loading...
خرید شارژ ایرانسل
م بازدید : 13 چهارشنبه 22 خرداد 1392 نظرات (0)

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

 -سقف تکنولوژی را شارژ اتوماتیک ایرانسل در ایران توسعه دهیم
سمینار شارژ اتوماتیک ایرانسل توسعه دهندگان سامسونگ در روز جمعه 13 اسفند 1389در هتل اسپیناس برگزار گردید.
ایده هایی که از طرف شرکت سامسونگ برای برنامه نویسان ارائه شارژ اتوماتیک ایرانسل گردیده است به شرح ذیل توسط آقای شهاب سلطانی زاده معرفی گردید:
3-بتوانیم در شارژ اتوماتیک ایرانسل ایران یک تجارت راه اندازی کنیم تا سود مشترک از این بابت به دست آوریم
فاوانیوز: نوکیا، تولیدکننده بزرگ گوشی تلفن همراه در کنگره جهانی تلفن همراه کە هفته آینده شارژ اتوماتیک ایرانسل در بارسلونا برگزار خواهد شد، گوشی تازه ارزان قیمت خود را کە مبتنی بر ویندوز فون ۸ است، عرضه خواهد کرد.
در سایت badadeveloper سه شارژ اتوماتیک ایرانسل زبان انگلیسی، چینی و کره ای مطالعه سایت وجود دارد.
اگرچه هنوز جزئیاتی از گوشی تازه نوکیا منتشر نشده است اما پیش‌بینی می‌شود این گوشی از ویژگی‌های مشابه با Lumia 620 نوکیا برخوردار باشد. علاوه بر این گوشی ارزان قیمت نوکیا هفته آینده گوشی PureView مبتنی بر ویندوز فون ۸ خود را نیز عرضه خواهد کرد.درصورتی کە این پیش‌بینی‌ها درست باشد، هفته آینده گوشی هوشمندی با ویژگی حسگر دوربین ۴۱ مگاپیکسلی مشابه با گوشی ۸۰۸ PureView عرضه خواهد شد. همچنین پیش‌بینی می‌شود اولین گوشی ویندوزی شارژ اتوماتیک ایرانسل نوکیا دارای بدنه آلومینیومی باشد.
5. Web based / Cloud SVC شارژ اتوماتیک ایرانسل
در سایت Samsungapps به صورت آنلاین می توانید محصولات ارائه شارژ اتوماتیک ایرانسل شده را خریداری نمایید.
در ادامه آقای شهاب سلطانی زاده در مورد چند برنامه ارائه شده مانند کتابخانه همراه سامسونگ که توسط شرکت شارژ اتوماتیک ایرانسل ایده پرداز ژوبین طراحی گردیده و همچنین نرم افزار Farsi Cardio ، نرم افزار فرودگاه امام و ترافیک تهران توضیحاتی ارائه نمودند.
در بخش سوم سمینار آقای چانگ لو در زمینه اپلیکیشنهای گوشی های سری Wave و bada Server و مراحل ارتقا سیستم عامل شارژ اتوماتیک ایرانسل bada توضیحاتی را به برنامه نویسان حاضر در سمینار ارائه کردند و همچنین در مورد نحوه ی ارائه برنامه ها در سایت badadeveloper و نحوه ی تجارت از این طریق را به برنامه نویسان اعلام کردند.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر می توانید به سایت http://badaos.ir مراجعه نمایید. شارژ اتوماتیک ایرانسل
کاربران باید گوشی‌های خود را بە رایانه متصل کرده و با استفاده از برنامه Zune، ویندوز فون ۷٫۸ را دانلود و نصب کنند. شارژ اتوماتیک ایرانسل
گوشی ارزان مبتنی بر شارژ اتوماتیک ایرانسل ویندوز فون ۸ – جديدترين اخبار ايران و جهان ممتاز نیوز
آقای شهاب سلطانی زاده شارژ اتوماتیک ایرانسل در پایان سخنان خود مسابقه برنامه نویسی را برای سیستم عامل bada و Android با دو دسته بندی خاص اعلام نمودند و برای 3 نفر از بهترین برنامه نویسان به ترتیب مبالغ 5، 3 و 1 میلیون تومان را به عنوان جایزه اعلام نمودند.
به گزارش فاوانیوز بە نقل از سینا از رویترز، نوکیا در کنار هواووی و ZTE چندین مدل گوشی ارزان قیمت را در کنگره شارژ اتوماتیک ایرانسل جهانی تلفن همراه بارسلونا عرضه خواهد کرد.
نوکیا اعلام کرد: گوشی‌های این شرکت شارژ اتوماتیک ایرانسل با این ویندوز از بە اشتراک‌گذاری اینترنتی و بلوتوثی و گزینه‌های بیش‌تر دوربین برخوردار خواهند شد.
کاربران لومیا با بە‌روزرسانی این ویندوز می‌توانند گزینه‌های تازه برائ صفحه قفل ساخته و شارژ اتوماتیک ایرانسل رنگ‌های تم بیش‌تری را تجربه کنند.
در ابتدای این سمینار خوشامد گویی از طرف آقای آن مدیر کل موبایل سامسونگ در ایران در چند جمله کوتاه بیان گردید و سپس استراتژی و هدف سامسونگ در شارژ اتوماتیک ایرانسل برگزاری این سمینار در 3 مبحث اعلام شد:کمک به جامعه موبایل ایران در راستای استفاده از نرم افزارهای بومی
این خبر شارژ اتوماتیک ایرانسل در تاریخ ۰۷م اسفند ۱۳۹۱ بە نقل از منبع ذکر شده، در پرتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است
ویندوز 7.8 برائ گوشی‌های لومیا عرضه می‌شود – جديدترين اخبار ايران و جهان ممتاز نیوز شارژ اتوماتیک ایرانسل
در قسمت دوم آقای شهاب سلطانی شارژ اتوماتیک ایرانسل زاده توضیحاتی در مورد Samsung Apps ارائه دادند و معرفی برنامه هایی که تا کنون ساخته شده و نحوه دانلود آنها از طریق برنامه Kies که می توانید از طریق http://SamsungApps.com این برنامه را دانلود نمایید و همچنین درمورد پرتال اپتیک جاوا که فقط توسط گوشی های سامسونگ و از طریق آدرس http://m.ir.samsungapps.com قابل مشاهده و پیگیری می باشد.
این خبر در تاریخ ۱۵ام بهمن ۱۳۹۱ بە نقل از منبع ذکر شده، در پرتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است ایسنا- نوکیا، ویندوز ۷٫۸ را با قابلیت‌های تازه برائ تلفن‌های هوشمند لومیا عرضه خواهد کرد.شرکت نوکیا ویندوز ۷٫۸ را در ماه فوریه و برائ مدل‌های لومیا ۵۱۰، ۶۱۰، ۷۱۰، ۸۰۰ و ۹۰۰ روانه‌ی بازار خواهد کرد.کاربران این تلفن‌ها، بە‌زودی خبر بە‌روزرسانی نرم‌افزار را برروی دستگاه‌های خود دریافت خواهند کرد و البته پیش از بە‌روزرسانی ، اپراتور‌های شارژ اتوماتیک ایرانسل شبکه باید آن را تایید کنند.
چکیده مطلب : در روز توسعه اپلیکیشنهای موبایل توصیه هایی خاص خواهیم شنید از کسانی که این کار شارژ اتوماتیک ایرانسل را انجام داده اند.
به گزارش پی‌سی‌ورلد، نوکیا از کاربران لومیا خواسته کە با شارژ اتوماتیک ایرانسل ورود بە قسمت تنظیمات گزینه notification را در گوشی‌های خود فعال کنند تا این بە‌روزرسانی را از دست ندهند.

م بازدید : 10 سه شنبه 21 خرداد 1392 نظرات (0)

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

در سمت راست گوشی دکمه‌های کم و زیاد کردن صدا قرار دارند و به فاصله کمی در زیر آن نیز دکمه پاور گوشی قرار دارد، متاسفانه در اینجا از خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل دکمه سخت افزاری برای عکاسی خبری نیست.
در پشت گوشی یک دوربین 13 مگاپیکسلی قرار خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل دارد که به بررسی آن جداگانه خواهیم پرداخت، در زیر این دوربین یک فلاش LED و در زیر آن آرم سونی قرار گرفته است، در پاین ترین قسمت قاب پشتی نیز بلندگوشی گوشی قرار دارد که صدایی متوسط دارد و نباید انتظار زیادی از آن داشت.
طراحی و راحتی در خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل دست
در بالای گوشی تنها چیزی که دیده می‌شود خروجی جک 3.5 میلیمتری برای اتصال هدفون است، در اینجا باید یک نکته را ذکر کنیم، به دلیل اینکه گوشی ضد آب طراحی شده (نه مانند Xperia Z که بتوان آن را در داخل آب قرار داد، تا حدی که بر اثر تماس آب آسیبی به گوشی نخواهد رسید) بر روی درگاه خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل هدفون و درگاه اتصالی یک کاور قرار دارد که برای دسترسی به آن‌ها باید این کاورها را بر دارید و اگر اهل گوش کردن به موسیقی باشید این کاور که بر روی خروجی هدفون قرار گرفته شما را آزار خواهد داد.
طراحي گوشي در نگاه اول بسيار جذاب است، گويي يك گوشي فضايي را در دست گرفته‌اید، اما اين جذابيت تنها در قسمت جلوي گوشي كه آلومينيوم در كنار شيشه طراحي خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل شده ديده می‌شود و در قسمت پشت گوشي كه فقط از آلومينيوم است طراحي خاصي نمی‌بینید.
طراحی خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل و راحتی در دست
گوشی در دست بسیار راحت جای می‌گیرد و اندازه بزرگ آن شما را اذیت نخواهد کرد، به خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل خصوص به علت طراحی منحنی شکلی که اچ تی سی در پشت گوشی به کار برده این راحتی در دست چندین برابر شده است.
مطمئن هستیم که شما هم مانند ما می‌خواهید بدانید که آیا این گوشی می‌تواند در این مبارزه نفس گیر رقبا را شکست دهد یا خیر؟ بهترین راه برای فهمیدن این موضوع بررسی این گوشی است که ما آن را برای شما انجام داده‌ایم، بنابراین با ما در خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ادامه همراه باشید تا از تمامی جوانب آن را بررسی کنیم.
جنس بدنه نیز از پلاستیک است که به سبک بودن گوشی کمک خواهد کرد.اما بپردازیم به طراحی و ظاهر گوشی، در جلوی گوشی یک صفحه نمایش 4.3 اینچی قرار گرفته است، در بالای صفحه نمایش خروجی صدای مخاطب به همراه دوربین دوم، سنسورهای نور خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل و مجاورت و چراغ LED قرار گرفته‌اند. ضمن اینکه در زیر خروجی صدای مخاطب آرم سونی جای گرفته است.
در پایین گوشی فقط خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل میروفون گوشی قرار دارد.
همانطور که پیش از این هم گفتیم خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل این گوشی به احتمال قوی به صفحه نمایش 5.99 اینچی از نوع سوپرآمولد با کیفیت Full HD، دوربین 13 مگاپیکسلی، اندروید 4.3 مجهز است.
همانطور که می‌دانید در این زمان گوشی‌های با صفحه نمایش فول اچ دی بر روی کار هستند، یکی از این گوشی‌ها Xperia Z است که باعث شده دیگر Xpeira ها به حاشیه بروند، خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل اما هنوز هم کسانی هستند که به خرید اینگونه گوشی‌هایی که در رده متوسط بازار قرار می گیرند تمابل دارند، یکی از این گوشی‌ها Xperia V است که به تازگی از سوی سونی معرفی شده است و قیمتی در حدود یک تا یک میلیون سیصد هزار تومان دارد.
اما در مورد پردازنده هنوز توافقی بر سر 4 و یا 8 هسته‌ای بودن آن وجود ندارد و باید منتظر ارائه آن باشیم تا به طور قطعی خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل بتوانیم اعلام کنیم پردازنده چند هسته‌ای است.
تصمیم گرفتیم خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل که این گوشی را برای کسانی که به دنبال خرید آن هستند بررسی کنیم تا بتوانید انتخاب درستی داشته باشید، با ما همراه باشید.
به معرفی نسل بعدی گلکسی نوت نزدیک شده‌ایم و هر روز شایعات و اخبار جدیدی از این گوشی به گوش می‌رسد امروز وبسایت‌های موبایلی تعدادی عکس را منتشر خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل کرده‌اند که ادعا می‌شود گلکسی نوت ۳ است.
چ تی سی سال گذشته خانواده سری One خود را معرفی کرد، در آن سال پادشاه سری One یعنی One X نتوانست انتظارات طرفداران اچ تی سی و آن شرکت را برآورده کند،امسال این شرکت تمام توان خود را گذاشت تا خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل یک سوپرفون ارائه کند که علاوه بر از بین بردن خاطرات تلخ One X بتواند این کمپانی را در گوی رقابت حفظ کند و چه بسا بتواند اچ تی سی را به یک غول تبدیل کند.
به گزارش جی اس ام این گوشی که احتمال می‌رود در نمایشگاه IFA 2013 معرفی شود با توجه به این عکس لبه‌های گوشی تیزتر از گوشی‌های غول پیکر مگا است. تمام این عکس‌ها از قاب جلویی گوشی است بنابراین در مورد جایگاه قلم چیزی قابل مشاهده نیست. خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل
در حال حاضر رقیبان سرسختی برای One در بازار وجود دارند دو رقیب قدرتمند این گوشی Xperia Z و Galaxy S4 هستند، می‌توان گفت که اچ تی سی در بهترین زمان قهرمان خود را به بازار فرستاد، زیرا زمانی که هنوز گلکسی اس 4 به بازار نیامده این گوشی در بازار موجود خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل است.
باتری گوشی قابل تعویض است و به راحتی می‌توان آن را از جای خود خارج کرد، تنها مشکل در اینجا این است که هر زمان بخواهید سیم کارت خود را خارج خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل کنید حتما باید باتری را نیز درآورید. سونی برای سیم کارت در اینجا یک خشاب مخصوص طراحی کرده است که به شما این امکان را می‌دهد به راحتی سیم کارت خود را در داخل گوشی قرار دهید و یا خارج کنید.
در سمت چپ درگاه اتصالی گوشی که برای شارژ کردن خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل و اتصال آن به رایانه استفاده می‌شود قرار دارد و در زیر آن پین‌های داک قرار دارند.
همین اول کار بگوییم گوشی بسیار خوش دست است، طراحی مخصوصی که سونی در گوشی‌های Xperia خود به کار می‌برد یعنی همان خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل انحنای مخصوص گوشی‌ها که در این گوشی نیز به کار برده به راحتی گوشی در دست و لذت بردن از دست گرفتن گوشی بسیار کمک کرده است.

م بازدید : 15 سه شنبه 21 خرداد 1392 نظرات (0)

 

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

همچنین با انتخاب گزینه irancell123 Driving Mode در نرم افزار پیامک خوان فارسی رانندگان می توانند به محض دریافت پیامک بدون نگاه کردن به گوشی همراه و یا انجام هر کار دیگری به صورت خودکار پیامک های خود را بشنوند.
از دیگر کاربردهای این نرم افزار می توان به توانایی ارتباط برقرار کردن افراد ناشنوا و یا کم شنوا با افراد عادی به صورت صوتی و irancell123 نیز آشنایی غیر فارسی زبانان با تلفظ حروف و کلمات فارسی اشاره کرد.
حجم اين دو برنامه بسيار کم مي‌باشد و با اجراي هميشگي آن‌ها توان بسيار کمي از irancell123 پردازنده و حجم کمي از حافظه را به خود اختصاص مي‌دهند.
افراد نابینا و کم بینا با کمک این نرم افزار می توانند پیامک ها را به زبان فارسی شنیده و سالمندانی که دچار پیرچشمی بوده یا به هر دلیلی قادر irancell123 به خواندن پیامک نیستند نیز می توانند از محتوای پیامک های خود مطلع شوند.
دومين نرم‌افزار با نام irancell123 Voice Screen Shot که از همان شرکت MMMOOO است، کارکردي مشابه نرم‌افزار قبل و سريع‌تر از آن را دارد که بيشتر براي کنترل صفحه‌نمايش گوشي موبايل به کار مي‌رود.
در اين مطلب قصد داريم irancell123 2 نرم‌افزار کنترل صوتي را به شما معرفي کنيم که مخصوص سيستم‌عامل سيمبين، نسخه‌هاي s^3 ،Anna و Belle است و در اين زمينه کمک زيادي به شما مي‌کند. نام اولين نرم‌افزار MMMOOO Voice Shortcut است که توسط شرکت نرم‌افزاري بزرگي با همين نام يعني MMMOOO ساخته شده است.
اين نرم‌افزار به irancell123 نوعي مشابه برنامه siri در سيستم‌عامل iOS را در سيمبين شبيه‌سازي مي‌کند و مي‌توان از آن به عنوان بهترين برنامه کنترل صوتي براي تلفن‌هاي‌همراه مبتني بر سيستم‌عامل سيمبين ياد کرد.
به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، امروزه تلاش زيادي irancell123 صورت مي‌گيرد تا کاربران موبايل بتوانند استفاده راحت‌تري از دستگاه‌هاي تلفن همراه‌شان بکنند و همين‌طور به سرعت به خواسته‌هاي خود دسترسي داشته باشند و از اين رو نحوه تعامل با گوشي‌هاي موبايل هر روز دستخوش تغييرات فراواني مي‌شود.
براي نمونه شرکت‌هاي بزرگ توليدکننده موبايل سعي دارند کيفيت کنترل صوتي را irancell123 در محصولات‌شان هر روز ارتقاء بخشند و يا از فناوري‌هاي جديد مانند صفحه‌نمايش‌هاي مجازي که با استفاده از تابش نور شکل مي‌گيرند استفاده کنند.
در ميان غول‌هاي تلفن‌همراه که سعي دارند irancell123 در اين ميدان پيروز شوند، ضعيف‌ترها نيز سعي دارند با پشتوانه قوي نرم‌افزاري اين فاصله را جبران کنند.
این نرم افزار قابلیت اعلام ساعت، تاریخ، شکلک ها و خواندن پیامک دریافتی را به صورت واج به واج، کلمه به کلمه و کل جمله دارا بوده و علاوه بر متون فارسی irancell123 می تواند پیامک های نوشته شده به زبان فارسی با حروف انگلیسی (پینگلیش) را نیز برای کاربر بخواند.
ويژگي بارز اين نرم‌افزار در اين است که با صداي خود و هر زبان و آوايي که دوست داشتيد irancell123 مي‌توانيد برنامه‌هاي مختلف موجود روي گوشي خود را فراخواني مي‌کنيد، زيرا اين اجازه را به شما مي‌دهد تا براي هر بخش صداي خود را ضبط کنيد و پس از تاييد با اجراي برنامه به صورت پس‌زمينه، از آن‌ها استفاده کنيد.
به گزارش خبرنگار فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران، محققان یک شرکت دانش بنیان برای اولین بار موفق به تولید نرم افزاری برای گوشی های همراه شده اند که می تواند متن و پیامک فارسی را به گفتار تبدیل irancell123 نماید.
نرم افزار پیامک خوان فارسی بر اساس علم پردازش زبان طبیعی طراحی شده و می تواند متن مورد نظر را به صوت تبدیل کرده و آن را با صدای زن، مرد یا کودک به irancell123 کاربر ارائه دهد.
وی افزود: تنظیم بلندی صدا، سرعت خواندن پیامک، زیر و بمی صدا و اندازه نوشته پیامک از دیگر امکاناتی است که برای نرم افزار پیامک خوان فارسی در نظر گرفته شده و گوشی های دارای سیستم عامل سیمبین irancell123 S60 ورژن 3 و بالاتر توانایی اجرا و پشتیبانی این برنامه را دارند.
اين نرم‌افزار با کارکرد دقيق و سريع خود مي‌تواند خدمات فراواني نظير irancell123 فراخواني برنامه‌ها، مرورگر و يا تماس و ارسال پيام به مخاطب مورد نظرتان را تنها با دستورات صوتي شما اجرا کند.شما با استفاده از اين برنامه قادر خواهيد بود ميان‌برهاي صوتـي بسياري را تعيين کنيد و از آن‌ها براي دسترسي سريع و آسان به قسمت‌هاي مختلف موبايل استفاده کنيد.
***سمیه باقر بیگی، مجری طرح نرم افزار متن خوان فارسی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اظهار irancell123 داشت:
براي مثال شما irancell123 به وضوح، رشد استفاده و به کارگيري صفحات لمسي را در گوشي‌هاي همراه مي‌بينيد. اين تغييرات به همين‌جا ختم نمي‌شود و ما شاهد ارتقاء کيفي نحوه ارتباط کاربران با سيستم‌عامل موبايل هستيم که در اين ارتباط از صوت و نور همراه با فناوري‌هاي جديد کمک گرفته شده است.

م بازدید : 9 دوشنبه 20 خرداد 1392 نظرات (0)

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

اکسپریا P، Go، S، SL، Acro S و ion این هفته به اندروید خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل آبنبات پاستیلی بروز می‌شوند
همانطور که می‌بینیم این قاب رنگ مشکی دارد بنابراین نمی‌توانیم قضاوت کنیم که آیا رنگ دیگری از این گوشی در آینده اررائه خواهد شد یا نه. خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل
فردا مراسم WWDC برگزار خواهد شاید بتوانیم خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل چیزهایی از نسل بعدی آیفون در این مراسم ببینیم.
به این ترتیب کاربران وفادار سونی که مدت‌ها خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل است از نسخه‌های قدیمی اندروید استفاده می‌کردند به زودی قادر خواهند بود طعم شیرین آبنبات پاستیلی اندروید را بچشند و از امکانات جالب آن همچون جستجوی صوتی Google Now بهره ببرند.
اما یک خبر خوب به شما می‌دهیم، آرزوی شما به حقیقت پیوست و مایکروسافت با ارائه تبلت مخصوص خود این مشکل را حل کرد. از این پس می‌توانید تمام فایل‌های ضروری خود بر روی ویندوز خانه خود را بر روی تبلت همراه خود داشته باشید. خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل
همانطور که گفتیم فردا مراسم اپل برای توسعه دهندگان شروع خواهد شد و در این مراسم اپل نسخه بعدی iOS خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل که برای یکسال آینده قرار است بر روی دیوایس‌های اپلی به کار گرفته شود را معرفی خواهد کرد.
آیا تا به حال این آرزو را داشتید که هر چیزی مانند فایل‌های آفیس، پی دی اف‌ها و ... را که در سیستم خانگی خود و یا لپ تاب خود دارید بر روی آی‌پد و یا دیگر تبلت‌های خود که اکثراً اندرویدی هستند داشته باشید؟ حتماً این آرزو را داشتید اما این امر یک امر سخت و در بعضی مواقع محال است، چرا می‌گوییم محال؟ برای مثال در سیستم عامل iOS به علت موانع قانونی در یک برنامه‌ای با کارآیی شبیه Word به مشکل برخواهید خورد و نمی‌توانید از فایل Word که به زبان فارسی در آی خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل پد خود تایپ کرده‌اید در برنامه Word ویندوز خود استفاده کنید.
کوآلکومی است که در محصولات 2011 سونی به کار رفته به آب نبات ژله‌ای بروزرسانی می‌شود اما خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل گوشی‌های سال 2011 این بروزرسانی را دریافت نمی کنند.
به گزارش جی اس خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ام اکنون عکس‌هایی به بیرون درز کرده که منبع آن‌ها کارخانه سازنده قطعات اپل یعنی Foxconn است. این عکس‌ها پنل جلویی آیفون 5S را نشان می دهند.
سونی رسما اعلام نموده که به زودی بسته بروز رسانی برای ابزارهای Xperia S, Xperia SL, Xperia خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل P, Xperia Go, Xperia Arco, Xperia S و Xperia ion را ارائه خواهد کرد.
گوشی‌های سال 2011 سونی که بروزرسانی بستنی حصیری را خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل دریافت کردند به آب نبات ژله‌ای بروزرسانی نمی‌شوند.
هر چه به زمان معرفی خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل آیفون نسل بعد نزدیک‌تر می‌شویم عکس های بیشتری از این گوشی به بیرون درز می کند.
همیشه اپل با معرفی نسخه جدید iOS یک انقلاب را در نرم افزار خود به پا می‌کند امسال نیز تمام خبرها و شایعات حاکی از آن است که شاهد iOS ای متفاوت خواهیم بود. برای اینکه مطلع شوید اپل فردا با iOS نخسه جدید خود چه خواهد کرد و چه سورپرایزهایی خواهد داشت با وبلاگ نویسی زنده جی اس ام همراه باشید.فردا، دوشنبه 20.3.92 خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل در ساعت 9:00 شب با وبلاگ نویسی زنده مراسم توسعه دهندگان اپل در کنار شما هستیم، بنابراین فردا به ما بپیوندید تا از جزئیات این مراسم بزرگ جهانی با خبر شوید. این مراسم در ساعت 9:30 به وقت ایران شروع خواهد شد اما ما 30 دقیقه پیش از شروع مراسم با شما همراه هستیم
یکی از ایراداتی که همواره به سونی وارد می‌شود، مربوط به بروز رسانی نرم‌افزاری ابزارهای اندوریدی این شرکت است. حتی کاربران پرچمداران این شرکت نیز برای دریافت بروز رسانی به نسخه‌های جدید اندروید باید چندین ماه صبر کنند. اما خبر خوب اینکه سونی دست به کار شده و قصد دارد این هفته بسیاری از تلفن‌های خود را به اندروید آبنبات خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل پاستیلی بروز کند.
این کمپانی ژاپنی چندی پیش بسته بروز رسانی تازه‌ای را برای Xperia TX عرضه نمود که در آن قابلیتی جذابی به TX اضافه شد، انتظار می‌رود این قابلیت‌ها در بسته بروز رسانی تلفن‌های نام برده شده نیز وجود داشته شوند. در بسته بروز رسانی اندروید 4.1 برای TC تغییراتی در صفحه‌های اصلی اندروید اعمال شد و امکان تغییر سایز اپلکیشن و ویجت‌ها فراهم گردیده است. علاوه بر آن آلبوم واکمن تغییر چهره داده و امکاناتی به اپلیکیشن Movie اضافه شده، نرم‌افزار دوربین بهبود یافته و انتقال اپلیکیشن و ویجت‌ها بر روی صفحه آسان‌تر خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل گردیده است.
اگر این عکس‌ها درست باشد می‌بینیم که طراحی سنسورهایی که که در اطراف خروجی صدای مخاطب قرار دارد تغییر کرده است. همچنین همانطور که مشاهده می‌کنید مکان دوربین دوم تغییری نکرده است اما نوار حاشیه آن تغییر شکل داده خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل است.
می‌دانیم که در ایران کاربران ویندوز از کاربران مک بیشتر هستند، این امر نیز به دلیل این است که ویندوز بر روی تبلت‌ها و دستگاه‌های خانگی بسیار زیادی قابل نصب است که این دستگاه‌ها قیمت چندان زیادی هم ندارند، اما سیستم عامل خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل مک تنها بر روی نوت بوک‌های مک و یا آی مک‌ها قابلیت نصب دارد که این گجت‌ها بسیار گران هستند.

م بازدید : 10 دوشنبه 20 خرداد 1392 نظرات (0)

 

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

 

همچنین ویژگی Floating Touch گوشی ایرانسل123 Xperia sola (که به کمک آن می‌توان بدون لمس صفحه و با فاصله‌ای اندک از نمایشگر با حرکت انگشت، گوشی را کنترل نمود) در نسخه جدید بهبود یافته و ویژگی جدیدی که سونی آن را حالت دستکش (Glove Mode) می‌نامد کار با این فناوری را روان‌تر کرده است. در زیر می‌توانید ویدئویی را مشاهده کنید که کاربر در حالی که دستکش‌های ضخیمی به دست دارد، می‌تواند به راحتی با Xperia sola کار کند.
سونی ارتقاء به آندروید ۴٫۰ را همراه با نرم افزارهای جدید Media ارائه می دهد و این سرویس در گوشی های هوشمند Xperia U ، Xperia go و Xperia Sola بکار گرفته می شود. علاوه براین گوشی Xperia Sola که در بعضی بازارها با عنوان Xperia Sole نیز شناخته شده است به سرویس با نام “glove mode” مجهز خواهد شد که دنباله تکنولوژی “Floating Touch” (لمس شناور) است و امکان استفاده از گوشی را در حالی که ایرانسل123 دستکش پوشیده اید نیز فراهم می کند. موبایل سونی از اواسط هفته آینده ارتقای گوشی های خود را آغاز می کند و آنها را متناسب با نیاز اپراتورها ارائه می دهد.
بر اساس این گزارش، رلر گفته است اپ استور ویندوز ۸ هم اکنون دارای بیش از ۷۰ هزار نرم افزار و برنامه کاربردی است و ویندوز آبی نیز از طریق همین اپ استور در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.گفتنی است ویندوز ۸ هم اکنون در چهار نسخه ویندوز ۸، ویندوز ۸ پرو، ویندوز ۸ انترپرایز و ایرانسل123 ویندوز آر تی عرضه شده است، اما مایکروسافت هنوز جزئیات بیشتری درباره نحوه به روز رسانی این نسخه‌ها منتشر نکرده است.
این بروزرسانی علاوه بر تمام ویژگی‌های اندروید جدیدتر، چند ویژگی خاص دیگر نیز به این گوشی‌ها می‌افزاید. از این موارد می‌توان به تجربه جدیدی در کار با موزیک‌ها، تصاویر و ویدئوها، بهبود صفحه قفل، قابلیت تغییر سایز ویجت‌ها و افزودن یک دکمه ایرانسل123 چندوظیفه‌ای (Multitasking) اشاره کرد.
سونی این هفته ایرانسل123 ارائه نسخه ۴ اندروید را برای گوشی‌های مدل Xperia go، Xperia U و Xperia sola ارائه می‌کند. علاوه بر ویژگی‌های ساندویچ بستنی می‌توانید ویژگی‌های خاص جدیدی را نیز تجربه کنید.
رلر چندی پیش اعلام کرده بود مایکروسافت قصد دارد در سال جاری نسخه به روز شده ویندوز ۸ را روانه بازار کند. هنوز زمان دقیق عرضه این نسخه از ویندوز ۸ اعلام نشده است اما برخی گمانه زنی‌های تاییدنشده حاکی از این است که مایکروسافت آن را در ماه آگوست ایرانسل123 امسال در دسترس کاربران قرار خواهد داد. جولی لارسون گرین، سرپرست مهندسان ویندوز نیز هفته پیش اعلام کرده بود نسخه آزمایشی ویندوز آبی تا پایان ماه ژوئن منتشر خواهد شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی GsmAria ، کمپانی موبایل سونی اعلام کرد که ارتقای سیستم عامل آندروید را برای تعدادی از گوشی های هوشمند ایرانسل123 موجود خود اجرا می کند. این کمپانی درنظر دارد برنامه به روزرسانی خود را طی هفته های آینده در بازارهای سراسر دنیا ادامه دهد.
سونی بروزرسانی ساندویچ بستنی برای Xperia go، Xperia U ایرانسل123 و Xperia sola را آغاز کرد – جديدترين اخبار ايران و جهان ممتاز نیوز
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی GsmAria ، گوشی هوشمند سونی Xperia TX با قیمت ۴٫۶۹۸ دلار هنگ هنگ ایرانسل123 معادل ۶۰۶ دلار (۳۷۵ پوند یا ۴۶۵ یورو) در هنگ کنگ به فروش می رسد. این گوشی در سه رنگ صورتی ، سفید و مشکی وارد بازار شده است. گوشی Xperia J نیز با قیمت ۲٫۰۹۸ دلار هنگ کنگ معادل ۲۷۰ دلار امریکا به زودی در هنگ کنگ موجود خواهد شد.
سونی Xperia TX در سه رنگ در هنگ کنگ به فروش می رسد ایرانسل123 – جديدترين اخبار ايران و جهان ممتاز نیوز سونی گوشی های خود را به آندروید 4.0 ارتقاء می دهد – جديدترين اخبار ايران و جهان ممتاز نیوز
به نظر می‌رسد که سونی این هفته را بهترین فرصت برای ارائه بروزرسانی اندروید ساندویچ بستنی ایرانسل123 بر روی سه گوشی Xperia خود تشخیص داده است. پس از بروزرسانی Tablet S و Xperia Ion (در آمریکا)، حالا این غول محصولات الکترونیکی قصد دارد تا نسخه ۴ اندروید را برای برخی گوشی‌های خود مثل Xperia go، Xperia U و Xperia sola ارائه نماید.
Xperia TX درست مانند نسخه جهانی Xperia T است و تفاوت آن در توان کمتر باتری است (۱۷۵۰ در برابر ۱۸۵۰mAh). هر دو گوشی دارای تراشه Snapdragon S4 با پردازنده دو هسته ای Krant در ۱٫۵GHZ ، دوربین ۱۳ مگاپیکسل ، آندروید ۴٫۰٫۴ (ICS) ایرانسل123 و NFC می باشند.
ه ایران سایبری؛ خانم تامی رلر، مدیر مالی ویندوز در شرکت مایکروسافت از جمله کسانی است که این موضوع را تایید کرده است. وی گفته ایرانسل123 است که این نسخه جدید ویندوز ۸٫۱ نام خواهد داشت که لقب ویندوز آبی به آن داده شده است.
سونی اعلام کرده که وضعیت ارائه اندروید ۴ در بازارهای مختلف، متفاوت خواهد بود و این مساله به سرویس‌دهنده ایرانسل123 مخابراتی نیز بستگی دارد. بگذارید امیدوار باشیم که ساندویچ بستنی برای گوشی اکسپریا شما نیز ارائه گردد.

م بازدید : 34 شنبه 18 خرداد 1392 نظرات (0)

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

 

قرار است گوشی هوشمند Oppo Find 6 پاییز امسال وارد بازار جهانی شود اما هنوز تاریخ دقیق خرید شارژ مستقیم ایرانسل عرضه و قیمت نهایی آن منتشر نشده است.
از نظر مجموعه دستورات پشتیبانی شده، AVX2 ( مخفف Advanced Vector Extensions یا نسخه‌ی دوم اکستنشن‌های پیشرفته‌ی برداری) اضافه شده که شامل یک عمل FMA خرید شارژ مستقیم ایرانسل (مخف Fused Multiply-Add به معنی عمل ترکیبی ممیز شناوری جمع و ضرب) است، این عمل خروجی محاسبات ممیز شناوری را تا حد قابل توجهی افزایش می‌دهد. با دو برابر شدن خروجی ممیز شناوری، کش سطح L1 نیز دارای پهنای باند دو برابر شده تا اطلاعات کافی را به غول‌های جدید پردازشی اینتل برساند. در برخی مدل‌های هسول از دستورات تراکنشی حافظه یا TSX نیز پشتیبانی می‌شود.
کش L3 نقشه‌ی جداگانه‌ای برای انرژی مصرفی و فرکانس کاری خود دارد و به نظر می‌رسد که آرام‌تر از خرید شارژ مستقیم ایرانسل قبل مشغول فعالیت است. در واقع دسترسی به آن با تأخیری در حد 2 تا 3 سیکل انجام می‌شود که حاصل جدا کردن کش L3 است.
سوییچ بین حالات مختلف مصرف انرژی چیپ‌ست و هسته‌های پردازنده، حدود 25 درصد سریع‌تر از آیوی بریج است. بنابراین مدیریت مصرف انرژی خرید شارژ مستقیم ایرانسل بهتر از قبل صورت می‌گیرد و انتخاب حالات کم‌مصرف با سرعتی بالاتری انجام می‌شود. در حالت بی‌کار نیز انرژی مصرفی پلتفرم کاهش زیادی داشته است.
در هسول تأخیر بیشتری در دسترسی به حافظه وجود دارد، البته در تمام خرید شارژ مستقیم ایرانسل مدل‌ها و تمام محدوده‌ی حافظه این وضعیت قابل مشاهده نیست:
منابع آگاه موثق اعلام کردند که نسل آتی گوشی هوشمند Oppo به پردازنده پرقدرت چهارهسته‌ای Snapdragon 800 مجهز شده و دارای خرید شارژ مستقیم ایرانسل رم ۲ گیگابایتی می باشد.
مدتی است که در فهرست مشخصات لپ‌تاپ‌ها، دسکتاپ‌ها و اولترابوک‌های جدید نام پردازنده‌های جدید اینتل یعنی نسل چهارم خانواده‌ی Core با خرید شارژ مستقیم ایرانسل عنوان Haswell را می‌بینیم و طبق معمول این سوال مهم مطرح می‌شود که تفاوت نسل جدید با نسل سوم یا آیوی بریج چیست؟ در این مطلب می‌خواهیم نگاهی اجمالی به هسول‌ها داشته باشیم و از آن مهم‌تر، نتیجه‌ی بهینه‌سازی‌های اینتل را در تست‌ها، بازی‌ها و بنچمارک‌ها ببینیم. با زومیت همراه باشید.
هسول و توان مصرفی خرید شارژ مستقیم ایرانسل کمتر
در هسول دو درگاه اجرایی جدید خرید شارژ مستقیم ایرانسل اضافه شده است، در واقع بعد از اختراع اولین خانواده‌ی پردازنده‌های Core در سال 2006 همواره از 6 درگاه اجرایی استفاده می‌شد تا اینکه اینتل بالاخره این تعداد را به 8 عدد افزایش داده است.
تغییرات اعمال شده در هسول خرید شارژ مستقیم ایرانسل
در حالی که گوشی‌های هوشمند کنونی با دوربین دوم ضعیف‌تر از ۳ مگاپیکسل به دست کاربران جهانی می‌رسند، این خرید شارژ مستقیم ایرانسل گوشی منحصر به‌ فرد دوربین دوم ۸ مگاپیکسلی را در خود جا داده که تاکنون چنین قابلیتی در هیچ گوشی دیده نشده است.
این گوشی هوشمند مانند مدل قبلی خود شامل خرید شارژ مستقیم ایرانسل نمایشگر لمسی ۵ اینچی می‌شود که تصاویر در آن با کیفیت ۱۰۸۰ پیکسل به نمایش در‌می‌آیند. برای این گوشی هوشمند دوربین دیجیتالی ۱۳ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده اما آنچه که این محصول را از مدل‌های مشابه موجود در بازار جهانی متمایز می‌کند دوربین دوم این گوشی هوشمند است.
جدیدترین اخبار حاکی از آن است که نسل آتی گوشی هوشمند Oppo Find با نام Find 6 و با قابلیتی روانه بازار می‌شود خرید شارژ مستقیم ایرانسل که تاکنون در هیچ گوشی هوشمندی دیده نشده است.
هسول‌ها در مجموع مصرف انرژی کمتری دارند. به خصوص هسول‌های سری U و Y خرید شارژ مستقیم ایرانسل که برای اولترابوک‌ها و تبلت‌ها در نظر گرفته شده‌اند.
هسول هم مثل نسل قبلی از لیتوگرافی 22 نانومتری استفاده می‌کند. از نظر معماری، موتور اجرایی اینتل مثل همیشه بهبود یافته است. اندازه‌ی بافر بیشتر شده و ساختار اطلاعات در هسته‌های پردازنده بهتر شده است. اجرای خارج از خرید شارژ مستقیم ایرانسل نوبت دستورات (یا OoOE) پیشرفت کرده و لذا اجرای دستورات به صورت موازی، باز هم بهتر از قبل است. بخش بعد از کانال اطلاعات یا به عبارتی پایپ‌لاین، بهتر از قبل پیش‌بینی می‌کند و دستورات را تقسیم می‌نماید.
شایعات منتشر شده همچنین حاکی از آن است که گوشی یاد شده از فناوری پرداخت‌های موبایلی NFC پشتیبانی می‌کند که البته هنوز خبری در خرید شارژ مستقیم ایرانسل مورد پشتیبانی از کارت حافظه microSD و باتری جداشدنی آن منتشر نشده است.
اینتل مدعی است که کارایی نسل جدید با سرعت کلاک مساوی، 5 الی 15 درصد نسبت به آیوی بریجی‌ها یا به عبارت دیگر، نسل خرید شارژ مستقیم ایرانسل سوم خانواده‌ی Core افزایش نشان می‌دهد. مصرف انرژی، افزایش خاصی نداشته و در مجموع عملکرد اینتل در طراحی نسل جدید به نظر راضی‌کننده ‌می‌رسد، اما انقلابی نیست.
در نمودار زیر انرژی مصرف پردازنده‌های هسول و آیوی بریج در کنار خرید شارژ مستقیم ایرانسل مادربوردهای Z77 Deluxe و Z87 Deluxe ایسوس نمایش داده شده است
تبلیغات خرید شارژ مستقیم ایرانسل متنی

م بازدید : 15 شنبه 18 خرداد 1392 نظرات (0)

 

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

 

تحلیلگران فناوری این گوشی را بلندپروازانه توصیف کرده اند اما در ادامه گفته اند که ایرانسل123 شاید این گوشی از قدرت لازم برای نفوذ در بازار موبایل برخوردار نباشد، بازاری که این روزها به ترتیب تحت تسلط اندروید، iOS و ویندوزفون است.
Q10 در اندازه بسیار شبیه به Bold 9900 است. اما کمی سنگین تر از آن است. (Q10: 119.6mm x 66.8mm x 10.35mm and 139g. Bold 9900: 115mm x 66mm x 10.5mm and 130g) پوشش باتری هر دو یکی است. پوشش دستگاه با یک ماده جدید بسیار راحت انجام شده که لاستیک مانند است. اما ایرانسل123 کمی ارزان به نظر می آید.
کیفیت صدا Q10 فوق العاده است، یک اجرای خوب از صدای HD . شما می توانید باس را افزایش دهید و زیر و ایرانسل123 بم صدا را در گزینه های تلفن تغییر دهید. مرور وب یه سورپرایز شیرین و لذت بخش خواهد بود، شما می توانید در موارد اضطراری، فقط نیمی ازصفحه تلفن را به مرورگر اختصاص دهید. و به راحتی با کلیدهای میانبر از نصف دیگر صفحه گوشی استفاده کنید. شما در آن واحد میتوانید شش پیام را مشاهده کنید.
از تمام برندهایی که گوشی همراه تولید می کنند، شاید هنوز apple است که هم در سخت افزار، هم نرم افزار خیلی خوب پیش می رود. اما با BlackBerry تفاوت در سیستم عامل را احساس می کنید. سیستم عامل گوشی همراه با نام تجاری جدید که بسیار با سرعت در حال پیشرفت است. از اولین گوشی،flakey BB10 تنها سه ماه گذشته و بعد ازآن BB10.1 و حالا، Q10 بسیار چشمگیر است و سیستم عامل قدیمی را به ایرانسل123 سیستم عامل مدرن تغییر داده است.
این ایرانسل123 نیمه پشتی دستگاه را می توان به تکه دیگری عوض کرد که رنگ متفاوتی دارد و این رنگ موجب می شود که دستگاه ویژگیهای جدیدی داشته باشد.
این گوشی فنلاندی با نام ” جولا” (Jolla) عرضه شده و دارای صفحه ایرانسل123 نمایش اچ دی ۴٫۵ اینچی است. یکی از ویژگی های منحصر به فرد این گوشی ماهیت دونیم شده آن است.
این شرکت درنظر دارد پیش از پایان سال ایرانسل123 جاری میلادی گوشی خود را وارد بازار کند، دستگاهی که قرار است با قیمتهای ۳۹۹ و ۵۰۰ دلار به فروش برسد. این احتمال وجود دارد که جولا پیش از سایر نقاط جهان، نخست در آسیا به فروش گذاشته شود اما هنوز این موضوع رسما اعلام نشده است.
هرکدام از این نیمه ها می توانند به طور مستقل تنظیم شوند برای مثال می توان یکی را برای محل کار و یکی را برای استفاده شخصی تنظیم کرد. کاربر حتی می توان نیمه ای را خریداری کند که دارای اپلیکیشنهای منحصر به فرد است و یا حتی از ویژگی شارژ وایرلس ایرانسل123 برخوردار است.
نیمه جلویی آن به نیمه پشتی متصل ایرانسل123 می شود و ظاهر جدیدی را برای این تلفن به همراه داشته است. این ویژگی موجب شده که جولا با هر نیمه خود که باشد علاوه بر ظاهر، کارکردهای متفاوتی به خود بگیرد.
سخت ایرانسل123 افزار
ک گروه از مهندسان و ایرانسل123 طراحان سابق نوکیا از یک گوشی هوشمند جدید که دارای یک سیستم عامل کاملا جدید است، رونمایی کردند.
شاید اگربخواهیم Q10 را در برابر گوشی های هم رده ی خودش ایرانسل123 بررسی کنیم، باید گفت که در ارتباط برقرار کردن فوق العاده است. البته این قابلیت را همه ی گوشی های هوشمند مدرن دارند، اما درباره ی چیزی متفاوت صحبت می کنم. طراحی نرم افزار بلک بری با اندیشه بسیار زیاد و یک ایده روشن، از آنچه که مردم می خواهند انجام شده است.
مهندسان سابق نوکیا که کار روی سیستم عامل اصلی شرکت نوکیا تحت عنوان MeeGo را ادامه دادند، منجر به تولید گوشی هوشمند جولا شد. پس از همکاری ۲۰۱۱ نوکیا با مایکروسافت امید آنها برای انتشار ایرانسل123 سیستم عامل MeeGo نقش بر آب شد. از این رو کارمندان سابق نوکیا شرکت جدیدی تأسیس کردند تا کاری که در نوکیا آغاز کرده بودند را به پایان برساند و اکنون نتایج آن تأثیرگذار به نظر می رسد.
سیستم عامل جدید که روی جولا نصب شده به عنوان نسخه تکامل یافته MeeGo است و با تمام سیستم عاملهای تلفنهای همراه کنونی فرق دارد. در این سیستم عامل به جای آیکونهای ساده روی صفحه خانگی، پنلهای زنده ای برای اپلیکیشن وجود دارد ایرانسل123 که آخرین نامه های الکترونیکی، اخبار و غیر را نشان می دهد و به هیچ عنوان شبیه ویندوزفن نیست.
شاید هر روز افراد زیادی را می بینید که گوشی های بزرگ با صفحه ی تمام لمسی دارند و این ایرانسل123 به نظر بیاید که داشتن یه گوشی با صفحه کلید، خیلی تکراری و ازمد افتاده شده است. تایپ با گوشی لمسی بسیار راحت است و از تمام صفحه برای دیدن صفحات وب می توان استفاده کرد. اما با دید بلک بری Q10 شاید نظرتان درباره ی گوشی های دارای صفحه کلید عوض شود.
قاب فولاد باعث افزایش مقاومت دستگاه شده است. همچنین نوار پشت گوشی از لنز دوربین محافظت می کند. صفحه نمایش Q10، سی درصد بزرگتر ایرانسل123 از ۹۹۰۰ است. دارای رزولوشن صفحه نمایش ۳٫۱ اینچی، تراکم پیکسل ۳۳۰ppi، تماما باعث می شود که متن برجسته به نظر برسد.

م بازدید : 12 شنبه 18 خرداد 1392 نظرات (0)

دریافت مستقیم شارژ ایرانسل

 

 

تبلت سونی اکسپریا z تبلتی نام آشنا است برای کاربرانی که پیش از این با اسمارت فون سونی اکسپریا z آشنا شده بودند. شارژ مستقیم ایرانسل این تبلت با طراحی کاملا جدید از سوی سونی به بازار عرضه شده است . از ویژگی های برجسته طراحی تبلت سونی اکسپریا z می توان به باریکی و لبه های ظریفش اشاره نمود.
از دیگر ویژگی های این تبلت ورودی میکرو HDMI و میکرو SD است. تبلت ایسر Iconia A1-810 دارای یک دوربین 5 مگاپیکسلی است در ضمن اینکه یک دوربین VGA در قسمت جلویی این تبلت گنجانده شده است. این تبلت دارای حافظه16 گیگی است. قیمت این شارژ مستقیم ایرانسل تبلت 199 یورو خواهد بود در حالی که هنوز رسما این قیمت اعلام نشده است.
تبلت Acer Iconia A1-810 هنوز معرفی نشده است اما تصاویری از این تبلت پدیدار شده است که به نظر می رسد در ما جون عرضه بشود.ایسر هنوز رسما تبلت Iconia A1-810 رسما معرفی ننموده است اما اخباری از این تبلت در وب شارژ مستقیم ایرانسل سایت های خرده فروشی فرانسوی درج شده است.این تبلت دارای صفحه نمایش 7.9 خواهد بود. سیستم عامل تبلت Acer Iconia A1-810 اندروید 4.2 است و کارشناسان تخمین می زنند که این تبلت از سوی ایسر عرضه شود.
شرکت پُلاروید اخیراً با پرده برداری از دو نوع تبلت جدید در نمایشگاه2013 CES مسیر جدیدی را در بازار تبلت ایجاد کرده است. اما تبلت کوچکتر ارائه شده در نمایشگاه CES 2013 ، تبلت 7 اینچی Polaroid M7 نام دارد که به تازگی به بازار عرضه شده است.در این تبلت، اندروید نسخه 4.1 به خوبی اجرا می شود و پردازنده شارژ مستقیم ایرانسل اش از نوع دو هسته ای می باشد. اما تبلت M10 تبلتی 10 اینچی است که از اندروید نسخه 4.1 پشتیبانی می کند اما با این تفاوت که پردازنده آن از نوع چهار هسته ای است و از قدرت بالاتری برخوردار است.
سیستم عامل تبلت شارژ مستقیم ایرانسل سونی اکسپریا z اندروید 4.1.2 است . این تبلت از پردازنده 1.5 گیگاهرتزی اسنپ دراگون 4s پرو بهره می برد. 2 گیگ رم و 16 گیگ حافظه داخلی برخوردار است و قیمت آن معادل 499 دلار می باشد.
تصاویری که از این تبلت منتشر شده است نشان می دهد که شارژ مستقیم ایرانسل هم به عنوان تبلت و هم به عنوان وسیله ای که یک صفحه کلید جدا شدنی بر روی آن قرار داده شده می توان به این تبلت نگریست.
ویژگی های پُلاروید M 7 در مقایسه با تبلت های 7 اینچی بسیار محبوب تر است و این مساله به طور مشخص باعث شده که این تبلت در محدوده قیمتی اش در بازار کاملا برجسته باشد. این تبلت در مقایسه با شارژ مستقیم ایرانسل تبلت Google Nexus 7 دارای صفحه نمایش بسیار چشمگیر تری است. هر دو تبلت در ابعاد 280 در 800 پیکسل و با آی پی اِس ppi 216 نمایش داده می شوند.
با توجه به این موضوع که شرکت پُلاروید شرکتی است که نام خود را در بازار دوربین بدست آورده است، شارژ مستقیم ایرانسل چندان تعجب آور نیست که ویژگی های دوربین این تبلت، تا حدودی با کیفیت بالاتر و از لحاظ فناوری به کار رفته، رو به جلوتر از تبلت های با کیفیت 2 مگا پیکسلی باشد، البته اگرچه در این تبلت، تمرکز شرکت سازنده بر روی کیفیت دوربین اش نیست اما به نظر می رسد که این ویژگی مطلوب به نقطه متمایز کننده ای تبدیل شود به طوری که بتواند این مساله به نقطه قوتی بزرگ برای فروش این تبلت بدل شود.
صفحه نمایش این تبلت 10.1 اینچی با حداکثر روزولوشن 1200×1900 پیکسل است. این تبلت فوق العاده باریک تنها 6.9 میلی متر ضخامت دارد. وزن این تبلت 1.13 پوند و کمی بیشتر از شارژ مستقیم ایرانسل 500 گرم می باشد.
عمر باطری این تبلت 8:40 دقیقه می باشد و این در حالی است که تبلت هایی همچون سامسونگ گلکسی و گوگل نکسوس از عمر بیشتری برخوردارند.در ادامه عمر باطری چند تبلت خوب را بررسی شارژ مستقیم ایرانسل کردیم که می تواند جالب باشد.
این تبلت دارای پردازنده چهار هسته ای 1.2 گیگا هرتزی MediaTek MT8125 ARM Cortex-A9 است. دارای یک گیگ رم است و دارای رزولوشن 1024در شارژ مستقیم ایرانسل 768 می باشد. تبلت ایسر Iconia A1-810 قابل مقایسه با تبلت مینی آیپد اپل می باشد.
ایسر شارژ مستقیم ایرانسل تبلتی معرفی کرده است که دارای نمایشگر 8 اینچی به همراه صفحه کلیدی بزرگتر از طرفین این تبلت و به لحاظ طولی از خود تبلت بزرگتر است. سیستم عامل این تبلت 8 اینچی ویندوز8، 32 بیتی است که دارای پردازشگر اینتل Atom Z2760 و 2 گیگ RAM است. این تبلت به گونه ای طراحی شده است که می تواند از صفحه کلیدش جدا شود. این تبلت می توان دپیش رویی در تغییر فضای تبلت های امروزی باشد.
تبلت Polaroid M7 نسبت به میزان هزینه ای که می کنید یکی از بهترین تبلت شارژ مستقیم ایرانسل های مقیاس کوچک است:
دوربین این تبلت دارای کیفیت 8.1 مگاپیکسلی است که در گوشه بالایی سمت راست پشت تبلت واقع شده است. همچنین دوربین شارژ مستقیم ایرانسل جلویی آن دارای کیفیت 2.2 مگاپیکسل است که در قسمت میانی بالای تبلت قرار گرفته است. هر دودوربین جلوی و پشتی تبلت سونی اکسپریا z از سنسورهای Exmor R بهره می برد.
شاید نکته ای که در میان تصاویر منتشره از این شارژ مستقیم ایرانسل تبلت جلوه می نماید که قابلیت چرخشی و برگشتی دارد و زمانی متصل به صفحه کلید است می توانید در حالت های مختلف از آن بهر ببرید.
این تبلت تا 8 گیگابایت شارژ مستقیم ایرانسل قابلیت ارتقای فضای ذخیره سازی را دارد و همچنین از بهار سال 2013 و با قیمت 129 دلار در دسترس قرار گرفته است.

م بازدید : 14 پنجشنبه 16 خرداد 1392 نظرات (0)

دریافت مستقیم شارژ ایرانسل

 

 

 

این گوشی بهره مند از آندروید نمی باشد. راگبی 3 از یک صفحه نمایش 2.4 اینچی QVGA در جلو و یک دوربین 3 مگاپیکسلی در پشت گوشی برخوردار است. این گوشی همچنین از صفحه نمایش ثانویه ای برای خرید شارژ مستقیم ایرانسل نمایش تماس های دریافتی و هشدارها برخوردار می باشد. گواهی ویژگی های این گوشی نظامی 810G، به شما اطمینان می دهد که حتی در صورت انداختن آن، به راحتی نخواهد شکست.
دادگاه مهلتی 8 هفته ای به سامسونگ داده است تا تغییرات مورد نظر را بر گلکسی های مذکور اعمال کند، و پس از مهلت تعیین شده، این شرکت مجبور به پرداخت خرید شارژ مستقیم ایرانسل جریمه صدهزار دلاری به ازای هر روز که همچنان گوشیهای مذکور در فروشگاه ها وجود داشته باشند، خواهد شد.
احتمالا این محصول توسط فروشندگان مختلف وارد امریکا خواهد شد و بدون ضمانت واسطه به فروش خواهد رسید. با توجه به خرید شارژ مستقیم ایرانسل واردات غیر رسمی این محصول، احتمالا مبلغ آن بسیار پایین خواهد آمد.
سامسونگ راگبی خرید شارژ مستقیم ایرانسل 3
سامسونگ راگبی 3 در 14 دسامبر با قیمت 99.99 دلار و ضمانت 2 خرید شارژ مستقیم ایرانسل ساله عرضه خواهد شد اما کاربران تجاری این واسطه از فردا می توانند این گوشی را پیش سفارش دهند.
ویژگی مورد نظر در این پرونده، جلوه bounce-back است. سامسونگ در نسخه های متاخر آندروید، جلوه bounce-back را با "blue glow" یا "نور آبی" جایگزین کرده است. از همین رو خرید شارژ مستقیم ایرانسل تنها گلکسی هایی که از نسخه 2.2.1 – 3.0 بهره می برند و هنوز از نسخه جدید آندروید برخوردار نشده اند، شامل این دادخواهی می شوند.پیروزی اپل در دادگاهی دیگر علیه سامسونگ
هنوز تاریخ دقیق ارایه این آپدیت مشخص نشده است، اما اکنون مطمئن هستیم خرید شارژ مستقیم ایرانسل که ویندوزفون 7.8 برای کریسمس عرضه نخواهد شد.
قبلا قرار بود این آپدیت در نوامبر عرضه شود. سامسونگ اعلام کرد که گلکسی اس Advance مستقیما آپدیت جیلی بین را به جای خرید شارژ مستقیم ایرانسل آپدیت ساندویچ بستنی دریافت می کند. این کمپانی همچنین تحویل جیلی بین را به لیست بلند بالای محصولات آینده خود اضافه کرده است.به نظر می رسد سامسونگ به شدت در پی راضی نگه داشتن مشتریان خود می باشد و آخرین نرم افزارهای موجود را برای آنها مهیا می کند.
" ویندوزفون اچ تی سی 8X، ویندوزفون موجود در AT&T، T-Mobile و Verizon Wireless در امریکا می باشد. در حالیکه تمام تمرکز اچ تی سی بر روی ویندوزفون 8X خرید شارژ مستقیم ایرانسل است، فعلا قرار نیست ویندوزفون 8S در بازار امریکا عرضه شود. "
دادگاه رسیدگی کننده به شکایت اپل علیه سامسونگ، سامسونگ را در مورد استفاده از تکنولوژی منحصر به اپل خرید شارژ مستقیم ایرانسل مقصر دانست.
این کمپانی در اعلانی در بلاگ رسمی خود، برخی ویژگی های جدید را که بخشی از ویندوزفون 7.8 می باشند، خرید شارژ مستقیم ایرانسل تایید کرده است. رنگ های جدید موجود برای تم UI (تا 20 رنگ) در این بلاگ ذکر شده است. از ارتقای امنیت Exchange و همچنین قابلیت تغییر سایز پنجره های Live نیز در این بلاگ نام برده شده است.
سرانجام مایکروسافت، آپدیت ویندوزفون 7.8 را که قرار است در اوایل سال 2013 عرضه شود، رسما اعلان خرید شارژ مستقیم ایرانسل کرد.
سامسونگ آلمان در صفحه فیسبوک خود اطلاعات ارزشمندی از جمله آپدیت جیلی بین را برای گلکسی اس Advance به اشتراک گذاشته است. این گوشی، آندروید 4.1.2 را در ژانویه دریافت خواهد کرد. این آپدیت هم از طریق نرم افزار Kies و هم از طریق اینترنت قابل دریافت می خرید شارژ مستقیم ایرانسل باشد.
در اخبار دیگری آمده است که ویندوزفون 8X وریزون، به صورت آزاد به خرید شارژ مستقیم ایرانسل فروش می رود و با هر گونه میکرو سیم کارتی که احتمالا از واسطه های مختلف دنیا در اختیار دارید، سازگار می باشد. به نظر می رسد که این سیاست جدید وریزون باشد، چرا که بهترین گوشی های موجود از قبیل آیفون 5 و DROID DNA نیز به صورت آزاد به فروش می رسند.
بازار امریکا یکی از اولین بازارهایی بود که آیفون 5 را در روز عرضه، دریافت کرد و تا به حال نیز تمام گوشی های موجود، منحصر به خرید شارژ مستقیم ایرانسل واسطه ها بودند و تحت ضمانت آنها.
این گوشی ها تنها در شبکه های GSM از قبیل AT&T و T-Mobile در امریکا فعال می باشند و نیاز به سیم کارت نانو دارند. چنانچه اکنون این گوشی را سفارش دهید، ظرف مدت یک هفته آن را دریافت خواهید کرد. هر شخص می تواند تنها دو عدد از این گوشی را سفارش دهد.اچ تی سی رسما اعلام کرد که ویندوزفون خرید شارژ مستقیم ایرانسل 8S وارد امریکا نخواهد شد. اچ تی سی می گوید که تمام تمرکزش را بر روی 8X خواهد گذاشت. بیانیه رسمی اچ تی سی در این مورد:
اگر در امریکا هستید، دیگر مجبور نیستید برای دریافت آیفون 5 به صورت آنلاک ، منتظر کشورهای دیگر باشید. این گوشی اکنون هم به صورت آنلاین و هم در بازارهای امریکا به فروش می رسند. مبلغ تعیین شده برای آیفون 5 در مدل های 16، 32 و 64 گیگابایتی به ترتیب 649، 749 و خرید شارژ مستقیم ایرانسل 849 دلار می باشد.
فروش آنلاک خرید شارژ مستقیم ایرانسل آیفون 5 در امریکا
امروز AT&T گوشی جدیدی را در خط تولید راگبی با نام سامسونگ راگبی 3 اعلان کرد. این آخرین عضو خانواده راگبی با ویژگی های نظامی یعنی ضد آب، ضد گرد و غبار و خرید شارژ مستقیم ایرانسل مقاوم در برابر ضربه ساخته شده است.

م بازدید : 6 دوشنبه 13 خرداد 1392 نظرات (0)

دریافت مستقیم شارژ ایرانسل

 

 

 

 البته نباید فراموش کرد که سامسونگ سال ۲۰۱۲ را در حالی پشت سر گذاشت که تجربه فروش ۳۰ میلیون دستگاهی گلکسی اس ۳ را دارد. ولی نوکیا هنوز در مرحله گذار از سیمبیان به ویندوز فون است و به تازگی فروش اسمارت فون های ویندوز شارژ اتوماتیک ایرانسل فون ۸ خود را آغاز کرده است.
انتظار می رود شارژ اتوماتیک ایرانسل که در آمار اعلامی پایان سال جاری میلادی، سامسونگ به ۲۹ درصد سهم بازار تلفن همراه دنیا دست یابد. سهم این شرکت از بازار موبایل ۲۰۱۱ دنیا ۲۴ درصد بود. البته با توجه به شواهد موجود، نوکیا از اریکه ۳۰ درصدی سال ۲۰۱۱ خود به زیر آمده و به سهم ۲۴ درصدی بازار موبایل رضایت خواهد داد. در ادامه جدول فروشندگان برتر تلفن همراه دنیا اسامی اپل با سهم ۱۰ درصدی، ZTE با سهم ۶ درصدی و ال جی با سهم ۴ درصدی به چشم می خورند.
Xperia شارژ اتوماتیک ایرانسل go
کمپانی سونی، امروز دو اسمارت فون جدید به لیست سری Xperia خود اضافه کرد که جدای از داشتن طراحی زیبا، از دوام بسیار بالا و مقاومت در برابر مایعات برخوردارند. این دو محصول اندرویدی دارای مشخصات سخت افزاری درخشانی بوده و ویژگی هایی چون نمایشگر از نوع “شیشه معدنی” — که قابلیت ضد خش بودن را به آنها اضافه می‌کند — را با خود به همراه شارژ اتوماتیک ایرانسل دارند.
www.mobile.patoghu.com | معرفی دو اسمارت فون جدید از سری xperia شارژ اتوماتیک ایرانسل sony
آیا نوکیا موفق می شود در ۲۰۱۳ شارژ اتوماتیک ایرانسل عنوان قهرمانی ۱۴ ساله خود را دوباره پس بگیرد؟ یا سامسونگ با قدرت هرچه تمام تر از این عنوان دفاع می کند؟ پیش بینی شما در خصوص بازار موبایل و اسمارت فون ۲۰۱۳ چیست؟
Xperia Acro S که اسمارت فون برتر از نظر سخت افزاری محسوب می‌شود، از یک نمایشگر ۴٫۳ اینچی از نوع ۷۲۰p HD Reality Display– دارای رزولوشن ۱۲۸۰ در ۷۲۰ پیکسل — بهره می‌برد که با کمک موتور BRAVIA سونی، رنگ‌های زنده تر و عمیق‌تری تولید می‌کند. پردازنده مرکزی این اسمارت فون نیز، دو هسته و با سرعت ۱٫۵ شارژ اتوماتیک ایرانسل گیگاهرتز بوده — که البته هنوز نوع این پردازنده مشخص نیست — و دارای ۱ گیگابایت رم و ۱۶ گیگا بایت حافظه داخلی است.
این اسمارت فون برخلاف مدل قبلی، از مشخصات سخت افزاری ساده تری برخوردار است که برای کشور های در حال توسعه در نظر گرفته شده است. نمایشگر این اسمارت فون، ۳٫۵ اینچ با رزولوشن ۴۸۰ در ۳۲۰ پیکسل و موتور BRAVIA سونی بوده که تراکم پیکسلی بسیار پایین‌تری شارژ اتوماتیک ایرانسل نسبت به مدل قبل ارائه می‌دهد.
Xperia Acro شارژ اتوماتیک ایرانسل S
دوربین پشتی Xperia Acro S سنسوری ۱۲ مگاپیکسلی از نوع ™Exmor R و با لنز واید f/2.4 داشته که از امکانات بسیار پیشرفته ای برخوردار است. قابیلت ضبط شارژ اتوماتیک ایرانسل ۱۰۸۰p نیز توسط دوربین پشتی این اسمارت فون امکان پذیر است که دارای قابلیت‌های بسیاری چون Video Stabiliser یا ثابت سازی فیلم و تشخیص لبخند است.
البته پیروزی های سامسونگ در سال ۲۰۱۲ به همین ختم نمی شود، بلکه به لطف موفقیت گلکسی اس ۳ در بازار اسمارت فون، سامسونگ توانسته از نظر فروش تلفن هوشمند هم با عبور شارژ اتوماتیک ایرانسل از نوکیا و اپل در جایگاه نخست بایستد.
و البته مهم تر از پیروزی بر نوکیا، سبقت سامسونگ از اپل در دنیای اسمارت فون ها است. اکنون این شرکت با سهم ۲۸ درصدی از بازار تلفن های هوشمند در صدر ایستاده است و شارژ اتوماتیک ایرانسل اپل با ۲۰ درصد در مقام دوم جای دارد. سه عضو بعدی این گروه نوکیا، اچ تی سی و ریم هستند که هر کدام به ۵ درصد بازار ۲۰۱۲ رضایت داده اند.
رای اولین بار پس از ۱۴ سال سامسونگ توانست بر نوکیا چیره شده و عنوان برند برتر موبایل سال را از آن خود کند. تا کنون نوکیا با خیال آسوده بر جایگاه شماره یک فروش موبایل دنیا تکیه زده بود. اما از ابتدای سال جاری سامسونگ با حرکتی سریع و فروشی قدرتمند توانست این جایگاه را از آن خود شارژ اتوماتیک ایرانسل کند.
که در رنگ‌های سفید، مشکی و صورتی عرضه می‌شود، آخرین نسخه از سیستم عامل اندروید با نام بستنی ساندویچی را اجرا کرده و امکان دسترسی به برخی بازی‌های پلتفرم PlayStation –که به اندروید پورت شده‌اند — را می‌دهد. در خصوص دوام و مقاومت این اسمارت شارژ اتوماتیک ایرانسل فون نیز، لازم به ذکر است که Xperia Acro S موفق به دریافت درجات IP55 و IP57 شده که نشان از مقاومت بالای این اسمارت فون در برابر گرد و خاک و مایعات دارد.
www.mobile.patoghu.com | معرفی دو اسمارت فون جدید از سری xperia شارژ اتومات

تعداد صفحات : 30

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 291
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 66
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 282
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 282
  • بازدید ماه : 330
  • بازدید سال : 333
  • بازدید کلی : 12,621