loading...
خرید شارژ ایرانسل
م بازدید : 243 پنجشنبه 08 فروردین 1392 نظرات (0)

دریافت مستقیم شارژ ایرانسل

 

 

 

اطلاعاتی راجع به گوشی جدید خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل نوکیا منتشر شده که از چهار بلندگو برخوردار است و X7-00 نام دارد.
گوشی های C901 ، W395 و Cedar سونی اریکسون به عنوان پرفروش ترین مدل های این برند در بازار تلفن همراه معرفی خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل شدند.
گوشی های C901 ، W395 و Cedar سونی اریکسون که با قیمت ۲۰۰ ، ۱۲۸ و خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ۱۱۵هزار تومان به فروش می رسد مورد تقاضای بیشتر مشتریان این برند قرار گرفته است.
بر اساس اطلاعاتی خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل که از این گوشی منتشر شده ظاهرا شباهت بسیاری به گوشی N8 دارد و از همان پردازنده، کارت گرافیک و RAM بهره می برد.سایز و اندازه صفحه نمایش گوشی هم همانند N8 است اما دوربین آن ۱۲ مگاپیکسلی نیست. دوربین X7-00 هشت مگاپیکسلی است و از فلش LED و صفحه نمایش AMOLED برخوردار خواهد بود.
درستی متذکر شد: تنها معضلی که در حال حاضر با آن رو خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل به رو هستیم قاچاق گوشی تلفن همراه از مرزهای بانه و مریوان است که نیازمند کنترل و نظارت بیشتر هستیم.
این گوشی از دوربین عکاسی و فیلمبرداری۳٫۱۵ مگاپیکسلی ، صفحه نمایش TFT با قابلیت نمایش ۱۶ میلیون خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل رنگ و ارتقا حافظه داخلی با مموری کارت تا ۱۶ گیگابایت بهره می برد.
رییس اتحادیه کشوری لوازم خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل صوتی و تصویری و تلفن همراه با اعلام خبر تصویب تعرفه ۱۰ درصدی گوشی تلفن همراه توسط کمیسیون ماده یک ابراز امیدواری کرد: نرخ جدید تعرفه هرچه سریع‌تر توسط دولت ابلاغ و در گمرکات اجرا شود.
گوشی W395 این برند نیز از امکاناتی همچون صفحه نمایش TFT با قابلیت نمایش ۲۵۶ هزار رنگ، قابلیت ارتقا حافظه داخلی خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل تا چهار گیگابایت و دوربین عکاسی و فیلمبرداری دو مگاپکسلی بهره می برد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی موبایل خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل اسکای به نقل از فروشندگان، قیمت مناسب و امکانات بالای این مدل ها از مهترین دلایل اسقبال از این گوشی ها بوده است.
وی ادامه داد: تعرفه ۱۰ درصدی در کاهش قاچاق گوشی تلفن همراه بسیار موثر است و انتظار داریم خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل که دولت هرچه سریع تر تعرفه جدید را تایید و به گمرکات ابلاغ کند.
یکی از مهمترین ویژگی های این گوشی چهار بلندگویی است که برای آن در نظر گرفته شده که هر کدام در یک گوشه از این خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل دستگاه تعبیه شده است.
خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل کلاسیک، C5 و ۲۷۰۰ از جمله گوشی های پرفروش نوکیا در بازار امروز تلفن همراه معرفی شدند.
این گوشی از امکاناتی همچون خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل صفحه نمایش tft 2/2 اینچی با قابلیت نمایش ۱۶ میلیون رنگ، دوربین عکاسی و فیلمبرداری ۳٫۱۵ مگاپیکسلی، ارتقا حافظه داخلی توسط مموری کارت تا ۱۶گیگابایت بهره می برد.
به گزارش خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل پایگاه اطلاع رسانی موبایل اسکای ، قیمت و امکانات مناسب این مدل‌ها باعث شده بیشتر مشتریان تمایل به خرید گوشی‌های فوق داشته باشند.
گوگل که خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل در حال برنامه ریزی برای عرضه سیستم عامل کروم خود بود ظاهرا قصد دارد نت بوک هایی با برند خود راهی بازار کند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی موبایل اسکای ، گوشی X7-00 نوکیا از نسخه خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل سوم سیمبیان بهره می برد.
به نظر می رسد گوگل هم اکنون مرحله آزمایشی خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ساخت این نت بوک ها را می گذراند و قرار است این دستگاه ها با نام Mario and Andretti در دسترس کاربران قرار گیرد.
ابراهیم درستی به خبرنگار اصناف ایسنا گفت: نظر ما از مدت‌ها قبل بر روی تعرفه پنج درصد بود که پس از جلسات کارشناسی متعدد سرانجام نرخ ۱۰ درصد تعیین و مصوب شد؛ خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل اگر چه نرخ تعرفه گوشی تلفن همراه تا پیش از مصوبه کمسیون ماده یک، ۲۵ درصد بود ولی تعرفه ۱۰ درصدی نیز مطلوب است.
گوشی C5 خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل این برند نیز با بهای فروش ۱۸۹ هزار تومانی توانسته مورد تقاضای بیشتر مشتریان قرار گیرد.
۲۷۰۰ از دیگر گوشی های پرفروش نوکیا است که با بهای ۱۰۸ هزار تومانی در اختیار مشتریان خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل قرار گرفت.
صفحه نمایش TFT با قابلیت نمایش ۲۵۶ هزار رنگ، دوربین عکاسی و فیلمبرداری دو مگاپیکسلی ، جک صوتی خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ۳٫۵ میلیمتری و ارتقا حافظه داخلی تا ۱۶ گیگابایت از امکانات گوشی Cedar به شمار می آید.
اطلاعات بیشتر درباره این گوشی منتشر خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل نشده است.
صفحه نمایش TFT و ارتقا حافظه داخلی تا هشت گیگابایت و دوربین عکاسی و فیلمبرداری پنج مگاپیکسلی از ویژگی های اصلی گوشی c901 سونی اریکسون به شمار خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل می آید.
X10 MINI و K970 سونی اریکسون که با قیمت ۲۴۰ و ۱۷۵ هزار تومان به فروش می رسد از دیگر گوشی های خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل این برند است که مورد تقاضای بیشتر مشتریان این برند قرار گرفته است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی موبایل اسکای ، گوگل اعلام کرده که برنامه دیگری برای سیستم عامل کروم خود دارد و قصد دارند تا پیش از پایان سال ۲۰۱۰ نت بوک هایی با برند خود راهی بازار کند.بر اساس گزارش تک‌کرانچ، گوگل ظاهرا درصدد است نت بوک خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل هایش را توسط یک شرکت طرف سوم تولید و به بازار عرضه کند.
گوشی های ۲۶۹۰ و N97 MINI از دیگر گوشی خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل های این برند است که توانسته با قیمت ۹۵ و ۴۴۰ هزار تومانی از فروش بالایی در بازار برخوردار شود.
رییس اتحادیه کشوری لوازم صوتی و تصویری و تلفن همراه در ادامه بازار لوازم صوت و تصویر را برای خرید مناسب و قیمت‌ها را متعادل ذکر کرد و گفت: در دو ماه گذشته که نرخ دلار به شدت بالا رفته بود، خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل بازار نوسان بسیاری را متحمل شد ولی خوشبختانه با بازگشت دلار به روال قبل، بازارهم حالت ثبات پیدا کرد.
گوشی ۶۳۰۳ کلاسیک خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل نوکیا با بهای فروش ۱۴۰ هزار تومانی توانست از فروش بالایی در بازار تلفن همراه برخوردار شود.

م بازدید : 25 چهارشنبه 07 فروردین 1392 نظرات (0)

دریافت مستقیم شارژ ایرانسل

 

 

رضوانی معاون نظارت سازمان تنظیم مقررات در گفت و گو با خراسان اعلام کرد: مستندات ما نشان می دهد که با توجه به ادامه روند فروش سیم کارت ۲۸۸ هزار تومانی از سوی همراه اول، چنان چه تعداد سیم کارت های فروخته شده با این مبلغ را نیز طی یک سال اخیر(از ۱۸آبان ۸۸ تا به امروز)در نظر بگیریم، تعداد سیم کارت های فروخته شده به قیمت بالا و غیرقانونی به مراتب بیش از ۱۲۰ هزار خواهد بود. رضوانی در ادامه تصریح کرد: همراه اول هم چنان بدون توجه به اخطارها و تذکرهای مکرر سازمان تنظیم مقررات (رگولاتوری) سیم کارت های ۰۹۱۲ خود را به مبلغی بیش از ۲ برابر قیمت مصوب به مشترکان می فروشد.از حدود ۲ سال پیش یعنی از تیرماه سال شارژ ایرانسل ۸۷ سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با ابلاغ پروانه فعالیت همراه اول اعلام کرد که مطابق پروانه این شرکت موظف است قیمت تمامی سیم کارت های دائمی خود را با هر پیش شماره ای از ۲۸۸ هزار تومان به ۱۲۰ هزار تومان کاهش دهد و فروش سیم کارت ۰۹۱۲ با قیمتی بیش از ۱۲۰ هزار تومان را تخلف و اقدامی غیر قانونی خوانده بود، اما متاسفانه طی ۲ سال اخیر قیمت فروش سیم کارت ۰۹۱۲ همراه اول هیچ تغییری نداشته است و هم چنان به قیمت ۲۸۸ هزار تومان یعنی بیش از ۲ برابر قیمت مصوب به فروش می رسد.
شایان ذکر شارژ ایرانسل است که طبق برآورد تقریبی طی ۲ سال گذشته هر مشترک مبلغ ۱۶۸ هزار تومان برای خرید سیم کارت اضافه پرداخت کرده است و مخابرات با فروش ۱۲۰ هزار سیم کارت تنها طی مدت یک سال ۲۰ میلیارد و ۱۶۰ میلیون تومان درآمد کسب کرده است.
این در حالی است که عطوفی، معاون بازاریابی و امور مشترکان همراه اول چندی پیش با رد اظهارات شفاهی درباره لزوم فروش سیم کارت ها به قیمت ۱۲۰ هزار تومان گفت: این اظهارات مبنای قانونی ندارد و سیم کارت های ۰۹۱۰ به قیمت ۱۲۳ هزار و ۶۰۰ تومان عرضه می شود که سیم کارت های بدون ودیعه است و مشترکان این سیم کارت ها می توانند تنها تا سقف ۴۰ هزار تومان مکالمه داشته باشند اما سیم کارت های ۰۹۱۲ هم چنان به قیمت ۲۸۸ هزار تومان به فروش می رسد که ۱۶۴ هزار و ۴۰۰ تومان آن ودیعه است و مشترکان می توانند تا مبلغ ودیعه صحبت کنند، بدون این که تلفن آن ها قطع شود. در این باره رضوانی، معاون سازمان تنظیم مقررات، تاکید کرده است که تلفن ودیعه ای در پروانه مخابرات نداریم و براساس پروانه قیمت سیم کارت های دائمی همراه اول ۱۲۰ هزار تومان است که به عنوان هزینه اتصال از مشترک دریافت می شود. بنابراین هر تغییری در این قیمت باید به تصویب کمیسیون تنظیم مقررات برسد.در واقع طبق گزارش سازمان تنظیم مقررات و بنا به گفته معاون نظارت شارژ ایرانسل این سازمان،همراه اول از زمان ابلاغ پروانه یعنی از ۲۹ تیرماه سال ۸۷ تا ۱۸ آبان سال ۸۸ حدود ۱۲۰ هزار سیم کارت را به قیمتی غیر قانونی یعنی ۲۸۸ هزار تومان به فروش رسانده است. مستندات و بررسی های خبرنگار ما از بازار فروش سیم کارت نیز نشان داده است که طی یک سال اخیر یعنی از ۱۸ آبان سال ۸۸ تا به امروز روند فروش سیم کارت های ۲۸۸ هزار تومانی از سوی مخابرات هم چنان ادامه دارد.بنابراین اگر آمار فروش سیم کارت طی یک سال اخیر را نیز به آمار ۱۲۰ هزار سیم کارت اضافه کنیم، تعداد سیم کارت هایی که با قیمت غیرقانونی به فروش رسیده است، به مراتب بیش از ۱۲۰ هزار سیم کارت خواهد بود.
مخابرات در طول یک سال یعنی از زمان ابلاغ پروانه در ۲۹ تیرماه سال ۸۷ تا ۱۸ شارژ ایرانسل آبان ۸۸ بالغ بر ۱۲۰ هزار سیم کارت دائمی را به جای ۱۲۰ هزار تومان، به قیمت ۲۸۸ هزار تومان(یعنی ۱۶۸ هزار تومان گران تر) فروخته است. معاون نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظیم مقررات با اعلام این مطلب در گفت و گو با ایرنا از ادامه تخلف همراه اول در فروش سیم کارت با قیمت بیشتر از مصوب خبر داد و گفت:اکنون در حال گرفتن آمار سیم کارت های فروخته شده پس از خصوصی سازی مخابرات( بعد از تاریخ ۱۸ آبان ۸۸) هستیم.با توجه به اظهارات معاون نظارت سازمان تنظیم مقررات و بی اعتنایی مسئولان مخابرات به این تذکرات مکرر ، آیا زمان آن فرا نرسیده است که دادستان به عنوان مدعی العموم برای احقاق حقوق مشترکان سکوت خود را شکسته و وارد عمل شود ؟
شایان ذکر است که طبق برآورد تقریبی طی ۲ سال گذشته هر مشترک مبلغ ۱۶۸ هزار تومان برای خرید سیم کارت اضافه پرداخت کرده است و مخابرات با فروش ۱۲۰ هزار سیم کارت تنها طی مدت یک سال ۲۰ میلیارد و ۱۶۰ میلیون تومان درآمد کسب شارژ ایرانسل کرده است.
البته مهندس رضوانی، معاون نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظیم مقررات در گفت وگو با فارس نیز اعلام کرده است که رگولاتوری در حال مستند سازی شارژ ایرانسل تخلفات مخابرات در زمینه فروش سیم کارت است و به اپراتور متخلف برای رفع تخلف خود مهلت داده است. چنان چه اپراتور در فرصت قانونی مشخص شده در پروانه خود نسبت به رفع تخلف اقدام نکند، با آن برخورد قانونی می شود.به گفته رضوانی، بنا بر اختیارات قانونی رگولاتوری، پیشنهاد جریمه (جریمه نقدی یا کاهش زمان پروانه) از جمله برخوردهایی است که در صورت ادامه تخلفات برای این اپراتور پیش بینی شده است.

م بازدید : 10 چهارشنبه 07 فروردین 1392 نظرات (0)

دریافت مستقیم شارژ ایرانسل

 

 

 سامسونگ قیمت و زمان دقیق عرضه این دستگاه را اعلام نکرد اما شرکت ال جی از دستگاه مشابهی رونمایی کرده که قرار است خرید شارژ مستقیم ایرانسل با قیمت هزار تا دو هزار دلار در اختیار کاربران قرار گیرد.
بر اساس این گزارش، در فیلیپین شرکت سونرا به‌عنوان اپراتور اصلی تلفن‌های همراه ۵/۸ خرید شارژ مستقیم ایرانسل میلیون پیامک را در شب کریسمس به ثبت رساند، این در حالی است که سال گذشته این رقم ۹/۱۰ میلیون پیامک بوده و کاهش ۲۲ درصدی را نشان می‌دهد.
تحقیقاتی که به تازگی انجام شده نشان داده دوسوم نوجوانان بدترین خرید شارژ مستقیم ایرانسل تنبیه از سوی والدین شان را ممنوعیت استفاده از گوشی تلفن های همراه می دانند.
این تحقیقات همچنین نشان داده که ۸۰ درصد نوجوانان ۱۱ تا ۱۸ ساله گوشی های هوشمندی همچون بلک بری دارند و خرید شارژ مستقیم ایرانسل از این دستگاه ها برای مکالمه، پیامک، پیام فوری و دسترسی به سرویس های شبکه اجتماعی استفاده می کنند.
گوگل پایان کار سرویس گوگل باز (Google Buzz) را رسما به کاربران خود اعلام کرد.امروز کاربران سرویس میل گوگل، پیغامی از سوی گوگل دریافت کرده اند که به آنها اعلام شده: به زودی شاهد بازنشستگی سرویس گوگل باز خواهیم بود؛ در آن زمان شما دیگر قادر به ایجاد هیچ پست جدیدی نخواهید بود؛ اما محتوایی که تاکنون در این سرویس ایجاد کرده اید، قابل دسترس خرید شارژ مستقیم ایرانسل خواهد بود.
اینترنت ماهواره ای خرید شارژ مستقیم ایرانسل
با وجود اینکه بحث راه اندازی اینترنت ملی در ایران بسیار داغ و مورد بحث است و راه اندازی این شبکه در ایران به معنی عدم دسترسی خرید شارژ مستقیم ایرانسل کاربران داخل کشور به شبکه اینترنت جهانی نمیباشد اما اکنون وضعیت نامناسب و بی کیفیت خدمات اینترنت دهی توسط شرکت های تهییه کننده اینترنت (ISP) در داخل کشور باعث نارضایتی بسیاری از کاربران شده است.
اگرچه به‌طور معمول در برخی از مواقع سال هم‌چون شب کریسمس و تعطیلات خاص، میزان پیامک‌ها بیش‌تر از دیگر روزهای خرید شارژ مستقیم ایرانسل سال است اما این کاهش نشانگر استفاده کاربران از سرویس های دیگر همچون پیام فوری، فیس بوک یا دیگر شبکه هاست.
پس از Google Buzz، ظاهرا گوگل تمام تلاش و توجه خود را معطوف به نجات سرویس Google Plus(شبکه اجتماعی گوگل) خرید شارژ مستقیم ایرانسل کرده است.
بتازگی شرکت آمریکایی ViaSat سرویسی به نام Exedeراه اندازی کرده است که خدمات Broadband (باند گسترده) ماهواره ای به کاربران ارائه میدهد و آنها را قادر میسازد در بیشتر نقاط کره زمین از طریق ماهواره به خرید شارژ مستقیم ایرانسل اینترنت پر سرعت دسترسی داشته باشند.
اکنون به لطف ماهواره ViaSat-1 که چند ماه پیش به فضا پرتاب شد و نسل بعدی سیستم های ماهواره ای میباشد و با خرید شارژ مستقیم ایرانسل استفاده از دیش های مخصوص Exede کاربران میتوانند با پرداخت هزینه ای معادل ۵۰ دلار در ماه + ۱۴۹٫۹۹ دلار هزینه نصب اولیه اینترنت ماهواره ای را با سرعت دانلود ۱۲Mbps/ آپلود ۳Mbps در اختیار داشتنه باشند.
این نمایشگر به نرم خرید شارژ مستقیم ایرانسل افزاری مجهز است که امکان کنترل دستگاه را با استفاده از اتصالات اینترنت بی سیم فراهم می کند.
گفتنی است در استرالیا خرید شارژ مستقیم ایرانسل کاهش ارسال پیامک ۹ درصد و در هنگ‌کنگ ۱۴ درصد گزارش شده است.
این سرویس اولین بار خرید شارژ مستقیم ایرانسل در نمایشگاه CES شهر لاس و وگاس رونمایی شد.
این شرکت سرویس هایی با سرعت و هزینه کمتر نیز خرید شارژ مستقیم ایرانسل ارائه کرده است.
کاربران می توانند از راه دور گزینه های شستن مجدد، زمان، توقف و زنگ هشدار آن را با استفاده از گوشی هوشمند یا تبلت خود انتخاب و دستگاه را کنترل کنند. خرید شارژ مستقیم ایرانسل
بر اساس این تحقیقات، تنبیه های قدیمی که نوجوانان را خرید شارژ مستقیم ایرانسل به قطع پول جیبی یا ممنوعیت تماشای تلویزیون تهدید می کردند امروزه دیگر تاثیری ندارد و بدترین تنبیه برای آنها ممنوعیت استفاده از تلفن های همراه است.
سامسونگ در نمایشگاه CES از ماشین لباسشویی جدیدی رونمایی کرده که امکان کنترل آن با استفاده خرید شارژ مستقیم ایرانسل از گوشی هوشمند وجود دارد.
در ادامه نیز دو روش دسترسی پست ها، را توضیح داده است. سرویس گوگل باز از جمله خدمات شبکه ای اجتماعی گوگل برای به اشتراک گذاری مطالب و نوشته های مختلف کاربران بود که چندان مورد توجه قرار نگرفت. خرید شارژ مستقیم ایرانسل
به گزارش خرید شارژ مستقیم ایرانسل اخبار خارجی موبایل اسکای، بر اساس گزارش فوربس از آنجا که آمارهای منتشره نشان می‌دهند ارسال پیامک در طول تعطیلات کریسمس امسال نسبت به ۲۰۱۱ کاهش یافته، پیش بینی می شود ارسال پیام کوتاه در برخی از کشورهای جهان طی سال جاری میلادی با کاهش روبه رو شود.
بر طبق گفته های وبسایت Cnet نسخه آزمایشی اینترنت ماهواره ای ViaSat در نمایشگاه CES دارای سرعت بسیار بالایی در لود صفحات و نمایش ویدیو بوده و تصویر زیر نماینگر میانگین سرعت متوسط آپلود خرید شارژ مستقیم ایرانسل و دانلود این سرویس است.
به گزارش اخبار خرید شارژ مستقیم ایرانسل خارجی موبایل اسکای ، مطالعاتی که توسط T-Mobile انجام شده نشان داده که تلفن های همراه با ارزش ترین وسایلی هستند که نوجوانان دارند.
به گزارش اخبار خارجی موبایل اسکای ، ماشین لباسشویی WF457 سامسونگ دارای صفحه نمایش لمسی خرید شارژ مستقیم ایرانسل است که در بخش جلویی آن جاسازی شده است.
google خرید شارژ مستقیم ایرانسل buzz
ماشین خرید شارژ مستقیم ایرانسل لباس شویی
بر اساس این گزارش، ۹۰ درصد نوجوانان تلفن همراه دارند و ۷۴ درصد آنها اعلام کرده اند که تلفن های همراه مهم ترین وسایل آنها به شمار می رود. خرید شارژ مستقیم ایرانسل
پیش از این نیز منابع نزدیک به گوگل، از جمع آوری این سرویس خرید شارژ مستقیم ایرانسل ظرف طی هفته آینده خبر داده بودند.سرویس گوگل باز، حدود ۲۰ ماه پیش راه اندازی شد و تقلیدی از برخی امکانات شبکه های اجتماعی بود.پیش از این نیز سرویس دیگر گوگل به نام “گوگل ویو” که ترکیبی از مسنجر، ایمیل و خدمات به اشتراک گذاری محتوا بود، با شکست مواجه و تعطیل شد.
فوربس پیش بینی کرده که در طول سالی که خرید شارژ مستقیم ایرانسل در پیش داریم تعداد پیامک های ارسالی در سراسر دنیا کاهش خواهد یافت.

م بازدید : 16 سه شنبه 06 فروردین 1392 نظرات (0)

دریافت مستقیم شارژ ایرانسل

 

 

 

ناگفته نماند که تبلت اتیو اسمارت پی‌سی 500T سامسونگ را به شما پیشنهاد نمی‌کنیم، قطعات به کار رفته در آن ارزان هستند و برخلاف آنچه از سامسونگ انتظار داریم، خیلی خوب در کنار هم مونتاژ نشده‌اند. بنابر اظهار مدیر مالی بخش ویندوز کمپانی مایکروسافت، امسال اکثر سازندگان سخت‌افزار تبلت‌هایی با پردازنده‌ی کلاورتریل اینتل روانه‌ی بازار خواهند کرد و می‌توانید یکی از این محصولات را انتخاب کنید. تبلت سامسونگ 599 دلار قیمت دارد، 100 دلار بیشتر از تبلت سرفیس RT که مایکروسافت تولید کرده و امیدواریم در آینده‌ی نزدیک، سایر تبلت‌های ویندوز 8 هم قیمت مشابهی داشته باشند. با پرداخت 100 دلار هزینه‌ی بیشتر می‌توان از هزاران نرم‌افزار قدیمی ویندوز هم استفاده کرد، کارایی بالاتر و عمر بالاتر باتری را تجربه کرد، به این ترتیب علت وجود سیستم عاملی به نام ویندوز RT در پرده‌ای از خرید شارژ ایرانسل ابهام و تردید قرار می‌گیرد. لااقل فعلاً با توجه به تبلت‌هایی که قرار است در سال 2013 رونمایی شوند، وضعیت به این صورت است.
به محض اینکه اسمارت پی‌سی یا تبلت ویندوزی-اتمی دیگر مثل W510 ایسر را روشن می‌کنیم، تفاوت سرعت آن با تبلت‌های ویندوز RT محسوس است. کلاورتریل از آنچه انتظار می‌رود، بسیار سریع‌تر عمل می‌کند. در مقایسه با تبلت سرفیس RT که از تراشه‌ی تگرا 3 بهره می‌برد و همچنین اتیو تب سامسونگ می‌توان گفت اینطور نتیجه گرفته که اتیو اسمارت پی‌سی بسیار سریع‌تر است گویی که هنگام کار با خرید شارژ ایرانسل آن نفسی تازه می‌کنیم. تمام نرم‌افزارهای تحت مترو سریع‌تر از آنچه در ویندوز RT تجربه کرده‌اید، اجرا می‌شوند و اگر هم‌زمان چند نرم‌افزار را اجرا کنید، افت سرعتی پیش نخواهد آمد.
سرعت تبلت اتیو اسمارت پی‌سی فوق‌العاده نیست اما خوب و رضایت‌بخش است.عجیب‌ترین نکته‌ای که در کار با تبلت اتمی ویندوز 8 به آن پی می‌برید این است که نرم‌افزارهای ویندوزی به خوبی پشتیبانی می‌شوند. قبلاً تراشه‌های اتم تا این حد در اجرای نرم‌افزارهای موردنیاز یک کاربر حرفه‌ای منعطف نبودند. با خرید شارژ ایرانسل اسمارت پی‌سی به راحتی می‌توان عکس‌ها را در فتوشاپ ویرایش کرد آن هم در حالیکه یک مقاله را در مایکروسافت ورد تایپ می‌کنیم و همزمان مشغول مرور صفحات وب با MetroTwit هستیم، پخش یک ویدیوی اچ‌دی در وب‌سایت‌های مختلف هم مشکلی ایجاد نمی‌کند.
لازم به ذکر است که برخی تبلت‌های ویندوزی دیگر که از تراشه‌های کلاورتریل اینتل استفاده می‌کنند ممکن خرید شارژ ایرانسل است حتی در مرور صفحات با مرورگر کروم هم به مشکل بربخورند. تبلت لنوو ThinkPad 2 یکی از همین موارد است و عجیب است که چرا تبلت‌هایی با سخت‌افزار مشابه چنین رفتار متفاوتی دارند. بهتر است در خرید تبلت‌هایی که از تراشه‌ی کلاورتریل استفاده می‌کنند دقت کنید و ابتدا آن را خوب بررسی کنید.
قطعاً در مک‌بوک ایر یا یک اولترابوک همه چیز سریع‌تر و روان‌تر می‌باشد اما توجه خرید شارژ ایرانسل کنید که اسمارت پی‌سی یک تبلت کوچک و بدون فن است نه یک اولترابوک بزرگ.
بازی‌هایی که برای مترو ساخته نشده‌اند خرید شارژ ایرانسل و به عبارت دیگر آنهایی که عبارت made-for-metro را در فهرست مشخصات خود ندارد، با پردازنده‌ی گرافیکی PowerVR موجود در تراشه‌های کلاورتریل، به مشکل برمی‌خورند و البته این مشکل در مورد تمام تبلت‌های مبتنی بر تراشه‌های کلاورتریل اتم وجود دارد. در واقع بخش پردازنده‌ی گرافیکی در این تبلت‌ها به گلوگاهی حیاتی مبدل شده و راه گریزی جز نشستن به انتظار تراشه‌هایی مثل اتم کلاورتریل پلاس، نداریم.
کارایی پردازنده‌های اتم در حدی نیست که بتوان اولترابوک‌ها را به کلی کنار گذاشت و تبلت‌هایی مبتنی بر تراشه‌های اتم را جایگزین کرد، اما مصرف خرید شارژ ایرانسل باتری کمتر ممکن است انتخاب مشتری را تغییر دهد. اسمارت پی‌سی سامسونگ یا W510 ایسر ادعای 10 ساعت شارژ نگه داشتن اینتل را تأیید نمی‌کند ولی به هر حال عمر باتری فراتر از حد رضایتمندی کاربر است. به عنوان مثال می‌توان مطالب دنیای فناوری را در زومیت مطالعه کرد، ویدیوهای اچ‌دی تماشا کرد، مقالاتی و نظراتی در زومیت نوشت، به موسیقی گوش کرد و برای انجام تمام این کارها، باتری 9 ساعت زمان در اختیار ما می‌گذارد. اگر از تبلت برای انجام کارهای سنگین استفاده کنید، عمر باتری به شدت کاهش می‌یابد، خوشبختانه در پردازش سنگین ویدیوها و عکس‌ها و یا اجرای بازی‌های سنگین هم بیش از 5 ساعت برای خالی شدن شارژ باتری 30 وات‌ساعتی اسمارت پی‌سی سامسونگ لازم است. رکوردی که فراتر از رکورد تبلت‌های اتیو تب سامسونگ و سرفیس RT مایکروسافت می‌باشد.
وقتی نوبت به بازی‌ها می‌رسد، اسمارت پی‌سی تنها از پس اجرای بازی‌های سبک به خوبی برمی‌آید. اگر بازی‌هایی مثل Jetpack Joyride، Cut The Rope و یا Riptide را اجرا کنید، با مشکل خاصی مواجه نمی‌شوید اما در هر دو تبلت سرفیس RT مایکروسافت و اتیو تب سامسونگ، انیمیشن بازی بیش از حد پرک می‌زند و سرعت اجرا خرید شارژ ایرانسل پایین است. به هر حال خوشحالیم که بالاخره بازی‌ها روی یک تبلت ویندوزی در حد تبلت iPad اپل اجرا می‌شوند.
با بررسی اسمارت پی‌سی سامسونگ می‌توان گفت که یک سخت‌افزاری ویندوز 8 کامل نیست اما اینتل توازن بین عمر باتری و قدرت پردازش را به خوبی برقرار کرده است. اگر می‌‌خواهید لپ‌تاپ خود را با یک سوپر تبلت قدرتمند جایگزین کنید، فعلاً بهترین انتخاب خرید شارژ ایرانسل تبلت سرفیس پرو است ولی تبلت‌های کلاورتریلی هزینه‌ی نسبتاً زیاد 899 دلاری سرفیس پرو را ندارند و جایگزین ارزان‌تر و خوبی به حساب می‌آیند چرا که علاوه بر پشتیبانی از نرم‌افزارهای مترو، از سایر نرم‌افزارهای قدیمی ویندوز هم پشتیبانی می‌کنند و همچنین بهتر از تبلت‌های ویندوز RT و سرفیس پرو شارژ نگه می‌دارند.
اگر سراغ بازی‌هایی به جز آنچه در فروشگاه مایکروسافت وجود دارد برویم، وضعیت به این خوبی نخواهد بود. به عنوان مثل بازی‌هایی مثل Limbo یا Braid با خرید شارژ ایرانسل سرعت بسیار کمی اجرا می‌شوند و نمی‌توان روی اسمارت پی‌سی سامسونگ از آنها لذت برد. اگر با این بازی‌ها آشنایی ندارید، به طور خلاصه می‌توان گفت که آنها روی لپ‌تاپ‌های 2 سال پیش با گرافیک مجتمع اینتل HD 3000 هم به راحتی اجرا می‌شوند و بسیار سبک هستند.

 

م بازدید : 252 سه شنبه 06 فروردین 1392 نظرات (0)

دریافت مستقیم شارژ ایرانسل

 

 

چیزی بیش از یک دستگاه شخصی است، این اسمارت‌فون به شما امکان می‌دهد در هر جایی که باشید، اطلاعات و قابلیت‌های موجود در آن را به آسانی با دوستان و اعضای خانواده به اشتراک بگذارید. با کمک قابلیت «S Beam» موجود در این اسمارت‌فون، که بر پایه ™Android™ Beam طراحی شده است، می‌توانید یک فیلم یک گیگابایتی را در عرض ۳ دقیقه و یک موسیقی ۳ مگابایتی را در عرض ۲ ثانیه با یک Galaxy S III دیگر به اشتراک بگذارید. برای این کار به داشتن سیگنال Wi-Fi یا دسترسی به شبکه موبایل نیازی نیست و تنها کافیست بدنه دو دستگاه را لمس کنید. «Buddy photo share» هم یکی دیگر از قابلیت‌های این بخش شارژ اتوماتیک ایرانسل است که به کاربر امکان می‌دهد به آسانی و به طور همزمان، تصاویر موجود در گالری (یا عکس‌های گرفته شده توسط دوربین) را با دوستانی که تصاویر آن‌ها در یک عکس دسته‌جمعی وجود دارد، به اشتراک بگذارد.
«AllShare Play» قابلیت دیگری است که می‌توان به کمک آن، هر نوع فایل را بین Galaxy S II شارژ اتوماتیک ایرانسل و تبلت، رایانه شخصی و دستگاه تلویزیون، صرف‌نظر از فاصله آن‌ها با هم، به اشتراک گذاشت. AllShare Play خود دارای قابلیتی به نام «Group Play» است که به کاربر امکان می‌دهد صفحه موبایل خود را با چندین فرد دیگر، که با وی در یک شبکه Wi-Fi حضور دارند، به اشتراک بگذارد. با این کار، کاربر می‌تواند با همکاران خود به تبادل نظر فوری (همراه با رسم شکل و نوشتن متن) بپردازد. برنامه «Dropbox» هم به طور پیش‌فرض در این دستگاه نصب شده است. با استفاده از فضای رایگانی که سایت Dropbox به شما می‌دهد (۵۰ گیگابایت برای ۲ سال)، شما می‌توانید علاوه بر تصاویر و فایل‌های موسیقی، فایل‌های ویدئویی را هم در این فضا ذخیره کنید و چنانچه مایل بودید، با دیگران به اشتراک بگذارید. Galaxy S III می‌تواند فایل‌های شما را، بدون نیاز به دسترسی به شبکه Wi-Fi، از طریق شبکه‌های دیتا به طور فوری برایتان آپلود کند.
اشتراک‌گذاری آسان شارژ اتوماتیک ایرانسل و فوری
Galaxy S III مجهز به تراشه پیشرفته NFC (مخفف Near Field Communication) است که کاربران می‌توانند با آن از سرویس‌هایی مانند «پرداخت به وسیله موبایل» استفاده کنند. علاقه‌مندان به بازی‌ها هم در شارژ اتوماتیک ایرانسل این میان بی‌نصیب نخواهند بود و با کمک سرویس «Game Hub» می‌توانند به تعداد زیادی از بازی‌های اجتماعی دسترسی داشته باشند. «Video Hub»‌ هم سرویس دیگری است که فیلم‌ها و مجموعه‌های تلویزیونی را با کیفیت بالا در دسترس کاربران قرار می‌دهد. «Music Hub» نیز یک سرویس شخصی استریم موسیقی را به کاربران ارائه می‌دهد. این سه سرویس ابتدا در کشورهای منتخب قابل استفاده خواهند بود و به زودی به دیگر بازارهای جهانی عرضه خواهند شد.
اسمارت‌فون جدید سامسونگ مجهز به صفحه‌نمایشی بزرگ از نوع Super AMOLED با اندازه ۴.۸ اینچ و وضوح HD است که کیفیت بالا و رنگ‌های زنده‌ای را از خود ارائه می‌کند. نسبت ابعاد این صفحه ۱۶ به ۹ است و زاویه دید گسترده‌ای دارد. Galaxy S III، برای افزایش سرعت اتصال و اشتراک‌گذاری، به «Wi-Fi Channel Bonding» مجهز شارژ اتوماتیک ایرانسل شده است. این قابلیت پهنای‌باند Wi-Fi را دو برابر می‌کند.
می‌تواند علاوه بر تشخیص چهره و صدای شما، برخی حرکات شما را هم تشخیص دهد. به طور مثال اگر مشغول فرستادن یک پیام متنی برای فردی هستید، ولی ناگهان تصمیم می‌گیرید که به جای این کار با وی تماس بگیرید، کافیست گوشی موبایل را در کنار گوش شارژ اتوماتیک ایرانسل خود قرار دهید تا Galaxy S III، با استفاده از قابلیت «Direct Call»، به طور خودکار شماره وی را برایتان بگیرد. «Smart Alert» هم یکی دیگر از امکانات Galaxy S III است که با کمک آن به شکلی جالب از تماس‌های پاسخ‌داده نشده و پیام‌های رسیده باخبر خواهید شد. در زمانی که این قابلیت فعال باشد، چنانچه تماسی با شما گرفته شده یا اینکه پیامی برایتان رسیده باشد، گوشی موبایل با ویبره‌ای (در هنگام برداشتن آن از روی میز)، این موضوع را به شما اطلاع خواهد داد.
طراحی انسان-محور با کارایی شارژ اتوماتیک ایرانسل فوق‌العاده
به امکانات دیگری هم مجهز است که با به کارگیری راه‌های جدید، باعث افزایش سرعت و کارایی و در نتیجه، جلب رضایت بیشتر کاربر خواهد شد. یکی از این امکانات «Pop up play» است که به کاربر امکان می‌دهد در حین اجرای برنامه‌های مختلف، یک فایل ویدئویی را به طور همزمان بر روی بخشی از صفحه‌نمایش پخش کند. بنابراین نیازی نیست که در زمان چک‌کردن ایمیل‌ها یا وب‌گردی، فایل‌های ویدئویی را مرتبا ببندید و دوباره اجرا کنید. دوربین ۸ مگاپیکسلی Galaxy S III دارای شاتر بدون تأخیر ( zero-lag shutter) است که به شما امکان می‌دهد بلافاصله از سوژه‌های در حال حرکت، عکس بگیرید. با این حساب، پیش‌نمایشی که در هنگام فشردن شاتر می‌بینید، همان عکس نهایی خواهد بود. «Burst shot» یکی دیگر از قابلیت‌های دوربین این محصول است که ۲۰ عکس را به طور پیاپی ثبت می‌کند. «Best photo» هم قابلیت دیگری است که پس از ثبت ۸ عکس، بهترین آن‌ها را برایتان انتخاب می‌کند. Galaxy S III ، با تکیه بر این قابلیت‌ها، خاطره خوشی را برای کاربران علاقه‌مند به عکاسی فراهم می‌کند. ضمنا در این اسمارت‌فون تمهیداتی اندیشیده شده است تا تاری و عدم وضوح عکس‌هایی که در نور کم و لرزش دست گرفته شده‌اند، کاهش دهد. فیلم‌برداری HD (حتی شارژ اتوماتیک ایرانسل با دوربین ۱.۹ مگاپیکسلی جلوی دستگاه) از دیگر امکانات Galaxy S III است که این بخش را کامل می‌کند.
Galaxy S III نه‌تنها قابلیت‌های جدید و کارایی بالایی را به کاربر ارائه می‌کند، بلکه با تکیه بر طراحی انسان-محور خود، یک تجربه راحت و دلپذیر را برای شارژ اتوماتیک ایرانسل وی فراهم می‌کند. بدنه خوش‌ساخت و راحت این اسمارت‌فون و منحنی‌های ملایم لبه‌های آن، احساس خوشایندی را برای کاربر به ارمغان می‌آورند. در طراحی این اسمارت‌فون از طبیعت الهام گرفته شده و روح و پویایی طبیعت در آن منعکس شده است. عناصر طبیعی، همچون باد، آب و نور به نوعی در ساختار فیزیکی Galaxy S III جای گرفته‌اند. این محصول، در زمان عرضه، در دو رنگ آبی تیره (Pebble Blue) و سفید مرمری (Marble White) قابل تهیه است، البته سامسونگ در آینده، رنگ‌بندی‌های جدیدی را نیز معرفی خواهد کرد.

م بازدید : 16 دوشنبه 05 فروردین 1392 نظرات (0)

دریافت مستقیم شارژ ایرانسل

 

 

 

چند خرید شارژ ایرانسل ماه پیش در تاریخ 14 ژوئن 2012 (25 خرداد 1391) نوکیا اعلام کرد که بخش تولید تلفن های لوکس خود یعنی "ورتو" (Vertu) را به یک شرکت خصوصی اروپایی با نام "ای کیو تی 6" (EQT VI) خواهد فروخت. این تصمیم در راستای طرح تغییرات گسترده در نوکیا برای سرمایه گذاری بر روی بخش های رو به رشد خود و کاستن از هزینه ها صورت گرفت.
در کنار رابط کاربری بهبود یافته، نوکیا برای این دو گوشی امکان ارتباط اینترنتی را نیز در نظر گرفته و با اضافه کردن مرورگر اختصاصی خود، سعی در ارائه تجربه قابل قبولی از اینترنت برای کاربران این دو گوشی داشته است. مرورگر اختصاصی خرید شارژ ایرانسل این شرکت قادر است تا 90 درصد مصرف دیتا را کاهش دهد که به افزایش سرعت لود و کاهش هزینه کاربر کمک می کند. وجود سرویس های اجتماعی فیسبوک و توییتر نیز به کاربران امکان ارتباط با دوستان و اطرافیان را می دهد.
نوکیا آشا 308: خرید شارژ ایرانسل
شرکت نوکيا براي فروش 37 ميليون دستگاه گوشي مبتني بر سيستم عامل ويندوز فون خرید شارژ ایرانسل برنامه ريزي کرده است.
این دو گوشی از جهات بسیار زیادی با یکدیگر یکسان هستند و علت آن نیز سیستم عامل جدید این دو گوشی یعنی Windows Phone 8 است. اما نه تنها در سخت افزار این دو گوشی بلکه در سیستم عامل این دو سوپرفون نیز تفاوتهایی وجود خرید شارژ ایرانسل دارد که شخصیتی جداگانه را برای آنها به همراه می آورد.
Asha 309 خرید شارژ ایرانسل
برخلاف مدل قبلی، این گوشی از دو سیمکارت پشتیبانی کرده و مانند مدل های دو سیمکارته سری آشا، امکان تعویض سیم کارت بدون خاموش کردن دستگاه را می دهد. دیگر مشخصات سخت افزاری این مدل تفاوتی با خرید شارژ ایرانسل آشا 309 نداشته و تنها تغییر مربوط به نبود وای-فای بر روی این مدل می شود.
نوکیا که مدت مدیدی است با مشکلات گوناگونی -- به ویژه در بازار پر رقابت اسمارت فون ها -- دست و پنجه نرم می کند امیدوار است بتواند با تمرکز بیشتر بر روی تولید خرید شارژ ایرانسل اسمارت فون های مبتنی بر ویندوز فون و نیز سرویس های مکانی و نقشه، خود را از شرایط دشوار کنونی خارج نماید.
اکنون روند فروش به اتمام رسیده و حق امتیاز از نوکیا سلب و به اروپایی ها داده شده است. در این انتقال تقریباً هزار کارمند به همراه خود شرکت ورتو به ای کیو تی منتقل شد. در مورد جزئیات مالی پرونده خرید شارژ ایرانسل فروش اطلاعات زیادی در دست نیست اما این را باید گفت که نوکیا هنوز 10 درصد سهام این شرکت را برای خود کنار گذاشته است.
بر اين خرید شارژ ایرانسل اساس نوکيا انتظار دارد در بازار گوشي هاي هوشمند با اپل رقابت کند.
نوکیا آشا 309: خرید شارژ ایرانسل
صفحه نمایش خرید شارژ ایرانسل
امروز نمی خواهیم این دو گوشی را بررسی کنیم بلکه می خواهیم یک مقایسه بین آنها انجام دهیم و در هر کدام از این مقایسه ها برنده را نیز اعلام کنیم. پس شروع خرید شارژ ایرانسل می کنیم.
بر اين اساس پيش بيني مي شود که توليد و عرضه گوشي هاي مبتني بر سيستم عامل ويندوز از ميزان فروش گوشي هاي هوشمند سيمبيان بيشتر شود.بر اساس اين گزارش، HTC خرید شارژ ایرانسل انتظار دارد 6 ميليون گوشي هوشمند ويندوزي در طول سال 2012 به فروش برساند و اين ميزان در سال 2013 به 10 ميليون دستگاه خواهد رسيد.
امروزه با تمام لمسی شدن گوشیهای هوشمند صفحه نمایش یکی از رکنهای اساسی در انتخاب گوشی مناسب است. هر دو گوشی از صفحه نمایش بسیار با کیفیتی بهره برده اند. Lumia 920 به یک صفحه نمایش 4.5 اینچی با کیفیت 768×1280 و تراکم پیکسلی 332 پیکسل در اینچ مجهز است در عین حال نوکیا در این صفحه نمایش از تکنولوژی PureMotion HD+ استفاده کرده که به شارپ شدن رنگها در صفحه نمایش و عمیق شدن رنگ مشکی کمک بسیار زیادی خرید شارژ ایرانسل کرده است. اما در 8X یک صفحه نمایش 4.3 اینچی با کیفیت 720×1280 و تراکم پیکسلی 342 پیکسل در اینچ استفاده شده است که این صفحه نمایش نیز رنگها را به خوبی نشان می دهد و عمق رنگ مشکی نیز در آن مناسب است. شاید انتخاب برنده در این قسمت کمی سخت باشد اما عقیده ما بر این است که لومیا 920 در این مورد از رقیب خود جلوتر است و در مقایسه صفحه نمایش دو گوشی متوجه می شوید که کیفیت صفحه نمایش Lumia 920 از 8X بهتر است.
Asha خرید شارژ ایرانسل 308
البته این تمام ماجرا نیست، چرا که نوکیا برای سرگرم خرید شارژ ایرانسل شدن کاربران 40 بازی شرکت EA را به صورت رایگان در فروشگاه نوکیا آماده نصب قرار داده است. سرویس مکانیابی Nokia Maps 2.0 نیز بر روی آشا 308 و 309 نصب شده تا کاربران بتوانند، مقاصد مورد نظر خود را پیدا کنند.
امکانات ارتباطی این گوشی شامل پشتیبانی از EDGE با حداکثر سرعت 236 کیلوبایت بر ثانیه، بلوتوث نسخه 3 و وای فای می شود. آشا 309 تنها از یک سیمکارت پشتیبانی می کند و در سه خرید شارژ ایرانسل ماهه چهارم سال جاری به بازار عرضه می شود.
این خرید شارژ ایرانسل مدل نیز به زودی و در سه ماهه چهارم سال جاری به بازار عرضه می شود و در خصوص قیمت آن اطلاعاتی منتشر نشده است.
این گوشی به همراه یک نمایشگر 3 اینچی لمسی خازنی با رزولوشن 240 در 400 پیکسل و خاصیت ضد خش عرضه می شود. دوربین اصلی آشا 309، 2 مگاپیکسلی بوده و حافظه داخلی 2 گیگابایتی به همراه پشتیبانی خرید شارژ ایرانسل از microSD تا ظرفیت 32 گیگابایت نیز در نظر گرفته شده است.
به گزارش اخبار خارجي موبنا، نوکيا درصدد است در طول سال 2012 حدود 37 ميليون دستگاه گوشي هوشمند با پشتيباني از ويندوز فون به فروش برساند، اين در حالي است که خرید شارژ ایرانسل برنامه ريزي اين غول فنلاندي براي سال آينده ميلادي 64 ميليون دستگاه است.

م بازدید : 11 دوشنبه 05 فروردین 1392 نظرات (0)

دریافت مستقیم شارژ ایرانسل

 

 

  محصولی زیباست این واقعیت را بدون هیچ واسطه ای با اولین نگاه می توان دریافت. ظاهر گوشی شباهت چندانی به تمام لمسی های پیشین این شرکت و مدل های مختلفی که پس از 5800 پا به عرصه وجود گذاشتند ندارد و بدنه تمام آلومینیومی و یکدست گوشی که در پنج رنگ جذاب و فوق العاده عرضه می گردد بطور کلی محصول تازه و پر زرق و برقی را به نمایش می گذارد. ابعاد گوشی 12.9×59.1×113.5 میلیمتر با وزن 135 گرم است که بیشترین تغییر در آن در مقایسه با X6 بعنوان نزدیک ترین مدل به افزایش بیش از 8 میلیمتری عرض گوشی باز می گردد که از آن نمونه ای بسیار عریض و بزرگی ساخته است. صفحه نمایش دستگاه هم اندازه با N97 یعنی 3.5 اینچ اما با یک تفاوت بسیار بزرگ است جائیکه برای اولین بار در خانواده نوکیا فناوری AMOLED در چنین سایزی به کار گرفته می شود. این صفحه نمایش یک اولین دیگر را نیز برای نوکیا به همراه دارد چرا که صفحه نمایش N8 اولین صفحه نمایش AMOLED نوکیاست که از فناوری لمسی خازنی در آن استفاده شده که به مدد این فناوری علاوه بر حساسیت بسیار زیاد صفحه نمایش، امکان بهره گیری از قابلیت های مخصوص این فناوری همچون زوم دو انگشتی (Pinch Zoom) نیز فراهم آمده است. وضوح صفحه نمایش همچون دیگر سیمبین های نوکیا در این کلاس 640×360 پیکسل بوده و تعداد رنگ های قابل نمایش نیز همچون همیشه 16 میلیون رنگ است. در رابطه با کیفیت این صفحه نمایش بعلت در دسترس نبودن گوشی نمی توان اظهار نظر کرد اما از هم اینک از حضور Multi Touch، چرخش اتوماتیک تصویر و بدنه ضد خش در آن می توان مطمئن بود. زیر صفحه نمایش یک تک دکمه که احتمالا میانبر ورود به منو ست قرار دارد و تقریبا برای اولین بار کلیدهای دو گانه سبز و شارژ مستقیم ایرانسل قرمز از این ناحیه حذف شده اند. در بالای صفحه نمایش نیز المان های همیشه حاضر در این کلاس یعنی سنسور تنظیم نور، حسگر تقارب برای خاموش کردن صفحه نمایش در حین تماس و دوربین دوم تماس های ویدئویی به چشم می خورند.
nokia_n8_preview_05.jpg شارژ مستقیم ایرانسل
nokia_n8_preview_03.jpg شارژ مستقیم ایرانسل
nokia_n8_preview_04.jpg شارژ مستقیم ایرانسل
اما اصلی ترین جذابیت N8 در المان های سخت افزاری دور صفحه نمایش بر بالای آن قرار گرفته است جائیکه علیرغم قول های متعددی که شرکت های مختلف در این رابطه داده اند در نهایت این نوکیا بود که این قول را عملی ساخت و برای اولین بار پورت HDMI را به دنیای موبایل وارد نمود بواسطه این پورت نه تنها تصاویر با کیفیتی به سمت گیرنده ارسال می گردد بلکه بار دیگر برای اولین بار از طریق این پورت صدای فراگیر دالبی واقعی نیز تولید می شود که تا همین چند سال پیش حتی تصور تولید آن توسط یک موبایل نیز بیشتر به خواب و خیال شبیه بود. البته این پورت یک مشکل نسبتا کوچک را نیز به همراه دارد که در نگاه اول نمی توان آن را تشخیص داد چرا که علیرغم ظاهر معمولی این پورت در زیر پوشش پلاستیکی خود که همچون پورت های استاندارد HDMI به نظر می رسد واقعیت این است که این پورت از نمونه های استاندارد اندکی کوچک تر بوده و به همین علت امکان استفاده از کابل های معمول برای اتصال آن به گیرنده های منطبق وجود ندارد و باید از پورت مخصوص آن استفاده کرد. نوکیا البته علاوه بر این پورت امکان انتقال صدا و تصویر به شیوه عادی با استفاده از کابل های سه رنگ معمول Composite را نیز در این گوشی در نظر گرفته است. از دیگر موارد حاضر در بالای گوشی باید به کلید Power و جک 3.5 میلیمتری هدست اشاره کرد که در دو سوی پورت HDMI جا خوش کرده اند.یکی دیگر از جذابیت های اصلی N8 در پشت آن نهفته است جائیکه بلاخره نوکیا نیز با قدرت هرچه تمام تر به رده Camera Phone های 12 مگاپیکسلی پای گذاشته است. دوربین بکار گرفته شده در N8 که بروی یک برجستگی شارژ مستقیم ایرانسل حدودا یک میلیمتری جای گرفته بعد از غیبتی حدودا 2 ساله از زمان ارائه 6220 تاکنون بار دیگر فلش زنون پر قدرتی را بر بالای خود می بیند که با یک تک فلش LED که برای نورافشانی در حین فیلمبرداری بکار گرفته می شود شرایط بسیار مطلوبی را برای عکاسی و فیلمبرداری مهیا نموده است. در زیر لنز دوربین میکروفون ضبط صدا جای دارد که ظاهرا این بار به فرم استریو طراحی شده است. البته این دوربین نیز به مانند تقریبا تمامی Camera Phone های یک سال گذشته دو عضو سابقا همیشه حاضر در این رده یعنی آینه عکاسی از خود و کاور لنز را به فراموشی سپرده است.
سمت چپ دستگاه ظاهرا در ساختاری مشابه با 5800 محل جایگذاری سیمکارت و اسلات کارت حافظه است که البته ظاهرا این بار برخلاف 5800 بدلائلی که در ادامه به آنها می پردازیم امکان خارج نمودن مستقیم سیمکارت بدون مزاحمت باتری وجود دارد. در زیر این دو بخش نیز شکافی مشابه با اسپیکر اصلی دستگاه به چشم می خورد که اگر حدس ما شارژ مستقیم ایرانسل در این زمینه به واقعیت بپیوندد خبری از اسپیکر استریو در N8 نخواهد بود. تنها نکته دیگر در این بخش یک پیچ کوچک حاضر در زیر این شکاف است که در ادامه به کارکرد آن اشاره می کنیم.
کاملا باز گذاشته است جائیکه پس از معرفی پر سر و صدای Maemo و ارائه نسبتا موفقیت آمیز آن در شارژ مستقیم ایرانسل N900 به یکباره با به میان آمدن پلتفرم MeeGo، سیستم عامل قبلی به یکباره به فراموشی سپرده شد و حالا نیز با نمایش Symbian^3 دیگر خبر خاصی از MeeGo هم نیست البته کاملا مشخص است که Maemo و MeeGo نسبت به Symbian^3 در یک کلاس قرار ندارند اما این نیز واضح است که نوکیا هم هنوز تصمیم قطعی خود مبنی بر تمرکز بیشتر بروی یک پلتفرم را نگرفته است. باری در این شرایط است که نوکیا بلاخره پس از مدتها محصولی را به نمایش گذاشت که بیم و امید را هر دو با هم به دوستدارن این برند هدیه کرده است امید به گذشته درخشان سری N و بیم از دایره تکرارهای نا امید کننده پیشین.
nokia_n8_preview_02.jpg شارژ مستقیم ایرانسل
سمت راست دستگاه به Rocker نسبتا بزرگ تغییر صدا، اسلایدر قفل صفحه نمایش و شاتر دوربین تعلق دارد و در اینجا نیز به شارژ مستقیم ایرانسل مانند سمت چپ یک پیچ دیگر زیر دکمه شاتر دیده می شود. تنها نکته مشخص در پائین گوشی ظاهرا محل اتصال شارژر باتری است.

م بازدید : 11 دوشنبه 28 اسفند 1391 نظرات (0)

دریافت مستقیم شارژ ایرانسل

 

 

چکیده مطلب : در روز توسعه اپلیکیشنهای موبایل توصیه شارژ مستقیم ایرانسل هایی خاص خواهیم شنید از کسانی که این کار را انجام داده اند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شارژ مستقیم ایرانسل GsmAria ، کمپانی نوکیا ماه گذشته از سری گوشی های جدید Asha Touch خود پرده برداری کرد. گوشی های مقرون
3-بتوانیم در ایران یک تجارت راه اندازی کنیم تا سود مشترک از شارژ مستقیم ایرانسل این بابت به دست آوریم
در ابتدای این سمینار خوشامد گویی از طرف آقای آن مدیر کل موبایل سامسونگ در ایران در چند جمله کوتاه بیان گردید و شارژ مستقیم ایرانسل سپس استراتژی و هدف سامسونگ در برگزاری این سمینار در 3 مبحث اعلام شد:-کمک به جامعه موبایل ایران در راستای استفاده از نرم افزارهای بومی
باتری گوشی شارژ مستقیم ایرانسل 1110mAh Li-Ion است که در حالت آماده بکار حداکثر 528 ساعت و در مکالمه مداوم تا 14 سات دوام می آورد.
نوکیا Asha 305 یک گوشی پیشرفته دوسیمکارته است که دارای یک صفحه نمایش لمسی مقاومتی 3.0 اینچ با وضوح 240 x 400 پیکسل و 56K رنگ ، 32MB RAM ، 64MB ROM ، پردازنده تک هسته ای 10MB ، 1GHZ حافظه داخلی ، محل شارژ مستقیم ایرانسل کارت حافظه MicroSD تا 32GB و یک دوربین 2 مگاپیکسل با قابلیت فیلمبرداری است.
در قسمت دوم آقای شهاب سلطانی زاده توضیحاتی در مورد Samsung Apps ارائه دادند و معرفی برنامه هایی که تا کنون ساخته شده و نحوه دانلود آنها از طریق برنامه Kies که می توانید از طریق http://SamsungApps.com این برنامه را دانلود نمایید و همچنین درمورد پرتال اپتیک جاوا که شارژ مستقیم ایرانسل فقط توسط گوشی های سامسونگ و از طریق آدرس http://m.ir.samsungapps.com قابل مشاهده و پیگیری می باشد.
کمپانی فنلاندی نوکیا این گوشی ها را در سراسر دنیا عرضه می کند. گوشی نوکیا Asha 305 ابتدا در بازار موبایل هند موجود شارژ مستقیم ایرانسل می شود و قیمت آن حدود RS 4.668 معادل 85 دلار امریکا یا 70 یورو تعیین شده است. با اینحال می توان انتظار داشت که تمامی گوشی های سری Asha Touch در این کشور موجود شوند.
به صرفه Asha 306 ، Asha 305 و Asha 311 برای بازارهای درحال شارژ مستقیم ایرانسل توسعه طراحی شده ان
این گوشی همچنین به ویژگی دوسیمکارته اختصاصی Easy Swap مجهز است که شارژ مستقیم ایرانسل به کاربران امکان می دهد بدون خاموش کردن گوشی ، سیمکارت را تعویض کنند.
سمینار توسعه دهندگان سامسونگ در روز جمعه 13 اسفند شارژ مستقیم ایرانسل 1389در هتل اسپیناس برگزار گردید.
1. GPS Based Life – Attached Apply شارژ مستقیم ایرانسل
4. شارژ مستقیم ایرانسل Segmented target and Niche Appl
آقای شهاب سلطانی زاده در پایان سخنان خود مسابقه برنامه نویسی را برای سیستم عامل bada و Android با دو دسته بندی خاص اعلام نمودند و برای 3 نفر از بهترین برنامه شارژ مستقیم ایرانسل نویسان به ترتیب مبالغ 5، 3 و 1 میلیون تومان را به عنوان جایزه اعلام نمودند.
در سایت شارژ مستقیم ایرانسل Samsungapps به صورت آنلاین می توانید محصولات ارائه شده را خریداری نمایید.
در بخش سوم سمینار آقای چانگ لو در زمینه اپلیکیشنهای گوشی های سری Wave و bada Server و مراحل ارتقا سیستم عامل bada توضیحاتی را به برنامه نویسان حاضر در سمینار ارائه شارژ مستقیم ایرانسل کردند و همچنین در مورد نحوه ی ارائه برنامه ها در سایت badadeveloper و نحوه ی تجارت از این طریق را به برنامه نویسان اعلام کردند.
2. Mobile Payment شارژ مستقیم ایرانسل IM – Commerce SVC
در ادامه آقای شهاب سلطانی زاده در مورد چند برنامه ارائه شده مانند کتابخانه همراه سامسونگ که توسط شارژ مستقیم ایرانسل شرکت ایده پرداز ژوبین طراحی گردیده و همچنین نرم افزار Farsi Cardio ، نرم افزار فرودگاه امام و ترافیک تهران توضیحاتی ارائه نمودند.
در سایت badadeveloper سه شارژ مستقیم ایرانسل زبان انگلیسی، چینی و کره ای مطالعه سایت وجود دارد.
جهت شارژ مستقیم ایرانسل دریافت اطلاعات بیشتر می توانید به سایت http://badaos.ir مراجعه نمایید.
بخش پایانی سخنان آقای چنگ لو در مورد ساختار برنامه bada بود که مربوط به نوع برنامه نویسی IDE و SDK برروی سیستم عامل و در مورد پلاتفورم جدید بادا که بر روی سیستم عامل لینوکس و مک و C++ کارایی خواهد داشت ، همچنین درباره مهم ترین عوامل از جمله دیزاین ، شارژ مستقیم ایرانسل کدینگ ، ساختمان برنامه و تست برنامه و سپس دولوپر قرارداد توضیحاتی ارائه گردید.
ایده شارژ مستقیم ایرانسل هایی که از طرف شرکت سامسونگ برای برنامه نویسان ارائه گردیده است به شرح ذیل توسط آقای شهاب سلطانی زاده معرفی گردید:
3. Social Network & Mash شارژ مستقیم ایرانسل – up
5. Web based شارژ مستقیم ایرانسل / Cloud SVC
2-سقف تکنولوژی را در ایران شارژ مستقیم ایرانسل توسعه دهیم
در بخش چهارم سمینار خانم کانگ که از دفتر سئول به تهران آمده بودند در شارژ مستقیم ایرانسل مورد تایید نرم افزار های تولید شده و راهکارهای ارتباطی با مسئولان تایید نهایی برنامه های ارائه شده تو

م بازدید : 9 یکشنبه 27 اسفند 1391 نظرات (0)

دریافت مستقیم شارژ ایرانسل

 

 

نوکیا این گوشی متفاوت را در نمایش سالیانه این شرکت در بارسلونا به نمایش گذاشت. در این نمایش محصولات متفاوت نوکیا از جمله Application های جدید این شرکت در رده پیام رسانی و خرید شارژ مستقیم ایرانسل ایمیل، به معرض دید عموم گذاشته شد، اما مطمئنا چشمهای همگان به دنبال محصول جدید این شرکت یعنی N97 که قرار است پا جای پای N95 بگذارد، است. این گوشی که فعلا در مرحله Pre Pre-Release قرار دارد تنها در چند نسخه محدود در اختیار خبرنگاران و وب سایت های معتبر قرار گرفت که نمونه زیر یکی از این چند نمونه معدود است که در اختیار این سایت قرار گرفته است
از نمایش هیجان انگیز N97 در نوامبر 2008 اینک نزدیک به 8 ماه می گذرد زمان بسیار زیادی که در طی آن با چرخش اکثر برندهای عمده بازار به سوی تولید گوشی های همه کاره تمام لمسی و iPhone-like، تمامی امیدهای نوکیا برای ارائه یک محصول انقلابی به بازار کاملا بر باد رفت علاوه بر این با اینکه نقاط قوتی همچون دارا بودن صفحه نمایش بزرگ تمام لمسی و قابلیت فیلمبرداری VGA و یا حتی صفحه کلید QWERTY در زمان نمایش نسخه اولیه N97 برای یک Smart phone مزایای کاربر پسندی به حساب می آمدند اما اینک بازار گوشی های خرید شارژ مستقیم ایرانسل هوشمند از مدل های رنگارنگ پر امکاناتی پوشیده شده است که نه تنها تمامی امکانات اصلی N97 را در لیست مشخصات خود دارند بلکه بسیاری از آنها را کاملا بهبود بخشیده اند که از آن جمله می توان با استفاده گسترده از صفحه نمایش های خازنی به جای نمونه های مقاومتی و وضوح بسیار بالاتر دوربین در کنار فیلمبرداری اسلوموشن و HD اشاره کرد. پازل مشکلات نوکیا در ساخت N97 با نیم نگاهی به قیمت بسیار گزافی که برای آن در نظر گرفته شده است کامل می گردد فاکتور مهمی که این بار نیز N97 را در مقابل رقیبان رنگارنگ عمدتا آسیائی خود ناکام می گذارد. اما از تمامی مشکلات پیش روی این مدل که بگذریم میزان امکانات و جذابیت های فراوانی که در ساختار N97 موجود است حقیقی ست که نمی توان آن را انکار کرد از طرفی دیگر با در نظر گرفتن موفقیت فوق العاده 5800 بعنوان اولین گوشی لمسی S60 نوکیا و توجه به این نکته که N97 در مقایسه با 5800 از امکانات بسیار بیشتری بهره مند گردیده است می توان امیدوار بود که این مدل نیز به مانند برادر کوچکتر خود به یکی از پرفروش ترین های این برند تبدیل شود که البته این مهم نیز به میزان بسیار زیادی به قیمت نهائی دستگاه پس از شوک اولیه ورود به بازار وابسته است.
بررسی مشخصات N97 را با محتویات درون جعبه آن آغاز می کنیم در این جعبه نسبتا کوچک بجز المان های همیشگی همچون شارژر، کابل اتصال به کامپیوتر و هدست دو تکه، برای اولین بار از یک تطبیق دهنده خاص استفاده شده است که امکان اتصال هر نوع شارژر دیگر از نوع نوکیائی را به گوشی فراهم کرده است این تطبیق خرید شارژ مستقیم ایرانسل دهنده با تبدیل دیگر پورت های اتصال به پورت Micro USB کار را برای کاربران N97 برای شارژ دستگاه به امر آسانی بدل کرده است. از دیگر موارد جدید حاضر در جعبه محتویات گوشی می توان به قلم بسیار شیک همراه آن اشاره کرد که با طراحی ویژه خود امکان اتصال به خود گوشی را نیز دارد. دستمال ویژه ای نیز برای تمییز کردن دستگاه در این قسمت قرار داده شده است.
این گوشی با قیمت ۶۰۰ دلار به بازار عرضه می شود که بازهم نسبت به قیمت بالای گوشی خرید شارژ مستقیم ایرانسل های موجود، امتیاز خوبی برای این گوشی به شمار می رود.
nokia_n97_1.jpg خرید شارژ مستقیم ایرانسل
گوشی جدید نوکیا خرید شارژ مستقیم ایرانسل با دوربین ۴۱ مگاپیکسلی
تنها مشکل این گوشی استفاده از نرم افزار ” سیمبیان ” است که در برابر نرم افزارهایی چون اندورید، ویندو و اپل Ios کمی قدیمی به خرید شارژ مستقیم ایرانسل نظر می رسد.
زمان زیادی از معرفی نسخه ابتدائی Nokia N97 می گذرد محصولی که پس از 5800XpressMusic دومین محصول تمام لمسی نوکیا بر پایه Symbian S60 نام گرفته است. اینک و پس از یک انتظار طولانی و البته فرصت سوز این گوشی فوق گران که شانس رویائی نامیده شدن را با تاخیرهای فراوان خرید شارژ مستقیم ایرانسل از دست داد، بلاخره به بازار ارائه گردیده است. در مقاله پیش رو نگاه دقیق و موشکافانه ای داریم به قسمت های مختلف این مدل. با ما همراه شوید.
شرکت نوکیا گوشی تلفن همراه جدیدی با دوربین ۴۱ مگاپیکسلی را رونمایی کرد. خرید شارژ مستقیم ایرانسل
بدون شک جنجالی ترین محصول روز نوکیا، N97 با ظاهر و مشخصات ویژه آن است. چندی ست یکی از سایت خرید شارژ مستقیم ایرانسل های معتبر تصاویر جذابی از این گوشی را به نمایش گذاشته است که با نمایش تمامی این عکس ها، قصد داریم آشنائی بیشتری با این گوشی پیدا نمائیم با ما همراه شوید.
گوشی جدید نوکیا با نام ” ۸۰۸ خرید شارژ مستقیم ایرانسل pureview ” دارای حافظه داخلی ۱۶ گیگابایت، صفحه ۴ اینچی و دوربین ۴۱ مگا پیکسلی است
اما مطمئنا مهمترین قطعه حاضر در جعبه محتویات، خود گوشی است. ابعاد این مدل 15.9×55.3×117.2 میلیمتر با وزن 150 گرم است که علیرغم این ابعاد و وزن بالا مشکل چندانی در هنگام استفاده و قرارگیری آن در دست مشاهده نمی شود. خرید شارژ مستقیم ایرانسل
به خرید شارژ مستقیم ایرانسل گزارش جذاب نیوز به نقل از خبرگزاری فرانسه، این برای اولین بار است که یک گوشی موبایل با چنین دوربین قدرتمندی ساخته می شود.
شرکت نوکیا قرار است این گوشی را در نیمه خرید شارژ مستقیم ایرانسل دوم سال جاری میلادی ( ۲۰۱۲ ) به بازار عرضه کند.

م بازدید : 9 شنبه 26 اسفند 1391 نظرات (0)

دریافت شارژ مستقیم ایرانسل

 

 

 این شرکت در مطلبی که در وبلاگ رسمی خود شارژ مستقیم ایرانسل منتشر کرده است، خبر از عرضه گوشی‌های مبتنی بر سیستم‌های تحت موبایل فایرفاکس در سال ۲۰۱۳ را داده است.
اگر موفق به خشک کردن گوشي خود شده ايد ، تبريک شارژ مستقیم ایرانسل مي گويم! اما شايد هنوز هم کاملا برنده نشده باشيد؟!!
مراقب زنگ زدن گوشي شارژ مستقیم ایرانسل باشيد!
سیستم‌عامل کد باز فایرفاکس بر اساس یک کرنل تغییر شارژ مستقیم ایرانسل یافته لینوکس برای اندروید، لایه سخت‌افزاری Gonk، موتور Gecko (که برای اجرای اپلیکیشن‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد) و رابط کاربری Gaia طراحی شده است.
به گزارش سافت‌گذر ؛ دستگاهی که در تصویر زیر می‌بینید، مدل اولیه یکی از محبوب‌ترین محصولات فناوری در جهان امروز است. ابتدا سعی کنید حدس بزنید این مدل اولیه به کدام محصول تعلق دارد و بعد برای آزمایش درستی و نادرستی حدس خود شارژ مستقیم ایرانسل متن زیر را بخوانید.
بازار گوشی‌های هوشمند و وجود کاربرانی که روزانه به تعداد آن‌ها افزوده می‌شود، هر شرکتی را وسوسه می‌کند تا در صورت توان، شانس خود را برای جذب مشتری در این عرصه امتحان نماید. فایرفاکس که تا پیش از این، پروژه‌ای را تحت عنوان Boot to Gecko برای تولید شارژ مستقیم ایرانسل یک پلتفرم تحت موبایل در دست ساخت داشت، حالا با تغییر نام آن به Firefox OS قصد دارد تا خبرهای خوشی را به کاربران این شرکت اعلام نماید.
فایرفاکس قرار است از پردازنده Snapdragon شرکت کوالکام استفاده کند؛ هرچند که هنوز مشخص نیست که قرار است از کدام نسل از این پردازنده‌ها استفاده شود. کوالکام یکی از موضوعاتی که در تولید چیپ‌های خود در نظر گرفته است، قدرت موتور پردازش HTML5 است که مطمئنا این شارژ مستقیم ایرانسل موضوع برای پلتفرم فایرفاکس که قرار است توان خود را از طریق این تکنولوژی ارائه نماید، بسیار مفید خواهد بود.
دستگاه بالا صفحه‌ای تقریباً 5 در 7 اینچی، پورت یواس‌بی، پورت شبکه و حتی یک پورت سریال دارد. جالب است که این اتصالات دستگاه را بیش‌تر به یک لپ‌تاپ کوچک شبیه می‌کنند تا مدل اولیه یک گوشی. به علاوه پورت‌ها، این دستگاه شارژ مستقیم ایرانسل از یک پردازنده سری ARM 9 ظاهراً نوعی از S3C2410 سامسونگ با فرکانس 200 تا 233 مگاهرتز استفاده می‌کرده است.
آيا ضمانت نامه شارژ مستقیم ایرانسل تان هنوز معتبر است؟
فلز داخل گوشي شما اگر در تماس با اکسيژن و آب قرار بگيرد ، با گذشت زمان احتمال دارد زنگ بزند. احتمالا يک تعميرکار حرفه اي گوشي هاي تلفن همراه بتواند با کمي الکل تمامي زنگ زدگي ها و خوردگي ها را پاک کند اما هرگز خودتان اين کار را در خانه انجام ندهيد. متاسفم اما گاهي اوقات مرگ تلفن همراه شما ، تنها يک حادثه تلخ است که بايد آن را تحمل شارژ مستقیم ایرانسل کنيد.
دنبال (LCI) بگرديد. (LCI) يک برچسب کوچک سفيد است که شارژ مستقیم ایرانسل در تماس با آب قرمز مي شود. توليد کنندگان اين برچسب را روي محصولاتشان مي چسباند و از آن مثل يک کاغذ تورنسل براي تست استفاده مي کنند تا درباره ارائه گارانتي شان تصميم بگيرند. در غالب موارد اگر اين برچسب تحريک شده باشد ، يعني گوشي را خيس کرده ايد و ضمانت نامه ديگر شامل حال شما نمي شود.محل قرار گيري (LCI) از گوشي به گوشي ديگر فرق مي کند. و توليد کنندگان به شدت سعي در پنهان کردنش دارند تا مشتري ها نتوانند تغييري در آن ايجاد کنند.صرف نظر از موقعيت قرار گيري (LCI)، شما مي توانيد براي درخواست کمک با کارخانه توليد کننده گوشي خود تماس بگيريد. اين راه حل خيلي طولاني است. پس اگر به گوشي خود نياز داريد از توصيه هاي بالا استفاده کرده و آن را خوب خشک کنيد.اگر راه هاي ديگري براي خشک کردن گجت هاي خيس شده مي شناسيد با ما درميان بگذاريد.این تصویر مدل اولیه کدام دستگاه است؟ باورتان می‌شود؟
اپراتورهایی نظیر Deutsche Telekom، اتصالات، Smart، Sprint، Telecom Italia، Telefonica و Telenor از جمله اپراتورهایی خواهند بود که در سال آینده، گوشی‌های مبتنی بر تکنولوژی HTML5 فایرفاکس را عرضه خواهند شارژ مستقیم ایرانسل کرد. شرکت‌های ZTE و آلکاتل نیز قرار است تا تولید دستگاه‌هایی بر پایه این سیستم‌عامل را به عهده بگیرند.
سری آیفون توانست سرنوشت اپل را تغییر دهد. این کمپانی پس از تولید و موفقیت آیپاد، در سال 2007 گوشی آیفون را معرفی کرد که اکنون به یکی از محبوب‌ترین محصولات فناوری در جهان تبدیل شده است.اما اپل قبل از سال 2007 و معرفی نهایی شارژ مستقیم ایرانسل آیفون، باید مدل‌هایی اولیه این محصول را می‌ساخت تا آن را از طرحی انتزاعی به محصولی واقعی تبدیل کند. تصویر بالا که توسط سایت خبری «آرز تکنیکا» به دست آمده، مدل اولیه نخستین نسل از آیفون را نشان می‌دهد. اگرچه این تصویر هیچ شباهتی به طرح نهایی آیفون ندارد؛ اما همین مدل است که در نهایت به محصولی تبدیل شد که آیفون نام گرفته است.
برزیل اولین کشوری خواهد بود که گوشی‌هایی با این سیستم‌عامل شارژ مستقیم ایرانسل را عرضه خواهد کرد. موزیلا که سیستم‌عامل Firefox OS را، پلتفرمی کاملا باز معرفی کرده است، روی مواردی از جمله قابلیت‌های شخصی‌سازه ساده آن مانور زیادی خواهد داد.
انتشار تصویر از اولین مدل‌های محصولات اپل، اتفاقی نیست که هر روز بیفتد. به نظر می‌رسد این مدل به یکی از اولین مراحل ساخت آیفون تعلق داشته باشد که صرفاً برای نشان دادن عملی بودن تولید این محصول، ساخته شده است؛ زیرا شباهت بسیار اندکی به مدل نهایی آیفون دارد. احتمالاً این مرحله به دلیل استفاده از پردازنده‌ای که درباره‌اش توضیح دادیم، مرحله‌ای مهم در روند تولید آیفون بوده است؛ شارژ مستقیم ایرانسل این پردازنده موجب شده تا طراحی دستگاه نازک‌تر شود و این خود قدم بزرگی رو به جلو بوده است.
به گزارش سافت‌گذر ؛ امکانات مدل اولیه آیفون را می‌توان با تبلت‌های امروزی مقایسه کرد. اگر اپل می‌توانست شرایط امروز جهان فناوری را پیش‌بینی کند، شاید محصولی به شارژ مستقیم ایرانسل نام آیفون هم در بازار پیدا نمی‌شد.

تعداد صفحات : 30

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 291
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 50
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 17
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 17
  • بازدید ماه : 65
  • بازدید سال : 68
  • بازدید کلی : 12,356