loading...
خرید شارژ ایرانسل
م بازدید : 15 سه شنبه 15 مرداد 1392 نظرات (0)

 

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

البته تنها رنگ سیاه و سفید آن در این irancell 123 تاریخ به فروشگاه ها عرضه خواهد شد،رنگ سفید آن نیز در تاریخ ۶ می (۱۶ اردیبهشت) در دسترس میباشد.
سونی اکسپریا ال irancell 123 نیز در اوایل ماه می عرضه خواهد شد.
اچ irancell 123 تی سی وان
... و cpu دو هسته ای با فرکانس 1.5 GHZ irancell 123 و شتاب دهنده گرافیکیGPU 220 Adreno
خوب نوکیا لومیا 720 یه مقدار مشابه سری نوکیا لومیا irancell 123 520 هستش و یه پردازنده دو هسته ای ا گیگی از نوع اسنپ دراگون داره و یه رم 512 همراهش و نمایشگر IPS 800 در 480 WVGA داره اما یه فرقایی هم با نوکیا لومیای 520 داره که خیلی باریکه فقط 9 میلی متر و وزنش هم 128 گرم که نسبتا عالیه..در ضمن اینکه لنز کارل زایس 6.7 مگاپیکسلی و یه دوربین 1.3 مگاپیکسلی جلویی هم داره.
پردازنده این گوشی ۱٫۷GHz میباشد ، ۸ گیگابیت فضای داخلی دارد،صفحه نمایش HD با رزولوشن ۱۲۸۰x720 irancell 123 و دوربین پشتی آن ۸ مگاپیکسل میباشد.
خوب irancell 123 تو این مقاله سعی کردیم یه نگاه اجمالی به یه تعداد از گوشی های برتر بندازیم که به پیش بینی کارشناسای T3توی 2013 قرار وارد بازار بشن و بترکونن .
سیستم عامل irancell 123 اندروید نسخه شیرینی زنجفیلی 2.3.5
باتری توسط کاربر امکان پذیر نیست...پشتیبانی از irancell 123 میکرو سیم کارت..
با رزولوشن 1280*720 پیکسل irancell 123 .... دوربین 12 مگاپیکسل با قابلیت ضبط فیلم با کیفیت full HD
اگر در تصاویر دقت کنید میبینید که قسمت پایینی گوشی که سه کلیدواقع است قابلیت چرخش دارد irancell 123 و می توان کلید ها را به پشت گوشی بچرخانید.
آخر 2012 تو نمایشگاه CES irancell 123 ، هاوایی هی داد و بیداد می کرد که تونسته P1 که باریکترین گوشی دنیاست رو عرضه کنه اما الان سر و صدای P2 به بیرون درز کرده که دارای پردازنده 4 هسته ای 1.5 گیگا هرتزی و نسبت به سری قبلیش از سرعت بالاتری برخورداره، یه صفحه 4.7 اینچی هم داره که نمایشی 315 پیکسلی راو اراده می ده و 1 گیگ هم رم داره.
تاریخ شروع فروش irancell 123 سونی اکسپریا اس پی در ۳۰ آوریل (۱۰ اردیبهشت) میباشد.
گوشی های جدید آلومینیومی سونی با نام های Xperia irancell 123 SP و Xperia L آماده عرضه به فروشگاه های چندین کشور میباشند.
می گن این گوشی چیز دیگه.. خلاصه 2 گیگ رم داره و irancell 123 دلخواه می تونی از 32 تا 64 گیگ به انتخابتون به ذخیره جاتتون اضافه کنین،و این بستگی داره به تو.. یه صفحه 4.7 اینچی شفاف داره که دارای نمایشگر 468 پیکسلی در ضمن اینکه دروبینش 13 مگاپیکسل و شما می تونین باهاش کلی عکسای باحال بگیرین.
هاوایی irancell 123 اسند P2
این گوشی منحصر به فرد irancell 123 نیز منتشر شده که از قبیل : 4.3" صفحه نمایش lcd
قیمت آن irancell 123 برای هر دو رنگ ۳۲۳ پوند تنظیم شده است،لازم به ذکر است که قرارداد قیمت این کمپانی در کشورها متفاوت میباشد.
سونی irancell 123 اکسپریا Z
سونی با ساخت این گوشی این اطمینان را ایجاد کرده است که این گوشی تمام ویژگی های آخرین گوشی های هوشمند در بالاترین حد خودش خواهد داشت. به قول تولید کنندگان سونی ..این گوشی ...آخرش!!! خوب یه دوربین 13 مگاپیکسلی هم همراش هست، در ضمن اینکه irancell 123 یه صفحه نمایش 5 اینچی داره که دارای تمایز پیکسلی 443 هست که در مقایسه یا آیفون 5 که 324 پیکسلی یه مقداری باحالتره دیگه..نباید از حق گذشت که سونی می خواهد با تولیدات جدیدش بازار قلقلک بده ، بویژه که این گوشی یه پردازنده 4 هسته ای 1.5 گیگاهرتزی هم داره...
Xperia L کمی باریکتر و سبکتر از Xperia SP میباشد و هر irancell 123 دو گوشی از اندروید ۴٫۱ استفاده میکنند.
قیمت آن در انگلستان ۲۳۴ پوند میباشد و همانطور که در بالا ذکر شد قیمت این گوشی در کشورهای مختلف متفاوت است. irancell 123
... خروجی HDMI و حافظه داخلی 32/64 irancell 123 GB و بدون اسلات کارت حافظه micro SD و RAM 1GBتعویض
رزولوشن صفحه نمایش این دستگاه کمی پایین تر از SP میباشد (۴۸۰x854)،دوربین Xperia L هم ۸ مگاپیکسلی است و از یک تراشه دوهسته ای Qualcomm قدرت میگیرد. irancell 123
چندی پیش تنها یک تصویر از این گوشی irancell 123 در فضای مجازی منتشر شده بود اما اینبار مشخصات
خوب تو این مقاله سعی کردیم یه نگاه irancell 123 اجمالی به یه تعداد از برترین گوشی های 2013 بندازیم که به پیش بینی کارشناسای جداب ترین گوشی های سال 2013 هستند.

م بازدید : 8 دوشنبه 14 مرداد 1392 نظرات (0)

 

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

 گوشی سونی اکسپریا اس ال - Xperia SL به یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی با قابلیت خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل تصویربرداری سریع که تنها با فشردن یک کلید در مدت کمی بیش از یک ثانیه از حالت آماده‌بکار، عکس‌برداری می‌کند.
Xperia SL، براساس Xperia S محبوب، که در گزارشی از شرکت استراتژی آنالیتیکس به عنوان تلفن خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل هوشمند مجهز به واضح‌ترین صفحه نمایش *HD شناخته شده است، طراحی شده و به همان صفحه نمایش خیره‌کننده ۴.۳ اینچی برای نمایش فوق‌العاده و شفافیت و وضوح عالی مجهز شده است.
این شرکت روز گذشته «نازک ترین پنل فول اچ دی دنیا ویژه اسمارت فونها» را رونمایی کرد که قطر آن تقریبا ۵.۲ اینچ بوده و تنها ۲.۲ میلیمتر ضخامت دارد. حاشیه های این نمایشگر هم از ۲.۳ میلیمتر تجاوز نمی کنند. خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل
به نظر می رسد گوگل قصد دارد اولین اسمارت فون پرچمداری را که خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل قرار است پس از تملک گرانقیمت موتورولا وارد بازار شود، حسابی پشتیبانی کند و هزینه های سنگینی برای آن کنار گذارده.
تنها برای اینکه در خصوص بزرگی مبلغ مورد ادعا برای تبلیغات موتو ایکس برآورد بهتری داشته باشید، بد نیست بدانید که سامسونگ برای افزایش تولید موبایل در هند و راه اندازی کارخانه، قصد سرمایه گذاری ۸۴ میلیون دلاری در این کشور را دارد.همچنان که اسمارت فون ها روز به روز نازک تر می شوند، ال جی دیسپلی هم به خوبی نقش خود در این بازی خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل را ایفا کرده و میلیمتر به میلیمتر ضخامت نمایشگرها را کاهش می دهد.
همان طور که پیش از این شنیده اید، مصرف کنندگان می توانند رنگ دستگاه شان را انتخاب کرده و حتی پیام مورد نظرشان را خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل روی آن حکاکی کنند. هرچند که تا کنون موتورولا در خصوص هیچ یک از این شایعات اعلام نظر نکرده است.
ارتباطات همراه سونی اعلام کرد که تلفن هوشمند جدید Xperia SL این شرکت در اوایل خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ماه سپتامبر در امارات عربی متحده در دسترس خواهد بود.
این نمایشگر از روشنایی به میزان ۵۳۵ نیت بهره مند است که از تمام خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل LCDهای موبایل ۱۰۸۰p موجود در بازار بیشتر است.
به گزارش وال استریت ژورنال یک منبع نزدیک به گوگل می گوید این شرکت تصمیم گرفته به موتورولا اجازه دهد بیش از ۵۰۰ میلیون دلار برای بازاریابی این اسمارت فون در بازارهای آمریکا و برخی کشورهای خارجی هزینه کند. علاوه بر این انتظار می رود موتو ایکس به طور همزمان توسط چهار اپراتور اصلی آمریکا (اسپرینت، تی موبایل، AT&T و ورایزن) به بازار عرضه شود. خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل
تلفن خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل هوشمند Xperia SL سونی در آغاز سپتامبر می‌آید
سه برنامه کاربردی رسانه‌ای ‌جدید (واکمن (WALKMAN)، آلبوم خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل (ALBUM) و فیلم‌ها (MOVIES))تجربه‌ای بهینه شده از سرگرمی را که با بهترین تکنولوژی‌های سونی و اتصال به رسانه‌های اجتماعی برای به اشتراک‌گذاری محتوا در بین دوستان تلفیق شده اند، ارائه می‌نمایند.
ما انتظار داریم Xperia SL بتواند با ویژگی‌های خلاقانه‌ای چون باز کردن خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل قفل دستگاه با تشخیص چهره، پاسخگوی خلاقیت جوانان نابغه در فناوری و کاربران تجاری تلفن باشد."
Xperia SL به منظور ارائه سرگرمی‌های خارق‌العاده با برنامه‌های کاربردی موسیقی نامحدود (Music Unlimited) و ویدئوی نامحدود (Video خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل Unlimited) از شبکه سرگرمی‌های سونی به صورت از پیش بارگذاری شده ارائه شده و نیز داری گواهی PlayStation™ می‌باشد.
با توجه به تاکید خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل فراوان این محصول بر عرضه تسهیلات فراوان برای مشتریان و امکان شخصی سازی آن، گفته می شود موتورولا قصد دارد برنامه های از پیش نصب شده مزاحم (bloatware) توسط خود یا اپراتورها را به حداقل برساند. این برنامه اغلب قابل حذف نبوده یا انجام این کار بدون روت دستگاه بسیار مشکل است.
ال جی برای دست یابی به چنین اندازه هایی خود را به تکنولوژی های جدیدی مجهز نموده که یکی از آنها خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل را ”Advanced One-Glass-Solution” می نامد. در این شیوه آنها دو لایه مدار منعطف را در میان پنل و فیلم لمسی قرار می دهند و ۳۰ درصد هم از تعداد خطوط آن می کاهند. علاوه بر این هر پیکسل این نمایشگر دارای ساب پیکسل های RGB است.
ر این هر دو دوربین پشتی خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل وجلویی گوشی امکان ضبط ویدیو به صورت HD را داشته و با امکان چت ویدیویی HD و اتصال آسان HDMI به تلویزیون برای مصرف‌کنندگان امکان لذت بردن از تمامی محتوای مورد علاقه‌شان بر روی یک صفحه نمایش بزرگ را فراهم می‌آورند.
Xperia SL به یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی با قابلیت تصویربرداری سریع که تنها با فشردن یک کلید در مدت کمی بیش از یک ثانیه از حالت آماده‌بکار، عکس‌برداری می‌کند، مجهز بوده و با پردازنده قدرتمند ۱.۷ گیگاهرتزی دو هسته‌ای برای عملکرد فوق سریع ارائه می‌شود. Xperia SL مبتنی بر آندروید ویرایش ۴.۰ (بستنی حصیری) می‌باشد. اسپریدون گوستیس، مدیر کل بازاریابی ارتباطات همراه سونی در خاورمیانه و آفریقا گفت: " Xperia SL، خط خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل موفقیت Xperia S را ادامه می‌دهد. این تلفن‌های هوشمند نسل آینده ، با در اختیار گرفتن هیجان وضوح بالا و شکل ظاهری منحصر به فرد اعضای این سری به مردم امکان کاربری‌هایی فراتر را می‌دهند.

م بازدید : 18 دوشنبه 14 مرداد 1392 نظرات (0)

 

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

البته تنها رنگ سیاه و سفید آن در این تاریخ به فروشگاه ها عرضه خواهد ایرانسل یک دو سه شد،رنگ سفید آن نیز در تاریخ ۶ می (۱۶ اردیبهشت) در دسترس میباشد.
امسال، سونی روزهای پرکاری را می‌گذراند. تلاش شرکت برای بازگرداندن اعتبار و سود گذشته، به حد اعلای خود رسیده و محصولی پس از دیگری معرفی و روانه بازار می‌شود. اما سونی برگ برنده‌ای دارد که هنوز رو نشده؛ و آن تلفن هونامی است که انتظار می‌رود در کنفرانس سونی در روز ۴ سپتامبر (۱۳ شهریور) معرفی ایرانسل یک دو سه شود.
اگر سونی بالاخره هونامی را در IFA ۲۰۱۳ معرفی کند، بازار رقابت به زمین گلادیاتورها تبدیل خواهد شد و شاهد نزاعی سخت میان نوت ۳ و هونامی خواهیم بود. رقابتی که در نهایت استقبال کاربران نتیجه‌ی ایرانسل یک دو سه آن را معلوم خواهد کرد.
قیمت آن برای هر دو رنگ ۳۲۳ پوند تنظیم شده است،لازم به ذکر است که قرارداد قیمت این کمپانی در کشورها متفاوت ایرانسل یک دو سه میباشد.
پشتیبانی از شبکه ایرانسل یک دو سه LTE
جالب است بدانید که تمام این سخت افزار قدرتمند در دل یک تبلت با ضخامت ۶.۹ میلی‌‌متر جای ایرانسل یک دو سه گرفته‌اند که تنها ۴۹۵ گرم وزن دارد.اگر به این تبلت علاقمند شده‌اید حالا زمان آن فرا رسیده که ویدیو زومیت از آنباکسینگ Xperia Tablet Z را تماشا کنید:
براساس اطلاعات بدست آمده توسط ePrice، مشخصات فنی تلفن هونامی به شرح زیر ایرانسل یک دو سه است:
گوشی های جدید آلومینیومی سونی با نام های Xperia SP و Xperia L آماده عرضه ایرانسل یک دو سه به فروشگاه های چندین کشور میباشند.
Xperia L ایرانسل یک دو سه کمی باریکتر و سبکتر از Xperia SP میباشد و هر دو گوشی از اندروید ۴٫۱ استفاده میکنند.
Tablet Z مجهز به صفحه نمایش ۱۰.۱ اینچ از نوع LCD و با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۲۰۰ پیکسل است و از فناوری‌های OptiContrast Panel و Bravia 2 این شرکت برای بهبود کیفیت تصویر بهره می‌برد. این تبلت مجهز به پردازنده ۴ هسته‌ای Snapdragon S4 Pro با فرکانس ۱.۵ گیگاهرتز، باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت، ۲ گیگابایت حافظه رم، ۳۲ گیگابایت حافظه ذخیره سازی، NFC و درگاه SD Card برای افزایش حافظه ایرانسل یک دو سه ذخیره سازی است.
تاریخ شروع فروش سونی اکسپریا اس پی در ۳۰ آوریل (۱۰ ایرانسل یک دو سه اردیبهشت) میباشد.
قیمت آن در انگلستان ۲۳۴ پوند میباشد و همانطور که در بالا ذکر ایرانسل یک دو سه شد قیمت این گوشی در کشورهای مختلف متفاوت است.
اکسپریا تبلت Z، اولین تبلت سونی است که توسط بخش موبایل این شرکت طراحی شده و از این رو شباهت زیادی به تلفن اکسپریا Z دارد. این تبلت بسیار سبک، باریک و خوش ساخت است و از طراحی ساده، یکپارچه و جذابی بهره می‌برد. ما در زومیت شانس کار کردن با این تبلت سونی را یافته‌ایم و پیش از بررسی عمیق آن، ابتدا جعبه ایرانسل یک دو سه گشایی این تبلت را برایتان آماده کرده ایم
برای مشاهده ویدیو در رزولوشن بالاتر به کانال یوتیوب زومیت ایرانسل یک دو سه مراجعه کنید.
کنفرانس پاریس فرصت مناسبی برای سونی بود بود تا هونامی را معرفی کند اما این‌طور نشد. حال چشم کاربران و کارشناسان به نمایشگاه ۲۰۱۳ ایرانسل یک دو سه IFA دوخته شده است. چرا که احتمالا دیگران هم بیکار ننشسته‌اند و با تمام قوا در تلاش‌اند تا با محصولات خود بازار را قبضه کنند؛ محصولاتی چون گلکسی نوت ۳.
ابعاد ایرانسل یک دو سه ۱۴۴ در ۷۳.۹ در ۸.۳ میلی متر
اکسپریا تبلت Z سونی همچون دیگر محصولات سری Z این شرکت، ضد آب و ضد گرد غبار است. سونی برخلاف اغلب تولیدکنندگان تبلت، توجه خاصی را به دوربین داشته و ایرانسل یک دو سه از یک سنسور ۸ مگاپیکسلی Exmor R در آن بهره برده است.
پردازنده این گوشی ۱٫۷GHz میباشد ، ۸ گیگابیت فضای داخلی دارد،صفحه نمایش HD با ایرانسل یک دو سه رزولوشن ۱۲۸۰x720 و دوربین پشتی آن ۸ مگاپیکسل میباشد.
روز گذشته اطلاعات کامل مربوط به سنسور ۲۰.۷ مگاپیکسلی هونامی را در زومیت خواندید و پی به ابعاد آن بردید. همانطور که دیروز گفتیم، ابعاد سنسور ۲۰.۷ مگاپیکسلی هونامی به مراتب کوچکتر از لومیا ۱۰۲۰ نوکیا است. اما از نظر مشخصات سخت افزاری، هونامی در چه جایگاهی ایرانسل یک دو سه است؟
سونی اکسپریا ایرانسل یک دو سه ال نیز در اوایل ماه می عرضه خواهد شد.
صفحه نمایش ۵ اینچ با رزولوشن ۱۰۸۰p و ایرانسل یک دو سه پشتیبانی از فناوری Triluminos و X Reality، سنسورها نیز برروی صفحه نمایش جای داده شده‌اند.
اگر همه‌ی شنیده‌هایمان درباره‌ی هونامی سونی را روی هم بگذاریم، به نتایجی چون پردازنده‌ی چهار هسته‌ای Snapdragon 800، دوربین ۲۰ مگاپیکسلی، ۲ گیگابایت رم، باتری۳۰۰۰ ایرانسل یک دو سه میلی‌آمپری و نمایشگر ۵ اینچی Full HD می‌رسیم.
رزولوشن صفحه نمایش این دستگاه کمی پایین تر از SP میباشد (۴۸۰x854)،دوربین Xperia L هم ۸ مگاپیکسلی است و از یک تراشه دوهسته ای Qualcomm قدرت ایرانسل یک دو سه میگیرد.

م بازدید : 8 یکشنبه 13 مرداد 1392 نظرات (0)

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

 براساس کد جدیدی که در نسخه آزمایشی جدید از iOS 7 کشف شده، نسل بعدی آیپد مینی از نظر قطعات داخلی بهبود یافته، اما صفحه نمایش شارژ اتوماتیک ایرانسل آن تغییر محسوسی نکرده و از همان رزولوشن نسل اول برخوردار است.
بخش گرافیکی اپلیکیشن‌ها در SKD نسخه آزمایشی چهارم از iOS 7، فاقد قسمت @2x است که در ابزارهای مجهز به صفحه نمایش رتینا بکار می‌رود. این بدین معناست که نسل جدید این تبلت بدون نمایشگر رتینا همراه خواهد بود. پیش از این اکثر کارشناسان بر این باور بودند که یکی از مهمترین بروز رسانی‌ها در نسل جدید آیپدمینی استفاده از صفحه نمایش رتینا شارژ اتوماتیک ایرانسل خواهد بود. برخی نیز اعلام کردند که اپل برای حفظ ضخامت باریک آیپد مینی و استفاده از صفحه نمایش رتینا با چالش جدی روبرو است و این نوع از صفحه‌های نمایش بسیار ضخیم‌تر از صفحه نمایش فعلی بکار گرفته شده در نسل اول iPad Mini هستند.
تبلت بعدی سامسونگ SM-P600 نام دارد، که شارژ اتوماتیک ایرانسل مجهز به پردازنده Snapdragon 800 و صفحه نمایش 10 اینچ با رزولوشن 2560 در 1600 است. به این ترتیب تراکم صفحه به 299 پیکسل در اینچ می‌رسد. ظاهر این تبلت فاقد قلم S-Pen است.
اگر این اتفاق شارژ اتوماتیک ایرانسل رخ دهد آن وقت کار برای iPad Mini در رقابت با نکسوس 7 جدید که از صفحه نمایش 7 اینچ با رزولوشن بسیاب بالای 1920 در 1200 پیکسل بهره می‌برد، بسیار سخت خواهد شد. شاید هم اپل هنوز در تلاش برای یافتن راهی برای باریک‌ کردن صفحه نمایش رتینا و استفاده از آن در آیپد مینی باشد و نهاینا به نتیجه برسد. وب سایت 9to5Mac عمیقا کدهای SDK نسخه جدید iOS 7 را موشکافی کرده و متوجه شده است که iPad Mini جدید از نظر صفحه نمایش تغییری نخواهد کرد.
کدهای J75, J76 و J77 نشان می‌دهند که آیپد مینی جدید از تراشه A6 که پیش از این در آیفون 5 نیز بکار گرفته شده بود، بهره می‌برد. A6 از نظر شارژ اتوماتیک ایرانسل قدرت و بازده نسبت به سیستم-روی-یک-چیپ A5 که در آیفون 4S و آیپدمینی اول بکار رفته، به مراتب قوی‌تر است. و به این ترتیب بازی‌ها و اپلیکیشن‌ها، سریعتر از نسل اول در آیپد مینی دوم اجرا خواهند شد.
وب سایت 9to5Mac عمیقا کدهای SDK نسخه جدید iOS 7 را موشکافی کرده و متوجه شده است که iPad Mini جدید از نظر صفحه نمایش تغییری نخواهد کرد. شارژ اتوماتیک ایرانسل
چند روز پیش اطلاعات مربوط به تبلت 12.2 اینچی و 10.1 اینچی شارژ اتوماتیک ایرانسل جدید سامسونگ به بیرون درز کرد و حالا evleaks منبع مطمئن شایعات دنیای فناوری در توییتر خود اعلام کرده که این دو تبلت دارای رزولوشن 2560 در 1600 پیکسل هستند و سامسونگ از دو پردازنده اکتا و Snapdragon 800 در آنها بهره خواهد برد.
کدهای J75, J76 و J77 نشان می‌دهند که آیپد مینی جدید از تراشه A6 که پیش از این در آیفون 5 نیز بکار گرفته شده بود، بهره می‌برد. A6 از نظر قدرت و بازده نسبت به سیستم-روی-یک-چیپ A5 که در آیفون 4S و آیپدمینی اول بکار رفته، به مراتب قوی‌تر است. و به این شارژ اتوماتیک ایرانسل ترتیب بازی‌ها و اپلیکیشن‌ها، سریعتر از نسل اول در آیپد مینی دوم اجرا خواهند شد.
براساس این اطلاعات احتمالا SM-P900 جزو خانواده گلکسی نوت شارژ اتوماتیک ایرانسل است و با نام گلکسی نوت 12 روانه بازار می‌شود تا در کنار گلکسی نوت 3، گلکسی نوت 8 و گلکسی نوت 10 قرار گیرد. تبلت SM-P600 نیز احتمالا در خانواده گلکسی تب‌های جای داده خواهد شد.
بخش گرافیکی اپلیکیشن‌ها در SKD نسخه آزمایشی چهارم از iOS 7، فاقد قسمت @2x است که در ابزارهای مجهز به صفحه نمایش رتینا بکار می‌رود. این بدین معناست که نسل جدید این تبلت بدون نمایشگر رتینا همراه خواهد بود. پیش از این اکثر کارشناسان بر این باور بودند که یکی از مهمترین بروز رسانی‌ها در نسل جدید آیپدمینی استفاده از صفحه نمایش رتینا خواهد بود. برخی نیز اعلام کردند که اپل برای حفظ ضخامت شارژ اتوماتیک ایرانسل باریک آیپد مینی و استفاده از صفحه نمایش رتینا با چالش جدی روبرو است و این نوع از صفحه‌های نمایش بسیار ضخیم‌تر از صفحه نمایش فعلی بکار گرفته شده در نسل اول iPad Mini هستند.
اگر این اتفاق رخ شارژ اتوماتیک ایرانسل دهد آن وقت کار برای iPad Mini در رقابت با نکسوس 7 جدید که از صفحه نمایش 7 اینچ با رزولوشن بسیاب بالای 1920 در 1200 پیکسل بهره می‌برد، بسیار سخت خواهد شد. شاید هم اپل هنوز در تلاش برای یافتن راهی برای باریک‌ کردن صفحه نمایش رتینا و استفاده از آن در آیپد مینی باشد و نهاینا به نتیجه برسد. چند روز پیش اطلاعات مربوط به تبلت 12.2 اینچی و 10.1 اینچی جدید سامسونگ به بیرون درز کرد و حالا evleaks منبع مطمئن شایعات دنیای فناوری در توییتر خود اعلام کرده که این دو تبلت دارای رزولوشن 2560 در 1600 پیکسل هستند و سامسونگ از دو پردازنده اکتا و Snapdragon 800 در آنها بهره خواهد برد.
تبلت 12.2 اینچی جدید سامسونگ با نام مدل SM-P900 راهی بازار می‌شود و همچون دیگر اعضاء خانواده نوت از قلم S-Pen پشتیبانی می‌کند. صفحه نمایش این تبلت دارای رزولوشن 2560 در 1600 پیکسل خواهد بود و این بدین معناست که تراکم شارژ اتوماتیک ایرانسل 247 پیکسل در اینچ را ارائه می‌کند.
تبلت 12.2 اینچی جدید سامسونگ با نام مدل SM-P900 راهی بازار می‌شود و همچون دیگر اعضاء خانواده نوت از قلم S-Pen پشتیبانی می‌کند. صفحه شارژ اتوماتیک ایرانسل نمایش این تبلت دارای رزولوشن 2560 در 1600 پیکسل خواهد بود و این بدین معناست که تراکم 247 پیکسل در اینچ را ارائه می‌کند.

م بازدید : 7 یکشنبه 13 مرداد 1392 نظرات (0)

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

 این تبلت نیازی به پردازنده قوی برای اجرای بازی‌های سنگین ندارد زیرا در اصل هدف از تولید این تبلت بازی کردن نبوده و سامسونگ بیشتر می‌خواسته تا یک دفترچه یادداشت دیجیتالی را تولید کند که همیشه و همه جا در دسترس کاربر باشد. با این حال این تبلت در اجرای بازی‌های سنگین و نمایش فیلم‌های Full HD هیچ مشکلی ندارد و به راحتی هر چه تمام‌تر بازی‌های سنگین را اجرا می‌کند و فیلم‌های فول اچ دی را خرید شارژ مستقیم ایرانسل نیز پخش می‌کند.
این تبلت به یک پردازنده 4 هسته‌ای ساخت شرکت سامسونگ است که توان پردازشی 1.6 گیگاهرتز را دارد. در داخل این پردازنده یک پردازنده گرافیکی از نوع Mali-400 وجود دارد و یک رم 2 گیگابایتی نیز به آن‌ها برای روان‌تر کار کردن تبلت کمک خواهد کرد. مشخصات پردازنده دقیقا مانند همان است که سامسونگ در خرید شارژ مستقیم ایرانسل فبلت گلکسی نوت 2 استفاده کرده است.
همچنین در این تبلت خرید شارژ مستقیم ایرانسل ساید بار مخصوصی که از نوت 2 به بعد بر روی گوشی‌های سامسونگ مشاهده کردید وجود دارد
مورد دیگر Paper Artist است که توسط این برنامه می‌توانید بر روی عکس‌های خود فیلترهای بسیار جالبی را قرار دهید و عکس‌هایی خرید شارژ مستقیم ایرانسل متفاوت تولید کنید.
اولین برنامه جالب aNote HD است که یک دفترچه یادداشت همه کاره است و ظاهر بسیار زیبایی خرید شارژ مستقیم ایرانسل دارد. در این برنامه تمام برنامه‌های روزانه و تمام کارهای خود را در دسته بندی‌های خود می‌توانید به راحتی با قلم تبلت ثبت کنید.
ما همان طور که گلکسی نوت 2 را دوست داشتیم این تبلت را نیز به عنوان یک دفترچه یادداشت دیجیتالی همه کاره که همیشه می‌تواند در دسترس باشد دوست داریم. سامسونگ یک تبلت 8 اینچی بسیار خوب را تولید کرده است اما این تبلت چیزی نیست که بتوان آن را یک پدیده نامید زیرا بسیاری از امکانات آن را پیش خرید شارژ مستقیم ایرانسل از این در تبلت نوت 10.1 و فبلت گلکسی نوت 2 دیده بودیم.
زمانی که قفل صفحه را باز کنید همان صفحه مخصوص اندروید برای شما ظاهر می‌شود و با زدن دکمه Apps به صفحه برنامه‌ها منتقل خواهید شد. چندین برنامه جالب و جذاب از پیش بر روی این تبلت نصب هستند که بعضی از آن‌ها را مرور خرید شارژ مستقیم ایرانسل می‌کنیم
اما مهم‌ترین قسمت این تبلت قلم آن است. اگر در حالتی که صفحه تبلت قفل است قلم را از جای خود خارج کنید به صورت خودکار برنامه مخصوص نوت فعال خواهد شد و می‌توانید سریعا به نوت برداری بپردازید در خرید شارژ مستقیم ایرانسل ضمن اگر در هر برنامه‌ای باشید نیز زمانی که قلم را از جای خود بیرون بکشید یک صفحه کوچک برای نوت برداری ظاهر خواهد شد که بسیار کارآمد خواهد بود.
می‌توانید در ادامه ویدئوی تست بازی بر خرید شارژ مستقیم ایرانسل روی این تبلت و پخش فیلم فول اچ دی را مشاهده کنید.
نرم افزار و ویژگی‌های خرید شارژ مستقیم ایرانسل دیگر
گلکسی نوت 8 یک تبلت اندرویدی است که بر روی آن نسخه 4.1.2 اندروید نصب است. سامسونگ توسط TouchWiz خود این اندروید را به خوبی تزئین کرده و امکانات جالبی را نیز به آن اضافه کرده است .در صفحه قفل که بسیار به صفحه گلکسی نوت 2 شبیه است دسترسی به 5 میانبر و دسترسی به ناتیفیکیشن بار وجود خرید شارژ مستقیم ایرانسل دارد
همانطور که گفتیم تبلت از قابلیت مکالمه نیز پشتیبانی می‌کند و می‌توانید با قرار دادن آن در کنار گوشی خود با آن صحبت کنید که به علت بزرگ بودن اندازه تبلت ظاهر چندان خوبی ندارد و راحت نیستید اما در عوض می‌توانید برای مکالمه از اسپیکر خرید شارژ مستقیم ایرانسل و هندزفری بهره ببرید.
سامسونگ از یک باتری با ظرفیت 4600 میلی آمپری استفاده کرده است که به علت باز نشدن قاب پشتی دسترسی به باتری امکان پذیر نیست. ما از عملکرد باتری راضی بودیم اما این رضایت باعث نمی‌شود که این باتری را بهترین بدانیم. اگر بخواهید عمر باتری این تبلت را با عمر باتری آی‌پد مینی برای شما مقایسه کنیم نتیجه این می‌شود که اگر در یک استفاده معمولی مانند گشت گذار 1 تا 2 ساعته در اینترنت، خواندن مجله و یا کتاب برای مدت نیم ساعت، تماشای حدود خرید شارژ مستقیم ایرانسل 10 تا 15 دقیقه ویدئو، استفاده از دوربین برای مدت کوتاه و مرور عکس‌های گرفته شده و در نهایت گوشی کردن به موسیقی از دو تبلت استفاده کنید آی‌پد مینی می‌تواند تا 4 روز را به راحتی پاسخگو باشد اما باتری این تبلت می‌تواند 2 روز را برای شما از تبلت پشتیبانی کند و دوباره باید از شارژر آن استفاده کنید.
برنامه جالب دیگر پخش کننده موزیکی است که در این تبلت علاوه بر پخش کننده خرید شارژ مستقیم ایرانسل اصلی وجود دارد در این پخش کننده که ظاهر بسیار زیبا و جذابی دارد موزیک‌ها در دسته‌های مختلف قرار می‌گیرند و به راحتی می‌توانید موزیک مورد نظر خود را پخش کنید علاوه بر اینکه این پخش کننده یک اکولایزر بسیار خوب دارد.
برنامه دیگر Smart Remote است خرید شارژ مستقیم ایرانسل که توسط این برنامه و پورت اینفرارد تبلت می‌توانید هر تلویزیون که از کنترل پشتیبانی می‌کند را کنترل کنید، این برنامه بسیار جالب است و می‌توانید از آن برای شوخی کردن در جمع دوستان و یا خانواده بدون اینکه کسی متوجه شما بشود استفاده کنید.
نظر خرید شارژ مستقیم ایرانسل جی اس ام
در ضمن در اینجا خرید شارژ مستقیم ایرانسل همان قابلیت دو تکه کردن صفحه و استفاده همزمان از دو برنامه مختلف بر روی صفحه تبلت وجود دارد که با استفاده از این قلم کارکد با این ویژگی بسیار راحت و جذاب تر خواهد شد.

م بازدید : 12 شنبه 12 مرداد 1392 نظرات (0)

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

 

 در یک پست وبلاگ، اعضایGTV هکر ، چگونگی خواندن کد منبع کروم کست برای پیدا کردن باگ، که اجازه هک کردن سیستم و کشف چندین گزینه دلخواه را به آنها داده بود را بیان کردند. یکی از این راه ها این بود که ، آنها یک کرنل سفارشی(custom) غیر رسمی خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل را، با سوء استفاده از یک باگ در بوت لودر، برای راه اندازی و بوت کردن این دستگاه به کار ببرند.
USB-3.0 خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل
اتحادیه مشخصات فنی آن خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل را تصویب نموده و نام USB 3.1 را برای اش انتخاب کرده است. در حالی که فرمت پورت تغییرات کمی داشته است، اما انجام این تغییرات به زمان حداقلی ۶ ماهه نیاز دارد و پس از اتمام به شرکت هایی چون AMD و اینتل اجازه می دهد چیپ های جدیدی عرضه کنند که پهنای باند دو برابری USB 3.0 را همزمان با پشتیبانی از USB 2.0 عرضه نمایند.
تیم برنامه ریز ارتقاء USB 3.0 از ابتدای ۲۰۱۳ با نشان دادن خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل دورنمایی از استانداردی تازه با سرعت ۱۰ گیگابیت بر ثانیه ، همه را به وجد آورد. و اکنون پس از مدتها آنها چیزی برای عرضه دارند.
در عرض فقط ۱ روز از خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل در دسترس بودن در گوگل پلی ، کروم کست از قبل فروخته شده و تمام شده بود. احتمالا به دلیل پیشنهاد استفاده از Netflix رایگان ۳ ماهه ، که متاسفانه لغو شد.
این جمله به معنی این نیست که این ابزار توانایی اجرا کردن فایل های APK را دارا می باشد و یا این که به کار کاربران عادی می آید! اما GTV هکر ، امیدوار است که این مساله، اولین قدم در متحد کردن جامعه تلویزیون گوگل برای بررسی های بیشتری در این دستگاه مرموز باشد. خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل
اگرچه با همه این اوصاف، USB 3.1 هنوز نیامده، رقبای جدی را در پیش رو دارد. خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل برای مثال اینتل با تاندربولت ۲ به راحتی توانسته سرعت ۲۰ گیگابیت بر ثانیه را پشت سر بگذارد. هرچند که به نظر می رسد USB مانند همیشه، از اقبال بهتر و گسترش بیشتری برخوردار شود.
هنوز نقشه راه عمومی برای عرضه اولین ابزارهای مجهز به USB 3.1 اعلام نشده است. البته اولین دوره آموزشی متعلق به توسعه دهندگان از ۳۰ مرداد آغاز به کار خواهد کرد. خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل
nexus-7-review-2013-0با برسام همراه شوید تا در این مقاله به نقد و بررسی نکسوس ۷ جدید بپردازیم: خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل
این کار ، این ابزار را به اندروید بدون خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل Bionicو Dalvik نزدیک تر می کند.
هنگامی که دکمه بر روی کروم کست در طول روشن شدن فشار داده شود ، دستگاه وارد مد بوت از طریف USB می شود و به دنبال یک کرنل رسمی در مسیری مشخص از USB می گردد. در حالی که ایمیجِ کرنل ، مورد بررسی قرار می گیرد ، نتیجه این بررسی هیچ وقت خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل چک نمی شود ، و این امکان را فراهم می کند تا هر کدی را اجرا کرد ، مانند اجرا کردن کرنل سفارشی!
شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که چهره یکی از دوستان یا افرادی که در لیست شماره های شما هستند را فراموش کرده باشید و البته در لیست عکسهای خودتون هم عکسی از او نداریدکه جایگزین عکس وی کنید. NumberSnap همانند اضافه کردن نام در دفترچه تلفن عمل می کند با این تفاوت که خود فرد باید شماره تلفن و نام خود را برای شما ثبت کند! چون که قرار است بعد از آن از طریق دوربین جلو، از او عکس بگیرد! به این وسیله تمامی افرادی که در لیست دفترچه شما هستند دارای عکس خواهند شد. خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل
بله نکسوس ۷ جدید یک تبلت با ارزش خرید بسیار بالاست. این دستگاه قابلیت حمل و نقل را با ویژگی های به روز ترکیب کرده و با قیمتی بسیار مناسب در اختیار شما قرار خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل می دهد.
در نتیجه ، این کار به GTV هکر ها ، خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل اجازه ساختن یک ایمیج که سیستم را تغییر داده و به عنوان روت شل اجرا میشود را داد.( سطح روت ، بالا ترین سطح دسترسی است) و این کار ابزار هایی برای بررسی سیستم را در اختیار محققین قرار داد.
چند سال پیش آمازون با عرضه ی تبلت کیندل فایر بازار تبلت ها را دگرگون کرد. این تبلت با صفحه نمایش کوچک و قیمت کم خود به سرعت به محبوبیت بالایی رسید. خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل چند ماه بعد اپل از تبلت اشرافی خود ایپد با صفحه نمایش رتینا رونمایی کرد اما تقریبا همه در انتظار یک تبلت ارزان قیمت و کوچک با یک صفحه نمایش پر پیکسل بودیم تا ناگهان نکسوس ۷ عرضه شد و به این انتظار پایان داد.
یکی از خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل این بررسی ها نشان داد که این وسیله ، بر اساس سیستم تلویزیونی گوگل کار می کند و بر اساس سیستم کروم نمی باشد.
نکسوس ۷ ۲۰۱۳ بسیار زیبا و سبک است، این را در اولین برخورد خود با این تبلت متوجه می شوید. زمانی که آن را روشن می کنید متوجه صفحه نمایش بسیار شارپ آن خواهید خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل شد و با اجرای چند برنامه پی به سرعت بالای آن خواهید برد.
این وسیله ، که به اندازه یک فلش USB می باشد، به وسیله HDMI به تلویزیون متصل شده و به کاربر امکان انتقال خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل رسانه ها به تلویزیون از طریق هر ابزاری و با هر سی

م بازدید : 10 شنبه 12 مرداد 1392 نظرات (1)

 

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

یک شرکت تقریباً نوپا صفحه کلیدی را برای وسایل مجهز به صفحه نمایش لمسی ساخته که هنگام نیاز به صورت برجسته بر روی صفحه نمایش ظاهر می شود و در صورتی که دیگر به آن نیازی نباشد از روی صفحه محو ایرانسل123 می گردد.
با رونق گرفتن اسمارت فون های مجهز به صفحه نمایش لمسی، صفحه کلید فیزیکی کم کم به دست فراموشی سپرده شده و هرساله از تعداد اسمارت فون های سطح بالایی که همانند BlackBerry Q10 به ایرانسل123 صفحه کلید فیزیکی مجهز کاسته می شود.
امکان استفاده از پوشش های ضد اثر انگشت و ضد خش نیز همانند آنچه در صفحات نمایش لمسی متداول مورد استفاده قرار می گیرد ایرانسل123 برای صفحات نمایش مجهز به Tactile Layer وجود خواهد داشت.
در فناوری Tactile Layer یک لایه مسطح و شفاف بر روی لایه لمسی صفحه نمایش قرار می گیرد. این لایه با دریافت فرمان، تغییر شکل داده و کلیدهایی به صورت برجسته بر روی صفحه نمایش ظاهر می شوند و کاربر می تواند همانند ایرانسل123 کلیدهای فیزیکی معمولی آنها را لمس نموده و فشار دهد.
افزایش فشار مایع موجب می شود که این مایع ایرانسل123 از شکاف های ریز یاد شده عبور کرده و از زیر به لایه پلیمری فشار آورد و موجب گردد که این لایه در مکان هایی که از پیش تعیین شده اند برجسته گردد. بدین ترتیب آرایه ای از کلیدهای فیزیکی و شفاف به صورت برجسته از روی سطح بلند می شوند. یک کنترلر داخلی کوچک که در ارتباط با پردازنده دستگاه است بالا آمدن و پائین رفتن کلیدها را کنترل می کند. به عنوان مثال هنگامی که نرم افزار دستگاه فرمان ظاهر شدن صفحه کلید QWERTY مجازی را صادر می کند، به جای صفحه کلید مجازی این صفحه کلید فیزیکی شفاف و برجسته ظاهر می گردد. زمان مورد نیاز برای برجسته شدن و یا خوابیدن کلیدها کمتر از یک ثانیه است.
Tactile Layer در حقیقت یک پوشش نازک با ضخامت ۰٫۷۵ تا ۱ میلی متر است که می تواند بر روی سطح سنسورهای لمسی صفحه نمایش قرار گیرد و جایگرین لایه شیشه ای یا پلاستیکی متداول در این صفحات گردد. این پوشش ایرانسل123 خود از چند لایه تشکیل شده است. لایه فوقانی از یک پلیمر شفاف ساخته شده. تعدادی سوراخ بسیار ریز (Micro-Hole) لایه های فوقانی پانل را به تعدادی میکرو کانال که در لایه زیرین قرار گرفته اند متصل می کنند. این کانال ها با مایعی که ضریب شکست نوریشان با ماده اطافشان یکی است پر شده اند و بنابراین اختلالی در مسیر نور به وجود نمی آورند و کاملاً شفاف دیده می شوند.
یک نکته منفی نیز در مورد استفاده از صفحه کلیدهای مجازی مشکل کاربران در درک موقعیت قرارگیری انگشت یا انگشتان بر ایرانسل123 روی صفحه بدون نگاه کردن به صفحه نمایش است.
هرچند صفحه کلیدهای مجازی تا کنون نتوانسته اند حس کاملی از تعامل با یک صفحه کلید فیزیکی را برای کاربر تداعی کنند، اما سازندگان وسایل الکترونیکی مجهز به صفحات نمایش لمسی با به کار بردن فناوری های گوناگونی سعی نموده اند که تا حد ممکن این حس تعامل را به کاربر منتقل نمایند. یکی از ساده ترین راه ها استفاده از لرزش (Vibration) هنگام لمس کلیدهای مجازی است، که البته این روش نیز نمی تواند حس کاملی از لمس و فشردن یک کلید فیزیکی را برای کاربر به ایرانسل123 وجود آورد.
ارتفاع، سطح و میزان نرمی این کلیدها قابل سفارشی سازی است. کلیدها می توانند به هر شکلی — نظیر دایره، مستطیل، ایرانسل123 بیضی، مربع، خط باریک، حلقه تو خالی یا … — باشند. ارتفاع و میزان نرمی یا سختی آنها نیز کاملاً قابل کنترل است.
همچنین سازندگان می توانند چند گروه از کلیدها را در یک پانل به صورت از پیش برنامه ریزی شده آماده نمایند ایرانسل123 تا بر حسب نیاز و فرمان کاربر یا نرم افزار تنها گروهی از آنها برجسته و ظاهر گردد.
به نظر می رسد در عصری که فناوری های مرتبط با تعامل میان انسان و ماشین (HCI) از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، آینده ای درخشان در انتظار فناوری Tactile Layer باشد. شرکت Tactus Technology بیش ایرانسل123 از ۲۲ حق اختراع ثبت شده یا درخواست شده را در ارتباط با این فناوری در کارنامه خود دارد و امیدوار است با همکاری تولید کنندگان گوناگون بتواند این فناوری را در تولید صفحه نمایش برای گوشی های هوشمند، تبلت ها، رایانه ها، کتابخوان های الکترونیکی، دستگاه های الکترونیکی ناوبری شخصی و داخل خودرو، ریموت کنترل ها، تلویزیون ها و … به تجاری سازی برساند.
اما شرکت Tactus Technology که در سال ۲۰۰۸ تأسیس شده و مقر اصلی آن در فریمانت کالیفرنیا است با ابداع فناوری Tactile Layer (لایه لمس کردنی) موفق به ایجاد روشی شده که احساس ارتباط با یک صفحه کلید فیزیکی متداول را برای کاربر به وجود می آورد و امکان بهره گیری مناسب از صفحه کلید بدون نگاه نمودن به صفحه نمایش ایرانسل123 را نیز فراهم می کند.
مصرف توان این سیستم نیز بسیار پائین است و کلیدها پس از برجسته شدن تا زمانی که مورد استفاده قرار می گیرند توان اضافه ای را مصرف نمی کنند، چرا که فشار در پشت کلیدها حفظ می شود و خودشان پس از فشار داده شدن و رها شدن به جای نخست برمی گردند. در نقطه مقابل، در روش هایی که از لرزش استفاده می شود هر بار فشردن کلید نیاز به لرزش داشته و توان ایرانسل123 مصرف می نماید.

م بازدید : 10 پنجشنبه 10 مرداد 1392 نظرات (0)

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

همچنین فروش های ویژه و جشنواره شارژ اتوماتیک ایرانسل های موبایل سونی نیز در ایران برگزار خواهد شد که اخبار آن از طریق ایمیل به اطلاع شما می رسد.
موبایل های سونی به دلیل قابلیت های فراوان ، تنوع ، کیفیت بالا و زیبایی ، جایگاه خوبی در بین کاربران ایرانی پیدا شارژ اتوماتیک ایرانسل کرده است . ما می خواهیم این جایگاه را قوی تر کرده و به کاربران موبایل سونی کمک کنیم که از موبایل خود بهتر استفاده کنند و همیشه ما را در کنار خود داشته باشند.
دفتر مرکزی شرکت در منطقه همراسمیت شهر لندن قرار دارد. این شرکت تیم‌های توسعه و تحقیقی دیگری در کشورهای سوئد، ژاپن، چین، کانادا، هلند، ایالات متحده، هند و بریتانیا هم شارژ اتوماتیک ایرانسل دارد.
خواهشا این مطلب را کپی کردید منبع یادتون نره شارژ اتوماتیک ایرانسل www.berooze.blog.ir
ارتباطات همراه سونی بیش از ۹۰۰۰ کارمند در سرتاسر جهان شارژ اتوماتیک ایرانسل دارد. پس از خرید شرکت سوئدی اریکسون توسط سونی رئیس شرکت هیدکی کومیاما و قائم مقام آن آندرس رونواد شد.
خواهشا این مطلب را کپی کردید منبع یادتون نره www.berooze.blog.ir شارژ اتوماتیک ایرانسل
این دستگاه در واقع حسگری است که به دوربین ابزارهای همراه متصل می شود و می تواند علائم حیاتی مانند دما، ضربان، فشار خون، سطح اکسیژن خون و ... را اندازه گیری کند و این اطلاعات را مثل تاریخ و ساعت شارژ اتوماتیک ایرانسل گرفته شدن عکس در کنار آن ذخیره کند.
بر طبق مجله سوئدی M۳ چاپ ۷/۲۰۰۶، سونی اریکسون بهترین مارک فروش شارژ اتوماتیک ایرانسل رفته در کشورهای شمال است، پیرو نوکیا.
لذا در صورتیکه که کاربر موبایل های سونی هستید و یا قصد خرید موبایل سونی دارید و علاقمندید که از تمام قابلیت های موبایل خود استفاده کنید ، آدرس شارژ اتوماتیک ایرانسل ایمیل خود را در فرم زیر وارد کنید تا اخبار مربوط به آموزش های ما ، نکات مخفی موبایل ها ، مراکز رسمی فروش ، لوازم جانبی ارائه شده در ایران و بسیاری از موارد دیگر مخصوص موبایل های سونی ، برای شما ارسال گردد
متاسفانه شرکت های عرضه کننده و فروشندگان موبایل سونی در ایران ، تاکنون فعالیت آنچنان خوبی در ارائه آموزش های نحوه استفاده کاربران از موبایل سونی نداشته و اکنون شرکت سونی موبایل با همکاری یک شرکت ایرانی ، اقدام به ارائه آموزش و پشتیبانی شارژ اتوماتیک ایرانسل موبایل های سونی خواهد کرد.
سونی و اریکسون تجارت خود را در مارس ۲۰۰۲ با هم ترکیب کردند و آنها هم اکنون محصولات کاملی برای همه گروها در زیر چتر «سونی اریکسون» دارند. سونی اریکسون در سال ۲۰۰۵ سری W گوشی‌های موسیقی مارک Walkman را معرفی کرد. گوشی‌های موسیقی سری-W سونی اریکسون را می‌توان به عنوان اولین گوشی‌های موبایل که مرکزیت آن‌ها موسیقی هستند، معرفی کرد، این باعث ایجاد بازار جدید موسیقی قابل حمل در زمان خود شد. سونی اریسکون در سال ۲۰۰۶ گوشی‌هایی با مارک سایبرشات را، یعنی تلفن‌هایی که دارای قابلیت‌های شارژ اتوماتیک ایرانسل پیشرفته در عکاسی بودند معرفی کرد. سونی در سال ۲۰۰۸ اولین سری تلفن‌های هوشمند را با نام تجاری اکسپریا (به انگلیسی: XPERIA)‏ روانه بازار کرد.
با توجه به IT گارتنر، در فصل سوم ۲۰۰۶، سونی اریکسون چهارمین سازنده بزرگ تلفن همراه در دنیا بعد از نوکیا، موتورولا، سامسونگ است. این شرکت ۸٪ از بازار جهانی موبایل را شارژ اتوماتیک ایرانسل در دست دارد.
به گزارش جی‌اس‌ام آریا، طراحان شرکت سونی پتنتی را به ثبت رسانده شارژ اتوماتیک ایرانسل اند که می تواند در حین عکاسی از شخص یک سری اطلاعات از علائم حیاتی آن شخص نیز اندازه گیری و مشاهده شود.
علاقه شارژ اتوماتیک ایرانسل سونی به اتصال موبایل های سونی به سایر محصولات سونی مثل تلویزیون ، باعث جدایی سونی از شرکت اریکسون شد و هم اکنون موبایل های سونی این قابلیت را دارند که به وسیله کابل و یا سیستم بی سیم ، به محصولات متنوع سونی متصل شوند .
شما با وارد کردن ایمیل خود در این فرم ، به عنوان یک کاربر موبایل سونی و یا علاقمند به خرید موبایل سونی در ایران شناخته می شوید و ایمیل شما در اختیار سایر شرکت ها قرار نمی گیرد .ارتباطات همراه سونی (به انگلیسی: Sony Mobile Communications)‏ بخش موبایل و تجهیزات ارتباطی همراه شرکت ژاپنی سونی است، این شرکت سابقاً تحت نام سونی اریکسون (به انگلیسی: Sony Ericsson)‏ فعالیت می‌کرد، شرکتی که مشترکاً توسط دو شرکت سونی ژاپن و شرکت ارتباطاتی سوئدی اریکسون در سال ۲۰۰۱ برای تولید موبایل تأسیس شده شارژ اتوماتیک ایرانسل بود.
اولین سود خود را در نیمه دوم ۲۰۰۳ اعلام کرد. در سال ۲۰۰۵، سونی اریکسون بیش از ۵۰ میلیون تلفن همراه فروخت. در شارژ اتوماتیک ایرانسل ۲۰۰۶، تلفن‌های همراه بیش از ۷۴٫۸ میلیون فروش داشتند.
شرکت سونی در سال ۲۰۱۱ سهام اریکسون را به‌طور رسمی خریداری کرد و عرضه تلفن‌های همراه خود را تحت نام ارتباطات همراه سونی (به انگلیسی: Sony شارژ اتوماتیک ایرانسل Mobile Communications)‏ از سال ۲۰۱۲ آغاز کرده‌است.

 

م بازدید : 9 چهارشنبه 09 مرداد 1392 نظرات (0)

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

این اظهارات در حالی بیان می‌شود که اواخر سال گذشته، حیدری، مدیر بخش موبایل سامسونگ در ایران، اعلام کرده بود که سامسونگ توانسته با تمرکز روی گوشی‌های لمسی و هوشمند خرید شارژ مستقیم ایرانسل توانسته 43 درصد از سهم بازار را به خود اختصاص دهد.
شاید شما هم جزء آن دسته از افرادی باشید که روی کامپیوتر شخصیتان دو سیستم عامل مجزا نصب کرده و از آن استفاده می کنید. به نظر شما هیجان انگیز نیست خرید شارژ مستقیم ایرانسل اگر این امکان برای تلفن های هوشمند شما وجود داشته باشد؟
این اظهارات خرید شارژ مستقیم ایرانسل در حالی بیان می‌شود که فعالان و دست اندرکاران حوزه بازار تلفن همراه معتقدند که هم اکنون بیشترین سهم بازار این کالای ارتباطی به گوشی‌های سامسونگ و سونی اختصاص یافته است.
گزارش‌ها حاکی از آن است که سامسونگ در طول سه ماهه دوم سال جاری خرید شارژ مستقیم ایرانسل 76 میلیون دستگاه گوشی فروخت و 33.1 درصد از سهم بازار گوشی‌های هوشمند را به خود اختصاص داد و در جایگاه نخست نشست.
این مرکز اعلام کرده که 32 میلیون دلار فقط برای ساخت 40 دستگاه مبتنی بر لینوکس کافی خرید شارژ مستقیم ایرانسل بوده و ساخت دستگاه‌های بیشتر نیاز به سرمایه گذاری بیشتری دارد.
وی افزود: تنوع گوشی‌های ارزان قیمت و همچنین هوشمند سامسونگ باعث شده تا بیشتر خریداران مدل‌های این برند را نسبت خرید شارژ مستقیم ایرانسل به سایر برندهای ترجیح دهند.
محمد رحمت‌پور، یکی از کارشناسان این حوزه خرید شارژ مستقیم ایرانسل در این باره گفت: تنوع مدل و قیمت در گوشی‌های سامسونگ باعث شده تا بیشتر مشتریان این کالای ارتباطی و دیجیتالی به خرید این نوع گوشی‌ها در بازار اقدام کنند.
بر اساس تحقیقات و بررسی های صورت گرفته از سوی کارشناسان و دست اندکاران خرید شارژ مستقیم ایرانسل حوزه بازار تلفن همراه میزان سهم برند کره‌ ای سامسونگ در ایران را حدود 45 درصد اعلام کردند.
این دستگاه دارای مشخصاتی همچون صفحه نمايش ۸٫۹ اینچی، وضوح صفحه ۱۰۲۴×۶۰۰ پيكسل، دو گیگابايت رم، پردازنده دوهسته ای ۱٫۶GHZ، حافظه داخلی ۳۲ گیگابايتی و قابل ارتقا، وای فای، بلوتوث، پورت HDMI و Ethernet و سیستم عامل خرید شارژ مستقیم ایرانسل ویندوز ۸ می باشد.
به گزارش جی‌اس‌ام آریا، نام باب خرید شارژ مستقیم ایرانسل منسفیلد، نایب رئیس ارشد بخش تکنولوژی های اپل از صفحه رسمی تیم هیئت رئیسه این شرکت حذف شد.ساعاتی پیش منابع خبری مختلف خبر دادند که نام باب منسفیلد، نایب رئیس ارشد بخش تکنولوژی های اپل از صفحه رسمی تیم هیئت رئیسه این شرکت حذف شده است و گمانه زنی های فراوان در خصوص وی آغاز گشت. برخی معتقدند نام وی بصورت اشتباهی از این صفحه حذف شده و برخی هم به استناد اعلام بازنشستگی سال ۲۰۱۲ وی و کناره گیری از سمت معاون ارشد بخش سخت افزار، آن را نشانه خروج او از اپل می دانستند.
گزارش‌ها حاکی است این گوشی هوشمند مجهز به نمایشگر لمسی است و با اتصال به رایانه می‌تواند به یک رایانه رومیزی تبدیل شود و صفحه‌کلید معمولی و نمایشگر هم به آن متصل خرید شارژ مستقیم ایرانسل می‌شود.
مرکز توسعه سیستم‌عامل لینوکس اقدام به سرمایه‌گذاری 32 میلیون خرید شارژ مستقیم ایرانسل دلاری برای ساخت این گوشی هوشمند کرد.
مرکز توسعه سیستم‌عامل لینوکس گوشی هوشمندی طراحی و تولید کرده که به طور همزمان از خرید شارژ مستقیم ایرانسل دو سیستم‌‌عامل لینوکس و آندروید پشتیبانی می‌کند.
در کنار شرکت هایی همچون سامسونگ و ایسوس شرکت های دیگر سازنده نوت بوک نیز در تلاش هستند تا محصولات جدید خود را با طراحی خرید شارژ مستقیم ایرانسل جدیدتر و خلاقانه تری عرضه کنند. به تازگی نوت بوک - تبلت هیبردی جدیدی به نام Newsmy Newsman Q20 عرضه شده که کمی شبیه محصولات قدیمی نوکیا است اما در عین حال طراحی منحصر به فردی دارد.
به نقل از موبنا،‌ در حال حاضر خرید شارژ مستقیم ایرانسل سامسونگ توانسته با از آن کردن سهم 38 درصدی بازار تلفن همراه کشور به برند اول ایران در حوزه موبایل تبدیل شود.
گوشی هوشمند جدیدی که به تازگی توسط مرکز توسعه لینوکس طراحی و تولید شده، Ubuntu Edge نام دارد و روی آن به صورت همزمان دو سیستم‌عامل Ubuntu خرید شارژ مستقیم ایرانسل و آندروید نصب شده است و کاربران به راحتی می‌توانند آن را تبدیل به یک رایانه شخصی مبتنی بر سیستم‌عامل Ubuntu کنند.
وی با اشاره به قیمت گوشی‌های سامسونگ در ایران گفت: در حال حاضر قیمت گوشی‌های کره‌ ای سامسونگ از 50 هزار تومان شروع می‌شود و به دو میلیون و خرید شارژ مستقیم ایرانسل 500 هزار تومان نیز می‌رسد.
در همین حال سایر دست‌اندرکاران حوزه بازار تلفن همراه معتقدند که عرضه تبلت‌های سامسونگ نیز باعث شده خرید شارژ مستقیم ایرانسل تا سهم این برند کره‌ای بیش از گذشته افزایش یابد.
نكته جالب توجه اينكه طراحی این دستگاه بگونه ای است که در واقع تبلتی مجهز به کیبورد QWERTY است که به راحتی می توان صفحه نمایش آن را به سمت بالا برد و بصورت افقی قرار داد. این طراحی برای کارمندان ادارات و کارخانجات می تواند بسیار مفید باشد. از قیمت و زمان عرضه این خرید شارژ مستقیم ایرانسل دستگاه هنوز اطلاعاتی منتشر نشده است.
شايد بعضی از شركت ها از به كاربردن ايده ای خرید شارژ مستقیم ایرانسل جديد در محصولات خود به دليل عدم اطمينان خودداری كنند، اما شركت هایی نيز هستند كه هميشه به دنبال نوآوری در طراحی مح

 

م بازدید : 11 دوشنبه 07 مرداد 1392 نظرات (0)

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

به گزارش جی اس ام سونی نسخه 4.2.2 اندروید را برای پرچم‌دار خود یعنی Xperia Z ارائه کرد. خبرها حاکی از این هستند که این ارائه به صورت جهانی برای تمام نقاط خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل دنیا انجام شده است بنابراین اگر شما دوست دارید می‌توانید گوشی اکسپریا زد خود را به نسخه 4.2.2 بروز کنید.
سونی امروز گوشی Xperia Z Ultra خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل را راه اندازی کرد
با یک صفحه نمایش ۶٫۴ اینچی لمسی که بهینه سازی شده که تجربه ۶۰% بیشتری را نسبت به گوشی های دیگر ارائه خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل میدهد
صفحه خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل نمایش ®TRILUMINOS سونی
سونی اعلام کرده که این گوشی دارای یک سرگرمی رایگان ارائه مطالب از جمله یک سرویس نامحدود(در صورت موجود) خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل موسقی میباشد
داشتن یک خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل صفحه کلید ضامن که فعالیت های multi tasking که فعالیت ها رو با یک دست آسان میکند
این تنها گوشی هوشمند کاملا خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل HD سونی میباشد که مقوام در برای گرد و غبار (IP55/IP58) و همینطور زد آب هست و این اجازه رو به شما میدهد که به صورت HD در زیر آب فیلم ببیند
احتمالا این بخش یکی از مهمترین طبقه بندی ها در این مقایسه خواهد بود. هر کاربری بسته به اولویت های خود ممکن است نظرات متفاوتی در این زمینه داشته باشد. صفحه نمایش تبلت iPad mini بزرگتر است. زمانیکه صفحه نمایش هر دو تبلت را اندازه گیری می کنیم، متوجه می‌شویم که Nexus 7 تنها 74% مورب از مقدار iPad mini را عرضه می کند. این موضوع عمده ترین تفاوت این تبلت به حساب می آید و ارزش آن را دارد که بیشتر به خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل جزئیات توجه کنیم.
همچین دارای فناوری ™X-Reality هوشمند سونی است با وضوح فوق العاده که تجزیه و تحلیل هر تصویر است که پیکسل های ازدست رفته رو باز تولید کرده و باعث افزایش کیفیت برای خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل فیلم ها میشود
درست مانند Nexus 7 اورجینال، مدل جدید نیز از مواد پلاستیکی ساخته شده است خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل و دارای جنس صاف و مات است. اما تبلت iPad mini از مواد مورد علاقه شرکت اپل یعنی آلومینیوم anodized ساخته شده است.
این گوشی تنها ۲۱۲ گرم وزن خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل دارد و در رنگ های مشکی،سفید یا بنفش در دسترس هست.
اما عکس‌هایی نیز از این نسخه بروز شده منتشر شده است و نشان دهنده این است که این بروزرسانی برای مدل‌ C6603 ارائه شده است که این کد برای نسخه جهانی این خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل گوشی است. گزارش‌های کاربران از چین و اسپانیا مبنی بر این که گوشی آن‌ها بروزرسانی 4.2.2 را دریافت کرده رسیده است.
بر خلاف خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل دیگر گوشی های سونی هدف از تولید و بازار Xperia Z Ultra ، صفحه نمایش فوق العاده پاسخگو و با تشخیص دست خط که میتوانید
هر نوع مداد و قلم (قلم خازنی یا قلم فلزی با قطر ۱mm)مورد استفاده قرار خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل گیرد
حالت باتری STAMINA زمان آماده به کار را تا ۴ برابر افزایش میدهد و زمانی که شما صفحه خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل نمایش رو خاموش میکند در حال نگداری اطلاعات و اعلانات شما خواهد بود
دوربین ۸ مگاپیکسلی با ویژگی “Exmor RS” و HDR در حالت خودکار هم برای هم عکس و هم برای فیلم و کاهش صدا خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل های اضافه در هنگام نیاز
صفحه نمایش خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل :
ساخت باریکتر نسل دوم Nexus 7 به این دستگاه اجازه می دهد تا نسبت به iPad mini حدود 6% سبکتر باشد. اگر شما به وزن نسبت خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل به اندازه صفحه نمایش درنظر می‌گيريد، تبلت iPad mini حدود 8% سبکتر به نظر می رسد و در دست نگه داشتنش راحت‌تر است.
جی‌اس‌ام آریا، iPad mini و تبلت جدید گوگل Nexus 7 خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل اندازه بسيار مناسبی دارند و اگر شما به دنبال یک تبلت کوچک می گردید، اين دو انتخاب بسيار مناسبی هستند. اما در میان كدام از این دو مناسب هستند!!!
مواد سازنده خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل :
این گوشی به عنوان باریکترین و بزرگترین صفحه نمایش گوشی های هوشمند HD در جهان میباشد که خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل
وزن : خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل
Xperia Z Ultra دارای یک پردازنده Snapdragon 800 چهار هسته ای ۲٫۲GHz و به صورت ۴G LTE میباشد خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل
ویژگی های خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل این گوشی:
بدن ۶٫۵mm خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل
اگر شما خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل هم گوشی Xperia Z دارید و منتظر دریافت بروزرسانی 4.2.2 بر روی آن بودید باید بگوییم که انتظار شما به پایان رسیده است.
اندازه: خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل
این دو تبلت از نظر ارتفاع تاحدودی برابرند، اما قابل ذکر است که Nexus 7 جدید حدود 16% باریکتر (عرض) از iPad mini است. تبلت گوگل/ایسوز همچنین 21% از نظر خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ضخامت باریکتر از iPad mini است.

تعداد صفحات : 30

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 291
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3
  • بازدید ماه : 3
  • بازدید سال : 6
  • بازدید کلی : 12,294