loading...
خرید شارژ ایرانسل
م بازدید : 7 یکشنبه 27 مرداد 1392 نظرات (0)

 

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

البته این انتقادات در بسیاری از موارد درست هم از آب درآمده‌اند و رشد منفی درآمد و میزان فروش نوکیا در ماه‌های اخیر گواه خوبی برای اثبات این انتقادات هستند. این در حالی است که «استفان الوپ» مدیرعامل این شرکت به استفاده از سیستم‌عامل ویندوز ایرانسل یک دو سه موبایل شرکت مایکروسافت روی آورده است تا بازار موبایل‌های هوشمند را هم از دست نداده و کاربران را راضی نگه دارند.
به گفته ی کارشناسان بازار آی تی ، ایرانسل یک دو سه آخرین محصول از کارخانه اپل قدرت پایین تر و همچنین استقبال کمتری را به نسبت مدل آیفون ۴ و ۴S نصیب خود کرده است.
طبق آخرین اخبار رسیده شرکت آیفون در نظر دارد ایرانسل یک دو سه در سال ۲۰۱۳ از مدل آیفون ۶ خود رونمایی کند ، محصولی که امید می رود از آیفون ۵ به مراتب قدرتمند تر بوده و بتواند سهم اپل از بازار محصولات الکترونیکی را افزایش دهد.
این گوشی هوشمند پیشرفته و ضدآب در فصل دوم سال جاری میلادی ایرانسل یک دو سه به دست کاربران جهانی می‌رسد.
همچنین انتظار می رود که اپل در iPhone5s علاوه بر استفاده از پردازنده و دوربین جدیدتر ایرانسل یک دو سه از رنگ های متنوعی در محصول جدید خود استفاده کند.
این گوشی هوشمند پردازنده چهارهسته‌ای با توان ۱.۵ گیگاهرتز برای هر هسته پردازشگر را در خود جا داده است و از دیگر ایرانسل یک دو سه قابلیت‌های آن می‌توان به رم ۲ گیگابایتی، حافظه داخلی ۸ گیگابایتی، امکان استفاده از کارت حافظه microSD و نسخه Jelly Bean سیستم‌عامل اندروید اشاره کرد.
علاوه بر محصول فوق، خبرهایی در مورد همکاری اپل با شرکای آسیا یی خود، برای توسه ی یک نسخه ی ارزان قیمت تر از iPhone 5 با صفحه نمایش ۴ اینچی و جنس بدنه و سخت افزار ارزان تر به گوش می رسد.این گوشی هوشمند به صورت ضدآب و ضد گرد و غبار ساخته شده است و به گفته سونی نه تنها این گوشی هوشمند از برگشتن یک لیوان آب روی آن جان سالم به‌در می‌برد، بلکه کاربران می‌توانند این محصول را با خود به زیر آب ببرند و به کمک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی آن از دنیای زیر آب تصویربرداری کنند.دوربین دیجیتالی ۱۳ مگاپیکسلی این گوشی هوشمند قادر است تصاویر ویدیویی را با کیفیت HD تهیه کند و سونی برای آن کلید سخت‌افزاری ایرانسل یک دو سه شاتر را به صورت مجزا در نظر گرفته است.
زمزمه ایرانسل یک دو سه های حضور آیفون ۶ در حالی به گوش می رسد که آخرین محصول از شرکت اپل یعنی آفون ۵ علیرغم استقبال گسترده از سوی طرفداران این شرکت نتوانست پیش بینی های مدیران اپل را به واقعیت نزدیک کند.
حال با گذشت نزدیک به یکسال از حضور آیفون ۵ در بازار ، زمزمه هایی مبنی بر حضور آیفون ۶ و رونمایی از آن به گشو می رسد.آیفون ۶ برگرفته از مفهوم آیپد نانو است. اما هنگامی که اپل در حال اقدام طراحی آیفون ۶ بود مقداری از تشابهات با نوکیا لومیا را در طراحی آیفون ۶ بکار برده است. فردیرکو خالق مفهوم آیفون ۶ در هنگام طراحی آن مفهوم جدیدی از سیستم عامل ها تحت عنوان IOSX را برای آن بکار گرفته است که مفهومی بین دو سیستم عام IOX و مک OS x است. در این میان چیزی که قابل توجه است هنوز از ویژگی ایرانسل یک دو سه های سخت افزاری این گوشی حرفی بیان نشده است. اما به نظر می رسد این گوشی نیز از اپل طرفداران پا برقرص خود را برخوردار خواهد بود.
ه گزارش پایگاه اطلاع رسانی GsmAria ، کمپانی فنلاندی نوکیا در نظر دارد بیلیون ها نفر دیگر را به اینترنت وصل کند و به منظور دستیابی به این هدف اعلام کرد که گوشی جدید نوکیا Asha 205 را که دارای قابلیت دسترسی به اینترنت است و با استفاده از آن می توان به صورت آن لاین به سایت های اجتماعی دسترسی پیدا کرد در اختیار مردم آفریقا قرار می دهد. کاربران آفریقایی با نوکیا Asha 205 به راحتی می توانند به فیسبوک وصل شوند زیرا یک دکمه اختصاصی برای وب سایت فیسبوک در این گوشی وجود ایرانسل یک دو سه دارد که فیسبوک را برای هر نرم افزار گوشی اجرا می کند. کاربران از طریق این نرم افزار می توانند از مزایای این شبکه اجتماعی مانند پیام رسانی ، به اشتراک گذاشتن عکس ، به روزرسانی وضعیت و … بهره مند شوند. نوکیا Asha 205 یک گوشی مناسب برای بازار موبایل آفریقا است زیرا بررسی ها نشان داده است که ۹۰ درصد کاربران در نیجریه از طریق گوشی موبایل خود به اینترنت دسترسی پیدا می کنند.
با این همه اما مدیران نوکیا هنوز امیدوارند بتوانند این شرکت را به روزهای خوب گذشته بازگردانند و به همین دلیل سعی دارند با معرفی محصولات جدید و متنوع و البته نزدیک به سلیقه بازار و مشتریان، سهم از دست رفته خودشان از بازار پر رونق و داغ گوشی‌های موبایل را دوباره به‌دست ایرانسل یک دو سه بیاورند.
بر اساس همین اطلاعات نسل هفتم اسمارت فون اپل که احتمالا iPhone 5S نام گذاری می شود در ۳ ماه ی سوم ایرانسل یک دو سه سال جاری میلادی معرفی خواهد شد.
گوشی هوشمند Xperia ZR شامل نمایشگر لمسی ۴.۵۵ اینچی می‌شود که تصاویر در آن با کیفیت ۱۲۸۰ در ۷۲۰ پیکسل به نمایش در‌می‌آیند. شرکت سونی برای ایرانسل یک دو سه نمایشگر این گوشی هوشمند موتور تصویری BRAVIA Engine ۲ را به همراه پنل ویژه‌ای موسوم به OptiContrast در نظر گرفته است.
شرکت بزرگ نوکیا که سال‌های زیادی عنوان پر فروش‌ترین و برترین شرکت تولیدکننده گوشی‌های موبایل را در بازارهای جهانی در اختیار داشت، در سال‌های اخیر روزهای نه چندان خوبی را پشت سر گذاشته است. این شرکت با انتقادات زیادی درباره عدم همراهی با تحولات تکنولوژی در دنیای گوشی‌های موبایل و ایرانسل یک دو سه هماهنگ نشدن با روند رشد بازار و سلیقه کاربران، روبه‌رو است.

م بازدید : 11 شنبه 26 مرداد 1392 نظرات (0)

 

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

 نوکیا نیز عملکرد بسیار خوبی در بخش ویندوز فون داشته است. آنها بخوبی بخش عکاسی را در این سیستم عامل توسعه داده اند irancell 123 و اپلیکشن های خوبی در این بخش در اختیار علاقمندان قرار دارد ولی به هر حال سیستم عامل اندروید در این بخش به منابع بیشتری دسترسی دارد، مخصوصا هنگامی که کاربر قصد ارسال تصاویر به شبکه های اجتماعی متنوع را دارد.
این بدان معناست که لومیا ۱۰۲۰ می بایست تصاویر با کیفیت تری در شرایط نور کم ثبت کند، به این دلیل که این دستگاه دارای لنز سریعتر f/2.2 است. زوم اپتیکال بزرگتر ۱۰x اس ۴ زوم نسبت به زوم دیجیتال ۶x برروی لومیا ۱۰۲۰ برتری دارد، اگر چه می بایست به این موضوع توجه کرد که رزولوشن بالاتر دوربین لومیا ۱۰۲۰ می تواند جزییاتی بیشتر را بدون از دست دادن کیفیت ثبت کند.گلکسی اس 4 کوچک و دوربین- تلفن کهکشانی نسل irancell 123 چهارم راهی بازار دیگری شدند.
گلکسی اس 4 کوچک و دوربین- تلفن کهکشانی نسل چهارم راهی بازار دیگری شدند. این بار مردم کشور در حال irancell 123 توسعه هندوستان میزبان این زوج کهکشانی بودند تا از اواخر ماه جاری جدید ترین‌های سامسونگ را در دست گیرند.
دوربین irancell 123
بخش اصلی این دستگاهها همان دوربین است. گلکسی اس ۴ زوم از یک دوربین با سنسور ۱۶ مگاپیکسلی CMOS همراه با یک لنز f/3.1-f/6.3 24-240mm که قابلیت بزرگنمایی یا زوم ۱۰x دارد بهره می برد. لومیا ۱۰۲۰ نیز دارای یک سنسور ۴۱ irancell 123 مگاپیکسلی PureView و لنزی f/2.2 است.
شاید بیشترین تفاوت در این بخش باشد. اندروید با توجه به تعداد اپلیکشن های بیشتری که در اختیار دارد تا حدودی برتر از رقیب است، مخصوصا در بخش عکاسی irancell 123 و با وجود اپلیکشن هایی چون Instagram و Vine که بسیار هم محبوب هستند.
نخست باید اشاره کرد irancell 123 که بهای تعیین شده برای GalaxyS4 mini برابر 27900 روپیه (حدودا 465 دلار) و برای Galaxy S4 Zoom معادل 29900 روپیه (حدودا 500 دلار) می‌باشد. یعنی هر دو بالاتر از گلکسی اس سوم قیمت گذاری شده‌اند که قدری عجیب است. احتمالا قیمت این محصولات در بازار خاور میانه و کشور خودمان هم به همین صورت خواهد بود.
البته هر دو کمپانی قبلا هم محصولی در این بخش داشته اند. PureView 808 که یک محصول بسیار شگفت انگیز است irancell 123 و گلکسی کمرا سامسونگ. در ادامه نگاهی به دو دستگاه در بخش های مختلف می اندازیم.
کمرافون ها را می بایست یک طبقه بندی جدید در بخش اسمارت فون ها نامید، محصولاتی که با تمرکز برروی بخش دوربین، طراحی و تولید می شوند. به تازگی دو محصول جدید در این بخش معرفی شده که هر کدام دارای ویژگی های قابل توجهی می باشند. یکی گلکسی اس ۴ زوم از سامسونگ و دیگری لومیا ۱۰۲۰ از نوکیا. هر دو محصولاتی بسیار خوب هستند irancell 123 که تجربه متفاوتی را در بخش دوربین در اختیار کاربر قرار می دهند.
سامسونگ قول داده که از اواخر ماه جاری میلادی، عرضه این دو ابزارک دوست‌داشتنی را شروع خواهد کرد. The Galaxy S4 به یک صفحه نمایش 4.3 اینچی از نوع Super AMOLED و رزولوشن (960 در540 پیکسل) مجهز شده است. قلب تپنده‌ی دستگاه نیز یک 400 Snapdragon با فرکانس 1.7 گاهرتز است که توسط گرافیک Adreno 305 و 1.5 گیگابایت رم پشتیبانی می‌شود. حافظه داخلی هم 8 گیگابایت در نظر گرفته شده که برای ذخیره‌ی تعدا زیادی از تصاویر ثبت شده با دوربین 8 مگاپیکسلی دستگاه مناسب به نظر می‌رسد. دوربین جلو هم کیفیتی 1.8 مگاپیکسلی داشته و امکان برقرای یک تماس تصویری نسبتا با کیفیت از طریق شبکه LTE را فراهم irancell 123 می‌کند. این تلفن در دو رنگ مشکی مات و سفید برفی عرضه شده و اندروید 4.2.2 آبنبات پاستیلی را اجرا می‌کند.
صفحه نمایش گلکسی اس زوم تفاوت چندانی با گلکسی اس 4 مینی ندارد، اما از یک پردازنده‌ی دو هسته‌ای با فرکانس 1.5 گیگاهرتز استفاده می‌کند که علیرغم قدرت کم‌تر، برای پردازش تصاویر 16 irancell 123 مگاپیکسلی مناسب به نظر می‌رسد. دوربین این شبهه تلفن دارای زوم اپتیکال 10 برابر است و تصاویر را بر روی حافظه‌ی داخلی 8 گیگابایتی ذخیره کنید یا اگر کمبود فضا مواجه شدید از طریق درگاه میکرو SD، حافظه دستگاه خود را تا حداکثر 64 گیگابایت افزایش دهید. بلوتوث 4، وای- فای با استاندارد a/b/g/n و سنسور GPS نیز از جمله امکانات ارتباطی آن به شمار می‌روند. گلکسی اس 4 زوم دارای دکمه شاتر برای دوربین است و اندروید 4.2.2 را در زیر پوسته تاچ‌ویز سامسونگ به اجرا در‌می‌آورد.
حافظه irancell 123 داخلی
سیستم عامل irancell 123
شاید اگر کاربر فقط قصد گرفتن تصاویر مختلف داشته باشد، لومیا ۱۰۲۰ گزینه بهتری باشد، ولی اگر کاربر به فکر انجام کارهای مختلف و متنوع بعد irancell 123 از گرفتن تصاویر می باشد، اس ۴ زوم گزینه های متنوع تری در اختیار دارد.
برای عکاسی می بایست به دستگاهی با حافظه ذخیره سازی مناسب دسترسی داشت. لومیا ۱۰۲۰ دارای حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی است و در این بخش نسبت به اس ۴ زوم برتری دارد. گلکسی اس ۴ زوم دارای تنها ۸ گیگابایت حافظه داخلی است که بخشی از آن هم توسط سیستم عامل اندروید اشغال شده است. البته سامسونگ برروی این دستگاه یک اسلات microSD card irancell 123 قرار داده که میتوان فضای ذخیره سازی را گسترش داد. همچنین سامسونگ ۵۰ گیگابایت فضای Dropbox برای دو سال و بصورت مجانی در اختیار خریداران این دستگاه قرار می دهد. لومیا ۱۰۲۰ نیز دارای فضای ذخیره سازی ابری است و نوکیا ۷ گیگابایت فضای ذخیره سازی Skydrive در اختیار کاربران قرار می دهد.

م بازدید : 21 سه شنبه 22 مرداد 1392 نظرات (0)

حالا که موتو ایکس رسما معرفی خرید شارژ ایرانسل شده مقایسه مشخصات سخت افزاری آن با رقبای اش کاری است اجتناب ناپذیر. بنابراین در اینجا آن را با آیفون ٬۵ اچ تی سی وان و گلکسی اس ۴ مقایسه می کنیم تا ببینیم اولین پرچمدار واقعی موتورولا در دوران جدیدش٬ کجای قافله می ایستد.
بارزترین ویژگی طراحی G2 قرار گرفتن دکمه های آن در بخش پشت تلفن است٬ اما چرا؟ حتما این پرسشی است که شما هم در سر دارید. به خرید شارژ ایرانسل زعم ال جی چند جواب برای آن وجود دارد.
در ادامه با نارنجی همراه باشید و علاوه بر جدول خرید شارژ ایرانسل مقایسه ای٬ عکس یادگاری که ۱۸ رنگ مختلف موتو ایکس در کنار هم گرفته اند را در ابعاد بزرگ مشاهده کنید تا بهتر با انتخاب های رنگی و تفاوت های آنها آشنا شوید.
دلیل چهارم این است که با حذف دکمه ها از طرفین در واقع مهندسین قادر به کاستن از حاشیه های کناری دستگاه می شوند و نمایشگر لبه-به-لبه به نظر خرید شارژ ایرانسل می رسد٬ با حاشیه های کمتر٬ عرض تلفن هم کاهش می یابد٬ در نتیجه کار یک دستی راحت تر و احتمال افتادن تلفن از دست نیز کمتر می شود.
البته این دستگاه اولین موبایل ۴۱ مگاپیکسلی دنیا به شما نمی رود، و پیش از این نیز این خود نوکیا بود که با مدل Pureview 808 استانداردی جدید را در زمینه دوربین موبایل به وجود آورد. در خرید شارژ ایرانسل آن زمان نوکیا 808 را با سیستم عامل سیمبین عرضه کرد و به همین نتوانست بهره چندانی از آن ببرد. اما اکنون سنسور PureView بر روی ویندوز فون آمده و منتظر است تا تجربه ای متفاوت از عکاسی موبایل را در اختیار کاربران بگذارد. در ادامه مطلب می تواند نمونه تصاویر شکار شده توسط این غول پیکسلی را مشاهده نمایید.
قابل ذکر است که این تلفن از میکرو سیم پشتیبانی می کند و کیفیت ساختی مشابه One دارد٬ البته در آن خبری از لبه های تراش خورده با تیغه الماس نیست. یعنی در عین حال که پشت دستگاه از آلومینیوم ساخته شده٬ ولی دور دستگاه از پلی کربنات است. این تلفن نیز در دو خرید شارژ ایرانسل مدل مشکی و سفید عرضه می شود ولی هنوز قیمت و زمان عرضه دقیقش اعلام نشده.
دلیل دوم این است که پشت تلفن جایی است که اغلب مواقع ۴ انگشت خرید شارژ ایرانسل شما به طور طبیعی بر روی آن قرار می گیرد بنابراین قرار داشتن کلیدها در آن منطقه٬ به نظر منطقی و طبیعی می رسد.
همانطور که شب گذشته در زومیت خواندید، سونی طی مراسم ویژه‌ای که در کشور امارات برگزار شد، از فبلت اکسپریا Z Ultra با صفحه نمایش ۶.۴۴ اینچ پرده برداشت. ما هم در زومیت شانس کار کردن با این فبلت را یافتیم و توانستیم آن را از جنبه‌های مختلف مورد ارزیابی کلی قرار دهیم. اکسپریا Z Ultra دارای بدنه‌ای فوق‌العاده باریک، اما مستحکم بوده و از سریع‌ترین پردازنده حال حاضر دنیای موبایل بهره می‌برد. اگر برای شما هم جالب است تا خرید شارژ ایرانسل در رابطه با این محصول جذاب سونی بیشتر بدانید با نگاه نزدیک زومیت همراه باشید.
همانطوری که دیروز در نارنجی خواندید ، نوکیا سرانجام پرچمدار جدیدش را معرفی کرد. لومیا ۱۰۲۰ نام موبایلی با یک دوربین ۴۱ مگاپیکسلی است که مرز های خرید شارژ ایرانسل موجود را در نوردیده و کیفیتی را برای تصاویر ارائه می دهد که تا پیش از این کمتر شاهد آن بودیم.
با وجود اینکه دوربین در این مدل بهبود چشمگیری داشته، اما نوکیا موفق شده تا ابعاد دستگاه خرید شارژ ایرانسل را نسبت به ۹۲۰ ، سبک تر و باریک تر کند. با وجود اینکه این مدل هنوز به باریکی Lumia 925 نرسیده، اما ۱۰.۴ میلیمتر ضخامت و ۱۵۸ گرم وزن، مشخصات خوبی برای آن به حساب می آیند.
حالا که موتو ایکس خرید شارژ ایرانسل رسما معرفی شده مقایسه مشخصات سخت افزاری آن با رقبای اش کاری است اجتناب ناپذیر.
G2 از یک نمایشگر ۵.۲ اینچی برخوردار است٬ تنها ۰.۱ اینچ کوچکتر از اولین گلکسی نوت. با این حال به شکل محسوسی عرض آن کمتر است و برای استفاده یک دستی٬ قانع کننده تر به نظر می خرید شارژ ایرانسل رسد.با افزایش اندازه تلفن های هوشمند٬ استفاده از دکمه های آنها هم به معضلی تبدیل می شود که باید برای آن چاره ای جست. ال جی راه حل را در تغییر محل آنها یافته.
اگر دکمه ها در طرفین بودند شما مجبور به کمی کش و قوس می شدید تا سر انگشت های خود را به آنها برسانید و در نتیجه احتمال افتادن تلفن از دست تان در این فرآیند قوت می گرفت. خرید شارژ ایرانسل
اکسپریا Z Ultra از همان زبان و سبک طراحی اکسپریا Z بهره می‌برد، با این تفاوت خرید شارژ ایرانسل که سونی از تجربیات کسب نموده در Z به خوبی در Z Ultra بهره برده
نوکیا سرانجام پرچمدار جدیدش را معرفی کرد. لومیا ۱۰۲۰ نام موبایلی با یک دوربین ۴۱ مگاپیکسلی است که مرز های موجود را در نوردیده و کیفیتی را برای تصاویر ارائه می دهد خرید شارژ ایرانسل که تا پیش از این کمتر شاهد آن بودیم.
Lumia 1020 در آمریکا به صورت اختصاصی برای کابران اپراتور AT&T و خرید شارژ ایرانسل با قیمت ۲۹۹.۹۹ دلار در قالب یک قرارداد دو ساله، عرضه خواهد شد. فروش این دستگاه در ۲۶ جولای آغاز خواهد شد. این مدل در رنگ های سیاه مات، زرد و سفید در اختیار کاربران، قرار خواهد گرفت.
سوم اینکه٬ دکمه های عقب در این تلفن نقش های دوگانه ای را برای عهده دارند. با دکمه کاهش صدا می شود اپ دوربین را باز کرد و عکس گرفت٬ حالا تصور کنید که گرفتن عکس از خود٬ چقدر در این حالت آسان می شود. بنابراین منافع کاربردی هم در این انتخاب طراحی وجود خرید شارژ ایرانسل دارد.

م بازدید : 6 سه شنبه 22 مرداد 1392 نظرات (0)

 

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

سیستم عامل بهینه شده جلی بین 4.2.2 irancell123 (مانند نکسوس)/ پردازنده چهار هسته ای کوآلکوم snapdragon 600 با سرعت 1.9 گیگاهرتز/ نمایشگر 5 اینچی AMOLED با 441 پیکسل در هر اینچ / دوربین جلو 13 مگاپیکسل و دوربین جلو برای چت 2 مگاپیکسل/ 16 گیگ حافظه داخلی با اسلات اضافی برای افرایش حافظه
گلکسی اس 4 کوچک و دوربین- تلفن کهکشانی نسل چهارم راهی بازار دیگری irancell123 شدند.
گلکسی اس 4 کوچک و دوربین- تلفن کهکشانی نسل irancell123 چهارم راهی بازار دیگری شدند. این بار مردم کشور در حال توسعه هندوستان میزبان این زوج کهکشانی بودند تا از اواخر ماه جاری جدید ترین‌های سامسونگ را در دست گیرند.
برخی ویژگی irancell123 های موتو ایکس به شرح زیر است:
سامسونگ قول داده که از اواخر ماه جاری irancell123 میلادی، عرضه این دو ابزارک دوست‌داشتنی را شروع خواهد کرد. The Galaxy S4 به یک صفحه نمایش 4.3 اینچی از نوع Super AMOLED و رزولوشن (960 در540 پیکسل) مجهز شده است. قلب تپنده‌ی دستگاه نیز یک 400 Snapdragon با فرکانس 1.7 گاهرتز است که توسط گرافیک Adreno 305 و 1.5 گیگابایت رم پشتیبانی می‌شود. حافظه داخلی هم 8 گیگابایت در نظر گرفته شده که برای ذخیره‌ی تعدا زیادی از تصاویر ثبت شده با دوربین 8 مگاپیکسلی دستگاه مناسب به نظر می‌رسد. دوربین جلو هم کیفیتی 1.8 مگاپیکسلی داشته و امکان برقرای یک تماس تصویری نسبتا با کیفیت از طریق شبکه LTE را فراهم می‌کند. این تلفن در دو رنگ مشکی مات و سفید برفی عرضه شده و اندروید 4.2.2 آبنبات پاستیلی را اجرا می‌کند.
یکی از گوشی های هوشمند شیک در بازار است که شانه به شانه گلکسی اس 4 جلو رفته و تنها فرق شان این است که irancell123 بدنه اچ تی سی آلومینومی است و بدنه سامسونگ پلاستیک!
اچ irancell123 تی سی وان
مشخصات عمومی دستگاه به شرح irancell123 زیر است:
برخی ویژگی irancell123 های این دستگاه به شرح زیر است:
گلکسی نوت 2 با داشتن قلم دیجیتالی بسیار محبوب بیزینسها است. مردمی که دستان و نیز جیب بزرگ دارند، علاقمند به داشتن این دستگاه آندرویدی هستند. دستگاهی محکم محسوب شده که قلم آن، بسیاری از کارها irancell123 را هندل می کند.
گوشی های هوشمند در حال بزرگتر شدن irancell123 هستند و ال جی اوپتیموس جی پرو یکی از آنهاست. نمایشگر 5.5 اینچ واقعا بزرگ است و با پردزانده چهار هسته ای قدرت زیادی برای پخش مولتی مدیا دارد.
سیستم عامل جلی بین 4.2 که بهینه سازی شده و با اینترفیس HTC Sense عرضه شده است/ پردازنده 4 هسته ای کوآلکوم Snapdragon 600 با سرعت 1.7 گیگاهرتز/ دوربین جلو 4 مگاپیکسل و دوربین جلو 2.1 مگاپیکسل/ حافظه داخلی 32 و 64 گیگ irancell123
نخست باید اشاره کرد که بهای تعیین شده برای GalaxyS4 mini برابر 27900 irancell123 روپیه (حدودا 465 دلار) و برای Galaxy S4 Zoom معادل 29900 روپیه (حدودا 500 دلار) می‌باشد. یعنی هر دو بالاتر از گلکسی اس سوم قیمت گذاری شده‌اند که قدری عجیب است. احتمالا قیمت این محصولات در بازار خاور میانه و کشور خودمان هم به همین صورت خواهد بود.
نسخه گلکسی اس 4 که برای کار با اپ های آندرویدی گوگل، بهینه سازی شده است. از لحاظ سخت افزاری شبیه گلکسی اس 4 است اما سامسونگ آهنگ ها و زنگ ها را از روی آن برداشته است.(برخی دوست دارند، برخی هم متنفرند) نسخه بدون قفل این irancell123 دستگاه 649 دلار قیمت دارد.
برخی ویژگی irancell123 های شاخص این دستگاه به شرح زیر است:
سیستم عامل جلی بین 4.1 آندروید/ پردازنده 1.7 گیگاهرتزی چهار هسته ای از نوع irancell123 snapdragon 600 / نمایشگر 5.5 اینچی 1920 در 1080 به صورت فول اچ دی با فناوری IPS/ دوربین 13 مگاپیکسلی و دوربین 2.1 مگاپیکسلی جلو برای چت ویدئویی/ حافظه داخلی 32 گیگ با اسلات خارجی برای افزایش حافظ
سیستم عامل آندروید نسخه جلی بین 4.1 / پردازنده چهار هسته ای 1.6 گیگاهرتزی از نوع Exynos / نمایشگر 5.5 اینچ از نوع Super AMOLED HD / دوربین اصلی 8 مگاپیکسل و دوربین جلو 1.9 مگاپیکسل / حافظه داخلی در حجم 16،32،64 گیگ با اسلات خارجی برای اضافه irancell123 کردن حافظه
از لحاظ سرعت نیز اس 4 کمی بالاتر irancell123 است.
برخی irancell123 ویژگی های دستگاه به شرح زیر است:
سیستم عامل آندروید جلی بین 4.2.2 / 8 هسته ای irancell123 / نمایشگر 4.7 اینچی AMOLED اچ دی و 720 / دوربین 10 مگاپیکسلی و دو مگاپیکسلی/ حافظه 16،32 گیگی/ اتصالات NFC/ شارژر بی سیم
صفحه نمایش گلکسی اس زوم تفاوت چندانی با گلکسی اس 4 مینی ندارد، اما از یک پردازنده‌ی دو هسته‌ای با فرکانس 1.5 گیگاهرتز استفاده می‌کند که علیرغم قدرت کم‌تر، برای پردازش تصاویر 16 مگاپیکسلی مناسب به نظر می‌رسد. دوربین این شبهه تلفن دارای زوم اپتیکال 10 برابر است و تصاویر را بر روی حافظه‌ی داخلی irancell123 8 گیگابایتی ذخیره کنید یا اگر کمبود فضا مواجه شدید از طریق درگاه میکرو SD، حافظه دستگاه خود را تا حداکثر 64 گیگابایت افزایش دهید. بلوتوث 4، وای- فای با استاندارد a/b/g/n و سنسور GPS نیز از جمله امکانات ارتباطی آن به شمار می‌روند. گلکسی اس 4 زوم دارای دکمه شاتر برای دوربین است و اندروید 4.2.2 را در زیر پوسته تاچ‌ویز سامسونگ به اجرا در‌می‌آورد.

م بازدید : 10 دوشنبه 21 مرداد 1392 نظرات (0)

در مجموع Sony Xperia Z، تلاشی قابل شارژ رایتل ستایش از سوی سونی است اما به نظر نمی‏رسد این تلاش برای پرچمدار کردن یک گوشی آن هم با این همه رقیب سرسخت، کافی باشد. مجموعه این ایرادها ما را به این نقطه می‏رساند که در توصیه به کسانی که می‏خواهند Sony Xperia Z بخرند، کمی درنگ کنیم و تک تک این مسائل را خاطرنشان کنیم. وقتی کاربری پول زیادی بابت گوشی خود می‏دهد اما در مقام عمل می‏بیند سیستم عامل معمولی یا ناتوانی در اجرای برخی از بازی‏ها، گوشی او را ضعیف‏تر از گوشی هم‏رده قیمتی نشان می‏دهد، مایوس می‏شود و آرزو می‏کند کاش گوشی با همان قیمت ولی متفاوت‏تری خریده بود.
10 - اسپیکر شارژ رایتل بسیارضعیف:
می دانیم که هوآوی در تلاش است تا به جمع بزرگانی چون Samsung شارژ رایتل و HTC بپیوندد. در این راه تلاش بسیاری را نیز انجام داده است. این گوشی یکی از بهترین‌های این شرکت است. طراحی بسیار جذاب و ضخامت کم آن در کنار نوآوری‌هایی که در آن صورت گرفته می تواند هوآوی را بسیار بالا بکشد. البته شاید نتوان این گوشی را با بزرگانی همچون Galaxy S4 و HTC One مقایسه کرد اما ویژگی‌هایی در این گوشی هستند که به همین راحتی نمی‌توان از آن گذشت.
بعضی از کاربران گزارش کردند زمانی که گوشی به شارژ است و LED هشدار دهنده نشان می‌هد که شارژ رایتل باتری شارژ کامل شده گوشی هنوز شارژ نشده و کاربر را گمراه خواهد کرد و در صورت چک نکردن درصد باتری و اعتماد به LED هشدار دهنده باعث می‌شود تا آن را از شارژ بکشید در حالی که هنوز شارژ تکمیل نشده است.
13 - عملکرد شارژ رایتل متناقض LED هشدار دهنده:
مانند تمام گوشی‌های لمسی امروزی در جلوی گوشی یک صفحه نمایش لمسی که اندازه‌ای برابر 4.7 اینچ دارد قرار گرفته، این صفحه نمایش کیفیتی برابر 720×1280 پیکسل دارد و در اصل این صفحه نمایش کیفیت HD دارد. تراکم پیکسلی این صفحه نمایش 312 پیکسل در اینچ است. در زیر این شارژ رایتل صفحه نمایش لوگوی هوآوی قرار دارد و در زیر آن هوآوی یک طراحی بسیار زیبا به صورت منحنی را به کار برده است.
11 - ضعف در اتصال به شبکه شارژ رایتل بی سیم Wi-Fi:
طراحی و راحتی در دست شارژ رایتل
بعضی از کاربران گزارش شارژ رایتل داده‌اند که در هنگام عکسی یک نقطه سیاه بر روی صفحه نمایش و منظره یاب گوشی ظاهر می‌شود.
در سمت چپ گوشی نیز چیزی جز خروجی جک 3.5 میلیمتری صدا که توسط یک درپوش پوشیده شده است دیده شارژ رایتل نمی‌شود. این درپوش یک ویژگی جالب دارد و آن این است که در سر آن یک سوزن قرار گرفته که توسط آن می توانید درگاه سیسم کارت و کارت حافظه را خارج کنید.در بالای گوشی میکروفون دوم گوشی و در کنار آن نیز درگاه اتصالی گوشی قرار دارند که از برای شارژ کردن گوشی و اتصال به رایانه می‌توانید استفاده کنید، قرار گرفتن درگاه اتصالی گوشی در بالا برای کاربران شاید کمی نا آشنا باشد اما به علت طراحی بسیار زیبایی که در قسمت پایین گوشی دیده می‌شود می‌توان آن را ندیده گرفت، در پایین گوشی نیز همانطور که گفتیم به جز یک طراحی نیم دایره‌ای زیبا گزینه دیگری دیده نمی‌شود.
نظر شما چیست؟ آیا به نظر شارژ رایتل شما در این رده قیمتی، خرید اکسپریا زد کاری درست است یا ترجیح می‏دهید مدل‏های دیگری بخرید.
12 - Black Spot شارژ رایتل Syndrome:
کاربران بسیاری گزارش داده‌اند که صفحه نمایش گوشی به راحتی خط می‌افتد حتی یکی از کاربران حرفه‌ای در بررسی خود گزارش داده بود با اینکه به جز آیفون 4S و این گوشی در کنار هم چیز دیگری در جیب خود نداشته صفحه نمایش این گوشی به راحتی خط برداشته در حالی که آیفون 4S هیچ شارژ رایتل مشکلی پیدا نکرده است.
قدرت دریافت سیگنال های وای فای گوشی نسبت به رقبا ضعیف تر است و بسیاری از کاربران گزارش دادند که سیگنال وای فای بعد از 2 تا 10 دقیقه استفاده قطع می‌شود و برای اتصال مجدد باید گوشی را خاموش و شارژ رایتل روشن کنند.
نظر شارژ رایتل جی اس ام
در سمت راست گوشی درگاه سیم کارت، حافظه خارجی، دکمه کم و زیاد گردن صدا و دکمه پاور قرار شارژ رایتل دارند.
14 - پردازنده‌ای شارژ رایتل ضعیف تر از HTC One و Galaxy S4:
این گوشی تنها یک اسپیکر دارد و این اسپیکر نیز شارژ رایتل کیفیت مناسبی ندارد در تستی که ما انجام دادیم هنگام پخش صدای بلند گوش کاربر را آزار خواهد دید.
این گوشی اولین 4 هسته‌ای کمپانی سونی است بنابراین نباید به عنوان اولین تجربه از آن انتظار داشته باشید تا بتواند از نظر قدرت با پرچمداران کمپانی‌های اچ تی سی و سامسونگ که پیش از این‌ بارها گوشی 4 هسته‌ای تولید کردند رقابت کند. سامسونگ به تولید گوشی گلکسی اس 4با پردازنده 8 هسته‌ای پرداخته درست زمانی که سونی تازه وارد رقابت 4 هسته‌ای‌ها شده و همچنین در HTC One قدرت شارژ رایتل پردازنده بیشتر از Xperi

م بازدید : 12 دوشنبه 21 مرداد 1392 نظرات (0)

در نتیجه به عقیده بسیاری از کارشناسان و تحلیلگران بازار اعداد و آمار سامسونگ از فروش واقعی گوشیهایش قطعا کمتر از میزان صادرات این گوشیها خواهد بود. از طرفی اگر بخواهیم مجموع صادرات جهانی هر دو گوشیهای آی فون 4 اس و آی فون 5 در فصل سوم سال 2012 را حساب کنیم به عدد 2/22 میلیون دستگاه می رسیم که در مقایسه با صادرات جهانی 18 میلیونی گوشی گلکسی اس 3 سامسونگ بیشتر بوده و حتی می توان گفت اپل همچنان از رقیب کره ای خودش جلوتر است. با این همه اما در تصویر و نگاه بزرگ تر این رقم در مجموع چندان اهمیتی نداشته و چیزی که این روزها همه درباره آن صحبت می کنند آن است که موبایل هوشمند جدید سامسونگ بالاخره توانسته است از یک گوشی آی فون در بازار پیشی بگیرد.شاید بهتر است به دو سال قبل برگردیم؛ زمانی که زمزمه هایی درباره این موضوع شنیده می شد که سامسونگ در حال به کارگیری استراتژی اپل در بازار موبایل های هوشمند است. در آن زمان سامسونگ اولین گوشی گلکسی اس خودش را با سیستم عامل آندروید گوگل به بازار عرضه کرد. از همان زمان بود که سامسونگ تصمیم گرفت تا به جای تولید و عرضه چندین مدل گوشی، روی تولید یک گوشی شارژ ایرانسل به عنوان پرچمدار این شرکت در بازار بزرگ و رقابتی موبایلهای هوشمند تمرکز کند. این در حالی بود که شرکتهایی مانند موتورولا و اچ تی سی همچنان به تولید و عرضه مدلهای مختلفی از موبایلهای هوشمند ادامه می دادند؛ گوشیهایی شبیه به یکدیگر با تفاوت های اندک.
همین موارد باعث شده است تا وابستگی سامسونگ به پیگیری شارژ ایرانسل و تقلید استراتژی اپل برای حضور در بازار موبایل های هوشمند هر روز بیشتر و بیشتر شود
گوشی گلکسی نوت 2 ظرفیتی 3100 میلی آمپری داشت که این بدان معنی است که باتری گلکسی نوت 3 ظرفیتی 11 درصد بیشتر از نسل شارژ ایرانسل دوم را خواهد داشت. باتری گلکسی نوت نسل اول نیز ظرفیت 2500 میلی آمپری داشت.
اما شاید بهتر باشد یک مقایسه بین باتری این فبلت با رقیبانش در دیگر کمپانی‌های داشته باشیم. باتری Xperia Z Ultra ظرفیت 3000 میلی آمپری دارد و به احتمال زیاد فبلت HTC One Max که امروز عکس آن را مشاهده کردیم نیز باتری 3000 میلی آمپری دارد. همانطور که مشاهده می کنید ظرفیت باتری این گوشی بسیار بالا است و شارژ ایرانسل حتی گوشی Galaxy Mega 6.3 که اندازه صفحه نمایش 6.3 اینچی دارد نیز ظرفیت 3200 میلی آمپری دارد.
این اتفاق از نظر کارشناسان می تواند شارژ ایرانسل استراتژی عرضه و فروش سامسونگ را تهدید کند.
حالا سامسونگ با یک مدل گوشی خاص درست مانند اپل، به معیاری درست از فرآیند تولید، اجزا و قطعات رایج و تجربه ای مشابه از کار با گوشی های گلکسی در میان کاربرانش دست پیدا کرده است. یک سال بعد یعنی در سال 2011 سامسونگ بر نوکیا غلبه کرد تا به بزرگترین شرکت فروشنده موبایلهای هوشمند در سرتاسر جهان تبدیل شود. به این ترتیب سامسونگ با سرعت زیادی در حال افزایش سهم خود در بازار جهانی موبایلهای هوشمند بود تا پادشاه جدید این بازار باشد. در همین سال بود که سامسونگ گوشی پرچمدار بعدی اش یعنی گلکسی شارژ ایرانسل اس 2 را معرفی و عرضه کرد و یک رکورد جدید از خودش به جا گذاشت؛ فروش یک میلیون دستگاه در 70 روز اول از زمان عرضه این گوشی.
شاید بد نباشد قبل از بررسی و قضاوت درباره چرایی این ماجرا نگاهی دقیق تر به اطلاعات بیندازیم. در حالی که آمار منتشر و اعلام شده توسط اپل نشان دهنده میزان شارژ ایرانسل فروش واقعی این شرکت است، اما آمار و اطلاعات منتشر شده توسط سامسونگ نشان دهنده میزان صادرات گوشی گلکسی اس 3 به شرکت های ارائه دهنده خدمات مخابراتی در سرتاسر جهان است و به این دلیل نمی تواند دقتی به اندازه آمار اپل داشته باشد. به گزارش مجله آنلاین بیزنس ویک، این به معنای آن است که اگر یک شرکت ارائه دهنده خدمات مخابراتی یک یا چند گوشی گلکسی اس 3 فروش نرفته در قفسه های فروشگاهش داشته باشد، اما این گوشی یا گوشی ها در این بررسی و آمار به عنوان گوشی های فروخته شده در نظر گرفته شده اند.
در حالی که همه منتظر نسل سوم گوشی گلکسی نوت 3 هستیم تا در 13 شهریور معرفی شود، هر روز چیزهای بیشتری از این گوشی شنیده می‌شود.به گزارش جی اس ام امروز یک ویژگی از این گوشی به بیرون درز کرده است، بر طبق این شارژ ایرانسل خبر باتری گوشی گلکسی نوت 3 ظرفیت 3450 میلی آمپری خواهد داشت.
این استراتژی اپل هر چند هزینه نسبتا زیادی را به این شرکت تحمیل می کند اما باعث می شود تا اپل بتواند موبایل هوشمندش را به صورت همزمان و در کمترین زمان ممکن در کشورهای مختلف عرضه کند. این در حالی است که وقتی سامسونگ گوشی گلکسی اس 3 خودش را در ماه مه امسال معرفی کرد، اعلام کرد که فروش این گوشی ابتدا در اروپا و سپس در 145 کشور دیگر به زودی عرضه می شود. اما در کمتر از دو هفته بعد شارژ ایرانسل پنج شرکت ارائه دهنده خدمات مخابراتی آمریکا این گوشی را به صورت گسترده ای عرضه کردند.
در اینجا یک موضوع جدی وجود دارد. داخل گوشیهای گلکسی اس، گلکسی اس 2 و حالا گلکسی اس 3 قطعات سخت افزاری مختلفی وجود دارد که به صورت مستقیم شارژ ایرانسل توسط خود سامسونگ تولید و ساخته شده اند. این شرکت تراشه، نمایشگرهای Super AMOLED و فلش مموریها برای حافظه داخلی این گوشیها را خودش تولید می کند. اپل روند تولید سخت افزار گوشیهای آی فون را خودش کنترل می کند، اما نه به صورت مستقیم. این شرکت تراشه های ویژه دستگاههای مبتنی بر iOS را خودش طراحی می کند، اما یک تولیدکننده دیگر آنها را می سازد و اپل میلیاردها دلار برای کارخانه های تولید قطعات هزینه می کند تا در نهایت عمده روند تولید و ساخت را در اختیار داشته و گوشی هایش را با قیمت مناسبی روانه بازار کند.

م بازدید : 7 یکشنبه 20 مرداد 1392 نظرات (0)

 

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

مکان: مکان دستگاه اندرویدی شما به صورت خودکار irancell123 بر روی نقشه نشان داده خواهد شد. نام مکانی که دستگاه در آن قرار دارد، زمان آخرین استفاده و دیگر اطلاعات مربوط به آن در این بخش قرار دارند.
برای استفاده از این سرویس، کافیست به وب‌سایت مخصوص این اپلیکیشن به این آدرس که گوگل برای این‌کار آماده کرده است، مراجعه کنید و با نام کاربری و گذرواژه خود در گوگل، وارد آن شوید.بعد از وارد irancell123 شدن به سیستم، ممکن است از شما سوال شود که آیا تمایل دارید تا از اطلاعات مکانی استفاده کند یا خیر؟. بر روی دکمه Accept کلیک کنید.
در ادامه irancell123 قصد داریم نحوه تنظیم و استفاده از این اپلیکیشن را به شما آموزش دهیم.
شاید برای شما هم پیش آمده باشد که گوشی یا تبلت اندرویدی خود را گم کرده باشید و بخواهید آن‌را پیدا کنید. ممکن است آن‌را در منزل گم کرده باشید، بنابراین کافیست کاری کنید تا دستگاه شروع به زنگ زدن کند. ممکن است دستگاه شما مورد سرقت واقع شده باشد، این اپلیکیشن آخرین مکانی irancell123 که دستگاه شما رویت شده است را به شما نشان می‌دهد؛ همچنین این امکان وجود دارد تا بتوانید از راه دور اقدام به پاک کردن اطلاعات موجود بر روی گوشی یا تبلت خود نمایید.
این ویژگی شبیه به قابلیت اپلیکیشن‌هایی مانند Lookup و Find My irancell123 Mobile کمپانی سامسونگ در دستگاه‌های اندرویدی است.
اگر به خاطر داشته باشید هفته گذشته در irancell123 زومیت نوشتیم که گوگل قصد دارد با عرضه اپلیکیشن Android Device Manager، به کاربرانی که از دستگاه‌های اندرویدی استفاده می‌کنند، کمک کند تا دستگاه خود را که گم شده و یا به سرقت رفته است را پیدا کنند و یا از راه دور اقدام به پاک کردن اطلاعات موجود بر روی گوشی نمایند. حال این اپلیکیشن در دسترسی کاربران سراسر جهان می‌باشد.
یاهو برای خرید 9 استارتاپ دیگری که طی ماه‌های اخیر داشته، مبلغ 54 میلیون دلار را هزینه کرده است. این 9 استارتاپ عبارتند از: Summly, Astrid, MileWise, GoPollGo, Loki Studios, PlayerScale, GhostBird irancell123 Software, Rondee و
به گزارش سیتنا به نقل از روزنامه The Wall Street Journal، هزینه‎ی پخش تبلیغات ویدیوئی در نظر irancell123 گرفته شده برای افراد در سنین 18 تا 54 سال، حدود 2 میلیون دلار در روز می‎باشد.
مقاله مرتبط: irancell123
فعال کردن Android Device irancell123 Manager:
بر روی دستگاه اندرویدی خود، وارد اپلیکیشن Google Settings شده و سپس Android Device Manager را انتخاب نمایید. قابلیت Locator به طور پیش‌فرض انتخاب شده، اما قابلیت پاک کردن اطلاعات از راه دور را باید خودتان فعال نمایید. برای فعال کردن این بخش، Allow irancell123 remote factory reset را انتخاب نمایید.
منبع irancell123 cnet لینک مطلب
طی ماه‌های آخر استقلالش با مشکلات مختلف مالی دست و پنجه نرم می‌کرد و قادر به کسب درآمد مطلوب irancell123 از طریق تبلیغات نبود، اما حالا یاهو مدیرعامل آن مجموعه را ثروتمند نموده و علاوه بر آن احتمالا به کمک توانایی‌اش در تبلیغات آنلاین، از Tumblr نیز درآمد قابل ملاحظه‌ای را بدست خواهد آورد.
شبکه‎ی اجتماعی "فیس بوک" برنامه دارد که تبلیغات ویدیوئی‎اش را در پاییز امسال راه اندازی کند. irancell123
چندی پیش یاهو رسما سرویس Tumblr را با پرداخت 1.1 میلیارد دلار از آن خود کرد و حالا دیوید کارپ، مدیرعامل Tumblr نیز طی یک قرارداد 4 ساله برای فعالیت در یاهو هر سال 10 میلیون دلار حقوق دریافت خواهد کرد. او از بابت سهامش در Tumblr نیز حدود 250 میلیون دلار پول نقد بدست irancell123 آورده بود.
زنگ زدن: اطلاعات مکانی که بر روی نقشه به شما نشان داده می‌شود آن‌چنان که فکر می‌کنید دقیق نیست، برای مثال اگر گوشی شما در منزل گم شده باشد، با استفاده از این سرویس نمی‌توانید مکان دقیق گم شدن آن را پیدا کنید. در عوض با استفاده از امکان زنگ زدن می‌توان، صدای دستگاه را هر کجای منزل که افتاده باشد، شنید.پاک کردن اطلاعات دستگاه: اگر تمام راه‌های بالا را امتحان کردید و باز هم نتوانستید گوشی یا تبلت خود را پیدا کنید، حداقل می‌توانید اطلاعات موجود بر روی دستگاه خود را از راه دور پاک کنید و یا به اصطلاح تنظیمات کارخانه‌ای را فعال irancell123 نمایید. با این کار، تمامی اطلاعات موجود بر روی کارت حافظه SD را نیز پاک می‌کند.یک قابلیت کلیدی دیگر که این اپلیکیشن فعلا از وجود آن بی بهره است، قابلیت قفل کردن دستگاه از راه دور می‌باشد. این قابلیت به کاربر این امکان را می‌دهد که همزمان با قفل کردن گوشی، بتواند موقعیت آن‌را نیز رصد نماید. اما جای نگرانی نیست، زیرا به نظر می‌رسد که به زودی شاهد این قابلیت بر روی این اپلیکیشن خواه

م بازدید : 7 پنجشنبه 17 مرداد 1392 نظرات (0)

 

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

گر چیزی بیش از یک سیستم عامل زنده برروی فلش مموری خودتان نیاز دارید تا تمامی تغییرات را برروی دیسک قابل حمل خود داشته باشید، می توانید چندین توزیع را مستقیما برروی فلش مموری ایرانسل123 خود نصب کنید. از این طریق می توانید سیستم عامل خودتان را برروی کامپیوتر دیگران بالا آورده و استفاده کنید، همچنین به اطلاعات و فایل هایی که ایجاد کرده اید بعلاوه برنامه هایی که برروی سیستم عاملتان نصب کرده اید دسترسی داشته باشید. Pen Drive Linux یکی از این گزینه هاست که می‌توانید از طریق آن به این کار اقدام کنید. هرچند اکنون بسیاری از توزیع های عمده مانند اوبونتو این امکان را به شما داده اند که سیستم عامل را برروی فلش مموری خود نصب و استفاده کنید.
فلش مموری ها راهی ارزان و ساده برای پشتیبان گیری از اطلاعات و جابجایی داده ها بین کامپیوترها هستند. اما از آنجایی که روزانه استفاده از پردازش ابری و اینترنت بیسیم گسترش پیدا می کند، فلش مموری ها آن استفاده گذشته خود را از ایرانسل123 دست می دهند. احتمالا شما هم الان در کشوی میزتان چند فلش مموری دارید که چندان مورد استفاده قرار نمی گیرند؟ اگر می خواهید نفس تازه ای به فلش مموری های خود بدهید، در پست امروز چند روش استفاده غیرمعمول اما مفید را بشما آموزش خواهیم داد …
شرکت BMW در خصوص این محصول توضیح داده است که طراحی ویژه ایرانسل123 بدنه آن این امکان را می‌دهد که بتوان M8 را به صورت افقی یا عمودی روی زمین گذاشت. در بدنه این محصول از چراغ‌های OLED استفاده شده است که اطلاعاتی در خصوص سیستم از جمله دمای آن را برای ما نمایان می‌کند و امکان کم و زیاد کردن صدا یا تغییر درجه فن را نیز فراهم می‌آورد.
نصب نرم افزار Parted Magic برروی فلش مموری به شما این امکان را می دهد که از طریق USB درایو خود بتوانید به پارتیشن بندی و تغییر سایز پارتیشن ها بپردازید. پارتیشن بندی در حال اجرای سیستم عامل کار نسبتا خطرناکی است و ممکن است باعث ازبین رفتن برخی اطلاعات شما گردد اما پارتیشن بندی از طریق بوت و بدون اجرای ایرانسل123 سیستم عامل این ریسک را از بین خواهد برد. (البته همیشه باید مراقب اطلاعات در حین پارتیشن بندی بود و نمی توان احتمال از بین رفتن اطلاعات را صفر دانست)
مرکز DesignworksUSA وابسته به شرکت خودروسازی BMW که تاکنون در زمینه طراحی اتومبیل ایرانسل123 فعالیت می‌کند، مدل مفهومی از یک رایانه شخصی مخصوص علاقه‌مندان به بازی‌ های رایانه‌ای ارایه کرده است.به گزارش پاپوبلاگ، این رایانه شخصی که از نظر ظاهری با مدل‌های کنونی بسیار متفاوت است، با همکاری شرکت ASRock به تولید رسیده است و پیش‌ بینی می‌شود که در آینده نزدیک وارد بازار جهانی شود.
اگر از استفاده کنندگان یا دوستداران لینوکس باشید می دانید که اغلب توزیع های لینوکس را می توان از طریق دیسک زنده یا Live CDs بدون نیاز به نصب کامل و تنها از طریق بوت از روی لوح فشرده اجرا کرد. در سال های اخیر ایرانسل123 این روند به سوی ساخت USB ها به جای CD ها رفته است. شما می توانید برنامه ها و توزیع لینوکس دلخواهتان را انتخاب کرده و آنها را دانلود و برروی فلش مموری خود انتقال دهید و از طریق آن به تست و یا نصب و ایجاد سیستم عامل لینوکس برروی کامپیوترتان اقدام کنید. این کار سریع تر و لذت بخش تر از نصب از طریق CD هاست. فلش مموری ها حجم بیشتری از اطلاعات را می توانند در خود جای دهند و برای نصب توزیع های حجیم بسیار مناسب می باشند.
شرکت خودروسازی BMW اعلام کرد که مدل نهایی از این رایانه شخصی به زودی ایرانسل123 تکمیل می‌شود و آن را در نمایشگاه بین‌المللی Computex در تایپه به نمایش می‌گذارد.
۴٫ استفاده به عنوان رم ایرانسل123
در مواردی که کامپیوتر شما سرعت نامناسبی به دلیل کمبود رم دارد و فلش یا فلش مموری هایی با فضای آزاد بسیاری در اطراف شما هست می توانید از این فلش مموری ها به عنوان رم کامپیوتر استفاده نمایید تا سرعت کامپیوتر شما تا حدودی افزایش یابد و در مدیریت نرم افزارها بهتر ایرانسل123 عمل کنید. مایکروسافت Ready Boost را برای اینکار فراهم آورده تا بتوانید فلش مموری خودتان را به عنوان رم به کامپیوتر اضافه کرده و از آن استفاده کنید.
شرکت BMW این ایرانسل123 رایانه را M8 نام‌گذاری کرده است که البته در ظاهر شبیه به کنسول بازی Xbox طراحی شده و در اصل آن را رایانه شخصی می‌نامند.
۳٫ اجرای نرم افزارهای ایرانسل123 قابل حمل
۲٫ بوت یک ایرانسل123 سیستم عامل پایدار
دو شرکت DesignworksUSA و ASRock برای طراحی ایرانسل123 بدنه این محصول در سال ۲۰۱۲ میلادی همکاری‌های خود را آغاز کردند و هدف آنها ارایه مدلی بود که ضمن کوچک بودن، بتوان به راحتی آن را حمل کرد. این رایانه شخصی با هدف جلب توجه علاقه‌مندان به بازی‌های رایانه‌ای طراحی شد.
۵٫ ایرانسل123 پارتیشن بندی دیسک سخت
درباره نرم افزارهای قابل حمل بارها شنیده اید. برنامه هایی که بدون نیاز به نصب برروی سیستم عامل قابل اجرا می باشند. سایت Portable Apps به کاربران ویندوز این اجازه را می دهد که برنامه های مورد علاقه خودشان ایرانسل123 را بدون نیاز به نصب و بوت ویندوز خودشان اجرا نمایند. از دیگر سرویس هایی که به ارائه نرم افزارهای قابل حمل می پردازند می توان به Liber Key و Win Pen Pack اشاره کرد.
فلش ممـوری, پارتیشن ایرانسل123 بندی دیسک سخت
۱٫ نصب توزیعی از لینوکس ایرانسل

م بازدید : 11 چهارشنبه 16 مرداد 1392 نظرات (0)

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

 تلفن های همراه هوشمند Chi-Mei Smartphone از آزمايشات کميسيون فدرال ارتباطات آمريکا موسوم به FCC سربلند بیرون آمده، و تأیید شارژ اتوماتیک ایرانسل تحسین آمیز آن نهاد ملـّی آمریکا را جلب کرده اند.مؤسسّـهء مذکور طبقه بندی شده یک گوشی هوشمند شکلاتی شکل است که از سیستم عامل Windows Mobile SE بهره مي برد. امکانات جانبی این گوشی شامل بسیاری از آخرین نرم افزار های ابداع شده برای تلفن بی سیم در سال 2006، شامل آخرین نسخهءWindows Media Player و یک جستجوگر File Explorer می شود. علاوه بر GSM، گوشی DBS یک رادیویWi-Fi نیزدارد که صاحبــش به کمک آن می تواند پیام های صوتی، یا رمزی با استفاده از فنـّاوری UMA ارسال کند.
البته سيم شارژ اتوماتیک ایرانسل کارتی که آقای حريری خريده پنجاه هزار تومان هم اعتبار دارد زيرا اين سيم کارت جز آخرين سيم کارتهايی است که دولت دو سال قبل پيش فروش کرده بود اما به دليل تأخيری که در واگذاری آن داشت حالا بايد بيشتر از پنجاه هزار تومان به خريدار خسارت بدهد.
فرهاد حريری يکی از نهصدهزار نفری است که بعد از اعلام اولويتهای واگذاری سيم کارت شارژ اتوماتیک ایرانسل تلفن همراه پولش را از شرکت مخابرات پس گرفته است.
قيمت سيم کارت بسته به پيش شماره آن بين پانصد تا ششصد هزار تومان در بازار معامله می شارژ اتوماتیک ایرانسل شود و آقای حريری با احتساب اعتبار پنجاه هزارتومانی سيم کارتش، تنها ي..دهزار تومان اضافه بر قيمت دولتی بابت آن پول داده است.
آقای حريری می گويد: "برای پس گرفتن پولم به نزديکترين مرکز خدمات تلفن همراه محل ثبت نام مراجعه کردم و برگه ای گرفتم شارژ اتوماتیک ایرانسل و قرار شد چهار روز بعد به پست بانک مراجعه کنم".
تعداد تلفنهای همراه در ايران حدود هشت و نيم ميليون دستگاه است و با واگذاری فيشهای ثبت نام شده و سيم کارتهای اعتباری و آغاز به کار اپراتور دوم شارژ اتوماتیک ایرانسل تلفن همراه، پيش بينی می شود تعداد تلفنهای همراه امسال دو برابر شود.
روز موعود وقتی وی به پست بانک مراجعه می کند شارژ اتوماتیک ایرانسل با صفی طولانی روبه رو می شود.
البته هنوز هم کسانی هستند که برای سود ي..د هزار تومانی حاضرند ۳۶۰ هزار تومانی که برای خريد سيم کارت داده اند يک سال شارژ اتوماتیک ایرانسل در اختيار شرکت مخابرات باشد.
در يک دهه گذشته تلفن همراه بازار مناسبی برای سرمايه گذاری بوده و اکثر خانواده ها ترجيح می دادند سرمايه های خود را با خريد چند سيم کارت تلفن همراه در فاصله تقريباً يکساله دو برابر کنند اما با افزايش تعداد تلفنهای همراه و کاهش قيمت آن، جذابيت اين بازار رو به کاهش است و به نظر می رسد خانواده هايی که تا به حال پس اندازهای اندک خود را در اين بازار سرمايه گذاری می شارژ اتوماتیک ایرانسل کردند، اکنون بايد به فکر بازارهای تازه ای باشند.بر اساس آخرين گزارشها، نزديک به يک ميليون نفر از هشت ميليون نفری که در بهمن ماه گذشته برای خريد تلفن همراه دولتی ثبت نام کرده بودند پولهای خود را از شرکت مخابرات پس گرفته اند.کسانی که از خريد سيم کارت منصرف شده اند برای پس گرفتن اصل پول بايد به مراکز خدمات تلفن همراه مراجعه کنند که در اکثر مناطق به وسيله بخش خصوصی و با مجوز دولت ايجاد شده اند.
افت شارژ اتوماتیک ایرانسل جذابيت
او می گويد: "ديدم صرف نمی کند تا بهمن ماه صبر کنم و ده ماه ديگر سيم کارت دولتی بگيرم، پس رفتم و ۳۶۰ هزارتومانی که برای پيش خريد سيم کارت داده بودم پس شارژ اتوماتیک ایرانسل گرفتم."
با افزايش تعداد تلفنهای همراه به نظر می رسد عمر سرمايه گذاری خانوارها در اين بازار به سر شارژ اتوماتیک ایرانسل آمده و سرمايه گذاری در اين بازار سودی نصيب خانوارها نمی کند و تلفن همراه کم کم به جايگاه واقعی خود به عنوان کالايی خدماتی و مصرفی بازگشته است.
قيمتهای واقعی شارژ اتوماتیک ایرانسل
امکانات جانبی این گوشی شامل بسیاری از آخرین نرم افزار های ابداع شده برای تلفن بی سیم در سال 2006، شامل آخرین نسخهءWindows Media شارژ اتوماتیک ایرانسل Player و یک جستجوگر File Explorer می شود.
به اين ترتيب تا مدتی آقای حريری هزينه ای بابت شارژ اتوماتیک ایرانسل مکالمه پرداخت نخواهد کرد تا زمانی که اين اعتبار تمام شود.
آقای حريری اضافه می کند: "برخلاف دوره قبل که دو سيم کارت ثبت نام کرده بودم و هر دو را به قيمت خوبی فروختم امسال فقط يک سيم کارت برای استفاده خودم ثبت نام کرده بودم اما وقتی اولويتها اعلام شد ديدم اختلاف قيمت سيم کارت در بازار آزاد تقريباً ۱۵۰ شارژ اتوماتیک ایرانسل هزار تومان است پس دليلی نداشت منتظر بمانم."
اما همه کسانی که نيمی از روز را در صف مانده بودند اين قدر خوش شانس نبودند چون کارکنان پست بانک به برخی می گفتند که برگه تائيد شده دفتر مرکزی پست بانک به دستشان نرسيده و آنها بايد به اداره مرکزی پست بانک مراجعه کنند وتائيديه آن شارژ اتوماتیک ایرانسل را بگيرند و بعد بيايند تا پول سيم کارت را تحويل بگيرند.
از امکانات دیگرDBS می توان به Bluetooth و یک دوربین 1.3 مگاپبکسلی اشاره کرد. اين گوشي یک شیار برای قرار دادن یک میکرو SD هم دارد. شرکت T-Mobile احتمالآ گوشي ياد شده را امسال تابستان به بازار ارائه خواهد کرد. با این حال روابط عمومی آنها هنوز نام این گوشی فوق مدرن را در شارژ اتوماتیک ایرانسل لیست تولیدات تابستان 2006 خود قرار نداده است.
او می گويد: شارژ اتوماتیک ایرانسل "ساعت هشت صبح رسيدم ديدم ۲۱۶ نفر جلوتر از من هستند. چاره ای نبود در صف ماندم تا بالاخره نوبت من رسيد و پولم را تمام و کمال گرفتم."
در اين مراکز به ثبت نام کنندگان برگه ای داده می شود شارژ اتوماتیک ایرانسل که بايد چند روز بعد با در دست داشتن آن به پست بانک مراجعه و اصل پول را دريافت کنند.

م بازدید : 17 چهارشنبه 16 مرداد 1392 نظرات (0)

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل Side
حال، شاهد انتشار تصاویری از سایت GSM Arena و خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل یک اکانت توییتر به‌نام ViziLeaks هستیم که تلفنی شبیه به مدل های پیشین لومیا را به نمایش می‌گذارند. همان بدنه یکدست و مکعب مانند از جنس پلی‌کربنات که اینبار سنسوری بزرگ را در خود جای داده است.
با توجه به پیشرفت شایان توجه نوکیا در عرصه ساخت تلفن‌های هوشمند و پتانسیل بالای ویندوز موبایل، انتظار می‌رود که با ورود EOS تا قبل از پاییز، سود سرشاری نصیب خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل نوکیا و شریک تجاریش، مایکروسافت گردد. تصور دوربین خارق‌العاده 808 PureView در کنار ویژگی‌های نرم افزاری و صفحه نمایش لومیا 925، چیزی است که طرفداران نوکیا را همچنان مشتاق نگه‌داشته است.در حالي که بازار گوشي تلفن همراه هنوز در تب و تاب افزايش تعرفه واردات به سر مي برد ، خبر مي رسد تعرفه واردات گوشي تلفن ثابت بيش از تلفن همراه افزايش يافته است.
در همين حال بيشتر خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل فروشندگان از عرضه گوشي هاي خود فعلا خودداري مي کنند و آنچه قابل خريداري است ، گوشي دست دوم است.
NokiaEOS GSMArena خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل 610x268
8- عوارض و مالیات خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل
خبرنگار ما مي نويسد: هنوز انتقادات کارشناسان از افزايش بي رويه تعرفه واردات گوشي تلفن همراه به 60 درصد ادامه دارد که خبر مي رسد خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل تعرفه واردات گوشي تلفن ثابت با 20 درصد بيشتر از گوشي تلفن همراه به 80 درصد رسيده است.
6- تفاوت خارجه / بین خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل شهری
فرمول محاسبه : به تعرفه های مربوط به مکالمات شهری خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ، بین شهری و بین الملل معادل 6% (5% مالیات و 1% عوارض ) اضافه می شود.
با توجه به تصاویر، به نظر می‌آید که لنز استفاده شده نیز از نوع کارل زایس باشد. دو فلاش، یکی از نوع زنون و دیگری از نوع LED نیز دیده می‌شود که به نظر می‌آید مورد اول بیشتر برای فضا های بسیار تاریک و وسیع و مورد دوم برای فوکوس پیوسته مورد استفاده قرار گیرند. صفحه نمایش تلفن نیز شبیه به نمایشگر مدل های پیشین خانواده لومیا بوده و احتمالا از همان حساسیت بی‌نظیر و فیلتر ضد خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل انعکاس ClearBlack برخوردار خواهد بود.
EOS Lumia Grass خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل
7- خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل هزینه نگهداری
به‌تازگی شاهد انتشار عکس‌هایی در منابع گوناگون اینترنتی بودیم که به نظر می‌آید مربوط به پرچم‌دار بعدی نوکیا یعنی EOS خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل باشند که قرار است مبتنی بر ویندز موبایل بوده و از دوربینی بسیار حرفه‌ای بهره ببرد.
اين محصول نيز مانند گوشي تلفن همراه توليد داخلي چنداني ندارد و همان توليدات اندک نيز به دليل نداشتن حداقل کيفيت ، اقبالي در ميان خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل مصرف کنندگان ندارد. اين گزارش مي افزايد: به دنبال اين افزايش تعرفه ، قيمت گوشي هاي خارجي تلفن ثابت در خيابان جمهوري افزايش يافت به طوري که متوسط قيمت گوشي بي سيم پاناسونيک از 38 به 65 هزار تومان افزايش يافت.
کارشناسان اقتصادي افزايش بي رويه تعرفه ها را زمينه ساز افزايش قاچاق و ضايع شدن حقوق دولت مي دانند و اعتقاد دارند زمينه سرمايه گذاري جديد براي توليد گوشي هاي تلفن در سايه افزايش تعرفه ها ايجاد نمي شود چرا که ساير زيرساخت هاي سرمايه خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل گذاري فراهم نيست.
فرمول محاسبه : نرخ آبونمان تلفن ثابت در هر دوره 630 ریال ( ماهیانه 315 ریال خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ) می باشد.
بعد از معرفی لومیا 925، همه منتظر یک ویندوز فونی جدید از نوکیا هستند که خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل به نوعی ادامه دهنده راه مدل Pureview NOKIA 808 بوده و از لنزی عریض، سنسوری بزرگ و رزولوشنی بالا (احتمالا 41 مگاپیکسل) برخوردار باشد.
اپراتوری : هزینه های مربوط به مکالمات خارج از کشور که از طریق اپراتور 195 انجام خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل می گیرد در این قسمت درج می گردد .
فرمول محاسبه : زمانی که به هر دلیلی در شارژ مبلغ مشترکین ( درخصوص مکالمات خارجه و بین شهــــری اشتباهی ) صورت گیرد ، این ما به التفــاوت در دورة خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل بعدی برای مشترک منظور می گردد.
فرمول محاسبه : چنانچه بعضی از مشترکین به دلایلی از شرکت مخابرات کابل یا کانال اجاره کنند ؛ ( مثلاً محل سکونت مشترک خارج از محدوده باشد ) هزینة نگهداری کابل یا کانال بر عهدة‌ مشترک می باشد ، که از سوی شرکت مخابرات محاسبه شده و در خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل صورتحساب منظور می گردد .
9- خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل آبونمان
ناصر کرماني ، مديرکل واردات گمرک ايران در گفتگو با خبرنگار ما با تاييد اين مطلب گفت : تعرفه واردات گوشي تلفن ثابت از دوم خردادماه از خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل 4 به 80 درصد افزايش يافته است.
او افزود: اين تعرفه هم اکنون در گمرکات اعمال مي شود. وي اظهار کرد: از زمان افزايش اين تعرفه ، خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل جنس زيادي در رده گوشي تلفن ثابت وارد کشور نشده است.

تعداد صفحات : 30

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 291
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 41
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 39
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 39
  • بازدید ماه : 39
  • بازدید سال : 42
  • بازدید کلی : 12,330