loading...
خرید شارژ ایرانسل
م بازدید : 8 شنبه 06 مهر 1392 نظرات (0)

 

 

 

 همانطور که می دانید چند وقت پیش بازی معروف Grand Theft Auto V روانه بازار شد و برای هر دو کنسول ایکس باکس و پلی استیشن ۳ عرضه شد و در سه روز ۱ میلیارد نسخه فروخت که رکورد بزرگی محسوب می شود. اکنون شارژ مستقیم ایرانسل کاربران گزارش کرده اند در بازی یک مشکل کوچک وجود دارد.
سخت افزار این نسخه نیز بسیار قوی تر شده و چیپ Snapdragon 800 بر روی ان قرار دارد و پردازنده ی قدرتمند چهار هسته ای Krait 400 بر روی ان قرار داده شده است. پردازنده ی گرافیکی قدرتمند Adreno 330 نیز در انجام بازی های به شما سرعتی زیاد به ارمغان می آورد. یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی نیز در پشت این فبلت قرار دارد اما هنوز اسکرین شاتی از کیفیت عکس این دوربین عرضه شارژ مستقیم ایرانسل نشده است. همچنین ال جی یک کاور هوشمند مخصوص این فبلت عرضه کرده است که قابلیت های مخصوص خودش را دارد. نظر شما در مورد این فبلت مربع چیست؟
بلت Vu شرکت ال جی بسیار شناخته شده است! نه بخاطر فروش بسیار چراکه فروش خوبی ندارد و تنها بخاطر ظاهر عجیبش معروف است چراکه همه ی صفحه نمایش های شارژ مستقیم ایرانسل امروزی در نسبت تصویر ۱۶:۹ ساخته می شوند اما این فبلت ال جی در نسبت تصویر ۴:۳ درست می شود و در واقع صفحه نمایش مربع دارد. اکنون این شرکت نسخه ی سوم ان را معرفی کرده است.
در بخش S Note بهبودهایی را دیدیم، یکی از این بهبودها این است که شما می توانید بدون باز کردن یک دفترچه نوت و تنها با کشیدن آن به سمت پایین محتوای آن دفترچه نوت را مشاهده کنید، همچنین در زمینه استفاده از نمودارها پیشرفت‌های خوبی را مشاهده کردیم، به طور مثال اگر بخواهید به یک نمودار دایره‌ای یک قسمت اضافه کنید تنها کاری که لازم است انجام دهید این است که بر روی قسمتی از نمودار که مد نظر شما است خطی بکشید و همچنین با نوشتن اعداد شارژ مستقیم ایرانسل جدید مشاهده کنید که نمودار بر اساس آن داده به روز شده است. و اگر نمودار به صورت ستونی است شما تنها با کشیدن یک ستون بر روی صفحه خود آن ستون را به ستون‌های نمودار اضافه کنید.
اپل مشخص نکرده است که کدام یک ایفون ها در این ۹ میلیون دستگاه شارژ مستقیم ایرانسل چقدر سهم دارد اما این رقم در مقایسه با ایفون قبلی که در هفته ی اول تنها ۵ میلیون فروش داشت ، بالاست و سود خوبی برای شرکت اپل عرضه کرده است. همچنین سیستم عامل جدید اپل یعنی iOS 7 اکنون بر روی ۲۰۰ میلیون دستگاه کار می کند و رکورد سریعترین اپدیت را در تاریخ از ان خود کرده است. لازم به ذکر است که سیستم عامل جدید اپل دو روز قبل از ورود ایفون های جدید به بازار ، عرضه شد.
نام فبلت LG Vu 3 می باشد و این نسخه ی نسبت به نسخه های قبلی این فبلت گوشه های تیزی ندارد و ظاهر فبلت G pro را به ارث برده است. صفحه نمایش ۵٫۲ اینچی این فبلت از نوع IPS LCD می باشد و رزولوشن ۹۶۰*۱۲۸۰ دارد و تراکم پیکسلی ۳۰۷ppi دارد و به عقیده ی شرکت ال جی صفحه نمایش مربع برای وب گردی و خواندن متن ها بسیار مناسب تر از صفحه نمایش های عریض است. این نسخه هم همراه با یک قلم مخصوص عرضه خواهد شد که کار با فبلت را راحت می شارژ مستقیم ایرانسل کند.
پل بار دیگر به خودش فخر می ورزد که مثل همیشه توانست رکورد زنی بکند. با معرفی نسل های جدید ایفون ، شرکت اپل در همین اولین هفته توانست ۹ میلیون دستگاه از ایفون ۵S و ۵C بفروشد. شرکت اپل با انتشار این خبر صدای شارژ مستقیم ایرانسل دیگر شرکت سازنده ی گوشی هوشمند را بسته است و انها را وارد شوک کرده است.
قسمت Multi Window گوشی نیز دچار تحولات خوبی شده است، اول اینکه در اینجا شما به جای محدودیت در باز کردن دو پنجره همزمان می‌توانید چندین پنجره شارژ مستقیم ایرانسل باز داشته باشید مانند شکلی که در زیر مشاهده می کنید.
امروزه گوشی‌های هوشمند همه کاری انجام می‌دهند، فیلم پخش می‌کنند، موزیک پخش می‌کنند، کارهای بانکی شما را انجام می‌دهند،آپدیت‌های صفحات اجتماعی شما را نشان می‌دهند و هزاران کار دیگر که شاید امروزه قابلیت تماس گرفتن آن‌ها جزو کمترین کارهایی باشد شارژ مستقیم ایرانسل که انجام می‌دهند. اما برای انجام تمام این کارها یک مورد خیلی مهم باید در این گوشی‌ها قوی باشد و آن باتری است. با این همه کار انرژی زیادی توسط گوشی مصرف خواهد شد و شارژ باتری زودتر از حالت معمول به اتمام می‌رسد.
کاربران گزارش کرده اند که در رابطه با ماشین ها در هنگام اپگرید ماشین شارژ مستقیم ایرانسل ها در گاراژ ها ، یک باگ وجود دارد. این گزارش ها به سازندگاه بازی رسیده است و انها در جواب به کاربران گفته اند که در حال بررسی مشکل هستند و به زودی اپدیت جدیدی عرضه خواهند کرد و این مشکل را حل خواهند کرد. این بازی همچنین از بخش اصلی سایت پی سی دی به صورت رایگان قابل دانلود می باشد. به شما پیشنهاد می کنم این بازی بسیار زیبا را از دست ندهید.
البته لازم به ذکر است که iOS 7 بر روی ایفون های جدید و همچنین ایفون شارژ مستقیم ایرانسل ۵ به خوبی کار می کند و در ایفون ۴s با سرعتی متوسط و با مصرف باتری کمی بیشتر کار می کند اما پردازنده ی های ایفون ۴ ، این نسخه ی جدید سیستم عامل را نمی توانند به خوبی بکار بیندازند پس به دارندگان ایفون ۴ پیشنهاد می شود اپدیت نکنند.

م بازدید : 14 شنبه 06 مهر 1392 نظرات (0)

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

 

ین به سامورایی ها فرصت می دهد (البته اگر فرصت را غنیمت بدانند) تا ابتدا با ایجاد نیازی تازه به شکلی که همه فکر کنیم چطور پیش از آن و بدون آن می توانستیم زندگی کنیم، حس کمبود چیزی را در وجود مصرف کنندگان برانگیزاند. سپس بستری تعلیم داده شده بیافریند تا آن نیاز را مرتفع کند و البته شارژ ایرانسل این همه را با سر و صدای زیاد انجام دهد. بله، اینها، چیزهایی هستند که سونی برای «بزرگی» نیاز دارد: «نوآوری و پیشگامی»
طراحی، فرای مشخصه های دیگری چون قدرت سخت افزار است؛ طراحی یک مقوله ارزشی است: « طراحی شده توسط اپل در کالیفرنیا»؛ اگر این طور نبود، اپل از بین همه چیز این عبارت را پشت دستگاه هایش نمی نوشت. همین طراحی است که یک تنه به رویارویی با لشکر شارژ ایرانسل پر تعداد پرچمداران اندرویدی می پردازد و رنگ نمی بازد.
دوربین RX1 کامپکت Full-Frame، یا سری بدون آینه NEX، همگی از تجربیات متفاوتی هستند که سونی در چند وقت اخیر در بازار دوربین ها به کار بسته است، اما محصول جدید این شرکت، بی شک شاخه ای جدید را در صنعت عکاسی و تلفن های همراه به وجود می آورد.وقتی که بحث محصولی اینچنین متفاوت مطرح می شود، باور کردن شایعات پیرامون آن کمی سخت است، اما وبلاگ SAR سابقه ای روشن در این زمینه دارد و پیش از این شارژ ایرانسل نیز با اطلاعاتی که لو داده، نشان داده که می توان به منابع موثقش در داخل ساختار سونی، اعتماد کرد. به هر ترتیب برای پی بردن به صحت این شایعه، فعلا کاری به جز صبر کردن از دستمان بر نمی آید.
در کنار تمام شایعات و شارژ ایرانسل اطلاعاتی که این روزها از شرکت ها لو می رود، از ژاپن هم اطلاعات هیجان انگیزی مخابره شده است. طبق گزارش وبلاگ Sony Alpha Rumors ، سونی در حال تولید مجموعه لنزی است که درون خودش سنسور و باتری مجزا دارد!
این مورد اخیر خیلی خوب است ولی کافی نیست. به اوضاع طلایه دار شارژ ایرانسل اچ.تی.سی نگاه کنید ؛ همان که هم نامش «یک» هست و هم انصافاً طراحی اش؛ طراحی خوب، سخت‌افزار خوب در کنار نام خوب، ولی چرا در بوته فروش انتظارها را برآورده نکرد؟ راه و رسم پیشگامی و نوآوری مسیری است که نه هر آن کس تواند پیمود.
شاید کمی تند به نظر برسد ولی به شخصه معتقدم در حال حاضر از معدود شرکت هایی که به طور بالقوه می‌تواند در برابر قوای کوپرتینو لشکری نیرومند علم کند سونی است. روح و شارژ ایرانسل روش کار ژاپنی با آن پشتکار خاص خودشان، رسیدن به این قله را ممکن می کند.به خاطر دارید وقتی در دعواهای اپل و سامسونگ پای سونی به میان آمد، مدیر عامل سونی چه پاسخی داد: «ما هیچ هراسی از اپل نداریم، در‌واقع این اپل است که باید در این زمینه (طراحی) از ما بترسد». وقتی در مقاله ای به مردان پشت صحنه طراحی گوشی های سونی پرداختیم، اگر به صحبت ها دقت کرده باشید قطعاً متوجه شده اید که سونی در پشت صحنه بعضی از اسباب بزرگی را فراهم دارد.
متخصصان بازاریابی می گویند یا باید برای نیازی که هست کالا ساخت یا باید ابتدا نیازی ساخت و بعد برای رفع آن کالا تولید کرد. «نیازآفرینی» مسئله ای است که در حوزه فناوری اطلاعات نقشی عجیب تاثیرگذار دارد و هرگز نباید آن را دست کم گرفت. حالا فرصتی طلایی برای سونی است: دودی از کوپرتیو برنمی خیزد، کشتی وایکینگ ها به کوه یخ خورده است، از دیگ غذای نوادگان یانگم هم بخاری بلند نمی شود و در شارژ ایرانسل عین حال کسی هم چندان ناراضی نیست، گویی «نیاز»ها برآورده می شوند.
شما در رابطه با شارژ ایرانسل این محصول چه نظری دارید؟ سؤال هایی مانند سرعت انتقال بین لنز و موبایل، عمر باتری و یا بحث ارگونومی در طراحی را چگونه پاسخ می دهید؟
این لنزها طوری طراحی شده اند که بر روی تلفن های هوشمند شارژ ایرانسل سوار می شوند و از طریق Wi-Fi و NFC به تبادل اطلاعات می پردازند. شنیده شده که کیفیت لنز ها و سنسور آنها برابر با دوربین RX100Mll سونی است که می تواند تصاویری فوق العاده را شکار نماید.
وقتی یک خودروی بنز را از دور می بینید با ضریب خطای کمی می توانید بنز بودنش را حدس بزنید. اگر هم اشتباه کنید وقتی آن خودرو نزدیکتر می آید حتماً حس می کنید که از طراحی بنز کپی کرده است. طراحی اکسپریا هم کم کم دارد به چنین بلوغی می رسد. یعنی مانند بنز شارژ ایرانسل که مدل بیست سال قبل با آخرین مدل آن (حالا از هر کلاسی) باز هم بنز است و همان ته چهره (!) را دارد، گوشی های اکسپریا هم دارند به چنین جایگاهی می رسند.
[تصویر: شارژ ایرانسل 3-Apple-narenji-20130709.jpg]
سونی اگر می‌خواهد به جایگاهی شایسته برسد ناگزیر است بستری نو ایجاد کند. چیزی که سونی آفریدگارش باشد و سونی در آن ترک-تازی کند. واژه کار در پارسی سه معنی شارژ ایرانسل اصلی دارد: کنش، پیشه و جنگ؛ و اپل به حق در این «کار» استاد است. ولی اکنون در شرایطی هستیم که حتی اپل هم به قول وزنیاک در دوره گذار است و خبری از بستری جدید که شرایط بازار را به هم بزند نیست.

م بازدید : 11 چهارشنبه 27 شهریور 1392 نظرات (0)

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

بنابراین پردازنده 64 بیتی ایرانسل123 سرعت بسیار بیشتری از پردازنده 32 بیتی خواهد داشت.
طبق وعده‌ای که داده شده بود امروز ایسوس نسخه جدید پدفون اینفینیتی خود ایرانسل123 را معرفی کرد. این محصول هیچ چیز جدیدی که باعث سورپرایز شدن ما بشود ندارد و اصلی ترین بروزرسانی‌ها مربوط پردازنده و کارت حافظه این تبلت جدید است.
چند روز قبل که اپل گوشی آیفون 5S را معرفی کرد بیشترین تمرکز و مانور این کمپانی در معرفی محصول جدیدش بر روی پردازنده جدید A7 بود که یک نسخه 64-bit است. اپل اعلام کرده که با این پردازنده چیپ‌ها به کاربران معماری کامپیوترهای خانگی را ارائه خواهند داد. چند روز بعد از اینکه اپل آیفون 5S را با این پردازنده معرفی کرد ایرانسل123 سامسونگ اعلام کرد که در گوشی بعدی خود از این نوع پردازنده‌ها استفاده خواهد کرد.
باز هم نوبت گوشی جدید هوشمند جی 2 است؛ امید آینده شرکت LG. قبل از پرداختن به بخش‌های مختلف این گوشی که در تجربه کار یک ساعته با آن به دست آمد، بد نیست کمی درباره حسی که این گوشی به کاربر می‌دهد صحبت کنیم. در تمام مدت ایرانسل123 کار با G2 بی آنکه بخواهیم به یاد سری نکسوس می‌افتادیم. روان بودن منوها و حس خوب کار کردن با یک گوشی سریع و سبک، شبیه‌ترین تجربه به کار کردن با Nexus 4 بود. به نظر می‌رسد LG توانسته است این بار به تنهایی از عهده کار بر آید و گوشی قابل توجهی تولید کند که برای بسیاری از گیک‌ها و خوره‌های موبایل، یک گزینه ایده‌آل است. هر چند درباره قیمت آن اطلاعای نداریم که توصیه نهایی خرید را اعلام کنیم ولی بدون در نظر گرفتن فاکتور قیمت، خریدن G2 یکی از معقول‌ترین و تجربه کار با آن یکی از بهترین تجربه‌های کار با یک گوشی اندرویدی است؛ بی‌دکمه، بی‌وقفه و تقریبا بی‌وزن‌.
در حواب سوال اول همه با نظر اپل که استفاده از این پردازنده باعث می‌شود سرعت بیشتری برای گوشی به وجود آید موافق هستیم اما در مورد سوال دوم ایرانسل123 کمی موضوع پیچیده تر خواهد شد و جواب به همین سادگی‌ها هم نخواهد بود.
با همه این، ایرانسل123 به به گفتن‌ها و هیجان زده شدن دیگران، سوالی که برای بسیاری هنوز مطرح است این است که پردازنده 64 بیتی چیست و چرا ما باید به استفاده از این پردازنده در گوشی‌های خود علاقه داشته باشیم؟
در زمینه پردازنده‌ها تعداد بیت‌ها یک مرجع اصلی برای ایرانسل123 این هستند که پردازنده در یک لحظه چه تعداد اطلاعات را می‌تواند آنالیز کند، به نظر می‌آید که پردازنده 64 بیتی باید دو برابر پردازنده 32 بیتی سرعت داشته باشد اما در اصل اینگونه نیست. اگر بخواهیم این موضوع را روشن کنیم بهتر است که یک مثال واضح برای شما بزنیم، تصور کنید که پردازنده یک کتابدار است و گوشی موبایل شما یک کتابخانه خیلی بزرگ است، این کتابدار 32 کمک کتابدار دارد که کتاب‌ها را برای آن می‌آورند و هر کدام در آن واحد تنها می‌توانند یک نوع کتاب را حمل کنند. اگر یک مشتری وارد این کتابخانه شود و 65 کتاب را بخواهد این کمک کتابدارها باید 3 بار برای آوردن این کتاب‌ها بروند و بیایند، اولین بار این کمک کتابدارها می‌توانند 32 کتاب را بیاورند و در سری دوم 32 کتاب دیگر را خواهند آورد که در مجموع می‌شود 64 کتاب برای بار آخر نیز برای آوردن آن 1 کتاب نیز باید آن راه را بروند و برگردند.
ایرانسل123
در این محصول ایسوس تاکیید زیادی بر روی دوربین دارد، این دوربین هنوز کیفیت 13 مگاپیکسلی دارد اما یک ویژگی جدید به نام PixelMaster را معرفی کرد که ایرانسل123 پیکسل‌ها را با هم جمع می‌کند و پیکسل‌های کوچکتر اما با کیفیت تری را تولید خواهد کرد. این ویژگی ما را به یاد ویژگی PureView نوکیا می‌اندازد.
در ابتدا ایرانسل123 شاید تفاوت استفاده از پردازنده 64 بیتی برای کاربران عادی زیاد به چشم نیاید و تنها خوبی این پردازنده این باشد که iOS7 سریعتر و بهتر عمل می‌کند، اما در طولانی مدت با ورود این پردازنده به تبلت‌های اپلی و دیگر گجت‌های موبایلی تجربه کاربری این دستگاه‌ها به رایانه‌های شخصی بسیار نزدیک خواهد شد.
اما برای شروع و برای اینکه بفهمیم اپل ایرانسل123 چه کرده است اجازه بدهید که از مقایسه بیت‌ها با هم شروع کنیم.
امروز در این ایرانسل123 مقاله به این دو موضوع خواهیم پرداخت.
همان طور که گفتیم، جی 2 یک گوشی بی‌دکمه است. نه اینکه هیچ دکمه‌ای بر روی آن قرار نداشته باشد اما اگر گوشی را روی میز بگذارید، تقریبا به هیچ دکمه‌ای دسترسی ندارید. همه چیز پشت گوشی و نزدیک لنز دوربین تعبیه شده است. دکمه پاور و همچنین دکمه کم ایرانسل123 و زیاد کردن صدا در جای غیر متعارفی قرار گرفته‌اند. اینکه هیچ دکمه‌ای در دسترس نیست، شاید در اوایل کار حس ناامنی به دست دهد. شما برای روشن و خاموش کردن صفحه نمایش یا کار با گوشی، هیچ دکمه‌ای در دسترس ندارید. تنها راه این است که دو بار روی صفحه نمایش خاموش ضربه بزنید، تا گوشی در را باز کند. اگر هم اصرار دارید از دکمه‌ها استفاده کنید، حتما باید زحمت بکشید و گوشی را از روی میز بردارید زیرا همه چیز آن زیر است.
اکنون اگر آن کتابدار 64 کمک کتابدار داشته باشد آوردن آن 65 کتاب 3 برابر سریعتر خواهد شد زیرا کمک کتابداران تنها باید دو بار این مسیر را طی کنند، یکبار 64 کتاب را با هم خواهند آورد و یکبار دیگر 1 ایرانسل123 کتاب باقی مانده را می‌آورند. این وضعیت وقتی بحرانی‌تر می‌شود و 64 کمک کتابدار زمانی مفید تر واقع خواهند شد که مشتری 256 کتاب را از کتابدار بخواهد.
32 یا 64: بیت‌ها ایرانسل123 چه هستند و چرا شما باید به آن‌ها توجه کنید؟

م بازدید : 15 سه شنبه 26 شهریور 1392 نظرات (0)

 

 

 

ییس پلیس فتای مازندران با توجه به افزایش کلاهبرداری‌های پیامکی به خصوص پیامک برنده‌شدن در طرح «هزاران لبخند» هشدار داد: ارسال یک پیامک دلیل بر برنده‌شدن شما در این خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل طرح نیست و اصرار فرستنده پیامک نشان‌دهنده کلاهبرداری است.
شاید اگر خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل یه روزی با یک قبض موبایل که مبلغ درج شده در آن رقم های بالایی را به خود اختصاص داده باشد، مواجه شوید حال و روز امروز بوشهری ها را درک کنید.
مدیر روابط عمومی ایرانسل، با اشاره به اینکه امکان استفاده از این سرویس در تماس با خطوط تلفن ثابت نیز فراهم شده اظهار کرد: مشترکین سیمکارتهای ایرانسل برای استفاده از این سرویس در تماس با خطوط تلفن خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ثابت هم کافی است کدی را پیش از شماره تلفن ثابت مورد نظر خود و بدون صفر شماره گیری کنند تا این سرویس برای آنان فعال شود.
به نقل از ايسنا، با راه‌اندازی این سرویس، کلیه مشترکین سیم کارتهای ایرانسل این امکان را خواهند داشت تا از میان موسیقی و آواهای موجود، یکی را انتخاب و در طول مکالمه در پس زمینه مکالمه پخش خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل کنند.
این گروه می گویند: صورتحساب خط ثابت موبایل شان تنها مربوط به یکماهه تیر که به صورت پیامکی برایشان ارسال خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل شده، با رقم عجیبی همراه بوده است.
ضمنا در پایان جشنواره به کاربری که بالاترین ارسال را داشته باشد یک عدد گوشی تلفن همراه به رسم یاد بود هدیه داده می خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل شود.
وی ادامه‌داد : پس از انجام بررسی‌ها و تحقیقات، یکی از مجرمان در تهران شناسایی و پس از اخذ نیابت قضایی، ماموران متهم را در شهریار شناسایی و دستگیر کردند که متهم ضمن اعتراف خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل به جرم خود اظهارکرد این اقدامات را با کمک برادرش که در حال حاضر در کمپ ترک‌اعتیاد تحت نظر است، انجام داده است.
رییس پلیس فتای استان مازندران با خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل بیان اینکه دومین متهم نیز پس از رویت مستندات پلیس اعتراف کرد با همدستی چهار تن دیگر اقدام به این کار کرده که سرانجام تمامی اعضای این باند در تهران شناسایی و دستگیر شدند، به شهروندان توصیه‌کرد: برای واریز وجه به حسابتان به هر دلیل، نیاز به حضور شما در پای دستگاه عابربانک نیست و زبان لاتین دستگاه خودپرداز، مخصوص افراد غیرآشنا به زبان فارسی است و افرادی که به بهانه‌های مختلف شما را به استفاده از این بخش راهنمایی می‌کنند مطمئن باشید هدف سوءاستفاده دارند.
در همین حال تلفن دائمی دارای ودیعه به خط تلفنی اطلاق می‌شود که مشترک آن در زمان ثبت‌نام علاوه بر هزینه اتصال، مالیات خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل و عوارض، ودیعه نیز پرداخت کرده و خط تلفنی که مشترک آن در زمان ثبت‌نام علاوه بر هزینه اتصال، مالیات و عوارض، تضمین پرداخت را نیز به دارنده پروانه پرداخت کرده تلفن دائمی دارای تضمین پرداخت تعریف شده است.
به نقل از آخرین اخبار، برخی از بوشهری ها خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل می گوند: صورتحساب خط همراه اول آنها مربوط به تیرماه به صورت عجیبی افزایش یافته است.
خط تلفنی که مشترک آن در زمان ثبت‌نام فقط هزینه اتصال، مالیات و عوارض را پرداخت کرده و فاقد ودیعه و تضمین پرداخت نزد دارنده خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل پروانه است، تلفن دائمی بدون ودیعه و تضمین پرداخت محسوب می‌شود.
به گفته وی، کسانی که خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل در طرح هزاران لبخند همراه‌اول یا طرح‌های دیگر برنده شدند از طریق این شرکت به در منزل آنها مراجعه یا در سایت مربوطه مشخصات برندگان درج می‌شود و طی مراسمی جوایز تحویل داده می‌شود و ارسال یک پیامک دلیل بر برنده‌شدن در این طرح نیست و اصرار فرستنده پیامک نشان دهنده کلاهبرداری است.
هم اکنون بالغ بر 16 میلیون نفر در کشور مشترک سیم کارت دائمی و 25 میلیون نفر مشترک تلفن ثابت دائمی هستند و براساس آخرین صورتهای مالی ارائه شده در مجمع شرکت مخابرات ایران، میزان لاوصولی های خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل این شرکت از مشترکان بدهکار، حدود 754 میلیارد ریال برای سال 91 برآورد شده است.
یرانسل از امکان استفاده از آهنگ پس زمینه در زمان انجام مکالمات، در آینده‌ای نزدیک خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل خبر داد.
به نقل خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل از فن آوری اطلاعات ایران، به همین مناسبت خطوط اعلام شده در جدول جشنواره برای کاربران عادی با قیمت نماینده محاسبه می گردد و خطوط ۱۴و ۱۲ رقمی با ۱۵درصد تخفیف که به صورت شارژ اولیه در خطوط اعمال می گردد ارائه خواهد شد.
آرش کریم بیگی، مدیر خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل روابط عمومی ایرانسل در خصوص نحوه فعال سازی این سرویس گفت: پس از عرضه این سرویس، مشترکین ایرانسل جهت استفاده از آهنگ پس زمینه، کافی است کدی را پیش از شماره تلفن همراه مورد نظر خود و بدون صفر شماره گیری کنند تا بتوانند از آهنگ پس زمینه استفاده کنند.
مرکز خدمات SMS ایران، ضمن آرزوی قبولی خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل طاعات و عبادات روزه داران گرامی جشنواره رمضان خود را بااعلام تخفیفات استثنایی برای خریداران جدید خطوط اختصاصی SMS برگزار نموده است.
به نقل از ايتنا، سرهنگ رستمی در تشریح این خبر با بیان اینکه در پی شکایت شهروندی مبنی بر کلاهبرداری اینترنتی به مبلغ ۷۰۰ میلیون ریال از وی، موضوع در دستور کار این پلیس قرار گرفت، گفت: شاکی در مورد این پرونده اظهار داشت که خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل چندی پیش پیامکی، مبنی بر اینکه شما در قرعه‌کشی طرح هزاران لبخند برنده شده‌اید دریافت کردم و پس از چند روز فردی با من تماس گرفته و با شگردی خاص مرا به پای دستگاه عابربانک کشاند و اطلاعات بانکی مرا اخذ کرده و در فرصتی مناسب این مبلغ را بر

م بازدید : 12 سه شنبه 26 شهریور 1392 نظرات (0)

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

ین پردازنده به صورت دو دسته چهارهسته ای طراحی شده است : دسته ایرانسل یک دو سه قدرتمند ARM Cortex-A15 که برای پردازش کارهای سنگین، و دسته Cortex-A7 برای هنگام سازی و پردازش برنامه های سبک است که این طراحی، در صرفه جویی مصرف باتری و انرژی گوشی نقش بسزایی دارد.
سامسونگ ایرانسل یک دو سه موبایل هوشمند Galaxy s4 را رونمایی کرد. سامسونگ به دنبال جذب مشتریان اپل در آمریکا
برای سال 2013، سامسونگ از پردازنده 8 هسته ای خود برای گوشی های همراه خود استفاده خواهد نمود. این چیپ ست جدید Exynos 5 Octa نام دارد و از تکنولوژی جدید ARM به نام big.LITTLE processor استفاده می ایرانسل یک دو سه نماید.
سامسونگ تبلتي با رزولوشن 2560 در 1600 ایرانسل یک دو سه معرفي مي کند
samsung_exynos_5_octa ایرانسل یک دو سه
ایده این طراحی پردازنده باعث می گردد تا ایرانسل یک دو سه در هنگام اجرای برنامه های سبک، از تمام انرژی بردازنده استفاده نشده و در مصرف باتری صرفه جویی زیادی گردد.
این تلفن هوشمند جدید ایرانسل یک دو سه مجهز به آخرین ورژن سیستم عامل آندروئید ۴٫۱ هم است.
هنوز بصورت رسمی مدلی که ایرانسل یک دو سه مجهز به این چیپ ست قدرتمند باشد از طرف سامسونگ اعلام نگردیده است.
به گزارش سایت آمار و نظرسنجی دیساپ، شرکت سامسونگ ایرانسل یک دو سه از گوشی جدید هوشمند خود به نام GALAXY S4 در سالن Radio City نیویورک رونمایی کرد. این گوشی موبایل دارای ویژگی هایی است که سامسونگ معتقد است می تواند مدت ها گوی رقابت را از دیگر رقبا برباید.
مهمترین ویزگی هوشمند این موبایل تشخیص نگاه و تعقیب آن جهت اجرای دستورات می باشد. برای مثال اگر کلیپ ویدئویی در صفحه موبایل باشد و شما به سمت صفحه موبایل تان نگاه کنید، کلیپ شروع به نمایش خواهد کرد. حال اگر لحظه ای نگاه تان از کلیپ در حال پخش به ایرانسل یک دو سه سمت دیگری دوخته شود به صورت اتوماتیک کلیپ به حالت عدم پخش یا pause در خواهد آمد.
نخست باید اشاره کرد که بهای تعیین شده برای GalaxyS4 mini برابر 27900 روپیه (حدودا 465 دلار) و برای Galaxy S4 ایرانسل یک دو سه Zoom معادل 29900 روپیه (حدودا 500 دلار) می‌باشد.
سامسونگ اعلام کرده است که این نسخه Mini گزینه مناسبی برای افرادی است که ایرانسل یک دو سه در جستجوی تلفن های کارآمدتر هستند.
کمپانی سامسونگ از نسخه فشرده تلفن هوشمند خود با صفحه لمسی همانند آیفون ایرانسل یک دو سه ۵ رونمایی کرد.
26-12-1391 ایرانسل یک دو سه
با اینکه این گوشی طرفداران زیادی را پیدا کرده است ولی مدیران این شرکت هزینه های بسیاری را در آمریکا خرج کرده اند که قصد دارند گوی رقابت را از اولین رقیب شان در آمریکا یعنی اپل بربایند. اپل دارای کاربران ثابت بسیاری در آمریکا می باشد که در صورتی که سامسونگ بتواند درصدی از این کاربران را جذب نماید ایرانسل یک دو سه برای سامسونگ برد محسوب می شود.
به گفته سامسونگ، این چیپ ست 70 درصد مصرف باتری کمتری نسبت ایرانسل یک دو سه به Exynos 5 Dual دارد.(پردازنده ای که در تبلت Google Nexus 10 بکار برده شده است و دارای قدرت پردازش بسیار بالایی است)
گلکسی اس 4 کوچک و دوربین- تلفن کهکشانی نسل چهارم راهی بازار دیگری شدند. این بار مردم کشور در ایرانسل یک دو سه حال توسعه هندوستان میزبان این زوج کهکشانی بودند تا از اواخر ماه جاری جدید ترین‌های سامسونگ را در دست گیرند.
و همچنین سامسونگ اعلام کرده است که چیپ ست Exynos 5 Octa تا دوبرابر رندر بالاتری در ایرانسل یک دو سه گرافیک های سه بعدی نسبت به چیپ ست Exynos 4 Quad دارد.
به نقل از بازار خبر؛ تلفن هوشمند Galaxy S III Mini در مقایسه با نسخه قبلی Galaxy S III کوچک تر و سبک تر است. این تلفن هوشمند دارای صفحه لمسی چهار اینچی در مقایسه با صفحه ۴٫۸ اینچی در نسخه قبلی است.در حال حاضر چندین تبلت سطح بالا از شرکت های مختلف در بازار وجود دارد، این درحالیست که چندین تبلت دیگر نیز آماده عرضه به بازار طی چند ماه آینده می ایرانسل یک دو سه شوند. یکی از تبلت های سطح بالایی که هم اکنون در بازار است، نکسوس ۱۰ می باشد که با همکاری سامسونگ و گوگل تولید شده و دارای صفحه نمایشی با رزولوشن خیره کننده ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ پیکسل می باشد.
حال اطلاعاتی از یک تبلت جدید سامسونگ با نام SM-P900 و از طریق وبسایت UAProf سامسونگ بدست آمده است که نشان میدهد این شرکت کره ای بدنبال عرضه یک تبلت سطح بالای دیگر به بازار است. طبق اعلام وبلاگ ژاپنی RBMen، ظاهرا این تبلت در ایرانسل یک دو سه سه مدل عرضه خواهد شد که عبارتند از SM-P900 – ۳G ,SM-P901 – Wi-Fi و SM-P905 – LTE.
صفحه نمایش آن دارای وضوح ۸۰۰×۴۰۰ پیکسل است. هسته دوبل ۱٫۵GHz ورژن S III به ۱GHz کاهش یافته و دارای دوربین ۵ مگاپیکسلی ایرانسل یک دو سه است.
براساس اطلاعات بدست آمده این تبلت ممکن است با نام Samsung Galaxy Tab 3 Plus عرضه گردد. از جمله اطلاعات این تبلت که تاکنون بدست آمده می توان به صفحه نمایشی با رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ پیکسل، پردازنده ARM11 با حدااکثر سرعت ۱.۴ گیگاهرتزی و سیستم عامل اندروید ایرانسل یک دو سه ۴.۲.۲ اشاره نمود. شاید بهترین زمان برای معرفی گلکسی تب ۳ پلاس در رویداد IFA 2013 باشد.

م بازدید : 15 دوشنبه 25 شهریور 1392 نظرات (0)

 

 

 

به گزارش اخبار خارجی موبایل اسکای، نوت بوک جدید لنوو ThinkPad X220 نام دارد خرید شارژ مستقیم ایرانسل و از پر دازنده های Core i3 و Core i7 پشتیبانی می کند.
به گزارش خرید شارژ مستقیم ایرانسل پایگاه اطلاع رسانی موبایل اسکای ، گوشی Nokia N9 که مدتهاست اخبار غیر رسمی مختلفی درباره تولید آن منتشر می شود بالاخره با تایید FCC به زودی وارد بازار خواهد شد.این گوشی که با شماره مدل RM-680 از سوی FCC به تایید رسیده از طریق اپراتور T-Mobile در آمریکای شمالی موجود می شود.Nokia N9 از اتصال شبکه های GSM و WCDMA پشتیبانی می کند.
این دستگاه در سایز ۱۲٫۵ اینچی LCD با وضوح ۷۶۸×۱۳۶۶ پیکسل در خرید شارژ مستقیم ایرانسل اختیار کاربران قرار می گیرد. این دستگاه با باتری اضافه قادر است ۲۴ ساعت شارژ نگه دارد.
این دستگاه در سایز ۱۲٫۵ اینچی LCD با وضوح ۷۶۸×۱۳۶۶ پیکسل در اختیار کاربران قرار می گیرد. این دستگاه با باتری خرید شارژ مستقیم ایرانسل اضافه قادر است ۲۴ ساعت شارژ نگه دارد.
میزان استانداردی که برای خرید شارژ مستقیم ایرانسل عمر باتری در نظر گرفته شده ۱۶ ساعت است. ظرفیت این دستگاه ۱۶۰ گیگابایت است و هشت گیگابایت RAM دارد.
X220 دارای USB 3.0 است خرید شارژ مستقیم ایرانسل و وبکم آن از وضوح تصویر ۷۲۰ پیکسل پشتیبانی می کند.
از قابلیتهایی که برای این گوشی نام برده شده می توان صفحه نمایش ۴ اینچ OLED با خرید شارژ مستقیم ایرانسل وضوح ۸۰۰ x 480 پیکسل،صفحه کلید کورتی کشویی، اتصال بلوتوث و وای فای،پردازنده۱ GHz Snapdragon ،حافظه داخلی ۶۴GB و ۵۱۲MB RAM را نام برد.نوکیا در ماه فوریه با اعلام کاربرد سیستم عامل ویندوز فون در محصولات خود عنوان کرده بود که طی سال جاری میلادی یک گوشی مبتنی بر MeeGO ارائه می کند که Nokia N9 می تواند همین گوشی باشد.
شرکت لنوو از خرید شارژ مستقیم ایرانسل نوت بوک جدیدی رونمایی کرده که قادر است در ۱۶ ساعت شارژ نگه دارد.
به گزارش اخبار خارجی موبایل اسکای، نوت بوک جدید لنوو ThinkPad X220 نام دارد و از پر دازنده های Core i3 و Core i7 پشتیبانی خرید شارژ مستقیم ایرانسل می کند.
لنوو اعلام کرده نسخه تبلت این دستگاه را با قیمت ۱۱۹۹ خرید شارژ مستقیم ایرانسل دلار در اختیار کاربران قرار می دهد.
میزان استانداردی که برای عمر خرید شارژ مستقیم ایرانسل باتری در نظر گرفته شده ۱۶ ساعت است. ظرفیت این دستگاه ۱۶۰ گیگابایت است و هشت گیگابایت RAM دارد.
شرکت لنوو از نوت بوک جدیدی رونمایی کرده که قادر است در ۱۶ ساعت شارژ نگه خرید شارژ مستقیم ایرانسل دارد.
همچنین، تعرفه‌ دائمی پیام‌های فارسی به مبلغ ۸۹ ریال و پیامک‌های لاتین به مبلغ ۲۲۲ ریال محاسبه می‌شوند اما تعرفه‌ بسیاری از خدمات مانند تغییر نشانی در سیم‌کارت‌های دائمی و اعتباری ۱۵هزار خرید شارژ مستقیم ایرانسل ریال، تعویض سیم‌کارت سوخته و مفقود شده در سیم‌کارت‌های دائمی و اعتباری ۵۰ هزار ریال، تغییرنام در سیم‌کارت‌های اعتباری ۵ هزار ریال و در سیم‌کارت‌های دائمی ۵۰ هزار ریال، وصل مجدد هر بار ۲۰ هزار ریال، وصل سرویس پیامک در سیم‌کارت‌های دائمی و اعتباری به صورت رایگان و سرویس محدودیت‌ مکالمه ماهانه شش هزار ریال است.
نوت خرید شارژ مستقیم ایرانسل بوک
لنوو اعلام کرده نسخه تبلت خرید شارژ مستقیم ایرانسل این دستگاه را با قیمت ۱۱۹۹ دلار در اختیار کاربران قرار می دهد.
نوکیا خرید شارژ مستقیم ایرانسل ان 9
طبق آخرین تعرفه خدمات همراه اول شامل مکالمه، پیامک و غیره استفاده از سرویس و گزارش تایید دریافت پیامک هزینه‌ای ندارد و محل ثبت‌نام به‌عنوان مبدا مخابراتی مشترک شناخته می‌شود که خرید شارژ مستقیم ایرانسل درصورت خروج مشترک از محدوده جغرافیایی مبدا و ورود به شهر دیگر، هنگام برقراری تماس به ازای هر دقیقه مکالمه مبلغی معادل دو پالس مکالمه تلفن همراه علاوه بر تعرفه‌های مذکور به عنوان هزینه‌ جابه‌جایی محاسبه می‌شود.
نرخ وصولی یک دقیقه ارتباط تلفن ثابت به مقصد تلفن ماهواره‌یی ثریا با کد (۰۰۸۸۲۱۶) مبلغ ۸۶۰۰ ریال به اضافه سه درصد مالیات و عوارض است که تغییری نکرده، ضمنا به نرخ وصولی ارتباط مشترکان تلفن همراه به مقصد ترمینال‌های ماهواره‌یی ثریا از ساعت ۸ تا ۲۱ به ازای خرید شارژ مستقیم ایرانسل هر دقیقه معادل مبلغ ۱۰ پالس و از ساعت ۲۱ تا ۸ و روزهای جمعه و تعطیلات رسمی، به ازای هر دقیقه معادل مبلغ ۸ پالس اضافه می‌شود.
نوت بوک خرید شارژ مستقیم ایرانسل
از نکات قابل توجه برای مشترکان شامل خلاف مقررات بودن دریافت هرگونه وجه نقد بابت خدمات مذکور توسط دفاتر بخش خصوصی و لحاظ آن در صورتحساب دوره‌یی (البته به استثناء ارائه صورتحساب المثنی که مبلغ دو هزار ریال است و مشترک باید در همان محل و در دفاتربه خرید شارژ مستقیم ایرانسل صورت نقدی پرداخت کند)؛ تاکید به دریافت رسید برای پیگیری خدمات مورد تقاضا از دفاتر بخش خصوصی هم از دیگر موارد تاکید شده است.
X220 دارای USB 3.0 است و وبکم آن از وضوح تصویر خرید شارژ مستقیم ایرانسل ۷۲۰ پیکسل پشتیبانی می کند.

م بازدید : 11 دوشنبه 25 شهریور 1392 نظرات (0)

 

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

 سامسونگ در ایرانسل123 نمایشگاه CES از ماشین لباسشویی جدیدی رونمایی کرده که امکان کنترل آن با استفاده از گوشی هوشمند وجود دارد.
ماشین لباس شویی ایرانسل123
اینترنت ماهواره ای ایرانسل123
کاربران می توانند از راه دور گزینه های شستن مجدد، زمان، توقف و زنگ هشدار آن را با استفاده از گوشی هوشمند یا ایرانسل123 تبلت خود انتخاب و دستگاه را کنترل کنند.
سامسونگ قیمت و ایرانسل123 زمان دقیق عرضه این دستگاه را اعلام نکرد اما شرکت ال جی از دستگاه مشابهی رونمایی کرده که قرار است با قیمت هزار تا دو هزار دلار در اختیار کاربران قرار گیرد.
به گزارش اخبار خارجی موبایل اسکای ، ماشین لباسشویی WF457 سامسونگ دارای صفحه نمایش لمسی است ایرانسل123 که در بخش جلویی آن جاسازی شده است.
این شرکت سرویس هایی با سرعت و هزینه کمتر نیز ارائه کرده است.بر طبق گفته های وبسایت Cnet نسخه آزمایشی اینترنت ماهواره ای ViaSat در نمایشگاه CES دارای سرعت بسیار بالایی در لود صفحات و نمایش ویدیو بوده و تصویر زیر نماینگر میانگین سرعت متوسط آپلود ایرانسل123 و دانلود این سرویس است.
بتازگی شرکت آمریکایی ViaSat سرویسی به نام Exedeراه اندازی کرده است که خدمات Broadband (باند گسترده) ماهواره ای به کاربران ارائه میدهد و آنها را قادر میسازد در بیشتر نقاط کره زمین از طریق ماهواره به اینترنت پر سرعت دسترسی ایرانسل123 داشته باشند.این سرویس اولین بار در نمایشگاه CES شهر لاس و وگاس رونمایی شد.اکنون به لطف ماهواره ViaSat-1 که چند ماه پیش به فضا پرتاب شد و نسل بعدی سیستم های ماهواره ای میباشد و با استفاده از دیش های مخصوص Exede کاربران میتوانند با پرداخت هزینه ای معادل ۵۰ دلار در ماه + ۱۴۹٫۹۹ دلار هزینه نصب اولیه اینترنت ماهواره ای را با سرعت دانلود ۱۲Mbps/ آپلود ۳Mbps در اختیار داشتنه باشند.
اجرای هم کدی در استان البرز و یکسان شدن کد به ۰۲۶ در این استان، از ساعت ۲۱ امشب آغاز می شود که فهرست کد های پنج رقمی و شماره های قدیم و جدید دورشوال شهرستان کرج به شرح زیر ایرانسل123 اعلام شده است.به گزارش خبرنگار فناوری اطلاعات خبرگزاری فارس، طرح هم ‌کدی استانی امروز چهارشنبه ۲۳ فروردین ماه در استان البرز اجرا می‌شود.
تحقیقاتی که به تازگی انجام شده ایرانسل123 نشان داده دوسوم نوجوانان بدترین تنبیه از سوی والدین شان را ممنوعیت استفاده از گوشی تلفن های همراه می دانند.
در تغییرات ایجاد شده از هم کدی در شبکه استان البرز، فهرست تغییرات کد های پنج رقمی ایرانسل123 شهرستان کرج و شماره های قدیم و جدید دورشوال این شهرستان، اعلام شده است.
بر اساس این تحقیقات، تنبیه های قدیمی که نوجوانان را به قطع پول جیبی یا ممنوعیت تماشای تلویزیون تهدید می کردند امروزه دیگر تاثیری ندارد و بدترین تنبیه برای آنها ممنوعیت استفاده از تلفن های ایرانسل123 همراه است.
این نمایشگر به نرم افزاری مجهز است که امکان ایرانسل123 کنترل دستگاه را با استفاده از اتصالات اینترنت بی سیم فراهم می کند.
به گزارش اخبار خارجی موبایل اسکای ، مطالعاتی که توسط T-Mobile انجام شده نشان داده که تلفن های همراه با ارزش ترین وسایلی هستند که ایرانسل123 نوجوانان دارند.
با وجود اینکه بحث راه اندازی اینترنت ملی در ایران بسیار داغ و مورد بحث است و راه اندازی این شبکه در ایران به معنی عدم دسترسی کاربران داخل کشور به شبکه اینترنت جهانی نمیباشد اما اکنون وضعیت نامناسب و بی کیفیت خدمات اینترنت دهی توسط شرکت های تهییه کننده ایرانسل123 اینترنت (ISP) در داخل کشور باعث نارضایتی بسیاری از کاربران شده است.
این تحقیقات همچنین نشان داده که ۸۰ درصد نوجوانان ۱۱ تا ۱۸ ساله گوشی های هوشمندی همچون ایرانسل123 بلک بری دارند و از این دستگاه ها برای مکالمه، پیامک، پیام فوری و دسترسی به سرویس های شبکه اجتماعی استفاده می کنند.
حال با ارائه همچنین سرویس هایی در سراسر جهان ایرانسل123 میتوان امیداور بود که روزی کاربران ایرانی نیز بتوانند طعم خوش اینترنت پر سرعت را با پرداخت هزینه مناسب بچشند.
بر اساس این گزارش، تغییرات اصلی در ۱۷ شهر و ۲۳۳ روستا در ایرانسل123 سطح شهرستان‌های کرج، ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان خواهد بود و تعداد ۱،۰۵۵،۱۸۷ خط تلفن منصوبه در سطح این شهرستان‌ شامل تغییرات می‌شوند.
از میان تمام خطوط منصوبه تلفن ثابت ایرانسل123 در استان البرز، در این طرح، تعداد ۹۲۰،۳۴۹ مشترک در سطح شهرستان‌های مذکور استان البرز، تغییرات نامبرینگ (شماره مشترک) خواهند داشت.
اجرای هم کدی، از ساعت ۲۱ امشب آغاز می شود و در کمترین زمان ممکن به پایان می‌رسد؛ به ایرانسل123 طوری که صبح روز ۵ شنبه ۲۴ فروردین ماه تمام شهرستان‌های استان البرز هم شده خواهد بود.
به این ترتیب کد بین شهری در سطح استان البرز ۰۲۶ خواهد شد و شماره مشترکین در تمام شهرستان‌های استان البرزف ایرانسل123 از ۷ رقم به ۸ رقم تغییر خواهد کرد.
بر ایرانسل123 اساس این گزارش، ۹۰ درصد نوجوانان تلفن همراه دارند و ۷۴ درصد آنها اعلام کرده اند که تلفن های همراه مهم ترین وسایل آنها به شمار می رود.

م بازدید : 23 شنبه 23 شهریور 1392 نظرات (0)

 

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

دارای یک پردازنده Snapdragon 800 چهار irancell123 هسته ای ۲٫۲GHz و به صورت ۴G LTE میباشد
اما عکس‌هایی نیز از این نسخه بروز شده منتشر شده است و نشان دهنده این است که این بروزرسانی برای مدل‌ C6603 ارائه شده است که این کد برای نسخه جهانی این گوشی است. گزارش‌های کاربران از چین و اسپانیا مبنی بر این که گوشی آن‌ها بروزرسانی 4.2.2 را دریافت کرده رسیده irancell123 است.
خانواده گلكسي نوت همانند خانواده گلكسي اس با استقبال خوبي روبرو شد، سامسونگ برای اولين بار با معرفي فبلت گلكسي نوت نسل اول خانواده نوت را به جهان معرفي كرد، بعد از آن با معرفي گلكسي نوت ٢ و گلكسي نوت ١٠.١ اين خانواده را بزرگ‌تر كرد و اكنون در حال توليد محصولاتي در رنج‌های مختلف قيمتي و اندازه اي است. به تازگي جديدترين عضو خانواده گلكسي irancell123 نوت ها با نام گلكسي نوت ٨.٠ توسط اين كمپاني معرفي شد كه امروز به بررسي آن می‌پردازیم.
متاسفانه شرکت های عرضه کننده و فروشندگان موبایل سونی در ایران ، تاکنون فعالیت آنچنان خوبی در ارائه آموزش های نحوه استفاده کاربران از موبایل سونی نداشته و اکنون شرکت سونی موبایل با همکاری یک شرکت ایرانی ، اقدام به ارائه آموزش و پشتیبانی موبایل های سونی irancell123 خواهد کرد.
ین گوشی irancell123 به عنوان باریکترین و بزرگترین صفحه نمایش گوشی های هوشمند HD در جهان میباشد که
لذا در صورتیکه که کاربر موبایل های سونی هستید و یا قصد خرید موبایل irancell123 سونی دارید و علاقمندید که از تمام قابلیت های موبایل خود استفاده کنید ، آدرس ایمیل خود را در فرم زیر وارد کنید تا اخبار مربوط به آموزش های ما ، نکات مخفی موبایل ها ، مراکز رسمی فروش ، لوازم جانبی ارائه شده در ایران و بسیاری از موارد دیگر مخصوص موبایل های سونی ، برای شما ارسال گردد.
اما برسیم به دوربین٬ در زیر مقایسه irancell123 اندازه سنسوری که قرار است در هونامی استفاده شود را با چند سنسور دیگر می بینید.
حالت باتری STAMINA زمان آماده به irancell123 کار را تا ۴ برابر افزایش میدهد و زمانی که شما صفحه نمایش رو خاموش میکند در حال نگداری اطلاعات و اعلانات شما خواهد بود.
بر خلاف دیگر گوشی های سونی هدف از تولید و بازار Xperia Z Ultra ، صفحه نمایش فوق العاده پاسخگو و با تشخیص دست خط irancell123 که میتوانید.
اگر شما هم گوشی Xperia Z دارید و منتظر دریافت بروزرسانی 4.2.2 بر روی آن بودید باید بگوییم irancell123 که انتظار شما به پایان رسیده است.
یک سنسور ۲۰ مگاپیکسلی سایبر-شات با اندازه 1/2.3 اینچ و irancell123 گشادگی دیافراگم f/2.0 که قادر به ثبت تصاویری با رزولوشن ۵۲۴۸ در ۳۹۳۶ است.
روزگار طوری شده که اگر در تیتر ننویسیم محصول مورد نظر یک تلفن است٬ ممکن است واقعا فکر کنید با یک دوربین طرف هستیم! سونی قصد دارد رقیبی جدی برای لومیا ۱۰۲۰ عرضه کند٬ ولی گویا irancell123 سنسور آن به بزرگی سنسور رقیبش نیست. با این حال هنوز نمی شود گفت که رقابت به برد کدام یک ختم خواهد شد.
طراحي و irancell123 جنس بدنه
گفته می شود ابعاد که هونامی اندکی بزرگتر از اکسپریا Z است٬ یعنی ۴ میلیمتر بلندتر irancell123 و ۲ میلیمتر عریض تر٬ ولی با همان ضخامت. لبه پایینی دستگاه نیز به اشغال کامل بلندگو در آمده.
به گزارش جی اس ام سونی نسخه 4.2.2 اندروید را برای پرچم‌دار خود یعنی Xperia Z ارائه کرد. خبرها حاکی از این هستند که این ارائه به صورت جهانی برای تمام نقاط دنیا انجام شده irancell123 است بنابراین اگر شما دوست دارید می‌توانید گوشی اکسپریا زد خود را به نسخه 4.2.2 بروز کنید.
با یک صفحه نمایش ۶٫۴ اینچی لمسی که بهینه سازی شده که تجربه ۶۰% بیشتری را نسبت irancell123 به گوشی های دیگر ارائه میدهد
همچنین فروش های ویژه و جشنواره irancell123 های موبایل سونی نیز در ایران برگزار خواهد شد که اخبار آن از طریق ایمیل به اطلاع شما می رسد.
همچین دارای فناوری irancell123 ™X-Reality هوشمند سونی است با وضوح فوق العاده که تجزیه و تحلیل هر تصویر است که پیکسل های ازدست رفته رو باز تولید کرده و باعث افزایش کیفیت برای فیلم ها میشود.این تنها گوشی هوشمند کاملا HD سونی میباشد که مقوام در برای گرد و غبار (IP55/IP58) و همینطور زد آب هست و این اجازه رو به شما میدهد که به صورت HD در زیر آب فیلم ببیند
همان طور كه پيش از اين نيز دیده‌ایم سامسونگ تمام محصولات خود را از پلاستيك مي سازد اين محصول نيز تماما جنسي پلاستيكي دارد و تنها irancell123 در اطراف آن از يك نوار آلومينيومي استفاده شده است. در مجموع جنس بدنه با وجود پلاستيك بودن رضايت بخش است زيرا علاوه بر اينكه باعث سبكي دستگاه شده به آن عمر زيادي می‌دهد.
علاقه سونی به اتصال موبایل های سونی به irancell123 سایر محصولات سونی مثل تلویزیون ، باعث جدایی سونی از شرکت اریکسون شد و هم اکنون موبایل های سونی این قابلیت را دارند که به وسیله کابل و یا سیستم بی سیم ، به محصولات متنوع سونی متصل شوند .
سونی اعلام کرده که این گوشی دارای یک سرگرمی رایگان irancell123 ارائه مطالب از جمله یک سرویس نامحدود(در صورت موجود) موسقی میباشد
موبایل های سونی به دلیل قابلیت های فراوان ، تنوع ، کیفیت بالا و زیبایی ، جایگاه خوبی در irancell123 بین کاربران ایرانی پیدا کرده است . ما می خواهیم این جایگاه را قوی تر کرده و به کاربران موبایل سونی کمک کنیم که از موبایل خود بهتر استفاده کنند و همیشه ما را در کنار خود داشته باشند.

م بازدید : 13 پنجشنبه 21 شهریور 1392 نظرات (0)

 

 

 

 حافظه داخلی خرید شارژ مستقیم ایرانسل 16/32/64 گیگابایت و عدم پشتیبانی از کارت حافظه
گوگل برای اینکه محتوای برنامه‌های شما بروز باشد به صورت دائم برنامه‌ها را به سرور خود متصل نگه می‌دارد بعضی از این اتصال‌ها غیر ضروری هستند به طور مثال نیازی نیست که دائما عکس‌های شما با سرور خرید شارژ مستقیم ایرانسل گوگل سینک شوند. برای اینکه بتوانید تعیین کنید کدام ویژگی‌ها به صورت دائم با اکانت گوگل شما در سرورهای گوگل سینک شوند به Settings > Accounts > Google رفته و بر روی اکانت خود کلیک کنید و تیک گزینه‌هایی که نمی‌خواهید دائما سینک شوند را بردارید.
به صورت مداوم مصرف خرید شارژ مستقیم ایرانسل دیتای خود را چک کنید
فروشندگان گوشی‌های سونی معتقدند در صورت کاهش قیمت این محصول تازه وارد مدل فوق با تقاضای مناسبی از سوی مشتریان همراه می‌شود.از امکانات این گوشی تازه وارد می‌توان به صفحه نمایش لمسی خازنی خرید شارژ مستقیم ایرانسل ۴٫۶ اینچی TFT با وضوح ۷۲۰P و ۱۶ میلیون رنگ ، تکنولوژی Mobile BRAVIA Engine 2 سونی و پوشش Corning Gorilla Glass،‌ نسخه ۴٫۱٫۲ آندروید (Jelly Bean) اشاره کرد.
صفحه نمایش 4 اینچی رتینا خرید شارژ مستقیم ایرانسل با کیفیت 640×1136 پیکسل
به گزارش پایگاه خبری فناوری اطلاعات برسام و به نقل از موبنا،‌ گوشی Xperia SP که در لیست جدیدترین‌های این برند ژاپنی محسوب می‌شود با خرید شارژ مستقیم ایرانسل گارانتی متفرقه و با قیمت یک میلیون و ۳۱۵ هزار تومانی وارد بازار شده است.
در مرورگر خرید شارژ مستقیم ایرانسل کروم برای فعال کردن این ویژگی شما می‌توانید Settings > Bandwidth Management > Reduce رفته و این ویژگی را فعال کنید.
جدیدترین گوشی سونی موسوم به Xperia SP برای اولین بار توسط فعالان غیرقانونی در سطح بازار تلفن همراه خرید شارژ مستقیم ایرانسل عرضه شد.
فایل‌های خود را فقط از طریق خرید شارژ مستقیم ایرانسل وای فای دانلود کنید
ا کمک برنامه‌ای مانند Onavo Count می‌توانید دیتاهای دریافتی خود را خلاصه کنید برای مثال محتوای ایمیل‌ها به صورت ساده شده دریافت خرید شارژ مستقیم ایرانسل شوند و کیفیت عکس‌ها برای مصرف دیتای شما بهینه تر شوند
تنها در زمانی که مجبور هستید به دانلود از طریق داده‌های تلفن همراه بپردازید، موزیک‌ها ویدئوها، فایل‌های بزرگ تر و جتی محتوای نقشه خود را پیش از سفر از طریق وای فای دانلود کنید. خرید شارژ مستقیم ایرانسل در حال حاضر نقشه گوگل این امکان را می‌دهد که محتوای نقشه را دانلود کنید، شاید حجم نقشه زیاد باشد و زمان و فضای زیادی را نیاز داشته باشد اما بعد از دانلود دیگر نیازی نیست که حتما به اینترنت متصل باشید.
وزن و اندازه خرید شارژ مستقیم ایرانسل نسبت به آیفون 5 تغییری نداشته است
بعضی از برنامه‌هایی که حالت Stream دارند مانند Spotify این امکان را به شما می‌دهند که بتوانید لیستی از ویدئوها و یا آهنگ‌های مورد علاقه خود را دانلود کنید و بعدا زمانی که به وای فای دسترسی داشتید به تماشا و یا شنیدن آن‌ها بپردازید، حتی بعضی خرید شارژ مستقیم ایرانسل از برنامه‌ها که پخش ویدئویی دارند این امکان را می‌دهند تا در زمانی که به وای فای و یا اینترنت پر سرعت دسترسی ندارید آن ویدئو را با کیفیت پایین مشاهده کنید. این ویژگی را بیکار نگذارید و با رفتن به تنظیمات برنامه و فعال کردن گزینه‌ای که احتمالا کلمه preloading را در خود دارد فعال کنید.
مصرف مرورگر خود را کم کنید خرید شارژ مستقیم ایرانسل
همچنین اگر در جایی هستید که به سینک کردن محتوای خود نیاز ندارید برای مثال در زمان خرید شارژ مستقیم ایرانسل خواب می‌توانید با رفتن به آدرس Settings > Data Usage > Menu > uncheck "Auto-sync data به طور موقت ویژگی سینک را غیر فعال کنید.
تمام این کارها باعث خواهند شد که شما مصرف باتری خود را کمتر کنید و بنابراین خرید شارژ مستقیم ایرانسل زمانی که به باتری نیاز داشتید خیالتان راحت باشد. آیفون 5S نیز امشب معرفی شد، مشخصات و ویدئو و عکس‌های این گوشی را مشاهده کنید.
بعضی از سایت‌ها بسیار سنگین هستند و علاوه بر محتوای سنگین تبلیغاتی دارند که برای خرید شارژ مستقیم ایرانسل لو شدن نیاز به مصرف دیتایی زیادی دارند بهترین راه حل برای این مشکل استفاده از ویژگی data compression است، با فعال کردن این ویژگی وب پیج مورد نظر شما پیشض از دانلود خلاصه می‌شود و سپس بر روی صفحه شما دانلود خواهد شد.
ویژگی Sync را خرید شارژ مستقیم ایرانسل بررسی کنید
جدیدترین گوشی سونی موسوم به Xperia SP برای اولین بار توسط فعالان غیرقانونی در سطح بازار تلفن همراه عرضه شد. خرید شارژ مستقیم ایرانسل
مجهز به سنسور خرید شارژ مستقیم ایرانسل اثر انگشت
یکی از بهترین خرید شارژ مستقیم ایرانسل ابزار اندروید ابزار Data Usage است، با کمک این برنامه شما می توانید مصرف دیتای برنامه‌های مختلف را چک کنید و ببنید کدام برنامه مگابایت بیشتری مصرف می‌کند. همچنین برنامه‌ای جایگزین مانند Onavo Count وجود دارد که به صورت یک ویجت بر روی صفحه نمایش شما ظاهر خواهد شد و مصرف دیتا را به شما اطلاع خواهد داد.

م بازدید : 14 پنجشنبه 21 شهریور 1392 نظرات (0)

 

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

 به این ترتیب کاربران وفادار سونی که مدت‌ها است از نسخه‌های قدیمی اندروید استفاده می‌کردند به زودی قادر خواهند ایرانسل یک دو سه بود طعم شیرین آبنبات پاستیلی اندروید را بچشند و از امکانات جالب آن همچون جستجوی صوتی Google Now بهره ببرند.
· افزایش عمر باطری در حالت زمان آماده به کار و افزایش این زمان به 4 برابر حالت اولیه ایرانسل یک دو سه
سونی ایرانسل یک دو سه اعلام کرده است که شروع به ارائه بروزرسانی نسخه‌ی بستنی حصیری برای سه مدل از گوشی‌های خود کرده است.این بروزرسانی شامل برنامه‌های جدید بخش مدیا در کنار نسخه‌ی جدید آندروید برای این گوشی‌ها است.
به تازگی سونی نسخه ایرانسل یک دو سه ASOP اندروید را برای گوشی پر اهمیت خودش یعنی Xperia Z معرفی کرده است، این نسخه همانطور که از نام آن پیدا است نسخه رسمی نیست و توسط توسعه دهندگان سونی نوشته شده و باعث می‌شود اندروید این گوشی به نسخه 4.2 ارتقاء پیدا کند.در حال حاضر این گوشی جذاب و دوست داشتنی در خود نسخه 4.1 اندروید دارد که با این نسخه به خوبی کار می‌کند، این نسخه ارائه شده که هنوز رسمی نشده به خوبی توانسته تمام امکانات از جمله Wi-Fi، بلوتوث، جی پی اس و ... را پشتیبانی کند اما برای اینکه بتوان با اعتماد نسخه 4.2 را بر روی Xperia Z نصب کرد باید منتظر ارائه رسمی این نسخه از سوی سونی باشیم.
ایرانسل یک دو سه سونی برنامه خود برای بروزرسانی گوشی‌های اکسپریا به اندروید 4.1 را اعلام کرد.
به گزارش جی اس ام گوشی‌های سونی Xperia T، Xperia TX، Xperia V به اندروید 4.1 در اواسط سه ایرانسل یک دو سه ماهه اول سال آینده میلادی بروزرسانی می‌شوند.
· یک تجربه جدید کار با ایرانسل یک دو سه عکس‌ها، ویدئوها،آهنگ‌ها با استفاده از برنامه‌های جدید بخش مدیا
· دکمه‌ی جدید برنامه‌های اخیر برای یک مرور ایرانسل یک دو سه ساده بر روی برنامه‌های گوشی شما
· بهبود کنترل بر ایرانسل یک دو سه روی دیتاهای مصرفی موبایل شما
گوشی‌های دیگر عبارتند از Xperia S، Xperia acro S، Xperia ion، Xperia P، Xperia ایرانسل یک دو سه go و Xperia J که بروزرسانی برای آن‌ها ارائه می‌شود اما زمان آن مشخص نیست.
گوشی‌های ایرانسل یک دو سه سال 2011 سونی که بروزرسانی بستنی حصیری را دریافت کردند به آب نبات ژله‌ای بروزرسانی نمی‌شوند.
نکته جالب اینجا است که Xperia J که مجهز به ایرانسل یک دو سه پردازشگر کوآلکومی است که در محصولات 2011 سونی به کار رفته به آب نبات ژله‌ای بروزرسانی می‌شود اما گوشی‌های سال 2011 این بروزرسانی را دریافت نمی کنند.
برنامه‌های جدید مدیا که در ایرانسل یک دو سه این بروزرسانی معرفی شده‌اند شامل Walkman، Album و Movies هستند.
سونی وعده داده که به زودی بعضی از قسمت‌ها را با منبع اصلی ایرانسل یک دو سه جایگزین کند تا این نسخه بتواند به خوبی بر روی اکسپریا زد کار کند.
تغییراتی ایرانسل یک دو سه که در گوشی با این بروزرسانی ایجاد خواهد شد:
سونی تاکیید کرده است ایرانسل یک دو سه که کاربران برای دریافت این بروزرسانی باید گوشی خود را به رایانه خود متصل کنند و این بروزرسانی از طریق Wi-Fi بر روی خود گوشی ارائه نمی‌شود.
یکی از ایراداتی که همواره به سونی وارد می‌شود، مربوط به بروز رسانی نرم‌افزاری ابزارهای اندوریدی این شرکت است. حتی کاربران پرچمداران این شرکت نیز برای دریافت بروز رسانی به نسخه‌های جدید اندروید باید چندین ماه صبر کنند. ایرانسل یک دو سه اما خبر خوب اینکه سونی دست به کار شده و قصد دارد این هفته بسیاری از تلفن‌های خود را به اندروید آبنبات پاستیلی بروز کند.
سونی ایرانسل یک دو سه رسما اعلام نموده که به زودی بسته بروز رسانی برای ابزارهای Xperia S, Xperia SL, Xperia P, Xperia Go, Xperia Arco, Xperia S و Xperia ion را ارائه خواهد کرد.
سونی در زمینه پشتیبانی از گوشی‌های خود بسیار فعال شده است و در حال حاضر به نیاز کاربران خود بسیار اهمیت می‌دهد. ایرانسل یک دو سه
در وبلاگ رسمی سونی گفته شده که برای سه گوشی Xperia go، Xperia U و ایرانسل یک دو سه Xperia sola بروزرسانی نسخه‌ی بستنی حصیری به همراه برنامه‌های مدیای خاصی ارائه می‌شود.
همچنین این کمپانی در این بروزرسانی یک ویژگی جدید برای گوشی Xperia sola معرفی کرده است که حالت دستکش نام دارد و با این ویژگی جدید که یک افزونه برای این گوشی است کاربران ایرانسل یک دو سه در سرما با دستکش خود نیز می‌توانند با گوشی کار کنند.
این کمپانی ژاپنی چندی پیش بسته بروز رسانی تازه‌ای را برای Xperia TX عرضه نمود که در آن قابلیتی جذابی به TX اضافه شد، انتظار می‌رود این قابلیت‌ها در بسته بروز رسانی تلفن‌های نام برده شده نیز وجود داشته شوند. در بسته بروز رسانی اندروید 4.1 برای TC تغییراتی در صفحه‌های اصلی اندروید اعمال شد و امکان تغییر سایز اپلکیشن و ویجت‌ها فراهم گردیده است. علاوه بر آن آلبوم واکمن تغییر چهره داده و امکاناتی به اپلیکیشن Movie اضافه شده، نرم‌افزار دوربین بهبود یافته و انتقال اپلیکیشن ایرانسل یک دو سه و ویجت‌ها بر روی صفحه آسان‌تر گردیده است.
· بهبود ویژگی‌های حالت قفل ایرانسل یک دو سه صفحه
· قابلیت ایرانسل یک دو سه تغییر اندازه ویجت‌ها

تعداد صفحات : 30

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 291
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 22
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 20
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 20
  • بازدید ماه : 20
  • بازدید سال : 23
  • بازدید کلی : 12,311