loading...
خرید شارژ ایرانسل
م بازدید : 6 سه شنبه 27 فروردین 1392 نظرات (0)

دریافت مستقیم شارژ ایرانسل

 

 

 

محققان روشی ابداع کرده‌اند که با استفاده از گوشی آی‌فون می‌توان عفونت‌های روده‌ای را شارژ ایرانسل تشخیص داد.
به گزارش اخبار خارجی موبنا، محققان با اضافه کردن یک میکروسکوپ، یک تکه شیشه، نوار دو طرفه و چراغ قوه به گوشی آی‌فون توانستند از این دستگاه برای تشخیص عفونت‌های شارژ ایرانسل روده‌ای استفاده کنند.
فایرفاکس از موتور Gecko استفاده می‌کند در حالی که سافاری اپل و کروم از WebKit شارژ ایرانسل بهره می‌برد.
به منظور خدمت‌رسانی هر چه بهتر به هموطنان زلزله زده، همراه اول گوشی، شارژ ایرانسل سیم کارت و اعتبار رایگان در مناطق زلزله‌زده استان بوشهر توزیع کرد.
به تازگی اخباری مبنی بر اینکه اپل قصد دارد از مرورگر فایرفاکس در گوشی‌ آی‌فون و شارژ ایرانسل آی‌پد استفاده کند منتشر شده است.
بر اساس مقاله‌ای که در یک روزنامه پزشکی- بهداشتی آمریکایی به چاپ رسیده، با تهیه نمونه خونی از کودکان در تانزانیا توسط میکروسکوپ گوشی آی‌فون و با استفاده از چراغ قوه و شیشه و تصویری که از دوربین شارژ ایرانسل گوشی تهیه شد، عفونت‌های روده‌ای را تشخیص می‌دهد.اگرچه نتایج این آزمایش کامل نیست اما تا 70 درصد دقیق است.محققان معتقدند به زودی تلفن‌های همراه با استفاده از میکروسکوپ به ابزاری برای تشخیص بیماری در مناطق فقیر برای کنترل بیماری‌های روده‌ای که مشکلات جدی به شمار می‌روند تبدیل شود.
به تازگی شارژ ایرانسل شایعاتی درباره گوشی جدید موتورولا منتشر شده که قرار است با جدیدترین نسخه آندروید به بازار بیاید.
فایرفاکس موزیلا، مرورگر وب آزاد و کدباز برگرفته از موزیلا اپلیکیشن سویت است که توسط بنیاد موزیلا اداره می‌شود. بر اساس آمار در ماه ژانویه ۲۰۱۰ ، ۲۵ درصد کاربران اینترنت و در ماه ژوئن ۲۰۱۲ ، این مرورگر ۳۴.۴ درصد از کاربران اینترنت را به خود اختصاص داده‌ است. این مرورگر بیشتر بین کاربران لینوکس محبوبیت دارد، رفته‌رفته با پدیدار شدن مشکلات امنیتی در پراستفاده‌ترین مرورگرهای وب مانند اینترنت اکسپلورر، کاربران دیگر سیستم‌عامل‌های رایانه‌ای از قبیل ویندوز و مکینتاش نیز استفاده از این مرورگر را آغاز کرده‌اند، تا جایی که مستقل از شارژ ایرانسل یک سیستم‌عامل مشخص، بیش‌استفاده‌شده‌ترین مرورگر جهان است.
از سوی دیگر عفونت‌های روده‌ای یکی از مهم‌ترین بیماری‌هایی است که بسیاری از مردم در کشورهای شارژ ایرانسل فقیر را تهدید می‌کند.
به گزارش اخبار خارجی موبنا، جدیدترین نسخه سیستم‌عامل آندروید شارژ ایرانسل Key Lime Pie نام دارد و نخستین گوشی هوشمندی که قرار است با این سیستم‌عامل به بازار بیاید X Phone، محصول مشترک گوگل و موتورولاست.
به گزارش اخبار خارجی موبنا، بر اساس اخباری که درباره همکاری اپل با موزیلا منتشر شده، اپل قصد دارد از مرورگر فایرفاکس در گوشی آی‌فون و آی‌پد استفاده شارژ ایرانسل کند.
بر اساس گزارش مدیر موزیلا، اپل هیچ برنامه‌ای برای استفاده از سیستم‌عامل موزیلا ندارد و فقط قرار است از مرورگر این شرکت بهره ببرد.اگرچه موزیلا شارژ ایرانسل فایرفاکس را در صورت تغییر ندادن موتور جستجوی جاوااسکریپت ارایه کرده، اما اپل روی مرورگرهایی متمرکز می‌شود که از موتور جستجوی WebKit خودش استفاده کند.
اطلاعات بیشتر راجع به قمیت و زمان دقیق عرضه این گوشی منتشر نشده، اما انتظار می‌رود در طول بهار سالجاری شارژ ایرانسل میلادی در اختیار مشتریان قرار گیرد.
از دیگر ویژگی‌های شارژ ایرانسل گوشی مذکور می‌توان به فناوری ردیاب چشمی که قرار است در گوشی Galaxy S4 سامسونگ هم ارایه شود، اشاره کرد.
ضخامت گوشی X Phone فقط 7.9 میلی‌متر است، بنابراین در رده باریک‌ترین گوشی‌های شارژ ایرانسل هوشمند دنیا قرار می‌گیرد.
به گزارش اخبار خارجی موبنا، جدیدترین نسخه سیستم‌عامل آندروید Key شارژ ایرانسل Lime Pie نام دارد و نخستین گوشی هوشمندی که قرار است با این سیستم‌عامل به بازار بیاید X Phone، محصول مشترک گوگل و موتورولاست.
به تازگی شایعاتی درباره گوشی جدید موتورولا منتشر شده که قرار است شارژ ایرانسل با جدیدترین نسخه آندروید به بازار بیاید.
بر اساس اطلاعاتی که درباره این گوشی منتشر شده، دارای صفحه نمایش 4.7 اینچی Full HD است و از پردازنده شارژ ایرانسل چهارهسته‌ای بهره می‌برد.این گوشی همچنین از دوربین 16 مگاپیکسلی بهره می‌برد و دوربین ثانویه آن برای مکالمات تصویری پنج مگاپیکسلی است.
اطلاعات بیشتر راجع به قمیت و زمان دقیق عرضه این گوشی منتشر نشده، اما انتظار می‌رود در طول بهار سالجاری میلادی شارژ ایرانسل در اختیار مشتریان قرار گیرد.
تاکنون ابزارهای زیادی برای تلفن‌های همراه ارایه شده، اما تلسکوپ جدید برای نخستین بار امکان تشخیص شارژ ایرانسل عفونت‌های روده‌ای را فراهم کرده است.
ضخامت گوشی X Phone فقط 7.9 میلی‌متر است، بنابراین در شارژ ایرانسل رده باریک‌ترین گوشی‌های هوشمند دنیا قرار می‌گیرد.
بر اساس اطلاعاتی که درباره این گوشی منتشر شده، دارای صفحه نمایش 4.7 اینچی Full HD است و از پردازنده چهارهسته‌ای بهره می‌برد.این گوشی شارژ ایرانسل همچنین از دوربین 16 مگاپیکسلی بهره می‌برد و دوربین ثانویه آن برای مکالمات تصویری پنج مگاپیکسلی است.
به گزارش موبنا، اپراتور اول برای تأمین ارتباط مناسب در مناطق زلزله‌زده استان بوشهر اقدام به توزیع گوشی تلفن شارژ ایرانسل همراه، سیم کارت اعتباری و شارژ رایگان کرده است.
از دیگر ویژگی‌های گوشی شارژ ایرانسل مذکور می‌توان به فناوری ردیاب چشمی که قرار است در گوشی Galaxy S4 سامسونگ هم ارایه شود، اشاره کرد.
براساس این گزارش، همراه اول علاوه بر کمک‌های مذکور، برای کلیه مشترکین شارژ ایرانسل در مناطق زلزله‌زده 90 دقیقه مکالمه رایگان در نظر گرفته است.این گزارش می‌افزاید، با پیش‌بینی‌های صورت گرفته مانند تأمین برق اضطراری، شبکه همراه اول در استان بوشهر هیچگونه قطعی نداشته است و با پایداری کامل در حال خدمت‌رسانی به مشترکین است؛

م بازدید : 14 سه شنبه 27 فروردین 1392 نظرات (0)

دریافت مستقیم شارژ ایرانسل

 

 

وی در این تماس به دکتر خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل اینگل گفت که "در حاصل صحبت کردن با یک تلفن همراه واقعی است".
به گزارش موبنا به نقل از آی‌تی‌پی، کوپر که در آن زمان از مدیران خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل گروه مهندسین موتورولا بود، به کمک نخستین تلفن‌همراه جهان با دکتر "جول اس اینگل"(Joel S Engel) که مدیریت شرکت رقیب یعنی Bell Labs را در اختیار داشت تماس برقرار کرد.
تصویر مربوط به پرچمدار بعدی نوکیا با نام خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل لومیا 928 که قرار است برای شبکه مخابراتی ورایزون عرضه شود به بیرون درز کرد.
انتظار می‌رود لومیا 928 به یک صفحه نمایش 4.5 اینچ OLED تجهیز شود. به این خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ترتیب مایکروسافت و نوکیا قادر به گسترش ویندوز فون بین کاربران شبکه مخابراتی ورایزون نیز خواهند بود.
براساس شواهد بدست آمده لومیا 928 مجهز به یک پردازنده 2 هسته‌ای 1.5 گیگاهرتز، حافظه ذخیره سازی 32 گیگابایت و حافظه رم 1 خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل گیگابایت شده است. لومیا 928 دارای بدنه باریک‌تر 10.2 میلی‌متری در مقابل ضخامت 10.7 میلی متری در لومیا 920 است. این تلفن نسبت به 920 کمی سبک‌تر نیز شده است.
نخستین تماس موفق با تلفن‌همراه در جهان خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل توسط "مارتی کوپر"(Marty Cooper) یکی از مهندسان شرکت موتورولا در تاریخ 3 آپریل 1973 از خیابان ششم شهر نیویورک آمریکا برقرار شد.
با نگاهی به این تصویر که توسط اکانت معروف @evleaks در توییتر فاش شده می‌توان متوجه شد لومیا 928 از شبکه 4G LTE پشتیبانی می‌کند و این تلفن از نظر ظاهری شباهت زیادی به لومیا 920 دارد. پیش‌تر شایعاتی درباره این تلفن منتشر خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل شده بود که به فلش زنون در کنار فلش LED لومیا 920 اشاره داشت که بازده تلفن در نور کم را افزایش می‌داد.
پیش از این شایعه شده بود که خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل لومیا 928 با بدنه آلومینیومی وارد بازار خواهد شد اما براساس اطلاعاتی که وب سایت ورج بدست آورده، نوکیا در لومیا 928 از بدنه باریک‌تر اما از همان جنس پلی کربنات بهره خواهد برد و بدنه آلومینومی را برای سری بعدی لومیا بکار خواهد گرفت. در قسمت پشت بدنه لومیا 928 انحنای بیشتری نیز ایجاد شده است.
3- Nokia Lumia خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل 920
این دستگاه که نخستین تلفن‌همراه جهان شناخته می‌شود DynaTAC 8000x نام داشت و وزن آن 2.5 پوند و طول آن هم حدود 10 اینچ بود. این دستگاه خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل قابل حمل بزرگ و سنگین پس از گذشت مدتی کوتاه به نام "پرنده" شهرت یافت.
نوکیا در حال حاضر در دنیا اوضاع بدی را تجربه می کند چراکه رقبای این شرکت با سرعت بسیار بیشتری در حال پیشرفت هستند و فاصله این شرکت با رقبای آن هر روز بیشتر می شود. متخصصان نوکیا در تلاش هستند تا با ایجاد مزایای رقابتی خاص و ساخت تلفن های همراه با مزیت های تکنولوژیک بتوانند همچنان به کاربران ثابت کنند که در دور رقابت حضور دارند. یکی از سری گوشی هایی که نوکیا با این هدف به سراغ آن رفته گوشی های سری Lumia هستند که تجربه چندان ناموفقی هم نداشتند و قدرتمندترین مدل در این سری Lumia 920 است. لومیا 920 با الهام از تجربه لومیا 800 و 900 طراحی و ساخته شده و بدون اغراق مدل تکمیلی برای این دو گوشی شناخته می شود. با این تفسیر عجیب نیست که لومیا 920 از طراحی کاملاً مشابه لومیا 900 و برادر بزرگ تر آنها لومیا 800 برخوردار باشد. این گوشی هم همانند برادران بزرگ تر خود از بدنه فلزی و طراحی کاملاً خمیده در کناره ها بهره می برد. در این گوشی هم، بدنه به صورت یکپارچه طراحی شده و تنوع رنگی مدل های قبلی در آن رعایت شده است لومیا 920 بزرگ ترین مانیتور گوشی های سری لومیا را با اندازه 4.5 اینچ در اختیار دارد. این مانیتور می تواند تصاویر را با رزولوشن 1280 در 768 پیکسل نمایش دهد که این به معنای تراکم 332 پیکسل در هر اینچ مربع می باشد. تراکم رنگی این مانیتور هم به 16 میلیون رنگ می رسد. با توجه به اینکه تکنولوژی هایی چون ClearBlack و PureMotion در این مانیتور به کار گرفته شده بر مبنای بررسی های مستقل کیفیت مانیتور لومیا 920 نسبت به رقبای آن بسیار خوب ارزیابی شده است. دوربین اصلی این گوشی در قسمت پشت بدنه آن همانند لومیا 900 از لنز کارل زایس با کیفیت 8 مگاپیکسل بهره می برد و می تواند عکس های شما را با رزولوشن 3264 در 2448 پیکسل ثبت کند. سیستم عامل این گوشی دیگر مزیت رقابتی و جذابیت آن محسوب می شود. این سیستم عامل که ویندوز فون 8 است که نسبت به نسخه های قبل خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل بهبود قابل ملاحظه ای پیدا کرده است. قابلیت ویرایش و مشاهده اسناد آفیس در این گوشی گنجانده شده است. پردازنده دو هسته ای با سرعت 1.5 گیگاهرتز موجب روانی عملکرد رابط کاربری این گوشی شده است.
به دلیل اندازه مانیتور، بدنه این گوشی هم دراز و هم پهن است ولی در عین حال بسیار بسیار نازک طراحی شده است. طول این گوشی 136.6 میلی متر و عرض آن هم 70.6 میلی متر می باشد. با وجود این اندازه ها، ضخامت این مدل تنها 8.6 میلی متر است که با این ضخامت Galaxy SIII در زمره نازک ترین گوشی های دنیا جای می گیرد. این گوشی از مانیتور بسیار بزرگ لمسی 4.8 اینچی برخوردار است که می تواند تصاویر را با رزولوشن 1280 در 720 پیکسل نمایش دهد و این به معنای تراکم 306 پیکسل در هر اینچ است. تراکم رنگ این مانیتور نیز 16 میلیون رنگ را شامل می شود. چنین تراکم رنگی و پیکسلی روی مانیتوری با این اندازه دقت و کیفیت تصویری بی نظیری را در اختیار کاربران قرار داده است. SIII از دو دوربین برخوردار است که دوربین اول در بالا مانیتور قرار داشته و از کیفیت 1.9 مگاپیکسل برای تماس های تصویری بهره می برد. دوربین دوم و اصلی گوشی در پشت گوشی بوده و از کیفیت 8 مگاپیکسل بهره می برد. این گوشی با وجود آخرین نسخه سیستم عامل آندروید در آن به قابلیت های فوق هوشمندی مجهز شده که هیچ از رقبا از آنها بهره نمی برند. این گوشی از تکنولوژی Smart Stay بهره می برد که با در نظر گرفتن چشمان کاربر هر گاه کاربر به مانیتور گوشی نگاه نکند مانیتور خاموش و هرگاه نگاه کند دوباره روشن می شود. تکنولوژی پیشرفته تشخیص صوت و پاسخ گویی به سوالات با نام S Voice در این مدل مانند Siri در آی فون اپل عمل می کند با این خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل تفاوت که با زبان های بیشتری سازگار است.

م بازدید : 12 دوشنبه 26 فروردین 1392 نظرات (0)

دریافت مستقیم شارژ ایرانسل

 

 

کارت خرید شارژ ایرانسل بانکی عضو شبکه شتاب خود را در دستگاه خودپرداز بانک های طرف قرارداد وارد کنید.
برای خرید شارژ ایرانسل خرید شارژهای سیم‌کارت‌های اعتباری، لازم نیست حتما به یک سوپرمارکت، خدمات موبایل، دکه‌های روزنامه فروشی و یا جاهای دیگر رفت. راه‌های آسان‌تری و ارزان‌تری هم وجود دارد!
۳- خرید شارژ ایرانسل امکان ارسال سریع برای دوست و یا عزیزی که کارت شارژ برای او خریداری کرده اید فقط با وارد کردن شماره تلفن همراه طرف مقابل در وبسایت.
۴٫ پس از وارد خرید شارژ ایرانسل کردن اطلاعات حساب خود، رمز شارژ را دریافت خواهید نمود.
خرید اینترنتی خرید شارژ ایرانسل شارژ
۱٫ به سایت اینترنتی بانک ها و شرکت‌های خرید شارژ ایرانسل معتبر و مطمئن (نظیر شارژر مارکت) مراجعه کنید.
در بعضی از خرید شارژ ایرانسل صحبتهایی که معمولا در بحثهای دوستانه بوجود می آید صحبت از خدمات جدید اینترنتی است یکی از این خدمات فروش کارت شارژ می باشد. بعضی از دوستان مزایای خرید کارت شارژبه صورت اینترنتی را به صورت زیر بیان میکنند.
۱٫ مبلغ شارژ مورد نظر خود را از میان مبالغ ۲۰، ۵۰، ۱۰۰ و ۲۰۰ هزار ریالی انتخاب خرید شارژ ایرانسل کنید.
۲٫ به منوی خرید خرید شارژ ایرانسل شارژ وارد شوید و گزینه «شارژ سیم کارت» را انتخاب نمائید.
دستگاههای خودکار فروش(Vending خرید شارژ ایرانسل Machine)
۴- خرید شارژ ایرانسل همیشه موجود بودن کارت شارژ در هر زمان
برای شارژ سیم کارت اعتباری خود از طریق پایانه های فروش، تنها لازم خرید شارژ ایرانسل است:
۲٫ کارت بانکی عضو شبکه خرید شارژ ایرانسل شتاب خود را در دستگاه بکشید.
شارژر خرید شارژ ایرانسل مارکت: مطمئن، راحت و سریع بخرید
این فروشگاه با راه‌اندازی نسخه‌ی خرید شارژ ایرانسل موبایلی خود، کاربران را قادر می‌سازد که از طریق گوشی‌های تلفن همراه خود، و با سرعت زیاد، کارت شارژ خود را از هر کجا خریداری کنند.
۴٫ رسید را از دستگاه دریافت کنید. این رسید حاوی رمز شارژ اعتباری خرید شارژ ایرانسل می باشد. رمز را با استفاده از کد دستوری اپراتور سیم کارت خود وارد کرده و آن را شارژ کنید.
۱- خرید آسان و سریع و خرید شارژ ایرانسل در دسترس بودن.
۳٫ پس از تائید دستگاه اقدام به دریافت رمز خرید شارژ ایرانسل اعتبار نمائید.
۲٫ مبلغ شارژ مورد نظر خود را خرید شارژ ایرانسل از میان مبالغ ۲۰، ۵۰، ۱۰۰ و ۲۰۰ هزار ریالی انتخاب کنید. پس از انتخاب مبلغ شارژ، معادل آن از حساب شما کسر خواهد شد.
این دستگاهها معمولا در ایستگاههای حمل خرید شارژ ایرانسل و نقل و مراکز خرید در دسترس می باشند. برای دریافت شارژ اعتبار از این دستگاهها تنها کافیست
۴٫ پس از کسر مبلغ از حساب بانکی شما، دستگاه، رسیدی را چاپ می کند که این رسید حاوی شماره رمز شما می خرید شارژ ایرانسل باشد.
۳٫ منوی خرید خرید شارژ ایرانسل شارژ را انتخاب نموده و از میان مبالغ ۲۰، ۵۰، ۱۰۰ و ۲۰۰ هزار ریالی یکی را انتخاب نمایید.
انتقال اعتبار ویژه از مشترکین خرید شارژ ایرانسل دائمی همراه اول
۳٫ مبلغ شارژ مورد نظر خود را خرید شارژ ایرانسل از میان مبالغ ۲۰، ۵۰، ۱۰۰ و ۲۰۰ هزار ریالی انتخاب کنید. پس از انتخاب مبلغ شارژ، معادل آن از حساب شما کسر خواهد شد.
برای اولین بار در ایران خرید شارژ ایرانسل سرویس انتقال اعتبار از سیم کارت دائمی به اعتباری توسط همراه اول راه اندازی شد.
برای خرید شارژ ایرانسل شارژ سیم کارت اعتباری خود از این طریق، کافیست:
همراه اول، ایرانسل، خرید شارژ ایرانسل تالیا
۱٫ به خرید شارژ ایرانسل محل‌هایی که دارای پایانه های فروش هستند مراجعه کنید.
۲٫ وجه رایج کشور خرید شارژ ایرانسل را از طریق بخش مذکور وارد دستگاه نمائید.
۳٫ پس از وارد کردن اطلاعات حساب خرید شارژ ایرانسل خود، رمز شارژ را دریافت خواهید نمود.
برای شارژ خرید شارژ ایرانسل سیم‌کارت اعتباری از طریق دستگاه های خودپرداز(ATM) ، کافیست:
۳٫ مبلغ شارژ موردنظر خود را از میان مبالغ ۲۰، ۵۰، ۱۰۰ و ۲۰۰ هزار ریالی انتخاب کنید. پس از انتخاب مبلغ شارژ، معادل آن از حساب شما کسر خرید شارژ ایرانسل می شود.
باجه های خدمات رسانی(Web خرید شارژ ایرانسل Kiosk)
فروشگاه اینترنتی شارژر مارکت، به راحتی این امکان خرید شارژ ایرانسل را به شما می‌دهد که در هر زمان و به سرعت کارت شارژ خود را با امنیت کامل خریداری کنید.
بر اساس این گزارش مشترکین اعتباری همراه اول می توانند علاوه بر روش های مرسوم تهیه شارژ، از طریق سیم کارت دائمی نیز خط خود را شارژ کنند، به خرید شارژ ایرانسل صورتی که مبلغ منتقل شده در قبض خط دائمی اضافه می گردد.
مطمئن، خرید شارژ ایرانسل راحت و سریع بخرید
خرید خرید شارژ ایرانسل کارت شارژ آنلاین
به گزارش روابط عمومی شرکت ارتباطات سیار ایران، به منظور سهولت در تامین اعتبار سیم کارت های اعتباری همراه اول به ویژه در ایام حج، اپراتور اول سرویس انتقال اعتبار از سیم کارت دائمی با سیم کارت اعتباری خرید شارژ ایرانسل همراه اول را مهیا کرد.
۲٫ در خرید شارژ ایرانسل منوی اصلی خودپرداز، گزینه «شارژ سیم کارت» و سپس سرویس‌دهنده خود را انتخاب کنید.
دستگاه های خودر پرداز خرید شارژ ایرانسل بانکها (ATM)
1. به منوی خرید شارژ خرید شارژ ایرانسل سیم‌کارت وارد شوید و گزینه «شارژ سیم کارت» را انتخاب نمائید.
۲- عدم پرداخت هرینه اضافی. همینطور که می دانید بعضی از فروشنده ها شارژ ایرانسل و یا شارژ همراه اول را معمولا ۱۰۰ یا ۲۰۰ تومان گرانتر خرید شارژ ایرانسل از قیمت واقعی می فروشند که غیر منصفانه است.
همچنین تخفیف برای کارت شارژهای اپراتور همراه اول، یکی خرید شارژ ایرانسل دیگر از مزایای خرید از شارژر مارکت می‌باشد.
پایانه های فروش (POS) خرید شارژ ایرانسل

م بازدید : 12 دوشنبه 26 فروردین 1392 نظرات (0)

دریافت مستقیم شارژ ایرانسل

 

 

وی برای این کار ابزاری خرید شارژ مستقیم ایرانسل را مبتنی بر سیستم*عامل اندروید ساخته است که PlaneSploit نام دارد. تزو در این آزمایش یکی از گوشی*های Galaxy سامسونگ که روی آن سیستم*عامل اندروید نصب شده است را در اختیار گرفت و نشان داد که چگونه از طریق آن می*توان مقصد، ارتفاع و سرعت هواپیمای مجازی را با ارسال اطلاعات نادرست تغییر دهد.
جدیدترین گوشی هوشمند ایرانی در دوازدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع خرید شارژ مستقیم ایرانسل مخابراتی و اطلاع رسانی – ایران تله کام ۲۰۱۱ – توسط شرکت جی ال ایکس رونمایی شد.
یک کارشناس امنیتی در آزمایشی یک گوشی هوشمند اندرویدی را در اختیار گرفت و نشان داد که چگونه از طریق آن می*توان خرید شارژ مستقیم ایرانسل مقصد، ارتفاع و سرعت هواپیمای مجازی را با ارسال اطلاعات نادرست تغییر دهد.سیستم*های خودکار هوانوردی که این روزها در برخی از هواپیماهای تجاری مورد استفاده قرار می*گیرند، نقاط آسیب*پذیری را شامل می*شوند که به سوءاستفاده*گران اینترنتی امکان می*دهد کنترل سیستم*های هدایتگر هواپیما را در اختیار بگیرند و اطلاعات نادرست و دروغین را در نمایشگر مقابل خلبان منتشر کنند و در نهایت دستور به انجام فعالیت*های غیرضروری از جمله باز شدن ماسک*های اکسیژن برای مسافران بدهند.
مشترکین دائمی با شرایط غیرعادی( خرید شارژ مستقیم ایرانسل مانند تقسیط قبض، سیم کارت تست اداری) و مشترکین دائمی با پیش شماره (0910) امکان استفاده از این سرویس را ندارند.
به گزارش ایتنا از فارس به نقل از اینفورمیشن*ویک، این آسیب*پذیری را نخستین بار "هوگو تزو"(Hugo Teso) یکی از محققان مرکز مشاوران امنیتی N.Runs در آلمان خرید شارژ مستقیم ایرانسل کشف کرد که البته او خلبان یکی از هواپیماهای تجاری نیز است. او این آسیب*پذیری را در کنفرانس Hack In The Box که در آمستردام برگزار شده بود، مطرح کرد.
بنچمارک هایی که در ادامه مطلب خواهید دید، مربوط به مدل برخوردار از چیپ اسنپدرگون 600 هستند. ما هم مثل شما خرید شارژ مستقیم ایرانسل کنجکاویم که بدانیم اگزینوس 5 اکتا چه حرف هایی برای گفتن در مقابل رقبا دارد ولی برای آن، باید بیشتر صبر کنیم.
به گزارش روابط عمومی شرکت ارتباطات سیار ایران، به منظور سهولت در تامین اعتبار سیم کارت های اعتباری همراه خرید شارژ مستقیم ایرانسل اول به ویژه در ایام حج، اپراتور اول سرویس انتقال اعتبار از سیم کارت دائمی با سیم کارت اعتباری همراه اول را مهیا کرد.
بر اساس این گزارش مشترکین اعتباری همراه اول خرید شارژ مستقیم ایرانسل می توانند علاوه بر روش های مرسوم تهیه شارژ، از طریق سیم کارت دائمی نیز خط خود را شارژ کنند، به صورتی که مبلغ منتقل شده در قبض خط دائمی اضافه می گردد.
در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا ببینیم 4 هسته Krait 300 با فرکانس خرید شارژ مستقیم ایرانسل 1.9 گیگاهرتز در کنار 2 گیگابایت رم و گرافیک Adreno 320، چه نتایجی به ثبت رسانده اند.
علاقه مندان به این سرویس می توانند جهت اطلاعات بیشتر به پرتال خرید شارژ مستقیم ایرانسل همراه اول به نشانی www.mci.irمراجعه کنند.
مشترکین باید جهت استفاده از این سرویس رمز انتقال، مبلغ اعتبار و شماره مقصد را به شماره پیامکی 8911 ارسال کنند. هزینه هر انتقال اعتبار 40 تومان بوده و مقدار هر تراکنش باید مضربی از 10 هزار و بین 10 هزار تا 100 هزار ریال خرید شارژ مستقیم ایرانسل باشد.
قیمت نهایی عرضه گوشی “G1 ” خرید شارژ مستقیم ایرانسل در بازار تلفن همراه حدود ۳۸۹ هزار تومان پیش بینی شده است.
به گزارش خبرگزاری خرید شارژ مستقیم ایرانسل مهر، اسمارت فون”G1 “ اولین گوشی هوشمند ایرانی است که با امکاناتی همچون پشتیبانی از سیستم عامل آندروئید ۲٫۳ و با گارانتی شرکت ارتباط همراه اروند گویا در بازار عرضه می شود.گوشی G1 جی ال ایکس دارای صفحه نمایش ۴٫۱ اینچی، صفحه نمایش ال سی دی فول تاچ حرارتی، دوربین عکاسی و فیلمبرداری پنج مگاپیکسلی، سنسورهای چرخشی ۳۶۰ درجه و پشتیبانی از منوی فارسی تولید و روانه بازار شده است.
تزو در این باره توضیح داد: «شما می*توانید از این سیستم برای اصلاح تقریبا هرچیزی که با سیستم ناوبری هواپیما در ارتباط است، استفاده کنید. این جریان می*تواند فجایع خرید شارژ مستقیم ایرانسل زیادی به دنبال داشته باشد».
قابلیت پشتیبانی از مموری کارت تا ۳۲ گیگابایت، وای خرید شارژ مستقیم ایرانسل فای، بلوتوث ورژن ۲٫۱ ، قابلیت پخش و اجرای انواع فایل های صوتی و تصویری از دیگر امکانات تعبیه شده در اسمارت فون جی ال ایکس به شمار می آید.
این گزارش می خرید شارژ مستقیم ایرانسل افزاید: در صورت رسیدن بدهی به 60 درصد ودیعه سیم کارت دائمی، امکان استفاده از این سرویس تا زمان وصول بدهی وجود ندارد.
با این وجود این کارشناس توضیح داد که اگر یک هواپیما اطلاعات خرید شارژ مستقیم ایرانسل ناوبری نادرست دریافت کند، خلبان بازهم می*تواند کنترل سیستم*ها را در دست بگیرد و هواپیما را در مسیر درست هدایت کند.
رای اولین بار در ایران سرویس انتقال اعتبار از سیم کارت دائمی به اعتباری خرید شارژ مستقیم ایرانسل توسط همراه اول راه اندازی شد.
گلکسی S4 در هر دو بنچمارک پردازش تک دستوری و پردازش چند دستوری نسبت به رقبا حاشیه خرید شارژ مستقیم ایرانسل امنیت دارد.

م بازدید : 11 شنبه 24 فروردین 1392 نظرات (0)

دریافت مستقیم شارژ ایرانسل

 

 

 بازار امریکا یکی از اولین بازارهایی بود که آیفون 5 را در روز شارژ ایرانسل عرضه، دریافت کرد و تا به حال نیز تمام گوشی های موجود، منحصر به واسطه ها بودند و تحت ضمانت آنها.
\خرین سری از تلفن های گلکسی سامسونگ با تمام امکاناتی که داشت توانست در رتبه دوم این جدول قرار بگیرد. این تلفن همراه دارای اکانات بسیاری از جمله صفحه 5 اینچی و پردازنده 4 هسته ای قدرتمند است شارژ ایرانسل که آن را به یکی از برترین تلفن همراه های دنیا تبدیل کرده است. تنها نکته منفی در مورد این گوشی دوربین 8 مگاپیکسلی آن است که بسیاری انتظار دوربین باکیفیت تری داشتند.
نام اسمارت فونی چینی است که توسط BBK Electronics تولید شده است و لقب باریکترین اسمارت فون دنیا را نصیب خود کرده است. البته این تنها قابلیت برجسته آن نیست و این دستگاه دارای کیفیت صوتی بسیار بالایی نیز می باشد. این دستگاه دارای سیستم عامل اندروید ۴.۱ جیلی بین و قیمتی حدود ۴۰۰ دلار شارژ ایرانسل است.
شارژ ایرانسل برترین تکنولوژی های 2012
کارشناسان پیش بینی می کنند در کریسمس امسال 5 اسمارتفون لیست پرفروشها را به خود اختصاص خواهند داد. شارژ ایرانسل
در رتبه یک این لیست اخرین نسل از لپ تاپ های اپل قرار دارد. این لپ تاپ با بهترین پردازنده های اپل و همچنین صفحه نمایش بی نظیر رتینا به عنوان برترین تکنولوژی سال 2012 انتخاب شده شارژ ایرانسل است. سرعت و قدرت این لپ تاپ به گونه ای است که بسیاری از مردم دنیا آن را به هر لپ تاپ دیگری ترجیح می دهند.
2-Galaxy S3: پر فروش ترین اسمارتفون در سراسر جهان شارژ ایرانسل شده است. دوربین بسیار خوبی دارد. هم تلفن است و هم ابزار ذخیره سازی دیتا.4.8 اینچی بوده و نمایشگر super AMOLED دارد. برنامه های آندروید در خود داشته و اجرا کننده خوبی برای آهنگ بازان است. 500 دلار قیمت دارد.
فروش آنلاک آیفون 5 در شارژ ایرانسل امریکا
اگر در شارژ ایرانسل امریکا هستید، دیگر مجبور نیستید برای دریافت آیفون 5 به صورت آنلاک ، منتظر کشورهای دیگر باشید. این گوشی اکنون هم به صورت آنلاین و هم در بازارهای امریکا به فروش می رسند. مبلغ تعیین شده برای آیفون 5 در مدل های 16، 32 و 64 گیگابایتی به ترتیب 649، 749 و 849 دلار می باشد.
شارژ ایرانسل جدیدترین محصول سونی اریکسون,اخبار,اخبار علمی
سخت افزار - ایسوس پس از مدتها نسخه جدید اسمارتفون-تبلت زیبای خود - پدفون2 - را شارژ ایرانسل در رنگ سفید رونمایی کرد.
تصاویر پدفون 2 ایسوس , ویژگی شارژ ایرانسل های پدفون 2 ایسوس
جدیدترین محصول سونی شارژ ایرانسل اریکسون,اخبار,اخبار علمی
1. شارژ ایرانسل مک بوک پرو
جدا از آن، اسمارت فون Vivo X1 دارای پردازنده MediaTek MT6577T و ۲ هسته ای ۱.۲ گیگاهرتزی Cortex A9 و ۱ گیگابایت شارژ ایرانسل رم می باشدکه برای این اسمارت فون کافی به نظر می رسد.
Vivo X1 تنها دارای ۶.۵۵ میلیمتر ضخامت می باشد و در درون آن یک باتری با ظرفیت ۲,۰۰۰mAh شارژ ایرانسل انرژی مورد نیاز آن را تامین می نماید. اگر از کاربرانی هستید که به دنبال داشتن کیفیت صدایی شفاف با وضوح بالا هستید، این اسمارت فون یکی از بهترین هاست، این اسمارت فون یک تبدیل کننده آنالوگ – دیجیتال Cirrus Logic CS4398 و همچنین مبدل صوتی CS8422 را همراه دارد. هدست های Beyerdynamic نیز یکی از گزینه هایی است (همانند AKG K420 و Sennheiser CX215) که می تواند کیفیت صدای واقعی را در اختیارتان قرار دهد.
این گوشی ها تنها در شبکه های GSM از قبیل AT&T و T-Mobile در امریکا شارژ ایرانسل فعال می باشند و نیاز به سیم کارت نانو دارند. چنانچه اکنون این گوشی را سفارش دهید، ظرف مدت یک هفته آن را دریافت خواهید کرد. هر شخص می تواند تنها دو عدد از این گوشی را سفارش دهد.
جدیدترین محصول شارژ ایرانسل سونی اریکسون,اخبار,اخبار علمی
Lumia 920 : ویندوز 8 روی آن نصب شده و از پر فروش ترین ها در بازار است. دارای فن آوری های جدیدی بنام voice navigation، wireless شارژ ایرانسل charging است. 650 تا 850 دلار قیمت دارد
5- Xperia Play 4G : جدیدترین محصول سونی اریکسون مخصوصا برای گیمرها سفارشی ساخته شده است. برای هدیه کریسمس به بچه ها مناسب ترین به شارژ ایرانسل نظر می رسد.... /
داک زیبای تبلتی به اندازه صفحه 10 اینچی برای آن تعبیه شارژ ایرانسل شده تا کاربر احساس کند در حال کار با یک تبلت پر سرعت است و هر زمان که بخواهد آنرا مجددا به حالت یک اسمارتفون در بیاورد. در مجموع با داک اضافی 36 ساعت باطری به شما می دهد (پک باطری 5000mAH و 2140mAH دارد.)
قرار است پدفون 2 (اسمارتفونی که قابلیت تبلت شدن را با یک داک زیبا دارد) اواسط دسامبر یعنی کمتر از یک ماه دیگر راهی بازار فروش شود. شارژ ایرانسل سی پی یوی چهار هسته ای 1.5 گیگاهرتزی آنرا پشتیبانی می کند و با دو گیگ رم سرعت فوق العاده ای را به کاربر آندرویدی خواهد داد.
3- iPhone 5: اسمارتفون جدید اپل با طراحی منحصربفرد است. از با کیفیت ترین و جذاب ترین اسمارتفونهای بازار است که بسیار شیک و بادوام شارژ ایرانسل است. قیمت آن از 600 دلار به بالاست (میزان حافظه داخلی قیمت انرا تغییر می دهد)
دوربین اصلی آن 13 مگاپیکسل بوده و نمایشگر 4.7 اینچی با کیفین نمایش شارژ ایرانسل 1280 در 720 (super IPS) را در اختیار دارد.
1-Nexus 4 : نکسوس چهار محصول مشترک گوگل و ال جی است که دارای پردازنده چهار هسته ای 1.5 گیگاهرتزی بوده و دو گیگ هم رم دارد. عکاسی به صورت 360 درجه از ویژگی اصلی دوربین نکسوس چهار با شارژ ایرانسل صفحه 4.7 اینچی است که اچ دی ضبط می کند. قیمت آن از 449 تا 639 دلار

م بازدید : 12 شنبه 24 فروردین 1392 نظرات (0)

دریافت مستقیم شارژ ایرانسل

 

 

 نوکیا لومیا 620 از یک دوربین 5 مگاپیکسلی همراه با فلش شارژ اتوماتیک ایرانسل LED در پشت گوشی و نیز یک دوربین VGA برای چت در جلوی آن بهره می برد.
فلگ شیپ زد تی ای شارژ اتوماتیک ایرانسل
انتظار می رود که زد تی ای Nubia Z5 هفته آینده در چین رونمایی شود و امیدواریم از قیمت شارژ اتوماتیک ایرانسل و عرضه آن به صورت جهانی اطلاعاتی به دست آوریم.
پس از شارژ اتوماتیک ایرانسل 6 ماه انتظار، سرانجام کاربران ال جی اپتیموس 2X در اروپا می توانند آپدیت ساندویچ بستنی را برای این فلگ شیپ ال جی دریافت کنند. نسخه firmware این آپدیت نیز V30a می باشد.
این گوشی از دیگر امکانات نوکیا از قبیل Nokia Drive و Nokia Music بهره می برد. لومیا 620 تحت ویندوز 8، با قابلیت های ارتباطی Wi-Fi a/b/g/n، GPS، 2G و شارژ اتوماتیک ایرانسل 3G و پشتیبانی HSDPA برخوردار است.
این گوشی در حال حاضر از LTE بهره نمی برد. لومیا 620 در رنگ های سبز لیمویی، نارنجی، صورتی، زرد، سفید، مشکی و کبود عرضه می شود. قیمت این گوشی 249 دلار تخمین زده می شود و فروش ان نیز شارژ اتوماتیک ایرانسل از ژانویه 2013 در آسیا آغاز خواهد شد.
از شارژ اتوماتیک ایرانسل زمان عرضه و قیمت این گوشی هنوز اطلاعی در دست نیست.
همانطور که می دانید، اچ تی سی J Butterfly اولین اسمارت فون این کمپانی با صفحه نمایش 1080p است. شارژ اتوماتیک ایرانسل Butterfly نیز که برای شبکه های GSM به صورت جهانی طراحی شده است، بسیار شبیه به J Butterfly می باشد.
زد تی ای Nubia Z5 از چیپ ست چهارهسته ای 1.5 گیگاهرتزی Snapdrago S4 Pro APQ8064، صفحه نمایش 5 اینچی 1080p، رم 2 گیگابایتی و دوربین 13 مگاپیکسلی برخوردار شارژ اتوماتیک ایرانسل خواهد بود.
تصاویر منتشر شده از این گوشی، ضخامت 7.6mm و دو شارژ اتوماتیک ایرانسل بلندگو در پشت این گوشی را نشان می دهند.
اچ تی سی Butterfly شارژ اتوماتیک ایرانسل
ترین های دنیای تبلت,انواع تبلت شارژ اتوماتیک ایرانسل جدید
ماکروسافت در ابتدای سال 2013 اعلام کرد قصد دارد جدیدترین تبلت خود را که با نام تجاری "سرفیس" شناخته می شود وارد بازار شارژ اتوماتیک ایرانسل کند. این تبلت که از ویندوز8 استفاده می کند دارای حافظه 64 و 128 گیگابایتی است. این تبلت شاید مقابل آیپد لوکس قیمتی نداشته باشد اما در میان تبلت های داخل بازار گران ترین محسوب می شود. قیمت این تبلت 1100 دلارا است.
به دنبال رقابت به وجود آمده بین سازندگان ناشناخته برای ساخت اسمارت فون هایی با ویژگی های چشمگیر، زد تی ای نیز شارژ اتوماتیک ایرانسل در پی ساخت فلگ شیپ جدید Nubia Z5 است.
نوکیا اخیرا شمار جدیدی از گوشی های خانواده لومیا، بهره مند از ویندوزفون 8 را معرفی کرده است. لومیا 620 بهره مند از آخرین ویرایش پلت فورم موبایل مایکروسافت، امیدوار است که با توجه به طراحی جوان پسند و چیپ ست S4 Snapdragon، کاربران شارژ اتوماتیک ایرانسل را تحت تاثیر قرار دهد.
چندی پیش یک طراح به نام "استوارت هوگ" نسخه دوم آی پد را به یکی از لوکس ترین تبلت های دنیا تبدیل کرد. این تبلت با استفاده از 53 الماس درست شده است و بدنه آن از فسیل دایناسوری به نام "تی رکس" ساخته شده است. جنس عجیب بدنه آن و همچنین الماس های به شارژ اتوماتیک ایرانسل کار رفته در این تبلت قیمت آن را تا 8 میلیون دلار افزایش داده است. این تبلت به نوعی گران ترین تبلت در بخش وسایل لوکس است."باشگاه خبرنگاران"
اچ تی سی Butterfly از صفحه نمایش 5.0 اینچی سوپر LCD 3 به همراه Gorilla Glass 2 شارژ اتوماتیک ایرانسل با وضوح 1920 x 1080، چیپ ست Qualcomm Snapdragon S4 Pro APQ8064 SoC به همراه CPU چهارهسته ای 1.5 گیگاهرتزی Krait و GPU آدرنو 320، رم 2 گیگابایتی، حافظه داخلی 16 گیگابایتی (به همراه ورودی کارت میکرو SD)، دوربین 8 مگاپیکسلی با قابلیت ضبط ویدئوی 1080p در پشت گوشی، دوربین 2.1 مگاپیکسلی در جلوی گوشی، Wi-Fi 802.11 a/b/g/n، بلوتوث 4.0، A-GPS + GLONASS، NFC، باطری 2,020mAh و آندروید 4.1 لوبیای ژله ای برخوردار است.
نوکیا لومیا 620، تحت شارژ اتوماتیک ایرانسل ویندوزفون 8
** گران ترین شارژ اتوماتیک ایرانسل تبلت دنیا
ال جی اخیرا نسخه کره جنوبی این گوشی را آپدیت کرده است و اکنون زمان ارایه این آپدیت برای کاربران اروپایی می باشد. به نظر می رسد که آپدیت ساندویچ بستنی، شارژ اتوماتیک ایرانسل آخرین آپدیت موجود برای اولین اسمارت فون دوهسته ای است و ارایه آپدیت جیلی بین برای این اسمارت فون بسیار غیرمحتمل می نماید.
لومیا 620، از صفحه نمایش 3.8 شارژ اتوماتیک ایرانسل اینچی ال سی ClearBlack با وضوح WVGA، CPU دوهسته ای Krait با سرعت 1 گیگاهرتز، GPU آدرنو 305 و رم 512 مگابایتی برخوردار است. حافظه داخلی این گوشی 8 گیگابایت است و قابلیت گسترش با استفاده از کارت میکرو اس دی را داراست.
اچ تی سی از گوشی Butterfly (نمونه GSM گوشی J Butterfly) رسما رونمایی کرد. این اسمارت فون شارژ اتوماتیک ایرانسل که قبلا با عنوان Deluxe DLX اعلان شده بود، اکنون قرار است فلگ شیپ جدید اچ تی سی باشد.
می توانید این آپدیت را از ابزار آپدیت ال جی دریافت کنید. اینطور به نظر می رسد که نسخه های اپتیموس 2X تحت واسطه همچنان باید برای دریافت این آپدیت منتظر بمانند. شارژ اتوماتیک ایرانسل
سونی به شارژ اتوماتیک ایرانسل تازگی تبلت جدید خودش را رونمایی کرده است. این تبلت با صفحه نمایش 10 اینچی عرضه خواهد شد و نام آن "اکسپریا زد" است. این تبلت از نظر سخت افزاری آنچنان قوی نیست و یک پردازنده 1.5 گیگاهرتزی دارد ولی وزن آن تنها 490 گرم است و ضخامتش نیز تنها 6.9 میلی متراست. سونی گفته است که این تبلت می تواند به خاطر وزن و ضخامتش فروش خوبی داشته باشد."باشگاه خبرنگاران"
** لوکس ترین تبلت شارژ اتوماتیک ایرانسل دنیا

م بازدید : 11 پنجشنبه 22 فروردین 1392 نظرات (0)

دریافت مستقیم شارژ ایرانسل

 

 

 

حالا سامسونگ با یک مدل گوشی خاص درست مانند اپل، به معیاری درست از فرآیند تولید، اجزا و قطعات رایج و تجربه ای مشابه از کار با گوشی های گلکسی در میان کاربرانش دست پیدا کرده است. یک سال بعد یعنی در سال 2011 سامسونگ بر نوکیا غلبه کرد تا به بزرگترین شرکت فروشنده شارژ مستقیم ایرانسل موبایلهای هوشمند در سرتاسر جهان تبدیل شود. به این ترتیب سامسونگ با سرعت زیادی در حال افزایش سهم خود در بازار جهانی موبایلهای هوشمند بود تا پادشاه جدید این بازار باشد. در همین سال بود که سامسونگ گوشی پرچمدار بعدی اش یعنی گلکسی اس 2 را معرفی و عرضه کرد و یک رکورد جدید از خودش به جا گذاشت؛ فروش یک میلیون دستگاه در 70 روز اول از زمان عرضه این گوشی.
مبتنی بر شارژ مستقیم ایرانسل اندورید ۴٫۲٫۲ با رابط کاربری TouchWiz
صفحه نمایش شارژ مستقیم ایرانسل ۵ اینچ با ۱۶ میلیون رنگ از نوع AMOLED با رزولوشن ۱۰۸۰p
دوربین ۱۳ مگاپیکسلی با فلش LED با قابلیت فیلم برداری ۱۰۸۰p و ۳۰ شارژ مستقیم ایرانسل فریم در ثانیه و صدای استریو
در اینجا یک موضوع جدی وجود دارد. داخل گوشیهای گلکسی اس، گلکسی اس 2 و حالا گلکسی اس 3 قطعات سخت افزاری مختلفی وجود دارد که به صورت مستقیم توسط خود سامسونگ تولید و ساخته شده اند. این شرکت تراشه، نمایشگرهای Super AMOLED و فلش مموریها برای حافظه داخلی این گوشیها را خودش تولید می کند. اپل روند تولید سخت افزار گوشیهای آی فون را خودش کنترل می کند، اما نه به صورت مستقیم. این شرکت تراشه های ویژه دستگاههای مبتنی بر iOS را خودش طراحی می کند، اما یک تولیدکننده دیگر آنها را می سازد و اپل میلیاردها دلار برای کارخانه های تولید قطعات هزینه می کند تا در نهایت عمده روند شارژ مستقیم ایرانسل تولید و ساخت را در اختیار داشته و گوشی هایش را با قیمت مناسبی روانه بازار کند.
پورت شارژ مستقیم ایرانسل miniUSB
دو گیگابایت شارژ مستقیم ایرانسل رم
دوربین ۲ مگاپیکسلی در جلوی گوشی با شارژ مستقیم ایرانسل قابلیت فیلم برداری ۱۰۸۰p
گوشی هاس اندرویدی سامسونگ با نام گلگسی عرضه می شوند و پرچم دار های سونی گلگسی اس ها هستند که اکنون می خواهیم گلگسی اس۴ را بررسی کنیم. سامسونگ همیشه بازار اندروید را در دست داشته و هنوز هم با عرضه گوشی های متنوع بازار گوشی های مبتنی بر اندروید را در دست دارد اما این گوشی نه تنها برای جنگ با گوشی های پر ادعای اندرویدی آمده بلکه می خواهد با ایفون نیز مبارزه کند هر چند بعد از بررسی این گوشی شاید به این نکته پی ببریم که شارژ مستقیم ایرانسل این گوشی در بین گوشی های اندرویدی نیز برترین نیست!
اول شارژ مستقیم ایرانسل از همه سراغ عکس های رسمی این گوشی می رویم:
پشتیبانی از Wi-Fi و پشتیبانی از GPS شارژ مستقیم ایرانسل
دو نوع پردازنده به انتخاب شما: نوع اول: چیپ شارژ مستقیم ایرانسل Snapdragon 600 با پردازنده ی چهار هسته ای Krait 300 با سرعت ۱٫۹GHz و پردازنده ی گرافیکی Aderno 320 نوع دوم: چیپ Exynos 5410 با دو پردازنده ی چهار هسته ای به نام های Cortex-A15 و Cortex-A7 و پردازنده ی گرافیکی PowerVR SGX 544MP3
همین موارد باعث شده است تا وابستگی سامسونگ به پیگیری و تقلید استراتژی اپل برای شارژ مستقیم ایرانسل حضور در بازار موبایل های هوشمند هر روز بیشتر و بیشتر شود.
بالاخره در روز ۱۴ام مارس این شارژ مستقیم ایرانسل گوشی به طور رسمی معرفی شد و همه شاهد کهکشان چهارم شرکت سامسونگ بودند. در ادمه به بررسی تخصصی این گوشی خواهیم پرداخت که مطمئنم خیلی ها دوست دارند در مورد این گوشی بیشتر بدانند چراکه انگار دوست دارند در زمان ورود این گوشی به ایران ، ان را خریداری بکنند. پس با ما باشید در بررسی تخصصی این گوشی!
گلگسی چهارم ماه پیش معرفی شد و همه ی نظاره گر نسخه شارژ مستقیم ایرانسل ی جدید گلگسی اس بودند. گلگسی سوم در سال قبل بهترین گوشی اندرویدی انتخاب شدند و همه از گلگسی چهارم انتظار های زیادی داشتند. شرکت سامسونگ نیز به خوبی می دانست که اگر یک گوشی فوق العاده بسازد و بتواند موفقیت گلگسی سوم را تکرار کند ، می تواند در سال ۲۰۱۳ نیز بهترین باشد و سود زیادی نیز ببرد بنابراین تمام قوتش را بر روی این گوشی گذاشت. خود شرکت نیز از قبل قول های زیادی در مورد این گوشی به کاربران داد تا طرفدارانش را به صبر کردن وا دارد و انها را از دست ندهد چراکه قبل از معرفی این گوشی ، بسیار گوشی های بسیار قوی تر از گلگسی قبلی وارد بازار شده بود.
اکنون برای شما مشخصات این گوشی را دانه دانه می گویم و شارژ مستقیم ایرانسل همینطور چند نکته ی منفی این گوشی و امکاناتی که ندارد.
پشتیبانی از اینترنت GSM/GPRS/EDGE و اینترنت ۳G و اینترنت نسل شارژ مستقیم ایرانسل چهارم LTE
حافظه ی داخلی به انتخاب شما شارژ مستقیم ایرانسل ۱۶/۳۲/۶۴ گیگابایت
امکانات شارژ مستقیم ایرانسل و مشخصات این گوشی:
این استراتژی اپل هر چند هزینه نسبتا زیادی را به این شرکت تحمیل می کند اما باعث می شود تا اپل بتواند موبایل هوشمندش را به صورت همزمان و در شارژ مستقیم ایرانسل کمترین زمان ممکن در کشورهای مختلف عرضه کند. این در حالی است که وقتی سامسونگ گوشی گلکسی اس 3 خودش را در ماه مه امسال معرفی کرد، اعلام کرد که فروش این گوشی ابتدا در اروپا و سپس در 145 کشور دیگر به زودی عرضه می شود. اما در کمتر از دو هفته بعد پنج شرکت ارائه دهنده خدمات مخابراتی آمریکا این گوشی را به صورت گسترده ای عرضه کردند. این اتفاق از نظر کارشناسان می تواند استراتژی عرضه و فروش سامسونگ را تهدید کند.
پشتیبانی از شارژ مستقیم ایرانسل کارت های

م بازدید : 11 چهارشنبه 21 فروردین 1392 نظرات (0)

دریافت مستقیم شارژ ایرانسل

 

 

 اشاره انگشت بر روی این عکس، اپلیکیشن‌ها و پیغام‌ها را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. هر کاربر می‌تواند با توجه به نیازها و علایق خود، لایه‌ای از اپلیکیشن‌ها را تهیه کند تا هنگام اشاره به تصویر یادشده، اپلیکیشن‌های موردنظر او نمایش خرید شارژ ایرانسل داده شوند.
در صفحه اصلی اندروید فیس‌بوک‌محور، برخلاف صفحه‌های اصلی تا کنونی، خبری از اپلیکیشن‌ها خرید شارژ ایرانسل و ویجت‌ها نیست و کاربر مستقیما محتوای فیس‌بوکی را می‌بیند.
در حالی که این نرم‌افزار با iOS و آندروید سازگار است، قابلیت پشتیبانی خرید شارژ ایرانسل توسط سیستم عامل ویندوز فون هشت را ندارد.
نرم‌افزار فوتو‌شاپ خرید شارژ ایرانسل سرانجام برای گوشی‌های هوشمند مبتنی بر آندروید و آی‌فون اپل ارایه شد.
بر اساس این گزارش، نرم‌افزار Photoshop Touch خرید شارژ ایرانسل با آی‌فون 4S، پنجمین نسل iPod touch و iOS 5 همچنین آندروید 4.0 Ice Cream Sandwich سازگار است.
3-دستگاه های خرید شارژ ایرانسل موقعیت یاب
40 سال از اختراع تلفن های قابل حمل می گذرد و این خرید شارژ ایرانسل دستگاه الکترونیکی تاکنون وسایل زیادی را از رده خارج کرده است.
براین اساس این نرم‌افزار امکان ویرایش عکس‌هایی را که با دوربین 12 مگاپیکسلی گرفته شده را خرید شارژ ایرانسل دارد.
2-ساعت های هشدار دهنده خرید شارژ ایرانسل
6-رادیو خرید شارژ ایرانسل های ترانزیستوری
به گزارش موبنا، بیش از چهار دهه از اختراع اولین تلفن قابل حمل می گذرد و خرید شارژ ایرانسل این وسیله تا کنون توانسته بسیاری از لوازم و تکنولوژی ها را با خود همراه کرده و شکل قدیمی آن ها را از زندگی های امروزی حذف کند.در این گزارش 10 وسیله ای که توسط تلفن های همراه از بین رفته اند را معرفی می کنیم.
این نرم‌افزار روی فروشگاه App Store اپل و Google Play با قیمت حدود 4 خرید شارژ ایرانسل دلار در دسترس کاربران وجود دارد.
تلفن های همراه جدید با پشتیبانی از انواع فرمت های صوتی و تصویری کاربران بسیاری را خرید شارژ ایرانسل جذب کرده اند و این قابلیت یکی از علل پر طرفدار بودن این وسیله به شمار می رود.
4- خرید شارژ ایرانسل ساعت مچی
با استفاده از زنگ هشدار تلفن های همراه،کمتر کسی از ساعت های زنگدار برای بیدار شدن و یادآوری کارها استفاده خرید شارژ ایرانسل می کند
این خرید شارژ ایرانسل نرم‌افزار پیشتر برای تبلت‌ها ارایه شده و امکان استفاده از ابزارها، فیلترها، رنگ‌ها، افکت‌ها و استفاده برای متن‌های گرافیکی را دارد.
7-پخش خرید شارژ ایرانسل کننده های موسیقی
استفاده از دوربین های قوی روی تلفن های خرید شارژ ایرانسل همراه باعث شده تا دوربین های عکاسی غیر حرفه ای به یک وسیله ی بدون کاربرد تبدیل شوند.البته دوربین به کار رفته در تلفن های همراه هنوز جای دوربین های حرفه ای را نگرفته اند.
به گزارش اخبار خارجی خرید شارژ ایرانسل موبنا، شرکت ادوب اعلام کرده که نرم‌افزار Photoshop Touch را برای آی‌فون، آی‌پاد تاچ و گوشی‌های آندرویدی ارایه کرده است.
با نصب سنسور موقعیت یاب روی تلفن های همراه،دستگاه های معمولی موقعیت یاب محبوبیت قبل خود را از دست داده و با موبایل ها جایگزین خرید شارژ ایرانسل شدند.
8-ضبط کننده های خرید شارژ ایرانسل صوت
تمام خرید شارژ ایرانسل کارها در سیستم عامل فیس‌بوک‌محور با اشاره به صفحه نمایش یا کشیدن انگشت روی آن انجام می‌شود. همه فعالیت‌ها هم نسبت به فیس‌بوک در جایگاه دوم قرار دارند؛ اگر کاربر در حال خواندن خبر باشد و پیغامی از دوست فیس‌بوکی خود دریافت کند، تصویر کوچک دوست یا دوستان در کنار صفحه نمایش داده می‌شود. با اشاره به تصویر آنها می‌توان شروع به گفت‌وگو کرد، برای آنها پیغام نوشت یا با کشیدن انگشت به حضورشان روی صفحه نخست پایان داد.
با اختراع تلفن همراه،و ساخت نرم افزارهای یادداشت الکترونیکی دفترچه های یادداشت تا حد زیادی خرید شارژ ایرانسل از بین رفته اند و کمتر کسی از این وسیله استفاده می کند.
1-دفتر ثبت یادداشت خرید شارژ ایرانسل ها
5-تلفن خرید شارژ ایرانسل های معمولی
تلفن های معمولی نیز تحت تاثیر خرید شارژ ایرانسل تلفن های همراه قرار گرفته و درصد بالایی از کارایی خود را از دست داده اند.
9-دوربین خرید شارژ ایرانسل ها
اپلیکیشن "خانه" را که از 12 آوریل به صورت رسمی در فروشگاه‌های آنلاین اندروید قابل دانلود است، در حال حاضر تنها بر روی چند مدل محدود می‌توان نصب کرد. به گفته دست‌اندرکاران فیس‌بوک، این برنامه هر ماه به روز می‌شود خرید شارژ ایرانسل و علاوه بر دریافت ویژگی‌های جدید برای نصب روی دستگاه‌های دیگر هم مناسب‌سازی می‌شود.
یکی از مهمترین لوازمی که کاربرد اصلی خود خرید شارژ ایرانسل را با اختراع تلفن همراه از دست داده ساعت های مچی می باشند که بیشتر به عنوان یک وسیله زینتی استفاده می شوند.
امروزه تلفن خرید شارژ ایرانسل های همراه با دارا بودن گیرنده امواج رادیویی توانسته اند کاربران رادیو های بزرگ را نیز تحت تاثیر خود قرار داده و باعث کم رنگ شدن تعداد کاربران رادیو های معمولی شوند.
دستگاه های رکوردر و ضبط کننده صدا هم از جمله لوازمی هستند که جای خود خرید شارژ ایرانسل را به تلفن های همراه داده اند.

م بازدید : 15 چهارشنبه 21 فروردین 1392 نظرات (0)

دریافت مستقیم شارژ ایرانسل

 

 

نیکلاس کار – نویسنده مقالات و کتابهایی مانند ‘آنچه اینترنت به سر مغزهای ما می‌آورد – معتقد است که اکنون با وجود اینترنت و ماشین‌های جست‌وجوگر آن‌لاین، ما در حال انتقال دانسته‌هایمان به شبکه‌ایم؛ یعنی در حقیقت در حال انتقال حافظه‌مان به شبکه، گوگل و ویکی‌پدیا برای ما حکم هارد اکسترنال را پیدا شارژ اتوماتیک ایرانسل کرده‌اند.
“جهان یک انسان صاحب بینش را از دست داده است. و شاید هیچ تعریفی بالاتر از این نباشد که بخش بزرگی از جهان از طریق دستگاهی که او اختراع کرد شارژ اتوماتیک ایرانسل از درگذشت او آگاه شد.”
سامسونگ اعلام کرده است که این نسخه Mini گزینه مناسبی برای افرادی است که در جستجوی تلفن های کارآمدتر هستند. شارژ اتوماتیک ایرانسل
باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا در بیانیه شارژ اتوماتیک ایرانسل ای ضمن ابراز اندوه از مرگ استیو جابز نوشت: “استیو یکی از بزرگترین نوآوران آمریکا بود – آنقدر شجاعت داشت که طور دیگری بیاندیشد، آنقدر جسارت داشت که بداند می تواند جهان را تغییر دهد، و آنقدر استعداد داشت که آن را عملی کند.”
استیو جابز در اواخر ماه ژوئن سال شارژ اتوماتیک ایرانسل ۲۰۰۹ پس از یک مرخصی درمانی شش ماهه فعالیت های کاری خود را مجددا آغاز کرده بود.
پزشکان در سال ۲۰۰۴ تشخیص دادند که آقای شارژ اتوماتیک ایرانسل جابز به سرطان لوزالمعده مبتلاست.
اما دسته‌ای دیگر از محققان معتقدند، انسان همیشه آموخته است که خود را با پیشرفت‌ها و امکانات جدید تطبیق دهد. انتقال دانسته‌ها به جایی خارج از مغز همیشه صورت گرفته شارژ اتوماتیک ایرانسل است. کتاب‌ها و کتابخانه‌ها اولین یادگاری‌های این انتقال‌اند. مگر نه این که “نوشتن برای فراموش کردن است.”
کارشناسانی معتقدند که فراموشی از معایب حافظه‌ی صد در صدی عصر دیجیتال است. اما حافظه شارژ اتوماتیک ایرانسل صد درصدی گوگل با حافظه‌ی بشر چه می‌کند؟
تیم کوک، یکی از مدیران ارشد شارژ اتوماتیک ایرانسل اپل، پس از آقای جابز مدیرعامل جدید اپل شده است.
به گزارش پایگاه خبری موبایل اسکای ، بهای پایین گوشی های ارزان قیمت و استحکام آنها در مقابل ضربه شارژ اتوماتیک ایرانسل از عواملی است که باعث شده تا بیشتر مشتریان به خرید این کالای ارتباطی بپردازند.
بیل گیتس بنیانگذار مایکروسافت از رقبای بزرگ اپل نوشت: “جهان به ندرت شاهد کسی با این همه تاثیر است. تاثیر کارهای او تا نسل ها احساس خواهد شد. برای کسانی که مثل که با او کار کرده اند، این افتخاری فوق العاده بوده شارژ اتوماتیک ایرانسل است.”
از گوشی های پرفروش زیر ۱۰۰ هزار تومانی می توان به مدل‌های ۲۳۳۰ ، ۱۲۸۰ , X1 نوکیا، GU230 ، GU200 و KP105 ال‌جی، C3035 ، E2121سامسونگ و ۲۶۹۰ جی ال ایکس شارژ اتوماتیک ایرانسل اشاره کرد.
واکنش ها شارژ اتوماتیک ایرانسل
این گوشی‌ها که از امکانات ساده‌ای بهره شارژ اتوماتیک ایرانسل می‌برند، فاقد امکانات پیشرفته‌ای نظیر دوربین عکاسی و حافظه بالا هستند و تنها به دلیل ارزان بودن و قیمت زیر ۱۰۰ هزار تومان مورد استقبال بیشتر مشتریان قرار گرفته‌اند.
به نقل از بازار خبر؛ تلفن هوشمند Galaxy S III Mini در مقایسه با نسخه قبلی Galaxy S III کوچک تر و سبک تر است. این تلفن هوشمند دارای صفحه شارژ اتوماتیک ایرانسل لمسی چهار اینچی در مقایسه با صفحه ۴٫۸ اینچی در نسخه قبلی است.
“داوود تزی” افزود: قیمت پایین این نوع گوشی ها و همچنین استحکام و مقاومت اینگونه از گوشی‌ها از جمله فاکتورهای فروش این گوشی شارژ اتوماتیک ایرانسل ها در بازار به شمار می آید.
صفحه نمایش آن دارای وضوح ۸۰۰×۴۰۰ پیکسل است. هسته دوبل ۱٫۵GHz ورژن S III به شارژ اتوماتیک ایرانسل ۱GHz کاهش یافته و دارای دوربین ۵ مگاپیکسلی است.
وی گفت: عرضه گسترده شارژ اتوماتیک ایرانسل سیمکارت‌های اعتباری با بهای زیر ۱۵ هزار تومان در سطح کشور باعث شده خرید گوشی های ارزان قیمت توسط مشتریان به طور چشمگیری افزایش یابد.
یک محقق آمریکایی می‌گوید، مغز ما یاد می‌گیرد که به شارژ اتوماتیک ایرانسل خاطر نسپارد و این که نباید همه چیز را بدانیم، بلکه به جای به خاطر سپردن اطلاعات، می‌دانیم که کجا می‌توان آن‌ها را یافت. ذهن ما اینترنت را به عنوان حافظه‌ای خارجی می‌شناسد؛ نتیجه‌ای که تفسیرهای گوناگونی را به دنبال داشته است.
گوشی ارزان شارژ اتوماتیک ایرانسل
یکی از کارشناسان بازار تلفن همراه در این باره می گوید: کاهش قدرت خرید مردم باعث شده تا بیشتر به سمت گوشی های شارژ اتوماتیک ایرانسل زیر ۱۰۰ هزار تومان روی آورند.
قیمت پایین گوشی‌های ارزان قیمت نسبت به سایر گوشی‌های موجود در بازار شارژ اتوماتیک ایرانسل باعث شده تا فروش این گوشی ها بالا باشد.
آقای اوباما با لورن همسر آقای جابز و خانواده او شارژ اتوماتیک ایرانسل ابراز همدردی کرد.
مارک اندرسون سرمایه گذار نوشت: “استیو بهترینِ بهترین ها بود. مثل موتزارت و پیکاسو، شاید هرگز مثل او زاده شارژ اتوماتیک ایرانسل نشود.”
آرنولد شوارتزنگر هنرپیشه و فرماندار سابق کالیفرنیا نوشت: “استیو هر روز زندگی اش رویای کالیفرنیا را زندگی کرد و جهان را تغییر داد و به همه ما شارژ اتوماتیک ایرانسل الهام بخشید.”
او نوشت: “او با ساختن یکی از موفق ترین شرکت های جهان از پارکینگ خانه اش، روحیه خلاق آمریکایی را به نمایش گذاشت. او با شخصی کردن کامپیوترها و قرار دادن اینترنت در جیب ما، انقلاب اطلاعات را نه تنها قابل دسترسی بلکه شهودی و لذت بخش کرد…. استیو دوست داشت بگوید هر روز را طوری زندگی می کند که انگار آخرین روز زندگی اش است. به همین خاطر، او زندگی را دگرگون کرد، بعضی صنایع را از نو تعریف کرد، و به یکی از نادرترین دستاوردها در تاریخ بشر دست یافت: او شیوه دیدن جهان برای هر یک شارژ اتوماتیک ایرانسل از ما را عوض کرد.”
کمپانی شارژ اتوماتیک ایرانسل سامسونگ از نسخه فشرده تلفن هوشمند خود با صفحه لمسی همانند آیفون ۵ رونمایی کرد.
این تلفن هوشمند جدید مجهز به آخرین ورژن سیستم عامل شارژ اتوماتیک ایرانسل آندروئید ۴٫

م بازدید : 7 سه شنبه 20 فروردین 1392 نظرات (0)

دریافت مستقیم شارژ ایرانسل

 

 

 برای به دست آوردن خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل اطلاعات گوشی حتی بدون دانستن رمز آن را در فریزر قرار دهید!
درباره آیفون ارزان‌قیمت‌ هیچ اطلاعات جزئی‌تری در خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل دست نیست، اما می‌توان حدس زد که این محصول همان فلسفه آیپد مینی را با همان اهداف و همان کیفیت ساخت اپل دنبال خواهد کرد.
سی گیت با معرفی اولین هارد درایو دنیا با پلاترهای یک ترابایتی، توانسته گام بزرگی را در بالا بردن حجم دیسک های ذخیره سازی اطلاعات و کاهش حجم آنها بردارد. HDD که امروز توسط این شرکت رونمایی شد، خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل جمعا دارای ۴ پلاتر است که تولید یک درایو با حجم ۴ ترابایت، اما در حجم و اندازه درایو های فعلی را ممکن ساخته است. با مجله فناوری همراه باشید.
شایعات حاکی از آنند که خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل آیفون 5S و آیپدهای بعدی اپل تا چند ماه دیگر معرفی می‌گردند. بدنه آیفون بعدی تغییر نخواهد کرد و آیپد مینی جدید مجهز به نمایشگر رتینا نخواهد بود.
زومیت: احتمالا در ماه آگوست آیفون 5S ارائه خواهد گردید. پرچمدار بعدی اپل در کنار یک آیفون ارزان‌قیمت که بازار گوشی‌های اندرویدی رده‌پایین را هدف گرفته، معرفی خواهد گردید. همچنین منابعی حکایت از آن دارند که خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل آیپد مینی جدید و آیپد 5 نیز تا چند ماه دیگر معرفی خواهند گردید و شاید آیپد مینی بعدی باز هم مجهز به نمایشگر رتینا نباشد.
هر هارد خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل دیسک معمولا از تعدادی صفحه مدور مغناطیسی تشکیل شده که اطلاعات بر روی آنها ذخیره شده و توسط هدهای دستگاه خوانده می شوند. به هر یک از این صفحات دایره ای شکل، پلاتر می گویند. در هاردهای امروزی معمولا از ۴ پلاتر استفاده می شود.
iMore گزارش داده که آیفون 5S از لحاظ اندازه و جنس بدنه تغییری نخواهد کرد و فقط خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل دوربین، حافظه و پردازنده آن بروز خواهند شد.
درصورتی که گزارشات این مجله ژاپنی حقیقت داشته باشد، اپل در نظر دارد مراسم معرفی آی فن جدید را در نزدیکی تاریخ ششمین سالگرد معرفی نخستین آی فن برگزار کند. از سوی دیگر گمانه زنی های دیگر حاکی از آن است که این شرکت بزرگ فناوری همان روز معرفی نخستین آی فن را برای معرفی آی فن جدید در نظر گرفته است اما این مسئله بعید به نظر می رسد چرا که این روز ۲۹ ژوئن شنبه بوده خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل و یک روز تعطیل به شمار می رود. تحلیلگران هنوز اطمینان ندارند که آیا اپل همراه آی فن جدید نسخه iOS 7 را نیز رونمایی می کند یا خیر. اخیراً اپل نسبت به به روز سازی iOS بسیار ساکت بوده است.
انتظار می رود که این دستگاه تلفن هوشمند در ماه آگوست رونمایی شود، چرا که نسخه جدید آی فن باید زمانی برای درخشش در اختیار داشته باشد. گفته می شود که این تلفن در تلاش برای ارتقای خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل فروش، بازارهایی چون هندوستان و چین را هدف می گیرد. فروش آی فن ۵ چین به تدریج کاهش می یابد و علت اصلی آن به قیمت این دستگاه باز می گردد و حتی قیمت آی فن جدید در هنگ کنگ از چین هم بیشتر است. اما ارائه یک مدل آی فن با قیمت ارزان می تواند به سهم اپل از بازار در کشورهای درحال توسعه هم کمک کند.
درایو های ۴ ترابایتی تا کنون یا از تعداد پلاتر بالاتری بهره خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل می بردند یا اینکه در یک بسته بندی هارد اکسترنال از دو درایو ۲ ترابایتی استفاده می شد.
همین منبع خبری افزوده که آیپدهای جدید در ماه آوریل خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل معرفی خواهند شد و اگر اپل بخواهد که قیمت آیپد مینی را پایین نگه دارد، نباید انتظار صفحه‌نمایش رتینا بر روی این ابزار را داشته باشیم. به علاوه نمایشگر رتینا نیاز به باتری قوی‌تر و پردازنده قدرتمندتر دارد تا بتوانند رزولوشن بالای آن را پشتیبانی کنند.
برای به دست آوردن اطلاعات گوشی حتی بدون دانستن رمز آن را در فریزر خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل قرار دهید!
به نظر می رسد که اپل تصمیم دارد از فضایی که فاقد هیجان کافی است سود ببرد، چرا که برخلاف ادعای سامسونگ گلکسی S4 که اخیرا معرفی شده تنها نسخه به روز شده گلکسی S3 است و نمی توان آن را یک محصول کاملا جدید دانست. آی فن ۳GS، آی فن ۴S ، آی فن احتمالی ۵S و آی فن ارزان قیمت درنهایت اپل را در جایگاهی قرار خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل می دهد که تلفنهای هوشمندی با تنوع قیمت دارد.
این هارد درایو ۴ ترابایتی با سرعت انتقال اطلاعات ۱۴۵ مگابیت بر ثانیه رونمایی شده و به دلیل کاهش تعداد پلاترها نسبت خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل به درایو های ۴ ترابایتی فعلی، میزان مصرف انرژی آن ۳۵ درصد کاهش یافته است. همچنین میزان کارایی این درایو هم افزایش چشمگیری را نسبت به رقبای فعلی نشان می دهد. این درایو در دو مدل اینترنال و اکسترنال با قیمت ۱۹۰ دلار و ۲۱۲ دلار از امروز به بازار عرضه می شود.
به تازگی پژوهشگران مسائل خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل امنیتی متوجه شده‌اند که اگر یک گوشی اندرویدی (گلکسی نکسوس سامسونگ در تحقیق آنها) را در یک فریزر به مدت یک ساعت در دمای منفی ۱۰ درجه قرار بدهند، می‌توانند با ترفندها و طی مراحلی اطلاعاتی مثل فهرست تماس، عکس‌ها یا سابقه وب‌گردی صاحب گوشی را استخراج کنند.
البته این موضوع تنها دستاورد سال جاری سی گیت نیست. این شرکت ماه گذشته هم برای اولین بار میزان فروش هارد دیسک تمام دوران های خود را اعلام کرد، که بالغ بر ۲ میلیارد عدد هارد دیسک در تمام دنیا بود. نکته جالب اینجا است که یک میلیارد عدد اول طی ۳۰ سال فروخته شده اند و یک میلیارد خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل عدد دوم تنها ظرف ۴ سال فروش رفته اند. که این نشان از رویکرد و تقاضای شدید بازار برای فضای ذخیره سازی است.

تعداد صفحات : 30

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 291
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 55
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 127
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 127
  • بازدید ماه : 175
  • بازدید سال : 178
  • بازدید کلی : 12,466