loading...
خرید شارژ ایرانسل
م بازدید : 15 دوشنبه 04 شهریور 1392 نظرات (0)

 

 

کنگره جهاني موبايل بارسلون 2010 اسپانيا روز پنج شنبه گذشته در حالی به کار خود پايان داد که بسياري خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل از توليد کنندگان و بازديدکنندگان از سراسر دنيا براي شرکت در گردهمايي هاو جلسات و رونمايي از محصولات جديد و نرم افزارهاي منحصر به فرد به اين رويداد بزرگ جهاني آمده بودند.
Legend محصول HTC ، يکي از بهترين گوشي هاي اندروييدي خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل شناخته شد که يک گوشي هوشمند با کيفيت بسيار بالا است.
اين گوشي داراي خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل صفحه نمايش 3.7 اينچي لمسي AMOLED WVGA است و از پردازنده يک گيگاهرتزي Snapdragon بهره مي برد.
همچنین این دو خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل موبایل اولین ابزارهای نوکیا هستند که از تکنولوژی Slam این شرکت بهره می برند. این تکنولوژی به کاربران امکان می دهد که فایل های شان را از طریق بلوتوث و بدون Pair کردن دستگاه ها، به اشتراک بگذارند.
اين گوشي هم از نسخه 2.1 خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل سيستم عامل اندروييد و نرم افزار Adobe Flash 10.1 بهره مي برد.
ايسر هم در اين کنگره خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل جهاني اقدام به رونمايي از چند گوشي اندروييدي کرد که دو تا از آنها در ليست برترين هاي امسال بارسلون قرار گرفت.
«امروزه مصرف کنندگان جوان در سراسر دنیا به شکل فزاینده ای مشغول استفاده از فیسبوک برای تماس با دوستان و دیگر فعالیت های خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل اجتماعی هستند. عرضه نوکیا آشا ۲۰۵ پاسخی به این تفاضای رو به رشد کاربران و تامین ارتباط آسان و فوری آنها به فیسبوک است.»
گوشي Pulse Mini هم که توسط تي موبايل راهي بازار مي شود يک گوشي اندروييدي است که خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل در نمايشگاه MWC امسال رونمايي شد.
Legend جانشين Hero است و از نسخه 2.1 سيستم عامل اندروييد خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل و صفحه نمايش 3.2 اينچي لمسي پشتيباني مي کند.
*** دو خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل بي‌تاچ ايسر
گوشي E110 از نسخه 1.5 خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل اندروييد پشتيباني مي کند و داراي پردازنده 416 مگاهرتزي ، صفحه نمايش 208 اينچي لمسي است.
نوکیا آشا 205 و نوکیا 206 قرار است در سه ماهه چهارم سال جاری خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل میلادی با قیمت جذاب ۶۲ دلار برای فروش عرضه شوند.
اين گوشي داراي صفحه نمايش 2.8 اينچي لمسي، دوربين 3.2 مگاپيکسلي با فلش LED و پشتيباني از خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل نسخه 2.1 اندروييد است.
تعداد زيادي از کارشناسان گرد هم جمع شدند و بهترين هاي اين نمايشگاه را انتخاب کردند. پلتفورم گوشي هاي هوشمند اندروييدي يکي از پرسروصداترين رويدادها در جريان برگزاري کنگره جهاني موبايل امسال بود که بسياري از توليدکنندگان اقدام به استفاده از اين نرم افزار براي توليد گوشي هاي تلفن همراه و همچنين ساخت نرم افزارهاي کاربردي براي اين سيستم عامل کردند. خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل در زير به آخرين و بهترين گوشي هاي اندروييدي ارايه شده در اين نمايشگاه مي پردازيم:
گوشي خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل E400 ايسر از صفحه نمايش 3.2 اينچي لمسي، نسخه 2.1 اندروييد و پردازنده 600 مگاهرتزي پشتيباني مي کند و ضخامت آن 12 ميلي متري است.
سامسونگ در اين نمايشگاه با عرضه گوشي Beam i8520 در ليست بهترين ها نامي از خود ثبت کرد. اين گوشي پروژکتوردار است و به کاربران امکان مي دهد تصاوير، ويديوها و ديگر محتواهاي گوشي را بر روي خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ديوار با بازگنمايي منعکس کنند.
هر دو این موبایل ها از سیستم عامل سری 40 خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل آشا بهره می برند و در مدل های یک و دو سیم کارته عرضه خواهند شد. این تلفن های همراه به مرورگر Nokia Xpress Browser مجهز هستند که هزینه های اینترنت گردی را (با فشرده کردن داده های رد و بدل شده) تا ۹۰ درصد کاهش می دهد.
امروز خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل شرکت نوکیا دو گوشی جدید خود با نام Asha 205 و Asha 206 معرفی نمود. این دو تلفن ارزان قيمت با بهره گیری از تکنولوژی های جدید نوکیا، قرار است تجربه اینترنت گردی عالی را برای کاربران شان فراهم آورند.در ادامه با مشخصات تکميلي و گالري تصاوير اين دو گوشي جديد نوکيا با گجت نيوز همراه باشيد.
نوکیا 206 یک تلفن همراه کوچک معمولی است که صفحه نمایش 2.4 اینچی، دوربین 1.3 مگاپیکسلی و قابلیت های ارتباطی همچون بلوتوث و اتصال به شبکه های موبایل 2G دارد. مدل دو سیم کارته این موبایل هم از تکنولوژی EasySwap نوکیا برای جابجایی سیم کارت بدون خاموش کردن تلفن همراه بهره می برد. از نرم افزارهای پیش فرض نوکیا ۲۰۶ می توان به eBuddy Chat و WhatsApp اشاره کرد. نوکیا ۲۰۶ هم در رنگ های خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل سبز-آبی، صورتی و زرد به زودی وارد بازار می شود.
*** پرياي حرفه خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل اي
گوشي Xperia X10 Mini Pro سوني اريکسون هم در ليست بهترين هاي امسال قرار گرفت و با صفحه نمايش 2.55 اينچي و پشتيباني از نسخه 1.6 اندروييد و دروبين خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل پنج مگاپيکسلي در اين نمايشگاه خودي نشان داد.
جدول مشخصات فنی Nokia Asha 205 : خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل
*** پرتو خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل
گوشي ديگر در اين ليست Desire خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل باز هم متعلق به HTC است

م بازدید : 16 دوشنبه 04 شهریور 1392 نظرات (0)

 

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

 این گوشی خوش فروش سونی که توانسته با برخورداری از امکانات بالا مورد تقاضای بیشتر علاقمندان این برند قرار گیرد چندی پیش با قیمت 530 هزارتومان به فروش ایرانسل یک دو سه می رسید اما هم اکنون این مدل با افزایش قیمت 215 هزار تومانی به بهای 745 هزار تومان در اختیار مشتریان قرار می گیرد.
صفحه نمایش لمسی 4.2 اینچ خازنی ال سی دی با نور زمینه LED ، نسخه 2.3.4 آندروید (Gingerbread)، پردازنده Adreno 205 GPU ، دوربین عکاسی و فیلمبرداری هشت مگاپیکسل با کانون اتوماتیک ، فلاش Geotagging ، LED و پانوراما 3D Sweep، GPS با A-GPS، محل کارت حافظه microSD تا 32 گیگابایت، شتاب سنج و حسگر Proximity، سوکت صوتی استاندارد 3.5 میلی متری، رادیو FM استریو با RDS، پورت MicroUSB (شارژ) و نسخه 2.1 بلوتوث استریو، شماره گیری صوتی، ادغام با فیس بوک، پورت MicroHDMI و طراحی باریک از جمله امکانات گوشی خوش فروش Xperia Arc S به شمار می ایرانسل یک دو سه آید.
Timescape نرم افزاری است که تمامی ارتباطات کاربر را با هم ارایه می‌دهد و تصویری از SMS ، MMS ایرانسل یک دو سه ، ایمیل، تماس‌های ناموفق را روی یک صفحه نشان می‌دهد.
این گوشی کوچک سونی اریکسون دارای صفحه نمایش 2.55 اینچی ایرانسل یک دو سه است که قابلیت نمایش 16 میلیون رنگ را داراست.
X10 mini مجهز به یک دوربین پنج مگاپیکسلی ایرانسل یک دو سه با وضوح تصویر 1920در2560 پیکسل و فلش LED است.
از آنجا که صفحه نمایش گوشی خازنی است، از حساسیت کافی برخورداربوده، بنابر این برای لمس صفحه نمایش به نیروی ایرانسل یک دو سه زیادی نیاز ندارید.
فروشندگان گوشی های سونی از افزایش قیمت215 هزار تومانی گوشی Xperia Arc S ایرانسل یک دو سه سونی اریکسون در سطح بازار خبر دادند.
به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا به نقل از فعالان، افزایش نرخ ارز طی ماه های گذشته باعث شده تا تمامی گوشی های موبایل از جمله x10 mini سونی اریکسون با افزایش قیمت ایرانسل یک دو سه فوق در بازار عرضه شوند.
نرم افزار پخش موسیقی در این گوشی به‌رغم اینکه طراحی جدیدی دارد، دارای ویژگی‌ها و ایرانسل یک دو سه امکانات جدیدی نیست.
وضوح مناسب صفحه نمایش این گوشی ایرانسل یک دو سه در زیر نور خورشید به عنوان یکی از مزایای XPERIA X10 mini به شمار می آید.
همچنین دارای تعداد زیادی ایرانسل یک دو سه آیکون است که محتوای آنها را می‌توان براساس نوع مرتب کرد.
وضوح تصویر کم، محدودیت نرم افزارهای سازگار با دستگاه، نداشتن باتری قابل تعویض و نداشتن قابلیت شماره‌گیری هوشمند از نقاط ضعف گوشی X10 mini ایرانسل یک دو سه بسیار به شمارمی آید.
این گوشی سونی اریکسون 88 گرم وزن دارد و در ابعاد 16در50در83 میلی‌متری ساخته شده است و ایرانسل یک دو سه تا کنون در بازارتلفن همراه ایران از استقبا خوبی برخوردار شده است.
به گزارش خبرنگار موبنا، افزایش نرخ ارز طی روزهای گذشته و همچنین کاهش واردات قانونی و غیرقانونی باعث شده تا بیشتر گوشی های موجود در بازار از جمله Xperia Arc S سونی ایرانسل یک دو سه شده است.
حافظه داخلی این گوشی توسط مموری کارت microSD تا 16 گیگابایت ارتقا می ایرانسل یک دو سه یابد.
فروشندگان گوشی های سونی مدل های Xperia mini و x8 این برند ایرانسل یک دو سه را به عنوان پرفروش ترین های این برند در سطح بازار تلفن همراه معرفی کردند.
گوشی Xperia X10 mini سونی اریکسون از نسخه 1.6 آندرویید بهره می‌برد. سونی اریکسون توانسته ساختار منو را شخصی ایرانسل یک دو سه کند.
گوشی X10 mini سونی اریکسون که چندی پیش با قیمت242 هزار تومانی در بازار به فروش می رسید هم اکنون با قیمت292 هزار تومانی در اختیار کاربران تهرانی قرار می گیرد ایرانسل یک دو سه
فروشندگان گوشی های سونی اریکسون از افزایش قیمت 50 هزار تومانی ایرانسل یک دو سه X10 mini این برند در سطح بازار تلفن همراه خبردادند.
از مشخصات فنی گوشی پرفروش Xperia mini سونی می توان به صفحه نمایش لمسی خازنی 3 اینچ LCD با 16 میلیون ایرانسل یک دو سه رنگ، نسخه 2.3 سیستم عامل آندروید (Gingerbread) ، دوربین عکاسی و فیلمبرداری پنج مگاپیکسلی با کانون اتوماتیک ، فلاش Geatagging ، شتاب سنج و حسگر Proximity ، سوکت صوتی استاندارد 3.5 میلی متری ، رادیو FM استریو باRDS و شماره گیری صوتی اشاره کرد.
همچنین از قابلیت های تعبیه شده در x8 این برند می توان به صفحه نمایش سه اینچی لمسی با قابلیت نمایش 16 میلیون رنگ، ارتقا حافظه داخلی توسط مموری کارت تا 16 گیگابایت، دوربین عکاسی و فیلمبرداری 3.15 مگاپیکسلی، ایرانسل یک دو سه سیستم عامل اندروئید و مرورگر اینترنتی اشاره کرد.
آنها بر این باورند که در پی افزایش قیمت مجدد ارز ایرانسل یک دو سه همچنان شاهد رشد قیمت این کالای دیجیتالی خواهیم شد.
از دیگر گوشی های خوش فروش سونی می توان به مدل های Xperia Arc S و LIVE اشاره کرد که به تریتب با قیمت 650 و 390 هزار تومانی در اختیار مشتریان ایرانسل یک دو سه قرار می گیرد.
فروشندگان گوشی های سونی معتقدند که قیمت گوشی های موجود در بازار ارتباط ایرانسل یک دو سه مستقیمی با نوسانات نرخ ارز دارد و این افزایش قیمت نیز از افزایش نرخ دلار نشات گرفته است.
به گزارش خبرنگار موبنا، دو مدل فوق به دلیل برخورداری از قیمت و امکانات مناسب توانسته شمار بالایی از تقاضای ایرانسل یک دو سه مشتریان این برند را از آن خود کند.

م بازدید : 14 یکشنبه 03 شهریور 1392 نظرات (0)

 

 

لنز کیت این دوربین 20 تا 50 میلیمتر فاصله کانونی را پوشش شارژ اتوماتیک ایرانسل می‌دهد و حداکثر ضریب دیافراگم آن در 20 میلیتر 3.5 و در 50 میلیتر 5.6 است. این لنز فاقد سیستم لرزش گیر اپتیکال است که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.
در مورد سنسور NX1000 باید گفت که به دلیل اندازه بزرگ و رزولوشن مناسب، مطمئنا از دوربین‌های جیبی کیفیت فوق‌العاده بهتری را ارایه می‌کند. در تست‌هایی که انجام دادیم، شارژ اتوماتیک ایرانسل این سنسور در برخی زمینه‌ها مانند دقت رنگ، وسعت دینامیک و جزییات حتی از نمونه مشابه کانن خود نیز بهتر عمل کرد. اما مشکلی که در تمامی عکس‌ها تا حدی خود را نشان می‌داد نویز در ناحیه سایه‌ها و حساسیت نه چندان رقابتی در نور کم است. البته این موضوع تا حد زیادی به لنز دوربین باز می‌گردد و از آنجایی که امکان تعویض لنز وجود دارد اگر از لنز قوی تری در آن استفاده کنید بدون شک کیفیت عکس برداری تا میزان قابل ملاحظه‌ای ارتقاء خواهد یافت. در هر صورت با وجود لنز کیت 20-55 میلیمتر فعلی و سنسور قدرتمند این دوربین در نور مناسب عکس‌هایی با جزییات بسیار بالا می‌توانید ذخیره کنید که این جزییات از دوربین‌های کانن 18 مگاپیکسلی بیشتر و در برخی موارد حتی با دوربینهای 24 مگاپیکسلی نیکون برابری می‌کند.
به هر حال من به خریداران این دوربین پیشنهاد می‌کنم اگر قصد خرید این دوربین را دارید حتما و حتما لنز 18 تا 55 میلیتر با سیستم شارژ اتوماتیک ایرانسل لرزشگیر اپتیکالی شرکت سامسونگ را تهیه کنید تا بتوانید از قدرت این سنسور بهینه‌تر استفاده کنید. البته باید دید که این لنز به صورت جداگانه در بازار ایران وجود دارد یا خیر.
در حالت اتوماتیک یا حالتی که تنها سرعت شاتر اتوماتیک تعیین می‌شود، این دوربین همیشه سرعت شاتر بیشتری را نسبت به رقبای خود ارائه می‌کند. در نتیجه عکس‌ها در شرایط نورپردازی نامناسب تا حدی تاریک‌تر از رقبا هستند (اما از طرفی عکس‌هایی که مثلا با دوربین 600D کانن گرفتیم روشن تر به نظر می‌رسیدند). علت این موضوع هم واضح است، نبود سیستم ضد لرزش در لنز موجب می‌شود تا دوربین در حالت عکس برداری اتوماتیک، سرعت شاتر بالاتری را اختیار کند تا عکس تار نشود. با وجود سرعت شاتر بالاتر ، باز هم گرفتن عکس شفاف در شرایط نامناسب نورپردازی دشوار است و حتما باید دست خود را به یک نقطه ثابت تکیه دهید یا از سه پایه برای عکس برداری استفاده نمایید. در نورپردازی مناسب کیفیت عکس این دوربین بسیار خوب است و به راحتی با رقبای خود شانه به شانه حرکت می‌کند. در نمونه‌ها به راحتی می‌توانید مشاهده کنید که کیفیت عکس این دوربین کاملا با معادل کانن خود رقابت می‌کند البته به شرطی که به شدت مراقب لرزش دست خود باشید چون عدم لرزش‌گیر اپتیکال در لنز این دوربین، تاثیر منفی لرزش دست را به شدت بر روی تصاویر ایجاد می‌کند. شارژ اتوماتیک ایرانسل
کیفیت ساخت بدنه دوربین با وجود استفاده از پلاستیک بسیار خوب است و اصلا احساس یک دوربین رده شارژ اتوماتیک ایرانسل پایین نیمه حرفه‌ای را به شما منتقل نمی‌کند. با این‌حال انتظار بدنه فلزی مقاوم در برابر شرایط بد آب و هوایی که چند ده میلیون تومان قیمت دارند را از این دوربین نداشته باشید، چرا که قیمت این دوربین نیز هم رده آن دسته دوربین‌ها قرار نمی‌گیرد و بسیار ارزان تر است.
NX1000 شارژ اتوماتیک ایرانسل Samsung
مورد بعدی که تا حدی آزاردهنده می‌باشد، پردازش شارژ اتوماتیک ایرانسل بیش از حد تصویر و یا به عبارتی Oversharpen شدن تصاویر در الگوریتم دوربین است. البته این موضوع برای کسانی که عکس‌های خام (RAW) می‌گیرند تا حدی بی معنی است. به هر حال این موضوع باعث بیشتر به چشم آمدن رنگ‌ها و تا حدی افزایش جزییات شده است و در کنار آن نویز تصاویر مخصوصا نویز کروماتیک یا رنگ دانه‌ای در سایه‌ها یا لبه ها را افزایش داده است.
در مورد لنز کیت این دوربین باید گفت که کیفیت متوسطی از نظر ساخت دارد و مشخصا هدف اصلی تولید آن، کوچک کردن اندازه بوده است. حلقه شارژ اتوماتیک ایرانسل زوم و فوکس، هر دو از کیفیت متوسطی برخوردار هستند البته می‌توانستند اندکی روان‌تر و مطمئن‌تر حرکت کنند.
کیفیت و عملکرد شارژ اتوماتیک ایرانسل عکس‌برداری و فیلمبرداری
کیفیت فیلمبرداری نیز همانند عکسبرداری بسیار مناسب است، اما نبود سیستم ضد لرزش دست در این بخش بیشتر نمایان شارژ اتوماتیک ایرانسل است. در صورتی که قصد دارید بخش عمده‌ای از وقت خود با این دوربین را به فیلمبرداری بگذرانید باز هم نباید از لنز کیت همراه دوربین استفاده کنید و حتما حداقل باید از لنز کیت رده بالاتر یعنی لنز 18-55 میلیمتری این شرکت استفاده کنید که کیفیت بهتر و سیستم لرزشگیر اپتیکالی بسیار خوبی را برای شما به ارمغان می‌آورد. این دوربین با استفاده از سه پایه می‌تواند تصاویر بسیار خوبی را ثبت کند. وسعت دینامیک و جزییات زیاد عکس‌های NX1000 به راحتی فایل ایجاد شده را از یک دوربین جیبی متمایز می‌کند. بالاترین کیفیت در دسترس رزولوشن 1920 در 1080 پیکسل و نرخ 30 فریم در ثانیه است که مدت‌هاست به صورت استاندارد در تمامی دوربین‌ها عرضه می‌شود و تنها شرکت سونی و برخی دوربین‌های جدید نرخ 60 فریم در ثانیه را ارایه می‌نمایند.
مبحث کیفیت عکس به شارژ اتوماتیک ایرانسل چندین بخش تقسیم می‌شود. اول از همه به کیفیت سنسور، سپس کیفیت لنز، قدرت پردازش و الگوریتم و در انتها دسترسی به تنظیمات و سیستم فوکس اتوماتی

م بازدید : 18 شنبه 02 شهریور 1392 نظرات (0)

 

 

وی افزود: اپراتور با بیان اینکه تعرفه خرید شارژ مستقیم ایرانسل همراه اول افزایشی نداشته، دلیل گرانتر شدن صورتحساب تیرماه برای برخی موبایل ها را محاسبه هزینه GPRS عنوان کرده که قبلا محاسبه نمی شد، در حالی که به وی گفتم از خط رایتل به اینترنت وصل می شوم و نرم افزار اتصال به اینترنت همراه اول را روی خطم ایجاد نکرده ام، پس چگونه باید هزینه آن پس از مدتها این بار محاسبه شود؟
شهروندان بوشهری خواستار پیگیری موضوع توسط دستگاههای مسئول و پاسخگویی شرکت همراه اول در این خرید شارژ مستقیم ایرانسل خصوص خود شده اند.
رییس پلیس فتای مازندران با توجه به افزایش کلاهبرداری‌های پیامکی به خصوص پیامک برنده‌شدن در طرح «هزاران لبخند» هشدار داد: ارسال یک پیامک دلیل بر برنده‌شدن شما در این طرح نیست و اصرار فرستنده پیامک نشان‌دهنده کلاهبرداری است. خرید شارژ مستقیم ایرانسل
به گفته وی، کسانی که در طرح هزاران لبخند همراه‌اول یا طرح‌های دیگر برنده شدند از طریق این شرکت به در منزل آنها مراجعه یا در سایت مربوطه مشخصات برندگان درج می‌شود و طی خرید شارژ مستقیم ایرانسل مراسمی جوایز تحویل داده می‌شود و ارسال یک پیامک دلیل بر برنده‌شدن در این طرح نیست و اصرار فرستنده پیامک نشان دهنده کلاهبرداری است.
به نقل از ايتنا، سرهنگ رستمی در تشریح این خبر با بیان اینکه در پی شکایت شهروندی مبنی بر کلاهبرداری اینترنتی به مبلغ ۷۰۰ میلیون ریال از وی، موضوع در دستور کار این پلیس قرار گرفت، گفت: شاکی در مورد این پرونده اظهار داشت که چندی پیش پیامکی، مبنی بر اینکه شما در قرعه‌کشی طرح هزاران لبخند برنده شده‌اید دریافت کردم و پس از چند روز فردی با من تماس گرفته و با شگردی خاص مرا به پای دستگاه عابربانک کشاند و اطلاعات بانکی مرا اخذ کرده و در فرصتی مناسب این مبلغ را برداشت خرید شارژ مستقیم ایرانسل کرد.
وی ادامه‌داد : پس از انجام بررسی‌ها و تحقیقات، یکی از مجرمان در تهران شناسایی و پس از اخذ نیابت قضایی، ماموران متهم را در شهریار شناسایی و دستگیر کردند که متهم ضمن اعتراف به جرم خود اظهارکرد این اقدامات را با کمک برادرش که در خرید شارژ مستقیم ایرانسل حال حاضر در کمپ ترک‌اعتیاد تحت نظر است، انجام داده است.
رییس پلیس فتای استان مازندران با بیان اینکه دومین متهم نیز پس از رویت مستندات پلیس اعتراف کرد با همدستی چهار تن دیگر اقدام به این کار کرده که سرانجام تمامی اعضای این باند در تهران شناسایی و دستگیر شدند، به خرید شارژ مستقیم ایرانسل شهروندان توصیه‌کرد: برای واریز وجه به حسابتان به هر دلیل، نیاز به حضور شما در پای دستگاه عابربانک نیست و زبان لاتین دستگاه خودپرداز، مخصوص افراد غیرآشنا به زبان فارسی است و افرادی که به بهانه‌های مختلف شما را به استفاده از این بخش راهنمایی می‌کنند مطمئن باشید هدف سوءاستفاده دارند.
وی ادامه‌داد : پس از انجام بررسی‌ها و تحقیقات، یکی از مجرمان در تهران شناسایی و پس از اخذ نیابت قضایی، ماموران متهم را در شهریار شناسایی و دستگیر کردند که متهم ضمن اعتراف به جرم خرید شارژ مستقیم ایرانسل خود اظهارکرد این اقدامات را با کمک برادرش که در حال حاضر در کمپ ترک‌اعتیاد تحت نظر است، انجام داده است.
رییس پلیس فتای مازندران با توجه به افزایش کلاهبرداری‌های پیامکی به خصوص پیامک برنده‌شدن در طرح «هزاران لبخند» هشدار داد: ارسال یک پیامک دلیل بر برنده‌شدن شما در این طرح نیست و اصرار فرستنده پیامک نشان‌دهنده کلاهبرداری خرید شارژ مستقیم ایرانسل است.
شهروندی خرید شارژ مستقیم ایرانسل از خورموج نیز می گوید: صورتحساب تیرماه موبایلم ۱۰۰ هزارتومان آمده، درحالی که قبلا این رقم برای یک دوره دو ماهه بالاتر از ۷۰ هزارتومان نبوده است.
به گفته وی، کسانی که در طرح هزاران لبخند همراه‌اول یا طرح‌های دیگر برنده شدند از طریق این خرید شارژ مستقیم ایرانسل شرکت به در منزل آنها مراجعه یا در سایت مربوطه مشخصات برندگان درج می‌شود و طی مراسمی جوایز تحویل داده می‌شود و ارسال یک پیامک دلیل بر برنده‌شدن در این طرح نیست و اصرار فرستنده پیامک نشان دهنده کلاهبرداری است.
رییس پلیس فتای استان مازندران با بیان اینکه دومین متهم نیز پس از رویت مستندات پلیس اعتراف کرد با همدستی چهار تن دیگر اقدام به این کار کرده که سرانجام تمامی اعضای این باند در تهران شناسایی و دستگیر شدند، به شهروندان توصیه‌کرد: برای واریز وجه به حسابتان به هر دلیل، نیاز به حضور خرید شارژ مستقیم ایرانسل شما در پای دستگاه عابربانک نیست و زبان لاتین دستگاه خودپرداز، مخصوص افراد غیرآشنا به زبان فارسی است و افرادی که به بهانه‌های مختلف شما را به استفاده از این بخش راهنمایی می‌کنند مطمئن باشید هدف سوءاستفاده دارند.
به نقل از ايتنا، سرهنگ رستمی در تشریح این خبر با بیان اینکه در پی شکایت شهروندی مبنی بر کلاهبرداری اینترنتی به مبلغ ۷۰۰ میلیون ریال از وی، موضوع در دستور کار این پلیس قرار گرفت، گفت: شاکی در مورد این پرونده اظهار داشت خرید شارژ مستقیم ایرانسل که چندی پیش پیامکی، مبنی بر اینکه شما در قرعه‌کشی طرح هزاران لبخند برنده شده‌اید دریافت کردم و پس از چند روز فردی با من تماس گرفته و با شگردی خاص مرا به پای دستگاه عابربانک کشاند و اطلاعات بانکی مرا اخذ کرده و در فرصتی مناسب این مبلغ را برداشت کرد.
یک شهروند دیگر نیز، ضمن انتقاد خرید شارژ مستقیم ایرانسل نسبت به افزایش هزینه موبایلش درتیرماه، به شکل اعتراضی گفته: چند روز پیش دیوان عدالت اداری، حکم به گران فروشی همراه اول در خصوص هزینه ۵۰۰ تومانی آهنگ پیشواز داده و آنها را ملزم به بازگرداندن این مابه تفاوت به مشتریانش کرده است. شاید چند برابر شدن هزینه تیرماه موبایل ها با آن حکم مرتبط باشد تا بتوانند هزینه را برگردانند!
به گفته وی، در پیگیری از دیگر دوستان و اقوام که خط همراه اول دارند، متوجه شدم صورتحساب تیرماه برایشان عجیب بوده و رقم آن را دو خرید شارژ مستقیم ایرانسل برابر دوره های گذشته می دانند.

م بازدید : 14 شنبه 02 شهریور 1392 نظرات (0)

 

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

 طالعه جدید آژانس تبلیغات موبایلی InMobi نشان می دهد، حدود یک‌سوم زمانی که مردم هند در مقابل ابزارهای رسانه‌ای سپری می‌کنند به دستگاه‌های موبایلی آن‌ها اختصاص میابد یعنی هر کاربر هندی به‌طور میانگین ایرانسل123 روزانه 2.25 ساعت را همراه با دستگاه الکترونیکی قابل حمل خود سپری می‌کند.
علاوه بر این، 57 درصد کاربران در زمان ایرانسل123 تماشای برنامه‌های تلویزیون سراغ شبکه‌های اجتماعی می‌روند و 79 درصد کاربران هندی که در نسخه موبایلی سایت‌های اینترنتی گشت و گذار می‌کنند، قصد دارند طی 12 ماه آینده فعالیتی را در حوزه تجارت الکترونیک انجام دهند.
برنامه کاربردی "ایرانسل ایرانسل123 من" برای مدیریت حساب‌‌های کاربری مشترکین موبایل و وایمکس اپراتور دوم عرضه شد.
این مرکز بر اساس مطالعه جدید خود توضیح ایرانسل123 داد برای آن دسته از کاربران هندی که مشغول تماشای برنامه‌های تلویزیونی هستند، استفاده همزمان از دستگاه‌ الکترونیکی دیگر و توجه به نمایشگر آن امری معمول محسوب می‌شود.
دستگیری دو سارق حرفه ای در املش كارآگاهان آگاهی شهرستان املش با اعلام شكایت فردی مبنی بر به سرقت رفتن طلاجات منزلش، موضوع را به صورت ویژه در دستوركار خود قراردادند. اكیپ عملیاتی پلیس آگاهی املش در بررسی های خود به دو نفر به نام های سجاد 20 ساله و فرهاد27 ساله مشكوك و پس از اطمینان از نقش آنان در انجام سرقت، با اخذ مجوز از مقام ایرانسل123 قضایی نسبت به دستگیری آنان اقدام كردند.
آمارها همچنین نشان می دهد 65 درصد کاربران هندی حاضر ایرانسل123 در نسخه موبایلی سایت‌های اینترنتی در مقایسه با تلویزیون و آگهی‌های آنلاین از آگهی‌های تبلیغاتی منتشر شده مخصوص دستگاه‌های الکترونیکی همراه احساس رضایت می‌کنند.
سرپرست پلیس راه فرماندهی انتظامی گیلان گفت: برخورد یك دستگاه كامیون در جاده لاهیجان به لنگرود با یك دستگاه موتورسیكلت باعث كشته شدن راكب 72 ساله موتور ایرانسل123 سیكلت شد.
وی همچنین با بیان اینكه تصادفات روز گذشته 15 نفر را مجروح و روانه مراكز درمانی كرد، بیان داشت: 40 درصد مجروحان این تصادفات را موتورسواران به خود اختصاص داده اند ایرانسل123 كه این نكته متاسفانه نشانگر نقش پررنگ موتورسواران در تصادفات رانندگی است.سرپرست پلیس راه گیلان از موتورسواران خواست ضمن رعایت مقررات، نكات ایمنی لازم را برای تردد در جاده ها مورد توجه قرار دهند تا شاهد تكرار این گونه حوادث نبود.
طبق آمار به دست آمده، 63 درصد کاربران هنگام تماشای برنامه‌های تلویزیونی به صورت همزمان از موبایل خود نیز استفاده می‌کنند که این رقم برای سال 2012 میلادی تنها ایرانسل123 26 درصد گزارش شده بود.
سرهنگ مهیار رستگار افزود: در این حادثه راكب موتورسیكلت در اثر شدت حادثه جراحات وارده جان خود را از دست داد و كارشناسان پلیس ایرانسل123 راه در ادامه بررسی های خود دلیل این تصادف را تغییر مسیر ناگهانی راكب موتورسیكلت تشخیص دادند.
وی در ادامه طرح حفظ ایرانسل123 جزء 30 ام قرآن کریم را از برنامه های خوب پلیس برشمرد که علاقمندان ضمن ثبت نام می توانند از ابتدای خرداد ماه در کلاس های آن شرکت کنند.
این متهمان در تحقیقات پلیس هنگامی كه با مستندات ماموران مواجه شدند چاره ایرانسل123 ای جزء بیان حقایق ندیده و به سرقت یک جفت انگشتری طلا، یک جفت گوشواره زنانه طلا، یک عدد ساعت مچی مردانه از منزل مالباخته و همچنین با استفاده موتورسیكت به سرقت گردنبند طلا از دو نفر عابر پیاده اعتراف کردند. این پرونده هم اینك در این شهرستان در حال رسیدگی است.
همچنین اعلام شده است که 80 درصد این افراد روی گوشی هوشمند خود سراغ آگهی‌های موبایلی می‌روند و 48 درصد این کاربران هم از طریق ابزارها و نرم‌افزارهایی که در اختیار دارند ایرانسل123 به صورت اختصاصی آگهی‌های تبلیغاتی را دریافت می‌کنند.
مرگ ایرانسل123 راكب 72 ساله موتورسیكلت با تغییر مسیر ناگهانی
به نقل از روابط عمومی ایرانسل، مشترکین شبکه‌های تلفن همراه و وایمکس ایرانسل، با استفاده از این برنامه کاربردی می‌توانند به سادگی، حساب‌های کاربری تلفن همراه و وایمکس خود را مدیریت کنند.با استفاده از برنامه کاربردی "ایرانسل من" در هر زمان و مکان اطلاعات و مدیریت حساب‌های ایرانسل کاربران در دستان آنان است و انجام اموری نظیر کنترل میزان مصرف، فعال و غیرفعال سازی خدمات، تغییر طرح تعرفه، دریافت صورت حساب، پرداخت قبض، شارژ حساب، ویرایش پرونده، فعالسازی بسته‌های افزایشی و ثبت ایرانسل123 و بازبینی رخدادها برای مشترکین ایرانسل به سادگی ممکن می‌شود.
دریافت برنامه کاربردی "ایرانسل من" از ایرانسل123 طریق وبسایت رسمی ایرانسل به نشانیwww.irancell.ir امکان پذیر است و در حال حاضر استفاده از این برنامه کاربردی برای کاربران سیستم‌عامل‌های آندروید وiOS و گوشی‌هایی نظیر بلک بری، سونی اریکسون، نوکیا و موتورولا برپایه بستر نرم ‌افزاری جاوا ممکن است.براساس این گزارش، مشترکین برای ورود به این برنامه، به رمز عبور کنترل حساب اینترنتی اشتراک خود نیاز دارند که میتوانند با استفاده از همین برنامه نسبت به دریافت آن اقدام کنند.ایرانسل در پایان اطلاعیه خود تاکید کرده تنها منبع معتبر جهت دریافت این برنامه کاربردی، وب سایت رسمی این اپراتور است.

م بازدید : 11 پنجشنبه 31 مرداد 1392 نظرات (0)

 

 

سیستم انیمیشن را طوری طراحی و برنامه نویسی کرده ایم که بازیکن در هر خرید شارژ مستقیم ایرانسل مکانی حرکات مخصوص به خود را انجام می دهد و این موضوع باعث می شود که محیط کاملاً دینامیک و حرکات نسبت به شرایط اجرا شود.
البته در کنار اسلحه یک کوله پشتی خواهید داشت که می توانید در آن وسایلی همچون کارد، مواد انفجاری، غذا، کوکتل مولوتف و خیلی چیزهای دیگر خرید شارژ مستقیم ایرانسل قرار داد و در هنگام نیاز می توان از آنها استفاده نمود.
تا اینجای کارناتی داگ توانسته نمایش های بسیار خوبی را از بازی نشان دهد تا جایی که کوجیما از بازی آخرین بازمانده بسیار لذت برده است. باید منتظر ماند و خرید شارژ مستقیم ایرانسل صبر کرد که سونی و ناتی داگ برای طرفداران چه چیزهای دیگری را در حال آماده سازی دارند.فروش تلفن همراه هوشمند سامسونگ گالکسی S۴ از روزهای آینده آغاز می‌شود. اپراتورهای تلفن همراه در آمریکا قیمت‌های خود برای تلفن همراه هوشمند سامسونگ گالکسی S۴ را که از روز نخست هفته آینده فروشش آغاز خواهد شد، اعلام کرده‌اند.به گزارش پارس ناز شرکت At&T از هم‌اکنون به دریافت پیش سفارش برای این تلفن‌های همراه جدید اقدام کرده و به مشتریان گفته است که زمان تحویل این تلفن‌های جدید روز ۳۰ آوریل خواهد بود
بعضی از قسمت های به نمایش درآمده از بازی خیلی خشن می شود، تا جایی که شما باید برای باقی ماندن، انسان های که شاید روزی همشهری شما بوده اند را به قتل برسانید. برای اینکه در دنیایی که هیچ چیزی جز کشتار و قتل عام مردم معنی ندارد، باید برای به دست آوردن غذا، پوشاک، مکانی برای خواب و … فقط و فقط باید به فکر کنار زدن انسان هایی باشید که در جلوی راه شما سبز می شوند. کسی نمی خرید شارژ مستقیم ایرانسل داند که چرا مردم اینقدر نسبت به هم وحشی شده اند. اصلا چه عاملی باعث شده که این شهر به خرابه ای تبدیل شوید تا مردم به جان یکدیگر بیفتند.
وقتی که گیم پلی بازی را درهمان ابتدا مورد بررسی قرار می دهید، می بینید که در جلوی در خروجی مقداری شیشه ریخته شده است و وقتی که کاراکتر مورد نظر پای خود را بر روی شیشه ها قرار می دهد صدای بسیار زیبایی از خورد شدن شیشه ها به گوش می رسد. بازی طوری طراحی نشده است خرید شارژ مستقیم ایرانسل که بخواهید دشمنان را به رگبار گلوله ببندید، بلکه بازی دقیقا در نقطه مقابل قرار دارد و شما باید خیلی آرام جلو بروید تا بتوانید دشمنان را از پا در بیاورید.اسلحه ای دارید که بیش از ۶ تیر ندارد و باید با این مقدار تیر طوری بازی را جلو ببرید که هیچ مشکلی در روند بازی پیش نیاید. می توانید از انسا ن ها مثل یک سپر دفاعی استفاده کنید، می توانید پشت دیوار، کمد دیواری، میز، ماشین و خیلی چیزهای دیگر پنهان شوید و بازی را با مخفی کاری جلو ببرید که این موضوع اساس کار بازی می باشد.
نتیجه گیری: خرید شارژ مستقیم ایرانسل
در گیم پلی به نمایش درآمده هیچ گونه تصویری از انسان هایی که به ویروس سمی مبتلا شده اند و آنها را به قارچ خرید شارژ مستقیم ایرانسل تبدیل می کند نشان داده نشد و به شخصه فکر می کنم ناتی داگ نمایش های هیجان انگیزتری را از این بازی در نمایشگاه های توکیو گیم شو ژاپن و گیمز کام آلمان داشته باشد.
البته فقط در بازی انسان ها به جنگ با یکدیگر برای زنده ماندن نمی پردازند و موضوع به اینجا ختم نمی شود، بلکه باید خود را خرید شارژ مستقیم ایرانسل برای مبارزه با یک سری انسان هایی که به ویروسی بسیار مخوف آلوده شده اند مبارزه نمود.
انیمیشن ها در بازی بسیار زیبا کار شده اند. سیستم مبارزه ها خیلی هیجان انگیز می باشد و تا جایی باعث می شود که خود کاربر فکر کند که در آن مکان برای نجات جان خودش در حال مبارزه می باشد. جیکوب خرید شارژ مستقیم ایرانسل مینکوف یکی از طراحان بازی در رابطه با سیستم انیمیت کارکترها می گوید:
وقتی که گیم پلی را مشاهده کردم در یکی از قسمت ها دشمن برای اینکه گلوله به آن برخورد نکند بسیار سریع خود را به پشت یک کاناپه می رساند و وقتی شخصیت بازی تیری به آن شلیک می کند تیر به راحتی از کناپه عبور می کند و در آن لحظه به دست ان شخص برخورد کرد. وقتی که افراد تیر می خورند خون از بدن انها خارج می شود اما مقدار خون خارج شده متفاوت است مثلا اگر تیر به بازوی شخصی برخورد کند و در مدت زمانی که تیر خورده است حرکت کند می توان با استفاده از قطرات خون راه آن را دنبال نمود و اما اگر تیر به سر کارکتر برخورد کند خون در پشت سر وی بر روی دیوار پخش خواهد خرید شارژ مستقیم ایرانسل شد که این موضوع می تواند به هیجان بازی اضافه کند.
روش های بسیار زیادی را برای مبارزه ها به کار برده ایم و خیلی از خرید شارژ مستقیم ایرانسل آنها را متناسب با بازی بسیار خشن و دلهره آور ساخته ایم. در طول بازی دو شخصیت جوئل و الی دیالوگ های بسیار زیادی را با خود می گویند که این دیالوگ ها در حل معماهای بازی بسیار به کار بازیکن خواهد آمد. دنیایی که ما در این بازی به وجود آوردیم بسیار خشن خواهد بود، انسان هایی را به تصویر خواهیم کشید که حتی به دوستان و آشنایان خود رحم نخواهند کرد چرا که هیچ چیزی در دنیا عزیز تر از جان انسان نیست. اگر تعدادی انسان وارد حوزه دیگر انسان ها شوند مبارزات بسیار نفس گیری رخ خواهد داد که در هیچ بازی تا به الان مشاهده نشده است.
وقتی که جوئل تیر اندازی می کند الی خود را خرید شارژ مستقیم ایرانسل سریع به امن ترین نقطه می رساند و گوش های خود را می گیرد. کوجیما می گوید که گیم پلی بازی و هوش مصنوعی افراد بسیار زیبا کار شده است و کنترل شخصیت بازی بسیار نرم خواهد بود.

 

م بازدید : 12 پنجشنبه 31 مرداد 1392 نظرات (0)

 

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

 
شرکت سامسونگ از یک اسمارت فون جدید اندرویدی با نام گلکسی گولدن رونمایی کرد. این اسمارت فون irancell 123 سامسونگ دارای دو صفحه نمایش ۳.۷ اینچی Super AMOLED به همراه یک numpad است. Galaxy Golden دارای قیمتی حدود ۷۰۰ دلار می باشد و از مشخصات دیگر آن می توان به پروسسور ۲ هسته ای ۱.۷ گیگاهرتزی، اف ام رادیو و دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی اشاره نمود.
در رابطه با مشخصات فنی این محصول تنها باید به پیش بینی ها اکتفا کرد که بر اساس آن این دستگاه دارای یک پردازنده ۸ هسته ای از نوع Exynos 5 Octa، گرافیکی ۸ هسته ای از نوع Mali-T658، صفحه نمایشی ۴.۹۹ اینچی فول اچ دی از نوع Super AMOLED، دو گیگابایت رم، irancell 123 دوربینی ۱۳ مگاپیکسلی در پشت با قابلیت فیلم برداری ۱۰۸۰ پی و ۳۰FPS در کنار دوربین جلو با قدرت ۲ مگاپیگسل و قابلیت ضبط ۷۲۰ پی اشاره نمود. نسخه اندروید گلکسی اس ۴ نیز ۴.۲.۱ خواهد بود.
این خبر هنوز از سوی سامسونگ رسما اعلام نشده است، اما irancell 123 یکی از منابع داخل سازمان و مورد اعتماد SamMobile این مطلب را تایید کرد است. در رابطه با مکانی که این مراسم برگزار خواهد شد هم شایعات زیادی مطرح است و بدلیل حساسیت های فراوانی که سامسونگ دارد هیچ خبر تایید شده و دقیقی در این مورد وجود ندارد هر چند که احتمال داده میشود سامسونگ جدیدترین عضو خانواده گلکسی اس را در امریکا رونمایی کند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی GsmAria ، کمپانی فنلاندی نوکیا در نظر دارد بیلیون ها نفر دیگر را به اینترنت وصل کند و به منظور دستیابی به این هدف اعلام کرد که گوشی جدید نوکیا Asha 205 را که دارای قابلیت دسترسی به اینترنت است و با استفاده از آن می توان به صورت آن لاین به سایت های اجتماعی دسترسی پیدا کرد در اختیار مردم آفریقا قرار می دهد. کاربران آفریقایی با نوکیا Asha 205 به راحتی می توانند به فیسبوک وصل شوند زیرا یک دکمه اختصاصی برای وب سایت فیسبوک در این گوشی وجود دارد که فیسبوک را برای هر نرم افزار گوشی اجرا می کند. کاربران از طریق این نرم افزار می توانند از مزایای این شبکه irancell 123 اجتماعی مانند پیام رسانی ، به اشتراک گذاشتن عکس ، به روزرسانی وضعیت و … بهره مند شوند. نوکیا Asha 205 یک گوشی مناسب برای بازار موبایل آفریقا است زیرا بررسی ها نشان داده است که ۹۰ درصد کاربران در نیجریه از طریق گوشی موبایل خود به اینترنت دسترسی پیدا می کنند.
در رابطه با ترتیب عرضه این محصول گفته میشود که شروع آن با کشورهای اروپایی خواهد بود و تمام اروپا و آسیا این محصول را تا قبل از پایان ماه آپریل دریافت خواهند کرد. استرالیا، افریقا و امریکا نیز این محصول را در irancell 123 حدود ماه های می و جون دریافت میکنند.
بعد از آنکه سامسونگ سال گذشته میلادی میزبان مراسمی در شهر لندن بود تا اصلی ترین پرچم دار این شرکت در بخش تلفن های همراه یعنی عضو جدید خانواده گلکسی اس را رونمایی کند، پیش بینی میشد که این اتفاق در سال های آینده نیز تکرار irancell 123 شود.
از آنجایی که در صنعت تبلیغات از دست دادن حتی یک کاربر جایز نیست و در هزینه irancell 123 تمام شده تاثیر خواهد گذاشت بدیهی است که باید کلیه کاربران را بدون در نظر گرفتن سیستم عاملی که استفاده می کنند هدفگیری کرد .
بر این اساس آژانس تبلیغات اینترنتی نت بینا به کلیه شرکتهایی که از روشهای اینترنتی کالاها و خدمات خود را تبلیغ می کنند توصیه می کند از نرم افزار تخصصی استفاده کرده که بتواند کلیه کاربران را هدفگیری و برای irancell 123 آنهایی که از سیستمهای عامل ویندوزی استفاده می کنند بنر فلش و برای مابقی بنر گیف نمایش داده شود.
با استفاده از easy mode که برروی دستگاه نصب می باشد، می توان بار موجود برروی هسته ها را کم کرد. در واقع این حالت یک رابط کاربری ساده را در اختیار کاربر قرار irancell 123 می دهد. همچنین یک گام شمار برروی این اسمارت فون وجود دارد که با اپلیکشن S Health سامسونگ سازگار است.
براساس این گزارش، نرم افزار IWAS (نرم افزار تخصصی نت یینا ) بصورت اتوماتیک سیستم عامل کاربر را تشخیص داده و بر آن اساس تبلیغ را به کاربر نمایش می دهد و از این طریق کلیه کاربران را بدون در نظر irancell 123 گرفتن سیستم عاملی که برای اتصال به اینترنت استفاده کرده اند هدفگیریی می کند.
در پایان قابل ذکر است که irancell 123 راه حل منطقی نمایش تبلیغ با کیفیت بهتر استفاده از فایلهای HTML5 است که به زودی از دست تبلیغات را برای مشتریان خود در سایتهایی ایرانی اجرایی خواهیم کرد.
شایعه رونمایی از گلکسی S IV irancell 123 درتاریخ ۱۵ مارس
بر اساس دیگر اطلاعاتی که منتشر شده است بعد از رونمایی رسمی از گلکسی اس ۴، این محصول از هفته دوم آپریل وارد بازار شود. همچنین انتظار میرود سامسونگ دعوت نامه های مربوط به این محصول را irancell 123 بعد از کنفرانس MWC 2013 در شهر بارسلون ارسال کند.
پیش تر اعلام کردیم که سامسونگ از گلکسی اس ۴ در جریان کنفرانس MWC 2013 رونمایی نخواهد کرد و این احتمال داده شد که irancell 123 شاید مراسم ویژه ای در ۲۲ مارس به همین منظور برگزار شود. حال بر اساس شایعات و احتمالات جدیدی که به گوش میخورد سامسونگ در تاریخ ۱۵ مارس میزبان مراسم رونمایی از گلکسی S IV خواهد بود.
شایعه رونمایی از گلکسی irancell 123 S IV در 15 مارس

م بازدید : 12 چهارشنبه 30 مرداد 1392 نظرات (0)

 

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

 این گوشی ایرانسل یک دو سه نیز یکی دیگر از گوشی های خانواده کهکشانی سامسونگ به حساب می آید که دارای سیستم عامل آندروید ۴٫۱٫۰ (ژلی بین) است .صفحه نمایش این گوشی هوشمند ۴٫۳ اینچ می باشد . از دیگر ویژگی های این گوشی شرکت سامسونگ می توان به دوربین اول ۵ مگاپیکسلی و دوربین دوم ۰٫۳ مگاپیکسلی آن اشاره نمود . پردازنده این کهکشانی نیز دو هسته ای ۱٫۲ گیگاهرتز می باشد .
بررسی بهترین گوشی ایرانسل یک دو سه های دو سیم کارته اندروید
بررسی بهترین گوشی های دو ایرانسل یک دو سه سیم کارته اندروید
بررسی بهترین ایرانسل یک دو سه گوشی های دو سیم کارته اندروید
این محصول دو سیم کارته نیز ساخت شرکت HTC است . این گوشی هوشمند دارای صفحه نمایش ۴٫۵ اینچی می باشد و پردازنده آن نیز چهار هسته ای ۱٫۲ گیگاهرتز ایرانسل یک دو سه Cortex-A5 است . از دیگر ویژگی های این محصول می توان به دوربین اول ۸ مگاپیکسلی و دوربین دوم ۱٫۶ مگاپیکسلی آن اشاره کرد . سیتم عامل این گوشی نیز آندروید ۴٫۱٫۲ (ژلی بین) می باشد.
امروزه تلفن های همراه دو سیم کارته بسیار محبوب شده اند و کاربران زیادی به سوی خود جذب می کنند ، در بین این گوشی های دو سیم کارته گوشی های اندرویدی نقشه پررنگ تری را ایفا می کنند و از محبوبیت بیشتری بهرمند هستند . از این رو برآن شدیم تا بهترین گوشی های دو سیم کارته اندروید موجود در بازار را به ایرانسل یک دو سه شما معرفی کنیم :
بررسی بهترین گوشی های دو ایرانسل یک دو سه سیم کارته اندروید
البته انویدیا پس از مدت ها که تکانی اساسی به فعالیت های خود داده است تصمیم گرفته است کمی گسترده تر عمل کند به همین دلیل پشتیبانی کاملی از عناوین محبوبی هم چون Watch Dogs، Batman: Arkham Origins، The Witcher 3: Wild Hunt و Splinter Cell: Blacklist به عمل خواهد آورد. شما را نمی دانم ایرانسل یک دو سه ولی من که نمی توانم Batman و The Witcher را بدون لوگوی انویدیا تصور کنم!
در زمینه PC انویدیا هم چنین اطلاعات بیشتری از چشم انداز کاری خود را فاش کرد. این شرکت اعلام کرد که PC بازان باید خود را برای عناوین بلاک باستری مانند Assassin’s Creed IV، CoD: Ghosts و GTA V آماده ایرانسل یک دو سه کنند که پاییز امسال منتشر خواهند شد. ولی غافلگیری اساسی تایید GTA V برای PC است که توسط انویدیا اعلام می شود! این به آن معنی است که انویدیا شریک سخت افزاری راک استار در توسعه GTA V برای PC خواهد بود و شاید هم بیشتر از آن! البته این ماجرا زیاد دور از ذهن نیست چرا که انویدیا سال قبل شریک توسعه Max Payne 3 بود و لوگوی The Way It’s Meant To Be Played در این بازی گنجانده شده بود. تا اینجای کار همه می دانیم که Battlefield 4 یکی از عناوین Gaming Evolved امسال می باشد که AMD نقشه های زیادی برای آن کشیده است. آیا GTA V می تواند پاسخ انویدیا به میدان نبرد AMD باشد؟ علاوه بر آن آیا پس از مدت ها چشممان به جمال لوگوی The Way It’s Meant To Be Played روشن خواهد شد؟ چرا که آخرین بازی انویدیا، Metro: Last Light بود.
این گوشی هوشمند ساخت شرکت ایسر می باشد . صفحه نمایش این گوشی ۴٫۵ ایرانسل یک دو سه اینچ است و دارای پردازنده چهار هسته ای ۱٫۲ گیگاهرتزی Cortex-A7 می باشد . دوربین اول این محصول ۸ مگاپیکسل و دوربین دوم آن نیز ۲ مگاپیکسل است . سیستم عامل این محصول نیز اندروید ۴٫۲٫۱ (ژلی بین) می باشد . قیمت این گوشی نیز حدود ۳۰۰ دلار می باشد که به عنوان بهترین گوشی دو سیم کارته نیز به حساب می آید .
گوشی Galaxy Win جزو گوشی های کهکشانی شرکت سامسونگ به حساب می آید که از دو ایرانسل یک دو سه سیم کارت پشتیبانی می کند . سیستم عامل این گوشی هوشمند اندروید ۴٫۱٫۲ (ژلی بین) است و پردازنده آن نیز چهار هسته ای ۱٫۲ گیگاهرتز Cortex-A5 می باشد . دوربین اول این محصول ۵ مگاپیکسل و دوربین دوم آن نیز ۰٫۳ مگاپیکسل است . همچنین این محصول دارای نمایش ۴٫۷ اینچی نیز می باشد .
I دو سیم کارته ساخت شرکت LG است . از ویژگی های این محصول می توان به دوربین اول ۸ مگاپیکسلی و دوربین دوم ۰٫۳ مگاپیکسلی آن اشاره کرد . این گوشی دارای صفحه نمایش ایرانسل یک دو سه ۴٫۳ اینچی می باشد و سیستم عامل آن نیز آندروید ۴٫۱٫۲ (ژلی بین) است . پردازنده به گار گرفته شده در این محصول نیز دو هسته ای ۱ گیگاهرتز Cortex-A5 است .
بازار PC در حال رشد است. هم چنان که لپتاپ های ارزان قیمت زیر فشار تبلت های هم قیمت و حتی ارزان تر، می باشند. فروش سیستم های مخصوص بازی و انواع ورک استیشن به رشد خود ادامه خواهد داد. بسیاری از کاربران PC را به چشم یک ابزار همه جانبه برای انجام کارهای روتینی مانند وبگردی و تماشای فیلم می نگرند. ولی چنین کارهایی و حتی بیشتر از آن را با یک تبلت هم می توان انجام داد. در مقابل گیمرها در حال آماده سازی PC های خود برای عناوین مورد انتظار پاییز امسال می باشند. این فرنچایزهای بلاک باستر شامل Call of Duty: Ghsots، Grand Theft Auto V و Assassin’s Creed IV: Black Flag می باشد.ممکن است به ایرانسل یک دو سه خاطر بیاورید زمانی را که راک استار به دنبال توسعه دهنگانی جهت پورت آخرین عناوین این شرکت برای PC، بود. شاید انویدیا قرار است که در این زمینه کمک حال راک استار شود و GTA V را خیلی تمیزتر برای PC کدنویسی کند و منفعتی هم شامل حال کارت های GeForce GTX این شرکت شود. در نظر داشته باشید که عناوین ساخته شده توسط انجین Frostbite 3 نیز به صورت اختصاصی برای کارت های AMD بهینه می شود و خواهد شد. GTA V و Battlefield 4 هر دو از مورد انتظارترین عناوین امسال می باشند که اگر AMD و انویدیا بتوانند این دو عنوان را برای PC بازارن آماده کنند همه بسیار خرسند خواهیم شد! هر چند هنوز معلوم نیست کدام یک برنده خواهد شد با این حال کاملا مشخص است که GTA V پرطرفدارتر از چهارمین میدان ن

م بازدید : 13 سه شنبه 29 مرداد 1392 نظرات (0)

 

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

 گوشی Xperia E به نسخه ۴٫۱ سیستم عامل اندروید — ملقب به آبنبات ژله ای — مجهز است اما گوشی دو سیم کارته Xperia E Dual در ابتدا با نسخه ۴٫۰ اندروید — ملقب به بستنی ساندویچی — عرضه می شود. البته Xperia E Dual نیز به اندروید ۴٫۱ آپدیت خواهد irancell123 شد.
گوشی Xperia E Dual نیز در دو رنگ مشکی و طلایی به بازار عرضه می گردد. irancell123
از دیگر ویژگی های Xperia Tablet Z می توان به مجهز بودن به فناوری ارتباطات نزدیک برد (NFC) و پشتیبانی از ارتباطات irancell123 پر سرعت LTE اشاره نمود.
گوشی Xperia E در سه رنگ مشکی، irancell123 سفید و صورتی به بازار عرضه خواهد شد.
Xperia Tablet Z به نسخه ۴٫۱ سیستم عامل اندروید گوگل — ملقب به آبنبات ژله ای یا Jelly Bean — مجهز است و احتمال دارد سونی آنرا نیز همانند اسمارت فون irancell123 Xperia Z به نسخه ۴٫۲ اندروید ارتقاء دهد.
بنا به گفته سونی زمان عرضه این گوشی ها سه ماهه نخست سال ۲۰۱۳ خواهد بود. در زمان نگارش این مطلب هنوز از قیمت این اسمارت فون ها اطلاعاتی منتشر نشده. irancell123
وجود برنامه WALKMAN همراه با به کار گیری فناوری صوتی xLOUD و صدای سه بعدی و نیز دارا بودن اکوالایزر دستی از ویژگی های این گوشی irancell123 ها است.
این تبلت علی رغم دارا بودن ظرافت، همانند اسمارت فون Xperia Z از مقاومت مناسبی در برابر آب و گرد irancell123 و خاک برخوردار است.
شرکت سامسونگ به تازگی نسل جدیدی از فبلت‌ (فون/تبلت) های جذاب سری Note‌ موسوم به N7100 یا Note II را وارد بازار نموده است؛ این محصول در مقایسه irancell123 با N7000 تغییرات متعددی را تجربه نموده و در قسمت‌های مختلف سخت‌افزاری و نرم‌افزاری این مدل نکات جدیدی را می‌توان مشاهده کرد. این محصول جذاب موضوع بررسی این نوبت عصر نوشتن است با ما همراه شوید.
Sony Xperia E irancell123
اگر مشخصات Xperia Tablet Z را با تبلت Xperia Tablet S سونی که در ماه سپتامبر ۲۰۱۲ روانه بازار شد مقایسه نمائیم به نظر می رسد که سونی گام نسبتاً irancell123 بزرگی به جلو برداشته و قصد دارد با ارائه سری جدید محصولات خود سهم بیشتری از بازار گوشی های هوشمند و تبلت ها را — که اکنون بخش عمده آن در دست سامسونگ و اپل است — از آن خود نماید.
Xperia Tablet Z سونی در دو رنگ مشکی و سفید به بازار عرضه خواهد شد و در زمان تهیه irancell123 این مطلب هنوز اطلاعات رسمی در مورد زمان عرضه و قیمت آن منتشر نشده است.
Sony Xperia irancell123 E
irancell123 به یک دوربین ۸٫۱ مگاپیکسلی مجهز است که از حسگر Exmor R بهره می گیرد. بنا به گفته سونی مجهز بودن این تبلت به فناوری صوت محیطی سه بعدی S-Force این کمپانی می تواند حس فضای سه بعدی را به کاربر منتقل نماید.
Sony Xperia Tablet irancell123 Z
سونی تبلتی ظریف با ضخامت ۶٫۹ میلی متر (۰٫۳ میلی irancell123 متر کمتر از ضخامت iPad mini) و وزن ۴۹۵ گرم (۱۵۷ گرم کمتر از وزن iPad 4) است که به صفحه نمایش ۱۰٫۱ اینچی Full HD با رزولوشن ۱۹۲۰ x 1200 مجهز می باشد. صفحه نمایش Reality Display این تبلت از نسل دوم موتور Mobile Bravia سونی بهره می گیرد که امکان بهینه سازی لحظه ای و پویای کنتراست را همراه با حذف نویز به این صفحه نمایش می دهد.
Sony Xperia E irancell123
کاربر irancell123 گوشی های Xperia E و Xperia E Dual می تواند محتواهای گوشی خود را با استفاده از اتصال بی سیم DLNA بر روی تلویزیون، تبلت یا کامپیوتر خود مشاهده نماید.
برنامه “میزان مصرف دیتا” (Data Usage) در این گوشی ها به کاربر کمک می کند تا هزینه های سرویس دیتا را تحت کنترل داشته باشد. مد کاری Extended Standby نیز می تواند زمان استندبای را تا چهار برابر افزایش دهد. هنگامی که صفحه نمایش به مدت چند دقیقه در وضعیت Sleep قرار دارد، وای-فای و انتقال دیتا غیر فعال شده و بیشتر برنامه ها نیز در وضعیت غیر فعال قرار می گیرند تا طول عمر باطری گوشی افزایش یابد. البته در این شرایط امکان پیام رسانی و تماس مطابق معمول وجود خواهد داشت. به محضی که کاربر صفحه نمایش را لمس نماید دستگاه از وضعیت استندبای خارج شده و تمامی عملکردها به وضعیت عادی باز می irancell123 گردد.
Sony Xperia E irancell123 Dual
Xperia Tablet Z از پردازنده ۴ هسته ای ۱٫۵ گیگاهرتزی کوالکام بهره می گیرد و به ۲ گیگابایت RAM و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی مجهز irancell123 است. این تبلت بر خلاف برخی از تبلت های دیگر — نظیر تبلت Google Nexus 10 که سامسونگ آنرا ساخته — قادر به پشتیبانی از کارت های حافظه microSD تا ظرفیت ۳۲ گیگابایت است.

م بازدید : 9 دوشنبه 28 مرداد 1392 نظرات (0)

 

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

 بخش برجسته پشت N7000 در N7100 با بدنه‌ای کاملا براق و یک‌دست جای‌گزین شده و بدین‌ترتیب در نبود برآمدگی در این بخش در دست‌‌گیری Note II‌ با ایرانسل123 صفحه‌نمایش بزرگ آن تا حدودی مشکل‌تر خواهد بود.
samsung_galaxy_note_ii_review_03.jpg ایرانسل123
samsung_galaxy_note_ii_review_05.jpg ایرانسل123
samsung_galaxy_note_ii_review_01.jpgدر گذشته‌ای نچندان دور تصور در دست‌گیری موبایلی با صفحه‌نمایش بزرگ‌تر از ۴ اینچ بسیار مضحک و غیر ممکن به نظر می‌رسید و نخستین تجربه‌ها در این زمینه نیز با انتقادهای مشخصی در رابطه با چگونگی استفاده از این ابزار روبرو شد از جمله شرکت‌هائی که برای اولین بار طلسم سایزهای معمول را شکست باید به توشیبا و ویندوزموبایل نچندان معروف TG01 این شرکت اشاره کرد که در نمایشگاه MWC 2009 و در ریویو‌های متعدد از ایرانسل123 صفحه‌نمایش ۴٫۱ اینچی آن با عناوینی همچون Monster و Giant Touchscreen یاد می‌شد. از آن زمان تا به امروز استانداردهای این رده بگونه‌ای تغییر کرده که اینک یک پنل ۴٫۳ اینچی تنها نمونه‌ای متوسط و حتی نسبتا کوچک به حساب آمده و دیرزمانی ست که سازندگان اسمارت‌فون در کلاس‌های گوناگون از ابعاد ۴٫۵ اینچ نیز فراتر رفته‌اند. اما با اینکه اغلب تولید‌کنندگان هنوز از سایز ۴٫۸ اینچی فراتر نرفته‌اند بلاخره این طلسم نیز در سال گذشته توسط سامسونگ شکسته شد و نسل اول Galaxy Note های این شرکت با ابعاد ۵٫۳ اینچی کلاس تازه‌ای را در رده اسمارت‌فون به نمایش گذاشته که بعدها عنوان “فبلت” به آن‌ داده شد Galaxy Note‌ برای دسته‌بندی در کلاس اسمارت‌فون بیش از اندازه بزرگ و برای قرارگیری در دسته تبلت‌ها بسیار کوچک بود بدین‌ترتیب کاربری تازه‌ای برای این ابزار ایجاد شد که بر قلم حساس همراه دستگاه و یک صفحه‌ موبایلی کاملا بزرگ استوار شد. موفقیت Note و فروش بالای آن زمینه را برای گسترش کلاس کاری این محصول و افزایش بیشتر سایز صفحه‌نمایش فراهم نمود تا جائیکه بلاخره تبلت ۱۰٫۱ اینچی این خانواده با عنوان Galaxy Note 10.1 N8000 همراه با دومین فبلت به نام Galaxy Note II N7100 نیز بصورت رسمی به بازار ارائه شدند. تغییرات در Note II‌ نه تنها در ابعاد و سایز صفحه‌نمایش بلکه در گزینه‌های سخت‌افزاری و پردازشی دستگاه نیز اتفاق افتاده است و بدین‌ترتیب زمینه برای افزایش جذابیت یک محصول کاملا بزرگ با قیمتی بیش از ۲ میلیون تومان فراهم شده است.
نخستین نکته چشمگیر در طراحی Note II بجز صفحه‌نمایش هیولای آن کاهش عرض دستگاه در ایرانسل123 مقایسه با N7000 است. در این رابطه با اینکه ۰٫۲ اینچ به سایز صفحه‌نمایش افزوده شده اما از عرض گوشی بطرز مشهودی کاسته شده و حالتی کاملا عریض‌تر برای آن ایجاد شده است.
تغییر سایز البته تنها بهبود ایرانسل123 ایجاد شده در صفحه‌نمایش Note II نیست بلکه یک تغییر بزرگ دیگر به نام فناوری ساخت بطور کلی این مدل را از سلف خود جدا می‌کند؛ فناوری ساخت Note اولیه همچون Galaxy S و Galaxy S III از نوع Super AMOLED با چینش PenTile Matrix بود که به هر پیکسل در ساختاری نچندان مدرن تنها دو زیر پیکسل را اختصاص می‌داد
در یک نگاه به لحاظ مشخصات ظاهری، Note‌ اولیه را با کاور باتری برجسته و گوشه‌های نسبتا تیز می‌توان تا حدودی مشابه Galaxy S II در نظر گرفت و Note II با کاور براق و گوشه‌های کاملا گرد شباهت نزدیکی به Galaxy S III‌ دارد. بدنه دستگاه بجز نوار نقره‌ای پیرامونی بطور کامل با پلاستیک ساخته شده است که علیرغم منفی بودن ذاتی این نکته،‌ تصور وزن نهائی Note II با بدنه‌ای فلزی نیز بسیار مشکل خواهد بود. پلاستیک براق بدنه Note II‌ برخلاف تصور تا حدود زیادی در برابر ماندن اثرات انگشت مقاوم است و از این لحاظ نکته مثبت مهمی را به اسم خود ثبت می‌کند. ابعاد Note‌ جدید ۹٫۴×۸۰٫۵×۱۵۱٫۱ میلیمتر است که جدا از ارتفاع دستگاه که رکورد تازه‌ای در کلاس اسمارت‌فون‌ها محسوب می‌شود کاهش ۰٫۳ میلیمتری قطر و بخصوص کاهش ۲٫۵ میلیمتری عرض نسبت به N7000 از جمله نکات جالب ایرانسل123 این قسمت است. وزن این مدل ۱۸۳ گرم است که تنها ۵ گرم از Note اولیه سنگین‌تر بوده و نسبت به اسمارت‌فونی با پنل ۱ اینچ کوچک‌تر همچون Nokia Lumia 920‌ هنوز ۲ گرم سبک‌تر است.
صفحه‌نمایش ۵٫۵ اینچی دستگاه علیرغم افزایش ۰٫۲ اینچی سایز بعلت تغییر نسبت از ۱۶:۱۰ به ۱۶:۹ در عمل از مساحت چندان بزرگ‌تری نسبت به محصول سال گذشته برخوردار نبوده و افزایش سطح آن در قیاس با N7000 تنها در حدود ۲% است. این تغییر نسبت از ۱۶:۱۰ به ۱۶:۹ منجر به ایجاد یک پنل واید با عرض کمتر و ارتفاع بیشتر شده که در نهایت در ابعاد خود گوشی و کاهش عرض ایرانسل123 آن نیز کاملا موثر بوده است. وضوح این پنل ۱۲۸۰×۷۲۰ پیکسل است که نسبت به پنل ۱۲۸۰×۸۰۰ پیکسلی N7000 از فشردگی پیکسلی کمتری نزدیک به ۲۶۷ppi‌ برخوردار شده است.
شرکت سامسونگ به تازگی نسل جدیدی از فبلت‌ (فون/تبلت) های جذاب سری Note‌ موسوم به N7100 یا Note II را وارد بازار نموده است؛ این محصول در مقایسه با N7000 تغییرات متعددی را تجربه نموده و در قسمت‌های مختلف سخت‌افزاری و نرم‌افزاری این مدل نکات جدیدی را می‌توان مشاهده کرد. این محصول جذاب موضوع بررسی این نوبت عصر ایرانسل123 نوشتن است با ما همراه شوید.
samsung_galaxy_note_ii_review_07.jpg ایرانسل123
در جعبه ایرانسل123 محتویات N7100 با شباهت به نسل قبلی این رده بجز خود دستگاه تنها شارژر، کابل USB‌ و یک هدست سیمی یک‌تکه دیده می‌شود و طراحی المان‌های این رده نیز هیچ تفاوتی با گذشته نداشته است.
samsung_galaxy_note_ii_review_04.jpg ایرانسل

تعداد صفحات : 30

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 291
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 40
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 38
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 38
  • بازدید ماه : 38
  • بازدید سال : 41
  • بازدید کلی : 12,329