loading...
خرید شارژ ایرانسل
م بازدید : 9 شنبه 29 تیر 1392 نظرات (0)

 

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

در سال گذشته این شرکت فنلاندی ۱٫۷ میلیارد دلار با فروش پائین لومیا ضرر کرد.هفته ایرانسل123 گذشته استفان الوپ از گوشی لومیا ۱۰۲۰ که یک نیروگاه ۴۱ مگاپیکسلی به آن متصل است پرده برداری کرد و بدون شک تنها امید نوکیا به فروش این گوشی خواهد بود.
نوکیا موفق به فروش ۷٫۴ میلیون گوشی لومیا در ایرانسل123 سه ماه دوم سال ۲۰۱۳ شد.هرچند که فروش دستگاه های ویندوز فون به یک سوم رسیده است و نوکیا هم در سه ماه گذشته ۱۵٫۷ میلیون دلار ضرر مالی خورده و موجب از دست دادن ۴۴۰ شغل شده است.
اندروید به محبوب ترین سیستم عامل دنیا تبدیل شده و حتی ردپای آن را میتوان در دوربین ها و سیستم خودرو ها نیز پیدا کرد.از ورژن جدید این سیستم عامل در روز ایرانسل123 چهارشنبه طی یک کنفرانس مطبوعاتی رونمایی خواهد شد و شما نیز میتوانید گزارش آن را در اخبار آی تی بخواهید.
Nokia_Press_Event_NYC_July_2013-099_610x407 ایرانسل123
در ماه گذشته کل فروش نوکیا به ۱۵٫۷ میلیارد دلار رسید که نسبت به سال گذشته ۲۲ درصد کاهش یافته بود.این ایرانسل123 دور دیگری از ناامیدی برای بزرگ ترین تولیدکننده تلفن همراه در جهان است.
میلیون عدد گوشی گلکسی اس۴ را در کمی بیش از ۲ ماه به سراسر دنیا ارسال کرد.مدیر عامل سامسونگ “JK Shin” به مطبوعات کره ای گفت که در اولین ماه در دسترس بوده S4 تعداد ۱۰ میلیون عدد از آن به سراسردنیا ارسال شد در حالی که سال گذشته این مقدار برای S3 در ۱۰۰ روز صورت گرفت و سقف فروش آن در ایرانسل123 ۲۰ میلیون عدد متوقف شد.
عکس و فیلم ایرانسل123 گرفتن هنگام ورزش بسیار دشوار است،البته پس از ظهور دوربین های پوشیدنی مانند کلاه های دوربین دار این کار بسیار آسان شده است ولی حتما باید کلاه گذاشت ؟
البته ارسال گوشی را نمیتوان به منزله فروش حتمی آن ایرانسل123 در نظر گرفت و لزوما دستگاه مستقیما دست کاربر نمیرسد ولی بازهم این رقم بی سابقه است.
گوشی های هوشمند بسیاری مانند گلکسی اس ۴ ،HTC One و سونی اکسپریا از سیستم عامل اندروید استفاده کرده و تاثیر ایرانسل123 آنها بر این موضوع بسیار زیاد است.جدا از دیگر ابزارهای اندرویدی،۲۰ میلیون آن را میتوان به گلکسی اس ۴ اختصاص داد.
البته این موضوع دوجانبه است و تاثیر اندروید در فروش گوشی ایرانسل123 هم بسیار موثر میباشد.
یاهو لیستی را با نام لیست آرزو تهیه کرده است که به کاربران این اجازه را میدهد تا ۱۶ مرداد، ۵ نام کاربری را در آن به ثبت برسانند،درصورت آزاد بودن نام مورد نظر،در همان ایرانسل123 لحظه میتوانید آن را ثبت کنید و اگر توسط شخص دیگری به ثبت رسیده باشد یاهو تا کمتر از ۱ ماه دیگر در صورت غیر فعال بودنش، آن را برای شما به ثبت خواهد رساند.
Lobster-x نام دوربینی است که میتوان آن را به پیشانی،مچ دست و پا بست و بدون هیچ مزاحمتی ایرانسل123 عکس و فیلم های شگفت انگیزی را هنگام ورزش به ثبت رساند.
اما خبر جدید این است که یاهو به کاربران خود ایمیلی مبنی بر آزاد شدن بسیاری از نام های کاربری داده و از آنها برای ثبت نام کاربری دلخواهشان ایرانسل123 دعوت به عمل آورده است.
همچنین سامسونگ فروش این گوشی را در بازار ایرانسل123 داخلی کره جنوبی ۵۰۰٫۰۰۰ عدد گزارش کرده است.
حتما چند هفته پیش خبر پاک سازی یاهو از ایمیل هایی که بیشتر از ۱۲ ماه استفاده نشده اند ایرانسل123 را شنیده اید.
با فروش ۷٫۴ ایرانسل123 میلیون عدد گوشی لومیا،فروش این کمپانی نسبت به سه ماه گذشته ۳۲ درصد افزایش داشته و همچنین درآمد آن از خدمات و سرویس ها ۲۴ درصد نسبت به سال گذشته کاهش یافته است.
طبق گفته لری پیج-مدیر عامل گوگل : روزانه ۱٫۵ میلیون دستگاه اندرویدی فعال میشود و هم اکنون ۹۰۰ میلیون دستگاه اندرویدی در سراسر جهان درحال ایرانسل123 استفاده میباشد .با این روند افزایش بازار تلفن همراه و تبلت،گوگل انتظار دارد تا پایان سال این رقم به ۱ میلیارد دستگاه اندرویدی فعال برسد.
این اقدام یاهو برای کاربرانی که اقدام به ساخت ایمیل کرده و از آن استفاده نمیکنند ایرانسل123 میباشد و با حذف آن،امکان ثبت برای کاربر دیگری فراهم خواهد شد.
لولاهای انعطاف ایرانسل123 پذیر هم به راحتی پوشیدن آن کمک میکنند.
مدیر عامل نوکیا،استفن الوپ گوشی Asha 501 را ناجی این کمپانی خواند و آن را به ایرانسل123 عنوان ابزاری برای جان گرفتن دوباره نوکیا معرفی کرد.
در ادامه او این مساله را که اولین گوشی اندرویدی کمتر از پنج سال پیش عرضه شد و حالا با این استقبال روبه رو شد را شگفت انگیز خواند و در آمد آن را در سه ماهه دوم سال ۱۴ میلیارد ایرانسل123 دلار اعلام کرد.
android-lime-pie1 ایرانسل123
wishlist ایرانسل

م بازدید : 13 پنجشنبه 27 تیر 1392 نظرات (0)

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

اما مدل 207 فاقد دوربین خواهد شارژ مستقیم ایرانسل بود و مدل 208 با دوربین 1.3 مگاپیکسلی و قابلیت پشتیبانی از دوسیمکارت عرضه می شود. قیمت این گوشی ها در حدود 70 دلار پیش بینی شده است.
برخی از کارشناسان بر این باورند شارژ مستقیم ایرانسل که لازم است که نوکیا نحوه کار و تبلیغات خود را تغییر داده تا بتواند در کشور فنلاند هم جایگاه بهتری را به خود اختصاص دهد.
از ویژگی های سخت افزاری این گوشی ها می توان به حافظه رم 64 گیگابایتی و حافظه داخلی 256 مگابایتی به همراه پشتیبانی از كارت حافظه MicroSD تا 32 گیگابایت اشاره کرد. ظرفیت شارژ مستقیم ایرانسل باتری این گوشی ها 1020 میلی آمپر می باشد. این موارد ویژگی های مشترک این سه گوشی می باشند که با نسل سوم سازگار هستند.
از میان فروشندگان گوشی در فنلاند، 49 درصد اعلام کرده‌اند که برای عرضه گوشی Lumia 1020 در این کشور شارژ مستقیم ایرانسل برنامه ریزی می‌کنند و 68 درصد هم می‌گویند که نوکیا را به عنوان یک برند داخلی دوست دارند و به آن احترام می‌گذارند.
گزارش‌ها حاکی است 43 درصد مردم در فنلاند از گوشی‌های نوکیا استفاده می‌کنند و 15 درصد آیفون شارژ مستقیم ایرانسل اپل دارند. همچنین افراد 50 تا 64 ساله گوشی‌های نوکیا را می‌پسندند در حالی که افراد جوان‌تر به گوشی آیفون اپل علاقه دارند.
اما با تمام این تفاسیر همچنان این شارژ مستقیم ایرانسل سوال به قوت باقی می‌ماند که اگر قرار است افراد شماره‌های مورد نظر خود را خریداری کنند چرا خود اپراتور به طور مستقیم وارد این عرصه نمی‌شود تا بدین ترتیب تا حدی جلوی کلاهبرداری‌ها گرفته شود؟!
حتی برخی از این شرکت‌ها این گونه اعلام می‌کنند که شارژ مستقیم ایرانسل تاکنون تنها سیم‌کارت‌های رایتل با کد 3 وارد بازار شده و برخی شماره‌هایی که با پیش شماره‌های با 3 شروع می‌شود را در اختیار دارند و امکان فروش سیم‌کارت‌ها با سایر کدها را ندارند.
به نقل از ایسنا، مدتی است در قالب فروش شماره‌ها و سیم‌کارت‌های اپراتور سوم شارژ مستقیم ایرانسل کلاهبرداری‌های نیز صورت گرفته و سوءاستفاده‌هایی از نام این اپراتور می شود.
این گوشی ها با سیستم عامل سری 40 نوکیا کار می کنند و نام های 207 و 208 و شارژ مستقیم ایرانسل 208 دوسیمکارته را به خود خواهند گرفت.
اگر شما هم از کاربران سیم‌کارت‌های همراه اول باشید، احتمالا طی هفته‌ها و ماه‌های اخیر در ارتباط با خرید سیم‌کارت رایتل متناسب با شماره خود تماس هایی داشته اید. شارژ مستقیم ایرانسل
نوکیا در حال کار بر روی سه گوشی شارژ مستقیم ایرانسل جدید خود با قابلیت های مختلف و قاب های رنگارنگ می باشد.
در این زمینه چندی است برخی با شماره‌های همراه مشترکان همراه اول تماس گرفته و به آن‌ها می‌گویند اگر مایل به خریداری سیم‌کارت رایتل شماره خود هستید می‌توانید موافقت خود را اعلام کنید تا ما با قیمتی حدود شارژ مستقیم ایرانسل 60 تا 70 هزار تومان در اسرع وقت سیم‌کارت مورد نظر را به منزل شما ارسال کنیم.
در حالی که پیش‌بینی خوبی برای گوشی‌ جدید نوکیا وجود ندارد، بسیاری از فروشگاه‌های موبایل در فنلاند شارژ مستقیم ایرانسل اعلام کرده‌اند که مدل Lumia 1020 نوکیا را برای فروش عرضه می‌کنند.
در این تماس ها حتی این گونه عنوان می شود که هزینه های مربوط به خرید سیم کارت هم پس از ارسال آن به منزل شما دریافت خواهد شد. شارژ مستقیم ایرانسل
آمارها نشان داده که شارژ مستقیم ایرانسل مردم در فنلاند بنابر شغل و حرفه‌شان گوشی با برندهای مختلف را در دست می‌گیرند.
اما در این میان نکته جالب توجه آن است که اپراتور سوم تاکنون در اختیار داشتن هرگونه فروشگاهی از این دست را رد کرده و حتی سامانه‌ای برای خرید شماره‌های گلچین هم فعال نکرده است.چندی پیش رییس پلیس نیز در این زمینه هشدارهایی به کاربران داده و این گونه اعلام کرده بود که گروه‌های کلاهبردار متعددی در این قالب به فعالیت می‌پردازند و لازم است افراد پیش از سفارش سیم‌کارت مطمئن شارژ مستقیم ایرانسل شوند که شرکت مورد نظر آن‌ها وجود خارجی دارد و خدمات مناسب را به آن‌ها ارائه می‌کند.
البته برخی شرکت‌ها هم هستند که به خریداری حجم شارژ مستقیم ایرانسل بالایی از شماره‌های رایتل اقدام کرده و به طور همزمان با صاحبان خطوط همراه اول این شماره‌ها تماس می‌گیرند و اعلام می‌کنند که شماره مورد نظر آن‌ها را در اختیار دارند و حاضر به فروش آن با قیمت مورد نظر هستند.
در این میان برخی افراد نیز گاه به خریداری سیم‌کارت با شماره‌های مورد نظر اقدام می‌کنند اما پس از مدتی شرکتی که با آن‌ها تماس گرفته بود به بهانه‌های مختلف از ارائه آن سیم‌کارت سر باز می‌زند و شماره دیگری برای آن‌ها ارسال کرده و گاهی حتی از این کار هم سر باز می‌زند و ممکن است پس از مدتی سیم‌کارتی را برای فرد بفرستد و فرد در کمال تعجب ببیند به جای سیم‌کارت مکالمه سیم کارت دیتا که مخصوص استفاده از اینترنت شارژ مستقیم ایرانسل است، برای او ارسال شده است.
این گوشی ها شارژ مستقیم ایرانسل برای افرادی مناسب است که نمی توانند یک موبایل گرانقیمت خریداری کنند.
19 درصد شارژ مستقیم ایرانسل این فروشندگان برند سامسونگ و 10 درصد اپل را برای عرضه انتخاب کرده‌اند. البته 18 درصد فروشندگان از عرضه گوشی جدید نوکیا مطمئن نیستند.

م بازدید : 13 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)

 

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

 نوکیا در تلاش ایرانسل123 است تا سال آینده یک دستگاه فبلت را به بازار ارائه دهد.
سهم ویندوز فون در بازار فنلاند ایرانسل123 35 درصد اعلام شده این در حال است که آندروید 33 درصد سهم بازار این کشور را در اختیار دارد و میزان سهم iOS اپل به 30 درصد رسیده است.
شرکت نوکیا اعلام کرده که گوشی‌های مبتنی بر پلات‌فورم ویندوز فون این شرکت نسبت به سایر گوشی‌ها با پشتیبانی از آندروید و iOS اپل سهم بالاتری را به خود ایرانسل123 اختصاص داده‌اند.
صفحه نمایش این ایرانسل123 گوشی دارای رزولوشن 1280 × 768 پیکسل است.
نوکیا لومیا 925 دارای پردازنده 4 هسته ای Dual-Core و 1.5 گیگاهرتزی و دوربین 8 مگاپیکسلی ایرانسل123 است.
بزرگ‌ترین گوشی که تاکنون توسط نوکیا عرضه شده ۴٫۷ اینچی ایرانسل123 بوده و این نخستین بار است که نوکیا اقدام به ساخت گوشی با صفحه نمایش ۶ اینچی می‌کند. ظاهراً این اقدام نوکیا برای رقابت با سامسونگ، اچ‌تی‌سی و هوآوی صورت می‌گیرد. بنابراین انتظار می‌رود این دستگاه هم به لحاظ پردازنده و دوربین و سایر ویژگی‌ها در سطح گوشی‌های رقیب باشد.
بااینکه نوکیا در نیمه دوم سال ۲۰۰۷ حدود ۳۸ درصد بازار موبایل را در اختیار داشت اما این سهم روند نزولی به خود گرفت ایرانسل123 به گونه‌ای که در سال ۲۰۱۱ سهم نوکیا به ۲۳ درصد کاهش و بعد از سامسونگ در رتبه دوم قرار گرفت. این شرکت لوازم و تجهیزات مورد نیاز تلفن ثابت، ISDN، دسترسی به پهن‌باند، VoIP و WLAN را نیز تولید می‌کند.
نوکیا به دلیل استمرار در ساخت گوشی‌های مبتنی بر پلات‌فورم سیمبیان سهم زیادی را از دست داد و این قضیه باعث شد که بسیاری از کاربران فنلاندی به خرید گوشی‌های ایرانسل123 آی‌فون و دستگاه‌های مبتنی بر آندروید روی بیاورند.
بازار فنلاند به دلیل ایرانسل123 حضور نوکیا از سایر بازارها متفاوت است و موفقیت این برند که سال‌ها عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده گوشی در دنیا را داشت از اهمیت خاصی برخوردار است.
مدل گوشی نوکیا لومیا 925 با طراحی فلزی و صفحه نمایش 4.5 اینچی و برخورداری سیستم عامل ویندوز8 یک گوشی یک مجموعه شیک و کار است. انتظارات بر این است ایرانسل123 که در تابستان این گوشی به یکی از محبوب ترین گوشی از نظر T-mobile با توجه به برخورداری از پشتیبانی 4G LTE مبدل شود.
دوربین 41 مگاپیکسلی لومیا که نظر خیلی ها رو بخودش جلب کرده دنیایی از تازگی را با خود به همراه آورده است. این گوشی در همین بدو ورود حرف های بسیاری را با خود به همراه دارد. چه طرفداران و چه منتقدان نوکیا در خبرگزاری های فناوری درباره این گوشی به بحث و بررسی پرداخته اند. در کنفرانسی که شب گذشته ایرانسل123 در نیویورک نوکیا داشت این گوشی را به رخ تمام غول های دنیای فناوری کشید. گزارشی تصویری تهیه کردیم از این گوشی که امیدواریم براتون جالب و جذاب باشد.
بر اساس اخباری که درباره تلفن هوشمند بزرگ نوکیا منتشر شده، دارای نمایشگر ۶ اینچی است و با حدود قیمت ۶۲۱ تا ۷۷۶ دلار به بازار عرضه خواهد شد.قرار بود که نوکیا این دستگاه را در طول سالجاری میلادی عرضه می‌کند، اما به تازگی ایرانسل123 اعلام شده که فبلت این شرک تا سال آینده به بازار خواهد آمد. بنابر گزارشات این دستگاه مبتنی بر سیستم‌عامل ویندوزفون هشت است و می‌تواند تصاویر را با وضوح ۱۰۸۰×۱۹۲۰ پیکسل نمایش دهد.
در حالی که پیشتر اعلام شده بود که میزان سهم نوکیا در ایرانسل123 بازار فنلاند هم همانند سایر بازارها با کاهش همراه شده، این شرکت فنلاندی گزارش داد که گوشی‌های مبتنی بر سیستم‌عامل ویندوز فون بالاترین میزان سهم را در بازار گوشی‌های هوشمند این کشور به خود اختصاص داده است.
نوکیا لومیا 925 با برخورداری از هدفون جک 3.5 میلیمتری ، پورت میکرو USB از کناره ها درای جذابیت های خاصی است.ابعاد گوشی نوکیا لومیا 925، 129 ایرانسل123 × 70.6 × 8.5 میلی متر و وزن این گوشی 139 گرم است.
اما نوکیا در بازار اروپا و نیز سایر بازارهای دنیا با رقبایی همچون آندروید گوگل که عنوان پیشرو در بازار را دارد و آی‌فون که در جایگاه بعدی قرار گرفته با مشکلات بزرگی روبه‌رو است.پلات‌فورم ایرانسل123 ویندوز در بازار فنلاند با سایر بازارها متفاوت است زیرا در اکثر کشورها آندروید عنوان برتر را دارد، اما سری گوشی‌های لومیای نوکیا توانسته عنوان برتر را به خود اختصاص دهد.
اما برای نخستین بار فروش گوشی‌های ویندوزی نوکیا در طول یک سال گذشته از ایرانسل123 دستگاه‌های آندرویدی و آی‌فون بیشتر شده است
برخورداری از 16 گیگ حافظه داخلی و یک گیگ رم از دیگر ویژگی های ایرانسل123 این گوشی محسوب می شود.

م بازدید : 12 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

 بهترین گوشی نوکیا با دوربین ۴۱ مگاپیکسلی شارژ اتوماتیک ایرانسل عرضه شد
از ویژگی های سخت افزاری این گوشی ها می توان به حافظه رم 64 گیگابایتی و حافظه داخلی 256 مگابایتی به همراه پشتیبانی از كارت حافظه MicroSD تا 32 گیگابایت اشاره کرد. ظرفیت باتری این گوشی ها 1020 میلی آمپر می باشد. این موارد ویژگی های مشترک این سه گوشی می باشند که با شارژ اتوماتیک ایرانسل نسل سوم سازگار هستند.
گوشی هوشمند Lumia 1020 با دوربین دیجیتالی ۴۱ مگاپیکسلی، حسگر نوری ZEISS را به همراه ۶ لنز فیزیکی، سیستم اُپتیکال تثبیت تصویر، سیستم افزایش شارژ اتوماتیک ایرانسل دهنده شفافیت تصویر در فضاهای تاریک و ... در خود جا داده است.
دوربین دیجیتالی این محصول همچنین می‌تواند تصاویر ویدیویی را با صدای استریو در خود ضبط کند و حتی در فضاهایی مثل کنسرت‌ها نیز صداهای اضافی محیط را حذف کرده و فقط صدای اصلی را نگه دارد. این قابلیت جدید تصویربرداری Rich Recording نام دارد و کیفیت صدای ضبط شده همراه با تصویر را نسبت به صدایی که از میکروفون‌های معمولی گوشی‌های هوشمند ضبط می‌شود 6 برابر ارتقا می‌دهد.نوکیا ۱۰۲۰ جدیدترین موبایل نوکیا یکی از دستگاه هایی بود که اطلاعات بسیار زیادی از آن تا پیش از معرفی رسمی آن لو رفته بود. نوکیای جدید که دارای ویندوز ۸ است در آمریکا به طور اختصاصی توسط AT&T و با قیمت ۲۹۹ دلار - تحت دو سال قرارداد - فروخته می شود. پیش فروش آن از ۱۶ جولای شروع می شود و از ۲۶ جولای به صورت آنلاین و همچنین در فروشگاه ها در دسترس همگان قرار خواهد داشت.مهم ترین چیزی که درباره این گوشی موبایل می توان گفت میزان مگاپیکسل خیره کننده آن است و در واقع همه آن چیزی شارژ اتوماتیک ایرانسل است که بعد از گوشی ۴۱ مگاپیکسلی Nokia 808 PureView از این شرکت انتظار داشتیم و آن آوردن این دوربین روی سری محصولات لومیا مثل لومیا ۹۲۰ و سایر مدل های مشابه بود که تحت ویندوز فون کار می کردند.
گوشی هوشمند Lumia 1020 با دوربین دیجیتالی 41 مگاپیکسلی، شارژ اتوماتیک ایرانسل حسگر نوری ZEISS را به همراه 6 لنز فیزیکی، سیستم اپتیکال تثبیت تصویر، سیستم افزایش دهنده شفافیت تصویر در فضاهای تاریک و ... در خود جا داده است.
موبایل جدید یا بهتر بگوییم دوربین جدید از شش قطعه لنز کارل زایس (که پیش از آن در لومیا ۹۲۵ به کار رفته بود) تشکیل شده است.همچنین این موبایل از 3xزوم، فوکوس اتوماتیک (و شارژ اتوماتیک ایرانسل البته فوکوس دستی) و یک سیستم دو فلشی تشکیل شده است. همچنین این موبایل می تواند فیلم های ویدئویی 1080p اچ دی را با ۳۰ فریم در ثانیه ضبط کند. نوکیا همچنین با این موبایل گام موفقی در زمینه عکاسی در نور کم برداشت، البته پیش از این نیز دوربین لومیا ۹۲۸ این شرکت عنوان بهترین دوربین موبایل در نور کم را از آن خود کرده بود. در نوکیا ۱۰۲۰ نیز همین تکنولوژی بهبود بهتری پیدا کرده و باعث عکس های با کیفیت بهتر شده است. به خصوص برخی تست های اولیه عکس های آن در مقایسه با آی فون ۵ نمایانگر عملکرد بهتر موبایل نوکیا است. این گوشی امکانات سریع و مناسبی را در اختیار علاقه مندان به عکاسی قرار می دهد، از جمله دسترسی سریع به تنظیمات دوربین و همچنین تنظیمات دستی نوردهی یا مثلا عکسبرداری با زمان طولانی نوردهی (برای عکس هایی که نورها حالت کشیده در تاریکی پیدا می کنند). دوربین این موبایل خودآموز جالبی نیز روی خود دارد که برای افرادی که آشنایی چندانی با عملکردهای عکاسی ندارند به راحتی کار با آن را توضیح می دهد البته باید صبر کنیم تا خود گوشی را ببینیم و متوجه شویم چه چیزهایی قرار است به ما یاد دهد.نوکیا در حال کار بر روی سه گوشی جدید خود با قابلیت های مختلف و قاب های رنگارنگ می باشد.
این شارژ اتوماتیک ایرانسل گوشی ها برای افرادی مناسب است که نمی توانند یک موبایل گرانقیمت خریداری کنند.
اما مدل 207 فاقد دوربین خواهد بود و مدل 208 با دوربین 1.3 مگاپیکسلی و قابلیت پشتیبانی از شارژ اتوماتیک ایرانسل دوسیمکارت عرضه می شود. قیمت این گوشی ها در حدود 70 دلار پیش بینی شده است.
خبرگزاری فارس: بهترین گوشی شارژ اتوماتیک ایرانسل نوکیا با دوربین ۴۱ مگاپیکسلی عرضه شد
این گوشی هوشمند جدید Lumia 1020 نام دارد و فناوری جدید این شارژ اتوماتیک ایرانسل امکان را برای آن ایجاد می‌کند که در آن واحد با هر بار فشار دادن کلید شاتر دو عکس به صورت همزمان تهیه کند تا در این حالت تصاویر با کیفیت 38 مگاپیکسلی گرفته شوند. دوربین دیجیتالی این گوشی هوشمند همچنین قابلیتی دارد که با آن می‌توان عکس‌ها را با کیفیت 5 مگاپیکسل تهیه کرد تا کاربران به راحتی بتوانند عکس‌های کم‌حجم را از طریق سیستم‌عامل ویندوز فون 8 روی شبکه‌های اجتماعی منتشر کنند.
به گزارش فارس به نقل از سلولار – نیوز، نوکیا توضیح داد که فناوری جدید آن موسوم به PureView شامل سیستم نوری تثبیت تصویر می‌شود و این مسئله به آن معنی خواهد بود که گوشی هوشمند جدید می‌تواند شفاف‌ترین و بهترین عکس‌ها را نسبت به شارژ اتوماتیک ایرانسل تمام دوربین های دیجیتالی موجود در جهان بگیرد.
این گوشی ها با سیستم عامل سری شارژ اتوماتیک ایرانسل 40 نوکیا کار می کنند و نام های 207 و 208 و 208 دوسیمکارته را به خود خواهند گرفت.
پس از انتشار شایعات فراوان در روزها و شارژ اتوماتیک ایرانسل هفته‌های گذشته، شرکت نوکیا سرانجام از گوشی هوشمند جدید خود که پیشرفته‌ترین محصول این شرکت محسوب می‌شود و دوربین دیجیتالی 41 مگاپیکسلی را نیز در خود جا داده است، رونمایی کرد.

م بازدید : 8 سه شنبه 25 تیر 1392 نظرات (0)

 

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

فناوری لمس ایرانسل یک دو سه شناور برای گلکسی S 4. پیش تر این فناوری توسط سونی در تلفن XPERIA Sola به کار گرفته شده و سامسونگ فقط آن را به همراه SPEN برای گلکسی نوت عرضه کرده بود که ویژگی Air View را در دسترس کاربر قرار می داد. اما گفته می شود که این بار و برای هوشمند تر شدن پرچمدار جدید سامسونگ نسبت به هر دستگاه دیگری در بازار، قرار است لمس شناور را بدون SPEN در گلکسی S 4 هم ببینیم.
حتی صفحه نمایش گلکسی تب ۳ با تب ۲ یکسان است و از همان صفحه نمایش ۷ اینچی با رزولوشن ۱۰۲۴ در ۶۰۰ پیکسل بهره می‌برد. توجه داشته باشید که نکسوس ۷ سال گذشته دارای رزولوشن ۱۲۸۰ در ۸۰۰ پیکسل است و انتظار می‌رفت سامسونگ از صفحه نمایش بهتری در نسل ایرانسل یک دو سه سوم تبلت ۷ اینچی خود استفاده کند.
تبلت ۷ اینچی گلکسی تب ۳ نسبت به نسل قبل یعنی گلکسی تب ۲ دست خوش تغییرات محسوسی نشده و تنها پردازنده آن ارتقاء ایرانسل یک دو سه یافته و حافظه ذخیره سازی آن از ۸ گیگابایت به ۱۶ گیگابایت افزایش یافته است. دوربین این تبلت نسبت به قبل تغییری نکرده و از همان دوربین ۳ مگاپیکسل در پشت و ۱٫۳ مگاپیکسل در جلو بهره می‌برد.
گفتنی است یکی از برگ‌های برنده سامسونگ در بازار گوشی‌های هوشمند ایران، اپ استور ایرانی خود بوده است که با این حرکت، خود را در رده سایر ایرانسل یک دو سه گوشی‌های بدون پشتیبانی خواهد انداخت و کاربران دلیلی برای خرید نخواهند داشت.
هنوز قیمت این محصول اعلام نشده است و سامسونگ تنها اذعان داشته که نسخه Wi-Fi گلکسی تب ۳ را از ماه آینده و نسخه ایرانسل یک دو سه ۳G را از ماه ژوئن عرضه خواهد کرد.
سامسونگ در این اطلاعیه پیشنهاد داده تا پیش از تاریخ مذکور ایرانسل یک دو سه برنامه‌های کاربردی گوشی سامسونگ توسط کاربران ایرانی بروزرسانی شود، در غیر اینصورت پس از آن تاریخ، بروزرسانی برنامه‌ها امکان‌پذیر نخواهد بود.
گلکسی S 4 مینی و ساعت هوشمند سامسونگ. پروژه ای به نام پروژه J در سامسونگ وجود دارد که اولین بار سم موبایل به آن اشاره کرد. یکی از محصولات توسعه یافته در این پروژه گلکسی S 4 است ولی دو محصول دیگر نیز وجود دارند که سم موبایل بر اساس تجهیزات جانبی در حال توسعه برای آنها، معتقد است گلکسی S 4 مینی و ساعت هوشمند سامسونگ هستند. اما هنوز عرضه ایرانسل یک دو سه یکی از آنها (احتمالا ساعت) قطعی نشده.
نمایشگر AMOLED با متریال PHOLED. طبق شنیده ها سامسونگ برای نمایشگر گلکسی S 4 متریالی جدید که PHOLED سبز نام دارد را توسعه داده. استفاده از رنگ سبز-زرد در این نوع پنل باعث کاهش مصرف انرژی تا ۲۵ درصد نسبت به AMOLED های قبلی می شود. از آنجایی که در تیزر تبلیغاتی سامسونگ هم گفته می شود “این یکی از جذاب ترین محصولاتی ایرانسل یک دو سه است که از زمان رنگی شدن تلویزیون ها به بازار آمده” انتظار دور از ذهنی نیست که نمایشگر گلکسی S 4 از تکنولوژی های جدید برخوردار باشد.
چندین تُن شایعه در بازار مکاره خبر پخش شده و حدس بزنید چه؟ انگشت اشاره تمام آنها به سمت ۲۴ اسفند و مراسم سامسونگ است. در اینجا به طور یکجا به آنها می پردازیم. ایرانسل یک دو سه
شارژ بی سیم. DigiTimes به نقل از چندین منبع گزارش ایرانسل یک دو سه می دهد که گلکسی S 4 با قابلیت شارژ بی سیم مبتنی بر استاندارد Qi به بازار عرضه خواهد شد ولی هنوز مشخص نیست که این ویژگی و شارژر القایی مورد نیاز، جزئی از محتویات جعبه این محصول خواهند بود یا اینکه شارژر و درب پشتی مخصوص شارژ القایی جداگانه به فروش می رسند.
این اطلاعیه در ایرانسل یک دو سه حالی منتشر می‌شود که اغلب دارندگان تبلت و گوشی‌های هوشمند سامسونگ در ایران از طریق اپ استور سامسونگ آپدیت می‌شوند و این کمپانی برنامه جایگزینی برای آپدیت شدن گوشی‌های ایرانی اعلام نکرده است.
به گزارش ایتنا از خبرآنلاین کمپانی سامسونگ در اطلاعیه‌ای از طریق ایمیل برای ایرانسل یک دو سه اعضای اپ استور خود، اعلام کرد از تاریخ {۲۲ می، ۲۰۱۳} خدمات برنامه‌های کاربردی سامسونگ به جهت برخی موانع حقوقی موقتاً متوقف خواهد شد.
امروز سامسونگ تبلت ۷ اینچی Galaxy Tab 3 را معرفی کرد. این تبلت ۷ اینچی جدید تغییر خاصی نسبت به نسل قبلی خود نکرده و تنها کمی از نظر مشخصات فنی ارتقاء یافته است. گلکسی تب ۲ مجهز به پردازنده ۲ هسته‌ای ۱ گیگاهرتز بود اما نسل سوم به پردازنده ۲ هسته‌ای ۱٫۲ گیگاهرتزی مجهز شده است. در ادامه ایرانسل یک دو سه جزئیات بیشتر در مورد گلکسی تب ۳ را مشاهده خواهید کرد.
این اطلاعیه در حالی منتشر می‌شود که اغلب دارندگان تبلت ایرانسل یک دو سه و گوشی‌های هوشمند سامسونگ در ایران از طریق اپ استور سامسونگ آپدیت می‌شوند و این کمپانی برنامه جایگزینی برای آپدیت شدن گوشی‌های ایرانی اعلام نکرده است.
سامسونگ همچنین ایرانسل یک دو سه اعلام کرد این اطلاعیه، به موجب ماده ۲ -۱۰ شرایط استفاده از برنامه‌های کاربردی سامسونگ برای خریداران و ماده ۲-۲۳ شرایط و ضوابط خدمات سامسونگ، یک اخطاریه قبلی در خصوص توقف خدمات برنامه‌های کاربردی تلقی می‌گردد.

م بازدید : 13 سه شنبه 25 تیر 1392 نظرات (0)

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

بالاخره تاریخ معرفی نسل بعدی اسمارت فون های گلکسی سامسونگ رسماً تأیید شد و باید منتظر رونمایی از گلکسی اس 4 خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل در روز 14 مارس 2013 (بامداد 25 اسفند 1391) در نیویورک باشیم.
شرکت سامسونگ Samsung خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل در سه ماهه نخست سال ۲۰۱۳ با فروش ۱۱۵٫۰ میلیون گوشی موبایل (هوشمند و غیر هوشمند) به تنهایی ۲۷٫۵ درصد از سهم بازار را به خود اختصاص داد و با اختلافی فاحش در صدر جدول ایستاد و پس از آن Nokia در رتبه دوم فروش جهانی موبایل قرار گرفته است.
سامسونگ شعار Life Companion (همدم زندگی) را برای گلکسی اس 4 انتخاب خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل کرده و در معرفی این گوشی تأکید زیادی بر نزدیک تر شدن ویژگی های این گوشی به آنچه در زندگی نیازمندیم دارد. سامسونگ هدف از توسعه این گوشی را تعریف دوباره روش زندگی و به حداکثر رساندن رضایت حاصل از نائل شدن به اهداف در زندگی دانسته -- چیزی که شاید به عنوان شعار برای یک گجت الکترونیکی جذاب باشد.
این بار بر خلاف گذشته سامسونگ از اعداد یونانی استفاده نکرده و نام رسمی گوشی جدید GALAXY S خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل 4 است (به جای GALAXY S IV).
ساعت برگزاری این مراسم خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل به وقت نیویورک 7 بعد از ظهر و به وقت ایران 2:30 (بامداد 25 اسفند) خواهد بود.
JK Shin -- رئیس بخش موبایل سامسونگ الکترونیکس -- در مورد رونمایی از نسل بعدی خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل اسمارت فون های گلکسی اس در نیویورک چنین اظهار داشته است:
«سال پیش ما گلکسی اس خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل 3 را در لندن معرفی نمودیم و امسال مکان معرفی را [به نیویورک] تغییر دادیم... سیل تقاضاهای اپراتورهای آمریکایی برای رونمایی از گلکسی اس 4 در این کشور به سمت ما سرازیر شده است.»
ظاهر گوشی گلکسی اس 4 مشابه بسیاری از عکس های لو رفته از این گوشی پیش از معرفی رسمی آن است و از نظر طراحی شباهت زیادی به نسل های پیشین خانواده گلکسی اس دارد. بدنه باریک 7.9 میلی متری گلکسی اس 4 تماماً از جنس پلی کربنات است و هرچند نواری که ظاهری متالیک دارد در لبه دور گوشی قرار گرفته، اما جنس این نوار نیز پلی کربنات است و به نوعی محافظ لبه های آسیب پذیر گوشی خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل خواهد بود. وزن این گوشی 130 گرم است که برای اسمارت فونی با صفحه نمایش 5 اینچی کاملاً مناسب به نظر می رسد و حتی 3 گرم سبکتر از گلکسی اس 3 با صفحه نمایش 4.8 اینچی است.
به روز رسانی: در همان روز نخست برگزاری MWC خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل 2013 دعوتنامه مراسم 14 مارس سامسونگ به دست رسانه های رسید. بدیهی به نظر می رسد که به کار گیری رقم 4 به جای کلمه for باز هم حکایت از رونمایی از گلکسی اس 4 دارد.
به نظر می رسد در سال 2013 نبرد سنگینی میان بزرگان دنیای اسمارت فون ها -- خصوصاً در بازار آمریکا -- رخ خواهد داد و اکثر کمپانی ها با دستی پر به خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل میدان می آیند. گویا چالش های بیشتری در این بازار پیش روی اپل خواهد بود.
شرکت چینی زد تی ئی ZTE نیز رتبه پنجم فروش جهانی قرار گرفته است. البته زد تی ئی تولید گوشی های هوشمند خود را نسبت به گوشی های فیجرفون افزایش داده و خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل فروش گوشی های هوشمند این شرکت رشد به نسبت بالایی داشته است (نزدیک به ۵۰%)
به گزارش سازمان جهانی داده International Data Corporation یا همان IDC شرکت های سامسونگ، اپل، ال جی، هواوی و زد تی ئی توانسته اند رتبه های اول تا پنجم فروش گوشی های هوشمند را در سه ماهه نخست سال ۲۰۱۳ به خود اختصاص دهند. البته فروش گوشی های هوشمند و غیر هوشمند، نوکیا را در رتبه دوم فروش کلی گوشی موبایل قرار می دهد. در ادامه در خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل این مورد بیشتر توضیح خواهیم داد.
فروش گوشی های ال جی در رتبه سوم جدول فروش جهانی موباسل است. که نسبت خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل سال قبل رشد ۱۲٫۴ درصدی را در تعداد گوشی های فروشی خود شاهد بوده است.
تصویر بالا: مراسم رونمایی از گلکسی اس خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل 4 سامسونگ در نیویورک
گمانه زنی ها حاکی از آن است که گلکسی اس 4 نسبت به نسل پیشین خود صفحه نمایشی با رزولوشن بالاتر، دوربینی قوی خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل تر و پردازنده ای سریعتر خواهد داشت و به نسخه 4.2.2 اندروید مجهز خواهد بود.
با آغاز کنگره جهانی موبایل 2013 (MWC 2013) در بارسلون، مطلب خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل فوق به تأیید نمایندگان سامسونگ رسید و دعوتنامه های مراسم نیویورک نیز به زودی توسط این کمپانی برای اصحاب رسانه های مطرح فناوری جهان ارسال می شود.
بالاخره انتظار طرفداران سامسونگ برای معرفی رسمی پرچمدار جدید این کمپانی به پایان رسید و سامسونگ همانگونه که پیشتر وعده داده بود در روز 14 مارس 2013 (بامداد 25 اسفند 1391) در نیویورک از نسل چهارم اسمارت فون های خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل گلکسی اس خود رونمایی نمود.
Samsung Galaxy S خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل 4 - سامسونگ گلکسی اس 4
جالب است بدانید از نظر فروش کلی گوشی، شرکت apple اپل تنها با اتکا به فروش گوشی های هوشمند خود آیفون iPhone و بدون داشتن هرگونه فیچرفونی، پس از سامسونگ و نوکیا ۲ خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل در رتبه سوم تولید کنندگان گوشی موبایل قرار دارد.

م بازدید : 10 دوشنبه 24 تیر 1392 نظرات (0)

 

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

  Galaxy ایرانسل 123 Gio S5660 : این مدل که از لحاظ امکانات در رده دوم نسبت به Ace قرار دارد نمونه دیگری در کلاس mid-range به حساب می آید. Gio با ابعاد 12.2×57.5×110.5 میلیمتر نمونه ای کوچکتر اما قطورتر از مدل قبلی ست. استفاده از لبه های گرد در این مدل دیگر تفاوت مشهود میان Gio و Ace است
دورتادور دستگاه را نوار رنگی زیبائی پوشانده که المان های کنترلی دستگاه همگی در این نوار جای گرفته اند جائیکه در سمت چپ کلید دوگانه ایرانسل 123 تغییر صدا و در سمت راست کلید Power و اسلات کارت حافظه Micro SD قرار دارند. پورت Micro USB و جک 3.5 میلیمتری هدست در بالای گوشی به چشم می خورند و در پائین نیز بجز میکروفون برقراری تماس نکته دیگری دیده نمی شود. دوربین این مدل 3.15 مگاپیکسلی ست اما ظاهرا از فوکوس اتوماتیک در آن صرفنظر شده است فلش LED نیز به مانند Fit از ساختار این دوربین ساده حذف شده است. فیلمبرداری این دوربین بار دیگر با وضوح QVGA با 15 فریم در ثانیه صورت می گیرد.
این مدل که لبه های گرد استفاده شده در آن به نسبت Gio کاملا افزایش پیدا کرده است نمونه ای در سطح میانی کلاس Entry-level است. ابعاد Fit برابر 12.6×61.2×110.2 میلیمتر می باشد که از کمترین ارتفاع و بیشترین قطر و عرض در میان این چهار گوشی برخوردار است. افزایش چشمگیر عرض این مدل که به ایرانسل 123 جایگیری بهتر آن در دست نیز کمک می کند ظاهرا با نام در نظر گرفته شده برای دستگاه یعنی Fit نیز چندان بی ارتباط نیست.
صفحه نمایش این گوشی یک نمونه 3.2 اینچی با وضوح 480×320 پیکسلی ست که از فناوری لمسی خازنی و قابلیت نمایش 16 میلیون رنگ برخوردار است. ترکیب کلیدهای زیر صفحه نمایش و حسگرهای بخش بالائی تغییر خاصی نسبت به قبل نداشته اند و از این لحاظ تفاوتی ایجاد نشده است. در سمت چپ و راست دستگاه نیز از همان عناصر یعنی Rocker تغییر صدا در سمت چپ و کلید Power و اسلات کارت Micro SD ایرانسل 123 در سمت راست استفاده شده است. تنها تغییر ظریف قابل اشاره در بخش بالائی و در انتقال پورت Micro USB به پائین گوشی اتفاق افتاده و بدین ترتیب جک 3.5 میلیمتری هدست تنها سخت افزار حاضر در بخش بالائی دستگاه است. دوربین این مدل یک نمونه 3.15 مگاپیکسلی اتوفوکوس با یک فلش LED ست که در هنگام فیلمبرداری حداکثر به وضوح QVGA با 15 فریم در ثانیه در ثانیه دست پیدا می کند. سیستم عامل این مدل نیز نسخه 2.2 اندروید است و پوسته TouchWiz v.3.0 در این مدل نیز دیده می شود. پردازنده دستگاه نیز همان نمونه 800 مگاهرتزی منطبق بر چیپ ست Qualcomm MSM7227 است. حافظه داخلی این مدل 158 مگابایت است که بار دیگر علاوه بر کارت 2 گیگابایتی همراه گوشی تا 32 گیگابایت دیگر امکان ارتقا دارد. امکانات ارتباطی این مدل بجز یک مورد یعنی حذف قابلیت DLNA از گیرنده Wi-Fi هیچ تغییر دیگری را شاهد نبوده و بار دیگر چهار فرکانس GSM و دو باند HSDPA برای برقراری تماس در نظر گرفته شده و GPRS و EDGE در کنار 3G با سرعت 7.2Mbps نیز گزینه های اتصالی تحت شبکه آن را تشکیل می دهند. اتصال GPS با حضور قطب نمای دیجیتالی تنها ناگفته دیگر در مورد این مدل است. Galaxy Gio در سه ماهه اول سال 2011 در روسیه و سایر کشورهای اروپائی و همچنین چین و هند توزیع شود.
صفحه نمایش این مدل یک نمونه با ابعاد 3.31 اینچ است که از این لحاظ نمونه ای منحصر به فرد به شمار می رود. وضوح QVGA این صفحه نمایش اما به روشنی رده قیمتی آن را مشخص می کند. سایر مشخصات این قسمت همچون فناوری لمسی خازنی و امکان نمایش 16 میلیون رنگ در سطح قابل قبولی قرار دارند. زیر صفحه نمایش از همان سه کلید حاضر در دو مدل قبلی استفاده شده و حسگرهای بالای صفحه نمایش نیز در غیاب دوربین دوم دست نخورده باقی مانده اند. تغییر اصلی در کنترلرهای دورتادور گوشی به انتقال اسلات کارت حافظه از سمت راست باز می گردد که ظاهرا به سمت چپ منتقل شده است سایر المان های حاضر در این قسمت ها دست نخورده باقی مانده اند. دوربین دستگاه همچون Ace یک نمونه 5 مگاپیکسلی با فوکوس اتوماتیک اما بدون فلش LED ست که در هنگام فیلمبرداری حداکثر به وضوح QVGA ایرانسل 123 با 15 فریم در ثانیه دست پیدا می کند. سیستم عامل این مدل نیز نسخه 2.2 اندروید است و همچون دیگر مدل ها اینترفیس اختصاصی سامسونگ با نام TouchWiz v.3.0 نیز در آن به چشم می خورد. پردازنده Fit اما برخلاف دو مدل قبلی یک نمونه 600 مگاهرتزی با چیپ ست Qualcomm MSM7227 است. حافظه داخلی این مدل 160 مگابایت است که علاوه بر کارت 2 گیگابایتی همراه گوشی تا 32 گیگابایت دیگر نیز امکان ارتقا دارد. در بخش ارتباطی این مدل با همان موارد قبلی گفته شده در مورد Gio روبرو هستیم جائیکه اتصال چهارگانه GSM و HSDPA در کنار سرعت 7.2Mbps اتصال 3G کاملا دست نخورده باقی مانده اند. گیرنده Wi-Fi با استاندارد 802.11b/g/n و مسیریاب ماهواره ای GPS با قطب نمای دیجیتالی دیگر موارد حاضر در بخش ارتباطی این گوشی را تشکیل می دهند. مدل Fit در دو رنگ سفید و مشکی از فوریه امسال در روسیه و سایر کشورهای اروپائی به همراه هند و آفریقای جنوبی توزیع می شود.: این مدل ساده ترین عضو در میان اعضای چهار گانه این گروه است این مدل دارای ابعاد 12.1×60.8×110.4 میلیمتر با وزن 105 گرم است که به صفحه نمایش 3.14 اینچی لمسی خازنی با وضوح QVGA یا 320×240 پیکسل مجهز شده است. تعداد رنگ های مورد پشتیبانی در این صفحه نمایش به 256 هزار عنوان محدود شده ا

م بازدید : 15 دوشنبه 24 تیر 1392 نظرات (0)

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

با دو بار فشردن کلید Home می توانید آیکون ها و پیش نمایش های برنامه های باز در آی او اس را ببینید. هماند فهرست Recent Apps اندروید، کشیدن هر یک از این پیش نمایش ها به بیرون موجب بسته شدن برنامه مربوطه می شود. اما در کنار این امکانات، سیستم multitasking در iOS 7 هوشمند تر از گذشته شده است. در iOS 7 زمانبندی به روز رسانی ها بهینه تر شده و آپدیت ها در زمان هایی که از نظر ذخیره باطری به صرفه است انجام می شود. همچنین iOS 7 زمان های استفاده شما خرید شارژ مستقیم ایرانسل از برنامه ها را یاد می گیرد و محتواهای مورد نیاز را در زمان مناسب به روز می کند. به عنوان مثال اگر شما بطور متداول در ساعت 9 صبح به برنامه شبکه اجتماعی محبوبتان سر می زنید، iOS 7 فید مربوطه را قبل از این ساعت آپدیت کرده و برایتان آماده نگاه می دارد.
همچنین فیلترهای جدید امکان تغییر دادن عکس های Still و Square را برایتان به سادگی مهیا می سازد. شما می توانید پیش از عکس برداری فیلتر مورد نظر را انتخاب کنید تا بتوانید تأثیر آن را از قبل ببینید. همچنین می توانید پس از عکس برداری نیز فیلتر را اعمال کنید. اگر احیاناً پشیمان شدید نیز می توانید فیلتر اعمال شده خرید شارژ مستقیم ایرانسل را حذف کنید تا به عکس بدون فیلتر دست یابید.
iOS 7 خرید شارژ مستقیم ایرانسل - آی او اس 7
اپل تلاش گسترده ای را برای سازماندهی مجدد برنامه دوربین به انجام رسانده است. با یک tap می توانید قالب مورد نظرتان را از میان قالب های Video ،Panorama خرید شارژ مستقیم ایرانسل ،Still و Square انتخاب نمائید -- چیزی شبیه به آنچه در برنامه اینستاگرام شاهد آنیم.
امسال نیز همانند سال گذشته خرید شارژ مستقیم ایرانسل کمپانی اپل در کنفرانس جهانی توسعه دهندگان خود ( WWDC 2013) به معرفی محصولاتی جدید، منجمله نسخه جدیدی از سیستم عامل آی او اس پرداخت.
مرکز کنترل امکان دسترسی سریع به کنترل ها و برنامه هایی که خرید شارژ مستقیم ایرانسل معمولاً به صورت لحظه ای مورد نیاز قرار می گیرند را فراهم می آورد و شاید مدت ها پیش اپل باید آن را به آی او اس اضافه می نمود. دسترسی به مرکز کنترل بسیار ساده است -- با کشیدن انگشت از پائین به بالا (Swipe نمودن) در هر صفحه ای (حتی صفحه قفل) مرکز کنترل بر روی صفحه باز می شود. بدین ترتیب با بسیاری از عملیات کنترلی دستگاهتان تنها یک Swipe فاصله خواهید داشت. فعال یا غیر فعال نمودن Airplane Mode، وای-فای، بلوتوث، مد "مزاحم نشوید" (Do Not Disturb)، تغییر سطح روشنایی صفحه نمایش، قفل نمودن جهت صفحه نمایش و کنترل موسیقی و صوت برخی از کارهایی است که در مرکز کنترل می توانید انجام دهید. همچنین با انتخاب کلید چراغ قوه (Flashlight) می توانید از فلش گوشیتان به عنوان چراغ قوه استفاده نمائید. بدین ترتیب شاهد مرگ تدریجی برنامه های متفرقه ای چراغ قوه برای آی او اس خواهیم بود.
اما در کنار این تغییرات ظاهری، در iOS 7 شاهد ویژگی های جدید و بهبود یافته ای هستیم که در زیر به خرید شارژ مستقیم ایرانسل عمده ترین آنها اشاره می شود:
iOS 7 Multitasking چند خرید شارژ مستقیم ایرانسل وظیفه ای (Multitasking)
برخی از عمده ترین تحولات خرید شارژ مستقیم ایرانسل ظاهری iOS 7 عبارتند از: تغییر ظاهری آیکون ها، چند لایه بودن واسط کاربر همراه با نیمه شفاف شدن بخش هایی که بر روی لایه های پائینی باز می شوند، استفاده از مفهوم Parallax (اختلاف منظر) که موجب می شود با حرکت دادن یا تغییر زاویه دستگاه، وال پیپر یا لایه های زیرین حرکت کرده و با فاصله ای در عمق نسبت به لایه های رویین به نظر برسند و جلوه ای سه بعدی به وجود آورند، تغییر ظاهری بسیاری از برنامه ها، ساده شدن کلی واسط کاربر، استفاده از طیف رنگی متفاوت نسبت به گذشته و ...
هرچند مرکز اعلانات چیز جدیدی در آی او اس خرید شارژ مستقیم ایرانسل نیست اما این مرکز دستخوش تغییراتی شده و اکنون دارای سه صفحه است که با زبانه هایی امکان دسترسی به آنها فراهم شده. همانند مرکز کنترل، دسترسی به مرکز اعلانات نیز در تمامی صفحات -- حتی صفحه قفل -- میسر است. برای دسترسی به مرکز اعلانات باید انگشت خود را از بالای صفحه به پائین بکشید. در صفحه all امکان دسترسی به تمامی اعلانات وجود دارد و در صفحه missed نیز تماس ها و پیام های دریافتی پاسخ داده نشده را شاهد هستید. اما صفحه today جدید است و با توجه به زمان جاری و مکانی که در آن هستید اطلاعات مفیدی را که احتمالاً امروز می تواند مورد استفاده تان قرار گیرد به شما ارائه می دهد. به عنوان مثال اگر روز تولد یکی از دوستانتان است، اگر به دلیل پیش بینی احتمال ریزش باران به چتر نیاز خواهید داشت و اگر امروز ترافیک سنگینی را پیش رو دارید مرکز اعلانات می تواند به موقع شما را مطلع سازد. البته مختصری از اطلاعات مورد نیاز برای فردا نیز به شما نشان داده می شود.
مرکز اعلانات iOS خرید شارژ مستقیم ایرانسل 7
IOS 7 Control Center خرید شارژ مستقیم ایرانسل مرکز کنترل (Control Center)
IOS 7 Camera App - برنامه دوربین خرید شارژ مستقیم ایرانسل در آی او اس 7
IOS 7 Notification Center - مرکز اعلانات آی او اس 7 خرید شارژ مستقیم ایرانسل
iOS خرید شارژ مستقیم ایرانسل 7 هم از بیرون و هم از درون متحول شده است. Jony Ive -- طراح مشهور انگلیسی که به عنوان نائب رئیس ارشد کمپانی اپل هدایت تیم طراحی محصولات این کمپانی را بر عهده دارد -- هر آنچه در توان داشته را به کار گرفته تا تحولی بزرگ در سیستم عامل آیفون، آی پد و آی پاد تاچ ایجاد کند و ثابت نماید که می تواند بدون حضور نابغه فقید اپل -- استیو جابز -- نیز همچنان اپل را در اوج نگاه دارد -- چیزی که بسیاری از تحلیلگران به دیده شک به آن می نگرند.

م بازدید : 16 یکشنبه 23 تیر 1392 نظرات (0)

 

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

آینده این irancell123 فناوری:
سرعت استاندارد بدون irancell123 اترنت
سرعت استاندارد همراه با اترنت irancell123
100 مگاپیکسل، رقم بسیار قابل توجهی است و تصاویر گرفته شده با این دوربین را می‌توان در ابعادی بسیار وسیع چاپ کرد. البته در نظر داشته باشید که رکورد 1 گیگاپیکسل، مدت‌ها پیش به ثبت irancell123 رسیده و این دوربین چینی که IOE3-Kanban نام دارد، علیرغم عدم ثبت رکورد در سطح جهانی، فعلا در چین پیشرو است.
ممکن است کابل‌های HD 4K از نسخه دوم HDMI پشتیبانی نمایند، اما هنوز هیچ قطعیتی در این زمینه وجود ندارد. آن‌چه مشخص است این است که در حال حاضر، همین کابل‌های HDMI پرسرعت معمولی توانایی انتقال تصاویر با کیفیت HD 4K را دارا هستند و نیازی نیست تا برای irancell123 تماشای تصاویر باکیفیت، متحمل هزینه‌های گزاف شویم.
پرسرعت irancell123 بدون اترنت
ا پیشرفت فناوری تصویری به سمت Ultra HD 4K، تولید کنندگان کابل نیز سودای کسب سودی چشم‌گیر از طریق فروش کابل مخصوص 4K HDMI را در سر می‌پرورانند. اما آیا واقعا خرید چنین کابل گران‌قیمتی آن هم در این شرایط اقتصادی به صرفه است؟ پاسخ، در یک کلمه خلاصه می‌شود، خیر. واقعا نیازی به خرید کابل 4K HDMI نیست، زیرا کابل‌های معمولی HDMI احتمالا می‌توانند کیفیت 4K را برای شما irancell123 به ارمغان بیاورند.
به عبارت دیگر، تمامی عناصر موجود در این مجموعه شبیه حلقه‌های یک زنجیر به یکدیگر متصل هستند. irancell123
از آنجایی که حداکثر حجم انتقال داده در فناوری HDMI، معادل 3840 در 2160 پیکسل با نرخ 30 فریم در ثانیه می‌باشد، بنابراین چنانچه شما کابلی با irancell123 قدرت انتقال داده ده برابر کابل‌های HDMI معمولی نیز داشته باشید، باز هم راه به جایی نخواهید برد.
چیپ‌های ارسال‌ و دریافت کننده تصویر در منبع ارسال کننده داده و تلویزیون، توانایی پردازش حداکثر 3840 در 2160 پیکسل با نرخ 30 فریم در irancell123 هر ثانیه را دارا هستند. بنابراین چنانچه رزولوشن صفحه نمایش کامپیوتر خود را بر روی 10,000 در 10,000 پیکسل نیز تنظیم نمایید، باز هم تغییری در کیفیت تصویر مشاهده نخواهید نمود. حتی اگر کابل‌های انتقال دهنده داده نیز توانایی پشتیبانی از یک چنین حجمی از اطلاعات را داشتند، باز هم چیپ مخصوص خروجی HDMI در کارت گرافیک کامپیوتر و چیپ مخصوص ورودی HDMI در تلویزیون شما نیز توانایی ارسال و دریافت این حجم از اطلاعات را ندارند.
یک توصیه irancell123 احتیاطی:
هیچ دلیل منطقی وجود ندارد که هنوز هم بخواهیم کابل‌های با irancell123 سرعت استاندارد تهیه کنیم، زیرا به دلیل پیشرفت فناوری، اکنون، اختلاف قیمت این کابل‌ها با کابل‌های پرسرعت بسیار ناچیز است.یک کابل HDMI پرسرعت، توانایی انتقال 3820 در 2160 پیکسل با نرخ 30 فریم در هر ثانیه ( و 4096 در 2160 پیکسل با نرخ 24 فریم در هر ثانیه) را داراست.
همه کابل‌هایی که بر روی آن‌ها نام پرسرعت درج شده است، توانایی انتقال این حجم از داده را irancell123 ندارند، زیرا بسیاری از شرکت‌های سازنده کابل‌های HDMI ارزان قیمت، تنها به نوشتن کلمه پرسرعت بر روی کابل‌های تولیدی خود اکتفا می‌کنند. این بدان معناست که بسیاری از همین کابل‌های ارزان‌قیمت به اصطلاح پرسرعت، در اصل پرسرعت نیستند. برای جلوگیری از رخ دادن چنین اتفاقی، پیشنهاد می‌کنیم کابل‌های تولیدی یک شرکت معتبر را خریداری نمایید.
این بدان معناست irancell123 که حتی ارزان‌قیمت‌ترین کابل‌های HDMI پرسرعت، توانایی انتقال بالاترین رزولوشن ممکن که اکنون متعلق به تلویزیون‌های HD 4K می‌باشد را دارا هستند.
اکنون با این اوصاف، کابل‌های پرسرعت HDMI، توانایی انتقال داده با حداکثر حجم و با کیفیت Ultra HD را دارا می‌باشند و می‌توانید با خیال راحت و بدون صرف irancell123 هزینه‌های زیاد برای خرید یک کابل HD 4K، به تماشای تلویزیون آن‌هم با کسفیت HD 4K بپردازید.
IOE3-Kanban، در اندازه‌ای 7.6 اینچی (19 سانتی متر) تولید شده و در دمای -4 تا 131 درجه‌ی فارنهایت قابل استفاده است. وزن آن نیز بسیار مناسب است. این دوربین از دامنه‌ی داینامیکی بسیار بالایی برخوردار است و قرار است برای مصارف صنعتی irancell123 و علمی، نقشه برداری و ثبت اثار مخاطرات طبیعی مورد استفاده قرار گیرد.
این یک بررسی تئوری نیست و تنها، صحبت از اعداد و ارقام مطرح نیست. «دیوید کاتزمایر» در بررسی یکی از تلویزیون‌های 4K موجود در بازار، از یک irancell123 کابل HDMI پرسرعت که تنها 2.5 دلار قیمت داشت، برای انتقال داده از منبع پخش ویدئو به تلویزیون استفاده نموده است. اما نتیجه کار کاملا حیرت انگیز به نظر می‌رسد، زیرا تصویری که با استفاده از این کابل معمولی به تلویزیون انتقال داده می‌شد دارای کیفیت HD 4K بود.
اما چگونه امکان دارد که یک کابل معمولی HDMI بتواند از کیفیت 4K پشتیبانی irancell123 نماید؟
به احتمال زیاد در آینده‌ای نزدیک، نسخه دوم HDMI irancell123 عرضه خواهد شد. اگر این اتفاق رخ دهد، به زودی شاهد نرخ فریم‌های بالاتر به همراه رزولوشن و عمق رنگ بیشتری خواهیم بود.
ابتدا سعی irancell123 می‌کنیم انواع کابل‌های HDMI را بررسی نماییم. در بازار، تنها چهار نوع کابل HDMI وجود دارد:
موسسه اپتیک در آکادمی علوم چین، موفق به irancell123 رکورد شکنی شده و برای نخستین بار در چین، رکورد تصویر برداری 100 مگاپیکسلی را از آن خود کرده است. تصاویر این دوربین خارق‌العاده در ابعاد 10240 در 10240 پیکسل و بر روی سنسوری مربع شکل، به ثبت می‌رسند.

م بازدید : 13 یکشنبه 23 تیر 1392 نظرات (0)

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

بر اساس این گزارش، تنها حدود خرید شارژ مستقیم ایرانسل پنج درصد از کل خطوط پهنای باند می‌توانند با سرعت ۳۰ مگابیت بر ثانیه فعالیت کنند اما تنها ۰٫۵ درصد سرعت صد مگابیت بر ثانیه یا بالاتر دارند.
یکی از قابلیت‌های جدید و کلیدی در نسخه‌ی هفتم سیستم عامل iOS که قرار است پاییز خرید شارژ مستقیم ایرانسل منتشر شود، مرکز کنترل آن است که زیبایی خاصی داشته و اغلب تنظیمات مورد نیاز کاربران را در خود جای داده است. اگر شما کاربران اندروید هم مجذوب این ویژگی‌ شده‌اید، با ما در ادامه‌ی مطلب همراه باشید.
سیستم عامل جدید آی پد بهبودهای زیادی را در ایمیل، تقویم و دیگر خرید شارژ مستقیم ایرانسل بخش های این دستگاه دیجیتالی عرضه کرده است.
اپل سرانجام سیستم عامل جدید آی پد را که دارای قابلیت هایی چون خرید شارژ مستقیم ایرانسل مولتی تسکینگ واتصال به Apple TV است را عرضه کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی موبایل اسکای ، U31 اسوس دارای صفحه نمایش ۱۳٫۳ اینچی با وضوح تصویر ۷۶۸×۱۳۶۶ پیکسل است و از فناوری Super Hybrid خرید شارژ مستقیم ایرانسل Engine بهره می برد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی موبایل اسکای ، بر اساس تحقیقات کمیسیون خرید شارژ مستقیم ایرانسل اروپا، کاربران اروپایی از سال گذشته تا کنون از سرعت حداقل ۱۰ مگابیت بر ثانیه بهره می برند.
در سیستم عامل اپل، با خرید شارژ مستقیم ایرانسل کشیدن انگشت خود از پایین صفحه به سمت بالا، کادری ظاهر خواهد شد که تنظیماتی چون کلید خاموش و روشن کردن وای‌فای، فلاش، تنظیم بلندی صدا، دسترسی به اپلیکیشن‌های پیشفرض و پرکاربرد و ... در آن قرار داده شده است.
یکی دیگر از قابلیت های نسخه جدید سیستم عامل آی پد که کاربران خرید شارژ مستقیم ایرانسل آن ماه هاست در انتظار آن هستند امکان گرفتن پرینت از طریق شبکه بی سیم و یا تماشای تمام فیلم ها و عکسها از طریق اتصال آی پد به Apple TV است.
ه گزارش پرنس موبایل تعدادی از کاربران Xperia Z در بلاگ سونی گفته‌اند که گوشی آن‌ها ناگهان خاموش شده و تلاش آن‌ها برای روشن کردن دوباره گوشی بی نتیجه بوده است. در بعضی موارد ریست سخت افزاری دستگاه (به وسیله نگه داشتن دکمه پاور به همراه خرید شارژ مستقیم ایرانسل دکمه افزایش صدا باعث شده) گوشی دوباره روشن شود اما برای بسیاری از کاربران دیگر ریست سخت افزاری فایده‌ای نداشته و گوشی روشن نشده است.هنوز هیچ دلیل مشخصی برای این از کارافتادن ناگهانی گوشی گزار نشده است. بعضی از کاربران گفته‌اند در زمانی که باتری آن‌ها رو به اتمام بوده این اتفاق رخ داده در حالی که عده‌ای دیگر اعلام کرده‌اند زمانی که این اتفاق برای آن‌ها افتاده باتری گوشی آن‌ها پر بوده است.
شرکت اسوس خرید شارژ مستقیم ایرانسل از یک نوت بوک فوق باریک از سری U خود با نام U31 رونمایی کرد.
همچنین این سیستم عامل امکان ایجاد فولدر برای مدیریت بهتر برنامه ها را در اختیار خرید شارژ مستقیم ایرانسل کاربر قرار می دهد.
تحقیقات نشان داده در طول خرید شارژ مستقیم ایرانسل یک سال گذشته سرعت پهنای باند در اروپا با ۲۹ درصد افزایش همراه بوده است.
به امید روزی که ما ایرانی خرید شارژ مستقیم ایرانسل ها هم ۳۰ مگابیت نه حداقل ۵ مگابیت اینترنت داشته باشیم.
سونی این مشکل را تایید کرده است و قول داده که مشکل را حل خواهد کرد و اعلام کرده این مشکل را با ارائه یک پکیج بروزرسانی نرم افزاری ح خرید شارژ مستقیم ایرانسل
گزارش ها حاکی است، از هر صد نفر ۲۶ نفر از خطوط اینترنت پرسرعت استفاده می‌کنند در حالی که خرید شارژ مستقیم ایرانسل این آمار برای سال ۲۰۰۹ تقریبا ۲۴ نفر بود.
یک قابلیت جالب در سیستم عامل جدید اپل که با ارایه نرم افزار جدیدی از سوی این شرکت خرید شارژ مستقیم ایرانسل نیز همراه شده رد گیری یک آیفون یا آی پد دیگر از طریق نقشه است. به این ترتیب به عنوان مثال اگر آیفون یک شخص به سرقت رفته یا گم شود، کاربر می تواند از طریق آی پد جای آن را روی نقشه پیدا کند.
برای دریافت سیستم عامل جدید اپل کاربران باید از طریق اتصال آی پد به کامپیوتر و با خرید شارژ مستقیم ایرانسل استفاده از آی تیونز آن را به روز کنند.
به کمک این برنامه، مرکز کنترل iOS 7، عینا به تلفن اندرویدی شما خواهد آمد و می‌توانید در تجربه کاربران اپل شریک شوید. البته قبلا در مقاله‌ای، چگونگی خرید شارژ مستقیم ایرانسل آوردن ظاهر و ویژگی‌های iOS 7 به نسخه‌های قدیمی‌تر iOS را به طور کامل شرح داده بودیم که مطالعه آن برای کاربران آیفون و آیپد، خالی از لطف نخواهد بود
این دستگاه از پردازنده Core i3 و پردازنده گرافیکی NVIDIA بهره می برد و از هارددرایو ۳۲۰، ۵۰۰ و ۶۴۰ گیگابایتی برخوردار است، هشت گیگابایت RAM دارد و از اتصالات WiFi، خرید شارژ مستقیم ایرانسل بلوتوث و دوربین سه مگاپیکسلی برخوردار است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی موبایل اسکای ، سیستم عامل جدید اپل که برای دارندگان خرید شارژ مستقیم ایرانسل آی پد رایگان و قابلیت دانلود از سایت این شرکت را دارد تحت عنوان ۴٫۲ عرضه شده و یکی از مهمترین قابلیت های آن رفع محدودیت بازکردن همزمان چند برنامه ( یا مولتی تسکینگ ) است.
کمیسیون اروپا درصدد است تمامی شهروندان اروپایی تا سال خرید شارژ مستقیم ایرانسل ۲۰۲۰ به سرعت ۳۰ مگابیت بر ثانیه دسترسی پیدا کنند. این کمیسیون همچنین امیدوار است ۱۱۰ میلیون خانواده این منطقه به پهنای باند صد مگابیت بر ثانیه یا بیش‌تر دسترسی پیدا کنند.
باتری U31، ۶ یا هشت سلولی خواهد بود و خرید شارژ مستقیم ایرانسل احتمال می رود با قیمت هزار دلار در دسترس کاربران قرار گیرد.

تعداد صفحات : 30

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 291
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 39
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 37
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 37
  • بازدید ماه : 37
  • بازدید سال : 40
  • بازدید کلی : 12,328