loading...
خرید شارژ ایرانسل
م بازدید : 17 چهارشنبه 18 بهمن 1391 نظرات (0)

 

دریافت شارژ مستقیم ایرانسل

 

 

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، این سرویس می‌تواند با تشخیص مکان قرارگیری مشترکین در تمام نقاط تحت پوشش شبکه تلفن همراه ایرانسل، کاربرد های شارژ اتوماتیک ایرانسل متنوعی را به آنان ارائه كند.
به گزارش روابط عمومی ایرانسل، این تمبر اختصاصی، روز شنبه ۱ آبان ۱۳۸۹ و در بخشی از شارژ اتوماتیک ایرانسل مراسم نشست مدیران ایرانسل با اصحاب رسانه، توسط احمدی، عضو هیات مدیره شرکت پست جمهوری اسلامی ایران و علیرضا قلمبر دزفولی، مدیرعامل شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل رونمایی و ابطال شد.
مشتركین ایرانسل پس شارژ اتوماتیک ایرانسل از ثبت‌نام و فعال‌سازی سرویس نمای دوستان خود می‌توانند از طریق مراجعه به پورتال خدمات نقشه مجازی ایرانسل، شماره‌گیری كد دستوری #۸۹۸* از خط ایرانسل خود و یا ارسال عبارت «راهنما» و یا "rahnama" به شماره ۸۹۸۹ از طریق پیام‌كوتاه، از خدمات و مزایای متنوع این سرویس استفاده كنند.
پس از اولین درخواست مکان‌یابی، سیستم طی یک پیام‌کوتاه از دوستان مشترک شارژ اتوماتیک ایرانسل درخواست مجوز می‌كند و در صورت تایید آنها، مشترك از موقعیت ایشان باخبر می‌شود. همچنین این سرویس دارای قابلیت‌های پیشرفته‌تری از جمله راه‌اندازی گروه و انجمن بوده و مشتركین می‌توانند دوستان خود را بر این اساس طبقه‌بندی كنند.
براساس این گزارش، خدمات نوین نقشه مجازی ایرانسل به آسانی و بدون نیاز به نصب نرم‌افزار، تنظیمات خاص و یا سیستم موقعیت‌یاب جهانی شارژ اتوماتیک ایرانسل (GPS) قابل استفاده بوده و انواع گوشی‌ها، حتی گوشی‌های ساده و قدیمی نیز این سرویس را پشتیبانی می‌کنند.
در مرحله پیش راه اندازی، تمامی مشتركین ایرانسل برای ثبت‌نام و فعال‌سازی سرویس نمای دوستان می‌توانند به شارژ اتوماتیک ایرانسل پورتال نقشه مجازی ایرانسل در وب‌سایت رسمی این شركت مراجعه كنند و یا یك پیام‌كوتاه بدون متن به شماره ۸۹۸۹ ارسال نمایند. دریافت رمز عبور از طریق ارسال پیام‌كوتاه بدون متن به شماره ۱۳۰ و یا تماس با مركز خدمات مشتركین ایرانسل به شماره ۷۰۰ نیز امکان‌پذیر می‌باشد.

برای استفاده از خدمات بانكداری همراه ایرانسل، پس از تكمیل ثبت‌نام، كافی است در هر لحظه و هر كجا، كد شارژ اتوماتیک ایرانسل دستوری #۷۲۴* توسط مشترك شماره‌گیری و در منوی نمایش داده شده سرویس مورد نظر انتخاب شود.در حال حاضر امكان خرید شارژ و پرداخت كلیه قبوض از طریق خدمات بانكداری همراه ایرانسل ممكن بوده و به زودی استفاده از خدماتی نظیر انتقال وجه، اعلام مانده حساب و دریافت صورت‌حساب نیز ممكن خواهد شد.
واگذاری و توزیع سیم‌کارت‌های ایرانسل نخستین بار در روز یکشنبه ۲۹ مهر ماه ۱۳۸۵، در سه شهر تهران، تبریز و مشهد مقدس صورت گرفت و در حال حاضر و تنها با گذشت ۴سال از آغاز فعالیت این شبكه، ۱۶۶۰ شهر و دهستان، بیش از ۱۷ هزار روستا، ۷۷ درصد جمعیت کشور و ۱۶ هزار و ۵۰۰ کیلومتر از جاده‌های کشور تحت پوشش شبکه تلفن‌همراه ایرانسل قرار دارند، به طوری كه در این مدت، به طور متوسط هر ۱۸ ساعت یک شهر یا دهستان و ۱۴ روستا جدید تحت پوشش شبکه ایرانسل قرار گرفته‌اند. شارژ اتوماتیک ایرانسل
خدمات نوین شارژ اتوماتیک ایرانسل نقشه مجازی ایرانسل در شش كلانشهر كشور عرضه می‌شود
شروع مرحله آزمایشی نقشه مجازی ایرانسل شارژ اتوماتیک ایرانسل
مشتركین ایرانسل، به کمک این سرویس می‌توانند موقعیت جغرافیایی دوستان خود را معین نموده و یا محل خود را به آنها اطلاع دهند، بدین صورت که موقعیت دوستان از طریق پیام‌کوتاه (SMS) و یا پیام چندرسانه‌ای (MMS) به مشترک ارسال می‌گردد شارژ اتوماتیک ایرانسل و حتی وی قادر خواهد بود موقعیت‌ها را بر روی نقشه فارسی رصد كند. همچنین مشترك می‌تواند محل قرارگیری خود را مکان‌یابی کرده و از موقعیت فعلی خود در نقشه آگاه شود.
برای نخستین بار در ایران، شارژ اتوماتیک ایرانسل خدمات حقیقی بانكداری همراه، بعنوان ابزاری نوین در صنعت بانکداری و پرداخت الکترونیک کشور، با قابلیت انجام خدمات بانكی از طریق تلفن‌همراه در هر لحظه و هر كجا به مشتركین ایرانسل عرضه شد.
به گزارش روابط عمومی ایرانسل، با استفاده از خدمات بانكداری همراه ایرانسل، تمامی مشتركین سیم‌كارت‌های این اپراتور كه دارای یكی از كارت‌های بانكی عضو شبكه شتاب بوده و رمز اینترنتی كارت بانكی خود را دریافت نموده‌اند، می‌توانند با استفاده از گوشی تلفن‌همراه خود و بدون نیاز به نصب هرگونه نرم‌افزار و یا اعمال تنظیمات خاص در آن، از خدمات بانكداری همراه ایرانسل استفاده كنند.براساس این گزارش، مشتركین سیم‌كارت‌های ایرانسل، برای استفاده از این سرویس كافی است شارژ اتوماتیک ایرانسل با شماره‌گیری كد دستوری #۷۲۴* و دنبال كردن دستورالعمل‌های بسیار ساده‌ای كه از طریق پیام‌كوتاه برای وی ارسال می‌شود، به صورت رایگان در این سرویس ثبت‌نام و آن را بروی خط ایرانسل خود فعال كنند.
خدمات نوین و پیشرفته «نقشه مجازی ایرانسل» با نام تجاری «نما» برای اولین‌بار در كشور و به صورت آزمایشی از روز شنبه ۱۱ دی‌ماه در شش كلانشهر تهران، كرج، تبریز، اصفهان، شیراز شارژ اتوماتیک ایرانسل و مشهد مقدس به مشتركین ایرانسل ارائه می‌شود.
خدمات بانكداری همراه ايرانسل راه‌اندازی شارژ اتوماتیک ایرانسل شد!
تمبر مذکور عدد ۴، نماد چهارمین سالروز تأسیس این شبكه، سیم‌کارت شارژ اتوماتیک ایرانسل ایرانسل و لوگوی این شرکت را به تصویر کشیده است.
تمبر یادبود چهارمین سالروز راه‌اندازی شبکه تلفن‌همراه ایرانسل رونمایی شد شارژ اتوماتیک ایرانسل
با شارژ اتوماتیک ایرانسل شروع مرحله آزمایشی و از روز شنبه ۱۱ دی‌ماه
سهولت استفاده و كارائی بالا، قابلیت استفاده در همه مدل‌های گوشی تلفن‌همراه، شارژ اتوماتیک ایرانسل امنیت و محرمانگی بالا در تراكنش‌های بانكی، خدمت رسانی رایگان، سرعت و كیفیت بالا، صرفه جویی در زمان و كاهش سفرهای درون شهری، امكان استفاده از چند كارت بانكی مختلف با قابلیت انتخاب در هنگام انجام تراكنش از جمله مزایا و جاذبه‌های خدمات بانكداری همراه ایرانسل می‌باشند.

م بازدید : 12 سه شنبه 17 بهمن 1391 نظرات (0)

 

دریافت شارژ مستقیم ایرانسل

 

 

با این شارژ مستقیم ایرانسل روند تعداد مشترکان ایرانسل تا پیان امسال به ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار نفر مي‌رسد.
ما در راستای برنامه توسعه شبکه ایرانسل در سراسر کشور، تاکنون شهرهای تهران، مشهد، تبریز، کرج، ارومیه، ساری، مراغه، ری، قم، شیراز، اردبیل، کرمانشاه، خرم آباد، همدان، مشگین‌شهر، گرمی، سراب، قدس، بابل، سنندج، سقز، ایلام، الیگودرز، بجنورد، باقرشهر، چهاردانگه، آمل، میاندوآب، قوچان، چالوس، کمال شهر، زنجان، پاکدشت، قرچک، کیش، اسلام شهر، ورامین، پیشوا، شبستر، کنگاور و بروجرد تحت پوشش شبکه ایرانسل درآورده ایم و تا پایان فروردین شهرهای اراک، گرگان، بهشهر، فریدونکنار، نکا، تربت حیدریه، قائم شهر، فردوس، ساوه، قزوین، سرپل ذهاب، خوی، گنبدکاوس، بابلسر، جویبار، بیرجند، نیشابور، امیرکلا، محمودآباد، تایباد و تربت جام را نیز به شبکه ایرانسل اضافه خواهند شد. همچنین سرویس رومینگ بین المللی ایرانسل با ۱۷۷ اپراتور در ۹۷ کشور جهان پیش از آغاز سال جدید فعال گردیده و که بزودی این تعداد به بیش از ۲۰۰ کشور افزایش خواهد شارژ مستقیم ایرانسل یافت. فهرست اپراتورها و کشورهای طرف قرارداد در وبسایت ایرانسل قابل مشاهده می باشد.
از امروز متقاضیان مي‌توانند با مراجعه به نمایندگي‌های مجاز ایرانسل با شارژ مستقیم ایرانسل واریز مبلغ ۱۵۰ هزار تومان و ارائه سایر مدارک مورد نیاز سیم‌کارت‌ خود را همان لحظه دریافت کنند.
با تشکر از استقبال و همکاری شما مشترکین شارژ مستقیم ایرانسل گرامی.
تمامی سیم‌کارت‌ها دارای سیستم ارسال پیام کوتاه، انتقال مکالمات، کنفرانس مکالمات (برای اولین شارژ مستقیم ایرانسل بار در کشور) و تماس با خارج از کشور هستند.
مهر ۱۳۸۵: شارژ مستقیم ایرانسل واگذاری سيم‌كارت‌های ایرانسل از امروز آغاز شد
(سرویس "ذخیره شماره تماس گیرنده"Who Called) که بطور رایگان برای تمامی مشترکین ایرانسل فعال شده و از طریق آن فهرستی از شماره هایی که در زمان خاموش بودن تلفن همراه و یا در دسترس نبودن مشترک تماس گرفته ولی قادر شارژ مستقیم ایرانسل به برقراری ارتباط با او نشده اند، از طریق پیام کوتاه برای مشترک ارسال می گردد.
* توجه فرمایید بهای سیم کارت دائمی ایرانسل ۱۵۰ هزار تومان می باشد. فروردين ۱۳۸۶: با پوشش حدود ۵۰ شارژ مستقیم ایرانسل شهر، تعداد مشترکین ایرانسل از مرز یک میلیون نفر گذشت!
در اولین مرحله واگذاری ۶۰ درصد سیم‌کارت‌ها در تهران و ۴۰ درصد آنها شارژ مستقیم ایرانسل در مشهد و تبریز توزیع خواهند شد.
(سرویس فهرست طلایی Family & Friends) نیز مشترکین را قادر می سازد تا پنج شماره تلفن همراه ایرانسل را شارژ مستقیم ایرانسل انتخاب کرده و با ثبت آنها در فهرست طلایی خود، از تخفیف در هزینه مکالمه با این شماره تلفن ها بهره مند شوند.
واگذاری و توزیع ۳۵۰ هزار سیم‌کارت ۱۵۰ هزار تومانی شرکت ایرانسل در سه شهر تهران، شارژ مستقیم ایرانسل تبریز و مشهد از روز شنبه ۲۹مهر ماه آغاز شد.
همچنین ایرانسل بزودی پیشنهادهای تشویقی تابستانی شارژ مستقیم ایرانسل خود را به هموطنان عزیز معرفی خواهد نمود.
(سرویس پیام گیر صوتیVoice Mail) نیز بطور رایگان برای تمامی مشترکین ایرانسل شارژ مستقیم ایرانسل فعال شده و از طریق آن مشترکین می توانند پیامهای صوتی تماس گیرندگان را از طریق پیام گیر روی شبکه دریافت نمایند.
ایرانسل بزودی سرویس های جدیدی را به مشترکین خود ارائه می شارژ مستقیم ایرانسل نماید:
در پاسخ به استقبال مشترکین از این خدمات، ایرانسل دوره استفاده رایگان از خدمات پیام چندرسانه‌ای (MMS) خود را تا دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۳۸۶ تمدید می نماید. شایان ذکر است که مهلت استفاده شارژ مستقیم ایرانسل رایگان از خدمات اینترنت از طریق تلفن همراه (GPRS) ایرانسل تا ۱۵ فروردین ماه می باشد و پس از پایان این دوره هزینه این خدمات مطابق تعرفه در نظر گرفته شده معادل ۳۰ ریال برای هر کیلو بایت اطلاعات ارسال یا دریافت شده محاسبه می گردد.
همچنین در راستای برنامه توسعه شبکه ایرانسل، به اطلاع می رسانیم تاکنون شهرهای تهران، مشهد، تبریز، کرج، شارژ مستقیم ایرانسل ارومیه، ساری، مراغه، ری، قم، شیراز، اردبیل، کرمانشاه، خرم آباد، همدان، مشگین شهر، گرمی، سراب، قدس، بابل، سنندج، سقز، ایلام، الیگودرز، ملایر، بجنورد، باقرشهر، چهاردانگه، آمل، میاندوآب، قوچان، چالوس، کمال شهر، زنجان، پاکدشت، قرچک، کیش، اسلام شهر، ورامین، پیشوا، شبستر، کنگاور، بروجرد، بیرجند، اندیشه، نکا، سرپل ذهاب،محمودآباد، سبزوار، اراک، ساوه، نیشابور، امیرکلا و تربت جام تحت پوشش شبکه ایرانسل درآمده و تا پایان فروردین شهرهای گرگان، بهشهر، فریدون کنار، تربت حیدریه، قائم‌شهر، فردوس، قزوین، خوی، گنبدکاووس، بابلسر، جویبار و تایباد نیز به شبکه ایرانسل خواهند پیوست. همچنین بزودی شبکه ایرانسل شهرهای رباط کریم، اهواز و یزد را نیز تحت پوشش قرار می دهد.
اکنون بیش شارژ مستقیم ایرانسل ا ز یک میلیون مشترک در حدود ۵۰ شهر کشور از خدمات شبکه تلفن همراه ایرانسل استفاده می کنند.
این تعداد مشترک شارژ مستقیم ایرانسل ایرانسل در فاصله سه روز ۲۹ اسفند تا ۲ فروردین حدود ۲۴ میلیون پیام‌کوتاه (SMS) از طریق شبکه ایرانسل ارسال کرده اند!
طی هفته­های آینده سیم‌کارت­ها در شهرهای کرج و ساری نیز توزیع خواهند شد و تا پایان سال جاری تمام شهرهای بزرگ کشور از جمله شارژ مستقیم ایرانسل کرمانشاه، قم و شیراز تحت پوشش این شبکه قرار مي‌گیرند.
هر سال نو هزاران نفراز طریق تماس یا ارسال پیام کوتاه با دوستان خود در تمام دنیا ارتباط برقرار میکنند. شارژ مستقیم ایرانسل
از آذرماه نیز ماهانه ۵۰۰ هزار سیم‌کارت ۱۵۰ هزار شارژ مستقیم ایرانسل تومانی به تدریج

م بازدید : 16 سه شنبه 17 بهمن 1391 نظرات (0)

 

دریافت شارژ مستقیم ایرانسل

 

 

از شارژ مستقیم ایرانسل برنامه جلوییم
مدیرعامل ایرانسل در پاسخ به سوالی مبنی بر چگونگی روند شکل گیری شرکت سایت شیرینگ گفت: با انجام توافقات کلی و تشکیل شرکت مشترکی با حضور شرکت ارتباطات سیار، ایرانسل و شهرداری، شارژ مستقیم ایرانسل مقدمات تاسیس آن فراهم شده، شرکت‌ها نماینده‌های خود را معرفی کرده اند، اساسنامه آن نهایی شده و سرمایه شرکت مشخص شده است.
سرمایه گذاری شارژ مستقیم ایرانسل ۵/۱ میلیارد دلاری MTN
وی ادامه شارژ مستقیم ایرانسل داد: براساس قوانین مدنی کشور، حق ایرانسل بود که تهاتر کند که از مبلغ ۷۲ میلیارد تومان که بدهی شرکت‌های مخابرات به ایرانسل بود، کسر کرده و مجددا بعد از دو هفته ۷۲ میلیارد تومان را هم پرداخت کردیم.
به گفته وی، شارژ مستقیم ایرانسل از طرف سازمان تشویق و حمایت از سرمایه‌گذاری خارجی (FIPPA) به شرکت MTN اجازه داده شده است تا سقف ۵/۱ میلیارد دلار به صورت وجه نقد وارد کشور کند که تاکنون مبلغ ۸۳۴ میلیون دلار از طریق شرکت MTN وارد کشور شده است که یکی از مهمترین سرمایه‌گذاری‌های خارجی در دو سال گذشته محسوب می‌شود.
وی اضافه کرد: همچنین ایرانسل در هر سال به ازای هر بلوک ۱۰۰ هزار شماره‌ باید ۲۰ میلیون تومان به سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی بپردازد که اکنون بابت شارژ مستقیم ایرانسل دو گروه پیش شماره ۰۹۳۵ و ۰۹۳۶ سالانه چهار میلیارد تومان به رگولاتوری پرداخت می‌کنیم و بابت خدمات اجرایی و عمومی نیز سه درصد درآمد قراردادی سال قبل نیز پرداخت می‌شود.
دزفولی با شارژ مستقیم ایرانسل اشاره به تعهد ایرانسل مبنی بر ایجاد ۲۰ هزار شغل، خاطرنشان کرد: تاکنون تعداد نیروی انسانی که به صورت مستقیم در شرکت ایرانسل بکار گرفته شده‌اند، ۱۰۱۲ نفر و ۱۵ هزار نفر نیز از طریق پیمانکاران اصلی و فرعی در زمینه‌های مختلف مشغول به کار شده‌اند که کل اشتغال ایجاد شده در طی این مدت بیش از ۱۶ هزار نفر است.
خدمات مشترکین شبانه‌روزی ایرانسل شارژ مستقیم ایرانسل
دزفولی همچنین به میانگین درآمد ماهانه ۱۱ دلار از هر مشترک اشاره کرد و گفت: ایران با پنج سنت به ازی هر دقیقه یکی از کشورهای با پائین‌ترین تعرفه در دنیا محسوب می شود و با ۱۲۰ دقیقه مکالمه به ازی هر مشترک در هر ماه، نرخی کمتر از متوسط میزان مکالمه به ازای هر مشترک در ماه شارژ مستقیم ایرانسل برخوردار است و علیرغم رشد شبکه ارتباطات سیار در کشور در یکی دو سال اخیر یکی از پائین‌ترین ضریب نفوذهای تلفن همراه را در دنیا داریم.
سهم ایرانسل، شارژ مستقیم ایرانسل ۱۱ دلار از هر مشترک
مدیرعامل ایرانسل تصریح کرد: ایرانسل باید سالانه مبلغ ۱/۲۸ درصد از کل درآمد خود را به وزارت ارتباطات بپردازد که ۸۰ درصد از مبالغ پیش‌بینی شده که در برنامه تجاری در سال ۸۲ به وزارت ارتباطات تسلیم شده، شارژ مستقیم ایرانسل مبلغ تضمینی است که ایرانسل موظف به پرداخت آن است.
دزفولی به ارایه مقایسه‌ی عملکرد ایرانسل پرداخت و گفت: مطابق آنچه که وعده داده بودیم، می‌بایست در یک سال اول فعالیت خود از ۳/۲ میلیون مشترک برخوردار می‌شدیم که اکنون این رقم به ۱/۵ میلیون مشترک افزیش یافته و از ۱۵۸۰ شارژ مستقیم ایرانسل کیلومتر پوشش جاده‌ای به ۱۹۰۰ کیلومتر یعنی ۲۰ درصد بیشتر از برنامه دست یافته ا‌یم.
وی ادامه داد: اما پیش از این با توافقاتی که با معاون اداری شارژ مستقیم ایرانسل و مالی شهرداری صورت گرفته بود، مقرر شده بود همزمان با طی مراحل تاسیس شرکت، سایت‌هی مورد نیاز ایرانسل به عنوان اپراتوری که تازه‌کار است و برای توسعه خود نیاز به این سایت‌ها دارد، متوقف نماند و مشروط به تشکیل این شرکت نشود اما متاسفانه مشروط شد و تعداد ۱۲۲ سایت در تهران متوقف شده و به میزان پنج درصد از تکمیل پوشش تهران عقب هستیم.
تعهدات شارژ مستقیم ایرانسل مالی ایرانسل
دزفولی اضافه کرد: علاوه‌بر ۷۲ میلیارد تومان سال نخست که به صورت شارژ مستقیم ایرانسل قانونی پرداخت شده، ۲۸ میلیارد تومانی هم از وزارت ارتباطات بابت اتصال متقابل طلب داشتیم که مجموعا یکصد میلیارد تومان به وزارت ارتباطات پرداخت شده است.
۱۲۲ شارژ مستقیم ایرانسل سایت متوقف شده در تهران
وی افزود: از ۲۴۸ شهر وعده داده شده، ۲۳۰ شهر تحت پوشش قرار گرفته و ۱۵ شهر نیز آماده بهره‌برداری است که یا تحت شارژ مستقیم ایرانسل آزمایش است یا در انتظار لینك‌های انتقال از سوی شرکت ارتباطات زیرساخت است.مدیرعامل ایرانسل به ۴۹ درصد پوشش جمعیتی وعده داده شده اشاره کرد که ۴۴ درصد آن تکمیل شده و پنج درصد نیز آماده بهره‌برداری است که به دلیل توقف ۱۲۲ سایت در تهران از سوی شهرداری و برخی مشکلات با شهرداری تهران، عامل اصلی کاهش پوشش جمعیتی در تهران شده است.
وی در پاسخ به سوال خبرنگاری در رابطه با عمل نکردن ایرانسل به تعهدات مالی‌اش گفت: تمامی تعهدات مالی ایرانسل در موعد مقرر پرداخت شده است و آنچه که به عنوان تاخیر از آن یاد می‌شود، یک ماه فرصتی است که در قرارداد پیش بینی شارژ مستقیم ایرانسل شده که ما بابت قرارداد اتصال متقابل ۲۱ میلیارد تومان از وزارت ارتباطات طلب داشتیم.
دزفولی با اشاره به بخش خدمات مشترکین و مرکز تماس ایرانسل که به منظور پاسخ گویی و رسیدگی به نیازها و سوالات مشترکین به صورت شبانه‌روزی و هفت روز هفته فعالیت می‌کند گفت: شاخص‌های عملکرد ایرانسل در رابطه با مرکز تماس در سه ماه اخیر به این صورت است که متوسط CHT (نگهداشت تماس و پاسخگویی به مشترک) ۱۶۴ ثانیه و متوسط زمان پاسخگویی به مشتری ۱۰۲ ثانیه بوده است و همچنین درصد تماس‌هایی که در ظرف ۳۰ ثانیه به آنان پاسخ داده می‌شود، ۳۰ درصد است.به گفته وی، یک میلیون و ۲۲۰ هزار تماس‌های دریافتی در طول یک ماه بوده و ۱۱ میلیون و ۴۸۰ شارژ مستقیم ایرانسل هزار تماس میزان کل تماس‌های دریافتی مرکز تماس ایرانسل تاکنون بوده است.

م بازدید : 13 دوشنبه 16 بهمن 1391 نظرات (0)

 

دریافت شارژ مستقیم ایرانسل

 

 

به گفته خرید شارژ مستقیم ایرانسل وی در صورتی که مشترکی مبلغ صورتحساب خود را پنج روز یا کمتر مانده به موعد صدور صورتحساب آن دوره پرداخت کند، میزان دو درصد اعتبار رایگان در صورت حساب دوره بعدی وی منظور خواهد شد.
پرداخت آنلاین صورتحساب خرید شارژ مستقیم ایرانسل ایرانسل با مبلغ دلخواه ممکن شد
به خرید شارژ مستقیم ایرانسل نقل ار ایسنا ، آرش کریم*بیگی - مدیر روابط عمومی ایرانسل با بیان این مطلب گفت: مشترکان سیم*کارت*های دائمی ایرانسل درصورت تمایل می*توانند مبلغی غیر از مبلغ صورت*حساب خود را نیز از طریق پرداخت اینترنتی به حساب سیم*کارت خود واریز کنند.
وی افزود: اما با این وجود اپراتورها می*توانند درخواست خود را برای افزایش تعداد مشترکین به سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی ارایه کنند و پس خرید شارژ مستقیم ایرانسل از بررسی رگولاتوری و ارایه مجوز می*توانند مشترکین خود را افزایش دهند.
به گفته مدیر روابط عمومی ایرانسل، این شرکت با هدف تشویق مشترکان به استفاده از روش*های پرداخت غیرحضوری ، به کلیه خرید شارژ مستقیم ایرانسل مشترکانی که با استفاده از این روش به پرداخت صورتحساب و یا واریز اعتبار برای استفاده از سرویس رومینگ سیم کارت دائمی اقدام می*كنند، 2 درصد از مبلغ پرداختی را به عنوان هدیه به حساب سیم*کارت مشترک گردانده و از مبلغ صورتحساب دوره بعد وی کسر می*کند.
به گفته وی مشترکان سیم*کارت*های دائمی ایرانسل، برای فعال*سازی سرویس رومینگ سیم*کارت خود هم می*توانند از طریق پرداخت خرید شارژ مستقیم ایرانسل آنلاین اقدام كنند.
به خرید شارژ مستقیم ایرانسل گزارش پایگاه اطلاع رسانی GsmAria ، مشترکان سیم*کارت*های دائمی ایرانسل می*توانند مبلغ صورتحساب خود را از طریق مراجعه به وب*سایت اینترنتی ایرانسل به نشانی صفحه اصلی و با استفاده از یکی از کارت*های عضو شبکه شتاب پرداخت کنند.
دور خرید شارژ مستقیم ایرانسل جدید طرح انتخاب شماره دلخواه ایرانسل آغاز می*شود
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی GsmAria ، خرید شارژ مستقیم ایرانسل معاون سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی گفت: مطابق آنچه که در پروانه اپراتور دوم تلفن همراه آمده، ایرانسل در جذب تعداد مشترکین تلفن همراه سقف ندارد.
بهای سیم‎کارت اعتباری با شماره انتخابی ایرانسل ، با احتساب 3هزار تومان اعتبار اولیه موجود در آن و حق الزحمه شركت پست بابت تحویل در محل مشترك و دریافت مدارك ، مجموعا 15 هزار خرید شارژ مستقیم ایرانسل تومان تعیین شده كه در هنگام ثبت*نام اینترنتی از طریق پرداخت اینترنتی به*وسیله كارت یكی از بانك*های عضو شبكه شتاب و یا پرداخت از طریق کارت شارژ ایرانسل دریافت می*شود.
متقاضیان برای ثبت*نام باید ابتدا به وب*سایت رسمی ایرانسل به نشانی صفحه اصلی مراجعه کرده و وارد پورتال ثبت*نام شماره طلایی شوند سپس شماره موردنظر خود را در محل مشخص شده وارد کنند. درصورتی که شماره* انتخابی شده پیش از این توسط سایرین رزرو نشده باشد، خرید شارژ مستقیم ایرانسل سیستم، انتخاب آنان را تایید كرده و به مرحله بعدی هدایت می*كند.
به نقل از خرید شارژ مستقیم ایرانسل ايلنا ، حسن رضوانی معاون سازمان رگولاتوري در اولين نشست رئيس جديد اين سازمان در جمع خبرنگاران در زمينه سقف پروانه اپراتور دوم اظهارداشت: در پروانه اين اپراتور هیچ قیدی برای حداکثر تعداد مشترکان ایرانسل وجود ندارد، ما قبلا بر سر تعداد 15 ميليون و 800 هزار مشترك فعال به توافق رسيده بوديم ولي اصل مطلب اين است كه اين اپراتور محدوديت مشترك ندارد و مي تواند ضمن كسب مجوز از سازمان مشتركان خود را بيشتر كنند.
به گفته وی کد شناسه 12 رقمی ویژه هر مشترک ، روی صورتحساب وی درج شده است. هم*چنین مشترکان برای اطلاع از این کد می*توانند کد #1*1*130* را از خرید شارژ مستقیم ایرانسل خط ایرانسل خود شماره*گیری كنند.
پس از تایید سیستم مبنی بر موجود بودن شماره خرید شارژ مستقیم ایرانسل طلایی مورد نظر و وار*د کردن اطلاعات لازم ، مرحله ثبت*نام آغاز می*شود. در این مرحله علاوه بر تکمیل مشخصات فردی، درج نشانی پست الکترونیک و یک شماره تلفن*همراه الزامی است زیرا در تمامی مراحل، اطلاعات مربوط به ثبت*نام از طریق پیام*کوتاه و پست الکترونیک به اطلاع متقاضی خواهد رسید.
در ادامه اين نشست، خرید شارژ مستقیم ایرانسل لطف اله سبوحی*معاون صدور مجوز سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی نیز تاکید کرد: آنچه که در پروانه ایرانسل آمده، تعداد مشترکانی است که اپراتور خود را متعهد به واگذاری سیم کارت به آنها کرده است.
مدیر روابط عمومی ایرانسل گفت: مشترکان سیم*کارت*های دائمی این اپراتور برای پرداخت خرید شارژ مستقیم ایرانسل صورتحساب خود از طریق اینترنت تنها به وارد کردن شماره تلفن همراه ایرانسل و کد شناسه خود نیاز دارند.
وی افزود: در زمان تدوین پروانه شورای اقتصاد تعداد مشترک را تصویب می*کند که براساس آن سقف تعداد مشترک برای ایرانسل لحاظ نشده اما در اسناد پشتیبانی که پروانه این اپراتور دارد، آمده است که هر بنگاه اقتصادی نمی*تواند بیش از ۴۰ درصد سهم بازار را داشته باشد و برهمین اساس هم این اپراتور می*تواند تا رسیدن به سهم ۴۰ درصدی خرید شارژ مستقیم ایرانسل از بازار تعداد مشترکان فعال خود را افزایش دهد.سبوحی گفت: براساس همین محدودیتی که برای بنگاه*های اقتصادی قرار داده شده نیز کمیسیون تنظیم مقررات سقف ۳۸ میلیون مشترک تلفن همراه در پروانه شرکت مخابرات ایران را قید کرده است.
متقاضیان می*توانند شماره دلخواه خود را از بین شماره*های طلایی نظیر شماره*های مرتب خرید شارژ مستقیم ایرانسل ، شماره فعلی تلفن*همراه ، تلفن ثابت منزل و یا محل كار خود، تاریخ تولد یا ازدواج ، یك ردیف شماره*های سریالی و پشت سرهم برای اعضای خانواده ، دوستان یا همكاران ، تركیب حروف ابجد كه مفهوم خاصی را ایجاد می*كند ، شماره حساب بانكی ، شماره ملی ، شماره شناسنامه ، شماره خودرو و یا هر شماره دلخواه دیگر از ردیف اعلام شده را به دلخواه ، به عنوان شماره سیم کارت اعتباری ایرانسل خود انتخاب کنند.
به نقل از ایستنا ، از روابط عمومی ایرانسل ،* با اجرای دور جدید واگذاری شماره طلایی ، ایرانسل این امکان منحصر به فرد را در اختیار متفاصیان قرار می*دهد تا شماره تلفن *همراه دلخواه خود را از میان شماره*های موجود از ۰۹۳۹۱۰۰۰۰۰۰ تا خرید شارژ مستقیم ایرانسل ۰۹۳۹۹۹۹۹۹۹۹ انتخاب كنند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی GsmAria ، ایرانسل اعلام كرد به عـنوان تنها ارائه*دهنـده خدمات خرید شارژ مستقیم ایرانسل "شماره طلایی" در کشـور ، دور جـدید ایــن طرح را از بامداد یکشنبه ۶ تیر تا ساعت 23 و 59 دقیقه پنجشنبه ۳۱ تیرماه سال جاری و از طریق وب* سایت رسمی خود به نشانی صفحه اصلی ارائه می*دهد.
پروانه همراه اول سقف دارد/پروانه ایرانسل سقف ندارد خرید شارژ مستقیم ایرانسل

م بازدید : 13 شنبه 14 بهمن 1391 نظرات (0)

 

دریافت شارژ مستقیم ایرانسل

 

 

باقر صمدی مدیر ارشد بازاریابی شرکتی ایرانسل در حاشیه برگزاری سیزدهمین نمایشگاه تلکام در گفتگو با کنگره موبایل ایران عنوان کرد با توجه به توان بالقوه و فراوان در حوزه ارائه خدمات ارزش افزوده تلفن همراه، شرکت ایرانسل به عنوان یکی از پیشگامان این حوزه شارژ اتوماتیک ایرانسل با راه اندازی ویترین ایرانسل، پلتفرم ویژه ای ایجاد نموده تا شرکت های سرویس دهنده (Service provider) انواع خدمات خود را متناسب با نیازهای روزمره افراد از طریق آن به مشترکین این اپراتور ارائه کنند.
ایرانسل در راستای روند ارائه خدمات جدید، برای اولین بار در ایران، سرویس پیشرفته "اعلام دسترسی" را شارژ اتوماتیک ایرانسل به مشترکین خود عرضه کرد.
ایرانسل به عنوان تنها شرکت فعال درحوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات، موفق به دریافت تندیس،لوح تقدیر و گواهینامه بین المللی کیفیت برتر در صنایع ارتباطات همراه و اینترنت، لوح تقدیر مدیریت موفق و خلاق و گواهینامه بین المللی با سطح Aاز سوی مرکز استاندارد های بین شارژ اتوماتیک ایرانسل المللی کاناداو نیزگواهینامه بین المللی صنعت خلاق از سوی اتحادیه اروپا از چهارمین اجلاس سران و مدیران عالی رتبه صنعت و اقتصاد کشور شد.
ارائه خدمات نوین مالی بر بسترNFC بر روی شارژ اتوماتیک ایرانسل سیم کارت
وی افزود هم اکنون ۱۲ شرکت شارژ اتوماتیک ایرانسل در این بخش مشغول به کار بوده و سرویس های مختلفی را که به طور کلی در دو نوع Text-base (مانند سرویس های مبتنی بر SMS) و Multimedia (که اکثراً بر بستر MMS هستند) ارائه می کنند.
اقتصادايران آنلاين:با توجه به گسترش روز افزون خدمات ارزش افزوده شارژ اتوماتیک ایرانسل (VAS) بر روی فناوری های همراه (موبایل، تبلت و ...) در جهان و اقبال فراوان کاربران به آنها، این نوع خدمات همواره یکی از روش‌های کلیدی اپراتورها برای درآمدزایی و جذب و حفظ مشتریانشان بوده است.
درچهارمین اجلاس سران و مدیران عالی رتبه صنعت و اقتصاد کشور، تندیس، لوح تقدیر و گواهینامه بین المللی کیفیت برتر در صنایع ارتباطات همراه و اینترنت، لوح تقدیر مدیریت موفق و خلاق و گواهینامه بین المللی با سطح Aاز سوی مرکز استانداردهای بین المللی کانادا و گواهینامه بین المللی شارژ اتوماتیک ایرانسل صنعت خلاق اتحادیه اروپا به ایرانسل اعطا شد.
برای شارژ اتوماتیک ایرانسل استفاده از این سرویس جدید کافیست کد دستوری #شماره مشترک ایرانسل مورد نظر*155* را از خط ایرانسل شماره گیری کرده تا به محض بازگشت مشترک مورد نظر به شبکه تا 24 ساعت، امکان تماس با او از طریق یک پیام کوتاه خودکار اعلام گردد.
براساس این گزارش، استفاده از این سرویس تنها برای مشترکین سیم کارت‌های اعتباری ایرانسل امکان‌پذیر است و هزینه استفاده از این سرویس برای هر بار درخواست اعلام دسترسی ۱۳۰ ریال تعیین شده شارژ اتوماتیک ایرانسل است.اعطای گواهینامه بین المللی کیفیت برتر در صنایع ارتباطات همراه و اینترنت به ایرانسل
سرویس اعلام دسترسی برای اولین بار در ایران توسط شارژ اتوماتیک ایرانسل ایرانسل عرضه شد
از زمان ورود SMS به عنوان قدیمی‌ترین سرویس ارزش افزوده موبایل و به نوعی پدربزرگ تمام خدمات فعلی، این بازار دستخوش تغییرات و نوآوری‌های فراوانی شده است. امروزه اپراتورهای تلفن همراه در کشور حجم وسیع و گوناگونی از انواع این سرویس‌ها را به مشترکین خود ارائه می کنند که استقبال زیاد کاربران از آنها، زمنیه ساز ایجاد بازار بزرگی برای اپراتورها و شرکت های ارائه دهنده خدمات شارژ اتوماتیک ایرانسل در این حوزه شده تا هر روز مشترکین خود را با عناوین جدیدی غافلگیر کنند.
بنابر اعلام، این جوایز بین المللی و نشان بین المللی کیفیت برتر در صنایع ارتباطات همراه و اینترنت بر اساس ارزیابی متعدد سنجش سطح شارژ اتوماتیک ایرانسل میزان خدمات و نوآوری و توجه به نیاز مصرف‌کنندگان و با تکیه بر 9 شاخص اساسی بین‌المللی و نظرسنجی علمی یکساله بین 900 شرکت فعال در 34 حوزه صنعت کشور، به ایرانسل اعطا شد.
همچنین در این اجلاس مهندس علیرضا قلمبردزفولی مدیرعامل ایرانسل به عنوان یکی از 7 مدیر برتر کشور در حوزه مدیریت موفق و خلاق، انتخاب و لوح تقدیر مدیر موفق، به همراه گواهینامه بین‌المللی مدیریت خلاق با سطح A جهانی از شارژ اتوماتیک ایرانسل سوی مرکز استانداردهای کانادا به وی اعطا شد.
مدیر ارشد شارژ اتوماتیک ایرانسل بازاریابی تجاری ایرانسل اعلام کرد:
درچهارمین اجلاس سران و مدیران عالی رتبه صنعت و اقتصاد کشور و مراسم اعطای جایزه بین المللی مدیریت موفق و خلاق، جایزه بین المللی صنعت خلاق و جایزه و همچنین نشان بین المللی کیفیت برتر در صنایع ارتباطات همراه و اینترنت به همت دبیرخانه توسعه صنایع ملی ایران و با حمایت وزارت اموراقتصاد و دارایی، وزارت شارژ اتوماتیک ایرانسل صنعت، معدن و تجارت، سازمان سرمایه گذاری، اتاق بازرگانی صنایع و معادن 14 استان کشور و دیگرنهادهای دولتی و با حضور بهروز علی شیری، معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی و رئیس کل سازمان سرمایه گذاری و کمک های اقتصادی و فنی ایران،
به گزارش روابط عمومی ایرانسل، به کمک این سرویس جدید، در صورتی که یک مشترک ایرانسل با دیگر مشترکین ایرانسل تماس بگیرد و به دلیل خاموش بودن گوشی وی یا به هر دلیل دیگری تماس برقرار نشود، مشترک تماس گیرنده می‌تواند از در دسترس قرار گرفتن مجدد مشترک مورد نظر خود در شبکه، از طریق یک پیام کوتاه خودکار شارژ اتوماتیک ایرانسل مطلع شود.
علی صالح آبادی رییس سازمان بورس شارژ اتوماتیک ایرانسل و اوراق بهادار، علیرضا صالح رییس امور کمیسیون ها و شوراهای اقتصادی نهاد ریاست، غلامرضا کرامتی فرد معاون سرمایه گذاری های صنعتی سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران، حمیدرضا خان پور مدیرکل سازمان فنی و حرفه ای و جمع زیادی از تولیدکنندگان و مدیران برتر بخش خصوصی کشور، صبح روز پنج شنبه 25 آبان ماه در محل سالن همایش‌های بین المللی سازمان صدا و سیمای ایران برگزار شد.
به گزارش اقتصادايران آنلاين در ایران نیز از زمان ورود SMS به عنوان قدیمی‌ترین سرویس ارزش افزوده موبایل و به نوعی پدربزرگ تمام شارژ اتوماتیک ایرانسل خدمات فعلی، این بازار دستخوش تغییرات و نوآوری‌های فراوانی شده است. امروزه اپراتورهای تلفن همراه در کشور حجم وسیع و گوناگونی از انواع این سرویس‌ها را به مشترکین خود ارائه می کنند که استقبال زیاد کاربران از آنها، زمنیه ساز ایجاد بازار بزرگی برای اپراتورها و شرکت های ارائه دهنده خدمات در این حوزه شده تا هر روز مشترکین خود را با عناوین جدید

 

م بازدید : 14 چهارشنبه 11 بهمن 1391 نظرات (0)

 

دریافت شارژ مستقیم ایرانسل

 

 

گواهینامه بین‌المللی ISO ۱۰۰۰۴ در زمینه شارژ مستقیم ایرانسل رضایتمندی مشتریان، به همراه جایزه ملی رضایتمندی مشتریان و همچنین تندیس و گواهینامه بین‌المللی مدیریت موفق و خلاق با سطح A به ایرانسل اهدا شد.
در مراسم بدرقه کاروان اعزامی جمهوری اسلامی ایران به مسابقات المپیک ۲۰۱۲، که سه شنبه شب و در محل آکادمی ملی المپیک برگزارشد، محمود احمدی نژاد با اهدای لوح تقدیری، از ایرانسل به عنوان اولین و تنها حامی شارژ مستقیم ایرانسل کاروان اعزامی ایران به المپیک تقدیر کرد.
ایرانسل لوح تقدیر كیفیت ارائه شارژ مستقیم ایرانسل خدمات شبكه‌ای را دریافت كرد
گواهینامه ایزو ۱۰۰۰۴، به ایرانسل اعطا شد شارژ مستقیم ایرانسل
در این جشنواره كه به مناسبت ۲۷ اردیبهشت، روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی و روز ملی روابط عمومی، با حضور محمدرضا رحیمی معاون اول رئیس جمهور و مدیران ارشد و فعالان حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در سالن همایش‌های شارژ مستقیم ایرانسل بین المللی سازمان صدا و سیما برگزار شده بود، علیرضا قلمبر دزفولی مدیرعامل شركت خدمات ارتباطی ایرانسل، لوح تقدیر و سپاس این شركت در بخش كیفیت ارائه خدمات شبكه‌ای در بخش اپراتورهای تلفن‌همراه را دریافت كرد.
در پایان این تقدیرنامه ویژه، ابراز امیدواری شده که با اتکا به عنایات ایزد منان و همدلی روزافزون جامعه ورزشی ایران و ایرانسل در حمایت از ورزش ملی و همدلی روزافزون و استمرار چنین همکاری‌های موثری، درآینده شارژ مستقیم ایرانسل شاهد الگوگیری دیگر بخش های جامعه تولید و صنعت کشور در جهت حمایت از ورزش کشور باشیم.
تقدیر احمدی شارژ مستقیم ایرانسل نژاد از ایرانسل در مراسم بدرقه کاروان اعزامی ایران به المپیک
برای دومین سال متوالی و در بخش كیفیت ارائه خدمات شبكه‌ای محور اپراتورهای تلفن همراه دومین دوره جشنواره ملی فاوا، شارژ مستقیم ایرانسل لوح تقدیر و سپاس به ایرانسل اعطا شد.
گواهینامه ایزو ۱۰۰۰۴، جایزه ملی رضایتمندی مشتریان و جایزه شارژ مستقیم ایرانسل بین‌المللی مدیریت موفق و خلاق به ایرانسل اعطا شد
سومین دوره اجلاس توسعه صنایع ملی ایران و مراسم اعطای جایزه ملی رضایتمندی مشتریان، جایزه بین‌المللی مدیریت موفق و خلاق و همچنین گواهینامه بین المللی ایزو ۱۰۰۰۴ در زمینه رضایتمندی مشتریان، با حمایت وزارت اقتصاد و دارایی، وزارت صنعت، معدن و تجارت، سازمان سرمایه شارژ مستقیم ایرانسل گذاری و مشارکت اتاق بازرگانی صنایع و معادن ۱۴ استان بزرگ کشور و با حضور بهروز علی شیری، معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی و رئیس کل سازمان سرمایه گذاری و کمک های اقتصادی و فنی ایران، غلامحسین حسینی‌نیا، معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، داریوش پاک‌بین، رئیس اتاق تعاون مرکزی ایران، امیر خجسته، رئیس کمیسیون شوراهای مجلس شورای اسلامی، اکبر شریفی، معاون شرکت مادر تخصصی بازرگانی ایران، غلامرضا سلیمانی مدیر توسعه صنعتی و فناوری سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران، مدیرکل ACS، آلبرت یاقوزیان، معاون پژوهشی پژوهشکده وزارت امور اقتصاد و دارایی و جمع زیادی از تولیدکنندگان و مدیران برتر بخش خصوصی کشور، عصر روز سه شنبه و در محل سالن همایش‌های بین المللی سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی ایرانسل، این اپراتور تلفن همراه کشور، به عنوان تنها شرکت فعال درحوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات، موفق به دریافت گواهینامه بین المللی استاندارد ISO.۱۰۰۰۴:۲۰۱۰ در زمینه رضایتمندی مشتریان و همچنین تندیس و لوح تقدیر جایزه ملی رضایتمندی شارژ مستقیم ایرانسل مشتریان از سومین اجلاس توسعه صنایع ملی ایران شد.
ايرانسل لوح تقدير كيفيت ارائه خدمات شبكه‌ای را شارژ مستقیم ایرانسل دريافت كرد
مراسم بدرقه ورزشکاران اعزامی به مسابقات المپیک ۲۰۱۲، سه شنبه شب و با حضور محمود احمدی نژاد، محمد عباسی وزیر ورزش و جوانان، حمید سجادی معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای، زریبافان مشاور رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران، محمد علی آبادی رییس کمیته ملی المپیک، بهرام افشارزاده دبیر کل ملی المپیک و جمع کثیری از پیشکسوتان، ورزشکاران راه شارژ مستقیم ایرانسل یافته به این مسابقات و خانواده‌ آنان با حمایت ایرانسل در محل اکادمی ملی المپیک برگزارشد.
در این لوح تقدیر، از زحمات و تلاش‌های شبانه‌روزی و مستمر ایرانسل به عنوان نخستین و تنها حامی مالی کاروان ورزشکاران ایرانی در مسابقات المپیک ۲۰۱۲ تقدیر و تشکر به عمل آمده و تاکید شده که حمایت‌های مالی و معنوی ایرانسل از سفرای ورزشی ایران در مهمترین آوردگاه ورزشی جهان شارژ مستقیم ایرانسل با قدردانی تمامی اعضای جامعه ورزش ایران همراه است.
به گزارش روابط عمومی ایرانسل، این لوح تقدیر و سپاس همزمان با فرارسیدن ۲۷ اردیبهشت، روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی، از سوی رضا تقی‌پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، محمدعلی فرقانی معاون وزیر، رئیس هیات مدیره شركت ارتباطات زیرساخت و دبیر دومین جشنواره ملی فاوا و محمود خسروی مدیرعامل شركت ارتباطات زیرساخت به علیرضا قلمبر دزفولی شارژ مستقیم ایرانسل مدیرعامل ایرانسل اهدا شد.
همچنین مهندس علیرضا قلمبردزفولی – مدیرعامل ایرانسل – نیز به عنوان یکی از ۷ مدیر برتر کشور در حوزه مدیریت موفق و خلاق، انتخاب و تندیس و لوح تقدیر مدیر موفق، به همراه گواهینامه شارژ مستقیم ایرانسل بین‌المللی مدیریت خلاق با سطح A جهانی از سوی مرکز استانداردهای کانادا به وی اعطا شد.
در دومین جشنواره ملی فاوا و برای دومین سال شارژ مستقیم ایرانسل متوالی
این جایزه ملی و گواهینامه بین المللی ایزو، بر اساس ارزیابی سطح میزان خدمات و نوآوری در آن، توجه به نیاز مصرف‌کنندگان، با تکیه بر ۹ شاخص اساسی بین‌المللی و شارژ مستقیم ایرانسل نظرسنجی علمی یکساله بین ۸۰۰ شرکت فعال در ۳۷ حوزه صنعت کشور، به ایرانسل اعطا شد.

م بازدید : 14 دوشنبه 09 بهمن 1391 نظرات (0)

 

دریافت شارژ مستقیم ایرانسل

 

 

دیگر در سفرهای خارجی خود احتیاجی به تلفن عمومی و یا کارت تلفن نخواهید داشت. شما می توانید از تلفن همراهتان در هر کشوری که با ایرانسل دارای توافقنامه سرویس رومینگ بین المللی باشد، استفـاده کنید. تا پیـش از این، امکان اسـتفاده از سرویس رومـینگ تنها برای مشـترکین سیم کارت های دائمی ایرانسل وجود خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل داشت.
آذربایجان، آفریقای جنوبی، ارمنستان، ازبکستان، افغانستان، اسپانیا، امارات متحده عربی، اوگاندا، انگلستان، بحرین، بلژیک، پ***تان، خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل تاجیکستان، تایلند، ترکمنستان، ترکیه، دانمارک، سودان، سوریه، سوییس، عراق، عربستان سعودی، عمان، فرانسه، قبرس، قزاقستان، قطر، کانادا، کویت، لیختن اشتاین، مالزی، نیجریه، هنگ کنگ، یمن و غیره.
احساس تنهایی نمی کنید! خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل
جهت مشاهده موجودی سیم کارت اعتباری خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل خود در ایران یا کشورهای طرف قرارداد با ایرانسل از کد زیر استفاده نمایید.
٢ . شـارژ خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل الـکتـرونـیکـی (e-charge) ا
در هنگام سفر ... خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل
برای افزایش شارژ سیم کارت اعتباری خود، شماره رمز کارت شارژ خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل را از طریق کد زیر وارد نمایید
• اگر گوشی شما به صورت خودکار قابلیت تبدیل به حالت رومینگ را نداشته باشد، گوشی خود خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل را یکبار خاموش و روشن نمایید.
کشورهایی که با علامت G مشخص شده اند، علاوه بر خدمات تماس خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل و پیام کوتاه، خدمات اینترنت همراه GPRS را هم دارا هستند.
فهرست برخی از کشورهای دارای توافقنامه رومینگ اعتباری با ایرانسل به خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل شرح زیر است:
بعضی اوقات به خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل دلیل تفاوت باند فرکانسی، شاید مجبور به استفاده از گوشی دیگری باشید.
برای پیشگیری از ایجاد هرگونه مشکل احتمالی، خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل لطفاً پیش از آغاز سفر:
قبل از اینکه از ایران خارج خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل شوید ...
از تکمیل ثبت نام و ارسال خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل مدارک خود به ایرانسل اطمینان حاصل نمایید.
شما مشترکین سیم کارت های اعتباری ایرانسل برای استفاده از سرویس رومینگ بین المللی: باید ثبت نام سیم کارت خود را تکمیل و مدارک خود را به ایرانسل ارسال کرده باشید. از داشتن شارژ کافی در سیم کارت (یا به همراه داشتن کارت شارژ کافی) اطمینان حاصل نمایید. اطمینان حاصل كنید تماس هایتان به پیام گیر صوتی منتقل (Divert) نشده باشد.و یا از خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل رومینگ اعتباری ایرانسل؛بدون نیاز به خرید كارت شارژ استفاده کنید!
با سیم کارت خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل رومینگ، حتی در سفر هم ارتباطتان را با خانواده و دوستان در هر جای دنیا که باشند حفظ می کنید؛ تنها کافیست دستورالعمل های زیر را دنبال کنید.
توجه داشته باشید که رومینگ ایرانسل علاوه بر خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل خدمات مکالمه و تبادل پیام کوتاه، هم اکنون خدمات اینترنت همراه GPRS را نیز برای شما ایجاد نموده است.
١. شـارژ ایـنترنـتی خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل (Web Recharger) ا
[YES/OK]# شماره رمز خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ١٢ یا ١٦ رقمی *١٤١*
هنگامی که از ایران خارج شده و به خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل محدوده رومینگ بین المللی وارد می شوید:
مطمئن شوید شارژ کافی به خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل همراه دارید.
• سیم کارت شما باید به طور خودکار به وضعیت رومینگ تبدیل شود. خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل
برای فعال سازی سرویس رومینگ بین المللی کد #١*١ ١ ١ * را شماره خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل گیری نمایید.
در ایام زیارت خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل عتبات عالیات با عزیزانتان در تماس باشید!
رومینگ ایرانسل در عتبات خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل عالیات عراق

برقراری تماس به خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل هنگام رومینگ:
شما مشترکین سیم کارت اعتباری می خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل توانید علاوه بر خرید کارت شارژ، از سرویس های پیشرفته شارژ ایرانسل از جمله:
[yes/ok] + شماره مورد نظر + کد شهر (بدون خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل صفر) + کد کشور + کد خروجی
هزینه تماس های گرفته شده با شما در این کشورها برای تماس گیرنده از داخل ایران معادل هزینه داخلی در ایران است. هرچند شما باید در وضعیت رومینگ هزینه تماس های دریافتی رابراساس تعرفه رومینگ خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل بین المللی ایرانسل بپردازید.
چند خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل نکته مهم برای استفاده از سرویس رومینگ بین المللی:
شروع رومینگ خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل
مطمئن شوید که ام خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل تی ان ایرانسل با کشور مقصد دارای توافقنامه رومینگ بین المللی است.
٣ خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل . خـط به خـط (P۲P)
با قابلیت مکالمه و تبادل پیامک و اینترنت همراه خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل GPRS
در زمانیکه در خارج از ایران هستید، استفاده کنید. برای استفاده از خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل دو روش آخر می توانید از نزدیکان خود در داخل ایران کمک بگیرید.
(برای تماس با خدمات مشترکین، با شماره ۷۰۰ از تلفن همراه ایرانسل خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل و یا ٠٩٣٧٧٠٠٠٠٠٠ از سایر خطوط تماس بگیرید).
برای تماس با يك شماره در کشوری که در آن هستید یا تماس با یک شماره در خارج از کشوری که به آن مسافرت نموده اید، همانند برقراری یک تماس بین المللی خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل عمل کنید:

م بازدید : 11 یکشنبه 08 بهمن 1391 نظرات (0)

دریافت شارژ مستقیم ایرانسل

 

 

توجه: شارژ اتوماتیک ایرانسل
خدمات و طرح شارژ اتوماتیک ایرانسل های تشویقی
سیم کارت هدیه در ابتدا فعال نمی‌باشد. بنابراین لازم است پس از فعال کردن سیم‌کارت اصلی ابتدا یک پیامک بدون متن به ۲۱۱۲ و سپس به ۲۱۱۵ ارسال گردد تا شماره سیم شارژ اتوماتیک ایرانسل کارت هدیه از طریق پیامک برای مشترک فرستاده شود.
مکالمه شارژ اتوماتیک ایرانسل رایگان، ویژه تماس های داخل شبکه ایرانسل خواهد بود و تنها در روز جمعه همان هفته قابل استفاده است.
قرعه کشی شارژ اتوماتیک ایرانسل جایزه ویژه جشنواره:
توجه: شارژ اتوماتیک ایرانسل
جهت دریافت سیم کارت هدیه، نیازی به پرداخت هیچ هزینه‌ای نیست و این شارژ اتوماتیک ایرانسل سیم‌کارت به صورت رایگان همراه با سیم کارت اصلی خریداری شده توسط فروشنده به شما تحویل می‌گردد. شایان ذکر است، تغییر در طرح ارائه سیم‌کارت هدیه، تغییری در قیمت سیم کارت‌های ایرانسل ایجاد ننموده است.
مکالمه رایگان در هر هفته شارژ اتوماتیک ایرانسل تنها یک بار به مشترک تعلق می‌گیرد.
سیم کارت هدیه دارای تاریخ انقضا بوده و مشترک می‌تواند در هر شارژ اتوماتیک ایرانسل زمان با شماره‌گیری کد دستوری از سیم‌کارت اصلی، از این تاریخ مطلع شود.
در صورتی که شما مشترکین ایرانسل، در هر ماه سیم کارت خود را حداقل به مبلغ شارژ اتوماتیک ایرانسل ۱۰۰,۰۰۰ ریال شارژ کنید، به گونه‌ای که در پایان جشنواره زمستان، سیم کارت شما به میزان ۳۰۰,۰۰۰ ریال شارژ شده باشد، در قرعه کشی جایزه ویژه ایرانسل یعنی شمش طلای یک کیلوگرمی شرکت داده خواهید شد و می توانید برنده خوش اقبال این جشنواره باشید.
پس از انجام این قرعه کشی در پایان جشنواره زمستان ۹۱، برنده شارژ اتوماتیک ایرانسل آن معرفی خواهد شد.
طرح‌های تعرفه رنگی ایرانسل شامل این تخفیف نخواهد شارژ اتوماتیک ایرانسل بود.
توجه: شارژ اتوماتیک ایرانسل
در طول تمامی جمعه‌های این جشنواره، همه شما مشترکین اعتباری جدید ایرانسل می توانید در صورت شارژ سیم کارت شارژ اتوماتیک ایرانسل خود حداقل به مبلغ ۱۰,۰۰۰ ریال در طول هفته، در روز جمعه ۱۰ دقیقه مکالمه رایگان داخل شبکه هدیه بگیرید.
این پیشنهاد تشویقی در همه هفته‌های زمستان ۹۱ ارائه شده و مشترکین جدید این جشنواره می‌توانند شارژ اتوماتیک ایرانسل طبق شرایط ذکر شده، هر هفته از آن بهره‌مند شوند.
۱۰ دقیقه مکالمه شارژ اتوماتیک ایرانسل رایگان ویژه آخر هفته ها!
* تعلیق مذکور شامل شارژ اتوماتیک ایرانسل شماره سیم کارت می‌باشد.
%۵۰ تخفیف مکالمه های ایرانسلی شارژ اتوماتیک ایرانسل
با بهره‌گیری از این سرویس جدید، اگر به هر دلیل از خط ایرانسل خود برای شارژ اتوماتیک ایرانسل مدتی استفاده نکنید، شماره شما همچنان در مالکیت‌تان باقی می‌ماند.
شمش طلای شارژ اتوماتیک ایرانسل یک کیلوگرمی!
ویژه مشترکین جدید شارژ اتوماتیک ایرانسل و فعلی
نکات شارژ اتوماتیک ایرانسل مهم:
در زمان شارژ اتوماتیک ایرانسل خرید، هر دو سیم کارت اصلی و هدیه در یک بسته در اختیار شما قرار خواهد گرفت.
در شارژ اتوماتیک ایرانسل طول جشنواره زمستان، همه شما مشترکین جدید و قدیمی ایرانسل می توانید از ساعت ۲ تا ۷ بامداد تمامی روزهای هفته تا ۳۰ اسفند ماه ۹۱، از ۵۰% تخفیف استثنایی در تماس‌های داخل شبکه ایرانسل خود بهره‌مند شوید.
سیم‌کارت دوقلوی ایرانسل شارژ اتوماتیک ایرانسل
همه مشترکین دائمی و اعتباری ایرانسل می‌توانند شارژ اتوماتیک ایرانسل از این تخفیف ویژه بهره‌مند شوند.
برای شرکت در قرعه شارژ اتوماتیک ایرانسل کشی، شارژ سیم کارت در هر ماه حداقل به میزان ۱۰۰,۰۰۰ ریال الزامیست.
قیمت سیم کارت های ایرانسل با بهای تخفیفی به شرح جدول شارژ اتوماتیک ایرانسل زیر است:
قیمت با احتساب ۵% مالیات بر ارزش افزوده ارائه شده شارژ اتوماتیک ایرانسل است
سرویس شارژ اتوماتیک ایرانسل حفظ شماره
همان طور که می‌دانید، با تغییر در روند ارائه سیم کارت هدیه، سیم‌کارت‌های ایرانسل به همراه سیم کارت هدیه در قالب یک بسته در اختیار شما قرار می‌گیرد. شما مشترکین جدید ایرانسل می‌توانید با خرید هر سیم کارت دوقلوی ایرانسل، سیم کارت هدیه را نیز در همان بسته و به صورت همزمان دریافت نمایید و دیگر نیازی شارژ اتوماتیک ایرانسل نیست در انتظار دریافت آن از طریق پست باشید.
با توجه به اینکه طبق ضوابط شرکت ایرانسل، کلیه سیم کارت های اعتباری که به مدت ۳ ماه متوالی مورد استفاده قرار نگیرند به حالت تعلیق دائم درآمده و به مالکیت این شرکت بازگردانده می‌شود*، ایرانسل به شما امکان داده است تا در صورت نیاز، با استفاده از این سرویس جدید، همچنان امکان حفظ شماره خود را در شرایط مذکور داشته باشید. بدین ترتیب، در صورتی که به هر دلیل قرار است برای مدتی بیش از ۳ ماه، از خط ایرانسل خود استفاده نکنید و تمایل دارید شماره مورد نظرتان همچنان در مالکیت شما باقی بماند، می توانید کد دستوری را از خط خود شماره گیری کنید. پس شارژ اتوماتیک ایرانسل از شماره گیری این کد دستوری، مبلغی معادل ۱۲۰,۰۰۰ریال به عنوان هزینه اشتراک از اعتبار شما کسر می شود و بدین ترتیب این شماره به مدت یک سال برای شما حفظ خواهد شد. همچنین می‌توانید در هر زمان برای اطلاع از باقیمانده دوره استفاده از این سرویس، کد دستوری را شماره‌گیری کنید.

م بازدید : 17 شنبه 07 بهمن 1391 نظرات (0)

 

دریافت شارژ مستقیم ایرانسل

 

 

بر اساس اعلام ایرانسل، این شرکت یک مودم جیبی که قابلیت اتصال به اینترنت از طریق وایمکس بدون شارژ مستقیم ایرانسل نیاز به برق شهری را برای کاربران فراهم می کند به بازار عرضه خواهد کرد.
پیامک صوتی، خدمتی جدید از ایرانسل است که برای استفاده از آن یک تلفن گویا در اختیار مشترکین قرار گرفته تا در ۶۰ ثانیه، پیامک صوتی خود را به سایر مشترکین ایرانسل و سایر اپراتورها به روش شارژ مستقیم ایرانسل های متنوعی چون پیامک، پیام چند رسانه ای و زنگ تلفن ارسال کنند.
سرویس تلفن اینترنتی ايرانسل یا VoIP که با تکنولوژی تبديل سيگنال هاي آنالوگ صوتی به داده هاي ديجيتال و انتقال آن از طريق بستر وایمکس عمل می کند، دیگر محصول نوین شارژ مستقیم ایرانسل ایرانسل در مراسم رونمایی بود.
این سرویس ایرانسل، در ادامه خدمات بانکی نظیر USSD، خرید امن با امپاد (مشابه سرویس جهانی PayPal) و با همکاری شبکه بانکی کشور، به کاربران امکان می دهد با انتقال وجه از دستگاه های ATM و کارت های عضو شتاب به شماره تلفن همراه خود، از فروشگاه ها خرید کرده و یا بلیط وسایل حمل و نقل عمومی یا سینما شارژ مستقیم ایرانسل را تنها از طریق شماره گیری یک کد دستوری تهیه کنند.
سرویس شارژ مستقیم ایرانسل ارسال شارژ
پیامک صوتی ایرانسل شارژ مستقیم ایرانسل
یکی دیگر از محصولاتی که ایرانسل در آستانه نمایشگاه ایران تله کام ۲۰۱۱ از آن رونمایی کرد، کیف پول همراه یا Mobile Wallet بود که می توان آن را حساب و کارت متناظر با شماره تلفن همراه در بانک با امکانات کیف پول شارژ مستقیم ایرانسل دانست.
کیف پول همراه شارژ مستقیم ایرانسل
همچنین این سرویس، در مواردی چون برقراری جلسات موثر بدون نیاز به گردهمایی در یک محل، آموزش از راه دور و حتی درمان از راه دور کاربردی بوده شارژ مستقیم ایرانسل و قابلیت استفاده دارد.
این مودم با قدرت گیرندگی شارژ مستقیم ایرانسل بالا، قابلیت استفاده همزمان چندین کاربر با استفاده از Wi-Fi، سهولت در حمل و نقل، قابلیت شارژ از طریق رابط USB و قدرت بالا در دریافت و ارسال اطلاعات در این مراسم رونمایی شد.
این سرویس دارای شارژ مستقیم ایرانسل امکانات ارزش افزوده از جمله اختصاص شماره داخلی، کنفرانس تلفنی (تصویری، صوتی و متنی)، انتقال تماس، خط گروهی و انتظار مکالمه برای کاربران تجاری است.
تماس تصویری شارژ مستقیم ایرانسل
این سرویس جدید ایرانسل، امکان پاسخ دادن به پیامک صوتی دریافتی و یا ارسال همان پیامک صوتی برای مشترکین دیگر و نیز امکان دسترسی به صندوق پیامک صوتی از سایر خطوط و تلفن ثابت را شارژ مستقیم ایرانسل نیز برای مشترکین فراهم کرده است.
چتر وایمکس شارژ مستقیم ایرانسل ایرانسل
VoIP، علاوه بر امکان نصب بر روی گوشی تلفن ثابت، از طریق تلفن نرم افزاری ایرانسل (آآوآآ) نیز ارتباط تلفنی به همراه انتقال متن و تصویر را امکان پذیر می شارژ مستقیم ایرانسل کند.
با این سرویس جدید که به گفته ایرانسل با هدف افزایش انعطاف پذیری روش های پرداخت و شارژ ارائه شده، مشترکین سیم کارت و یا کاربران وایمکس ایرانسل می توانند سیم کارت و یا حساب کاربری وایمکس خود و یا کاربران دیگر را تنها با شماره گیری یک کد دستوری شارژ مستقیم ایرانسل شارژ کنند.
بر اساس اعلام شرکت ایرانسل، این سرویس به دو صورت اتصال از طریق حساب کاربری وایمکس و یا اتصال از طریق حساب شخصی که به شناسه و رمز عبور وایمکس نیاز دارد، امکان اتصال به اینترنت را بدون نیاز به خرید مودم وایمکس برای کاربران فراهم می شارژ مستقیم ایرانسل کند.
در میان محصولات مرتبط با وایمکس ایرانسل، رونمایی از شارژ مستقیم ایرانسل محصولی به نام «چتر وایمکس ایرانسل» خود نمایی می کرد.
تلفن اینترنتی وايمكس شارژ مستقیم ایرانسل ايرانسل
به اعتقاد کارشناسان، این سرویس می تواند خلاء موجود در امکان شارژ مستقیم ایرانسل دسترسی به اینترنت پر سرعت بی سیم در محیط های عمومی را برطرف کرده و گام جدیدی در توسعه شاخص های ارتباطی کشور بردارد.
مودم بی شارژ مستقیم ایرانسل سیم جیبی
سرویس تماس تصویری، بر بستر VoIP با آآوآآ ارائه شده و انتقال ساده تصویر تنها با استفاده از یک دوربین، کیفیت مناسب تصویر، هزینه کم جهت برقراری تماس، سرعت شارژ مستقیم ایرانسل بالا برای برقراری ارتباط رودرو و کاهش هزینه های حمل و نقل و ... تنها بخشی از مزایای ویژه آن محسوب می شود.
چتر وایمکس ایرانسل قرار است در محیط هایی چون رستوران ها و کافی شاپ ها، مراکز آموزشی و دانشگاهی، و حتی ادارات و بیمارستان ها، امکان اتصال به اینترنت پرسرعت را شارژ مستقیم ایرانسل برای کاربران فراهم کند.
تسهیل خدمات بانکی بدون نیاز به مراجعه حضوری، استفاده از فناوری کد دستوری برای ثبت نام با سهولت بیشتر و امنیت شارژ مستقیم ایرانسل بالا و کاهش ریسک برای خرید های اینترنتی از جمله دیگر مزایای این سرویس اعلام شده است.
این سرویس با ویژگی هایی چون عدم نیاز به خط تلفن و یا سیم‌کارت و پرداخت شارژ مستقیم ایرانسل هر گونه هزینه فعال سازی، امکان برقراری تماس های تلفنی داخلی و بین المللی مقرون به صرفه را برای کاربران وایمکس ایرانسل فراهم می کند.

 

م بازدید : 17 چهارشنبه 04 بهمن 1391 نظرات (0)

 

دریافت شارژ مستقیم ایرانسل

 

 

شما امکان دارید چندین کارت بانکی شارژ مستقیم ایرانسل خود را به یک سیم کارت متصل نمایید.
بنابراین خواهشمند است در صورت دریافت پیامک هایی از منابع نامعلوم و غیرمعتبر در ارتباط با این سرویس، با هشیاری خود شارژ مستقیم ایرانسل از سوءاستفاده افراد سودجو جلوگیری نمایید.
دریافت همزمان شارژ مستقیم ایرانسل سیم کارت اصلی و هدیه!
خدمات دیگری نظیر حذف کارت، مسدود کردن حساب، ویرایش پروفایل و مشاهده شارژ مستقیم ایرانسل گزارش پرداخت‌ها نیز در این سامانه قابل انجام است.
سیم‌کارت دوقلوی ایرانسل شارژ مستقیم ایرانسل
تمامی گوشی‌های تلفن همراه شارژ مستقیم ایرانسل از قدیمی‌ترین تا پیشرفته‌ترین، قابلیت بهره‌مندی از این خدمات را دارا می‌باشند.
قیمت سیم کارت های ایرانسل با بهای تخفیفی شارژ مستقیم ایرانسل به شرح جدول زیر است:
خرید شارژ شارژ مستقیم ایرانسل
خدمات بانکداری همراه شارژ مستقیم ایرانسل
مشترکین عزیز لطفا توجه داشته باشید که تنها راه ورود به سیستم «خدمات بانکداری همراه ایرانسل»، استفاده از کدهای دستوری#۷۲۰* شارژ مستقیم ایرانسل (بانک پاسارگاد) ، #۷۲۴* (بانک سامان) و #۷۴۷* (پست بانک ایران) می‌باشد.
خرید کالای الکترونیک شارژ مستقیم ایرانسل
• سیم کارت هدیه در ابتدا فعال نمی‌باشد. بنابراین لازم است پس از فعال کردن سیم کارت اصلی ابتدا یک پیامک بدون متن به شارژ مستقیم ایرانسل ۲۱۱۲ و سپس به ۲۱۱۵ ارسال گردد تا شماره سیم کارت هدیه از طریق پیامک برای مشترک فرستاده شود
در راستای ارائه خدمات ممتاز به شما مشتریان عزیز، از این پس سیم‌کارت‌های شارژ مستقیم ایرانسل ایرانسل به همراه سیم کارت هدیه در قالب یک بسته در اختیار شما قرار خواهد گرفت.
• سیم کارت هدیه دارای تاریخ انقضا بوده و مشترک می‌تواند در شارژ مستقیم ایرانسل هر زمان با شماره‌گیری کد دستوری از سیم کارت اصلی، از این تاریخ مطلع شود.
نکته: کلمه عبوری که از شما درخواست می‌شود، رمز دوم شارژ مستقیم ایرانسل (کد پرداخت اینترنتی) کارت بانکی شما می‌باشد.
شارژ مستقیم ایرانسل خدمات بانکداری همراه ایرانسل
قیمت با احتساب ۵% مالیات بر ارزش شارژ مستقیم ایرانسل افزوده ارائه شده است.
نکات شارژ مستقیم ایرانسل مهم:
• جهت دریافت سیم کارت هدیه، نیازی به پرداخت هیچ هزینه‌ای نیست و این سیم‌کارت به صورت رایگان همراه با سیم کارت اصلی خریداری شده توسط فروشنده به شما تحویل می‌گردد. شایان ذکر است، تغییر در طرح ارائه سیم‌کارت هدیه، تغییری شارژ مستقیم ایرانسل در قیمت سیم کارت‌های ایرانسل ایجاد ننموده است.
سیم کارت اصلی و هدیه را همزمان و شارژ مستقیم ایرانسل در یک بسته دریافت کنید...
برای استفاده از این سرویس، نیاز به نصب هیچ نرم افزار و اعمال هیچ تغییری در تنظیمات پیش فرض گوشی شارژ مستقیم ایرانسل تلفن همراه وجود ندارد.
سیم کارت دوقلو؛ روشی جدید برای دریافت سیم کارت شارژ مستقیم ایرانسل هدیه ...
برای انتخاب منوهای مختلف کافیست شماره منو را در «پاسخ» شماره‌گیری نمایید. شارژ مستقیم ایرانسل
انجام خدمات بانکی ایمن شارژ مستقیم ایرانسل از طریق تلفن همراه...همیشه، همه جا!
توجه داشته باشید که شما می‌توانید به سادگی و بدون وارد شدن به منوهای اصلی به طور مستقیم با استفاده از کدهای شارژ مستقیم ایرانسل دستوری زیر نیز برای پرداخت قبوض و خرید شارژ اقدام نمایید:
۱. در ابتدا می‌بایست مطمئن شارژ مستقیم ایرانسل شوید که رمز دوم خرید اینترنتی کارت خود را، از بانک صادر کننده، دریافت نموده‌اید.
سرویس به طور کامل رایگان شارژ مستقیم ایرانسل است.
استفاده از شارژ مستقیم ایرانسل خدمات بانکداری همراه:
با استفاده از این سرویس، کلیه مشترکین ایرانسل که دارای کارت‌های عضو شبکه شتاب بوده و رمز دوم کارت خود را شارژ مستقیم ایرانسل دریافت نموده‌اند می‌توانند تنها با استفاده از گوشی تلفن همراه خود و بدون نیاز به نصب هرگونه نرم‌افزار، به آسانی نسبت به انجام موارد زیر خود اقدام نمایند:
چرا باید از خدمات بانکداری همراه شارژ مستقیم ایرانسل ایرانسل استفاده کنم؟
سیم‌کارت دوقلوی ایرانسل شارژ مستقیم ایرانسل
دیگر لازم نیست در انتظار شارژ مستقیم ایرانسل بمانید!
اخذ موجودی حساب شارژ مستقیم ایرانسل
ابتکاری نوین جهت رفاه حال شما شارژ مستقیم ایرانسل مشتریان عزیز ایرانسل:
جهت عضویت، شارژ مستقیم ایرانسل نیازی نیست به صورت حضوری به بانک و یا شرکت مراجعه کنید.
شارژ مستقیم ایرانسل در زمان خرید، هر دو سیم کارت اصلی و هدیه در یک بسته در اختیار شما قرار خواهد گرفت.
۲. یکی از کدهای شارژ مستقیم ایرانسل دستوری ، و یا (به ترتیب برای دسترسی به بانک پاسارگاد، بانک سامان و پست بانک ایران) را از تلفن همراه خود شماره‌گیری نمایید. (لازم به ذکر است که محدودیتی در بانک صادر کننده کارت شما وجود ندارد و تنها لازم است که کارت مورد نظر، عضو شبکه شتاب باشد. البته سرویس انتقال وجه تنها محدود به کد #۷۲۰* و کارت‌های بانک پاسارگاد می باشد.)
شرکت شارژ مستقیم ایرانسل ایرانسل با فراهم نمودن «خدمات بانکداری همراه» خود، قسمت دیگری از خدمات نوین تلفن همراه را به شما مشترکین عزیز ارائه می‌نماید.
پرداخت قبوض (آب، برق، گاز، ...) شارژ مستقیم ایرانسل
به همراه روش‌های جدید و بسیار ساده جهت شارژ مستقیم ایرانسل فعال‌سازی سیم کارت هدیه
۳. در مرحله بعد با توجه به راهنمایی های گام به گام هریک شارژ مستقیم ایرانسل از این درگاه‌ها می‌توانید به سادگی از خدمات آنها بهره ببرید.

تعداد صفحات : 30

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 291
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 60
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 201
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 201
  • بازدید ماه : 249
  • بازدید سال : 252
  • بازدید کلی : 12,540