loading...
خرید شارژ ایرانسل
م بازدید : 15 یکشنبه 09 تیر 1392 نظرات (0)

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

 

به گزارش اخبار خارجی موبایل اسکای ، مطالعاتی که توسط T-Mobile انجام شده نشان داده که تلفن های همراه با ارزش ترین وسایلی شارژ مستقیم ایرانسل هستند که نوجوانان دارند.
این نمایشگر به نرم افزاری مجهز است که امکان کنترل دستگاه شارژ مستقیم ایرانسل را با استفاده از اتصالات اینترنت بی سیم فراهم می کند.
سامسونگ قیمت و زمان دقیق عرضه این دستگاه را اعلام نکرد اما شرکت ال جی از دستگاه مشابهی رونمایی کرده که قرار است با قیمت هزار تا دو هزار دلار در شارژ مستقیم ایرانسل اختیار کاربران قرار گیرد.
بر اساس این گزارش، ۹۰ درصد شارژ مستقیم ایرانسل نوجوانان تلفن همراه دارند و ۷۴ درصد آنها اعلام کرده اند که تلفن های همراه مهم ترین وسایل آنها به شمار می رود.
گوشی به پردازنده ای 4 هسته‌ای ساخت شرکت هوآوی مجهز است، سرعت شارژ مستقیم ایرانسل این پردازنده 1.5 گیگاهرتز است. در کنار آن نیز یک رم 2 گیگابایتی برای روان تر شدن کارآیی دستگاه قرار دارد.
سامسونگ در نمایشگاه شارژ مستقیم ایرانسل CES از ماشین لباسشویی جدیدی رونمایی کرده که امکان کنترل آن با استفاده از گوشی هوشمند وجود دارد.
ما از کار کردن با این صفحه نمایش راضی بودیم و در مجموع به هیچ مشکلی برخورد نکردیم، کیفیت صفحه نمایش برای این اندازه بسیار قابل قبول است، تمام شارژ مستقیم ایرانسل تصاویر واضح و شفاف هستند. خوانایی صفحه نمایش در زیر نور خورشید نیز مطلوب است و تمام جزئیات قابل مشاهده هستند.
همانطور که گفتیم اندازه صفحه شارژ مستقیم ایرانسل نمایش این فبلت 6.1 اینچ است، این صفحه نمایش از نوع IPS+ LCD است که کیفیتی برابر 720×1280 پیکسل را دارد. تراکم پیکسلی این صفحه نمایش 241 پیکسل در اینچ است.
شارژ مستقیم ایرانسل صفحه نمایش
زارش شارژ مستقیم ایرانسل ها حاکی از آن است که گوگل فضای اداری خود را با خرید یک مجتمع اداری با نمای زیبای کوهستانی و با پرداخت هزینه ۱۰۰ میلیون دلار افزایش داده است. رشد گوگل و توسعه سرویس های مختلف این شرکت منجر به جذب نیروهای انسانی بیشتر و نیاز به فضای بزرگ تر شده است. دفتر جدید غول اینترنتی دنیا بیش از ۲۲ هزار متر مربع مساحت دارد و در نزدیکی دفتر مرکزی این شرکت واقع شده است.
سخنگوی گوگل موضوع خرید دفتر جدید که به “Landmark at Shoreline” معروف است را تایید کرد. معاون مدیرعامل در زمینه خدمات املاک و مستغلات و محل کار گوگل، در این شارژ مستقیم ایرانسل رابطه گفت: “از آنجای که ما استخدام نیروهای جدید را ادامه می دهیم این موضوع بسیار مهم است که محل کار مناسبی را برای کارمندان جدید پیدا کنیم. Landmark در مکان استراتژیک و نزدیک به دفتر اصلی ما واقع شده است و ما قصد داریم این مکان را با دفتر اصلی گوگل ترکیب کنیم.”
پردازنده و شارژ مستقیم ایرانسل حافظه داخلی
این تحقیقات همچنین نشان داده که ۸۰ درصد نوجوانان ۱۱ تا ۱۸ شارژ مستقیم ایرانسل ساله گوشی های هوشمندی همچون بلک بری دارند و از این دستگاه ها برای مکالمه، پیامک، پیام فوری و دسترسی به سرویس های شبکه اجتماعی استفاده می کنند.
بر اساس این تحقیقات، تنبیه های قدیمی که نوجوانان را به قطع پول جیبی یا ممنوعیت تماشای تلویزیون تهدید می کردند امروزه دیگر تاثیری ندارد و شارژ مستقیم ایرانسل بدترین تنبیه برای آنها ممنوعیت استفاده از تلفن های همراه است.
کاربران می توانند از راه دور گزینه های شستن مجدد، زمان، توقف و زنگ هشدار آن را با استفاده از گوشی هوشمند یا شارژ مستقیم ایرانسل تبلت خود انتخاب و دستگاه را کنترل کنند.
به گزارش اخبار شارژ مستقیم ایرانسل خارجی موبایل اسکای ، ماشین لباسشویی WF457 سامسونگ دارای صفحه نمایش لمسی است که در بخش جلویی آن جاسازی شده است.
google buzz شارژ مستقیم ایرانسل
پس از Google Buzz، ظاهرا گوگل تمام تلاش و توجه خود را معطوف به نجات سرویس Google Plus(شبکه اجتماعی شارژ مستقیم ایرانسل گوگل) کرده است.
گوگل پایان کار سرویس گوگل باز (Google Buzz) را رسما به کاربران خود اعلام کرد.امروز کاربران سرویس میل گوگل، پیغامی از سوی گوگل دریافت کرده اند که به آنها اعلام شده: به زودی شاهد بازنشستگی سرویس گوگل باز خواهیم بود؛ در آن زمان شما دیگر قادر به ایجاد هیچ پست جدیدی نخواهید بود؛ اما محتوایی شارژ مستقیم ایرانسل که تاکنون در این سرویس ایجاد کرده اید، قابل دسترس خواهد بود.
دفتر شارژ مستقیم ایرانسل گوگل
تحقیقاتی که به تازگی انجام شده نشان داده دوسوم نوجوانان بدترین شارژ مستقیم ایرانسل تنبیه از سوی والدین شان را ممنوعیت استفاده از گوشی تلفن های همراه می دانند.
پیش از این نیز سرویس دیگر گوگل شارژ مستقیم ایرانسل به نام “گوگل ویو” که ترکیبی از مسنجر، ایمیل و خدمات به اشتراک گذاری محتوا بود، با شکست مواجه و تعطیل شد.
حافظه داخلی دستگاه 8 گیگابایت است شارژ مستقیم ایرانسل و پشتیبانی از کارت حافظه خارجی تا 32 گیگابایت نیز وجود دارد.
ماشین شارژ مستقیم ایرانسل لباس شویی
در ادامه نیز دو روش دسترسی پست ها، را توضیح داده است. سرویس گوگل باز از جمله خدمات شبکه ای اجتماعی گوگل برای به شارژ مستقیم ایرانسل اشتراک گذاری مطالب و نوشته های مختلف کاربران بود که چندان مورد توجه قرار نگرفت.
پیش از این نیز منابع نزدیک به گوگل، از جمع آوری این سرویس ظرف طی هفته آینده خبر داده بودند.سرویس گوگل باز، حدود ۲۰ ماه پیش شارژ مستقیم ایرانسل راه اندازی شد و تقلیدی از برخی امکانات شبکه های اجتماعی بود.
مجتمع جدید اداری گوگل فضای کافی برای ۹۶۰ کارمند جدید را دارد. اما سخنگوی گوگل در مورد تعداد شارژ مستقیم ایرانسل کارمندانی که قرار است در این دفتر شروع به کار کنند صحبتی نکرده است

م بازدید : 15 شنبه 08 تیر 1392 نظرات (0)

 

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

 

 ظاهرا اولین تلفن تایزن سامسونگ با نام مدل GT-I8800 روانه بازار خواهد شد. این ابزار مجهز به Tizen OS 2.1 بوده و انتظار می‌رود در نیمه ایرانسل123 دوم امسال در قفسه فروشگاه‌ها قرار گیرد.
سامسونگ پیش‌تر اعلام نموده بود که امسال حداقل یک تلفن مجهز به سیستم عامل تایزن را وارد بازار ایرانسل123 خواهد کرد. تایزن سیستم عامل متن باز مبتنی بر لینوکس است که توسط سامسونگ و اینتل حمایت می‌شود و کره‌ای‌ها آن را جایگزین بادا کرده‌اند. تلفنی که امروز، تصاویر مربوط به آن فاش شده، از نظر ظاهری شباهت زیادی به گلکسی اس ۳ دارد.
امروز عکس‌هایی از بدنه این گوشی منتشر شده است که نشان دهنده فلزی بودن آن هستند. تعداد بدنه‌ای که در این عکس نمایش داده شده به ۱۲ عدد می‌رسد و این تعداد نشان دهنده این است که تولید انبوه ایرانسل123 این گوشی آغاز شده است.
زاویه‌های منحنی‌ در ایرانسل123 گوشه‌های آن به طرزی استادانه یک برش شیب‌دار خورده‌اند تا علاوه بر لذت دست گرفتن، برخورد نور باعث درخشش اطراف آن شود.
برای این انتخاب معیارهایی متعارف زیبایی مد نظر نبوده است. مثلاً وجود دکمه‌های براق، لبه‌های فرم‌دار، نوشته‌هایی ایرانسل123 با فونت‌های عجیب و و رنگ‌بندی‌های انتزاعی جز فاکتورهای اصلی محسوب نمی‌شده است.
مهندسان و کاربران سایت فوق گوشی HTC مدل One سری beats Audio را به عنوان شکیل‌ترین موبایل دنیا انتخاب ایرانسل123 کردند. در توضیحات این انتخاب می‌خوانیم که اولین دلیل انتخاب این اچ‌تی‌سی، هماهنگی خطوط بوده است.
علاوه بر اینها، تعبیه هوشمندانه شیارهای کارت‌های حافظه نیز با هنرمندی تمام اعمال شده است. شاید مهم‌تر از همه پنل اسپیکرها باشد که تا کنون ایرانسل123 در هیچ موبایلی به این صورت دیده نشده است.
از نظر طراحی تلفن GT-I8800 شبیه به گلکسی اس ۳ به نظر می‌رسد. البته این تلفن ایرانسل123 نمونه اولیه است و شاید محصول نهایی که وارد بازار خواهد شد شکل و شمایل متفاوتی داشته باشد. اما این احتمال وجود دارد که سامسونگ اولین تلفن تایزن خود را با همان سخت افزار گلکسی اس ۳ وارد بازار نماید.
سایت معتبر ایرانسل123 Cnet در اقدامی جالب، زیباترین گوشی تلفن‌ همراه بازار را انتخاب کرد.
از سوی شرکت نوکیا تا به حال ایرانسل123 گوشی های هوشمند زیاد مهرفی نشده است اما eosبه نظر میرسد با دوربین ۴۱ مگاپیکسلی و ویندوز ۸ مجهز شده باشد باید ببینیم که Elop در مراسم نیویورک چه چیزهایی برای ما دارد و می‌خواهد چه نوکیای جدیدی را به دنیا نشان دهد.
هفته گذشته اپل به دادگاه کالیفرنیا اعلام نمود که قصد دارد شکایت خود را بر علیه سامسونگ به دلیل نقض اختراع‌های ثبت شده‌‌اش در تلفن گلکسی S4 ارائه نماید. امروز این کمپانی رسما جزئیات مربوط به ۵ پتنت نقض شده را به دادگاه ارائه نمود. بخشی از این پتنت‌ها ایرانسل123 مربوط به دستیار صوتی Siri است، که بنا به ادعای اپل توسط سامسونگ در S-Voice نقض شده‌اند.
کمپانی ایرانسل123 هوآوی در صفحه اجتماعی خود تعدادی عکس از این گوشی را منتشر کرده است که شامل عکس گوشی و جعبه آن است. پیش از این در مورد مشخصات این گوشی خبرهای زیادی منتشر شده بود و بر طبق همین خبرها می‌دانیم که هوآوی می‌خواهد با معرفی یک گوشی بسیار نازک تمام کمپانی‌های عرصه گوشی سازی را به چالش بکشد در ادامه عکس‌های منتشر شده توسط هوآوی را مشاهده می‌کنید.
2 پتنت اپل که ظاهرا در گلکسی اس ۴ و همچنین Google Now نقض شده‌اند مربوط به سیری اپل هستند. این پتنت‌ها مربوط به فعال شدن دستیار صوتی برای جستجو جامع است. ایرانسل123 پتنت‌های شماره ۶۰۵ و ۹۵۹ به «اینترفیس جامع برای دریافت اطلاعات در یک سیستم کامپیوتری» اشاره دارند.
اما مهم‌ترین بخش ماجرا مربوط به ستون سوم می‌باشد که نشان دهنده سود خالص کمپانی‌ها از فروش تلفن‌هوشمند است؛ همان‌گونه که مشاهده می‌کنید اپل با میزان تولید کمتر، بیشترین سود خالص را بدست آورده و سامسونگ در جایگاه دوم قرار دارد. اما نکته جالب توجه و شاید هم تاسف آور مربوط به قسمت سبز رنگ ستون سوم است که همه شرکت‌های تولید‌کننده سراسر گیتی (به جز اپل و سامسونگ) را شامل می‌شود. سود آن‌ها به طور کامل به زور به ۵ درصد سود کل بازار می‌رسد. در واقع شاید شرکت های دیگر درآمدهای قابل توجه‌ای از بخش موبایل خود داشته باشند اما ایرانسل123 فعلا تمام سود بازار تلفن‌های هوشمند بین اپل و سامسونگ تقسیم می‌شود.
گفتنی است ایرانسل123 رنگ مورد تایید سایت Cnet مشکی مات بوده است.
تایزن سیستم عامل مبتنی بر HTML5 است که سامسونگ حساب ویژه‌ای را بر روی آن باز نموده است. از زمانی که گوگل نسبت به خرید موتورولا-موبایل اقدام کرد، سامسونگ سرمایه گذاری بیشتری را بر روی آن انجام ایرانسل123 داد تا اگر زمانی گوگل، شرایط استفاده از اندروید را برای تولیدکنندگان سخت‌افزاری مشکل کرد یا خود نسبت به ساخت تلفن مستقل اندرویدی اقدام نمود، گزینه جایگزینی را در اختیار داشته باشد. سامسونگ در تلاش است تا تمام سرویس‌های نرم افزار فعلی که در سری تلفن‌های گلکسی وجود دارد را برای تایزن نیز ارائه نماید. به عنوان مثال در تصاویری که از این ابزار بدست آمده می‌توان دستیار صوتی سامسونگ، S Voice را مشاهده کرد که در سیستم‌عامل تایزن اجرا شده است.
محل‌ قرارگیری ایرانسل123 دوربین جلو و حسگرهای نور بیرونی نیز برای خود زیبایی درخور توجهی فراهم آورده‌اند.

م بازدید : 8 شنبه 08 تیر 1392 نظرات (0)

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

 این سیستم عامل بدل شده است این سردرگمی در کنار قیمت به نسبت بالاتر اندروید فون های فعلی بازار یکی دیگر از موارد مشکل ساز پیش روی کاربران این گروه است. حضور این موارد مشکل ساز اندک اندک منجر به تولید مدل های تازه ای از سوی برخی شرکت ها در گروه اندروید شده است که با وجود قطعات سخت افزاری نسبتا مناسب، قیمت مطلوبی را نیز با خود به همراه دارند که از میان این شرکت ها بدون شک سهم سامسونگ در کنار یکی دو نام معتبر دیگر بیشتر از سایرین است. تعداد اندروید فون های سامسونگ در حال حاضر به بیش از 42 مدل در کلاس های مختلف رسیده که از این میان نسبت به نزدیک ترین رقیب خود در این زمینه یعنی موتورولا اختلاف مشهودی به چشم می خورد. یکی از تفاوت های اصلی اسمارت فون های اندرویدی سامسونگ تنوع مثال زدنی این مدل ها و حضور نمونه های متفاوت در کلاس های قیمتی مختلف است جائیکه در هر رده منطبق با نیاز بازار نمونه ای با قیمت مناسب تر در لیست این شرکت دیده می شود؛ سیاستی که سامسونگ همچنان بعنوان یک هدف اصلی در بدست گیری همه سطوح بازار از رده Entry-level تا High-end های گرانقیمت بشدت دنبال می کند. چهار مدل جدید سامسونگ که عنوان پر افتخار Galaxy را نیز با خود به همراه دارند شامل Fit S5670، Mini S5570، Ace S5830 و Gio S5660 می شوند که با حفظ شارژ اتوماتیک ایرانسل تنوع همیشگی از سطوح مختلف Entry-level تا رده های میانی قیمت گسترده شده اند. در ادامه به مشخصات جز به جزء این مدل ها خواهیم پرداخت.
تصویر بالا: گوشی Galaxy Ace شارژ اتوماتیک ایرانسل S5830 سامسونگ
گوشی Galaxy Ace در آستانه عرضه به بازار روسیه است و در نیمه شارژ اتوماتیک ایرانسل نخست سال جاری میلادی به بازار دیگر کشورهای آسیایی و اروپایی عرضه خواهد شد.
Samsung شارژ اتوماتیک ایرانسل Galaxy Ace
تصویر بالا: گوشی Galaxy Fit شارژ اتوماتیک ایرانسل S5670 سامسونگ
Samsung Galaxy Fit شارژ اتوماتیک ایرانسل
تمامی گوشی های یاد شده به نسخه شارژ اتوماتیک ایرانسل 2.2 سیستم عامل اندروید گوگل -- ملقب به Froyo -- مجهزند. همچنین همه این گوشی ها برای ارتباطات اجتماعی از هاب اجتماعی سامسونگ (Samsung Social Hub) استفاده کرده و همگی همانند گوشی Galaxy S از فناوری صفحه کلید مجازی Swype بهره می برند (برای اطلاعات بیشتر در مورد این فناوری به اینجا مراجعه نمائید.)
تصویر بالا: گوشی شارژ اتوماتیک ایرانسل Galaxy Gio S5660 سامسونگ
شرکت سامسونگ به تازگی مدل های تازه ای را به رده Galaxy خود در کلاس اسمارت فون های اندرویدی افزوده است این چهار مدل شامل Galaxy Ace، Galaxy Fit، Galaxy Mini و بلاخره Galaxy Gio می شود که با مشخصات مناسب و قیمت احتمالی مطلوب به در رده میانی و Entry-level بازار وارد خواهند شد. در ادامه نگاهی داریم به مشخصات و قابلیت های این چهار مدل و جایگاه شارژ اتوماتیک ایرانسل آنها در میان دیگر نمونه های مشابه این کلاس. با ما همراه شوید.
از نقطه نظر شارژ اتوماتیک ایرانسل پردازنده، گوشی های Galaxy Ace و Galaxy Gio با مجهز بودن به پردازنده 800 مگاهرتزی برتری محسوسی نسبت به گوشی های Galaxy Fit و Galaxy Mini -- که به پردازنده 600 مگاهرتزی مجهزند -- دارند.
Samsung Galaxy شارژ اتوماتیک ایرانسل Mini
تصویر شارژ اتوماتیک ایرانسل بالا: گوشی Galaxy Mini S5570 سامسونگ
در کل به نظر می رسد کمپانی سامسونگ با کاستن از سرعت پردازنده و اندازه صفحه نمایش این گوشی ها شارژ اتوماتیک ایرانسل نسبت به گوشی های سطح بالای خانواده گالاکسی و با تأکید بر طراحی ظاهری در صدد است تا این گوشی ها را با قیمت های پائینتری که امکان پرداخت آن برای کاربران بیشتری میسر باشد به بازار ارائه دهد.
گوشی های Galaxy Gio ، شارژ اتوماتیک ایرانسل Galaxy Fit و Galaxy Mini نیز احتمالاً در سه ماهه نخست سال میلادی جاری به بازار عرضه می شوند.
لازم به ذکر است که با توجه به شرایط خاص بازار موبایل در کشور -- نظیر عدم وجود پشتبانی رسمی برای بسیاری از برندهای موبایل در ایران، محدودیت های زیر ساختی و محدودیت های اپراتوری مرتبط با استفاده از برخی امکانات گوشی ها در شارژ اتوماتیک ایرانسل ایران، محدودیت های فروشگاه های رسمی نرم افزارهای برخی از پلتفرم های موبایل برای کاربران ایرانی و عدم عرضه گوشی ها توسط اپراتورها (بجز مواردی بسیار محدود) -- و نیز عوامل متعدد دیگری که شرایط بازار منطقه و کشور را از شرایط بازار جهانی متمایز می سازد، نمی توان انتظار داشت که فهرست فوق و گوشی های پرطرفدار در ایران همخوانی کاملی با فهرست گوشی های پرطرفدار جهانی یا فهرست مربوط به دیگر کشورها داشته باشد.
Samsung Galaxy Gio شارژ اتوماتیک ایرانسل
گوشی های Galaxy Ace و Galaxy Fit به دوربین شارژ اتوماتیک ایرانسل 5 مگاپیکسلی مجهزند در حالی که گوشی های Galaxy Gio و Galaxy Mini از دوربین 3.15 مگاپیکسلی بهره می برند.
گوشی Galaxy Ace با داشتن صفحه نمایش 3.5 اینچی بزرگترین صفحه نمایش را در میان گوشی های یاد شده داراست. پس از آن گوشی Galaxy Fit با صفحه نمایش 3.3 اینچی، گوشی Galaxy Gio با صفحه نمایش شارژ اتوماتیک ایرانسل 3.2 اینچی و در آخر گوشی Galaxy Mini با صفحه نمایش 3.14 اینچی در رتبه های بعدی اندازه صفحه نمایش قرار دارند.
نکته قابل ذکر دیگر مساوی نبودن فرصت برای گوشی شارژ اتوماتیک ایرانسل های مختلف است. طبیعیست که گوشی هایی که مدت زیادی از عرضه آنها نگذشته (همانند گوشی آیفون 5 که در زمان تهیه این مطلب تنها سه ماه و اندی از عرضه آن به بازار می گذرد) فرصت کافی را برای رساندن خود به جایگاه های بالای جدول نداشته اند و از این رو به عنوان مثال آیفون 5 را در رده دهم جدول مشاهده می کنید.

م بازدید : 7 پنجشنبه 06 تیر 1392 نظرات (0)

 

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

گلکسی NX از سیستم عامل اندروید 4.2.2 به همراه رابط کاربری تاچ ویز سامسونگ بهره می‌برد و از شبکه LTE نیز پشتیبانی می‌کند و irancell123 از این حیث، این دوربین جدید سامسونگ با سری Galaxy Camera تفاوت دارد.
Nokia Asha irancell123 309
به نظر می رسد که در رویداد ۲۵ ژوئن شرکت سونی، اسمارت فون ها تنها دستگاهی نیستند که معرفی می شوند. این کمپانی با انتشار تصویری در توییتر از برنامه های خود برای معرفی یک irancell123 ساعت هوشمند در این رویداد خبر داد.
وکیا در تلاش برای شکست رقبای خود آیفون و سامسونگ و ادامه حضور در بازار طی چند روز اخیر چندین گوشی جدید را معرفی کرده است .ظاهرا نوکیا احساس کرده که irancell123 دیگر بازاری برای گوشی هایی که محبوب نیستند وجود ندارد و این درست زمانی است که نوکیا با معرفی دو گوشی دیگر از خانواده آشا با نامهای Asha 308 و Asha309 می خواهد به این رقابت ادامه دهد .
سامسونگ گوشی جدید خود را با نام Galaxy Core معرفی نمود. این گوشی هوشمند، شباهت‌های بسیاری با مدل موفق Galaxy S3 mini دارد. گلکسی کر با یک صفحه نمایش 4.3 اینچی از نوع TFT و با رزولوشن 800×480 پیکسل عرضه خواهد شد. پردازنده این گوشی نیز یک پردازنده دو هسته ای با فرکانس 1.2 گیگاهرتز می‌باشد که همراه با 1 گیگابایت حافظه رم خواهد بود. اما حافظه داخلی گوشی نیز 8 گیگابایت است که با وجود قابلیت پشتیبانی گوشی از کارت حافظه جانبی، می‌توان تا 64 گیگابایت دیگر نیز به آن افزود. از قابلیت‌های ارتباطی گوشی می‌توان به پشتیبانی آن از 3G، GPRS، Edge، Wi-Fi و همچنین نسخه 3 از فناوری بلوتوث اشاره کرد. اما سامسونگ بر روی گلکسی کر یک دوربین 5 مگاپیکسلی قرار داده که در حال حاضر، نکته خیلی مثبتی به شمار نمی‌رود. اما وجود دوربین مکالمه تصویری بر روی این گوشی یک نکته خوب محسوب می‌گردد.در ضمن، سیستم عامل منتخب سامسونگ برای گوشی جدیدش نسخه 4.1 اندروید می‌باشد. باتری این گوشی نیز یک باتری لیتیوم یونی با ظرفیت 1800 میلی آمپر است. طبق اعلام سامسونگ، این گوشی از اواخر بهار 2012 و در دو رنگ سفید و مشکی توزیع خواهد شد.لازم به ذکر است که این گوشی نیز در دو مدل تک و دو سیم کارت به بازار خواهد آمد.تا به امروز گوشی های طرح آیفون زیادی وارد بازار شدند و به دلیل قیمت پایینشان (تقریبا یک پنجم آیفون اصل) مورد استقبال خوبی قرار گرفتند. اما آمار فروش نشان داده که همواره گوشی های اندروید در خیلی از بازار ها و بازار ایران محبوب تر بوده و هستند. دلیل اصلی آن هم تنوع بیشتر بازی ها و نرم افزار های آندروید و البته قیمت پایین تر گوشی های اندروید بوده است. اما داشتن گوشی آیفون تا حدودی شاید حس متفاوت بودن را منتقل کند (بنا به گفته طرفدادان iPhone). در این خبر به بررسی irancell123 گوشی جدید طرح آیفون ۴ اس که سیستم عامل اندروید روی آن نصب است و معرفی نماینده فروش معتبر این گوشی (که گارانتی تعویض ۱ ماه را نیز ضمانت می کند) می پردازیم. مشخصه بارز این گوشی کیفیت بدنه و طراحی زیبای آن (که با iPhone 4s مو نمی زند)، سیستم عامل اندروید، ورژن ۴٫۰٫۲، پردازنده ۲ هسته ای و قیمت بسیار مناسب می باشد. در ادامه به مشخصات این گوشی می پردازیم.
بر خلاف خانواده لومیا که از سیتم عامل ویندوز بهره می irancell123 برند هر دو گوشی جدید آشا از سیستم عامل سری 40 نوکیا استفاده می کنند
آشا 308 یک گوشیی دو سیم کارته است که به راحتی میتوان بدون خاموش کردن گوشی از هرکدام از سیم کارت ها که می خواهید استفاده کنید ، آشا 309 irancell123 گوشی تک سیم کارته با قابلیت اتصال وای فای است .
این دو گوشی دارای امکان پشتیبانی از شبکه 2G ، صفحه نمایش لمسی 3 اینچی خازنی WQVGA irancell123 ، رادیو استریو ، بلند گو با صدای بلند ، قابلیت پشتیبانی از حافظه خارجی میکرو اس دی تا 32 گیگابایت و دوربين عکاسي 2 مگاپيکسلي مي باشند .
شب گذشته سامسونگ رویداد ویژه‌ای را در لندن برگزار کرد و در اين رويداد به معرفي محصولات جديد خود پرداخت.يکي از اين محصولات irancell123 دوربین گلکسی NX بود که پيشتر اطلاعاتي از آن به بيرون درز کرده بود.این دوربین DSLR جدید سامسونگ همانطور که پیش‌بینی می‌شد بدون آینه است و تحت سیستم عامل اندروید کار می‌کند. سامسونگ از این دوربین به عنوان سطح جدیدی از آینده دروبین ها یاد کرد.
در پایین این تصویر شاهد MAE13 # irancell123 هستیم که احتمالا به معنای این است که در رویداد Mobile Asia Expo یا نمایشگاه موبایل آسیا که از تاریخ ۲۶ تا ۲۸ June برگزار می شود ما شاهد به نمایش درآمدن این محصولات جدید نیز خواهیم بود.
هر دو گوشی ظاهری تقریبا یکسان دارند با این تفاوت که آشا 308 یک گوشی دو سیم کارته است در حالی که نوکیا آشا 309 یک گوشی تک سیم کارته است .هر دو گوشی به عنوان بخشی از خط تولید گوشی های لمسی آشا است که البته مرورگر اینترنت نوکیا اکسپرس تا 90 درصد در هر دو irancell123 مدل بهینه شده است .
انتظار می رود هردو گوشی irancell123 در سه ماهه چهارم سال 2012 و با قیمت باور نکردنی 99 دلار برای یک گوشی لمسی به بازار می آیند .
در این تصویر جمله ای براساس تحقیقات BI Intelligence نوشته شده که “از هر سه کاربر اسمارت فون، یکی از آنها یک ساعت هوشمند پوشیدنی هم می خواهد.” البته irancell123 سونی قبلا یک ساعت هوشمند هم داشته که حدود ۱ سال پیش معرفی شد، پس احتمالا در این رویداد شاهد مدلی جدید یا ارتقا یافته از آن خواهیم بود.

م بازدید : 11 چهارشنبه 05 تیر 1392 نظرات (0)

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

 

 صفحه نمایش زوایای دید محدودی دارد و کیفیت تصویر آن در حد عالی نیست و میزان خوانایی صفحه نمایش زیر نور خورشید رضایت بخش نیست. شارژ مستقیم ایرانسل
به گزارش خبرنگار موبنا، نوکیا X1-01 دو سیمکارت را زیر قاب های رنگی و جذاب خود نگه می دارد که هر دوی آنها بطور شارژ مستقیم ایرانسل همزمان فعال هستند.
در طرف چپ و همچنین در پایین Lumia 610 هیچ پورت و کلیدی وجود ندارد.نوکیا Lumia 610 به راحتی در دست جا می گیرد و با یک دست نیز به آسانی می توان با آن کار کرد. شارژ مستقیم ایرانسل این گوشی دارای ساختار مقاومی است و کار کرن با آن لذت بخش است.
طراحی: شارژ مستقیم ایرانسل
البته مدیرعامل جدید این شرکت معظم اقدامات تقریباً موثری در این مسیر به انجام رسانده که روزآمد کردن طراحی نرم افزاری و سخت افزاری گوشی های هوشمند نوکیا جزو اصلی ترین این اقدامات است. ایجاد سری Lumia هم در بین سایر گوشی های نوکیا در همین راستا ارزیابی می شود که اقدام هوشمندانه، به موقع و تا حدی موثر نیز شارژ مستقیم ایرانسل بوده است. بنا بر آخرین آمار فروش نوکیا این شرکت از این سری توانسته 2 میلیون محصول را به فروش برساند. بارزترین خصوصیت نرم افزاری این گوشی هم سیستم عامل ویندوز آن است که حاصل توافق نوکیا و مایکروسافت می باشد. در ادامه با جدیدترین مدل این سری با نام Lumia 900 بیشتر آشنا می شویم.
کیفیت ساختار گوشی عالی است اگرچه قاب پشت گوشی به راحتی خراشیده می شود و فواصل بین کلیدها روی قاب جلو از گرد و خاک پر می شود اما با این وجود شارژ مستقیم ایرانسل در دست گرفتن گوشی و کار کردن با آن آسان است
این گوشی 91 گرمی مدلی جمع و جور به شمار می آید که در ابعاد 112.2 در شارژ مستقیم ایرانسل 47.3 در 16 میلی متری طراحی شده است.
سطح لاستیک مانند قاب پشت به راحتی لک می شود و اثر انگشت روی صفحه نمایش و قاب جلوی گوشی نیز باقی می ماند. فریم براق کروم شارژ مستقیم ایرانسل مانند کناره های گوشی را در برگرفته و به بالای گوشی نیز کشیده شده که تمامی پورت ها و کنترل ها روی آن قرار دارند
Asha 305 شارژ مستقیم ایرانسل دارای دفترچه تلفن بسیار زیبایی است که در گوشی های سری 40 وجود دارد و از کارایی لازم برخوردار است.
نوکیا Lumia 610 در شارژ مستقیم ایرانسل رنگ های فیروزه ای ، سرخابی ، مشکی و سفید تولید و روانه بازارهای جهانی تلفن همراه شده است.
تمامی کلیدهای صفحه کلید تخت می باشند شارژ مستقیم ایرانسل و فقط کلید پنج یک برآمدگی کوچک دارد و تایپ کردن بدون نگاه کردن به صفحه کلید دشوار است.
صفحه شارژ مستقیم ایرانسل نمایش
صفحه نمایش TFT دارای وضوح 128 در 160 پیکسل است که 65K رنگ شارژ مستقیم ایرانسل را نشان می دهد.
نخستین باری نیست که یک منوی تمام لمسی سری 40 شارژ مستقیم ایرانسل را مشاهده می کنیم اگرچه جدیدترین نسخه آن که Asha Touch نام دارد تا حد زیادی ارتقاء یافته است.
نوکیا X1-01 دارای کلید های اختصاصی موسیقی است و طراحی بسیار ساده و مناسبی دارد و کاربران را از شارژ مستقیم ایرانسل حالت آماده به کار دو گانه (dual-Standby) بهره مند می نماید.
صفحه نمایش بسیار انعکاسی است و رنگ ها روی آن محو بنظر می رسند و بطور کلی در گوشی شارژ مستقیم ایرانسل هایی با این رده قیمت می توان کیفیت پایین تصویر را انتظار داشت.
کلید پاور، قفل در این گوشی به سبک گوشی های سیمبین در کنار شارژ مستقیم ایرانسل Lumia 610 قرار دارد.
تغییرات این نسخه از حد آیکن هایی مانند سیمبین و مرور در صفحه اصلی شارژ مستقیم ایرانسل فراتر است و ایده کلی آن در جهت مرور با کشیدن انگشت روی صفحه و ساختار منوی تخت و ساده با سهولت استفاده برای کاربر است.
کلید دیافراگم بخوبی کار می کند و حالت شارژ مستقیم ایرانسل فشار نیمه آن برای کانون اتوماتیک کاملا واضح است. با فشار دادن طولانی این کلید حتی زمانی که گوشی قفل است نیز نرم افزار دوربین اجرا می شود.
اندازه صفحه نمایش این گوشی 1.8 اینچی است و به نظر می شارژ مستقیم ایرانسل رسد که صفحه کلید آن از یک تکه پلاستیک تخت ساخته شده است که این ساختار در برابر ورود گرد و خاک از آن محافظت می کند.
طول این گوشی 127.8 میلی متر و عرض آن هم 68.5 میلی متر است. این طول و عرض زیاد به دلیل مانیتور 4.3 اینچی این گوشی است. ضخامت این مدل هم به 11.5 میلی متر رسیده است که البته نازک ترین در نوع خود نیست ولی با توجه به قابلیت های گوشی ضخامت قابل قبولی است. وزن این گوشی با وجود روکش فلزی بدنه 160 گرم می باشد. شارژ مستقیم ایرانسل نوکیا این گوشی را در رنگ های مشکی، آبی و سفید به بازار عرضه کرده است.
نوکیا با عرضه گوشی های N8، E7 و در آخر هم N9 فرم طراحی جدیدی را وارد گوشی های هوشمند خود کرد که ادامه آن در سری Lumia هم همچنان مشاهده می شود. این فرم طراحی که در Lumia 900 هم آن را می بینید بنا شده به تاکید روی نازک سازی گوشی و ایجاد لبه های کاملاً منحنی در کناره های گوشی به همراه حذف زواید از اطراف مانیتور شارژ مستقیم ایرانسل برای تاکید روی بزرگی مانیتور گوشی که به خوبی هم صورت گرفته است. حاصل کل این تلاش ها این شده که این گوشی با وجود اندازه بزرگ به مانند یک گوشی خوش دست در دستان شما جای بگیرد.
صفحه نمایش خیلی روشن نیست و گزینه ای برای تنظیم روشنایی آن وجود ندارد. وضوح پایین صفحه نمایش مانند چاپگر ماتریس نقطه ای به آیکن ها می دهد و شارژ مستقیم ایرانسل مرور سرعت پایینی دار

م بازدید : 7 چهارشنبه 05 تیر 1392 نظرات (0)

 

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

  میکروفون ایرانسل یک دو سه HDR و صدای beats
کاربران می توانند اچ تی سی وان را به صورت طلای زرد ۲۴ عیار ، طلای سفید و یا رز ایرانسل یک دو سه گلد دریافت کنند. (مدل طلای سفید ۳۲۹۹ دلار است)برای برخی کاربران، گرفتن گوشی هوشمند پلاستیکی کنار ساعت رولکس و اتومبیل آئودی، جذاب و زیبنده به نظر نمی رسد و بر همین اساس کمپانی Goldgenie تصمیم گرفت تا اچ تی سی وان را از جنس طلا ساخته و عرضه کند. این کمپانی گوشی های هوشمند زیادی را مطلا کرده که از جمله آنها می توان آیفون۵ ، بلک بری را نام برد.گوشی مذکور آنلاک بوده و در همه جای دنیا می توان از آن استفاده کرد که همراه شارژر و کابل یو اس بی فروخته می شود.
- سیستم عامل ایرانسل یک دو سه آندروید جلی بین
-نمایشگر ۴٫۷ ایرانسل یک دو سه اینچی / ۱۰۸۰/ ۴۶۸ppi/ Super LCD
- 137 ایرانسل یک دو سه در ۶۸ در ۹ سانتی متر به وزن ۱۴۳ گرم
- ایرانسل یک دو سه NFC/ بلوتوث ۴/ وای.فای/ DLNA
اين گوشی هوشمند كه چند روز پيش در بازار جهانی عرضه شد، به بازار ايران هم رسيد و اكنون با قيمت ١٫٦٣٠٫٠٠٠ به فروش می ایرانسل یک دو سه رسد.اين گوشی سونی دارای ويژگی هايی مانند صفحه نمايش ۴٫٦ اينچ با پوشش ضدخش Gorilla، پردازشگر دوهسته ای ١٫٧ گيگاهرتزی، دوربين ٨ مگاپيكسلی، حافظه داخلی ٨ گيگابايت، خروجی تلويزيون، سيستم عامل اندرويد ۴٫١ و پشتيبانی از كارت حافظه MicroSD تا 32GB است.
پيدا کردن تلفن همراه به مراتب اسان تر از کنترل است، حال اگر تلفن شما کنترل تلويزيون بود، پيدا کردن ایرانسل یک دو سه کنترل ديگر مشکل نبود.
مشخصات فنی اچ ایرانسل یک دو سه تی سی وان :
- دوآل اسپیکر ایرانسل یک دو سه جلو با آمپلی فایر (HTC BOOMSOUND)
کمپانی اچ تی سی یکی از موفق ترین گوشی های خود – HTC ONE- را از جنس طلا به قیمت ایرانسل یک دو سه ۲۹۰۰ دلار راهی بازار کرد.
- ایرانسل یک دو سه دو گیگ رم
طراحی بسیار زیبای جعبه ایرانسل یک دو سه را نیز باید به این ادیشن محدود، اضافه کرد.
اين نرم افزار مخصوص تلفن ایرانسل یک دو سه هاي با سيستم عامل سيمبين است.
- پردازنده ۱٫۷ گیگاهرتزی چهار ایرانسل یک دو سه هسته ای Qualcomm snapdragon 600
اين نرم افزار نه تنها براي تلويزيون ایرانسل یک دو سه بلکه براي تمام وسايل صوتي و تصويري کاربرد دارد.
- ایرانسل یک دو سه باطری ۲۳۰۰ mAh

شرکت هواوی (Huawei) هفته‌ی گذشته باریک‌ترین گوشی دنیا را معرفی کرد. Huawei Ascend P6 آخرین مدل از گوشی‌های هوشمند این شرکت است. این شرکت چینی که اکنون بزرگ‌ترین تولید کننده‌ی ابزارهای ارتباطی در جهان به حساب می‌آید قصد دارد با عرضه‌ی Ascend P6، به بازار گوشی‌های قدرتمند که اکنون توسط چند شرکت ایرانسل یک دو سه اشغال شده است وارد شود. در این مقاله می‌خواهیم بهترین گوشی از هر کدام از این شرکت‌ها یعنی Samsung Galaxy S4 ، ،HTC ONE ،Huawei Ascend P6 و Sony Xperia Z را با هم مقایسه کنیم.
اگر وسيله الکترونيکي شما در ليست دستگاه هاي ایرانسل یک دو سه اين برنامه نبود مي توانيد ديتابيس آن را دانلود کنيد و در سيستم برنامه قرار دهيد.براساس خبرهای رسيده، گوشی هوشمند Xperia SP سونی وارد بازار تهران شد.
کمپانی HTC در اواسط بهار 1392 از گوشی جدید خود با قابلیت پشتیبانی از دو سیم کارت رونمایی کرد. این گوشی که Desire 600 نام دارد، تقریبا مشخصاتی شبیه به گوشی Desire SV دارد. البته از نظر ظاهری، این ایرانسل یک دو سه گوشی تا حدودی به سمت HTC One متمایل شده است. اما Desire 600 دارای یک صفحه نمایش 4.5 اینچی با رزولوشن 540*960 پیکسل می‌باشد. سخت افزار این گوشی را یک چیپ Snapdragon 200 به همراه پردازنده چهار هسته ای از نوع Cortex-A5 با فرکانس 1.2 گیگاهرتز و پردازشگر گرافیکی Adreno 203 و 1 گیگابایت حافظه رم تشکیل می‌دهند. در ضمن، این گوشی قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه جانبی را ندارد و فقط 8 گیگابایت حافظه داخلی آن در اختیار کاربر قرار خواهد گرفت. اما Desire 600 از شبکه 3G نیز پشتیبانی می‌نماید. دوربین موجود بر روی این گوشی نیز یک دوربین 8 مگاپیکسلی است که قادر است با کیفیت HD فیلم برداری نماید. دوربین دوم این گوشی نیز یک دوربین 1.6 مگاپیکسلی جهت انجام مکالمات تصویری می‌باشد. نسخه 4.1 از سیستم عامل اندروید نیز سیستم عامل منتخب HTC برای این گوشی است که در کنار BlinkFeed معروف HTC، زیبایی و راحتی گوشی را چند برابر می‌نماید. در ضمن، بر روی این گوشی نیز دو اسپیکر در بالا و پایین قرار دارد که به تکنولوژی BoomSound مجهز هستند. طبق اعلام کمپانی تایوانی، این گوشی در دو رنگ مشکی و سفید تا اواخر بهار عرضه خواهد شد که برای بررسی دقیق تا آن، باید تا آن زمان به انتظار بنشینیم.
پيدا کردن کنترل در بسياري از مواقع به يکي از بزرگترين مشکلات ما تبديل مي شود ، کوچک است در همه جايي مي تواند پنهان شده ایرانسل یک دو سه باشد ، پيدا کردنش بسيار سخت است.
تمام اين حالات را زماني ایرانسل یک دو سه در نظر بگيريد که برنامه ي مورد علاقه ي شما هم شروع شده است، چاره چيست ؟
Psiloc.irRemote از درگاه مادون قرمز ایرانسل یک دو سه تلفن تان براي ارتباط با وسايل صوتي و تصويري استفاده مي کند.
اين امکان ایرانسل یک دو سه براي شما وجود دارد تا با نصب نرم افزار Psiloc.irRemote تلفن خود را به کنترل تبديل کنيد.
- ۳۲ یا ۶۴ گیگ حافظه ایرانسل یک دو سه داخلی

م بازدید : 15 سه شنبه 04 تیر 1392 نظرات (0)

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

 

 اندازه صفحه نمایش 8 اینچ این دستگاه کاملا جدید و نوآورانه است اما نوع و کیفیت آن مشابه محصولات پیشین سامسونگ همچون نوت 10.1 و از نوع TFT با رزولوشن 1280×800 پیکسل خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل است. البته تراکم تصویر نوت 8 بیشتر و 189 پیکسل در هر اینچ است.
پیت پاچل خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل (ماشابل)
گلکسی نوت 8، برای نخستین بار در فوریه سال جاری میلادی در کنفرانس جهانی خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل موبایل معرفی شد.
ویژگی خاصی که در مورد سونی وایو خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل F وجود دارد فن‌آوری
به بهانه عرضه جدیدترین تبلت سامسونگ، گلکسی نوت 8 اینچ – در روز 22 فروردین در بازار آمریکا، بررسی های مختلفی که از آن در وب سایت های مختلف منتشر شده بود را مطالعه و قسمت های کوتاهی از آنها را با ذکر منبع برایتان نوشته ایم. خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل
در مورد جدیدترین خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل تبلت سامسونگ
زَش خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل اپشتاین (BGR)
جوزف وولپ (انگجت) خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل
قلم S Pen که مشابه قلم های نوری حساس به فشار ساخت Wacom است که در بیشتر خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل محصولات سامسونگ به کار می روند، در شکافی در پایین سمت راست Note 8.0 قرار می گیرد. کاربر می تواند از این قلم برای بیشتر فعالیت های خود استفاده کند – سیستم عامل اندروید به طور خودکار قلم را همچون انگشت تشخیص می دهد، به استثنای AirView که به کاربر اجازه می دهد داخل منو یا لینک ها را ببیند. قلم اس گلکسی نوت 8 بیشتر برای کارهای ساده همچون تایپ کاربرد دارد. در ضمن، به عنوان وسیله ای برای نوشتن یادداشت ها فوری و نقاشی نیز هست.
در مورد خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل جدیدترین تبلت سامسونگ
درب نوت‌بوک سونی وایو سری F مات و دارای شاسی کامل به همراه قسمت استراحت مچ با طرح Textile است. بدنه نیز کاملا قرص و محکم است. در مورد پورت و امكانات ارتباطی این دستگاه هم باید بگوییم که لیست پورت‌هایی که روی خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل سونی وایو سری F وجود دارد همان پورت‌هایی هستند که انتظار دیدن آنها را روی یک لپ‌تاپ بزرگ داریم.
مدل F23B9E از لپ‌تاپ‌هاي صفحه بزرگ و البته گران‌قیمت خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل سونی در بازار داخلی است که قابلیت پخش تصاویر سه‌بعدی را نیز دارد.
دیوید خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل پی‌یرس (ورج)
این تبلت به طور همزمان گوشی موبایل نیز هست. اما در آمریکا فقط تبلتی به همراه قلم داخلی S Pen است. هنگام عرضه اختصاصی آن در ایالت متحده آمریکا، سامسونگ رادیوهای HSPA+ را از گلکسی نوت 8 که آن خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل را در کنفرانس جهانی موبایل اعلام کرده بود، حذف کرده است.
در انتها باید اشاره کرد، Galaxy Note 8.0 محصول چشمگیری نیست که بتوان به آن لقب بهترین تبلت سامسونگ را داد. به زبان دیگر باید گفت این تبلت همچون گلکسی اس سه موبایل های سامسونگ در خانواده خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل تبلت ها نیست. این محصول امکانات تقریبا خوبی دارد و فاصله بین تبلت های 7 و 10 اینچ را پر کرده است. پیش از آن گلکسی Tab 7.7 این فاصله را تا حدی پر کرده بود، اما نوت 8 این وظیفه را بسیار بهتر انجام داده است.
در مورد خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل جدیدترین تبلت سامسونگ
کاربر با استفاده از این فن‌آوری خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل می‌تواند با قرار دادن دوربین روی لپ‌تاپ به انتقال 20 عکس به صورت یکجا بپردازد، چرا که فن‌آوری Transfer Jet امکان انتقال داده‌ها با سرعت500 Mbps را تضمین می‌نماید که این خیلی سریع‌تر از Wireless USB است.
Transfer Jet آن خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل است که به کاربر اجازه می‌دهد تا به صورت وایرلس به انتقال داده‌ها از یک دستگاه دیگر به لپ‌تاپ بپردازد.
به طور کلی بهره‌مندی از صفحه کلید راحت با نور پس زمینه، تولید گرمای کم، تجهیز به پورت‌های مختلف و... از نقاط قوت و عمر کوتاه باتری از خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل نقاط ضعف این لپ‌تاپ صفحه بزرگ است. این لپ‌تاپ 1/3 کیلوگرمی که در رنگ مشکی به بازار عرضه شده است با قیمتی در حدود سه میلیون و 300 هزار تا سه میلیون و 330 هزار تومان در بازار موجود است.
قاب پلاستیکی پشت دستگاه تا حدی از ارزش آن می کاهد. البته این علامت بیشتر محصولات سامسونگ است و این کار را به دلیل کاهش خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل وزن کلی محصولات خود انجام می دهد. اما این کار باعث شده تا از نظر طراحی چندان قابل توجه نباشد. در ضمن، دوربین پشت دستگاه نیز تا حدی از سطح بدنه بیرون زده است که اصلا جالب نیست.
در مورد جدیدترین تبلت سامسونگ خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل
در مورد صفحه نمایش این دستگاه هم باید بگوییم که F23B9E از نمایشگر 4/16 اینچی و سه‌بعدی برخوردار است که برای تماشای فیلم کاملا مناسب است. به ویژه وقتی که فیلم با کیفیت Blu-Ray باشد تصاویر بسیار شارپ و دیدنی خواهند خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل بود.
باتری این نوت‌بوک هم خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل در پر کارترین شرایط 2 ساعت و 25 دقیقه شارژدهی دارد. بنابراین این نوت‌بوک برای استفاده‌ بلند مدت بدون باتری طراحی نشده است.
این لپ‌تاپ دارای 3 پورت USB، خروجی‌های HDMI و VGA، یک پورت S/PDIF پورت Ethernet، پورت‌های هدفون و خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل میکروفن، Express Card/34 Slot، پورت‌های جداگانه‌ کارتخوان SD و وب‌کم 3/1 مگاپیکسلی است که ویدئوها و عکس‌های خوبی را می‌گیرد. البته به خاطر رزولوشن نسبتا پایین عکس‌های گرفته شده جزئیات زیادی را نشان نمی‌دهند.
این لپ‌تاپ به پردازنده Intel Core i5 خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل -3.0 GHz، رم چهار گیگابایتی از نوع DDRIII و هارددیسکی با ظرفیت حافظه 640 گیگابایت مجهز است.کارت گرافیکی این دستگاه هم Nvidia GeForce GT 540M GPU 1024 MB UpTo 4096 MB است.

م بازدید : 10 سه شنبه 04 تیر 1392 نظرات (0)

 

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

یا ۱۶ گیگابایت ایرانسل123 حافظه داخلی
Galaxy S4 active که گوشی ضد آب و ضد گرد ایرانسل123 وغبار است.
بر اساس این گزارش گوشی اکسپریا جی ایکس سونی دارای یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی و صفحه نمایش ۴.۶ اینچی ایرانسل123 با کیفیت اچ دی است و حافظه داخلی آن نیز ۱۶ گیگابایت است.
شرکت سونی از عرضه دو گوشی اندرویدی جدید در بازار ژاپن خبر داده است: گوشی فوق سبک اکسپریا‌ ای ایرانسل123 ایکس، و گوشی اکسپریا جی ایکس که دارای یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی است.
در ادامه ایرانسل123 به ویژگی های این گوشی می پردازیم؛
صفحه نمایش ۶٫۳ اینچی گلکسی مگا ۶٫۳ از نوع TFT بوده و رزولوشنی برابر ۷۲۰×۱۲۸۰ پیکسل (HD) و در نتیجه ایرانسل123 تراکمی در حدود ۲۳۳ پیکسل بر اینچ دارد. ابعاد فبلت گلکسی مگا ۱۶۷٫۶ x 88 x 8 میلیمتر است و وزنش ۱۹۹ گرم است.
به گزارش وب سایت computerworld گوشی‌های هوشمند جدید سونی قابلیت اتصال به ایرانسل123 شبکه lte را دارا هستند که به کمک آن می‌توان با سرعت ۷۵ مگابایت در ثانیه دانلود کرد.
پردازنده دو هسته ای ۱٫۷ گیگاهزتری Arm Cortex-A15 و واحد ایرانسل123 پردازش گرافیکی Mali T604
Galaxy Mega 5.8 ایرانسل123
گوشی مدل بالا و گران قیمت سونی با نام Xperia GX در حال ایرانسل123 حاضر توسط کمپانی حامل و اپراتور ژاپنی NTT DoCoMo در این کشور به فروش می رسد.
این گوشی جدید سونی ایرانسل123 دارای صفحه نمایشی ۴٫۶ اینچی با رزولوشن ۷۲۰P است. این گوشی در طراحی خود دارای یک انحنا شبیه به آنچه در Xperia Arc وجود دارد است. گل سرسبد گوشی های سونی همچنین دارای یک دوربین ۱۳ مگا پیکسلی Exmor R و هارد داخلی ۱۶ گیگا بایتی است. سیستم عامل Xperia GX اندروید ۴ است.
این گوشی نیز دارای ایرانسل123 یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی بود.
دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی با قابلیت فوکوس خودکار و فلش LED ایرانسل123 و دوربین ثانویه ۱٫۹ مگاپیکسلی
Galaxy S4 Zoom که همانطور که ایرانسل123 از اسمش بر می آید: دوربین قوی تری دارد.
گلکسی مگا ایرانسل123 ۶٫۳:
صفحه نمایش ۵٫۸ ایرانسل123 اینچی گلکسی مگا ۵٫۸ نیز از نوع TFT است و با رزولوشن ۵۴۰×۹۶۰ پیکسل (QHD) تراکمی در حدود ۱۹۰ پیکسل بر اینچ را بدست می دهد. ابعاد فبلت گلکسی مگا ۵٫۸ : ۱۶۲٫۶ x 82.4 x 9میلیمتر است و وزنش ۱۸۲ گرم است.
به گزارش پایگاه خبری فن آوری اطلاعات ایران از Sony، پردازنده این گوشی نیز دو هسته ای ۱٫۵ گیگا هرتزی Snapdragon S4 ساخت کمپانی Qualcomm است. این گوشی قابلیت پشتیبانی از ۵ باند ۳G و همچنین ایرانسل123 شبکه پرسرعت LTE را داراست.
سیستم عامل: نسخه ۴٫۲٫۲ سیستم ایرانسل123 عامل اندروید گوگل Jelly bean
گوشی جدید سونی در دو رنگ سفید و سیاه به بازار عرضه می شود. این گوشی در ضخیم ترین نقطه دارای ۱۱٫۶ میلی متر ضخامت و در ایرانسل123 بیشتر نقاط دیگر ۱۰٫۵ میلی متر ضخامت دارد. به نظر می رسد این گوشی در نمایشگاه IFA که اواخر این ماه در برلین برگزار می شود به نمایش درآید تا برای ورود به سایر بازارهای جهانی خود را آماده کند.
گوشی Xperia GX سونی در راه ژاپن – جديدترين اخبار ايران و جهان ممتاز نیوز ایرانسل123
در خبرهای جدید آمده است که سامسونگ قصد دارد ۳ گوشی جدید که نسخه های گلکسی اس ۴ هستند را روانه بازار کند؛ ایرانسل123 این گوشی ها شامل:
پشتیبانی از کارت حافظه microSD ایرانسل123 تا ظرفیت حداکثر ۶۴ گیگابایت
سخنگوی سونی گفته است این ایرانسل123 شرکت فعلاً برنامه‌ای برای فروش این گوشی‌ها در بازارهای خارج از ژاپن ندارد.
سایر مشخصات مهم فبلت های جدید سامسونگ ایرانسل123 گلکسی مگا:
اکسپریا اس ایکس دارای یک حافظه داخلی ۸ گیگابایتی و یک دوربین ۸ مگاپیکسلی نیز ایرانسل123 هست.
هر دوی این گوشی‌های دارای یک پردازنده دو هسته ای ۱.۵ گیگاهرتزی هستند و با نسخه ۴ سیستم ایرانسل123 عامل اندروید کار می‌کنند.
عرضه دو عضو جدید از خانواده گوشی‌های اکسپریا توسط ایرانسل123 سونی – جديدترين اخبار ايران و جهان ممتاز نیوز
Galaxy S4 Mini که نسخه کوچک تر و ضعیف تر گلکسی اس ایرانسل123 ۴ است.
1.5 ایرانسل123 گیگابایت RAM
شرکت سونی که در بازارهای ژاپن عرضه این ایرانسل123 گوشی را آغاز کرده، در مورد قیمت این گوشی جزئیات بیشتری را منتشر نکرده است.
گفتنی است شرکت سونی چندی پیش گوشی اکسپریا ایرانسل123 ایون خود را وارد بازارهای آمریکا کرده بود.
شرکت ایرانسل123 سونی گوشی فوق سبک اکسپریا اس ایکس را نیز بیشتر برای کاربرانی طراحی کرده است که علاقه‌ای به صفحه نمایش‌های بزرگ ندارند.ین گوشی دارای یک صفحه نمایش ۳.۷ اینچی است و ۹۵ گرم وزن دارد که از این نظر سبک‌ترین گوشی هوشمند lte در دنیا به شمار می‌رود.

م بازدید : 14 یکشنبه 02 تیر 1392 نظرات (0)

 

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

چندی پیش رویترز گزارش نمود که اینتل توانسته نظر مساعد سامسونگ را برای استفاده از پردازنده اتم این شرکت حداقل در یک ایرانسل یک دو سه تبلت از خانواده گلکسی تب را جلب نماید و امروز اینتل رسما تایید کرده که تبلت گلکسی تب ۳ اولین محصول از سامسونگ خواهد بود که از تراشه‌های اینتل در درون خود بهره خواهد برد.
این تصاویر از آیفون جدید از سوی دو منبع مختلف منتشر شده است. در تصاویر هر دو منبع نشان داده شده است که مدل ارزان قیمت گوشی هوشمند آیفون در قسمت پشت بدنه به صورت منحنی طراحی شده است ایرانسل یک دو سه که پیش‌تر این نوع طراحی در مدل آیفون ۳GS مشاهده شده بود.
ظاهراً شایعات منتشر شده برای تولید یک مدل ارزان از گوشی هوشمند آیفون بی اساس نبوده است و صحبت‌های اخیر “تیم کوک”(Tim Cook) ایرانسل یک دو سه مدیرعامل اپل نیز باعث تکذیب شایعات یاد شده نشده است.
اما پس از مدت‌ها انتظار، منابع آگاه در چین نخستین تصاویر از مدل ارزان قیمت گوشی هوشمند آیفون را منتشر کردند ایرانسل یک دو سه و توضیح دادند که بدنه این محصول از جنس پلاستیک ساخته شده است که این خبر با اطلاعات قبلی منتشر شده در این زمینه هماهنگ بود.
احتمالا سونی ایرانسل یک دو سه نرم افزارهای خاص یادداشت برداری، نقشه کشی و طراحی را نیز به همراه فبلت توگاری عرضه خواهد کرد.
این تبلت ۱۰٫۱ اینچی سامسونگ با سیستم‌عامل اندروید کار می‌کند و دارای صفحه نمایش ۱۲۸۰ در ۸۰۰ پیکسل، وای‌فای، بلوتوث، دوربین‌های پشت و جلو و حافظه ذخیره سازی تا ایرانسل یک دو سه ظرفیت ۳۲ گیگابایت است.
پایگاه خبری انتشاردهنده این تصاویر توضیح داده است که این گوشی هوشمند را از نزدیک دیده و آن را در دست گرفته است. این مرکز تایید کرد طراحی جدید اپل در این زمینه قابل ملاحظه است و کاربر از گرفتن آن در دستان ایرانسل یک دو سه خود احساس رضایت می‌کند. هر دو سری از تصاویر نشان می‌دهند که این گوشی هوشمند بدنه‌ای مقاوم دارد و هنوز به درستی مشخص نشده است که اپل برای دور بدنه این محصول و برای محافظت بیشتر از فلز استفاده می‌کند یا خیر. اما آن چه از این تصاویر می توان دریافت کرد این است که محصول یاد شده جک استاندارد ۳٫۵ میلیمتری مخصوص هدفون، پورت نوری و اسپیکر را در بدنه خود جا داده است.
این فبلت علاوه بر پشتیبانی از قلم‌های دیجیتال از خودکار و مدادهای معمولی نیز پشتیبانی می‌کند! سونی بر روی صفحه نمایش این گوشی از یک محافظ شیشه‌ای خاص بهره برده که در مقابل ایرانسل یک دو سه خط و خش بسیار مقاوم است.
این فبلت از نظر ظاهری کاملا شبیه ایرانسل یک دو سه به اکسپریا Z است با این تفاوت که ابعاد آن بزرگتر شده است.
همه انگشت های اشاره رو به تیر ماه نشانه رفته ایرانسل یک دو سه اند، هم برای نوکیا EOS و هم برای تبلت ویندوز ۸ این شرکت. درست مثل این می ماند که سوپرمن و بتمن را در فیلم لیگ عدالت کنار هم ببینیم.
Galaxy Tab 3 10.1 اولین تبلت اندرویدی سامسونگ خواهد بود که توسط تراشه ساخت اینتل کار خواهد کرد. پیش تر خبرگزاری رویترز اعلام نمود که تبلت جدید سامسونگ از پردازنده ساخت اینتل به ایرانسل یک دو سه جای پردازنده‌های ARM استفاده می‌کند.
به گفته منبع ناشناس، عکس بالا تصویر واقعی تبلت نوکیا است که انتظار می رود با سیستم عامل ویندوز ۸ معرفی شود. حتی شنیده شده که این ایرانسل یک دو سه شرکت فنلاندی به طراحی اپلیکیشن های اختصاصی برای تبلتش نیز پرداخته که نمونه ای از آنها Adidas micoach است.
تراشه Z2560 ساخت اینتل دارای ۲ هسته با فرکانس ۱٫۶ گیگاهرتز است و از فناوری هایپرتردینگ پشتیبانی ‌می‌کند که به تنهایی توان اجرای ۴ دستور را به طور هم‌زمان به این پردازنده ‌می‌دهد. این تراشه همچنین ایرانسل یک دو سه از پخش ویدئو با کیفیت ۱۰۸۰p اچ‌دی، صفحات نمایش با کیفیت اچ‌دی و حداکثر ۲ گیگابایت حافظه رم پشتیبانی می‌کند.رویترز گزارش نموده بود که اینتل قیمت بسیار مناسبی را به سامسونگ پیشنهاد داده تا این شرکت کره‌ای را تشویق به استفاده از پردازنده‌های این شرکت کند.
پیش از این شایعاتی در مورد ایرانسل یک دو سه فبلت ۶٫۴۴ اینچی Togari سونی منتشر شده بود، فبلتی که قرار است وارد رقابت با گلکسی نوت سامسونگ شود. اما امروز اطلاعات جدیدی در مورد این فبلت فاش شده که به یک قلم دیجیتال همچون S-Pen اشاره دارد.
یک منبع خبری می گوید که نوکیا دو ایرانسل یک دو سه عدد از خواستنی ترین محصولات آینده خود را در تیر ماه (جولای) رونمایی خواهد کرد. از نوکیا EOS که بسیار نوشته ایم ولی در کنار آن، احتمالا یک خبر ساز دیگر هم داشته باشیم.
سامسونگ روز گذشته تبلت ۸ و ۱۰ ایرانسل یک دو سه اینچی جدید خود را رسما معرفی نمود اما مدل پردازنده آنها را مشخص نکرد. امروز خود اینتل نیز رسما تایید نموده که تبلت ۱۰ اینچی گلکسی تب ۳ سامسونگ به تراشه اتم این شرکت تجهیز شده است. گلکسی تب ۳ مجهز به پردازنده اتم +Z2560 Clover Trail است. سامسونگ نیز مدل‌های مختلف ارتباطی از جمله ۳G و ۴G LTE را برای این تبلت جدید در نظر گرفته است،
گفته می‌شود فبلت توگاری سونی مجهز به صفحه نمایش ۶٫۴۴ اینچ با رزولوشن ۱۰۸۰p است. این فبلت همچنین دارای قلم دیجیتال خواهد بود که میزان فشار قلم بر روی صفحه را حس می‌شود و به این ترتی

م بازدید : 13 شنبه 01 تیر 1392 نظرات (0)

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

 

 دانشجویان دانشگاه Queen’s توانسته اند یک نمایشگری بسازند که نه حتی انعطاف پذیر است و می توان ان را شارژ اتوماتیک ایرانسل خم کرد ، بلکه خود نیز می توان به خودش شکل دهد. به عنوان مثال در خبر گفته شده است که وقتی این گوشی زنگ می خورد ، گوشی به طرف جلو خم می شود. خیلی جالب است که یک دفعه گوشی خود را ببینیم که خم شده است و به ما نشان می دهد که یک نفر در حال تماس است!
بله این خبر کاملا درست است و شارژ اتوماتیک ایرانسل دانشجویان این دانشگاه موفق به ساخت همچین نمایشگری شده اند و ما می توان در دو یا سه سال اینده همچین گوشی هایی ببینیم. همچنین نمایشگری که این دانشجویان ساخته اند بسیار نازک می باشد و پیش بینی می شود گوشی های ساخته شده با این نمایشگر انعطاف پذیر ، بسیار نازک خواهند بود. شاید زمان زیادی ببرد اما بالاخره این گوشی ها وارد بازار خواند شد. تصور کنید که دیگر نیازی نیست گوشی خود را بردارید تا از پیام یا تماس های از دست رفته خبر دار شوید بلکه گوشی شما خم خواهد شد و به شما می فهماند که یک پیام یا تماس از دست رفته دارید! نظرتان چیست؟ جالب نیست؟
تا بحال خبر های زیادی شارژ اتوماتیک ایرانسل در این مورد شنیده شده است و حتی شرکت سامسونگ در یک جشنواره از همچین موبایل رونمایی کرد اما بعد ها معلوم شد که فقط یک چیز ظاهری می باشد و سامسونگ در واقع نتوانسته همچین کاری را بکند. این روز ها هم شایعه در همین زمینه در مورد اپل شنیده می شود اما هنوز تایید رسمی نشده است و کاربران کم کم دارند از امدن یک گوشی انعطاف پذیر ناامید می شوند. اما در این خبر می خواهیم این ها نقض کنیم.
شارژ اتوماتیک ایرانسل نمایشگر ۸٫۱ اینچی با رزلوشن ۸۰۰*۱۲۸۰
شرکت Acer در زمینه تبلت ها خیلی خوب عمل می کند شارژ اتوماتیک ایرانسل و امروز نیز می خواهیم یکی از تبلت های جدید این شرکت که مبتنی بر ویندوز ۸ می باشد را به شما معرفی کنیم. مدل این تبلت Acer W3-810 می باشد که قیمت ان ۳۷۹ دلار اعلام شده است. این تبلت نسبت به قیمتش امکانات خوبی دارد اما اگر پول بیشتر از این دارید ، می توانید بهتر از این تبلت را بخرید. مشخصات این تبلت به این صورت می باشد:
گر می خواهید با فناوری روز حرکت کنید و تا چند سال مد روز باشید ، بروید یک موبایل بروز و بسیار قدرتمند بخرید چراکه در اینده تنها موبایل ها حرف اخر را می زنند و یا حتی ساعت ها! زیرا که همه چیز از جمله سخت افزار ها روز به روز کوچک تر می شوند و همانطور که گفتم تنها نمایشگر های بزرگتر نیاز خواهد بود تا هر وقت کاربر به صفحه نمایش بزرگ احتیاج داشت ، موبایل شارژ اتوماتیک ایرانسل خود را مثلا به تلویزیون وصل کند و از ان استفاده کند.
ز دنیای امروزه گوشی ها خبر دارید و می دانید که هر گوشی هوشمند در درون خود یک مادربرد دارد و دیگر زمان مادربرد های خانگی خیلی وقت است که گذشته است و مادربرد های کوچکتر و قوی تر در حال تولید شدن هستند. همانطور که می دانید دیگر گوشی های جدید که حتی پردازنده ی هشت هسته ای در درون خود دارند ، خیلی راحت می توانند برای کامپیوتر نیز کار کنند. به این ترتیب دیگر کسی به فکر خرید کیس کامپیوتر نمی باشد و فقط یک مانیتور می شارژ اتوماتیک ایرانسل خرد و یک مادربرد کوچک به ان وصل می کند.
شرکت BeagleBone یک مادربرد کوچک تولید کرده است که در درون خود پردازنده ی قدرتمند ARM Cortex-A8 با سرعت ۱GHz را دارد و ۵۱۲ مگابایت رم دارد. دو گیگابایت نیز هارد این مادربرد می باشد و از کارت های mcroSD نیز پشتیبانی می کند. جایگاه USB و miniHDMI نیز قابلیت های قابل توجه این مادربرد کوچک می باشد. شما می توانید شارژ اتوماتیک ایرانسل این مادربرد که اندازه ی یک فلش می باشد ، به یک نمایشگر لمسی وصل کنید و با سیست عامل لینوکس یا اندروید شروع به کار کنید.
پردازنده ی دو هسته ای شارژ اتوماتیک ایرانسل Intel Atom Z2760 با سرعت ۱٫۸GHz
دو شارژ اتوماتیک ایرانسل گیگابایت رم
این در واقع مثل کامپیوتر جیبی می باشد. وقتی از خانه بیرون می روید ، کامپیوتر خود را درون جیب خود قرار دهید و هر وقت لازم شارژ اتوماتیک ایرانسل داشتید ، ان را به یک صفحه نمایش وصل کنید و کامپیوتر شما جلوی روی شما بیاید. البته خود شرکت گوگل نیز از همین کار ها کرده و مادربرد های قدرتمند تری نیز ساخته است که در چند روز اینده به شما معرفی خواهم کرد.
شارژ اتوماتیک ایرانسل ۶۴ گیگابایت حافظه ی داخلی
ورودی mivro شارژ اتوماتیک ایرانسل HDM
اما اگر می خواهید با فناوری همین امروز کار کنید و کاری به کار فردا ندارید ، لب تاب های قدرتمند را به شما پیشنهاد می شارژ اتوماتیک ایرانسل کنم که می تواند شما را در کار خود به اخرین سرعت برساند. در کنار لب تاپ هم یک گوشی هوشمند معمولی برای انجام کار های کوچک به شما پیشنهاد می شود.
سخنگوی سامسونگ همچین حرفی زده است و گفته که گلگسی اس ۴ هیچ وقت حافظه اش پر نخواهد شد. این در حالی است که خود سیستم عامل اندروید نصب شده روی کهکشان چهارم نزدیک به ۸ گیگابایت حجم دارد و از حافظه ی داخلی گوشی استفاده می کند و اگر شما نسخه ی ۱۶ گیگابایت این گوشی را خریداری بکنید شارژ اتوماتیک ایرانسل ، خیلی زود با پر شدن حافظه برخورد خواهید کرد.

تعداد صفحات : 30

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 291
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 67
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 284
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 284
  • بازدید ماه : 332
  • بازدید سال : 335
  • بازدید کلی : 12,623