loading...
خرید شارژ ایرانسل
م بازدید : 16 یکشنبه 16 تیر 1392 نظرات (0)

 

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

شاید بد ایرانسل یک دو سه نباشد قبل از بررسی و قضاوت درباره چرایی این ماجرا نگاهی دقیق تر به اطلاعات بیندازیم. در حالی که آمار منتشر و اعلام شده توسط اپل نشان دهنده میزان فروش واقعی این شرکت است، اما آمار و اطلاعات منتشر شده توسط سامسونگ نشان دهنده میزان صادرات گوشی گلکسی اس 3 به شرکت های ارائه دهنده خدمات مخابراتی در سرتاسر جهان است و به این دلیل نمی تواند دقتی به اندازه آمار اپل داشته باشد. به گزارش مجله آنلاین بیزنس ویک، این به معنای آن است که اگر یک شرکت ارائه دهنده خدمات مخابراتی یک یا چند گوشی گلکسی اس 3 فروش نرفته در قفسه های فروشگاهش داشته باشد، اما این گوشی یا گوشی ها در این بررسی و آمار به عنوان گوشی های فروخته شده در نظر گرفته شده اند.
در نتیجه به عقیده بسیاری از کارشناسان و تحلیلگران بازار اعداد و آمار سامسونگ از فروش واقعی گوشیهایش قطعا کمتر از میزان صادرات این گوشیها خواهد بود. از طرفی اگر بخواهیم مجموع صادرات جهانی هر دو گوشیهای آی فون 4 اس و آی فون 5 در فصل سوم سال 2012 را حساب کنیم به عدد 2/22 میلیون دستگاه می رسیم که در مقایسه با صادرات جهانی 18 میلیونی گوشی گلکسی اس 3 سامسونگ بیشتر بوده و حتی می توان گفت اپل همچنان از رقیب کره ای خودش جلوتر است. با این همه اما در تصویر و نگاه بزرگ تر این رقم در مجموع چندان اهمیتی نداشته و چیزی که این روزها همه درباره آن صحبت می کنند آن است که موبایل هوشمند جدید سامسونگ بالاخره توانسته است از یک گوشی آی فون در بازار پیشی بگیرد.شاید بهتر است به دو سال قبل برگردیم؛ زمانی که زمزمه هایی درباره این موضوع شنیده می شد که سامسونگ در حال به کارگیری استراتژی اپل در بازار موبایل های هوشمند است. در آن زمان سامسونگ اولین گوشی گلکسی اس خودش را با سیستم عامل آندروید گوگل به بازار عرضه کرد. از همان زمان بود که سامسونگ تصمیم گرفت تا به جای تولید و عرضه چندین مدل گوشی، روی تولید یک گوشی به عنوان پرچمدار این شرکت در بازار بزرگ و رقابتی موبایلهای هوشمند تمرکز کند. این در حالی بود که شرکتهایی مانند موتورولا و اچ تی سی همچنان به تولید و عرضه مدلهای ایرانسل یک دو سه مختلفی از موبایلهای هوشمند ادامه می دادند؛ گوشیهایی شبیه به یکدیگر با تفاوت های اندک.
در اینجا یک موضوع جدی وجود دارد. داخل گوشیهای گلکسی اس، گلکسی اس 2 و حالا گلکسی اس 3 قطعات سخت افزاری مختلفی وجود دارد که به صورت مستقیم توسط خود سامسونگ تولید و ساخته شده اند. این شرکت تراشه، نمایشگرهای Super AMOLED و فلش مموریها برای حافظه داخلی این گوشیها را خودش تولید می کند. اپل روند تولید سخت افزار گوشیهای آی فون را خودش کنترل می کند، اما نه به صورت مستقیم. این شرکت تراشه های ویژه دستگاههای مبتنی بر iOS را خودش طراحی می کند، اما یک تولیدکننده دیگر آنها را می سازد و اپل میلیاردها دلار برای کارخانه های تولید قطعات هزینه می کند تا در نهایت عمده روند تولید و ساخت را در اختیار داشته و ایرانسل یک دو سه گوشی هایش را با قیمت مناسبی روانه بازار کند.
حالا سامسونگ با یک مدل گوشی خاص درست مانند اپل، به معیاری درست از ایرانسل یک دو سه فرآیند تولید، اجزا و قطعات رایج و تجربه ای مشابه از کار با گوشی های گلکسی در میان کاربرانش دست پیدا کرده است. یک سال بعد یعنی در سال 2011 سامسونگ بر نوکیا غلبه کرد تا به بزرگترین شرکت فروشنده موبایلهای هوشمند در سرتاسر جهان تبدیل شود. به این ترتیب سامسونگ با سرعت زیادی در حال افزایش سهم خود در بازار جهانی موبایلهای هوشمند بود تا پادشاه جدید این بازار باشد. در همین سال بود که سامسونگ گوشی پرچمدار بعدی اش یعنی گلکسی اس 2 را معرفی و عرضه کرد و یک رکورد جدید از خودش به جا گذاشت؛ فروش یک میلیون دستگاه در 70 روز اول از زمان عرضه این گوشی.
تا کنون نوکیا با خیال آسوده بر جایگاه شماره یک فروش موبایل ایرانسل یک دو سه دنیا تکیه زده بود. اما از ابتدای سال جاری سامسونگ با حرکتی سریع و فروشی قدرتمند توانست این جایگاه را از آن خود کند.
البته پیروزی های سامسونگ در سال 2012 به همین ختم نمی شود، بلکه به لطف موفقیت گلکسی اس 3 در بازار اسمارت فون، سامسونگ توانسته از نظر فروش تلفن هوشمند ایرانسل یک دو سه هم با عبور از نوکیا و اپل در جایگاه نخست بایستد.
و البته مهم تر از پیروزی بر نوکیا، سبقت سامسونگ از اپل در دنیای اسمارت فونها است. اکنون این شرکت با سهم 28 درصدی از بازار تلفن های هوشمند در صدر ایستاده است و اپل با 20 درصد در مقام دوم جای دارد. سه عضو بعدی این گروه نوکیا، اچ تی سی و ریم هستند که هر کدام به 5 درصد بازار 2012 رضایت ایرانسل یک دو سه داده اند.
انتظار می رود که در آمار اعلامی پایان سال جاری میلادی، سامسونگ به 29 درصد سهم بازار تلفن همراه دنیا دست یابد. سهم این شرکت از بازار موبایل 2011 دنیا 24 درصد بود. البته با توجه به شواهد موجود، نوکیا از اریکه 30 درصدی سال 2011 خود به زیر آمده و به سهم 24 درصدی بازار موبایل رضایت خواهد داد. در ادامه ایرانسل یک دو سه جدول فروشندگان برتر تلفن همراه دنیا اسامی اپل با سهم10 درصدی، ZTE با سهم 6 درصدی و ال جی با سهم 4 درصدی به چشم می خورند.
این استراتژی اپل هر چند هزینه نسبتا زیادی را به این شرکت تحمیل می کند اما باعث می شود تا اپل بتواند موبایل هوشمندش را به صورت همزمان و در کمترین زمان ممکن در کشورهای مختلف عرضه کند. این در ایرانسل یک دو سه حالی است که وقتی سامسونگ گوشی گلکسی اس 3 خودش را در ماه مه امسال معرفی کرد، اعلام کرد که فروش این گوشی ابتدا در اروپا و سپس در 145 کشور دیگر به زودی عرضه می شود. اما در کمتر از دو هفته بعد پنج شرکت ارائه دهنده خدمات مخابراتی آمریکا این گوشی را به صورت گسترده ای عرضه کردند. این اتفاق از نظر کارشناسان می تواند استراتژی عرضه و فروش سامسونگ را تهدید کند.

م بازدید : 13 پنجشنبه 13 تیر 1392 نظرات (0)

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

 

نرم‌افزار خلیج فارس و ساخت سریال ایرانی سه‌بعدی نوید قنادان مدیر بازاریابی شرکت سام‌الکترونیک همچنین از همکاری سامسونگ در تولید یک سریال در شبکه خانگی خبر داد که قرار است قسمت هایی از آن به صورت سه بعدی تهیه شود و گفت: این سریال که با حضور هنرمندان محبوب و مشهور ایرانی از جمله رضا کیانیان، مهران مدیری ، رضا عطاران ، هدیه تهرانی ، هانیه توسلی ، حسین یاری ، پژمان بازغی و . . به تازگی کلید خورده است. در این نشست همچنین وی از ارایه نرم‌افزار خلیج فارس بر روی تلویزیون‌های هوشمند سامسونگ خبر داد و گفت: از دیگر نرم‌افزارهای فارسی تلویزیون‌های هوشمند سامسونگ که در Samsung Apps قرار گرفته است می‌توان به نرم‌افزارهای قرآن کریم، خبرخوان، فرودگاه مهرآباد، ترافیک تهران، فکر بکر، 504 words، دیوان حافظ و لیگ فوتبال ایران اشاره کرد. همچنین کاربران می‌توانند مجلات و روزنامه‌هاي گروه همشهري را روزانه و به صورت رایگان در تلویزیون هوشمند خود مطالعه کنند شارژ اتوماتیک ایرانسل که این مجلات شامل همشهري آنلاین، همشهري معماري، همشهري دانستنیها، همشهري دانستنیها و مجله تندرستی می‌شود. گفتنی است شرکت سامسونگ الکترونیکز، به عنوان پیشتاز در صنعت و بازار دستگاه‌هاي الکترونیک، با بیش از 190500 کارمند در 206 دفتر مستقر در 68 کشور جهان توانسته با معرفی تلویزیون‌هاي LED، هوشمند و سه بعدي FULL HD خود گام بلندي در ارتقاي این فناوری در دنیا بردارد.
شركت سامسونگ الكترونيك از حضور خود در نمايشگاه بين المللي IFA كه براي اولين بار غرفه لوازم خانگي نيز به آن اضافه شده است خبر مي دهد. اين نمايشگاه از 29 آگوست تا سوم سپتامبر 2008 در برلين برگزار مي شود. پس از يكپارچگي سازماني اخير دو بخش لوازم ديجيتالي سامسونگ(DA) و سامسونگ ديجيتال مديا،‌اين شركت بدنبال بيشينه سازي اثر هم افزايي كسب وكار آينده خود است. موضوع نمايش سامسونگ در اين نمايشگاه مفهومي با عنوان «طراحي محيط زندگي» را مطرح كرده است كه محورطراحي تمامي محصولات الكترونيكي آن نيز مي باشد. اين امر با تركيب طراحي نوآورانه و چشم نواز، بهره گيري ازفناوري هاي نوين و توجه به محيط زندگي حاصل شده است. جنبه سازگاري بومي محصولات سامسونگ با تست هاي خانگي، تست هاي مستقل آزمايشگاهي و نيز نظرخواهي از كاركنان و كارشناسان بخش تحقيق و توسعه شركت، بيشتر تقويت مي شود. از محصولاتي كه در اين نمايشگاه از آن پرد ه برداري خواهد شد، مي توان به يخچال فريزرهاي سايدباي سايد سري G، و شارژ اتوماتیک ایرانسل همچنين يخچال ها و فريزهاي تك در جديد اشاره كرد. يخچال فريزرهاي سايدباي سايد سري G، داراي ظرفيت 637 ليتر مي باشند كه علاوه براينكه اندازه خارجي آنها كاهش يافته، فضاي داخلي آنها افزايش يافته است. علاوه بر اين موارد، ماشين هاي لباس شويي در حجم هاي 5تا8 كيلوگرم و با طراحي زيبا ،در اين نمايشگاه، نمايش داده مي شوند كه با داشتن ويژگي Diamond Drum ( ديگ الماسي) تضمين مي كنند لباس ها درهم پيچ نخورند و از تاروپود آنها نيز محافظت به عمل آيد. اين لباس شويي ها، به وي‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍ژگي Air Refresh نيز مجهز هستند و برق كمتري مصرف مي كنند كه اين ويژگي به مدد هيتر لعاب كاري شده با سراميك آن مي باشد. تمركز اصلي در طراحي جاروبرقي هاي سامسونگ، بر روي جمع آوري بيشترين ميزان گردوخاك و درعين حال كاهش مصرف انرژي و آلودگي صوتي مي باشد. اين لوازم نيز در طراحي ها و مدل هاي مختلف، بصورت جاروبرقي هاي كيسه اي و بدون كيسه ارائه شده اند. شركت سامسونگ به منظور فراهم كردن تمامي وسايل مورد نياز مشتري در آشپزخانه ، سعي كرده كه تمامي وسايل را با آخرين تكنولوژي روز در اختيار مشتريان قرار بدهد. از آنجايي كه مي دانيد در اين راستا ، ماشين هاي ظرف شويي جديدي نيز توسط اين شركت ارائه شده است. ولي انقلابي كه در اين ميان شاهد آن بوده ايم، معرفي فناوري انحصاري پخت دوگانه در ماكروفرهاي جديد سامسونگ مي باشد كه امكان پخت دو غذاي كاملاً متفاوت در زمان و دماي متفاوت را ميسر نموده است. اين فناوري هم موجب صرفه جويي در انرژي مصرفي و هم كاهش زمان آشپزي مي شود. ماكروفر ديگري كه در اين نمايشگاه به معرض ديد عموم خواهد رفت، ماكروفر شيك، با رويه فولادي ضدزنگ و در طرح مسطح است كه مطلوب آشپزخانه هاي مدرن امروزي است. اين ماكروفر همچنين مجهز به دو هيتر است كه باز هم موجب صرفه جويي در زمان و انرژي مي شود. اينجا پايان كار نيست و سامسونگ با ارائه محصولاتي همچون يخچال فريزهاي French Door(دو در بالا و يكي پائين) و لباس شويي- خشك كن هاي در ابعاد بزرگ تر به پيشتازي جهاني خود در بازار لوازم خان

م بازدید : 10 پنجشنبه 13 تیر 1392 نظرات (0)

 

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

 

يك خانم هندی به نام آندریا کولاکو و همكارش احمد irancell123 کرمانی، مبلغ 100،000 دلار از موسسه‌ فناوری ماساچوست (MIT) برای اختراع فناوری موبایل بدون لمس “3dim” که شرکت‌های موبایل را به خود جذب کرده، دریافت نمود.
همچنین، یکی دیگر از بهترین کاربردهای irancell123 فناوری بدون لمس، عدم نیاز به چندین پنجره برای اجرای چندین برنامه است زیرا کاربران می‌توانند به صورت یکپارچه از برنامه‌ای به برنامه‌ دیگر بروند.
اين گوشی هوشمند كه چند روز پيش در بازار جهانی عرضه شد، به بازار ايران هم رسيد و اكنون با قيمت ١٫٦٣٠٫٠٠٠ به فروش می رسد.اين گوشی سونی دارای ويژگی هايی مانند صفحه نمايش ۴٫٦ اينچ با پوشش ضدخش Gorilla، پردازشگر دوهسته ای ١٫٧ گيگاهرتزی، دوربين ٨ مگاپيكسلی، حافظه داخلی ٨ گيگابايت، خروجی تلويزيون، سيستم عامل اندرويد ۴٫١ و پشتيبانی از كارت حافظه MicroSD تا 32GB است.کمپانی HTC در اواسط بهار 1392 از گوشی جدید خود با قابلیت پشتیبانی از دو سیم کارت رونمایی کرد. این گوشی که Desire 600 نام دارد، تقریبا مشخصاتی شبیه به گوشی Desire SV دارد. البته از نظر ظاهری، این گوشی تا حدودی به سمت HTC One متمایل شده است. اما Desire 600 دارای یک صفحه نمایش 4.5 اینچی با رزولوشن 540*960 پیکسل می‌باشد. سخت افزار این گوشی را یک چیپ Snapdragon 200 به همراه پردازنده چهار هسته ای از نوع Cortex-A5 با فرکانس 1.2 گیگاهرتز و پردازشگر گرافیکی Adreno 203 و 1 گیگابایت حافظه رم تشکیل می‌دهند. در irancell123 ضمن، این گوشی قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه جانبی را ندارد و فقط 8 گیگابایت حافظه داخلی آن در اختیار کاربر قرار خواهد گرفت. اما Desire 600 از شبکه 3G نیز پشتیبانی می‌نماید. دوربین موجود بر روی این گوشی نیز یک دوربین 8 مگاپیکسلی است که قادر است با کیفیت HD فیلم برداری نماید. دوربین دوم این گوشی نیز یک دوربین 1.6 مگاپیکسلی جهت انجام مکالمات تصویری می‌باشد. نسخه 4.1 از سیستم عامل اندروید نیز سیستم عامل منتخب HTC برای این گوشی است که در کنار BlinkFeed معروف HTC، زیبایی و راحتی گوشی را چند برابر می‌نماید. در ضمن، بر روی این گوشی نیز دو اسپیکر در بالا و پایین قرار دارد که به تکنولوژی BoomSound مجهز هستند. طبق اعلام کمپانی تایوانی، این گوشی در دو رنگ مشکی و سفید تا اواخر بهار عرضه خواهد شد که برای بررسی دقیق تا آن، باید تا آن زمان به انتظار بنشینیم.
اولین استفاده از فناوری بدون لمس، این است که irancell123 نیاز به صفحه‌کلید یا صفحه‌ لمسی برای انجام بسیاری از کارها از بین خواهد رفت زیرا می‌توان الگوهای حرکت‌ را برای موبایل تعریف کرد تا هر کدام فرمانی را اجرا کنند.
اين گوشی هوشمند كه چند روز پيش در بازار جهانی عرضه شد، به بازار ايران هم رسيد و اكنون با قيمت ١٫٦٣٠٫٠٠٠ به فروش می رسد.اين گوشی سونی دارای ويژگی هايی مانند صفحه نمايش ۴٫٦ اينچ با پوشش ضدخش Gorilla، پردازشگر irancell123 دوهسته ای ١٫٧ گيگاهرتزی، دوربين ٨ مگاپيكسلی، حافظه داخلی ٨ گيگابايت، خروجی تلويزيون، سيستم عامل اندرويد ۴٫١ و پشتيبانی از كارت حافظه MicroSD تا 32GB است.راساس خبرهای رسيده، گوشی هوشمند Xperia SP سونی وارد بازار تهران شد.
تم فوق العاده زیبای سبز رنگ Betterbean CM10 Theme Green X یکی از تم های تولید شده با رابط کاربری زیبا برای سیستم عامل اندروید میباشد. این تم بر روی برخی از رام irancell123 های اندرویدی نصب می شود. بعد از نصب کافی است گوشی خود را مجددا راه اندازی کنید و سپس تم را انتخاب کنید و آن را اجرا کنید
سال‌ها است که کمبود فناوری بدون لمس یا تشخیص حرکت در موبایل‌ها احساس می‌شود و آخرین تبلت‌ها و گوشی‌های هوشمند این نیاز را بیشتر می‌کنند. irancell123 همه‌ تولیدکنندگان گوشی سعی در خلق و تولید این فناوری داشته‌اند.
یکی از بهترین کاربردهای این فناوری، استفاده برای امنیت شخصی در مورد اطلاعات و محتوای دستگاه‌ها در مقیاسی کاملاً جدید است. به بیان دیگر، بدون انجام حرکتی خاص، قفل دستگاه باز irancell123 نخواهد شد یا اطلاعات حساس مخفی خواهند ماند. این موضوع خصوصاً در زمان‌هایی که گوشی دزدیده شده، خراب و یا گم شود بسیار کاربرد خواهد داشت. کاربران نیز باید حرکاتی را که با آن‌ها قفل گوشی باز شده یا محتوای آن نمایش داده می‌شود به خاطر بسپارند.
کاربرد بعدی در بازی‌ها است. فناوری تشخیص حرکت دنیایی تازه را به بازی‌های موبایل که خود صنعتی در حال گسترش است، خواهد irancell123 آورد.
با استفاده از حرکات تعداد فرمان‌های irancell123 مورد نیاز برای رفتن از صفحه‌ خانگی به نرم‌افزار ویرایش متن را کم کرد.
براساس خبرهای رسيده، گوشی هوشمند Xperia irancell123 SP سونی وارد بازار تهران شد.
حالا با تحقیقات آندریا کولاکو، این صنعت به استفاده از چنین فناوری نزدیک‌تر شده است. این خانم هندی در مسابقه‌ کارآفرینی موسسه‌ فناوری ماساچوست با فناوری بدون لمسش به نام “3dim” مقام اول را کسب کرده‌ است. این فناوری irancell123 با استفاده از روش‌های ثبت‌شده‌ پردازش حرکت، حرکت‌ها را به صورت بلادرنگ، سه‌بعدی و با دقت میلی‌متر دریافت می‌کند. آن‌ها مبلغ 100،000 دلار دریافت کرده‌اند تا این فناوری را برای شرکت‌های موبایل که به آن علاقه‌مند هستند گسترش دهند.

م بازدید : 13 چهارشنبه 12 تیر 1392 نظرات (0)

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

بخش نیمه رساناهای سامسونگ نیز -- شارژ مستقیم ایرانسل که تولید حافظه ها و System LSI ها بخشی از وظایف آن است -- رشد درآمدی 10 درصدی را نسبت به سه ماهه سوم سال 2012 تجربه نموده.
Samsung Galaxy S4 - سامسونگ گلکسی شارژ مستقیم ایرانسل اس 4
واحد ساخت وسایل قابل حمل سامسونگ که یکی از زیرمجموعه های بخش آی تی و ارتباطات موبایل این کمپانی است با درآمدی برابر 27.23 تریلیون وون (25.44 میلیارد دلار) نزدیک به نیمی از درآمد این کمپانی را به خود اختصاص داده. سامسونگ در گزارش مالی خود یکی از دلایل اصلی موفقیت سه ماهه چهارم سال 2012 را شارژ مستقیم ایرانسل فروش قوی اسمارت فون های Galaxy S III و Galaxy Note II دانسته و اعلام نموده که این اسمارت فون ها توانسته اند نسبت به محصولات نسل قبلی فروش موفقیت آمیزتری داشته باشند. سامسونگ همچنین فروش خوب تبلت ها و نیز افزایش متوسط قیمت فروش اسمارت فون ها و تبلت ها را نیز از دیگر عوامل رشد درآمد و سود خود دانسته است.
کمپانی سامسونگ الکترونیکس در روز 25 ژانویه 2013 (6 شارژ مستقیم ایرانسل بهمن 1391) نتایج مالی سه ماهه چهارم سال 2012 خود را منتشر نمود.
بر اساس گزارش منتشر شده، سامسونگ فصل مالی موفق دیگری را پشت سر گذاشته و توانسته در این سه ماهه به سود عملیاتی معادل 8.84 تریلیون وون کره جنوبی (معادل 8.26 میلیارد دلار آمریکا) دست یابد که نسبت به سه ماهه سوم سال 2012 رشدی 10 درصدی را نشان می دهد. مقایسه این سود با ارقام شارژ مستقیم ایرانسل مربوط به سه ماهه مشابه در سال 2011 نیز حکایت از رشد 89 درصدی آن طی یک دوره یکساله دارد.از منظر درآمد نیز آمار و ارقام ارائه شده در گزارش سامسونگ نشان دهنده ادامه روند صعودی این کمپانی است. میزان درآمد (فروش) سامسونگ در سه ماهه چهارم سال 2012 برابر 56.06 میلیارد وون (معادل 52.37 میلیارد دلار) بوده که رشدی 7 درصدی را نسبت به درآمد سه ماهه سوم سال 2012 و رشدی 18.5 درصدی را نسبت به سه ماهه مشابه سال 2011 نشان می دهد.
البته در سه ماهه چهارم سال 2012 سود حاصل از فروش پنل های نمایشگر سامسونگ نسبت به سه ماهه سوم کاهشی 5 درصدی را نشان می دهد. هرچند در قیاس شارژ مستقیم ایرانسل با سال 2011 این سود افزایش داشته است.
سامسونگ اسمارت فون گلکسی اس 4 را با شعار Life Companion (همدم زندگی) روانه بازار نموده و در معرفی آن تأکید زیادی بر نزدیک تر شدن ویژگی های این گوشی به آنچه در زندگی نیازمندیم دارد. سامسونگ امیدوار است نوآوری های به کار گرفته شده در این گوشی هوشمند و سخت افزار بسیار کارآمد گلکسی اس 4 بتواند لحظات پربار و مفرحی را برای کاربران آن به وجود آورد. فراهم آوردن آسان ترین راه ارتباط با خانواده و دوستان، ایجاد تجربه ای خوشایند برای کاربر و شارژ مستقیم ایرانسل کمک به آسایش و رفاه کاربران از اهدافی است که سامسونگ در مورد عرضه این گوشی آنها را برشمرده است.از ویژگی های برجسته گلکسی اس 4 می توان به موارد زیر اشاره نمود:صفحه نمایش 5 اینچی با کیفیت فوق العاده و تراکم پیکسلی بسیار بالا (441 پیکسل در اینچ) که در اصل نخستین صفحه نمایش فول اچ دی Super Amoled در جهان است
بدین ترتیب گلکسی اس 4 رکورد تازه ای را برای سامسونگ به جا گذاشته و سریعتر از تمامی نسخه های پیشین به فروش رفته است. پیش از این در سال 2012 گلکسی اس 3 در مدت 50 روز از عرضه توانسته بود به 10 میلیون فروش دست یابد و گلکسی اس شارژ مستقیم ایرانسل 2 و گلکسی اس نیز به ترتیب 5 ماه و 7 ماه زمان برای عبور از مرز فروش 10 میلیون نیاز داشتند.
Galaxy S III (سمت راست) شارژ مستقیم ایرانسل در کنار Galaxy Note II (سمت چپ)
سامسونگ در فروش وسایل الکترونیکی مصرفی -- به ویژه تلویزیون های LED نیز -- فصل موفقی را پشت سر گذاشته. با توجه به اوج تقاضا برای تلویزیون های LED در ماه های پایانی سال، بازار جهانی این تلویزیون ها شاهد رشدی 40 درصدی در سه ماهه چهارم سال 2012 بوده است. سامسونگ نیز علاوه بر بهره برداری از این افزایش تقاضا توانسته با سیاست تمرکز بر روی فروش مدل های برتر در کشورهای توسعه یافته و ارائه برخی مدل های ویژه برای بازارهای تازه ظهور، پا را از آمار و ارقام رشد بازار جهانی فراتر گذاشته و رشدی 50 شارژ مستقیم ایرانسل درصدی را در فروش تلویزیون های LED تجربه کند.
کمپانی سامسونگ در روز 23 می 2013 (2 خرداد 1392) اعلام نمود که فروش گلکسی اس 4 -- پرچمدار اسمارت فون های این کمپانی -- در کمتر از یک ماه از عرضه این گوشی از مرز 10 میلیون عدد گذشته است. با یک محاسبه ساده می توان به این نتیجه رسید که از زمان عرضه جهانی این گوشی پرطرفدار در 27 آوریل 2013 (7 شارژ مستقیم ایرانسل اردیبهشت 1392) تا کنون تقریباً در هر ثانیه 4 عدد گلکسی اس 4 به فروش رفته است.
تصویر بالا: مقر اصلی سامسونگ در شارژ مستقیم ایرانسل سئول
JK Shin -- مدیر عامل و رئیس بخش فناوری اطلاعات و موبایل سامسونگ الکترونیکس -- در مورد موفقیت اخیر گلکسی اس 4 چنین اظهار داشته است: «من شارژ مستقیم ایرانسل مایلم که از طرف سامسونگ از میلیون ها مشتری این کمپانی در سراسر جهان که گلکسی اس 4 را انتخاب نموده اند تشکر کنم. در سامسونگ ما به نوآوری الهام گرفته شده از مردم و برای مردم ادامه خواهیم داد.»
گلکسی اس 4 در حال حاضر در بیش از 110 کشور جهان به بازار عرضه شده است و بنا به گفته سامسونگ شارژ مستقیم ایرانسل به تدریج حوزه فروش آن افزایش یافته و در آینده در 155 کشور و با همکاری با 327 شریک تجاری عرضه خواهد شد. چنین عرضه گسترده ای سهم سامسونگ از بازار گوشی های هوشمند را بیش از پیش نموده و رقابت را برای دیگر سازندگان دشوارتر از قبل می نماید (لازم به ذکر است که بنا به گزارش IDC در سه ماهه نخست سال 2013 سامسونگ با سهمی 32.7 درصدی رتبه نخست فروش گوشی های هوشمند در جهان را در اختیار خود داشت.)

م بازدید : 13 چهارشنبه 12 تیر 1392 نظرات (0)

 

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

لبته تغییرات محدود به طراحی نمی شوند. آقای Federighi ویژگی های جدید iOS 7 را نیز به حاضرین در مراسم WWDC 2013 نشان داد. مرکز کنترل (Control Center) که کاربران می توانند آنرا از پائین صفحه به بالا کشیده و ابزارهایی را برای کنترل سیستم مشاهده نمایند نمونه ای از این تغییرات است. اضافه شدن AirDrop به آی او اس -- که می توان آنرا راه یافتن نرم افزار اشتراک فایل اپل به حوزه موبایل دانست irancell 123 -- و برنامه عکس ها (Photos) -- که به ویژگی هایی نظیر فیلترهای اینستاگرام و آلبوم هایی که بر اساس سال یا موقعیت ساخته می شوند مجهز شده است -- تعداد دیگری از تغییرات iOS 7 است.
هرچند iOS 7 را نمی توان آن محصول انقلابی نامید، اما نشان دهنده یک دگردیسی نسبتاً بزرگ در بخش نرم افزاری گوشی های هوشمند، تبلت ها و پخش کننده های موسیقی اپل irancell 123 است. تیم کوک -- مدیر عامل اپل -- در توصیف این سیستم عامل آنرا «بزرگترین تغییر در آی او اس از زمان معرفی آیفون» دانست و به نظر می رسد اوضاع تحت هدایت Jony Ive در حال تغییر است.
iOS 7 - آی irancell 123 او اس 7
یکی از این محصولات نسخه 7 سیستم عامل آی او اس (iOS 7) بود که در کنار محصولاتی نظیر MacBook Air های جدید، سرویس جدید موسیقی iTunes Radio و Mac Pro irancell 123 جدید در نمایش دو ساعته اپل سهم قابل ملاحظه ای را به خود اختصاص داد.
iOS 7 - irancell 123 آی او اس 7
البته در مراسم یاد شده خبری از ساعت هوشمند و تلویزیون اپل نبود و همانطور که انتظار می رفت آیفون یا آی پد جدیدی هم معرفی نشد. شاید اکنون که اپل با رکود بازار بورس خود و افزایش رقابت از سوی سامسونگ و گوگل مواجه irancell 123 است و کمابیش صحبت هایی در مورد بی رمق شدن این کمپانی در دوران پس از استیو جابز به گوش می رسد، عرضه محصولی انقلابی تر می توانست جو بازار را به نفع اپل تغییر دهد.
iOS irancell 123 7 - آی او اس 7
یکی از ویژگی های شاخص iOS 7 بهره گیری از واسط کاربر چند لایه در کنار استفاده از مفهوم Parallax (اختلاف منظر) است که می تواند حس عمق را به کاربر القا کند. با تغییر زاویه گوشی و در نتیجه تغییر منظر، لایه زیرین تغییر می یابد، به گونه ای که گویا واقعاً در عمق بیشتری قرار گرفته. استفاده از لایه های نیمه شفاف به کاربر کمک می کند تا با مشاهده تقریبی لایه زیرین، بداند در کجا قرار گرفته و به عبارتی و در نرم irancell 123 افزار گم نشود.
نسخه جدید سیستم عامل آی او اس با گوشی های هوشمند آیفون (نسخه 4 به بعد)، تبلت های آی پد (نسخه irancell 123 2 به بعد و آی پد مینی) و پخش کننده های موسیقی آی پاد تاچ سازگار خواهد بود.
iOS 7 که نخستین نسخه ای از آی او اس irancell 123 است که تحت مدیریت Jony Ive ارائه می شود از تایپوگرافی جدید، آیکون های بازطراحی شده و مجموعه رنگ های جدید بهره می گیرد. آقای Ive در ویدیویی که مربوط به معرفی iOS 7 است چنین اظهار داشته :
کمپانی اپل در روز 10 ژوئن 2013 (20 خرداد 1392) در کنفرانس جهانی توسعه دهندگان 2013 (2013 WWDC) که در شهر زیبای سانفرانسیسکو کالیفرنیا برگزار irancell 123 گردید از تعدادی از محصولات جدید و نسخه های جدیدی از محصولات پیشین خود رونمایی نمود.
«به نظر من زیبایی ژرف و ماندگاری در سادگی، وضوح و کارآیی وجود دارد. سادگی واقعی چیزی فراتر از درهم و irancell 123 برهم نبودن و بی زیوری است.»
برنامه Optical Reader که متون و کدهای QR را تشخیص داده (مثلاً با قرار دادن کارت ویزیت در مقابل دوربین گوشی) و برنامه کاربردی مناسب -- مانند مترجم، پیام کوتاه یا جستجو -- را فعال می کند.سامسونگ همچنین اعلام نموده که برای پوشش دادن به سلیقه کاربران گوناگون به زودی گلکسی اس 4 را در رنگ های جدیدی به بازار عرضه خواهد irancell 123 نمود. در حال حاضر دو رنگ مشکی و سفید از این اسمارت فون به بازار عرضه شده و رنگ های آبی و قرمز و پس از آن رنگ های ارغوانی و قهوه ای در نوبت عرضه به بازار قرار دارند.
برنامه S Translator که امکان ترجمه فوری را هم از طریق کلامی irancell 123 و هم متنی برای کاربر فراهم می آورد
iOS 7 - آی irancell 123 او اس 7
iOS 7 - آی او اس 7 irancell 123
با چنین نگرشی، Jony Ive گام در راه ساده سازی عمقی سیستم عامل آی او اس گذاشته و به وضوح می توان رد پای این طرز فکر را در جای جای سیستم عامل و برنامه های ارائه شده توسط اپل بر روی آن دید. تقریباً تمامی برنامه های شاخص سیستم عامل رنگ و بوی مدرنتر و ساده تری نسبت به برنامه های مشابه iOS 6 یافته. وجود انیمیشنی ظریف در پس زمینه برنامه آب و هوا و سیاه و سفید شدن برنامه تقویم تنها نمونه هایی از irancell 123 این تغییرات است. به قول Creig Federighi -- نائب رئیس مهندسی نرم افزار اپل -- دیگر خبری از پس زمینه نمدگونه سبز رنگ در مرکز بازی نیست و اکنون بر خلاف نسخه هایی که تحت نظارت مستقیم استیو جابز فقید طراحی شده بود، کمتر شاهد شبیه سازی اجسام فیزیکی واقعی -- نظیر چرم دوردوزی شده -- در محیط آی او اس خواهیم بود.

م بازدید : 9 سه شنبه 11 تیر 1392 نظرات (0)

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

 در خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل این راند از مبارزه ما برنده و رتبه اول را HTC One اعلام می‌کنیم و معتقدیم HTC برای طراحی گوشی زحمت زیادی کشیده است. در رتبه دوم گوشی Xperia Z را قرار می‌دهیم و در رتبه سوم را نیز شایسته Galaxy S4 می‌دانیم.
سامسونگ با ادغام نسخه اندروید 4.2.2 و تاچ ویز این گوشی را تزئین کرده است، اگر خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل پیش از این با سامسونگ کار کرده باشید بسیار راحت با این گوشی کنار خواهید آمد و اگر حتی پیش از این سامسونگ هم نداشتید بعد از گذشت 2 الی 3 روز به تمام زیر و بم آن آشنا خواهید شد.
خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ما در این راند رتبه اول را شایسته Xperia Z می‌دانیم که کار کردن با آن بسیار راحت است، رتبه دوم را به Galaxy S4 و رتبه سوم را نیز برای HTC One در نظر می گیریم.
در ابتدا بر روی 3 گوشی بازی با کیفیت Need For Speed Most Wanted را نصب کردیم و بازی را بر روی آن‌ها اجرا کردیم در زیر می‌توانید ویدئوی مربوط به تست بازی این سه گوشی را مشاهده کنید. همانطور که می‌بینید گوشی Galaxy S4 به راحتی هر چه تمام تر از پس اجرای این بازی برمی‌آید و بدون هیچ مشکلی و با سرعتی بسیار خوب ان را اجرا می کند، گوشی سونی Xperia Z نیز به خوبی توانست بازی را اجرا کند و ما مشکلی در انجام بازی با آن نداشتیم، اما در اینجا HTC One تنها گوشی بود که با سرشکستگی از خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل این آزمایش بیرون آمد، همانطور که در فیلم هم مشاهده می‌کنید HTC One نتوانست بازی را نشان دهد و تنها یک صفحه سیاه را برای ما به نمایش درآورد.
Xperia Z تماما از شیشه ساخته شده است، این گوشی به صورت يك مكعب مستطيل طراحي شده و لبه هاي گوشي كمي گرد شده خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل است، درست است که طراحی این گوشی ظرافت های خاص خود را دارد اما با یک گوشی که یک طراحی فوق العاده داشته باشد و تا کنون در جایی ندیده باشید روبرو نیستید
و اما HTC One، HTC در اینجا از اندروید 4.1.2 به خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل همراه اخرین نسخه از رابط کاربری Sense یعنی نسخه 5 استفاده کرده است، درست است که این رابط کاربری بسیار زیبا طراحی شده است و امکانات جالبی مانند BlinkFeed دارد، اما کار کردن با آن برای افرادی که تا به حال HTC نداشتند و یا زیاد حرفه‌ای نیستند کمی سخت است و تا بخواهند زیر و بم آن را یاد بگیرند کمی زمان خواهد برد.
در اینجا با سه گوشی اندرویدی روبرو هستیم بنابراین نباید زیاد تفاوتی در این مورد وجود داشته باشد، اما به این علت که هر کمپانی به سلیقه خود یک پوسته برای گوشی‌هایش با سیستم عامل اندروید ادغام می‌کند باید در نظر خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل داشته باشید که تفاوت‌هایی به وجود خواهد آمد.
در Xperia Z سونی از نسخه اندروید 4.1.2 استفاده کرده که نسبت به Galaxy S4 نسخه قدیمی‌تری است، تقریبا می‌توان گفت سونی هیچ دستکاری در نسخه اندروید نکرده و تنها آیکون ها را با سلیقه خود تزئین کرده است. خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل مطمئن باشید اگر تجربه کار با اندروید را هم نداشته باشید به راحتی می‌توانیید جای همه چیز را پیدا کنید.
مورد دیگر که ما مورد آزمایش قرار دادایم پخش ویدئوهای فول اچ دی بود، ما یک کارتون که کیفیت فول اچ دی داشت را بر روی هر سه گوشی قرار دادیم و با پخش کننده خود گوشی این ویدئو را پخش کردیم، همانطور که در ویدئو می‌توانید ببینید دو گوشی Galaxy S4 و Xperia Z به راحتی این خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ویدئو را پخش کردند، اما بازهم در اینجا HTC One نتوانست خودی نشان بدهد، همانطور که در فیلم می بینید ویدئوی در حال پخش در گوشی HTC One دائما گیر می کند و مانند این است که این گوشی نمی‌تواند از پخش فیلم های فول اچ دی پشتیبانی کند که این مسئله برای یک گوشی که صفحه نمایش فول اچ دی دارد خیلی جالب به نظر نمی‌آید.
اما مسئله برای HTC One متفاوت است، همانطور که در بررسی تخصص این گوشی هم گفتیم HTC هر چه در توان داشته برای طراحی این گوشی به کار برده و زمانی که از روبرو به گوشی نگاه می‌کنید گویی یک گوشی از فیلم‌های فضایی و از آینده خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل آمده است را می‌بینید، طرز قرار گرفتن اسپیکرها در جلوی گوشی یک کار جدید است و ترکیب شیشه و آلومینیوم (البته از نوع با کیفیت) در کنار هم ظاهری جذاب را به گوشی بخشیده اند.
راحتی در خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل استفاده
در بیشتر موارد طراحی اس 3 را به ارث برده است و یکی خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل از مواردی که بسیاری بر سامسونگ خورده می‌گیرند همین است که در طراحی نواوری دیده نمی شود، اما در مجموع گوشی ظاهری زشت ندارد که برای یک پرچمدار مناسب نباشد
توجه داشته باشید رتبه بندی ما در اینجا تنها برای راحتی کار با گوشی برای کاربران عادی است، اما اگر بخواهیم به زیبایی این رابط کاربری‌ها رتبه بدهیم مطمئنا HTC One را در رتبه اول، Galaxy S4 را در رتبه دوم و Xperia Z را در رتبه سوم قرار می‌دهیم. هر سه گوشی جزو قدرتمندترین های بازار هستند، اما در داخل تفاوت های جزئی با یکدیگر دارند که آن‌ها را از یکدیگر متمایز خواهد کرد. دو گوشی Xperia Z و HTC One پردازنده 4 هسته‌ای دارند که سرعت پردازنده اولی برابر 1.5 و سرعت پردازنده دومی برابر 1.7 گیگاهرتز است. اما Galaxy S4 به پردازنده 8 هسته‌ای خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل مجهز است که حداقل بر روی کاغذ کلاس آن را از دو گوشی قبلی جدا خواهد کرد. اما حقیقتا این جداسازی تنها بر روی کاغذ نیست.
در اینجا ما تست‌هایی با هر سه گوشی انجام دادیم و متوجه شدیم که این سه در انجام کارهای خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل سنگین که باید در انجام آن تبحر داشته باشند تفاوت های بسیاری دارند.

م بازدید : 19 سه شنبه 11 تیر 1392 نظرات (0)

 

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

 کمپانی سامسونگ از نسخه فشرده تلفن هوشمند خود با صفحه ایرانسل یک دو سه لمسی همانند آیفون ۵ رونمایی کرد.
تصاویر منتشر یافته از تبلت AT 10LE-A توشیبا نشان می دهد که این تبلت دارای ورودی های مینی HDMI و مینی USB است. در ضمن اینکه دارای ورودی میکرو SD نیز می باشد. با بهر بردن تبلت AT 10LE-A توشیبا از تگرا 4 می توان پیش بینی کرد ایرانسل یک دو سه که مزیت های سرعتی و عملکرد گرافیکی در این تبلت بهبود یافته است.
بازار تبلت های اندرویدی 7 اینچی به شدت شلوغ شده است و ایسر نیز در ایرانسل یک دو سه حال تکاپو و تلاش و فعالیت در این بازار است. به تازگی ایسر تبلت 7 اینچی ایسر Iconia A1 را معرفی نموده است قیمت این تبلت از 169 دلار آغاز می شود و دارای قیمت مشابه تبلت HP Slate7 ، تبلت لنوو IdeaTab A6000 و تبلت Kindle Fire است.
انتشار متن مطالب «تکنولوژی ها» در نشریات کاغذی بدون کسب اجازه از مدیر سایت ممنوع است. ایرانسل یک دو سه
سامسونگ اعلام کرده ایرانسل یک دو سه است که این نسخه Mini گزینه مناسبی برای افرادی است که در جستجوی تلفن های کارآمدتر هستند.
اولین تجربه چهار هسته‌ای سامسونگ در کلاس اسمارت‌فون‌های پیشرفته همانگونه که کاملا پیش‌بینی می‌شد در کمترین زمان ممکن تمامی بازارهای جهانی ایرانسل یک دو سه را به تسخیر خود در آورد؛ Galaxy S III محصولی که از مدتها پیش شایعات و حواشی متعددی در رابطه با مشخصات احتمالی سخت‌افزاری و پردازشی آن در میان کاربران و منتقدان به گوش می‌رسید بلاخره طلسم حضور را شکست و بصورت رسمی توسط سامسونگ معرفی شد. این اسمارت‌فون پیشرفته که تمامی رکوردهای پیشین ثبت سفارش را شکسته و در حال حاضر با عنوان برترین و قدرتمندترین گوشی هوشمند در میان تمامی پلتفرم‌ها و برندهای گوناگون شناخته می‌شود موضوع بررسی دقیق و موشکافانه ما در این نوبت است. ما را در ادامه این مبحث همراهی نمائید.
Review www.technologyha.com ایرانسل یک دو سه on alexa.com
به نقل از بازار خبر؛ تلفن هوشمند Galaxy S III Mini در مقایسه با نسخه قبلی ایرانسل یک دو سه Galaxy S III کوچک تر و سبک تر است. این تلفن هوشمند دارای صفحه لمسی چهار اینچی در مقایسه با صفحه ۴٫۸ اینچی در نسخه قبلی است.
samsung_galaxy_s_iii_mobile_review_01.jpg ایرانسل یک دو سه
کلیه حقوق برای تکنولوژی ها محفوظ است، نقل مطالب سايت در رسانه های دیجیتال تنها با ذکر منبع (www.technologyha.com) و لینک به سایت ایرانسل یک دو سه مجاز است.
وزن این تبلت سبک و در حدود 400 گرم است پشت تبلت ایسر Iconia A1 دارای رنگ سفید است و به نوعی ما را به یاد تبلت نکسوس 7 می اندازد. صفحه نمایش این تبلت 7.9 اینچ است و اندازه ی ایرانسل یک دو سه وضوح آن 768×1028 پیکسل است. اندازه و روزولوشن این تبلت ایسر مشابه تبلت آیپد مینی است.
پردازنده این تبلت 4 هسته ای 1.2 گیگاهرتزی است و یک گیگ رم دارد و بسته به نوع در دو مدل 8 گیگی و 16 گیگی توان دخیره برای آن طراحی شده است. سیستم عامل این تبلت اندروید 4.2 Jelly Bean است. از دیگر ویژگی های این تبلت برخورداری از بلوتوث 4، b/g/n Wi-F و 3G است. دارای پورت های Micro-USB و HDMI نیز تبلت ایسر Iconia A1 می باشد. دوربین پشتی این تبلت 5 مگاپیکسلی با توان 30 فریم بر ثانیه ایرانسل یک دو سه و کیفیت 1080 پیکسلی است. تبلت AT 10LE-A توشیبا یک تبلت با صفحه نمایش 10.1 اینچی است که به تازگی پدیدار شه است. اگر چه اخبار درباره این تبلت محدود است اما تبلت AT 10LE-A توشیبا جز نخستین تبلت های خواهد بود که ازپردازنده Tegra 4 بهره خواهد برد. شایعات درباره این تبلت حاکی از آن دارد که تبلت AT 10LE-A توشیبا یکی تیبلت اسپرت است که دارای پردازنده 4 هسته ای 1.8 هرتزی است که از سیسیتم Tegra 4 بهره می جوید. سیستم عامل این تبلت اندروید 4.2.1 خواهد بود.
صفحه نمایش آن دارای وضوح ۸۰۰×۴۰۰ پیکسل است. هسته ایرانسل یک دو سه دوبل ۱٫۵GHz ورژن S III به ۱GHz کاهش یافته و دارای دوربین ۵ مگاپیکسلی است.
در مورد تبلت AT 10LE-A توشیبا گفته می شود که با ورودش به بازار بتواند با عملکرد مناسبش جایگاه خوبی بیابد هر چند که کارشناسان می گویند قیمت این تبلت نیز بزودی اعلام می شود و اگر ایرانسل یک دو سه در مورد قیمت گذاری این تبلت توشیبا دقت بیشتری بنماید می تواند جایگاه بهتری هم در بین تبلت های هم سطحش بیابد.
با توجه به صفحه نمایش 10.1اینچی این تبلت و عملکرد سریع مورد انتظار از آن، پیش بینی می ایرانسل یک دو سه شود که قابل مقایسه با تبلت گوگل نکسوس 10 باشد. تبلت گوگل نکسوس 10 یکی از سریع ترین تبلت های 10 اینچی مطلوب برای بازی بود که دارای صفحه نمایشی با روزولوشن 1600×2560 پیکسل بود.
این تلفن هوشمند ایرانسل یک دو سه جدید مجهز به آخرین ورژن سیستم عامل آندروئید ۴٫۱ هم است.
بلاخره دنیای اندرویدفون‌ها نیز پس از یکی دو سال حضور گوشی‌های تکراری با امکانات مشابه و قابلیت‌های معمولی شاهد حضور محصولی تازه ایرانسل یک دو سه با ویژگی‌های پیشرفته‌ای ست که می‌توان عنوان انقلابی را برای آن در نظر گرفت؛ Galaxy S III نسل سوم از

م بازدید : 12 دوشنبه 10 تیر 1392 نظرات (0)

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

براساس این گزارش، متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند در هر ساعت از شبانه روز از طریق شماره ۷۰۷ برای تماس از شارژ اتوماتیک ایرانسل خطوط ایرانسل و یا ۰۹۳۷۷۰۷۰۰۰۰ برای تماس از سایر خطوط، با کارشناسان مرکز تماس شبانه‌روزی وایمکس ایرانسل تماس بگیرند.
یک ماه اینترنت رایگان برای کاربران جدید و ترافیک رایگان از ساعت ۲ الی ۷ بامداد از دیگر امتیازهای تشویقی ارائه شده به متقاضیان خدمات اینترنت پرسرعت بیسیم از طریق وایمکس ایرانسل است.یک ماه اینترنت رایگان وایمکس ایرانسل، به کاربران جدید در استان‌های خراسان رضوی، آذربایجان شرقی، اصفهان، فارس، البرز شارژ اتوماتیک ایرانسل و شهرهای آبادان، اندیمشک، دزفول، لواسان، ورامین، قرچک، شهریار و اسلامشهر در ازای فعال‌سازی سرویس ماهانه اعتباری اهدا می‌شود.
بنا بر اعلام روابط عمومی ایرانسل، تخفیف ۴۰ درصدی مودم‌های داخلی با قابلیت Wi-Fi و تخفیف ۳۳ درصدی مودم‌های USB وایمکس ایرانسل، مشمول متقاضیانی در استان‌های آذربایجان شرقی، اصفهان، فارس، خراسان رضوی، تهران، البرز و خوزستان می‌شود که در فاصله زمانی ۳۰ اردیبهشت تا ۲ خرداد ۱۳۹۲ نسبت به ثبت‌نام سرویس وایمکس با این نوع از مودم‌ها اقدام و از زمان ثبت نام، مراحل مربوطه و عملیات پرداخت خود را حداکثر ظرف مدت شارژ اتوماتیک ایرانسل ۵ روز انجام دهند.
علاقه سونی به اتصال موبایل های سونی به سایر محصولات سونی مثل تلویزیون ، باعث جدایی سونی از شرکت اریکسون شارژ اتوماتیک ایرانسل شد و هم اکنون موبایل های سونی این قابلیت را دارند که به وسیله کابل و یا سیستم بی سیم ، به محصولات متنوع سونی متصل شوند .
در این بازه زمانی، مودم داخلی وایمکس ایرانسل با قابلیت Wi-Fi با ۴۰ درصد تخفیف به قیمت ۱۲۰ هزار تومان و مودم‌USB به همراه سامانه تقویت کننده با ۳۳ درصد تخفیف به قیمت ۸۰ هزار تومان عرضه خواهد شد. در طول دوره این پیشنهاد تخفیفی، هر فرد تنها می‌تواند یک حساب وایمکس ثبت شارژ اتوماتیک ایرانسل نام کند و در صورت ثبت نام برای بیش از یک حساب، ثبت نام‌های اضافی ملغی می‌گردند.
متاسفانه شرکت های عرضه کننده و فروشندگان موبایل سونی در ایران ، تاکنون فعالیت آنچنان خوبی در ارائه آموزش های نحوه استفاده شارژ اتوماتیک ایرانسل کاربران از موبایل سونی نداشته و اکنون شرکت سونی موبایل با همکاری یک شرکت ایرانی ، اقدام به ارائه آموزش و پشتیبانی موبایل های سونی خواهد کرد.
چهار گزینه Smart نیز در تاچ‌ویز قرار داده شده‌اند: Smart Pause هنگام پخش ویدئو وقتی چشم از صفحه بردارید ویدئو را متوقف می‌کند؛ Smart Scroll وقتی به پایین صفحه وب می‌رسید با تشخیص چشمانتان صفحه را اسکروی می‌کند؛ Smart Stay تا زمانی که به صفحه نگاه شارژ اتوماتیک ایرانسل می‌کنید آن را روشن نگاه می‌دارد و Smart Rotation از چرخش اشتباه صفحه هنگامی که دراز کشیده‌اید جلوگیری می‌کند.
قابلیت جدید بعدی Air Gestures نام دارد؛ این قابلیت با استفاده از سنسور مادون قرمز جلوی گوشی قابلیت تعویض آهنگ و تصاویر، اسکرول صفحات وب و جواب دادن به تماس ها را با حرکت دست با فاصله از گوشی امکان‌پذیر می‌کند. بدین ترتیب اگر دستانتان خیس یا کثیف باشد نیاز شارژ اتوماتیک ایرانسل به دست زدن به گوشی نخواهید داشت.
پرداخت هزینه اشتراک وایمکس ایرانسل از طریق پرداخت اینترنتی به وسیله سیستم کنترل حساب اینترنتی (e-Care)، خرید کارت شارژ و بارگذاری اینترنتی، خرید کارت شارژ و بارگذاری از طریق سیم کارت ایرانسل، خرید کارت شارژ و بارگذاری از طریق سرویس ارسال شارژ با شماره گیری کد دستوری، پرداخت تلفنی با استفاده شارژ اتوماتیک ایرانسل از کارت‌های بانکی عضو شتاب و یا مراجعه به شعب بانک‌های عامل امکان‌پذیر است.
سامسونگ مانند همیشه امکانات نرم‌افزاری ویژه‌ای را در گلکسی اس ۴ جای داده است. اولین مورد Air View عملکردی شبیه به S Pen گلکسی نوت ۲ را با انگشتانتان شبیه‌سازی شارژ اتوماتیک ایرانسل می‌کند و می‌توانید با نگاه داشتن انگشت با فاصله از صفحه محتوای پیامک‌ها یا آلبوم تصاویر را ببینید.
ثبت نام وایمکس ایرانسل از طریق وب‌سایت رسمی این شرکت به نشانی www.irancell.ir، فروشندگان مجاز منتخب و شارژ اتوماتیک ایرانسل مراکز خدمات ایرانسل امکان پذیر است.
شارژر خورشيدي شارژ اتوماتیک ایرانسل
یرانسل از تخفیف ۴۰ درصدی برای مودم داخلی با قابلیت Wi-Fi و ۳۳ درصدی برای مودم USB وایمکس خود به مناسبت فرارسیدن سالروز میلاد مبارک حضرت امام علی شارژ اتوماتیک ایرانسل (ع) و روز پدر خبر داد.
با نور خورشيد شارژ کنيد: موبايل، شارژ اتوماتیک ایرانسل دوربين ديجيتال، دستگاه mp3 و mp4
همچنین قابلیت Multi Window امکان اجرای هم‌زمان دو اپلیکیشن را در کنار هم فراهم می‌کند که می‌تواند برای بسیاری شارژ اتوماتیک ایرانسل کاربران مفید باشد؛ ویدئو پلیر نیز می‌تواند به صورت یک پنجره جداگانه روی دیگر
وبایل های سونی به شارژ اتوماتیک ایرانسل دلیل قابلیت های فراوان ، تنوع ، کیفیت بالا و زیبایی ، جایگاه خوبی در بین کاربران ایرانی پیدا کرده است . ما می خواهیم این جایگاه را قوی تر کرده و به کاربران موبایل سونی کمک کنیم که از موبایل خود بهتر استفاده کنند و همیشه ما را در کنار خود داشته باشند.
لذا در صورتیکه که کاربر موبایل های سونی هستید و یا قصد خرید موبایل سونی دارید و علاقمندید که از تمام قابلیت های موبایل خود استفاده کنید ، آدرس ایمیل خود را در فرم زیر وارد کنید تا اخبار مربوط به آموزش های ما ، نکات مخفی موبایل ها ، مراکز رسمی فروش ، لوازم جانبی ارائه شده در ایران و بسیاری از موارد دیگر مخصوص موبایل های سونی ، برای شما ارسال گردد. شارژ اتوماتیک ایرانسل

م بازدید : 7 دوشنبه 10 تیر 1392 نظرات (0)

 

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

 

روی کاغذ نوکیا N8 جهش خوبی ایرانسل123 از نظر سخت افزاری دارد .دوربین ۱۲ مگاپیکسلی همراه با لنز Carl Zeiss و فلش Xenon همراه با فیلم برداری HD و خروجی HDMI که می توانید تصاویر و فیلم های گوشی را روی تلوزیون نگاه کنید.همچنین پشتیبانی از صدای Dolby و بدنه ی آلومینیومی همراه با ۵ رنگ مختلف (سفید ، نارنجی ، مشکلی ،سبز و آبی) از دیگر نقاط قوت این Nokia N8 محسوب می شوند .مقایسه امکانات نوکیا N8 و آیفون ۴ :
مقایسه ی عکس های گرفته شده با این ۲ گوشی را هم می توانید در این ایرانسل123 لینک ببینید همچنین در یوتوب مقایسه های خوبی بین این ۲ گوشی انجام گرفته است .
نوکیا ۸۰ درصد گوشی‌های ویندوزی‌ خود را فروخت – جديدترين اخبار ايران ایرانسل123 و جهان ممتاز نیوز
قیمت Nokia N8 هم اکنون در ایران ۸۴۰ هزار تومان می باشد که در مقایسه با آیفون ۴ یک میلیون تومانی کمی ارزان تر است و احتمالا طبق روال تمام گوشی های نوکیا ، این ایرانسل123 گوشی هم افت قیمتی تا ۳۰۰ هزار تومان در آینده خواهد داشت (در ایران).
با این حال، در آمریکا گوشی Lumia 822 نوکیا بالاترین میزان محبوبیت را در میان گوشی‌های ایرانسل123 ویندوزی دارد. اما در انگلیس میزان فروش گوشی‌ ۸S محصول شرکت HTC با استقبال بیشتری همراه شده است.
سیستم Navigation داخل گوشی که با GPS کار می کند در مقایسه با نقشه آیفون که با wifi هدایت می شود از برتری های نوکیا N8 نه تنها نسبت به آیفون بلکه نسبت به بقیه گوشی ها ایرانسل123 نیز می باشد
تحقیقات نشان داده که در طول نیمه اول سال ۲۰۱۳ میزان فروش گوشی‌های ویندوزفون ۸ با افزایش همراه شده ایرانسل123 است.
همانطور که در جدول بالا مشاهده کردید هر دو گوشی دلایلی منطقی برای خرید دارند که البته هر کدام دارای نقاط ضعف و قوت هستند .Nokia N8 اولین گوشی نوکیا هست که دارای آخرین ورژن از سیستم عامل سیمبیان می باشد ،Symbian S^3 .این ورژن از سیمبیان دارای عملکرد و پایداری ایرانسل123 بالاتری نسبت به نسخه های قبلی می باشد و تغییرات زیادی در اینترفیس داده نشده است .سرعت و مولتی تاچ خوب این گوشی را هم ردیف آیفون و اسمارت فون های آندروید قرار داده است .
نسخه ویندوزفون 8 گوشی 41 مگاپیکسلی نوکیا به بازار می‌آید – ایرانسل123 جديدترين اخبار ايران و جهان ممتاز نیوز
یکی از جدیدترین اسمارت فون ها هست که در ردیف رقابت با گوشی هایی مثل آیفون ، گالاکسی و مدل های فاخر HTC قرار دارد .این گوشی گامی بلند در بازار گوشی های هوشمند برای نوکیاست.این گوشی سرعت ،ظرافت و ایرانسل123 کیفیت بی نظیری دارد .
البته ایرانسل123 اگرچه نوکیا محبوبیت بسیاری در فروش گوشی‌های ویندوزی دارد، اما در ایالات متحده موفقیت بسیاری کسب نکرده است.
این گوشی مبتنی بر سیستم‌عامل سیمبیان بود؛ اما بر اساس ویدئویی که به‌تازگی از این ایرانسل123 گوشی منتشر شده قرار است نسخه‌ای از آن با سیستم‌عامل ویندوز فون به بازار بیاید.
آمارها نشان ایرانسل123 داده که بیش از ۸۰ درصد همه گوشی‌های مبتنی بر سیستم‌عامل ویندوز فون را نوکیا به فروش رسانده است.
در طول ماه‌های قبل توزیع و عرضه ایرانسل123 گوشی‌های ویندوز فون با مشکل روبه‌رو بود و HTC و سامسونگ نتوانستند گوشی‌های خود را به خوبی به فروش برسانند.
شنیده‌ها حاکی است که قرار است از گوشی‌های مبتنی بر ایرانسل123 ویندوز فون هشت به زودی طی مراسمی که توسط مایکروسافت در نیویورک برگزار می‌شود، رونمایی شود.
به‌تازگی اطلاعاتی درباره نسخه‌ای از گوشی ۸۰۸ PureView نوکیا منتشر شده که مبتنی بر ویندوز فون ۸ است. نوکیا در نمایشگاه کنگره جهانی موبایل بارسلون که اسفندماه سال ۲۰۱۲ ایرانسل123 برگزار شد از نخستین گوشی خود با پشتیبانی از دوربین ۴۱ مگاپیکسلی رونمایی کرد.
نوکیا N8 قابلیت آپگرید به S^4 یا سیستم عامل Meego را ایرانسل123 ندارد و تعداد کم توسعه دهندگان سیمبیان در مقایسه با iOS از معایب این گوشی است .
براساس اخباری که در این زمینه منتشر شده، نسخه ویندوزی گوشی ۸۰۸ PureView با نام ایرانسل123 Lumia 920 به بازار خواهد آمد. بر اساس این گزارش، این گوشی با ویندوز فون ۸ به بازار می‌آید و از صفحه نمایش ۵/۴ اینچی پشتیبانی می‌کند.
در مجموع نمی توان گفته که نوکیا N8 بهتر از آیفون ۴ می باشد اما این گوشی آمیزش خوبی از سخت افزارهای قوی ، ایرانسل123 سیستم نرم افزاری خوب و قیمت مناسب تر نسبت به آیفون ۴ است .اگر نوکیا این گوشی را با سیستم عامل آندروید روانه بازار می کرد مطمئنا طرفداران بیشتری کسب می کرد و شاید الان در جایگاه بهتری بود .
ویندوز فون سیستم‌عامل است که توسط شرکت مایکروسافت برای گوشی‌های هوشمند ساخته می‌شود و جانشین پلات‌فورم ویندوز موبایل است. ویندوز فون ۷ در نوامبر ۲۰۱۰ ایرانسل123 معرفی شد. در سیستم عامل ویندوز فون بر خلاف ویندوز موبایل، مایکروسافت به‌جای نشانه گرفتن بازار شرکت‌های بزرگ، بازار مصرف کنندگان را نشانه گرفته است.در این سیستم عامل به جای استفاده از شکل برنامه‌های مبتنی بر ویندوز (فایل‌های exe) از برنامه‌های مایکروسافت سیلورلایت استفاده شده است. ویندوز فون ۸ در اکتبر ۲۰۱۲ معرفی شد.
نوکیا N8 هم مثل آیفون دارای صفحه نمایش ۳٫۵ اینچی است ایرانسل123 اما از تکنولوژی OLED در صفحه آن استفاده شده است .برخلاف Samsung Galaxy S ، نوکیا N8 بدنه ی آلومینیومی دارد که باعث طراحی بهتر آن شده است .

م بازدید : 10 یکشنبه 09 تیر 1392 نظرات (0)

 

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

محمودرضا خادمی با اشاره به شرایط و سازوکارهایی که سازمان تنظیم مقررات irancell123 و ارتباطات رادیویی در مورد اعمال تخفیف نرخ پهنای باند برای شرکتهای اینترنتی در نظر گرفته است اضافه کرد: این شرط و شروط ها به هیچ وجه عملی نیست و با این شرایط کاهش نرخ پهنای باند هیچگاه به نتیجه نخواهد رسید.
قیمت بالای irancell123 اینترنت با توجه به متوسط درآمد خانوار ایرانی
رئیس کمیسیون اینترنت سازمان نظام irancell123 صنفی رایانه ای با بیان اینکه عرضه و تقاضا در شرایط فعلی تعیین کننده قیمت در بازار است ادامه داد: در سه سال اخیر اگرچه تخفیفی روی پهنای باند اینترنت اعمال نشد اما کاهش قیمت اینترنت را به دلیل شرایط بازار شاهد بودیم. با این وجود اعلام کاهش نرخ پهنای باند از سوی وزارت ارتباطات، انتظار کاهش قیمت اینترنت را در مشتری ایجاد کرده که در این شرایط ممکن نیست.
وی irancell123 با بیان اینکه با هدف کاهش هزینه های اینترنت، تلاش مثبتی از سوی رگولاتوری صورت گرفت تا قیمت پهنای باند ۲۰ درصد کاهش یابد گفت: هنوز شرکت ارتباطات زیرساخت قیمتها را کاهش نداده است و این در حالی است که هزینه پهنای باند، حدود ۳۰ درصد بهای تمام شده سرویس ADSL را شامل می شود.
موسسه ” آکامای” (Akamai) در گزارش پایانی سال ۲۰۰۹ خود سرعت متوسط اینترنت در کشور کره جنوبی را ۶/۱۴ مگابیت برثانیه اعلام و کره را به عنوان کشوری که بالاترین سرعت اینترنت را با قیمت ۵۰/۲۸ دلار در ماه به کاربران عادی عرضه می کند، معرفی کرده و این در حالی است که بر پایه گزارش اداره ملی آمار در این کشور، متوسط درآمد کره جنوبی irancell123 برای یک خانواده کارگر با حداقل تحصیلات ۲۷ هزار و ۳۸۴ دلار است.
احراز مستندات به عهده صنف اینترنت irancell123 گذاشته شود
ایجاد انتظار کاهش irancell123 قیمت اینترنت برای کاربران نهایی
خادمی با اشاره به کاهش ۳۰ درصدی قیمت پهنای باند سه سال پیش irancell123 که بدون شرایط و گلوگاه برای شرکتهای اینترنتی اعمال شد به مهر گفت: در حال حاضر سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی برای کاهش نرخ پهنای باند از شرکتها مدارک و مستنداتی می خواهد که تهیه آن بسیار زمانبر است اما بازار منتظر نمی ماند و انتظار دارد که در قیمتها تغییری ایجاد شود.
وی تاکید کرد که اینترنت در کشور ما بسیار گرانتر از کشورهایی مانند ترکیه و مالزی به کاربران ارائه می شود؛ برای مثال قیمت اینترنت در ایران ۱۲ برابر کشور ترکیه است و حتی با ارائه این تخفیفها هم نرخ اینترنت در irancell123 ایران بسیار بالا است.
در همین حال محمدحسن شانه ساز زاده مدیرعامل شرکت شاتل یکی از شرکتهای ارائه دهنده اینترنت پرسرعت ADSL در مورد اعمال مصوبه کاهش نرخ پهنای باند برای شرکتهای PAP اعلام کرد که شرکت ارتباطات زیرساخت هنوز کاهش قیمتها را برای ارائه دهندگان ADSL اعمال نکرده است. irancell123
به گفته مسعود ریاضیات، شرکت ارتباطات زیرساخت به عنوان تامین کننده پهنای باند در کشور در صورتی این تخفیف را برای شرکتهای اینترنتی اعمال می کند که این irancell123 شرکتها مدارک و مستنداتی را برای تضمین آنکه این کاهش قیمت برای کاربران نهایی محسوس باشد ارائه دهند.
زیرساخت هنوز کاهش قیمتها irancell123 را اعمال نکرده است
پیش از این نیز رئیس انجمن شرکتهای اینترنتی در مورد اعمال کاهش ۲۰ درصدی نرخ پهنای باند اینترنت irancell123 برای کابران نهایی به مهر گفته بود: نرخ اینترنت در کشور ما بسیار بالاتر از دیگر کشورها است و شرکت ارتباطات زیرساخت باید اینترنت را به قیمت تمام شده به مصرف کننده نهایی عرضه کند تا ضریب نفوذ اینترنت در کشور افزایش یابد.
وی با بیان اینکه تاکنون هیچ شرکتی از این تخفیف قیمت بهره نبرده است تاکید کرد که این مصوبه باید بازنگری و تصحیح شود و در آن مستندات و شرط و شروط قید نشود. irancell123
رئیس کمیسیون اینترنت سازمان نظام صنفی رایانه ای در گفتگو با خبرنگار مهر با تاکید بر اینکه irancell123 کاهش ۲۰ درصدی نرخ پهنای باند در کشور تاکنون اجرایی نشده است گفت: این مصوبه تنها به ایجاد انتظار برای کاهش قیمت اینترنت در میان کاربران نهایی دامن زده است.
به گزارش مهر، قیمت اینترنت نه تنها باید به کیفیت، سرعت و خدمات ارائه شده توسط اپراتورها بستگی داشته باشد بلکه باید با سطح زندگی و درآمد شهروندان نیز رابطه مستقیم داشته باشد چرا که امروزه اینترنت به عنوان ابزاری کارآمد و مهم در زندگی شهروندان دنیا شناخته می شود و به همین دلیل دولتها و ارائه دهندگان اینترنت درتلاشند تا اینترنت را با بیشترین سرعت، بالاترین کیفیت، بهترین خدمات پشتیبانی و کمترین قیمت به کاربران خود ارائه دهند و راه irancell123 توسعه را بر رقبای خود در بازار پهنای باند تنگ کنند.
خادمی احراز مدارک و مستندات از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و شرکت ارتباطات زیرساخت را irancell123 فرآیندی بسیار طولانی برشمرد و پیشنهاد کرد که برای کاهش این فرآیند و اعمال واقعی تخفیف نرخ پهنای باند، احراز مدارک و مستندات به عهده سازمان نظام صنفی رایانه ای گذاشته شود و تنها بررسی نهایی آن به رگولاتوری ارجاع شود تا شاید اجرای این مصوبه زودتر به نتیجه برسد.

تعداد صفحات : 30

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 291
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 47
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 46
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 46
  • بازدید ماه : 46
  • بازدید سال : 49
  • بازدید کلی : 12,337