loading...
خرید شارژ ایرانسل
م بازدید : 14 چهارشنبه 02 اسفند 1391 نظرات (0)

 

دریافت شارژ مستقیم ایرانسل

 

 

وی همچنین با اشاره به درآمد اپراتورهای کشورهای در حال توسعه گفت: درآمد این اپراتورها از محل پیامک ۵۱ درصد و از محل اینترنت موبایل ۳۵ درصد است و انتظار می‌رود این آمار در سال ۲۰۱۴ کاهش یابد و ۴۰ درصد آن شارژ مستقیم ایرانسل به درآمد از محل خدمات ارزش افزوده موبایل تبدیل شود.
صمدی با اشاره به گسترش مفاهیمی نظیر موبایل بانکینگ و تجارت موبایل و دولت موبایل در دنیا تصریح کرد: هم اکنون ایرانسل نیز دو نوع سرویس تجاری و عادی را برپایه خدمات ارزش افزوده در اختیار مشترکان و متقاضیان قرار می‌دهد و در این زمینه اقدامات بسیاری انجام داده است. شارژ مستقیم ایرانسل
او گفت: در روش ارسال از طریق زنگ تلفن، مشترک گیرنده پیامک صوتی شارژ مستقیم ایرانسل از طریق تماس ورودی متوجه دریافت پیامک صوتی می‌شود.
پیغام شارژ مستقیم ایرانسل صوتی ایرانسل
irancel شارژ مستقیم ایرانسل
صمدی با بیان اینکه ۷۴ درصد درآمد ایرانسل از محل پیام کوتاه و ۱۸ درصد آن مربوط شارژ مستقیم ایرانسل به دیتا است خاطرنشان کرد: این نشان می‌دهد که پیام کوتاه نقش پررنگی در کشور داشته و خدمات دیتا نیاز به توسعه بیشتر بازار دارد.
به گفته مدیر روابط عمومی ایرانسل، از دیگر قابلیت‌های این سرویس جدید، امکان ارسال همان پیام برای مشترکین دیگر است به گونه‌ای که مشترکین می توانند پیام ضبط شده خود را برای چند مشترک و به اشکال گوناگون شامل شارژ مستقیم ایرانسل پیام چندرسانه‌ای، پیامک و یا زنگ تلفن ارسال کنند.
وی با تاکید براینکه این آمار از روند گسترش تکنولوژی و علاقه مشتریان به استفاده از آن حکایت دارد گفت: با وجودی که در سال ۲۰۱۵ فناوری نسل سوم و چهارم، تکنولوژی‌های مسلط بازار خواهند بود تمرکز بر بستر خدمات ارزش افزوده می‌تواند نقش شارژ مستقیم ایرانسل موثری در درآمد اپراتورها ایفا کند.
به گزارش پایگاه خبری فناوری اطلاعات برسام و به نقل از ایسنا، آرش کریم بیگی – مدیر روابط عمومی ایرانسل – با بیان این مطلب اظهار کرد: بر اساس این سرویس، مشترکین می شارژ مستقیم ایرانسل توانند در هر زمان که تمایل داشته باشند، با شماره‌ گیری شماره یک تلفن گویای ویژه، تا ۶۰ ثانیه برای مشترک مورد نظر خود پیام صوتی ارسال کنند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به ارائه خدمات ارزش افزوده در دنیا و گسترش سرویس‌های متنی شارژ مستقیم ایرانسل ارزش افزوده اشاره کرد و گفت: شرکت‌های مختلف ارائه اپ‌استورها را در دستور کار خود قرار داده‌اند.
صمدی با بیان اینکه هم اکنون در دنیا تمرکز شارژ مستقیم ایرانسل بر حفظ مشتری به جای جذب مشتری است، تاکید کرد: تمرکز بر ارائه بسته‌های افزایشی و ارائه اپ‌استورها در دنیا گسترش پیدا کرده و هم اکنون ارائه سرویس‌ها بر اساس نیاز مشتری طبقه‌بندی می‌شود.
به گفته وی، در روش ارسال پیامک صوتی از طریق پیام چندرسانه‌یی، پیام ضبط شده مشترک به صورت یک فایل صوتی برای مشترک مقصد ارسال می‌شود و درصورت انتخاب ارسال از طریق پیامک، مشترک شارژ مستقیم ایرانسل مقصد با دریافت یک پیامک، از ارسال پیامک صوتی مطلع می شود و می تواند پیام را بشنود.
مدیر ارشد خدمات شرکتی ایرانسل، در مورد برنامه‌های سال آتی ایرانسل نیز به ارائه خدمات مبتنی بر ویترین و اپ‌استور اشاره کرد و گفت: ارائه خدمات موبایل مبتنی بر رایانش ابری، SDP ، RCS را برای ارائه به شرکت‌های تجاری شارژ مستقیم ایرانسل در دستور کار قرار خواهد گرفت.صمدی از ارائه دفتر کار همراه به سازمان‌ها و شرکت‌های تجاری به عنوان استراتژی سال آینده این اپراتور خبرداد و گفت: در سال بعد دنبال آن هستیم که سرویس‌های M۲M، بانکداری همراه و پرداخت‌های خرد و پسورد یکبار مصرف و NFC به مشترکان عرضه کنیم.
وی با بیان اینکه درآمد شارژ مستقیم ایرانسل آینده اپراتورهای تلفن همراه از طریق سرویس‌های دیتا به دست می‌آید به گزارش موسسه تحقیقاتی اینفورما اشاره کرد و گفت: میزان درآمد اپراتورهای کشورهای در حال توسعه در سال ۲۰۰۹ از محل دیتا ۲۰ تا ۲۲ درصد بوده که پیش‌بینی می‌شود این درآمد تا سال ۲۰۱۵ به ۴۰ درصد برسد. این در حالی است که این رقم در کشورهایی مانند ژاپن و آمریکای شمالی هم اکنون ۴۰ درصد برآورد می‌شود.
مدیر ارشد خدمات شرکتی ایرانسل با شارژ مستقیم ایرانسل بیان اینکه تا پیش از این در تکنولوژی نسل دوم موبایل سرویس‌ها بر مبنای متن و اطلاعات بر بستر GPRS و EDGE ارائه می‌شدند افزود: هم اکنون و با ورود فناوری نسل سوم و چهارم در دنیا، سرویس‌ها بر مبنای خدمات دیتا ارائه می‌شوند.
مدیر ارشد خدمات شرکتی ایرانسل با بیان اینکه براساس پیش‌بینی‌ها، میزان درآمد اپراتورهای کشورهای در حال توسعه از خدمات ارزش افزوده تا سال ۲۰۱۵ به ۴۰ درصد می‌رسد، گفت: ۷۴ درصد درآمد ایرانسل از محل خدمات متنی و ۱۸ درصد شارژ مستقیم ایرانسل آن مربوط به دیتا است.
به گزارش ایتنا باقر صمدی مدیر خدمات شرکتی ایرانسل، در کنفرانس بین‌المللی خدمات ارزش افزوده تلفن همراه، با بیان اینکه ایرانسل تاکنون توانسته خدمات ارزش افزوده بسیار متنوعی را برای اولین بار در کشور به مشترکین خویش ارائه دهد و پشتیبان ارائه دهندگان خدمات ارزش افزوده و تامین کنندگان محتوا و تجاری‌سازی آن در کل کشور است، گفت: ایرانسل این آمادگی را دارد که در دانشگاه‌های مختلف از کرسی‌های مربوط به مباحث خدمات ارزش افزوده مخابراتی حمایت شارژ مستقیم ایرانسل کند و امکانات مادی و معنوی خود را در اختیار دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی قرار دهد.
صمدی با بیان اینکه درآمد ایرانسل بعنوان اپراتور پیشرو در حوزه خدمات ارزش افزوده کشور، در سال ۲۰۰۸ از محل شارژ مستقیم ایرانسل دیتای با احتساب پیامک ۲۴ درصد بوده که هم اکنون این رقم به ۳۰ درصد رسیده است اضافه کرد: درآمد ایرانسل از محل دیتا بدون احتساب SMS که خدمات ارزش افزوده را شامل می‌شود در سال ۲۰۰۸ حدود ۲ درصد بوده که به ۵ درصد در سال جاری رسیده است.
سرویس پیشرفته‌ای به نام “پیامک صوتی” زمستان امسال در اختیار مشترکین شارژ مستقیم ایرانسل ایرانسل قرار خواهد گرفت.

م بازدید : 8 سه شنبه 01 اسفند 1391 نظرات (0)

 

دریافت شارژ مستقیم ایرانسل

 

 

نکته پایانی به علت خط مشی مدیریت سابق سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی باز می‌گردد. لذا این پرسش در خصوص عملکرد سازمان مذکور پابرجاست که چرا و بر چه اساس شارژ اتوماتیک ایرانسل و چگونه طی سال‌های قبل با این اپراتور چند ملیتی مدارا شده است؟ آیا این به مفهوم 6 سال بازی با منافع ملی و منفعت کشور از این بابت نیست؟
رگولاتور جدید تا چه زمانی عرضه سهام این اپراتور را به سرانجام خواهد رساند؟ این شارژ اتوماتیک ایرانسل پرسش‌هاییست که افکار عمومی پیگیر آن خواهد بود.واگذاری 21 درصد از سهام ایرانسل
رضا تقی پور در پاسخ به این سئوال اظهار داشت: وضعیت کاملاً مشخص است و باید این سهام واگذار شود. وی در عین حال افزود: منتظریم شرایط اقتصادی برای واگذاری 21 درصد سهام ایرانسل مناسب شود و سپس آن را برای واگذاری شارژ اتوماتیک ایرانسل آماده کنیم.
بنا به دلایلی که هیچگاه به شکل شفاف عنوان نشد، اپراتور ام‌تی‌ان-ایرانسل توانست واگذاری سهام خود را به خاطر مخالفت شریک خارجی خود! یعنی MTN به تعویق بیندازد. این در حالیست که عرضه سهام این شرکت چند ملیتی که حق ملی و قانونی کشور محسوب می‌شود در سال‌های اخیر و به بهانه‌ای عجیب معطل جلب رضایت خارجی‌ها بود!نکته قابل تامل دیگر برخورد مداراگونه سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با این اپراتور چند ملیتی بود. این سازمان که وظیفه نظارت بر وضعیت کلیه خدمات، قیمت‌ها و وضعیت شارژ اتوماتیک ایرانسل سهام و سهامداران اپراتورها را بر عهده دارد نسبت به اصرار بر تخلف سرمایه گذار خارجی که در سال‌های اخیر چندین برابر سرمایه گذاری خود در ایران را به دست آورده در موضع سکوت قرار داشت.
ردر سال 2011 تعداد مشترکین ایرانسل 35 میلیون بوده است که شارژ اتوماتیک ایرانسل 45.5 درصد از بازار تلفن همراه کشور را به خود اختصاص داده است.
البته این رشد فقط در شارژ اتوماتیک ایرانسل زمینه مکالمه نبوده، بلکه بیشترین مقدار این رشد درآمد در بخش دیتا بوده است. این در حال است که میانگین مکالمه ماهانه با ایرانسل برای هر کاربر نزدیک به یک ساعت بوده است. این در حالی است که رقم درآمد سرانه هر کاربر در سال 2009 این رقم کمتر از 8000 تومان بوده است.
از همان زمان که ایرانسل پا به عرصه سیستم ارتباطی ایران گذاشت همواره بحث واگذاری شارژ اتوماتیک ایرانسل سهام آن مطرح بوده است. اکنون نزدیک به یک سال است که واگذاری 21 درصد از سهام ایرانسل در کمیسیون تنظیم مقررات مطرح شده و هنوز نتیجه آن اعلام نشده است.
به این ترتیب 6 سال گذشته شارژ اتوماتیک ایرانسل و اراده‌ای نیز برای برخورد قاطع با این قانون شکنی اپراتور زرد مشاهده نشد. اما ظاهراً تغییر رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی منجر به تغییراتی در نحوه برخورد و سیاست‌‌های این نهاد مقررات گذاری با ام‌تی‌ان-ایرانسل شده است.
البته این رشد فقط در زمینه مکالمه نبوده، بلکه بیشترین مقدار این رشد درآمد در بخش دیتا بوده است. این در حال است که میانگین شارژ اتوماتیک ایرانسل مکالمه ماهانه با ایرانسل برای هر کاربر نزدیک به یک ساعت بوده است. این در حالی است که رقم درآمد سرانه هر کاربر در سال 2009 این رقم کمتر از 8000 تومان بوده است.
همچنین مدیرعامل ایرانسل نیز پیش از این گفته بود این موضوع که ایرانسل ملزم به واگذاری 21 درصد است یا خیر پیش از این از کمیسیون تنظیم شارژ اتوماتیک ایرانسل مقررات استعلام شده بود و همچنان منتظر پاسخ رگولاتوری هستند.
ردر سال 2011 تعداد مشترکین ایرانسل 35 میلیون بوده است که 45.5 درصد از بازار تلفن همراه کشور را شارژ اتوماتیک ایرانسل به خود اختصاص داده است.
رابطه تغییر رییس رگولاتوری با سهام ام‌تی‌ان-ایرانسل شارژ اتوماتیک ایرانسل
درآمد شارژ اتوماتیک ایرانسل ایرانسل از هر کاربر خود چقدر است؟
طبق گزارش بیزینز مانیتور ماه دسامبر 2012 ، آماری که از درآمد سرانه ایرانسل در دسامبر 2011 منتشر شده است به ازای هر کاربر مبلغی برابر 8500 تومان به میانگین در ماه بوده است. این مقدار بیانگر 2.5 درصد شارژ اتوماتیک ایرانسل رشد نسبت به سال قبل می باشد.
درآمد شارژ اتوماتیک ایرانسل ایرانسل از هر کاربر خود چقدر است؟
رابطه تغییر شارژ اتوماتیک ایرانسل رییس رگولاتوری با سهام ام‌تی‌ان-ایرانسل
اخیراً رییس سازمان مذکور اعلام کرده واگذاری سهام ام‌تی‌ان-ایرانسل به سهامداران قطعیست. اگرچه وی تاکید کرده این کار بر اساس توافق بین رگولاتوری و سهامداران شارژ اتوماتیک ایرانسل فعلی ایرانسل انجام خواهد شد اما توافق برای اجرای یک تکلیف قانونی نیز در نوع خود جای تامل دارد و امید می‌رود توافق مذکور دچار مرور زمان و تداوم تضییع یک حق قانونی و عدم شفافیت در عملکرد اپراتور چند ملیتی ام‌تی‌ان-ایرانسل نشود.
رابطه تغییر شارژ اتوماتیک ایرانسل رییس رگولاتوری با سهام ام‌تی‌ان-ایرانسل
طبق گزارش بیزینز مانیتور ماه دسامبر 2012 ، آماری که از درآمد سرانه ایرانسل در دسامبر 2011 منتشر شده است شارژ اتوماتیک ایرانسل به ازای هر کاربر مبلغی برابر 8500 تومان به میانگین در ماه بوده است. این مقدار بیانگر 2.5 درصد رشد نسبت به سال قبل می باشد.
البته مسئولان ایرانسل معتقدند که مسئله واگذاری 21 درصد از سهام ایرانسل مربوط به مناقصه زمان ترکسل است و شارژ اتوماتیک ایرانسل با عدم موفقیت ترکسل، این شرط به خودی خود منتفی می شود.
به گزارش موبنا و به نقل از شارژ سل قریب به 7 سال از آغاز به کار اپراتور چند ملیتی ام‌تی‌ان-ایرانسل شارژ اتوماتیک ایرانسل میگذرد. نزدیک به همین مدت نیز بر اساس قانون مقرر شده بود که 21 درصد از سهام این اپراتور به بورس عرضه شود.

م بازدید : 12 دوشنبه 30 بهمن 1391 نظرات (0)

 

دریافت شارژ مستقیم ایرانسل

 

 

واگذاری و توزیع ۳۵۰ هزار سیم‌کارت ۱۵۰ هزار تومانی شرکت ایرانسل در سه شهر شارژ مستقیم ایرانسل تهران، تبریز و مشهد از روز شنبه ۲۹مهر ماه آغاز شد.
نامبرینگ سیم‌کارت ۱۵۰ هزار تومانی ۰۹۳۵ و ۰۹۳۶ می­باشد و مشترکان برای دریافت انواع سرویس‌های این نوع سیم‌کارت وجهی شارژ مستقیم ایرانسل پرداخت نخواهند کرد.
در اولین مرحله واگذاری ۶۰ درصد سیم‌کارت‌ها در تهران و ۴۰ درصد آنها در شارژ مستقیم ایرانسل مشهد و تبریز توزیع خواهند شد.
براساس این گزارش، هیئت داوران جشنواره ستاره‌های فناوری ایران، تندیس زرین "برترین مدیریت روابط‌عمومی در صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در سال ١٣٨٨" شارژ مستقیم ایرانسل را به سبب برقراری ارتباطی مستمر و بهره‌برداری موثر از بسترهای ICT، به مدیر روابط عمومی ایرانسل اهدا کرد.
تمامی سیم‌کارت‌ها دارای سیستم ارسال پیام کوتاه، انتقال مکالمات، کنفرانس مکالمات (برای اولین بار در کشور) و تماس با خارج از کشور هستند. این سرویس‌ها به محض فعال کردن سیم‌کارت دایر خواهند شارژ مستقیم ایرانسل بود.توزیع سیم­کارت­های ایرانسل به صورت آن‌لاین می­باشد و تمام تلاش این شرکت حذف قرعه‌کشی و پرداخت ودیعه است. با ارائه مداوم سیم‌کارت توسط ایرانسل مشکلی مانند ازدحام برای دریافت سیم‌کارت پیش نخواهدآمد.
از آذرماه شارژ مستقیم ایرانسل نیز ماهانه ۵۰۰ هزار سیم‌کارت ۱۵۰ هزار تومانی به تدریج واگذار خواهد شد.
ایرانسل بزودی سرویس های شارژ مستقیم ایرانسل جدیدی را به مشترکین خود ارائه می نماید:
۲۹ مهر ۱۳۸۵: واگذاری سيم‌كارت‌های ایرانسل از امروز شارژ مستقیم ایرانسل آغاز شد
شارژ مستقیم ایرانسل با تشکر از استقبال و همکاری شما مشترکین گرامی.
ایرانسل با شارژ مستقیم ایرانسل اپراتور اول تلفن همراه (PCI)، تالیا، تلفن ثابت و خارج از کشور دارای اتصال متقابل است.
از امروز متقاضیان مي‌توانند با مراجعه شارژ مستقیم ایرانسل به نمایندگي‌های مجاز ایرانسل با واریز مبلغ ۱۵۰ هزار تومان و ارائه سایر مدارک مورد نیاز سیم‌کارت‌ خود را همان لحظه دریافت کنند.
(سرویس "ذخیره شماره تماس گیرنده"Who شارژ مستقیم ایرانسل Called) که بطور رایگان برای تمامی مشترکین ایرانسل فعال شده و از طریق آن فهرستی از شماره هایی که در زمان خاموش بودن تلفن همراه و یا در دسترس نبودن مشترک تماس گرفته ولی قادر به برقراری ارتباط با او نشده اند، از طریق پیام کوتاه برای مشترک ارسال می گردد.
در مرحله اول سیم‌کارت‌های اعتباری توزیع نخواهد شد و طی هفته­های آینده واگذاری این شارژ مستقیم ایرانسل سیم­کارت­ها آغاز خواهد شد.
به گزارش روابط عمومی ایرانسل، در مراسم اهداء جوایز جشنواره ستاره‌های فناوری ایران، هیئت دوران به سبب شارژ مستقیم ایرانسل توسعه پرشتاب شبکه و عرضه خدمات پیشرفته و نوین ارزش افزوده در کشور، شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل را به‌عنوان "برترین ارایه‌دهنده خدمات ارتباطی کشور در سال ١٣٨٨" اعلام و تندیس زرین خود را به این شرکت اهدا کرد.هیئت داوران این جشنواره، به سبب ایجاد نام تجاری شفاف، خوشنام و فراگیر در بین کلیه اقشار جامعه، نام‌تجاری ایرانسل را به‌عنوان "برند برتر حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در سال ٨٨" معرفی کرد.
سرویس پیام گیر صوتیVoice Mail) نیز بطور رایگان شارژ مستقیم ایرانسل برای تمامی مشترکین ایرانسل فعال شده و از طریق آن مشترکین می توانند پیامهای صوتی تماس گیرندگان را از طریق پیام گیر روی شبکه دریافت نمایند.
تعرفه مکالمه شارژ مستقیم ایرانسل با سیم­کارت ایرانسل ۴۹۹ ریال می­باشد و مشترکان برای جابه‌جایی و تماس از شهری به شهری دیگر هزینه‌ی پرداخت نخواهند کرد. تعرفه سیم‌کارت ایرانسل از متوسط تعرفه اپراتور اول پایین‌تر است. تعرفه‌های فعلی حدود سه ماه به این میزان خواهد بود.
طی هفته­های آینده سیم‌کارت­ها در شهرهای کرج و ساری نیز توزیع خواهند شد شارژ مستقیم ایرانسل و تا پایان سال جاری تمام شهرهای بزرگ کشور از جمله کرمانشاه، قم و شیراز تحت پوشش این شبکه قرار مي‌گیرند.
با این روند تعداد مشترکان ایرانسل تا پیان امسال به شارژ مستقیم ایرانسل ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار نفر مي‌رسد.
(سرویس فهرست طلایی Family & Friends) نیز مشترکین را قادر می سازد تا پنج شماره تلفن همراه ایرانسل را انتخاب کرده و با ثبت آنها شارژ مستقیم ایرانسل در فهرست طلایی خود، از تخفیف در هزینه مکالمه با این شماره تلفن ها بهره مند شوند.
ظرفیت سیم‌کارت ایرانسل ۶۴ کیلو بیت است و با شارژ مستقیم ایرانسل این ظرفیت که ۸ برابر بیشتر از سیم‌کارتهای اپراتورهای دیگر است، ایرانسل مي‌تواند سرویس‌های جدیدی چون GPRS، پست الکترونیک، MMS، اینترنت و انتقال اطلاعات را تا پیان سال به مشترکان خود ارائه کند.
تا پایان سال امکان رومینگ با ۲۰۰ کشور برای شبکه ایرانسل فراهم می­گردد شارژ مستقیم ایرانسل و مشترکین می­توانند پس از برقراری این سرویس، آن را از طریق شماره ۰۹۳۵۱۳۰۰۰۰۰ فعال نمایند.
از سوی دیگر و در بخش انتخاب برترین مرکز خدمات مشتری، هیئت داوران این جشنواره، مرکز تماس مشترکین ایرانسل را به سبب راه‌اندازی بزرگترین مرکز تماس خاورمیانه و سرویس‌دهی در ٢٤ ساعت شبانه‌روز، ٧روز هفته و ٣٦٥ روز سال، بعنوان "برترین مرکز شارژ مستقیم ایرانسل خدمات مشتری در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در سال ٨٨" معرفی کرد.
همچنین ایرانسل بزودی پیشنهادهای شارژ مستقیم ایرانسل تشویقی تابستانی خود را به هموطنان عزیز معرفی خواهد نمود.
یکی از کارهای موفق ایرانسل راه‌اندازی مرکز تماس (call center) برای رفع مشکلات احتمالی مشترکان است که شارژ مستقیم ایرانسل به زودی فعال مي‌شود. اسفند 1388:ایرانسل جوایز جشنواره ستاره های فناوری ایران را درو کرد
چهار تندیس زرین جشنواره ستاره‌های فناوری ایران طی مراسمی و با حضور فعالان صنعت شارژ مستقیم ایرانسل فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور، به شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل اهداء شد.
ایرانسل چهار تندیس زرین جشنواره ستاره‌های شارژ مستقیم ایرانسل فناوری ایران را به خو

م بازدید : 39 یکشنبه 29 بهمن 1391 نظرات (0)

 

دریافت شارژ مستقیم ایرانسل

 

 

 

گواهینامه بین‌المللی ISO ۱۰۰۰۴ در زمینه رضایتمندی مشتریان، به همراه جایزه ملی رضایتمندی مشتریان و همچنین تندیس و گواهینامه بین‌المللی مدیریت موفق و خلاق با خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل سطح A به ایرانسل اهدا شد.
این جایزه ملی و گواهینامه بین المللی ایزو، بر اساس ارزیابی سطح میزان خدمات و نوآوری در آن، توجه به نیاز مصرف‌کنندگان، با تکیه بر ۹ شاخص اساسی بین‌المللی و نظرسنجی علمی یکساله بین ۸۰۰ شرکت فعال در ۳۷ حوزه صنعت خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل کشور، به ایرانسل اعطا شد.
همچنین مهندس علیرضا قلمبردزفولی – مدیرعامل ایرانسل – نیز به عنوان یکی خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل از ۷ مدیر برتر کشور در حوزه مدیریت موفق و خلاق، انتخاب و تندیس و لوح تقدیر مدیر موفق، به همراه گواهینامه بین‌المللی مدیریت خلاق با سطح A جهانی از سوی مرکز استانداردهای کانادا به وی اعطا شد.
برای چهارمین سال متوالی؛ خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل
این برای خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل چهارمین سال متوالی است که ایرانسل به‌عنوان برترین سرویس دهنده خدمات ارتباطی سال کشور معرفی می‌شود.
مراسم بدرقه ورزشکاران اعزامی به مسابقات المپیک ۲۰۱۲، سه شنبه شب و خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل با حضور محمود احمدی نژاد، محمد عباسی وزیر ورزش و جوانان، حمید سجادی معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای، زریبافان مشاور رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران، محمد علی آبادی رییس کمیته ملی المپیک، بهرام افشارزاده دبیر کل ملی المپیک و جمع کثیری از پیشکسوتان، ورزشکاران راه یافته به این مسابقات و خانواده‌ آنان با حمایت ایرانسل در محل اکادمی ملی المپیک برگزارشد.
در مراسم بدرقه کاروان اعزامی جمهوری اسلامی ایران به مسابقات المپیک ۲۰۱۲، که سه شنبه شب و در محل آکادمی ملی المپیک برگزارشد، محمود احمدی نژاد با اهدای لوح تقدیری، از ایرانسل به عنوان اولین و تنها حامی کاروان اعزامی ایران به المپیک تقدیر کرد.در این لوح تقدیر، از زحمات و تلاش‌های شبانه‌روزی و مستمر ایرانسل به عنوان نخستین و تنها حامی مالی کاروان ورزشکاران ایرانی در مسابقات المپیک ۲۰۱۲ تقدیر و تشکر به عمل آمده و تاکید شده که حمایت‌های مالی و معنوی ایرانسل از سفرای ورزشی ایران در مهمترین آوردگاه ورزشی جهان با قدردانی خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل تمامی اعضای جامعه ورزش ایران همراه است.
ایرانسل برترین عرضه‌کننده خدمات خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ارتباطی سال کشور شد
گواهینامه ایزو ۱۰۰۰۴، جایزه ملی رضایتمندی مشتریان و جایزه بین‌المللی مدیریت خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل موفق و خلاق به ایرانسل اعطا شد
سه تندیس زرین سومین دوره جشنواره ستاره‌های فناوری ایران، به شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل اهداء شد و ایرانسل برای چهارمین سال متوالی به‌عنوان برترین سرویس دهنده خدمات ارتباطی سال کشور، برای دومین سال متوالی به‌عنوان برترین عرضه کننده خدمات ارزش افزوده تلفن همراه و برای سومین سال متوالی به‌عنوان برترین مدیریت روابط عمومی در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل کشور معرفی شد.
به گزارش روابط عمومی ایرانسل، این اپراتور تلفن همراه کشور، به عنوان تنها شرکت فعال درحوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات، موفق به دریافت گواهینامه بین المللی استاندارد خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ISO.۱۰۰۰۴:۲۰۱۰ در زمینه رضایتمندی مشتریان و همچنین تندیس و لوح تقدیر جایزه ملی رضایتمندی مشتریان از سومین اجلاس توسعه صنایع ملی ایران شد.
تقدیر احمدی خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل نژاد از ایرانسل در مراسم بدرقه کاروان اعزامی ایران به المپیک
سومین دوره اجلاس توسعه صنایع ملی ایران و مراسم اعطای جایزه ملی رضایتمندی مشتریان، جایزه بین‌المللی مدیریت موفق و خلاق و همچنین گواهینامه بین المللی ایزو ۱۰۰۰۴ در زمینه رضایتمندی مشتریان، با حمایت وزارت اقتصاد و دارایی، وزارت صنعت، معدن و تجارت، سازمان سرمایه گذاری و مشارکت اتاق بازرگانی صنایع و معادن ۱۴ استان بزرگ کشور و با حضور بهروز علی شیری، معاون وزیر امور خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل اقتصادی و دارایی و رئیس کل سازمان سرمایه گذاری و کمک های اقتصادی و فنی ایران، غلامحسین حسینی‌نیا، معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، داریوش پاک‌بین، رئیس اتاق تعاون مرکزی ایران، امیر خجسته، رئیس کمیسیون شوراهای مجلس شورای اسلامی، اکبر شریفی، معاون شرکت مادر تخصصی بازرگانی ایران، غلامرضا سلیمانی مدیر توسعه صنعتی و فناوری سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران، مدیرکل ACS، آلبرت یاقوزیان، معاون پژوهشی پژوهشکده وزارت امور اقتصاد و دارایی و جمع زیادی از تولیدکنندگان و مدیران برتر بخش خصوصی کشور، عصر روز سه شنبه و در محل سالن همایش‌های بین المللی سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.
گواهینامه ایزو ۱۰۰۰۴، به ایرانسل اعطا شد خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل
در پایان این تقدیرنامه ویژه، ابراز امیدواری شده که با اتکا به عنایات ایزد منان و همدلی روزافزون جامعه ورزشی ایران و ایرانسل در حمایت از ورزش ملی و همدلی روزافزون و استمرار چنین همکاری‌های موثری، درآینده شاهد الگوگیری دیگر بخش های جامعه تولید و صنعت کشور در جهت خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل حمایت از ورزش کشور باشیم.
ایرانسل خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل برترین عرضه‌کننده خدمات ارتباطی کشور برای چهارمین سال متوالی
به گزارش روابط عمومی ایرانسل، در مراسم اهداء جوایز سومین دوره جشنواره ستاره‌های فناوری ایران که شامگاه سه شنبه، ۱۶ اسفندماه و با حضور جمع کثیری از فعالان صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور، خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل در مرکز همایش های بین المللی سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران برگزار شد، با رای هیئت داوران و براساس نتایج حاصل از اسناد، مدارک و نظرسنجی میدانی صورت گرفته و به سبب سرمایه‌گذاری متناسب، توسعه پرشتاب، دستیابی به نرخ رشد بالا و عرضه خدمات نوین همگام با روندهای جهانی، شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل را به‌عنوان «برترین ارایه‌دهنده خدمات ارتباطی کشور در سال ۱۳۹۰» اعلام و نشان زرین ستاره فناوری به این شرکت اهداء گردید.
زو ۱۰۰۰۴، خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل به ایرانسل اعطا ش

م بازدید : 15 شنبه 28 بهمن 1391 نظرات (0)

 

دریافت شارژ مستقیم ایرانسل

 

 

- شارژ مستقیم ایرانسل شبکه اینترنت:
برای مشترکین دائمی وبرای شارژ مستقیم ایرانسل مشترکین اعتبار
۲- ارسال پیامک: شارژ مستقیم ایرانسل
شركت خدمات ارتباطی ایرانسل، از ۱۶ خرداد ۱۳۸۹ بهای پیام کوتاه خود را کاهش داده است. بر اساس این کاهش بها، مشترکینی که از حروف فارسی برای ارسال پیام کوتاه خود استفاده می کنند، از تعرفه های کاهش یافته زیر بهره مند خواهند شد. بنا بر این طرح، در صورتی كه بخش عمده متن هر پیام كوتاه ارسالی از سوی مشتركین حاوی حروف فارسی باشد، هزینه ارسال هر پیام كوتاه برای تمامی سیم کارت های دائمی و اعتباری از ۱۶۰ ریال به ۱۰۰ ریال كاهش می یابد.به یاد داشته باشید كه تا پیش از این هزینه ارسال هر پیام كوتاه داخل شبكه و خارج شبکه ایرانسل معادل ۱۶۰ ریال بوده شارژ مستقیم ایرانسل است.
شما می‌توانید از طریق روش‌های زیر، برای استفاده از خدمات نقشه مجازی ایرانسل، ثبت نام کنید: شارژ مستقیم ایرانسل
به كمك این سرویس می توان در هر ساعت از شبانه روز از موقعیت مکانی اعضای خانواده آگاه شد. به عنوان مثال والدین می‌توانند در هر لحظه موقعیت فرزندان خود را تشخیص دهند و با اطمینان خاطر، از وضعیت کودکان خود آگاه شوند شارژ مستقیم ایرانسل و یا موقعیت مکانی سالمندان را معین نمایند. با اشتراک خدمات «نقشه مجازی ایرانسل» شما می‌توانید از هر محل یا حتی شهر دیگری از موقعیت دقیق فرزندان خود آگاه شوید.
نمای دوستان دارای قابلیت‌های پیشرفته تری از جمله راه اندازی «گروه»،«انجمن»، «رهگیری دوستان» و شارژ مستقیم ایرانسل «پرچین مجازی» می باشد.
غیر فعال‌سازی: جهت غیر فعال‌سازی می‌توانید کد دستوری زیر را از خط شارژ مستقیم ایرانسل ایرانسل خود شماره گیری نمایید.
برای ثبت نام و فعال‌سازی از طریق شارژ مستقیم ایرانسل پیامک، طبق دستورالعمل ذکر شده در جدول زیر عمل کنید:
• نام کاربر، شماره تلفن شارژ مستقیم ایرانسل ایرانسل شما است.
اهش تعرفه پیامک ایرانسل شارژ مستقیم ایرانسل
پیام کوتاه فارسی بزنید و تخفیف شارژ مستقیم ایرانسل بگیرید!
نمای شارژ مستقیم ایرانسل دوستان
این سرویس به شما امکان می‌دهد تا بدانید در زمانی که گوشی شما خاموش است، چه کسانی با تلفن‌همراهتان تماس گرفته اند. به این ترتیب، درصورتی که تلفن‌همراه شما خاموش بوده یا خارج از محدوده پوشش شبکه باشید، افرادی که با شما تماس می گیرند، به یک سرویس پیام گیر هدایت شده و شماره آنها در آن سیستم ذخیره می‌شود. بنابراین، هنگامی که تلفن‌همراهتان مجدداً روشن شده و یا در دسترس قرار گیرد، لیستی از تمام شماره هایی که با شما تماس گرفته اند، به همراه زمان این تماس ها از طریق پیام‌کوتاهی بدین مضمون برایتان ارسال شارژ مستقیم ایرانسل می‌گردد.
همان‌طور شارژ مستقیم ایرانسل که می‌دانید، با استفاده از این سرویس می‌توانید موقعیت جغرافیایی دوستان‌تان را معین نموده و یا محل خود را به آنها اطلاع دهید و نیز از دیگر امکانات جذاب و مفید این خدمات استفاده کنید.
".darid شارژ مستقیم ایرانسل < تاریخ و ساعت > Tamase az dast rafte az 98XXXXXXXXXX dar < تعداد > Shoma"
فعال‌سازی: این سرویس برای مشترکین جدید به طور خود کار فعال است.دیگر مشترکین نیز می توانند شارژ مستقیم ایرانسل با شماره‌گیری کد‌دستوری(مشترکین اعتباری) و(مشترکین دائمی) از خط ایرانسل خود، این سرویس را فعال نمایند.
به یاد داشته شارژ مستقیم ایرانسل باشد که سرویس"بازیابی تماس" و سرویس "پیام گیر صوتی" نمی توانند به طور همزمان فعال باشند. شما تنها می‌توانید از یكی از این دو سرویس، در یك زمان واحد استفاده نمایید.
• در این روش می‌توانید از طریق لینک nama.irancell.ir در سرویس نمای دوستان، و از طریق namayekhanevadeh.irancell.ir شارژ مستقیم ایرانسل در نمای خانواده ثبت نام کنید. پس از ثبت‌نام، پیامکی حاوی رمز عبور برای شما ارسال می‌شود.
توجه: در صورت استفاده شارژ مستقیم ایرانسل از سرویس «نمای خانواده»، تنها والدین امکان خواهند داشت که موقعیت فرزندان‌شان را مکان‌یابی کنند.
توجه: استفاده از این سرویس شارژ مستقیم ایرانسل برای تمامی مشترکین رایگان است.
سرویس «نما» (نقشه مجازی ایرانسل) تا به حال در شهرهای تهران، کرج، تبریز، شارژ مستقیم ایرانسل اصفهان، شیراز و مشهد در اختیار شما قرار گرفته است.
در صورتی که شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل شارژ مستقیم ایرانسل قصد برقراری تماس با شما را داشته باشد، تنها از شماره ۰۹۳۵۱۰۰۰۰۰۰ با شما تماس خواهد گرفت و پیام های کوتاه خود را تنها با عنوان ارسال خواهد نمود.نقشه مجازی ایرانسل
نما (نقشه مجازی ایرانسل) شارژ مستقیم ایرانسل به همراه قابلیت های جدید
بازیابی تماس های شارژ مستقیم ایرانسل ناموفق
به شارژ مستقیم ایرانسل نرخ های فوق ۵% مالیات بر ارزش افزوده، اضافه می شود.
نمای خانواده شارژ مستقیم ایرانسل
برای مشترکین شارژ مستقیم ایرانسل دائمی وبرای مشترکین اعتباری
• رمز ورود را نیز می‌توانید با ارسال یک پیامک بدون متن از خط ایرانسل خود شارژ مستقیم ایرانسل به شماره ۱۳۰ دریافت نمایید.
به این ترتیب، این سرویس به ویژه شارژ مستقیم ایرانسل برای صاحبان مشاغل که نیاز به ارتباط مداوم با همکاران خود دارند، مناسب است چرا که با استفاده از آن، متوجه می شوند که در هر لحظه چه کسانی با تلفن‌همراهشان تماس گرفته اند.
نکته: مشترکینی که از تعرفه شارژ مستقیم ایرانسل های رنگی ایرانسل استفاده می کنند نیز از بهای تخفیفی ویژه هر طرح تعرفه برخوردار می شوند که ارقام این کاهش در زمان مقرر اعلام می شود.
فعال‌سازی مجدد: جهت فعال‌سازی مجدد می‌توانید کد دستوری زیر را از خط ایرانسل شارژ مستقیم ایرانسل خود شماره گیری نمایید.
نرخ تفكیكی هزینه هر پیام كوتاه بر اساس حروف متن ارسال شارژ مستقیم ایرانسل شده
ثبت شارژ مستقیم ایرانسل نام و فعال سازی

م بازدید : 10 پنجشنبه 26 بهمن 1391 نظرات (0)

 

دریافت شارژ مستقیم ایرانسل

 

 

در راستای افزایش تنوع شارژ اتوماتیک ایرانسل در خدمات شارژ سیم کارت‌های اعتباری ایرانسل، از این پس می‌توانید با شماره‌گیری کد دستوری زیر، برای سیم کارت اعتباری یا حساب وایمکس دوستانتان شارژ ارسال کنید:
در طول تمامی جمعه‌های این جشنواره، همه شما مشترکین اعتباری جدید ایرانسل می توانید در صورت شارژ شارژ اتوماتیک ایرانسل سیم کارت خود حداقل به مبلغ ۱۰,۰۰۰ ریال در طول هفته، در روز جمعه ۱۰ دقیقه مکالمه رایگان داخل شبکه هدیه بگیرید.
در زمان خرید، هر دو سیم شارژ اتوماتیک ایرانسل کارت اصلی و هدیه در یک بسته در اختیار شما قرار خواهد گرفت.
سیم‌کارت دوقلوی ایرانسل شارژ اتوماتیک ایرانسل
بابت ارائه این سرویس، تنها ۵۰۰ ریال از اعتبار ارسالی کسر خواهد شد. اما در شارژ اتوماتیک ایرانسل صورت ارسال اعتبار برای حساب وایمکس، مبلغی کسر نخواهد شد.
برای شرکت در شارژ اتوماتیک ایرانسل قرعه کشی، شارژ سیم کارت در هر ماه حداقل به میزان ۱۰۰,۰۰۰ ریال الزامیست.
همه مشترکین دائمی شارژ اتوماتیک ایرانسل و اعتباری ایرانسل می‌توانند از این تخفیف ویژه بهره‌مند شوند.
توجه: شارژ اتوماتیک ایرانسل
سیم کارت هدیه در ابتدا فعال نمی‌باشد. بنابراین لازم است پس از فعال کردن سیم‌کارت اصلی ابتدا یک پیامک بدون متن به ۲۱۱۲ و سپس به ۲۱۱۵ ارسال گردد تا شماره سیم کارت هدیه از طریق پیامک برای شارژ اتوماتیک ایرانسل مشترک فرستاده شود.
جهت دریافت سیم کارت هدیه، نیازی به پرداخت هیچ شارژ اتوماتیک ایرانسل هزینه‌ای نیست و این سیم‌کارت به صورت رایگان همراه با سیم کارت اصلی خریداری شده توسط فروشنده به شما تحویل می‌گردد. شایان ذکر است، تغییر در طرح ارائه سیم‌کارت هدیه، تغییری در قیمت سیم کارت‌های ایرانسل ایجاد ننموده است.
لازم شارژ اتوماتیک ایرانسل است شماره دوستانتان را با ساختار «۹۳XXXXXXXX» وارد کنید.
بسته ترکیبی شارژ اتوماتیک ایرانسل
* تعلیق مذکور شامل شماره شارژ اتوماتیک ایرانسل سیم کارت می‌باشد.
در شارژ اتوماتیک ایرانسل صورتی که شما مشترکین اعتباری ایرانسل، در هر ماه سیم کارت خود را حداقل به مبلغ ۱۰۰,۰۰۰ ریال شارژ کنید، به گونه‌ای که در پایان جشنواره زمستان، سیم کارت شما به میزان ۳۰۰,۰۰۰ ریال شارژ شده باشد، در قرعه کشی جایزه ویژه ایرانسل یعنی شمش طلای یک کیلوگرمی شرکت داده خواهید شد و می توانید برنده خوش اقبال این جشنواره باشید.
شما مشترکین اعتباری ایرانسل می‌توانید در جشنواره زمستان ۹۱ با پرداخت ۱۰,۰۰۰ ریال، در یک بازه زمانی یک هفته‌ای از ۲۰ پیامک فارسی رایگان داخل شبکه، ۱۰ دقیقه مکالمه رایگان داخل شبکه و ۷۵ مگابایت شارژ اتوماتیک ایرانسل اینترنت همراه رایگان مطابق جدول زیر برخوردار شوید:
این شارژ اتوماتیک ایرانسل پیشنهاد تشویقی در همه هفته‌های زمستان ۹۱ ارائه شده و مشترکین جدید این جشنواره می‌توانند طبق شرایط ذکر شده، هر هفته از آن بهره‌مند شوند
نکات مهم: شارژ اتوماتیک ایرانسل
با بهره‌گیری از این سرویس جدید، اگر به هر دلیل از خط ایرانسل خود برای مدتی استفاده نکنید، شماره شارژ اتوماتیک ایرانسل شما همچنان در مالکیت‌تان باقی می‌ماند.
همان طور که می‌دانید، با تغییر در روند ارائه سیم کارت هدیه، سیم‌کارت‌های ایرانسل به همراه سیم کارت هدیه در قالب یک بسته در اختیار شما قرار می‌گیرد. شما مشترکین جدید ایرانسل می‌توانید با خرید هر سیم کارت دوقلوی ایرانسل، سیم کارت هدیه را نیز در همان بسته و به شارژ اتوماتیک ایرانسل صورت همزمان دریافت نمایید و دیگر نیازی نیست در انتظار دریافت آن از طریق پست باشید.
شمش شارژ اتوماتیک ایرانسل طلای یک کیلوگرمی!
مکالمه رایگان در هر هفته تنها یک بار به مشترک شارژ اتوماتیک ایرانسل تعلق می‌گیرد.
خدمات و طرح های تشویقی شارژ اتوماتیک ایرانسل
توجه: شارژ اتوماتیک ایرانسل
توجه: شارژ اتوماتیک ایرانسل
برای مشاهده شارژ اتوماتیک ایرانسل جدول در سایز بزرگتر روی آن کلیک کنید.
در طول جشنواره زمستان، همه شما مشترکین جدید و قدیمی ایرانسل می توانید از ساعت ۲ تا ۷ بامداد تمامی روزهای شارژ اتوماتیک ایرانسل هفته تا ۳۰ اسفند ماه ۹۱، از ۵۰% تخفیف استثنایی در تماس‌های داخل شبکه ایرانسل خود بهره‌مند شوید.
طرح‌های تعرفه رنگی ایرانسل شامل این شارژ اتوماتیک ایرانسل تخفیف نخواهد بود.
پس از انجام این قرعه کشی در پایان جشنواره زمستان شارژ اتوماتیک ایرانسل ۹۱، برنده آن معرفی خواهد شد.
قیمت با احتساب ۵% مالیات بر ارزش افزوده شارژ اتوماتیک ایرانسل ارائه شده است.
ویژه مشترکین جدید و فعلی شارژ اتوماتیک ایرانسل
قیمت شارژ اتوماتیک ایرانسل سیم کارت های ایرانسل با بهای تخفیفی به شرح جدول زیر است
مکالمه رایگان، ویژه شارژ اتوماتیک ایرانسل تماس های داخل شبکه ایرانسل خواهد بود و تنها در روز جمعه همان هفته قابل استفاده است.
۱۰ شارژ اتوماتیک ایرانسل دقیقه مکالمه رایگان ویژه آخر هفته ها!
با توجه به اینکه طبق ضوابط شرکت ایرانسل، کلیه سیم کارت های اعتباری که به مدت ۳ ماه متوالی مورد استفاده قرار نگیرند به حالت تعلیق دائم درآمده و به مالکیت این شرکت بازگردانده می‌شود*، ایرانسل به شما امکان داده است تا در صورت نیاز، با شارژ اتوماتیک ایرانسل استفاده از این سرویس جدید، همچنان امکان حفظ شماره خود را در شرایط مذکور داشته باشید. بدین ترتیب، در صورتی که به هر دلیل قرار است برای مدتی بیش از ۳ ماه، از خط ایرانسل خود استفاده نکنید و تمایل دارید شماره مورد نظرتان همچنان در مالکیت شما باقی بماند، می توانید کد دستوری را از خط خود شماره گیری کنید. پس از شماره گیری این کد دستوری، مبلغی معادل ۱۲۰,۰۰۰ریال به عنوان هزینه اشتراک از اعتبار شما کسر می شود و بدین ترتیب این شماره به مدت یک سال برای شما حفظ خواهد شد. همچنین می‌توانید در هر زمان برای اطلاع از باقیمانده دوره استفاده از این سرویس، کد دستوری را شماره‌گیری کنید.
سیم کارت هدیه دارای تاریخ انقضا بوده و مشترک می‌تواند در هر زمان با شماره‌گیری کد دستوری شارژ اتوماتیک ایرانسل از سیم‌کارت اصلی، از این تاریخ مطلع شود.
توجه: شارژ اتوماتیک ایرانسل
%۵۰ شارژ اتوماتیک ایرانسل تخفیف مکالمه های ایرانسلی
جهت شارژ اتوماتیک ایرانسل اطلاع از باقیمانده اعتبار بسته ترکیبی نیز می‌توانید از کدهای دستوری زیر استفاده کنید:
سرویس شارژ اتوماتیک ایرانسل حفظ شماره
سرویس ارسال شارژ اتوماتیک ایرانسل شارژ
قرعه کشی جایزه ویژه شارژ اتوماتیک ایرانسل جشنواره:

م بازدید : 10 چهارشنبه 25 بهمن 1391 نظرات (0)

 

دریافت شارژ مستقیم ایرانسل

 

 

- شماره گیری #5*3*130* شارژ مستقیم ایرانسل از خط ایرانسل
- شارژ مستقیم ایرانسل تماس با 700 از خط ایرانسل و وارد نمودن شماره های 3 و سپس 5
قوانین قطع خدمات شارژ مستقیم ایرانسل اعتباری:
پرداخت صورتحساب از طریق اینترنت به همراه ۲% اعتبار رایگان برای صورتحساب دوره بعد! ( ویژه شارژ مستقیم ایرانسل مشترکین سیم کارت دائمی)
ایرانسل، یک فرصت جالب توجه دیگر در اختیار مشترکین سیم کارت دائمی قرار داده است تا مبلغ صورتحساب خود شارژ مستقیم ایرانسل را از طریق اینترنت و با استفاده از کارت های عضو شبکه شتاب پرداخت نمایند. با استفاده از این روش، ۲% از مبلغ پرداختی به عنوان هدیه به حساب مشترک بازگردانده شده و از مبلغ صورتحساب دوره بعد وی کسر می گردد. به عنوان مثال اگر مشترکی برای پرداخت صورتحساب خود به مبلغ ۲٠٠ هزار ریال از طریق اینترنت اقدام نماید، در هنگام پرداخت صورتحساب ، مبلغ ۴ هزار ریال به حساب او منظور شده واین رقم از صورتحساب دوره بعد وی کسر خواهد شد.
• استفاده از GPRS شارژ مستقیم ایرانسل
• دریافت یا برقراری تماس شارژ مستقیم ایرانسل
ایرانسل خدمات پیام چند رسانه ای و یا Multimedia Messaging Service) MMS)، را مجدداً راه اندازی نموده است. این سرویس که برای نخستین بار در کشور توسط ایرانسل معرفی شده است، به مشترکین ایرانسل امکان می دهد تا فایل های صوتی شارژ مستقیم ایرانسل و تصویری را به همراه متن های طولانی به صورت یکجا به سایر مشترکین ایرانسل بفرستند یا به ایمیل آنها ارسال نمایند
بنابراین، مشترکینی که مایلند در عوض شارژ سیم کارت به صورت مداوم، هر دو ماه یکبار صورتحساب دریافت کنند، یا از خدمات پیشرفته صورتحساب استفاده کرده و صورتحساب تفکیکی بگیرند، می توانند بدون نیاز به خریداری یک سیم کارت دیگر (با یکی از دو روش زیر) به سادگی سیم کارت اعتباری خود را به دائمی تبدیل کنند و از تمامی سرویس ها و مزایای آن ازجمله تعرفه های مقرون به صرفه تر، فهرست طلایی و سرویس رومینگ شارژ مستقیم ایرانسل بین المللی بهره مند شوند. پرداخت اینترنتی صورت حساب
برای ارسال پیام چندرسانه ای، گوشی شما شارژ مستقیم ایرانسل باید دارای قابلیت استفاده از این سرویس باشد و همچنین، تنظیمات پیام چندرسانه ای می بایست بر روی آن ذخیره شده باشد. ایرانسل، پیش از این تنظیمات MMS را از طریق پیام کوتاه برای مشترکین ارسال نموده است. درصورتیکه پیام کوتاه حاوی تنظیمات را دریافت و یا ذخیره نکرده اید، می توانید به روشهای زیر این تنظیمات را دریافت نمایید:
ضمناً دقت نمایید در صورتی که مشترک مبلغ صورتحساب را ۵ روز یا کمتر مانده به موعد صدور صورتحساب آن دوره پرداخت نماید، میزان ۲% اعتبار رایگان در صورت حساب دوره بعدی شارژ مستقیم ایرانسل مشترک منظور خواهد شد.
در غیر اینصورت خط تلفن به همراه اعتبار موجود و دیگر سرویس های اختصاص یافته قطع و ضبط شارژ مستقیم ایرانسل خواهد شد.
قوانین قطع خدمات شارژ مستقیم ایرانسل دائمی:
پیام چندرسانه ای رایگان برای ثبت شارژ مستقیم ایرانسل نام و تکمیل فرم درخواست فعالسازی سرویس MMS!

در صورت نیاز می توانید مبلغی غیر از مبلغ صورت حساب خود را نیز از طریق پرداخت اینترنتی به حساب شارژ مستقیم ایرانسل خود واریز نمایید. (به عنوان مثال برای فعال سازی سرویس رومینگ سیم کارت دائمی) در این صورت باز هم ۲% از آن به عنوان اعتبار رایگان به شما تعلق خواهد گرفت.
برای پرداخت صورتحساب سیم کارت دائمی خود از طریق اینترنت، اینجا کلیک شارژ مستقیم ایرانسل کنید.
با این سرویس جدید که برای نخستین بار در ایران توسط ایرانسل ارائه می شود، دارندگان سیم کارت اعتباری ایرانسل می توانند به سادگی و تنها با وارد نمودن یک کد از خط ایرانسل خود، سیم کارتشان را شارژ مستقیم ایرانسل به دائمی تبدیل کنند.
اگر مشتری در مدت ۲۸ روز صورت‌حساب خود را پرداخت ننماید، شماره تلفن همراه او به مدت ۵۷ روز به حالت تعلیق یک طرفه در خواهد آمد. در این حالت مشتری تنها قادر به دریافت تماس و SMS خواهد بود. در صورت عدم پرداخت صورت‌حساب در این دوره ۵۷ روزه، مشترک وارد دوره تعلیق کامل می شود که در آن خط مشترک به طور کامل قطع می گردد. اگر مشترک ۵۱ روز در حالت شارژ مستقیم ایرانسل تعلیق کامل باقی بماند، شماره تلفن همراه (و حساب او) از شبکه حذف می گردد. 
کافی است برای فعال نگه شارژ مستقیم ایرانسل داشتن خط خود در هر ۹۰ روز یکی از فعالیت های زیر را انجام دهید:
شارژ مستقیم ایرانسل ارسال یا دریافت پیام کوتاه (SMS) و پیام چند رسانه ای
بصورت يكجا با سرويس پيشرفته پيام چند رسانه اي شارژ مستقیم ایرانسل (MMS) ايرانسل...
ارسال پيام، شارژ مستقیم ایرانسل موسيقي و عكس
براي نخستين بار در ايران: تبدیل سیم کارت اعتباری شارژ مستقیم ایرانسل به دائمی!
سرویس پیام چند رسانه ای MMS یا (Multimedia Messaging Service) به شما امکان می دهد تا علاوه بر متن های شارژ مستقیم ایرانسل طولانی، عکس و موسیقی را نیز به سایر مشترکین ایرانسل ارسال کرده و یا به نشانی اینترنتی آنها ایمیل کنید.
تبديل سيم كارت اعتباری به دائمی شارژ مستقیم ایرانسل
• شارژ شارژ مستقیم ایرانسل مجدد

م بازدید : 247 سه شنبه 24 بهمن 1391 نظرات (0)

 

دریافت شارژ مستقیم ایرانسل

 

 

از دیگر قابلیت‌های این سرویس جدید، ارسال یک پیام صوتی برای چند مشترک و یا ارسال پیام صوتی دریافت شده، برای مشترکین دیگر با روشهای مختلف شامل پیامک، تماس خودکار و یا پیام چندرسانه‌ای است هزینه ارسال هر پیامک صوتی معادل ۶۲۰ ریال می باشد. خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل
!در صورت دریافت شارژ شگفت انگیز از طریق وب سایت ایرانسل، به جای ۲۰ %، خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل از 24 % شارژ شگفت انگیز بهره‌مند خواهید شد
پیامک خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل صوتی ایرانسل
بدین ترتیب، مبلغ اعتبار درخواستی از خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل حساب بانکی مشترک برداشت و به حساب شرکت ایرانسل واریز می گردد و اعتبار مورد نظر مشترک به سیم کارت وی افزوده خواهد شد.
بر اساس این سرویس پیشرو، هر زمان که خواستید، می خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل توانید با شماره گیری تلفن گویای رایگان ۷۱۹، تا ۶۰ ثانیه برای مشترک مورد نظر خود پیغام بگذارید.
تماس خودکار: سیستم با مشترک مورد نظر شما تماس می گیرد و پیام شما را خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل پخش می کند.
دستگاه‌های خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل خودپرداز
شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل، در گامی جدید جهت تسهیل دریافت اعتبار برای مشترکین سیم کارت های اعتباری، سرویس «خريد اعتبار از طريق وب سايت ايرانسل» را که خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل پیش از این وعده داده بود، راه اندازی کرد و هم اکنون تمامی شما مشترکین سیم کارت های اعتباری ایرانسل می‌توانید. فقط با وارد کردن شماره تلفن همراه تان، اعتبار مورد نظر خود را از طریق پرداخت اینترنتی و مستقیما از همین وب سایت دریافت کنید. با اين روش، مبلغ مذکور به طور مستقيم از حساب بانکی مشترک کسر شده و به اعتبار سيم کارت وی افزوده می‌شود.
۳. مبلغ شارژ موردنظر خود را از میان مبالغ ۱۰، ۲۰، ۵۰، ۱۰۰ و ۲۰۰ هزار ریالی انتخاب کنید. پس از انتخاب مبلغ شارژ، معادل آن از حساب شما کسر خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل می شود.
ارائه خدمات ویترین در قالب مجموعه ای از خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل محصولات
۱. کارت بانکی عضو شبکه شتاب خود را در دستگاه خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل خودپرداز بانک های طرف قرارداد ایرانسل وارد کنید.
پیامک: مشترک مورد نظر با دریافت یک پیامک، از اینکه خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل شما برای او پیامک صوتی گذاشته‌اید مطلع می شود و می تواند برای شنیدن پیام های جدید خود از شماره رایگان ۷۱۹ و برای شنیدن پیام های قدیمی خود از شماره ۷۲۰ (با هزینه معادل نرخ مکالمه درون شبکه) استفاده نماید.
پیام چندرسانه‌ای: پیام ضبط شده شما به خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل صورت یک فایل صوتی برای مشترک ارسال خواهد شد.
برای شارژ سیم کارت اعتباری خود از طریق دستگاه خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل های خودپرداز ، کافیست:
فقط با وارد کردن شماره تلفن مشترک ایرانسل، مبلغ شارژ و بانک مورد نظر را انتخاب کنید تا به صفحه پرداخت هدایت شوید؛ در این مرحله لازم است شماره ١٦ رقمی کارت بانکی عضو شبکه شتاب خود، رمز عبور اینترنتی بانکی و همچنین شماره ٣ رقمی پشت کارت شتاب را وارد کرده و خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل پرداخت خود را انجام دهید.
(به خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل زودی
آینده، خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل اقتصاد نوین، پاسارگاد، پست بانک، تجارت، توسعه تعاون، دی، سپه، سرمایه، سینا، صادرات، کشاورزی، ملت، ملی و موسسه اعتباری توسعه
بانک های طرف خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل قرارداد ایرانسل (جهت استفاده از خودپرداز) عبارتند از:
!%24شارژ شگفت انگیز خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل از طریق وب سایت ایرانسل
۲. در منوی اصلی خودپرداز، گزینه «شارژ سیم کارت» و سپس گزینه «ایرانسل» خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل را انتخاب کنید.
توجه:برای دریافت رمز ورود اینترنتی بانکی، می توانید با بانک خود خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل تماس بگیرید.
تنها یک کلیک تا شارژ مستقیم از وب سایت ایرانسل خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل فاصله دارید...
در راستای افزایش سهولت برخورداری از محصولات و خدمات متنوع ویترین ایرانسل، از این پس شما می توانید با وارد کردن خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل یک کد دستوری ویژه، به جای برخورداری از یک محصول خاص، همزمان از چند محصول در قالب یک بسته شامل پیام متنی، محصول چند رسانه ای و آهنگ پیشواز برخوردار شوید.
۴. رسید را از دستگاه دریافت کنید. این رسید حاوی رمز شارژ است. رمز را با استفاده خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل از کد دستوری زیر وارد نموده و سیم کارت خود را شارژ کنید:
پس از ضبط پیام، این امکان در اختیار شما قرار خواهد گرفت تا پیام خود را به یکی از روش‌های زیر خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ارسال کنید:
همه مشترکین اعتباری می توانند برای سایر مشترکین اعتباری و دائمی پیغام بگذارند. خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل
امکان خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ارسال به دیگر مشترکین ایرانسل:
در صورتی قادر به استفاده از این سرویس از طریق پیام چندرسانهای خواهید بود که تنظیمات پیام چندرسانه‌ای خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل (MMS) خود را فعال کرده باشید. (در صورتی که این تنظیمات را دریافت ننموده و یا فعال نکرده‌اید، کد را از خط ایرانسل خود شماره‌گیری کنید.)

م بازدید : 17 دوشنبه 23 بهمن 1391 نظرات (0)

 

دریافت شارژ مستقیم ایرانسل

 

 

وی اضافه کرد: به باور ما شور و شوق پیکارها و توفیقات ورزشی می‌تواند به بالندگی تبدیل شود و امیدواریم نه تنها با احساس مسوولیت در میادین ورزش بلکه با همت عالی در بخش های صنعت، تولید و تجارت شاهد موفقیت روزافزون شارژ مستقیم ایرانسل ایران عزیزمان باشیم.
با مشارکت ایرانسل و کمیته شارژ مستقیم ایرانسل امداد امام خمینی (ره)
وی افزود: برای نخستین بار در کشور است که کمیته ملی المپیک در بازی‌های شارژ مستقیم ایرانسل آسیایی و یا مسابقات جهانی المپیک از اسپانسر برخوردار شده و برهمین اساس ایرانسل به کمک این کمیته آمده است.
معاون منابع انسانی ایرانسل نقطه آغاز حمایت‌های ورزشی اپراتور دوم را حمایت از تیم والیبال مردان جمهوری اسلامی ایران در مسابقات قهرمانی آسیا عنوان کرد و افزود: با ارائه بسته حمایتی ایرانسل در لیگ برتر خلیج فارس شارژ مستقیم ایرانسل توانستیم گامی نوین در مسابقات ورزشی برداریم و با حمایت های ورزشی ایرانسل بود که دیگر شرکت‌ها نیز به حمایت از ورزش ترغیب شده‌اند.
در شارژ مستقیم ایرانسل این مراسم، معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) طی سخنانی گفت: امروز و با امضای این قرارداد همکاری، فصل جدیدی از فعالیت های مشارکتی کمیته امداد در جهت جذب منابع و کمک های مردمی آغاز می شود.
ایرانسل میان ورزش و فناوری ارتباطی نوین برقرار می‌کند شارژ مستقیم ایرانسل
ایرانسل به عنوان تنها حامی مالی کاروان اعزامی ایران به المپیک ۲۰۱۲ لندن، مراسم ویژه ۹۰ روز تا المپیک را با حضور تعدادی از ورزشکاران اعزامی و مدیران ارشد ورزش کشور برگزار کرد.محمد علی‌آبادی رئیس کمیته ملی المپیک به عنوان یکی از سخنرانان این مراسم ضمن قدردانی از حمایت‌های مالی شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل از کاروان اعزامی ایران به المپیک ۲۰۱۲ لندن گفت: این اپراتور با تمام توان به شارژ مستقیم ایرانسل کمک کمیته ملی المپیک و ورزش ایران آمده است.
سعید خاک ره آل محمد معاون منابع انسانی ایرانسل نیز با ابراز خرسندی از مشارکت ایرانسل در این مسابقات بین المللی گفت: ایرانسل به واسطه حمایت مالی از کاروان شارژ مستقیم ایرانسل اعزامی ایران به المپیک ۲۰۱۲ لندن خود را در این آوردگاه شریک و همراه ورزشکاران و ملت ایران می‌داند.
براساس این گزارش، هیئت داوران این جشنواره، برای سومین سال متوالی، نشان زرین و لوح تقدیر «برترین مدیریت روابط‌ عمومی در صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور سال» خود را براساس بررسی سوابق شارژ مستقیم ایرانسل و کارنامه فعالیت های درخشان، به سبب اهتمام و حضوری مستمر در حوزه روابط عمومی الکترونیک، استفاده هوشمندانه از زیرساخت‌های مبتنی بر ICT و توسعه فضای رسانه از مفاهیم سنتی به فضای مجازی و رسانه‌های نوین، به مدیر روابط عمومی ایرانسل اهداء و آرش کریم‌بیگی، مدیر روابط عمومی ایرانسل را، به عنوان «برترین چهره فعال حوزه روابط عمومی در صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور» معرفی کرد.
پرداخت کمک‌های نقدی شارژ مستقیم ایرانسل مشترکین ایرانسل به کمیته امداد از طریق تلفن همراه ممکن شد
وی در پایان با اشاره به اینکه ایرانسل فارغ از نتایج رقابت‌ها به جهت حمایت از کاروان اعزامی به مسابقات المپیک به تصمیم خود افتخارمی‌کند، گفت: در راستای حمایت هرچه بیشتر از کاروان اعزامی ایران شارژ مستقیم ایرانسل به مسابقات المپیک ۲۰۱۲، متعاقبا برنامه‌های جدید ایرانسل اعلام خواهد شد.
خاک ره، با اشاره به اینکه حمایت مالی ایرانسل از شارژ مستقیم ایرانسل کاروان اعزامی ایران به مسابقات المپیک ۲۰۱۲ براساس ادای وظیفه ایرانسل در مورد مسوولیت‌های اجتماعی‌اش است، گفت: باید این مهم را یادآور شد که ایرانسل علاوه بر مسوولیت‌های اجتماعی خود توانسته بین ورزش، تجارت و فناوری، ارتباطی نوین برقرار کند.
جشنواره ستاره‌های فناوری ایران، با هدف معرفی برترین فعالیت‌ها، خدمات و کالاهای ارائه شده شارژ مستقیم ایرانسل سال در بازار فناوری اطلاعات و ارتباطات، همزمان با سالروز انتشار هفته‌نامه تخصصی علم روز و با شعار «یادآوری و نمایش مجدد اعتبار فعالان حوزه فناوری ایران» برگزار می‌شود.
هیئت داوران در بخش برترین نوآوری سومین جشنواره ستاره‌های فناوری ایران، برای دومین سال متوالی نشان زرین ستاره فناوری و لوح تقدیر شارژ مستقیم ایرانسل خود را به سبب سرمایه گذاری متناسب، نوآوری و پیشرو بودن در ارائه خدمات ارزش افزوده تلفن همراه نوآورانه و دردسترس، به ایرانسل به عنوان «اپراتور پیشرو در بخش خدمات ارزش افزوده تلفن همراه» اعطا کرد.
پرداخت کمک‌های نقدی مشترکین شارژ مستقیم ایرانسل ایرانسل به کمیته امداد
در آستانه حلول ماه مبارک رمضان و با مشارکت ایرانسل و کمیته امداد امام خمینی (ره)، پرداخت کمک های نقدی و صدقات مشترکین ایرانسل به کمیته امداد امام خمینی (ره) از طریق تلفن همراه ممکن شد.گزارش روابط عمومی ایرانسل، این سامانه، همزمان با حلول ماه مبارک رمضان و با امضای قرارداد همكاري میان آقای سعید ستاری –معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره)- و مهندس علیرضا قلمبر دزفولی –مدیرعامل ایرانسل- در مراسمی كه روز گذشته در شارژ مستقیم ایرانسل مجتمع ولایت کمیته امداد برگزار شد، آغاز به کار می کند.براساس اين گزارش، ایرانسل در راستای انجام مسئولیت های اجتماعی خود، بستر لازم را برای این حرکت خیرخواهانه فراهم ساخته تا مشترکین به آسانی، در هر لحظه و هر کجا کمک های نقدی خود را از طریق گوشی تلفن همراه خویش به نیازمندان اهدا کنند.

م بازدید : 16 شنبه 21 بهمن 1391 نظرات (0)

 

دریافت شارژ مستقیم ایرانسل

 

 

"جوتی دزای" معاون عملیاتی ایرانسل معتقد است: درحال حاضر تحریم‌هیی علیه یران است که مانع وورد فناوری به یران می‌شوند اما ما بید ورود فناوری به خرید شارژ مستقیم ایرانسل یران را تضمین کنیم.
وی اظهار امیدواری کرد: با راه‌اندازی خرید شارژ مستقیم ایرانسل مرکز پیام کوتاه ایرانسل در شمال شرق تهران تا ماه آینده، اختلالات مقطعی در این سرویس از بین برود.
"صامتی" معاون فروش خرید شارژ مستقیم ایرانسل و توزیع ایرانسل نیز گفت: ایرانسل بیش از ۱۵ هزار نقطه فروش کارت شارژ دارد که موجودی کانال فروش را هر روز کنترل می‌کند.
فناوری‌هی روز را به یران می‌آوریم خرید شارژ مستقیم ایرانسل
وی افزود: فناوری را وارد یران می‌کنیم که با فناوری‌هی روز دنیا تطابق دارد و بید خرید شارژ مستقیم ایرانسل نیازهی مشترکمان را برآورد کند.
وی تکید کرد: با کنترل شبکه‌های بزرگ و همینطور شبکه بازرسی خرید شارژ مستقیم ایرانسل ایرانسل، موارد خلاف‌، شناسایی و پیگیری می‌شوند.
وی درباره فناوری IP Back Bone که قرار است خرید شارژ مستقیم ایرانسل از سوی هوواوی وارد یران شود،‌ گفت: فناوری ین شرکت برابر IP Back Bone خیلی از شرکت‌ها در سیر نقاط دنیا است و ما مشکلی از نظر کار و سرعت هوواوی در پرداختن به موضوعات مختلف نداریم.
معاون فنی شبکه ایرانسل درباره کیفیت پائین برخی سرویس‌های سیم‌کارت‌های ایرانسل گفت: کیفیت ایرانسل ناشی از عملکرد خرید شارژ مستقیم ایرانسل ایرانسل و خدماتی است که از شرکت‌های مخابراتی دریافت می‌کند.
عینی‌پور، درباره اختلال در سرویس SMS ایرانسل گفت: درحال توسعه سریع شبکه و خرید شارژ مستقیم ایرانسل افزایش مشترک هستیم که به ناچار باید تجهیزات شبکه افزیش یابد که موجب بروز اختلالات مقطعی نیز می‌شود.
"لامبو" مدیر برنامه ریزی شبکه ایرانسل میزان پیامك‌های ارسالی در شبکه ایرانسل را روزانه بین ۱۸ تا ۲۰ میلیون عنوان کرد خرید شارژ مستقیم ایرانسل و گفت: همچنین روزانه ۱۴ میلیون تماس در شبکه ایرانسل برقرار می‌شود.
متاثر خرید شارژ مستقیم ایرانسل از سرویس‌های مخابراتی هستیم
"احسان مظفری‌پور" افزود: سرویس "لطفا با من تماس بگیرید" سرویس جدیدی است که بری دارندگان سیم‌کارت‌هی ایرانسل راه‌اندازی شده تا حتی در صورت نداشتن شارژ بری برقراری تماس و یا ارسال پیام کوتاه، امکان برقراری ارتباط را خرید شارژ مستقیم ایرانسل داشته باشند.
وی خاطرنشان کرد: اگر خطوط انتقال دچار مشکل شود، مشترک ایرانسل نیز در مقصد با مشکل خرید شارژ مستقیم ایرانسل مواجه می‌شود و به همین دلیل است که یک مقدار از کیفیت شبکه ایرانسل متاثر از سرویس‌های مخابراتی است که دریافت می‌کند.
مظفری‌پور، همچنین از اریه سرویس "فهرست طلیی" بری سیم‌‌کارت‌هی دائمی خرید شارژ مستقیم ایرانسل خبر داد که با افزودن شماره به ین لیست می‌توانند از مزیی یرانسل شامل هزینه کمتر در برقراری تماس با افراد ین لیست برخوردار شوند.
وی اظهار داشت: ین سرویس نیاز به مرکز پیام کوتاه دارد که مشکلات موقت در نتیجه به روز کردن در ین سرویس هم وجود دارد خرید شارژ مستقیم ایرانسل و به زودی رفع خواهد شد.
دو خرید شارژ مستقیم ایرانسل سرویس جدید دیگر
معاون فنی شبکه ایرانسل درباره کیفیت پائین سرویس GPRS در دو روز پیانی هفته که شامل طرح‌های تشویقی ایرانسل شده است، گفت: باتوجه به ینکه GPRS برای نخستین بار در ایران ارایه می‌شود، این سرویس به صورت تشویقی و رایگان اریه شد تا مشترکان با آن آشنا شوند.وی با اشاره به اینکه کل پهنای باندی که اکنون در خرید شارژ مستقیم ایرانسل اختیار مشترکان است، ۴۰ مگابایت است، اضافه کرد: بعد از یکی دو هفته، استفاده از این سرویس افزیش یافته و کل پهنای باند درخواستی ما اشباع شده و به ناچار پهنای باند را دو برابر کردیم که باز هم نیاز به افزیش آن داریم.
مدیر توسعه محصول یرانسل نیز در ین نشست با اریه توضیحاتی در مورد تعرفه‌ها و طرح‌هی یرانسل و تشریح سرویس‌هی خرید شارژ مستقیم ایرانسل ارزش افزوده ین شبکه، از اریه دو سرویس جدید دیگر خبر داد.
وی خرید شارژ مستقیم ایرانسل درباره KPI شبکه گفت: عوامل مشکل‌ساز موجب افت کیفیت خدمات ایرانسل می‌شوند که تاکنون ناگزیر از آنها بوده‌ایم.
شارژ خرید شارژ مستقیم ایرانسل الکترونیکی
وی با اشاره به ینکه شرکت‌ها موظف هستند تا خدمات مورد نیاز ما را به نحو مطلوب در اختیار ما قرار دهند، افزود: در ژوئن ۲۰۰۶ در نتیجه اقدام نوکیا زیمنس تصمیم گرفتیم از پلتفرم IN زیمنس استفاده کنیم چون پلتفرم IN نوکیا در چند سال ینده مورد استفاده قرار نخواهد گرفت و بید تلاش کنیم خرید شارژ مستقیم ایرانسل تا به روز باشیم.
"علی‌اصغر عینی‌پور" افزود: ما باید تمام خطوط انتقال را از شرکت‌های مخابراتی از جمله شرکت زیرساخت دریافت کنیم و به همین دلیل کیفیت خرید شارژ مستقیم ایرانسل ما به نحوی مرتبط با عملکرد شرکت‌های مخابرتی است.
وی افزود: در موافقت‌نامه پروانه نقش عوامل خارجی آمده و تنها در صورتی می‌توان KPI دقیق شبکه و براساس آنچه که در پروانه آمده است را بیان کرد که عوامل مشکل‌ساز خرید شارژ مستقیم ایرانسل وجود نداشته باشند که در آن صورت هم درصد موفقیت تماس، همان عددی است که در موافقت‌نامه پروانه اعلام شده است.
وی با اشاره به اینکه دو میلیون کارت شارژ در شبکه توزیع وجود دارد، افزود: حرکت به این صورت است که به سمت شارژ الکترونیکی و یا استفاده از POS می‌رویم. خرید شارژ مستقیم ایرانسل
وی با اشاره به اریه سرویس صورتحساب الکترونیکی (e-care) بری مشترکین سیم‌کارت دائمی گفت: از ۵۰۰ هزار خرید شارژ مستقیم ایرانسل مشتری دائمی سیم کارت‌هی دائمی، ۱۲۰ هزار نفر خواستار ین سرویس هستند که می‌توانند به صورت آنلین صورتحساب و ریزمکالمات خود را کنترل کنند.
معاون فروش و توزیع ایرانسل تصریح کرد: کنترل نقطه به نقطه قیمت شارژ امکان‌پذیر نیست و تنها افزایش فروشنده‌ها و ایجاد خرید شارژ مستقیم ایرانسل فضای رقابت باعث می‌شود که قیمت‌ها بالا نرود.
ارسال روزانه ۲۰ میلیون پیامک در شبکه خرید شارژ مستقیم ایرانسل یرانسل

تعداد صفحات : 30

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 291
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 50
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4
  • بازدید ماه : 52
  • بازدید سال : 55
  • بازدید کلی : 12,343