل در تلفنهای موتورولا
Menu > Intial Settings > خرید شارژ ایرانسل Set Answering
در سری گوشی های پاناسونیک این موضوع خرید شارژ ایرانسل بسیار شبیه به هم است.
کد 19# در در طول پخش صدای خرید شارژ ایرانسل منشی در تلفنهای سونی و VTech
در زیر تعدادی از کدهای کارخانه ای مربوط به قسمت چک کردن از خرید شارژ ایرانسل راه دور پیغام های گوشی را معرفی میکنیم:

م بازدید : 15 یکشنبه 01 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

دریافت مستقیم شارژ ایرانسل

 

 

 

 این طور که اعلام شده این محصول را در سه ماهه دوم شارژ مستقیم ایرانسل سال ۲۰۱۲ در بازار خواهیم دید، اما سونی همچنان قیمت آن را محرمانه نگه داشته است.‬
بنابر گزارش فارنت، این شرکت رسما در صفحات توئیتر و فیس‌بوک خود اعلام کرده است که هواداران سونی اریکسون منتظر یک خبر بزرگ در هفته آینده باشند که به احتمال فراوان در نمایشگاه Ces2012 رخ خواهد داد و حتی چندین تصویر تبلیغاتی نیز شارژ مستقیم ایرانسل در همین رابطه منتشر کرده است.
بر روی این تلفن همراه علاوه بر پورت USB شما پورت HDMI را هم برای تماشای فیلم و عکس های گوشی بر روی تلویزیون و نمایشگرهای بزرگ در اختیار دارید. طبق اعلام سونی باتری این موبایل تا ۶.۵ ساعت مکالمه شما را همراهی خواهد کرد. اما متاسفانه سیستم شارژ مستقیم ایرانسل عامل آن هنگام عرضه اندروید 2.3.7 نان زنجبیلی است و در نیمه دوم ۲۰۱۲ به اندروید 4‪.‬0 ارتقا خواهد یافت.
در حال حاضر Galaxy Note 10.1 LTE در سه رنگ قرمز،سفید و مشکی در دسترس است. بر اساس برخی گزارش ها سامسونگ ممکن است رنگ قرمز ارغوانی را در سطح جهانی عرضه کند ،اما شاید شارژ مستقیم ایرانسل هم این اتفاق رخ ندهد!
رنگ جدید احتمالا مخاطبان زن را هدف قرار داده. جدای از شارژ مستقیم ایرانسل تغییر رنگ، سایر مشخصات Galaxy Note 10.1 LTE در نسخه ی اصلی باقی خواهد ماند.
‎همچنین هدیه سونی به همراه این گوشی، اسمارت داک وسوسه انگیز آن است. با قرار دادن گوشی اکسپریا P بر روی داک جادویی سونی و اتصال آن با کابل HDMI به یک تلویزیون HD، شما یک مدیا سنتر عالی در اختیار دارید که با محتوای موجود روی گوشی حسابی سرگرم شوید. علاوه بر این نگران شارژ گوشی هنگام کار با این داک نیستید، زیرا از طریق همان کابل HDMI گوشی تان نیز شارژ می شود. از همه مهمتر اینکه با استفاده از ورودی USB داک می توانید موس و صفحه کلیدی به آن متصل کرده و سپس داک را با کابل HDMI به تلویزیون وصل کنید. حالا به همین راحتی Xperia P شما تبدیل به یک مینی کامپیوتر اندرویدی شده شارژ مستقیم ایرانسل است!
معرفی قدرتمند ترین تلفن همراه شرکت سونی اریکسون در هفته شارژ مستقیم ایرانسل پیش رو + عکس
‎‫این گوشی که پیش تر با نام رمز Nyphon شناخته می شد، از نمایشگر ۴ اینچی WhiteMagic و بدنه آلومینیومی بهره می برد. این تکنولوژی جدید صفحه نمایش ظاهراً بر روی کیفیت تصویر در فضای باز تمرکز دارد. قابلیت NFC، خروجی HDMI و دوربین ۸ مگاپیکسلی با کیفیت full HD نیز از دیگر قابلیت شارژ مستقیم ایرانسل های آن است.‬
اینکه یکی از تلفن های همراه سونی که پتانسیل بسیار خوبی برای گسترش در بازار دارد و ایده جذاب پلی استیشن شارژ مستقیم ایرانسل موبایل را با خود یدک می کشد، اینگونه از دور رقابت خارج شود، کمی عجیب به نظر می رسد. البته گفته می شود که سونی پس از انتشار نسخه بتای ROM خود و تست آن توسط داوطبان، متوجه ایراد در اجرای بازی ها درون ICS شده و چنین تصمیمی را اتخاذ کرده است. هرچند که این شرکت رام بتای بستنی حصیری برای اکسپریا پلی را منتشر کرده و می گوید که کاربران حرفه ای و توسعه دهندگان با مسئولیت خودشان می توانند از آن استفاده کنند.
سونی هم مانند بسیاری از موبایل های امسال از دست شارژ مستقیم ایرانسل درز اطلاعات قبل از موعد در امان نماند و شاید در ظاهر چیز زیادی برای رونمایی در MWC نداشت‫.‬ اما همیشه حضور مدیران یک شرکت با محصول جدیدی در دست بر روی صحنه هیجان انگیز است، آن هم چیزی به زیبایی Xperia U‫.‬ یک تلفن همراه هوشمند با صفحه نمایش ۳.۵ اینچی Reality Display و پردازنده ۲ هسته ای یک گیگاهرتزی که دوربین ۵ مگاپیکسلی هم دارد. که این دوربین می تواند با کیفیت اچ دی 720p به ضبط تصاویر متحرک بپردازد.
به احتمال شارژ مستقیم ایرانسل فراوان در این رویداد بزرگ شرکت سونی ازXperia Arc HD که به Nozomi معروف شده رسما پرده‌برداری خواهد کرد. احتمال دیگر نیز معرفی XperiaIon است که دارای صفحه نمایش ۴٫۵۵ اینچیHD ، استاندارد مخابراتی LTE و دوربین ۱۳ مگاپیکسلی است.
رنگ ارغوانی Galaxy Note 10.1 LTE بمناسبت ولنتاین! شارژ مستقیم ایرانسل
سامسونگ اعلام کرده است که به مناسبت روز ولنتاین یک نوع رنگ جدید برای Galaxy Note 10.1 LTE ارائه میکند.آخرین نسخه همراه با رنگ قرمز ارغوانی این شارژ مستقیم ایرانسل رایانه ی لوحی(تبلت)در کره در دسترس خواهد بود.تنها برای روز ولنتاین!
گروه خبری GSM: در حالی که سونی‌اریکسون و شاید بهتر باشد بگوئیم سونی چندیست تلفن همراه جدیدی را معرفی نکرده، البته اگر ارائه ARCs و neo v را عرضه مدل جدید به حساب نیاوریم زیرا این دو دستگاه تنها به‌روزرسانی سخت‌افزاری مدل‌های اریجینال خود بودند، این شرکت به تازگی اعلام کرده است که بالاخره خبرهای خوب و مهمی را شارژ مستقیم ایرانسل این هفته در آستین خود دارد.
در حالی که سونی‌اریکسون و شاید بهتر باشد بگوئیم سونی چندیست تلفن همراه جدیدی را معرفی نکرده، البته اگر ارائه ARCs شارژ مستقیم ایرانسل و neo v را عرضه مدل جدید به حساب نیاوریم زیرا این دو دستگاه تنها به‌روزرسانی سخت‌افزاری مدل‌های اریجینال خود بودند، این شرکت به تازگی اعلام کرده است که بالاخره خبرهای خوب و مهمی را این هفته در آستین خود دارد.
سونی در MWC امسال حسابی سر و صدا به راه انداخته. اولین محصول سونی که توجه ما را به خود جلب می کند Xperia P است. شکل و شمایل و استایل ظاهری آن چیزی شبیه به Xperia S است، با تمی مشابه، اندروید ۲.۳ نسخه نان زنجبیلی و همچنان دو هسته ای. با توجه به معرفی Xperia U در همین نمایشگاه و Xperia S (محصول پیشین این کمپانی)، Xperia P فرزند میانی این شارژ مستقیم ایرانسل خانواده محسوب می ش

م بازدید : 14 شنبه 31 فروردین 1392 نظرات (0)

دریافت مستقیم شارژ ایرانسل

 

 

 

 ده شارژ ایرانسل گجت پرطرفدار اندرویدی
براساس گزارش های موسسه تحقیقاتی ComScore ، شرکت کره‌ای سامسونگ، همچنان جایگاه برتر خود در بازار گوشی های موبایل در ایالات متحده را حفظ و تقویت می کند. این کمپانی در نوامبر ۲۰۱۲ حدود ۲۶٫۹ درصد کل مشترکین موبایل در این کشور را در دوره سه ماهه به خود اختصاص داد که در شارژ ایرانسل مقایسه با دوره سه ماهه قبل ، افزایش ۱٫۲ درصدی را نشان می دهد.
اپل یا سامسونگ؟ شارژ ایرانسل
دیگر تقریبا بر همگان آشکار است که سامسونگ بیشترین سهم بازار محصولات اندرویدی را به خود اختصاص داده است. اما طبق جدیدترین گزارشات منتشر شده توسط شارژ ایرانسل Localytics، هشت گوشی از ده گوشی پرمصرف جهان، ساخت کمپانی سامسونگ است!
پردازنده‌ی هشت هسته‌ای سامسونگ شارژ ایرانسل
پردازنده‌ی هشت شارژ ایرانسل هسته‌ای سامسونگ در گالکسی اس 4
اما تنها محصولات شارژ ایرانسل اندرویدی این نمودار که ساخت کمپانی سامسونگ نیستند، تبلت Kindle Fire آمازون و گوشی DROID RAZR کمپانی موتورولا می‌باشند که رتبه های هفتم و نهم این نمودار را به خود اختصاص داده‌اند.
در حال حاضر Galaxy Note 10.1 شارژ ایرانسل LTE در سه رنگ قرمز،سفید و مشکی در دسترس است. بر اساس برخی گزارش ها سامسونگ ممکن است رنگ قرمز ارغوانی را در سطح جهانی عرضه کند ،اما شاید هم این اتفاق رخ ندهد!
سامسونگ اعلام کرده است که به مناسبت روز ولنتاین یک نوع رنگ جدید برای شارژ ایرانسل Galaxy Note 10.1 LTE ارائه میکند.آخرین نسخه همراه با رنگ قرمز ارغوانی این رایانه ی لوحی(تبلت)در کره در دسترس خواهد بود.تنها برای روز ولنتاین!
تولید پردازنده هشت شارژ ایرانسل هسته‌ای توسط سامسونگ
تنها محصولات اندرویدی شارژ ایرانسل این نمودار که ساخت کمپانی سامسونگ نیستند، تبلت Kindle Fire آمازون و گوشی DROID RAZR کمپانی موتورولا می‌باشند.
رنگ جدید احتمالا مخاطبان زن را هدف قرار داده. جدای از تغییر رنگ، سایر مشخصات شارژ ایرانسل Galaxy Note 10.1 LTE در نسخه ی اصلی باقی خواهد ماند.
این چیپ که دارای معماری ۲۸ نانومتری می‌باشد، دارای دو پردازنده چهار هسته ای می‌باشد. اولین پردازنده، از شارژ ایرانسل نوع Cortex-A7 بوده که هنگامی که بار محاسبانی سنگینی بر روی دستگاه نیست (مثل مرورگری اینترنت و یا تماشای ویدئو)، فعال شده و بسیار کم مصرف می‌باشد. طبق ادعای سامسونگ، این پردازنده ۷۰% سریع‌تر از پردازنده دو هسته ای تبلت Nexus 10 می‌باشد. اما پردازنده چهار هسته ای دوم از نوع Cortex-A15 بوده که قدرت فوق‌العاده بالایی دارد و تنها هنگام انجام محاسبات سنگین (مثل اجرای بازی‌های سه بعدی) فعال می‌شود و طبق ادعای سامسونگ، حداقل دو برابر سریع‌تر از تمام پردازنده های موبایل موجود در بازار است.
Exynos 5 Octa ممکن است که در حال حاضر سریع‌ترین پردازنده شارژ ایرانسل موجود در بازار باشد ولی باید دید که در مقابل رقبایی چون NVIDIA Tegra 4 و Qualcomm Snapdragon 800 چطور عمل خواهد کرد. انتظار می‌رود که گوشی Galaxy S IV اولین محصولی باشد که از این پردازنده استفاده خواهد کرد.
در حال حاضر دو گوشی Galaxy S III و Galaxy S II توانسته‌اند ۱۷٫۴ درصد از کل گوشی‌های در دست کاربران را به خود اختصاص بدهند. گوشی نسبتا قدیمی Galaxy Ace، با ۳ درصد از سهم این نمودار، در رتبه سوم قرار شارژ ایرانسل دارد. گوشی‌های عظیم‌الجثه Galaxy Note و Galaxy Note II نیز با سهم کلی ۴٫۶ درصد، رتبه های چهارم و پنجم را به خود اختصاص داده‌اند.
در این دوره زمانی اپل در جایگاه دوم قرار گرفت. در حالی که سهم بازار آن ۱۸٫۵ درصد شارژ ایرانسل بود. ال جی الکترونیک نیز با ۱۷٫۵ درصد سهم بازار در جایگاه سوم جای گرفت. سهم بازار ال جی در پایان آگوست ۲۰۱۲ حدود ۱۸٫۲ درصد بود. کمپانی ComScore اظهار داشت که سیستم عامل اندروید گوگل در فاصله ماه های سپتامبر تا نوامبر ۲۰۱۲ ، ۱٫۱ درصد از سهم بازار را بدست آورد که نشان می دهد ۵۳٫۷ درصد گوشی های هوشمند در آمریکا دارای این سیستم عامل می باشند. iOS اپل در ۳۵ درصد گوشی ها بارگذاری شده بود در حالی که پلت فرم بلک بری Research In Motion با ۷٫۳ درصد سهم بازار در جایگاه سوم قرار گرفت.انتظار می‌رود که گوشی Galaxy S IV اولین محصولی باشد که از این پردازنده استفاده خواهد کرد
Samsung Exynos 5 Octa، اولین پردازنده هشت هسته ای برای گوشی‌ها و تبلت‌هاروز گذشته، در کنفرانس مطبوعاتی ویژه ای که در شارژ ایرانسل نمایشگاه CES 2013 برگزار شد، سامسونگ از اولین پردازنده هشت هسته ای مخصوص گوشی‌ها و تبلت های آینده خود، با نام Exynos 5 Octa پرده برداری کرد.روز گذشته، در کنفرانس مطبوعاتی ویژه ای که در نمایشگاه CES 2013 برگزار شد، سامسونگ از اولین پردازنده هشت هسته ای مخصوص گوشی‌ها و تبلت های آینده خود، با نام Exynos 5 Octa پرده برداری کرد.

م بازدید : 17 شنبه 31 فروردین 1392 نظرات (0)

دریافت مستقیم شارژ ایرانسل

 

 

 کارت گرافیک شاید یک از مهمترین سخت افزار های هر کامپیوتر و یا لب تاپ و حتی موبایل می باشد. شارژ اتوماتیک ایرانسل البته برای طرفداران بازی ، این قطعه مهمترین قطعه ی کامپیوتر می باشد. امروز می خواهم در این پست بهترین کارت گرافیک جهان تا به امروز را به شما معرفی کنم. این کارت گرافیک اسمش GeForce GTX 690 می باشد و ساخته ی شرکت Nvidia می باشد. دو شرکت Nvidia و AMD برترین شرکت های ساخت کارت گرافیک می باشند. بهترین کارت گرافیک شرکت Nvidia و همچنین بهترین کارت گرافیک جهان همان کارت گرافیکی هست که در این پست می خواهم ان را معرفی کنم و همچنین بهترین کارت گرافیک شرکت AMD نیز Radeon HD 7970 می باشد و بسیار قدرتمند می باشد اما در مقابل کارت گرافیک شرکت Nvidia کم می آورد.
این کارت گرافیک از تصاویر با کیفیت PureVideo HD استفاده می کند و قابلیت سه بعدی دارد و می تواند فیلم ها و بازی های سه بعدی پخش کند. این کارت گرافیک می تواند فیلم ها و تصاویر با روزلوشن ۱۰۸۰*۵۷۶۰ را پخش کند. شاید تنها نقطه ی ضعف این کارت گرافیک همین ساپورت رزولوشن فیلم ها و عکس ها می باشد. از نظر عرضی بهترین می باشد و رقیبی ندارد اما از نظر طول کم دارد. در حال حاضر با کیفیترین فیلم های HD سایز شارژ اتوماتیک ایرانسل طولی ۱۰۸۰ دارند و این کارت گرافیک به راحتی انها را پخش می کند اما شاید در چند سال اینده این سایز بزرگتر شود و این کارت گرافیک کم بیاورد در حالی که رقیب این کارت گرافیک یعنی AMD Radeon HD 7970 رزولوشن تصاویر و فیلم های ۲۱۶۰*۴۰۹۶ را ساپورت می کند که از نظر عرض کمتر از این کارت گرافیک دارد اما از نظر طولی قوی تر است.یکی از معمول‌ترین رویه‌های پیش روی خریداران بازار موبایل در تهیه یک گوشی جدید، انتخاب تنها از روی رده قیمتی ست جائیکه غالبا بدون توجه ویژه به امکانات سخت‌افزاری و پردازشی، انتخاب نهائی پس از تعیین بودجه تنها براساس مسائل ظاهری صورت می‌پذیرد؛ از دیگر سو برای کاربران حرفه‌ای‌تر توجه به امکانات سخت‌افزاری و پردازشی مطمئنا از اهمیت بالاتری نسبت به مسائل ظاهری برخوردار است اما حتی برای این افراد نیز حضور مدل‌های مشابه با امکانات سخت‌افزاری نسبت مشترک لزوم تحقیق و بررسی پیرامون نقاط ضعف و قوت رقبا را الزامی می‌نماید. در این نوبت به بررسی و نقد کامل دو اندرویدفون نسبت مشابه یعنی One S از شرکت HTC و XPERIA S از برند سونی می‌پردازیم مدل‌هائی که هم در رده قیمتی و هم در مشخصات پردازشی و سخت‌افزاری از شباهت‌های نزدیکی برخوردارند. با ما همراه شوید.
خب شارژ اتوماتیک ایرانسل به ادامه مطلب می رویم تا این کارت گرافیک را معرفی بکینم.
پردازنده ۱٫۵ گیگاهرتزی شارژ اتوماتیک ایرانسل دو هسته ای با آندروید ۴٫۰، آکرو اس را به یک نمونه سرکش و قدرتمند بدل کرده است. با داشتن این گوشی از پس همه کاری برخواهید آمد. سونی Xperia acro S در رنگ های مشکی، سفید و صورتی به بازار عرضه خواهد شد.
این تلفن همراه دارای اتصال ان اف سی می باشد. بگذارید. سونی آکرو اس یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی با کیفیت ضبط فول اچ شارژ اتوماتیک ایرانسل دی و یک دوربین جلو با کیفیت ضبط ۷۲۰p دارد. این موبایل تازه وارد با صفحه نمایش ضد خش و درجه بندی مقاومتی IP55 و IP57 ضد آب و ضد گرد و غبار هم است.
خب در ادامه مطلب این کارت گرافیک را به صورت کامل معرفی خواهیم کرد و شما را با بعضی معیار های سنجش کارت گرافیک اشنا خواهیم کرد. لازم بگویم که تا به امروز تنها یک کارت ۴ گیگابایتی و یک کارت گرافیک ۳ گیگابایتی ساخته شده است و بقیه کارت گرافیک ها ۲ گیگابایتی و یا کمتر می باشند اما بعضی از فروشندگان کارت گرافیک های دیگر را به عنوان کارت گرافیک ۴ گیگابایتی به خریداران مبتدی می فروشند! پس لازم است بدانید که تنها کارت گرافیک ۴ گیگابایتی تا به امروز همین کارت گرافیک است که می خواهیم ان را در این پست معرفی بکنیم. گرافیک ۳ گیگابایتی نیز همانی که اس که در بالا اسمش شارژ اتوماتیک ایرانسل را گفتیم.
سونی ایکسپریا آکرو اس – Sony Xperia acro S اسمارت فونی است که زیر آب هم کار می کند، بدون اینکه برایش مشکلی بوجود بیاید. خوب شد،دیگر از این بعد اگر در شارژ اتوماتیک ایرانسل حال شنا هم باشیم، می توان ایمیل ها راچک کرد یا به دوستی اس ام اس داد و از لذت بردن از شنا سخن گفت.آکرو اس دارای صفحه نمایش ۴٫۳ اینچی اچ دی است که از ضبط ویدیویی اچ دی و چت ویدیویی اچ دی پشتیبانی می کند. براحتی می توانید این گوشی را از طریق پورت HDMI به تلویزیون متصل کرده و فیلم ها و عکسایتان را با کیفیت فوق العاده بالایی تماشا کنید.
همانطور که می بینید ، این تصویری از داخل این کارت گرافیک می باشد. بله این کارت گرافیک تنها کارت گرافیک دو هسته ای می باشد. سرعت هر هسته ی این کارت گرافیک ۹۱۶MHz تا ۱۰۱۹MHz می باشد. از ازمایشات این کارت گرافیک در حین کار سرعت ۳GHz را برای خود به ثبت رسیده که بسیار عالیست. این کارت گرافیک در هر هسته ۷ بیلیون ترانزیستور دارد که رقمی بزرگ می باشد. بالاترین رزولوشنی که این کارت گرافیک می تواند ساپورت کند ، شارژ اتوماتیک ایرانسل ۲۱۶۰*۴۰۹۶ می باشد. فکر می کنید تا بحال مانیتوری با این رزولوشن ساخته شده است؟ بله ساخته شده است اما هنوز در مرحله ی تولید است و تا یک سال اینده نیز وارد بازار نخواهد شد پس می توان گفت این کارت گرافیک تا چند سال می تواند جزو بهترین ها باشد.حافظه ی این کارت گرافیک از نوع GDDR5 می باشد که اکثر کارت گرافیک های قدرتمند از این نوع حافظه استفاده می کنند. سرعت خواندن حافظه نیز ۶GHZ می باشد که بسیار بالاست. حافظه ی این کارت گرافیک هم همانطور که گفتیم ۴ گیگابایت می باشد. متاسفانه در کشور ایران معیار سنجش قدرت یک کارت گرافیک را مقدار حافظه ی ان می دانند و می گوید مثلا کارت گرافیک من چهار گیگابایتی می باشد اما از نظر تخصصی مقدار حافظه کارت گرافیک زیاد مهم نیست. این کارت گرافیک دو هسته ای با این سرعت پردازنده و همینطور سرعت خواندن حافظه اصلا نیازی به حافظه ی چهار گیگابایتی ندارد. حتی اگر حافظه ی این کارت گرافیک یک گیگابایت بود ، باز هم این کارت گرافیک بهترین در جهان بود.

م بازدید : 13 پنجشنبه 29 فروردین 1392 نظرات (0)

دریافت مستقیم شارژ ایرانسل

 

 

 

باتری ۴۶۰۰ میلی امپری خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل
دوربین مشابه نسخه ی خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ۸ اینچی
برای نسخه ی ۱۰ اینچی نیز این خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل مشخصات ارائه شده:
همه طرفداران اپل منتظر رونمایی شدن ایفون ۵s می باشند و منتظرند تا اپل انها را شگفته زده بکند زیرا اپل در ارائه ایفون ۴S نشان داد در معرفی ایفون های S بیشتر طرفدارانش را ذوق زده می کند. ایفون ۵ از نظر ظاهری تغییر خوبی داشت اما از نظر سخت افزاری نه زیاد و همه منتظر هشتند که در ایفون ۵ اس این اتفاق بیفتد. اکنون یک نفر که ادعا کرده یکی از کارکنان اپل می باشد اطلاعاتی از سخت افزار ایفون جدید دارد و حتی عکسی از مادربرد ان را منتشر کرده است. به گفته او ایفون ۵ اس پردازنده ی اختصاصی اپل A7 را در مادربرد خود خواهد داشت. شرکت اپل پردازنده هایش را خودش می سازد و در سایت های اینترنتی حدس های زیادی برای انها می زنند و یا حتی سرعتی را بر ان تعیین می کنند اما همه ی انها غلط می باشد. برای مثال برای همین A7 سرعت ۱٫۲GHz را تعیین کرده اند در حالی که شرکت اپل تعداد هسته ها و سرعت پردازنده هایش را اعلام نمی کند و بعد از ازمایشاتی که بعضی از محققان انجام دادند پردازنده ی A6 اپل بسیار سریعتر از پردازنده ی چهار هسته ای گلگسی اس سه بود خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل و اکنون پردازنده ی A7 بی شک سریعتر نیز خواهد بود. همچنین این فرد ادعا کرده ایفون جدید رم دو گیگابایتی خواهد داشت و همچنین SGX554MP4 را به عنوان پردازنده ی گرافیکی خواهد داشت.
فعلا خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل همین اطلاعات به دست ما رسیده و هنوز شرکت اپل حرفی از ایفون بعدی نزده و همگان منتظر اخبار رسمی تر می باشند.
باتری خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ۷۰۰۰ میلی آمپری
این مشخصات دو تبلت اینده ی سامسونگ می باشند که خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل مطمئنا از نظر منتقدان تبلت های بی فایده ای می باشند و صرفا برای کسانی درست شده اند که در این زمینه مبتدی هستند و نمی دانند تبلت خوب کدام می باشد. اشکال بزرگی که می توان برای این تبلت ها گرفت ، این می باشد که صفحه نمایش Full HD ندارند در حالی که اکنون در گوشی های ۵ اینچی نمایشگر های Full HD گنجانده می شود و قرار دادن همچین نمایشگری در صفحه نمایش های بزرگتر راحتر می باشد اما سامسونگ انگار تنها به فکر تولید انبوه محصولات خود و عرضه انها و پر کردن بازار از محصولات خود می باشد.
صفحه نمایش ۱۰ اینچی با رزولوشن خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل همان نسخه ی ۸ اینچی این تبلت
اکنون ماکروسافت قصد دارد در نسخه ی ۱۱ این مرورگر تحولی ایجاد کند تا بلکه هویت خودش را توسط این مرورگر از دست ندهد. اول از همه قرار است این مرورگر در نسخه ی جدیدش از SkyDrive استفاده کند که فایرفاکس و کروم نیز از ان استفاده می کنند. دومین تغییری که شاهد ان خواهیم بود ، دانلود منیجری کاملا کاربردی درون مرورگر خواهیم بود که هیچ گاه این مرورگر از ان بهره ای نبرده بود اما اکنون دانلود منیجر که یکی از ضروریات خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل هر مرورگر است ، به این مرورگر نیز افزوده خواهد شد.
دوربین سه مگاپیکسلی خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل در عقب و دوربین ۱٫۳ مگاپیکسلی در جلو
صفحه نمایش ۸ اینچ با خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل رزولوشن ۸۰۰*۱۲۸۰
شاید شما نیز خبر نسخه ی جدید ویندوز هشت که به ویندوز ابی معروف است را شنیده باشید که در ان ماکروسافت قرار است ویندوز هشتم هم اکنون خودش را سامان ببخشد و تمام مشکلات ان را حل بکند و ویندوزی نوین عرضه بکند و در این میان نیز قصد دارد نسخه ی جدید از مرورگر خود را عرضه کند. اینترنت اکسپلور که مرورگر پیش فرض ویندوز می باشد تا بحال همیشه مورد انتقاد بوده و همه بر بی فایده بودن و امنیت کم ان شاهد می باشند و این مرورگر اگر در ویندوز ها پیش فرض نبود ، شاید اکنون نامش نیز اشنا نبود و تمام کاربران به مرورگر های بهتری مثل فایرفاکس و کروم روی می آوردند که اکنون نیز همین گونه می شود و هر خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل کاربری که بعد از مدتی کار با اینترنت پخته می شود ، مرورگر IE را از کامپیوتر خود حذف مش کند.
ین گوشی همین امروز منتشر شده است و به زودی مشخصات بیشتری از این گوشی بدست خواهیم اورد. نمی توان گفت که این گوشی در بازار به فروش خوبی می رسد یا نه؟ چرا که در دیگر گوشی ها نیز می توان با فیس بوک کار کرد و این گوشی در واقع کار را راحت تر خواهد کرد. در عکس مطلب ، عکس های این گوشی را می توانید ببینید. نظر شما در مورد این گوشی چیست خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل
همان خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل پردازنده ی نسخه ی ۸ اینچی البته با رم یک گیگابایتی
همچنین این مروگر قرار خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل هست هماهنگی بیشتری با صفحه های لمسی پیدا کند و کاربر وسایل لمسی با ان راحت تر کار کند. همچنین ساپورت کردن WebGL نیز به نسخه ی جدید این مرورگر اضافه خواهد شد. ماکروسافت بعد از مدتها تلاش می توان گفت اکنون مرورگری استاندارد ساخته اما هنوز در حال ضرر دادن به خاطر خاطره ی بد نسخه ی ششم این مرورگر می باشد. اما دیگر این مرورگر با نسخه های جدیدش توانسته استاندارد ها را رعایت کند و می توان به ان اعتماد کرد.
پردازنده ی چهار هسته ای با خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل سرعت ۱٫۵GHz و دو گیگابایت رم
شاید بدانید که سامسونگ تقریبا هر سال تبلت هایی با نام Galaxy Tab وارد بازار می کند و اکنون هم خبر هایی از دو تبلت جدید از خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل شرکت سامسونگ شنیده می شود بنام های Galaxy Tab 8 و Galaxy Tab 10.1. بنا به خبر های رسیده می گوید که این دو تبلت در راه هستند و به زودی وارد بازار خواهند شد. برای نسخه ی ۸ اینچ این مشخصات ارائه شده است:

م بازدید : 17 چهارشنبه 28 فروردین 1392 نظرات (0)

دریافت مستقیم شارژ ایرانسل

 

 

در زیر تصویری از گوشی های La Fleur (گلکسی اس 3، گلکسی اس Duos، گلکسی Ace Duos و گلکسی Ace 2) جدیدی را مشاهده می کنید خرید شارژ ایرانسل که از سیستم عامل آندروید برخوردار می باشند.
حدود 20 روز است که مشتریان، تلفن های مبتنی بر ویندوز فون 8 را سفارش داده و دریافت کرده اند و کم کم ایرادات اولیه پلتفرم نصب شده بر روی تلفن های جدید نوکیا و HTC آشکار می شود. تعدادی از کاربران HTC 8X و لومیا 920 گزارش داده اند که تلفن شان موقع استفاده به طور تصادفی ریبوت می شود. برای برخی افراد روزی 1 بار و برای سایرین به دفعات بیشتر این قضیه تکرار شده خرید شارژ ایرانسل و بیشتر شکایات مربوط به HTC 8X است.
همچون دیگر اعضای این خانواده از بهترین نمونه ها در رده ارتباطی ست در اینجا بجز چهار فرکانس GSM و سه فرکانس HSDPA دراتصالات نسل سومی، تقریبا تمامی دیگر گزینه های ارتباطی قابل تصور را می توان پیدا کرد که از مهمترین خرید شارژ ایرانسل آنها می بایست به سرعت 10.2Mbps در اتصال 3G و پشتیبانی از DLNA در اتصال Wi-Fi اشاره کرد. GPS عضو همیشه حاضر هوشمندهای نوکیا در اینجا نیز حضور دارد جائیکه یک قطب نمای دیجیتالی نیز در آن گنچانده شده است.
مشکلات اولیه کاربران ویندوز خرید شارژ ایرانسل فون 8
از زمانی که کلمه مهم "Plus" از نام سوپرآمولد حذف شده است، اینطور به نظر می آید که صفحه نمایش این گوشی PenTile و تراکم خرید شارژ ایرانسل آن 441ppi پیکسل می باشد.
در سمت دیگر لومیا 920 هم مشکلات خودش را دارد. علاوه بر ریبوت شدن اتفاقی, تعداد بیشتری گزارش رسیده که حاکی از قفل کردن دستگاه حین استفاده و نیاز به روشن-خاموش کردن آن است. تعدادی خرید شارژ ایرانسل کاربر نیز از خالی شدن باتری در هنگام شب که تلفن در حالت استراحت است خبر داده اند. البته این مورد اخیر در لومیا 800 نیز شایع بود که با یک آپدیت نرم افزاری رفع شد و گویا خاموش کردن NFC به بهبود عمر باتری کمک می کند ولی مشخص نیست که آیا NFC مشکل اصلی است یا خیر.
از دیگر مشخصات فوق العاده ای که در ساختار سیستم عامل باید به آن اشاره کرد پشتیبانی مستقیم دستگاه از پخش گستره وسیعی از فرمت های صوتی و تصویری ست که از آن میان بدون شک نام های DivX خرید شارژ ایرانسل و XviD از همه جذاب تر به نظر می رسد.
نمونه های La Fleur (با طراحی گلدار) گوشی های گلکسی اس 3، اس خرید شارژ ایرانسل Duos، Ace 2 و Ace Duos در راه است
یک منبع خبری کره ای از صفحه نمایش جدید سوپرآمولد 4.99 اینچی 1080p خبر داده است که قرار است سامسونگ خرید شارژ ایرانسل آن را در CES در ژانویه رونمایی کند.
این گوشی ها در رنگهای معمول، سفید یا صورتی و با تزیین گل هایی بر روی دو طرف گوشی، عرضه خواهند شد. این گوشی ها تا پایان ژانویه سال خرید شارژ ایرانسل جدید، درست همزمان با خرید روز ولنتاین عرضه خواهند شد.
مشخصات و قابلیت های Nokia N900 مطمئنا بسیار فراتر از آن چیزی ست که در این مختصر به خرید شارژ ایرانسل آن اشاره شد و مقاله فوق تنها برای آشنائی کوچکی با این سری از محصولات و تاریخچه آنها ارائه گردید. بدون شک به محض ورود رسمی این محصول هیجان انگیز و بی رقیب به بازار، مقاله کامل و جامعی در رابطه با آن تنظیم خواهیم نمود. نوکیا قرار است N900 را در اکتبر 2009 یعنی چیزی نزدیک به یک ماه دیگر با قیمتی در حدود 500 یورو به بازار ارائه کند.
شاید به نظر برسد که سیستم عامل سیمبیان -- که نسخه های جدید آن با نام نوکیا بل عرضه شده است -- روزهای پایانی زندگی بلند و پر افتخار خود را سپری می کند، اما شرکت نوکیا قطعاً به این زودی ها کاربران میلیونی این سیستم عامل را رها نمی کند. در همین رابطه نوکیا که این روزها حسابی سرگرم آماده سازی بسترهای لازم برای عرضه سری جدید محصولات خرید شارژ ایرانسل ویندوز فونی خود است، خبر از ارائه یک بسته بروز رسانی برای چهار گوشی مبتنی بر نوکیا بل داده است.گوشی اول این لیست، Nokia 808 PureView نام دارد که به داشتن یک دوربین فوق‌العاده با کیفیت معروف است. سه گوشی دیگر این لیست نیز عبارتند از Nokia 701، Nokia 700 و Nokia 603 که البته بروز رسانی های کوچک تری را دریافت خواهند کرد.
شایعات حاکی از آمدن سامسونگ گلکسی اس 4 بهره مند از صفحه نمایش سوپرآمولد 4.99 اینچی 1080p با چیپ Exynos 5450 (و CPU چهارهسته ای Cortex-A15) می باشد. دوربین این گوشی نیز 13 مگاپیکسل خواهد بود.چنانچه مطلع شده ایم، گلکسی نوت 2 نیز قرار بود دارای دوربین 13 مگاپیکسلی باشد اما در پایان، به دلایل گوناگونی سامسونگ از دوربین 8 مگاپیکسلی استفاده کرد. یکی از این دلایل این است که خرید شارژ ایرانسل سامسونگ نمی تواند سه نسل پی در پی از گوشی های گلکسی اس با دوربین یکسان داشته باشد.
باید منتظر رونمایی از صفحه نمایش های سوپرآمولد 1080p خرید شارژ ایرانسل در CES توسط سامسونگ باشیم. اما در مورد تایید گوشی گلکسی اس 4، احتمالا باید تا سه ماهه دوم سال 2013 منتظر بمانیم.
برند خرید شارژ ایرانسل La Fleur برای سامسونگ چیز جدیدی نیست. La Fleur از پایان سال 2009 در حال اعمال تغییراتی بر روی محصولات سامسونگ بوده است. اگرچه گوشی های بهره مند از این تغییرات، بطور گسترده توزیع و شناخته نشده اند، اما از طرف خانم ها مورد استقبال فراوانی قرار گرفته اند.
شایعه دیگری که در دهانها می چرخد، حاکی از تولید خرید شارژ ایرانسل چیپ ست Exynos 5450 با چهارهسته 2 گیگاهرتزی Cortex-A15 است که این شایعه بسیار مشکوک می باشد.
برای اندروید و iOS که پایگاه محکمی بین کاربران خود دارند بروز این موارد کمتر مشکل ساز است و حتی موارد بدتر از این هم زود از یادها می رود ولی باید در نظر داشت که پلتفرم خرید شارژ ایرانسل قدرتمند ویندوز فون 8 یک رقیب تازه وارد و در صدد درست کردن پایگاهی قوی بین کاربران است، بنابراین چنین مشکلاتی می تواند در روند رشد آن وقفه بیندازد. به هر حال این روز ها از پیچیدن خبرها نمی توان جلوگیری کرد.

م بازدید : 21 چهارشنبه 28 فروردین 1392 نظرات (0)

دریافت مستقیم شارژ ایرانسل

 

 

 ویرایشگر فیلم شارژ اتوماتیک ایرانسل و عکس در این گوشی در گالری عکس آن موجود دارد و به راحتی و در منوگالری می توانید به ان دسترسی داشته باشید و از این نرم افزار کاربردی استفاده کنید . رابط کاربری این ویرایشگر ساده و عالی است و تغییرات خوبی را در عکس و یا فیلم خود می توانید با استفاده از این نرم افزار انجام دهید .
http://www.dls.fardamobile.com/review/rev/603/9.jpg شارژ اتوماتیک ایرانسل
دو شارژ اتوماتیک ایرانسل بازی معروف و سرگرم کننده ی Angry birds و Fruit ninja نیز از پیش بر روی گوشی شما نصب شده است و خود را به وسیله ی این ۲ بازی معروف می توانید سرگرم سازید .
Nokia Maps With Drive ، نرم افزار بسیار عالی در زمینه ی هدایت از طریق GPS می باشد که دارای راهنمایی صوتی نیز بوده که در کشور های مهشور جهان می توانید از این قابلیت بهره ببرید . NFC آن نیز دارای دمو جهت آموزش می باشد و به راحتی شارژ اتوماتیک ایرانسل محتویات خود را با دیگر گوشی های نوکیا می توانید به اشتراک بگذارید .
نوکیا ۶۰۳ دارای ۵ باند HSDPA شارژ اتوماتیک ایرانسل می باشد که می توانید از سرعت دریافت ۱۴٫۴ مگابیت بر ثانیه بهره مند شوید . همچنین این گوشی از Wi-Fi ، بلوتوث ، رادیو موج FM ،A-GPS و فناوری NFC بهره می برد .
قصد نوکیا آن بوده است که در رده ی میانی قیمتی بتواند گوشی شارژ اتوماتیک ایرانسل های آندرویدی را از صحنه بیرون کند ، اما حقیقت آن است که آندروید سیستم عامل بهتری است و آندروید مارکت نرم افزار های بیشتری را عرضه می کند و همچنین از فلش پشتیبانی کامل را دارد .
اکولایزر در Nokia 603 در دسترس است و می توانید از آن بهره ببرید . همچنین FM Transmitter در دل این موزیک پلیر نهفته شارژ اتوماتیک ایرانسل شده است و با آپشن Play Via Radio می توانید به آن دسترسی داشته باشید . صدای خروجی بلندگو در هنگام پخش آهنگ قابل قبلو و خوب است و از صدای صافی در این زمینه برخوردار است .
عکس های گرفته شده از این شارژ اتوماتیک ایرانسل گوشی از وضوح و روشنایی خوبی برخوردار است ولی جرئیات عکس چندان خوش آیند نیست ، در زیر نمونه ای از عکس های گرفته شده توسط این دوربین در محیط خارج از خانه به نمایش در می آید :
نوکیا ۶۰۳ دارای کیفیت فیلم برداری ۷۲۰p بوده که با نرخ ۳۰ فریم در ثانیه به فیلم برداری می پردازد . رنگ ها در فیلم های گرفته شارژ اتوماتیک ایرانسل شده آن ، قابل قبول است ، اما دارای کمی نویز می باشد . اما در مجموع می توان نمره ی قابل قبول به این بخش نوکیا ۶۰۳ داد که عملکرد مشابه نوکیا ۷۰۰ را داراست .
ویدیو پلیر نوکیا ۶۰۳ فرمت شارژ اتوماتیک ایرانسل های DivX/Xvid را از همان ابتدا پشتیبانی می کند و فیلم ها را تا ۷۲۰p به راحتی می تواند پخش نماید .عملکرد :
کیفیت صدا در هنگام مکالمه در نوکیا شارژ اتوماتیک ایرانسل ۶۰۳ خوب است و از وضوح و سطح صدای خوبی در این زمینه بهره می برد . باتری این گوشی می تواند شما را تا ۷ ساعت مکالمه ی پیوسته در حالت ۳G و ماندن در حالت آماده باش ( Standby ) تا ۲۰ روز را پشتیبانی کند که در این زمینه نوکیا ۶۰۳ نمره ی متوسط و قابل قبلو را دریافت می کند .
سخن پایانی شارژ اتوماتیک ایرانسل
مرورگر نوکیا شارژ اتوماتیک ایرانسل ۶۰۳ در مقایسه با دیگر گوشی های قدیمی نوکیا ارتقا پیدا کرده است و نواقص آن نیز برطرف شده است و این را مدیون سخت افزار این گوشی هستیم . اسکرول کردن و Panning به راحتی انجام می شود ، اما باز با این وجود به روانی آندروید و iOS و ویندوز فون نیست .
نوکیا ۶۰۳ با نرم افزار های کاربردی و خوبی به صورت از پیش شارژ اتوماتیک ایرانسل نصب شده عرضه می شود . از نرم افزار های کاربردی و مهم می توان به Quick Office اشاره داشت که می توانید به وسیله ی آن اسناد خود را مشاهده نمایید و یا با استفاده از Adobe Reader برای خواندن اسناد PDF استفاده نمایید . نرم افزار Shazam برای تشخیص آهنگ ، نرم افزار ویرایشگر عکس ها و فیلم ها ، دیکشنری کامل و همچنین نرم افزار تشخیص صدا که شباهت هایی به نرم افزار Siri در Apple دارد ، به طور پیش فرض بر روی گوشی شما نصب است .
اینترنت و شارژ اتوماتیک ایرانسل ارتباطات نوکیا ۶۰۳
نوکیا ۶۰۳ یک گوشی شیک و جمع و جور در اسمارت فون ها می بشد که مجهز به سیستم عامل Symbian Belle شده است . ویژگی های خوبی را به همراه دارد که در این بررسی به آن اشاره کردیم . از جمله ی آنها صفحه نمایش فوق العاده ی آن شارژ اتوماتیک ایرانسل ، کیفیت عکس برداری و فیلم برداری ، Nokia Maps ، فناوری NFC و بسیارزی از نرم افزار های دیگر آن است .
در بخش دوربین ، رابط کاربری آن ساده و در عین حال پر از امکانات است . تشخیص صورت ، تنظیمات رنگ / روشنایی و … نیز موجود است شارژ اتوماتیک ایرانسل و افکت های متنوعی بر روی عکس خود می توانید قرار دهید . با دوربین ۵ مگاپیکسلی با فوکوس ثابت این گوشی نمی توانید تصاویر عالی از فاصله ی نزدیک بگیرید و کمترین فاصله با وضوح عالی در ۴۰ سانتیمتری دوربین آن علمی است .
تایپ در صفحه نمایش ۳٫۵ اینچی این گوشی تجربه ای بسیار خوب و عالی را برای شما همراه دارد ، با اینگه دکمه های آن کوچک است ، اما با این وجود نیز کمبودی شما احساس نخواهید کرد و از تکنولوژی Swype شارژ اتوماتیک ایرانسل می توانید استفاده نمایید .
قابلیت چیدمان نوشته ها در مرورگر برای خوانایی بهتر نیز وجود دارد . Adobe Flash در این گوشی به کار نرفته است به همین ترتیب از بازی های آنلاین و همچنین از مشاهده ی ویدیو در بعضی از سایت ها محروم خواهید بود . Flash lite 4.0 همراه این گوشی عرضه شده است که می توانید محتویات فلش مثل تبلیغات برای شارژ اتوماتیک ایرانسل شما بارگذاری شده و از این لحاظ مشکل نخواهید داشت .

م بازدید : 16 سه شنبه 27 فروردین 1392 نظرات (0)

دریافت مستقیم شارژ ایرانسل

 

 

تحقیقات نشان داده که بیشتر شارژ ایرانسل از نیمی از کاربران گوشی‌های هوشمند و تبلت‌های رایانه‌ای از این دستگاه‌ها برای گوش دادن به موسیقی استفاده می‌کنند.
بر این اساس سامسونگ هم در زمینه تولید گوشی‌های هوشمند و هم گوشی‌های ساده توانست عنوان برتر را در بازار جهان به شارژ ایرانسل خود اختصاص دهد.
بر اساس گزارش نیلسن، کاهش قیمت گوشی‌های هوشمند و نیز دسترسی به اطلاعات و سرویس‌های آنلاین باعث افزایش محبوبیت این دستگاه‌ها شده است.در حالی که افراد معمولا گوشی‌های مبتنی بر سیستم‌عامل آندروید را برای دسترسی به اینترنت برمی‌گزینند، مردم هند بیشتر شارژ ایرانسل به گوشی‌های مبتنی بر سیستم‌عامل سیمبیان علاقه دارند.
بر اساس گزارش گارتنر، سامسونگ توانست 42.5 درصد سهم جهانی بازار آندروید را به خود اختصاص دهد و سونی و نوکیا در رده‌های بعدی جدول قرار شارژ ایرانسل گرفت
به گزارش اخبار خارجی موبنا، بسیاری از کاربران گوشی‌های شارژ ایرانسل خود را برای بازیافت به شرکت‌هایی ارایه می‌دهند، اما خطر دسترسی افراد به اطلاعات آنها وجود دارد، بر این اساس همیشه نگرانی‌هایی درباره این اطلاعات وجود دارد.
بر اساس این گزارش، 30 درصد افرادی که در این نظرسنجی شرکت داشتند، اعلام کردند که سال گذشته اقدام به خرید تبلت کرده‌اند شارژ ایرانسل و 11 درصد امسال به خرید چنین دستگاه‌هایی خواهند پرداخت.
معمولا کاربران شارژ ایرانسل هنگام وبگردی و بازی ترجیح می‌دهند با استفاده از هندزفری به موسیقی با استفاده از تبلت یا گوشی هوشمند خود به موسیقی گوش دهند.
این در حالی است که 40 درصد دارندگان تبلت از شارژ ایرانسل دستگاه خود برای گوش دادن به موسیقی استفاده می‌کنند، اما 49 درصد از دستگاه‌های پخش موسیقی بهره می‌برند.
همچنین 60 درصد به شارژ ایرانسل همراه خود فایل‌های موسیقی دیجیتالی حمل می‌کنند.
کاربران موبایل در هند بیشتر به دانلود بازی علاقه شارژ ایرانسل دارند و 58 درصد آنها روی گوشی‌های موبایل بازی می‌کنند.
در این میان هوآوی توانست برای نخستین باز عنوان سوم را شارژ ایرانسل در بازار جهانی گوشی‌های هوشمند به خود اختصاص دهد.
تحقیقات نشان داده در طول سال 2012 میزان فروش گوشی با کاهش همراه بوده به طوری که گفته می‌شود از سال 2009 تاکنون نخستین بار بوده که فروش موبایل نسبت به سال قبل شارژ ایرانسل با کاهش 19.3 درصدی همراه بود.به گزارش اخبار خارجی موبنا، اگرچه میزان فروش گوشی در طول سال 2012 با کاهش همراه بوده، اما در طول سه ماهه چهارم سال مقدار فروش گوشی‌های هوشمند از مدت زمان مشابه سال قبل با 38.3 درصد افزایش یافت.
به گزارش اخبار خارجی موبنا، بر اساس گزارش موسسه تحقیقاتی NPD Group بیش از 55 درصد همه کاربران گوشی‌های هوشمند از دستگاه‌های خود شارژ ایرانسل برای گوش دادن به موسیقی استفاده می‌کنند.
65 درصد شارژ ایرانسل دارندگان گوشی‌های هوشمند به موسیقی از طریق سرویس‌های رادیو اینترنتی دسترسی دارند و 30 درصد از سرویس‌های درخواستی بهره می‌برند.
در طول سه ماهه آخر سال 2012 میزان فروش گوشی‌های هوشمند 207.7 میلیون دستگاه شارژ ایرانسل گزارش شد.
گزارش‌ها حاکی است در طول سال 2012 درخواست برای گوشی‌های معمولی شارژ ایرانسل با کاهش همراه بود و فروش این مدل گوشی‌ها به 264.4 میلیون دستگاه برآورد شد که نسبت به سال قبل با کاهش 19.3 درصدی همراه بود.
برای حل این مشکل شارژ ایرانسل یک شرکت انگلیسی ادعا می‌کند نرم‌افزاری ارایه کرده که اطلاعات روی تراشه حافظه گوشی‌های موبایل را به طور کامل حذف می‌کند.
در طول سال 2012 اپل و سامسونگ عنوان بزرگ‌ترین تولیدکنندگان گوشی را به خود اختصاص دادند و 52 درصد سهم کل بازار را شارژ ایرانسل در اختیار گرفتند.
به تازگی راهکارهایی برای امنیت اطلاعات گوشی‌های موبایل ارایه شده شارژ ایرانسل که امکان پاک کردن اطلاعات حساس را برای کاربران فراهم می‌کند.
25 درصد افراد به استفاده از سرویس‌ مکالمه صوتی شارژ ایرانسل و ارسال پیام، سرویس‌های چندرسانه‌ای، بازی و مرورگری در اینترنت روی دستگاه‌شان می‌پردازند .
بر این اساس هنگامی که کاربران گوشی‌های خود را برای بازیافت به شرکت‌ها تحویل می‌دهند شارژ ایرانسل نرم‌افزاری روی این دستگاه‌ها نصب می‌شود که اطلاعات را روی تراشه حافظه به طور کلی از بین می‌برد، بنابراین امکان دسترسی افراد دیگر به محتوای گوشی‌های بازیافتی وجود نخواهد داشت.حقیقات نشان داده 50 درصد کاربران گوشی‌های هوشمند در هند کمتر از 25 سال سن دارند.
به گزارش اخبار خارجی موبنا، در طول سال گذشته بیش از 40 میلیون دستگاه گوشی هوشمند در کشور هند به فروش رسید که بیش از 50 درصد آنها شارژ ایرانسل توسط افرادی با میانگین سنی کمتر از 25 سال خریداری شد.بر این اساس آمارها نشان داده بیشتر کاربران از گوشی‌های هوشمند خود برای دسترسی به سرویس‌های شبکه اجتماعی بهره می‌برند.
معمولا شرکت‌های بازیافت تکنیک‌هایی برای حذف اطلاعات به کار می‌بندند که حافظه‌های فلش پس شارژ ایرانسل از بازیافت روی گوشی‌های موبایل کار نکند.اما باز هم نگرانی درباره اطلاعات بانکی، پیام‌ها، تماس‌ها و تصاویر ذخیره شده روی گوشی خود وجود دارد.
همچنین 53 درصد به چت و سرویس‌های گفتگو علاقه دارند و 45 درصد موسیقی دانلود و گوش می‌کنند. شارژ ایرانسل
بر اساس یک نظرسنجی، 39 درصد کاربران اعلام کرده‌اند که روزی یک‌بار از گوشی خود برای دسترسی به موسیقی استفاده می‌کنند و 54 درصد آنها نسبت به شارژ ایرانسل سال گذشته بیشتر از موسیقی روی گوشی‌هایشان استفاده می‌کنند.

تعداد صفحات : 30

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 291
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 50
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2
  • بازدید ماه : 50
  • بازدید سال : 53
  • بازدید کلی : 12,341