loading...
خرید شارژ ایرانسل
م بازدید : 14 شنبه 22 تیر 1392 نظرات (0)

 

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

 حافظه داخلی ۱۶ یا ۳۲ گیگابایتی به دلخواه ایرانسل 123 و پشتیبانی از کارت های microSD
دوربین ۳ مگاپیکسلی در عقب ایرانسل 123 و ۱٫۲ مگاپیکسلی در جلو
این مشخصات اصلی این گوشی می باشد که همانند یک گوشی متوسط قیمت می باشد و در اخر های همین ماه میلادی منتشر خواهد شد. ایرانسل 123 شما می توانید عکس های این گوشی را در ادامه مطلب ببینید.
صفحه نمایش ۴٫۳ ایرانسل 123 اینچی با رزولوشن ۷۲۰p از نوع Super AMOLED
دوربین ۵ مگاپیکسل با قابلیت فیلم برداری ۷۲۰p همراه فلش LED و دوربین جلو با کیفیت VGA ایرانسل 123
مشخصات کامل گوشی: ایرانسل 123
قیمت نا معلوم ایرانسل 123
پردازنده ی دو هسته ای با سرعت یک گیگاهرتز و یک گیگابایت رم ، پردازنده ی گرافیکی هنوز مشخص ایرانسل 123 نشده است!
اندورید ۴٫۲ ایرانسل 123
پردازنده ی دو هسته ای با سرعت ۱٫۶ GHz و ۱ گیگابایت رم ایرانسل 123
ویژگی ایرانسل 123 های گلگسی تب ۳ با سایز ۱۰٫۱ اینچی:
صفحه نمایش ۱۰ اینچی ایرانسل 123 با رزولوشن ۸۰۰*۱۲۸۰
سامسونگ با انتشار گلگسی اس ۴ ، ابر گوشی سال ۲۰۱۳ خود را منتشر کرد و بسیاری از طرفداران خود را متحیر کرد و حتی قبل از ورود این گوشی به بازار ، ۱۰ میلیون ایرانسل 123 دستگاه از این گوشی را پیش فروش کرد. این میزان فروش خیلی ها را متحیر کرد و سود خوبی را برای سامسونگ به ارمغان آورد.
صفحه نمایش ۴ اینچی از نوع ایرانسل 123 LCD و رزولوشن WVGA
باتری ۶۸۰۰ میلی امپری ایرانسل 123
صفحه نمایش ایرانسل 123 ۸ اینچی با رزولوشن ۸۰۰*۱۲۸۰
باتری ۴۴۵۰ ایرانسل 123 میلی امپری
دوربین ۵ مگاپیکسلی در عقب ایرانسل 123 و دوربین ۱٫۲ مگاپیکسلی در جلو
اکنون بیشتر انالیزر ها پیش بینی می کنند که سامسونگ بتواند ۸۰ میلیون دستگاه از این گوشی را تا اخر سال بفروشد و به این رکورد بسیار بزرگ و سود آور دست پیدا کند. البته سامسونگ بعد از انتشار این گوشی گوشی های متعددی ایرانسل 123 منتشر کرده است و تا اخر سال نیز خواهد کرد و گلگسی نوت ۳ نیز به زودی منتشر خواهد شد و اگر بتواند در گوشی های بعدی خود نیز به فروش خوبی برسد ، باز می تواند مثل سال قبل به پول بسیار خوبی برسد . باز به عنوان بهترین شرکت سازنده ی گوشی های هوشمند سناخته شود.
چیپ Snapdragon 400 با ایرانسل 123 پردازنده ی دو هسته ای با سرعت ۱٫۷ GHz و یک و نیم گیگابایت رم
۱۵۰۰ میلی امپر عمر باتری ، در نسخه ی LTE باتری ۱۸۰۰ ایرانسل 123 میلی آمپر می باشد.
ضخامت ۹٫۸ میلی متر ایرانسل 123 و وزن ۱۱۵ گرم
دوربین ۸ مگاپیکسلی ایرانسل 123
پردازنده ی دو هسته ای ۱٫۵ GHz و ۱٫۵ گیگابایت ایرانسل 123 رم
از هم سامسونگ با گوشی هایش! این شرکت هر هفته یک گوشی جدید معرفی می کند. اینبار هم نوبت Galaxy Ace 3 است. مدل Ace که از اول برای گوشی های متوسط قیمت بود ، با موفقیت نسبتا خوبی رو به رو شد و شرکت سامسونگ تصمیم گرفت نسخه های جدیدی از این گوشی منتشر کند و اکنون نسخه ی سوم این گوشی منتشر شده است. این گوشی در دو نسخه ی تک سیم کارته و دو سیم کارته منتشر می شود. شما می توانید عکس هایی از گوشی و همینطور مشخصات این گوشی را در ادامه ایرانسل 123 مطلب ببینید.
ب ایرانسل 123 همانند قبلا و طبق عادت سامسونگ که برای هر گوشی مهمش و همینطور برای گوشی های اس ، یک گوشی کوچکتر نیز می سازد ، اکنون نوبت به گلگسی اس ۴ می رسد که برادر کوچکترش ساخته شود تا بازار باز هم پر از گوشی های سبیه به هم سامسونگ شود. می توانید ویژگی های این گوشی را در پایین بخوانید.
قایلیت پش فیلم ها ایرانسل 123 و ویدیو ها تا رزلوشن ۷۲۰p ، در نسخه ی LTE می توان فیلم ها با رزولوشن ۱۰۸۰p پخش کرد.
حافظه داخلی ایرانسل 123 ۸ گیگابایتی و پشتیبانی از کارت های microSD
باتری ۱۹۰۰ میلی امپری ایرانسل 123
ویژگی های ایرانسل 123 این گوشی:
خب سامسونگ در بازار تبلت ها نیز بسیار فعال است و تبلت های بسیاری را ساخته است اما هیچ کدام نتوانسته اند بسیار مدعی شوند. سری تبلت های گلگسی تب نیز ساخته سامسونگ می باشد که امسال نسخه ی سوم انها قرار بود معرفی شود. نسخه ی سوم و ۷ اینچی ان چند وقت پیش معرفی شد ایرانسل 123 و اکنون نوبت به نسخه ی ۸ اینچی و ۱۰ اینچی می رسد که در این مطلب می توانید معرفی انها را بخوانید.
حافظه ی داخلی ۴ گیگابایتی به همراه پشتیبانی از کارت های microSD و ارتقا حافظه تا ۶۴ گیگابایت ، در نسخه ی LTE حافظه ایرانسل 123 ی داخلی ۸ گیگابایت می باشد.
ویژگی های گلگسی تب ایرانسل 123 ۳ با سایز ۸ اینچ:
حافظه ی داخلی ۱۶ و ۳۲ گیگابایتی به انتخاب شما و پشتیبانی از ایرانسل 123 کارت های microSD

م بازدید : 9 شنبه 22 تیر 1392 نظرات (0)

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

 در سایت badadeveloper سه زبان انگلیسی، چینی و کره ای مطالعه شارژ اتوماتیک ایرانسل سایت وجود دارد.
آقای شهاب سلطانی زاده در پایان سخنان خود مسابقه برنامه نویسی را برای سیستم عامل bada و Android با دو دسته بندی خاص اعلام نمودند و برای 3 نفر از بهترین برنامه نویسان به ترتیب مبالغ 5، 3 و شارژ اتوماتیک ایرانسل 1 میلیون تومان را به عنوان جایزه اعلام نمودند.
در ادامه آقای شهاب سلطانی زاده در مورد چند برنامه ارائه شده مانند کتابخانه همراه سامسونگ که توسط شرکت ایده پرداز ژوبین طراحی گردیده شارژ اتوماتیک ایرانسل و همچنین نرم افزار Farsi Cardio ، نرم افزار فرودگاه امام و ترافیک تهران توضیحاتی ارائه نمودند.
نوكیا ظاهرا از گوشی های جدید مجهز به سیستم عامل ویندوزفون مایكروسافت پرده برداری می كند و این احتمال وجود دارد كه یك گوشی 41MP Pureview نیز در سری گوشی های Lumia باشد. نوكیا با این اقدام قصد دارد جایگاه شارژ اتوماتیک ایرانسل خود در بازار موبایل را محكم تر كند و این بدنبال افزایش در میزان فروش ثبت شده با سری Lumia در سه ماهه چهارم سال گذشته است.
بخش پایانی سخنان آقای چنگ لو در مورد ساختار برنامه bada بود که مربوط به نوع برنامه نویسی IDE و SDK برروی سیستم عامل و در مورد پلاتفورم جدید بادا که بر روی سیستم عامل لینوکس و مک و C++ کارایی خواهد داشت ، همچنین درباره مهم ترین عوامل از جمله دیزاین ، کدینگ ، ساختمان برنامه شارژ اتوماتیک ایرانسل و تست برنامه و سپس دولوپر قرارداد توضیحاتی ارائه گردید.
1-کمک به جامعه موبایل ایران در راستای استفاده از نرم شارژ اتوماتیک ایرانسل افزارهای بومی
2-سقف تکنولوژی را در ایران شارژ اتوماتیک ایرانسل توسعه دهیم
5. Web based / Cloud شارژ اتوماتیک ایرانسل SVC
در بخش سوم سمینار آقای چانگ لو در زمینه اپلیکیشنهای گوشی های سری Wave و bada Server و مراحل ارتقا سیستم عامل bada توضیحاتی را به برنامه نویسان حاضر در سمینار ارائه کردند و شارژ اتوماتیک ایرانسل همچنین در مورد نحوه ی ارائه برنامه ها در سایت badadeveloper و نحوه ی تجارت از این طریق را به برنامه نویسان اعلام کردند.
3-بتوانیم در ایران یک شارژ اتوماتیک ایرانسل تجارت راه اندازی کنیم تا سود مشترک از این بابت به دست آوریم
2. Mobile شارژ اتوماتیک ایرانسل Payment IM – Commerce SVC
در سایت Samsungapps به صورت آنلاین می توانید محصولات ارائه شارژ اتوماتیک ایرانسل شده را خریداری نمایید.
در قسمت دوم آقای شهاب سلطانی زاده توضیحاتی در مورد Samsung Apps شارژ اتوماتیک ایرانسل ارائه دادند و معرفی برنامه هایی که تا کنون ساخته شده و نحوه دانلود آنها از طریق برنامه Kies که می توانید از طریق http://SamsungApps.com این برنامه را دانلود نمایید و همچنین درمورد پرتال اپتیک جاوا که فقط توسط گوشی های سامسونگ و از طریق آدرس http://m.ir.samsungapps.com قابل مشاهده و پیگیری می باشد.
در ابتدای این سمینار خوشامد گویی از طرف آقای آن مدیر کل موبایل سامسونگ در ایران در چند جمله کوتاه بیان گردید و سپس استراتژی و هدف سامسونگ در برگزاری این سمینار در 3 مبحث شارژ اتوماتیک ایرانسل اعلام شد:
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شارژ اتوماتیک ایرانسل GsmAria ، انتظار می رود در كنگره جهانی موبایل امسال در بارسلونا كمپانی فنلاندی نوكیا از گوشی های هوشمند جدید Lumia پرده برداری كند اما ظاهرا قصد ندارد تبلت PC جدیدی را عرضه نماید. نوكیا پیش از این زمان یك رویداد مطبوعاتی را برای نمایش محصولات خود اعلام كرد و این درحالی است كه برخی منابع مانند Strategy Analytics اعلام كردند تاكید نوكیا عمدتا بر گوشی های هوشمند می باشد نه بر تبلت های PC.
در بخش چهارم سمینار خانم کانگ که از دفتر سئول به تهران آمده بودند در مورد تایید نرم افزار های تولید شده و راهکارهای ارتباطی با مسئولان تایید نهایی برنامه های ارائه شده توضیحاتی شارژ اتوماتیک ایرانسل ارائه گردید.
3. Social شارژ اتوماتیک ایرانسل Network & Mash – up
جهت دریافت اطلاعات شارژ اتوماتیک ایرانسل بیشتر می توانید به سایت http://badaos.ir مراجعه نمایید.
4. Segmented شارژ اتوماتیک ایرانسل target and Niche Appl
چکیده مطلب : در روز توسعه اپلیکیشنهای موبایل توصیه هایی خاص شارژ اتوماتیک ایرانسل خواهیم شنید از کسانی که این کار را انجام داده اند.
آقای میثم تفاق مدیر شارژ اتوماتیک ایرانسل فنی شرکت ایده پرداز ژوبین آخرین سخنران این سمینار بود که برروی صحنه رفت و بیشتر سخنانش حول محور برنامه های آندروید و آخرین دستاوردهای شرکت ایده پرداز ژوبین و نحوه همکاری با شرکت سامسونگ بود.
1. GPS Based Life – Attached Apply شارژ اتوماتیک ایرانسل
ایده هایی که از طرف شرکت سامسونگ برای برنامه نویسان ارائه گردیده است به شارژ اتوماتیک ایرانسل شرح ذیل توسط آقای شهاب سلطانی زاده معرفی گردید:
سمینار توسعه دهندگان سامسونگ شارژ اتوماتیک ایرانسل در روز جمعه 13 اسفند 1389در هتل اسپیناس برگزار گردید.

م بازدید : 12 پنجشنبه 20 تیر 1392 نظرات (0)

 

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

 تست دوم باطری مدت ایرانسل یک دو سه زمان عمر باتری بر حسب استفاده از اینترنت بود که باز هم باطری گلکسی اس ۴ بیشتر از سایر گوشی ها کارکرد و رتبه اول را به دست آورد و گوشی HTC One رتبه دوم را کسب کرد.
به گزارش سیتنا، Galaxy ایرانسل یک دو سه S4 مدل جدید تلفن‎های هوشمند است که از هفته آینده در جهان عرضه خواهد شد.
گوشی هوشمند Nexus 4 گوگل که این روزها محبوبیت زیادی دارد در شرکت ال‌جی ساخته شده و اگر چه در مراحل نخست عرضه این محصول مشکلاتی به وجود آمده بود، اما قرار است که مدل آتی این گوشی هوشمند را نیز شرکت کره‌ای یاد شده برای گوگل بسازد. ایرانسل یک دو سه
اولین استفاده از ایرانسل یک دو سه فناوری بدون لمس، این است که نیاز به صفحه‌کلید یا صفحه‌ لمسی برای انجام بسیاری از کارها از بین خواهد رفت زیرا می‌توان الگوهای حرکت‌ را برای موبایل تعریف کرد تا هر کدام فرمانی را اجرا کنند.
با استفاده از حرکات تعداد فرمان‌های مورد نیاز برای رفتن از صفحه‌ ایرانسل یک دو سه خانگی به نرم‌افزار ویرایش متن را کم کرد.
شرکت سامسونگ کره جنوبی امیدوار است در ایرانسل یک دو سه هفته‎ی آینده فروش 10 میلیونی داشته باشد.
گوگل وظیفه تولید گوشی هوشمند ایرانسل یک دو سه Nexus 5 را نیز به شرکت ال‌جی واگذار کرده است.
ك خانم هندی به نام آندریا کولاکو و همكارش احمد کرمانی، مبلغ 100،000 دلار از موسسه‌ فناوری ایرانسل یک دو سه ماساچوست (MIT) برای اختراع فناوری موبایل بدون لمس “3dim” که شرکت‌های موبایل را به خود جذب کرده، دریافت نمود.
به گزارش خبرگزاری The Korea Times، این مدل تلفن هوشمند که سریعتر و بهتر از مدل S3 کار می‎کند به راحتی می‎تواند جای خود را در بین ایرانسل یک دو سه خریداران بازکند و فروش 10 میلیونی را تضمین کند.
تست سوم ایرانسل یک دو سه نیز مدت زمان شارژ گوشی بود که گوشی iPhone5 زودتر از بقیه گوشی ها شارژ می شود و بعد از آن گوشی Nokia Lumia و Samsung Galaxy S4 رتبه های دوم و سوم را کسب کردند.
Google-Nexus-5-615-340 ایرانسل یک دو سه
طبق بررسی جدید وبسایت معروف و معتبر which که درباره طول عمر باتری گوشی و زمان شارژ موبایل بود مشخص شد که گوشی گلکسی اس ۴ Galaxy S4 بهترین گوشی از نظر عمر باتری است. این وبسایت ۳ آزمایش روی گوشی های روز بازار (مثل گلکسی اس ۴، آیفون ۵، نوکیا لومیا ۹۲۰، اچ تی سی وان، سونی اکسپریا زد، بلک بری زد ۱۰ و گوگل نکسوس ۴( انجام داد و در نهایت رتبه اول از آن ایرانسل یک دو سه سامسونگ گلکسی اس ۴ شد که قوی ترین باتری یا به قولی کم مصرف ترین گوشی (از نظر انرژی) شد. در ادامه به بررسی دقیق تر گوشی ها و این ۳ آزمایش عمر باتری موبایل می پردازیم.
شایعات منتشر شده در مورد نسل بعدی گوشی هوشمند ایرانسل یک دو سه Nexus بر آن است که این محصول با بدنه باریک و پردازنده پرقدرت به دست کاربران می‌رسد.
حالا با تحقیقات آندریا کولاکو، این صنعت به استفاده از چنین فناوری نزدیک‌تر شده است. این خانم هندی در مسابقه‌ کارآفرینی موسسه‌ فناوری ماساچوست با فناوری بدون لمسش به نام “3dim” مقام اول را کسب کرده‌ است. این فناوری با استفاده از روش‌های ثبت‌شده‌ پردازش حرکت، حرکت‌ها را به صورت بلادرنگ، سه‌بعدی و با دقت میلی‌متر دریافت می‌کند. آن‌ها مبلغ 100،000 ایرانسل یک دو سه دلار دریافت کرده‌اند تا این فناوری را برای شرکت‌های موبایل که به آن علاقه‌مند هستند گسترش دهند.
این مدل موبایل به طور همزمان در 60 کشور جهان فروخته خواهد شد.این شرکت ایرانسل یک دو سه با فروش موبایلهای خود با سیستم عامل Android از آغاز سال میلادی بیش از 5.1 میلیارد دلار درآمد داشته است.
سال‌ها است که کمبود فناوری بدون لمس ایرانسل یک دو سه یا تشخیص حرکت در موبایل‌ها احساس می‌شود و آخرین تبلت‌ها و گوشی‌های هوشمند این نیاز را بیشتر می‌کنند. همه‌ تولیدکنندگان گوشی سعی در خلق و تولید این فناوری داشته‌اند.
این طور که روزنامه Korea Times در گزارشی مجزا توضیح داده است، شرکت گوگل وظیفه تولید گوشی هوشمند Nexus 5 را نیز به شرکت ال ایرانسل یک دو سه جی واگذار کرده است.
یکی از بهترین کاربردهای این فناوری، استفاده برای امنیت شخصی در مورد اطلاعات و محتوای دستگاه‌ها در مقیاسی کاملاً جدید است. به بیان دیگر، بدون انجام حرکتی خاص، قفل دستگاه باز نخواهد شد یا اطلاعات حساس مخفی خواهند ماند. این موضوع خصوصاً در زمان‌هایی که گوشی دزدیده شده، خراب و یا گم شود بسیار کاربرد خواهد داشت. کاربران نیز باید حرکاتی را که با آن‌ها قفل گوشی باز شده یا محتوای آن نمایش داده می‌شود به خاطر بسپارند.همچنین، یکی دیگر ایرانسل یک دو سه از بهترین کاربردهای فناوری بدون لمس، عدم نیاز به چندین پنجره برای اجرای چندین برنامه است زیرا کاربران می‌توانند به صورت یکپارچه از برنامه‌ای به برنامه‌ دیگر بروند.کاربرد بعدی در بازی‌ها است. فناوری تشخیص حرکت دنیایی تازه را به بازی‌های موبایل که خود صنعتی در حال گسترش است، خواهد آورد.
این گزارش ایرانسل یک دو سه اعلام کرده است که “لری پیج”( Larry Page) مدیرعامل شرکت گوگل بازدیدی را از شرکت ال‌جی در کشور کره جنوبی انجام داده و مذاکرات خود را برای بخش فنی این گوشی هوشمند جدید آغاز کرده است.
یکی از ۳ آزمایش باطری گوشی ها: طول عمر باطری به نسبت مدت زمان مکالمه بود که Samsung Galaxy S4 رتبه اول و Sony Xperia Z رتبه دوم را کسب ایرانسل یک دو سه کردند.
البته باید توجه داشت که این خبر هنوز توسط دو شرکت گوگل و ال‌جی به صورت رسمی تایید نشده ایرانسل یک دو سه است.

م بازدید : 12 چهارشنبه 19 تیر 1392 نظرات (0)

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

 

 متقاضیان گالکسی نوت 2 صف شارژ اتوماتیک ایرانسل کشیدند - نظرات خوانندگان خبر
Galaxy Note II از توان پردازشی بالایی برخوردار است. این محصول به پردازنده‌ای چهار هسته‌ای با فرکانس کاری ۱.۶ گیگاهرتز و حافظه شارژ اتوماتیک ایرانسل رم 2 گیگابایتی مجهز است و مالتی‌تسکینگ آسان‌تر، تغییر سریع‌تر محتوای صفحه‌نمایش و عملکرد بهتر مرورگر وب را برای کاربر به همراه می‌آورد. این تلفن هوشمند به سیستم‌عامل آندروید ۴.۱ (یا Jelly Bean) مجهز است و قابلیت‌های گرافیکی بهتری دارد. Galaxy Note II درسه مدل با حافظه‌های ۱۶، ۳۲ و ۶۴ گیگابایتی با قابلیت پشتیبانی از کارت های micro SD به بازار عرضه می‌شود.
فروش این گوشی که در تهران برای شارژ اتوماتیک ایرانسل اولین بار توسط صوت و تصویر کامران در خیابان جمهوری نرسیده به حافظ، نبش کوچه لاله صورت گرفت با تشکیل صف خریداران روبرو شد. در این صف طولانی بیش از 200 نفر متقاضی ایستاده بودند. سامسونگ پیش از این گفته بود به اولین خریداران این گوشی یک گوشی هومشند به عنوان هدیه اهدا خواهد کرد. همچنین گفته می شود تمامی افرادی که برای خرید این گوشی مراجعه کرده اند هدایای ویژه ای از سوی سامسونگ دریافت کرده اند به این ترتیب که ارزش هدیه هر کدام از خریداران با توجه به نوبت آن ها در صف با یکدیگر متفاوت بود
البته شاید عده ای این شارژ اتوماتیک ایرانسل عدد را هم کمتر از انتظارات بدانند و از آن راضی نباشند. به هر حال در بازار امروز بالا گرفتن رقابت از سوی سونی٬ اچ تی سی و ال جی٬ و نیز کیفیت ساخت پایین تر گلکسی اس ۴ نسبت به برخی محصولات رقیب٬ می تواند به عنوان دشواری های سامسونگ در فروش پرچمدارش ذکر شود٬‌ به خصوص که ال جی و سونی برای نیمه دوم سال هم محصولات جدیدی معرفی خواهند کرد.فعلا که سامسونگ در فروش پرچمدارش دست بالا را دارد و رقبا باید بیشتر تلاش کنند٬ تا ببینیم در نیمه دوم سال چه می شود.
عرضه این گوشی که با گارانتی پارس سامتل از ساعت 11 روز شنبه شارژ اتوماتیک ایرانسل 29 مهرماه در تهران، مشهد و یزد آغاز شد با استقبال زیادی از سوی علاقه مندان روبرو شد. Galaxy Note II دارای صفحه‌ای ۵.۵ اینچی از نوع HD Super AMOLED با نسبت ابعاد ۱۶ به ۹ است که تصاویر را با جزئیات و کیفیتی بالا به نمایش در می‌آورد. این صفحه‌نمایش برای تماشای ویدئوهای HD ایده‌آل خواهد بود و به خواناتر شدن نوشته‌ها کمک خواهد کرد.
صفحه نمایش لمسی 2.8 اینچ TFT با وضوح بالا، نسخه 2.3.6 آندروید (Gingerbread) با منوی Touchwiz، 3GB حافظه داخلی ، محل کارت حافظه MicroSD تا 32GB و امکان جابجایی در زمان روشن بودن گوشی، دوربین 2 مگاپیکسل با کانون ثابت و Geotagging و گیرنده GPS با A-GPS از امکانات این گوشی به شمار شارژ اتوماتیک ایرانسل می آید.
این گوشی که ضخامتش 9 و چهاردهم میلیمتر است یکی از باریک ترین گوشی های جهان محسوب می شود و در ابعاد151 در 80 شارژ اتوماتیک ایرانسل میلیمتر و با وزن 183 گرم ساخته شده است.
نوت 2 هر چند که از همه گوشی های اندروییدی بزرگتر است و از آن به عنوان تلفن همراهی ما بین تبلت و گوشی نام برده می شود اما به راحتی در دست قرار می گیرد. Galaxy Note II دارای ویژگی‌های منحصربه ‌فردی در زمینه تولید محتوا و انجام کارهای خلاقانه است چراکه این محصول به ایده های شما جان شارژ اتوماتیک ایرانسل می دهد و کمک می کند تا این ایده ها را به آسانی و تنها با یک کلیک با همه به اشتراک بگذارید.
دوربین دوم یا مکالمه هم 1.9 مگاپیکسلی است. سامسونگ در این مدل نیز مانند Galaxy S III از حسگر RGB استفاده کرده که قادر به پیدا کردن طیف کامل نور محیط است و فقط کانال سبز آن را تشخیص نمی دهد. بدین ترتیب کارایی آن زیر انواع نورهای مصنوعی ارتقاء می یابد. همچنین این گوشی با لمس قاب پشت گوشی امکان به اشتراک گذاشتن انواع Media از طریق فناوری NFC را فراهم می کند. شارژ اتوماتیک ایرانسل امکان اشتراک با سایر دستگاه های NFC نیز وجود دارد.
همچنین از دیگر قابلیت های این گوشی می توان به رادیو FM استریو با شارژ اتوماتیک ایرانسل RDS، سوکت صوتی 3.5 میلیمتری، شتاب سنج و حسگر Proximity، پورت MicroUSB (شارژ) و نسخه 3.0 بلوتوث استریو و پشتیبانی شبکه اجتماعی اشاره کرد.
دوربین این گوشی ۸ مگاپیکسلی و با قابلیت ضبط فیلم با کیفیت Full HD است که دارای شارژ اتوماتیک ایرانسل یک فلش LED نیز می باشد.
به گزارش خبرنگار موبنا به نقل از منابع بازاری، این گوشی سامسونگ با برخورداری از امکانات بالا و قیمت شارژ اتوماتیک ایرانسل زیر 350 هزار تومانی توانسته از تقاضای مناسبی در میان مشتریان برخوردار شود.این گوشی که اندازه کوچکی دارد و در ابعاد مناسب طراحی و تولید شده با قیمت328 هزار در بازار تلفن همراه تهران از فروش خوبی برخوردار شده است.
Share شارژ اتوماتیک ایرانسل

م بازدید : 10 چهارشنبه 19 تیر 1392 نظرات (0)

 

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

 

از سوی دیگر پردازنده Galaxy S III، 1.4 گیگاهرتزی چهار هسته ای Cortex-A9 است که به نظر می رسد irancell 123 قدرت یکسانی داشته باشند.
ابتدا نگاهی به جدول زیر می اندازیم تا ببنیم چه کسی irancell 123 روی کاغذ قوی تر است:
همچنین از دیگر قابلیت های این گوشی می توان به رادیو FM استریو با RDS، سوکت صوتی 3.5 میلیمتری، شتاب سنج و حسگر Proximity، پورت MicroUSB (شارژ) و نسخه 3.0 بلوتوث استریو و پشتیبانی شبکه اجتماعی irancell 123 اشاره کرد.
بسیاری گلکسی اس ۳ را با آیفون ۴اس مقایسه می کردند و با این حال باز هم آیفون ۴اس در بسیاری از چا ها از گلکسی اس ۳ بهتر irancell 123 بود اما می توان با قاطعیت گفت ایفون ۵ اپل با قدرت بسیار بالای خود به راحتی می تواند رقیب کره ای خود را پشت سر بگذارد. تراکم پیکسل در آیفون اپل بسیار خیره کننده است و این مقدار در آیفون ۵ بسیار بیشتر از گلکس اس ۳ هست. با پردازنده قوی A6 هم می توان آیفون ۵ را یک کنسول بازی تلقی کرد.قیمت آیفون ۵ امروز منتشر شده است که در عکس زیر می توانید قیمت هر سه گوشی آیفون ۵ را مشاهده کنید البته این قیمت آیفون ۵ به دلار می باشدکه حدود قیمت اصلی آن به ریال را می توانید بدست آورید.
عرضه این irancell 123 گوشی که با گارانتی پارس سامتل از ساعت 11 روز شنبه 29 مهرماه در تهران، مشهد و یزد آغاز شد با استقبال زیادی از سوی علاقه مندان روبرو شد. Galaxy Note II دارای صفحه‌ای ۵.۵ اینچی از نوع HD Super AMOLED با نسبت ابعاد ۱۶ به ۹ است که تصاویر را با جزئیات و کیفیتی بالا به نمایش در می‌آورد. این صفحه‌نمایش برای تماشای ویدئوهای HD ایده‌آل خواهد بود و به خواناتر شدن نوشته‌ها کمک خواهد کرد.
همانطور که می بینید اختلاف بین این ۲ گوشی واقعا کم است اما تنها چیزی که بسیار آیفون را عقب می اندازد نداشتن NFC است . جالب است که در حال حاضر بازی های آندروید تقریبا با آی او اس برابری می کند و این دیگر مزیتی برای اپل به حساب irancell 123 نمی آید.
صفحه نمایش لمسی 2.8 اینچ TFT با وضوح بالا، نسخه 2.3.6 آندروید (Gingerbread) با منوی Touchwiz، 3GB حافظه داخلی ، محل کارت حافظه MicroSD تا 32GB و امکان جابجایی در زمان روشن بودن گوشی، دوربین 2 مگاپیکسل با کانون ثابت و Geotagging و گیرنده irancell 123 GPS با A-GPS از امکانات این گوشی به شمار می آید.
این گوشی از صفحه نمایش 4.7 اینچی بهره irancell 123 می برد و از سیستم عامل آندروید پشتیبانی می کنند.
چند روزی بیشتر از معرفی گوشی Padfone 2 نگذشته که سر و صدای زیادی به پا کرده و وب سایت های خبری در صدد مقایسه این گوشی با Galaxy irancell 123 S III برآمده اند.
خوب بالاخره مراسم تمام irancell 123 شد و همگان آیفون ۵ را دیدند. این تاپیک مقایسه ای بین Apple iPhone 5 و Samsung Galaxy SIII است. این ۲ گوشی بیشترین قسمت بازار را از آن خود کرده اند. همگان می دانیم مطمئنا آیفون ۵ فروش بسیار بالایی خواهد داشت پس مقایسه این ۲ گوشی اصلا کار غلطی نیست. متاسفانه آیفون ۵ قبل از معرفی کاملا لو رفته بود و تقریبا همگان می دانستند که این آیفون چه خواهد بود، اماهیچ کس جز اپل نمی تواند به خوبی امکانات این آیفون را توضیح دهد!
نوت 2 هر چند که از همه گوشی های اندروییدی بزرگتر است و از آن به عنوان تلفن همراهی ما بین تبلت و گوشی نام برده می شود اما به راحتی در دست قرار می گیرد. Galaxy Note II دارای ویژگی‌های irancell 123 منحصربه ‌فردی در زمینه تولید محتوا و انجام کارهای خلاقانه است چراکه این محصول به ایده های شما جان می دهد و کمک می کند تا این ایده ها را به آسانی و تنها با یک کلیک با همه به اشتراک بگذارید.
irancell 123 فروشندگان گوشی های سامسونگ از استقبال مشتریان از گلکسی پاکت سامسونگ در سطح بازارتلفن همراه خبر دادند.
نمایشگر گوشی Padfone 2 از نوع Super IPS Plus است irancell 123 و می تواند تصاویر را با وضوح 1280×720 پیکسل نمایش دهد و به پردازنده 1.5 گیگاهرتزی Snapdragon S4 و دو گیگابایت RAM بهره می برد.
به گزارش اخبار خارجی irancell 123 موبنا، از آنجا که گوشی Galaxy S III سامسونگ یک دستگاه فوق هوشمند با پردازنده چهار هسته ای است، Padfone 2 ایسوس قابلیت رقابت با آن را دارد.
این گوشی که ضخامتش 9 و چهاردهم میلیمتر است یکی از باریک ترین گوشی های جهان محسوب می شود و در ابعاد151 در 80 میلیمتر و با irancell 123 وزن 183 گرم ساخته شده است.
به گزارش خبرنگار موبنا به نقل از منابع بازاری، این گوشی سامسونگ با برخورداری از امکانات بالا irancell 123 و قیمت زیر 350 هزار تومانی توانسته از تقاضای مناسبی در میان مشتریان برخوردار شود.این گوشی که اندازه کوچکی دارد و در ابعاد مناسب طراحی و تولید شده با قیمت328 هزار در بازار تلفن همراه تهران از فروش خوبی برخوردار شده است.
این در حالی است که گلکسی اس 3 از صفحه نمایش 4.8 اینچی Super AMOLED irancell 123 بهره می برد، اما تصاویر هر دو گوشی با رزولوشن یکسان به نمایش در می آید.

م بازدید : 7 سه شنبه 18 تیر 1392 نظرات (0)

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

اندروید ۴٫۲ آبنبات ژله‌ای و رابط کاربری HTC خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل Sense 5
از دیگر ویژگی های این محصول می توان به حافظه رم یک گیگاباتی و حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی اشاره کرد. در این تبلت هفت اینچی یک پردازشگر دو هسته ای با سرعت ۱٫۵ خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل گیگاهرتز قرار دارد. این تبلت که JT-B1 نام دارد از نسل سوم شبکه های تلفن همراه پشتیبانی می کند.کمپانی اچ تی سی از گوشی جدید وان مینی پرده‌ برداشت. اچ تی سی با این اقدام به بسیاری از شایعات موجود در مورد این گوشی رنگ واقعیت بخشید.
صفحه نمایش ۵ اینچی خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل با کیفیت Full HD و تراکم پیکسلی ۴۴۰ پیکسل در اینچ
با استناد به یکی از تصاویر تازه درز کرده از پروفایل کاربری فردی که کاربر یکی از وب‌سایت‌های زیرمجموعه کمپانی اچ تی سی است، رزولوشن صفحه نمایش این گوشی معادل ۱۲۸۰ در ۷۲۰ پیکسل است.بر طبق شایعات قبلی، پیش‌بینی می‌شود که صفحه نمایش وان مینی، ۴٫۳ اینچ باشد که تنها ۰٫۴ اینچ کوچک‌تر از وان است. در این گوشی خبری از حس‌گر IR برای کنترل وسایل الکترونیکی مانند تلویزیون نیست و همچنین احتمالا در آن از پردازنده چهار هسته‌ای مورد استفاده در گوشی وان استفاده نخواهد شد. خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل بقیه مشخصات این گوشی همچون رابط کاربری کاملا همانند گوشی وان خواهد بود.
این تبلت اندرویدی دارای صفحه نمایش ۷ اینچی است که قابلیت تفکیک پذیری آن ۱۰۲۴×۶۰۰ پیکسل می باشد. پیش از این تبلت ۱۰ اینچی این شرکت با استقبال خوبی روبه رو شده بود که همین امر باعث شد تا پاناسونیک به خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل فکر ساخت تبلتی جدید بیفتد.
این پوسته که jbOS7 نام دارد برای Nova Launcher ساخته شده است. سازنده‌ی آن بیشتر آیکون‌ها را خود طراحی کرده است. البته وی اذعان دارد که این پوسته تنها یک تصویر پس‌زمینه و چند آیکون نیست. وی حتی صفحه‌ی قفل نیز برای آن طراحی کرده است. او می‌گوید تلاش کردم تا این پوسته بیشترین شباهت را به iOS 7 داشته باشد. مثلاً در صفحه‌ی قفل با انتخاب گزینه‌ی آب و هوا به خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل جای اینکه نرم‌افزار آب و هوا باز شود به صفحه‌ی آب و هوا می‌رود که خودم برای این پوسته طراحی کردم.
دوربین مانند HTC خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل One با کیفیت اولتراپیکسل
دوربین با کیفیت فیلمبرداری خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ۷۲۰p HD
رم ۲ گیگابایتی خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل
پردازنده خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل Snapdragon 600 با سرعت ۱٫۹ گیگاهرتز
این دکمه‌هایی که در پشت و زیر دوربین در نظر گرفته شده، کنترل صدا را بر عهده دارند خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل و کم و زیاد کردن از آن طریق قابل انجام است و علاوه بر این در این تصاویر می‌توان از وجود فلشی در کنار دوربین مطلع شد.
اندازه خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ۱۴۴٫۵×۷۰٫۵×۱۰٫۶ میلیمتر
پردازنده اینتل (Intel ATOM خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل Z2760)
در رنگ‌های خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل قرمز، سفید، خاکستری
حافظه داخلی ۱۶ گیگابایت و پشتیبانی از کارت حافظه خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل خارجی
دنیای تبلت‌ها این روزها بسیار داغ است و شرکت های صاحب خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل نام تلاش می کنند تا از سود سرشار این بازار محروم نمانند. یکی از این شرکت های صاحب نام پاناسونیک می باشد که ساخت تبلت جدید تبلت اندرویدی خود را شروع کرده است.
مشخصات این گوشی را در ادامه ببینید: خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل
رم ۲ گیگابایتی خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل
صفحه نمایش ۱۰٫۱ اینچی با کیفیت خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل HD (1366×۷۶۸)
سیستم عامل خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ویندوز ۸
قابلیت جالبی که در iOS 7 وجود دارد قابلیت تصویر پس‌زمینه‌ی Parallax است. به وسیله‌ی این قابلیت (جلوه‌ی ویژه)، با حرکت دادن گوشی تصویر پس‌زمینه به گونه‌ای حرکت می‌کند که کاربر احساس می‌کند تصویر پس‌زمینه در فاصله‌ی دورتری نسبت به خود صفحه‌ی خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل نمایش و آیکون‌ها قرار دارد. این قابلیت را می‌توانید در اندروید با نرم‌افزار ۳D Image Live Wallpaper داشته باشید. این نرم‌افزار به صورت یک تصویر پس‌زمینه‌ی زنده عمل می‌کند و تصویر پس‌زمینه را با حرکت دستگاه، حرکت می‌دهد.
شرکت اپل تلاش بسیاری انجام داده تا ظاهر iOS 7 را نوسازی بکند. اپل تغییرات بسیار زیادی بر روی ظاهر و رابط کاربری iOS انجام داده و خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل آن را ساده‌تر و زیباتر کرده است. دارندگان گوشی‌ها و تبلت‌های اپل می‌توانند در پاییز سیستم‌عامل دستگاه خود را به iOS 7 ارتقا دهند ولی هم‌اکنون یکی از کاربران XDA Developers پوسته‌ای شبیه iOS 7 برای اندروید ساخته است.
عمر باتری خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ۱۰ ساعت
یکی از این تبلت‌ها ATIV Tab 3 است که می توانید مشخصات و خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل عکس این تبلت را در ادامه مشاهده کنید:
مراسم سامسونگ دیروز برگزار شد و چندین محصول مختلف در این مراسم معرفی شد. در این مراسم شرکت سامسونگ دوربین، لپ تاب و تبلت‌های خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل خود را معرفی کرد.
پیش از این، اطلاعاتی بدست آمده بود که نشان می‌داد، تلفن One Mini از پردازنده Snapdragon 400 با ۲ هسته ۱٫۴ گیگاهرتزی بهره می‌برد. همچنین گزارش شده بود که خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل این تلفن از رابط کاربری Sense 5 و نرم افزار Blinkfeed پشتیبانی خواهد کرد.
جزئیات فنی این گوشی نیز منتشر شده است که البته جزئیات مربوط به صفحه نمایش این خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل گوشی که از نوع ۷۲۰p می‌باشد، در میان آن‌ها مشاهده نمی‌شود.
حافظه خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل هارد دیسک ۶۴ گیگابایتی
وزن ۱۶۰ خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل گرم
باتری ۳۲۰۰ خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل میلی آمپری
اچ تی سی امروز خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل دومین عضو خانواده Butterfly را با نام Butterfly

م بازدید : 11 سه شنبه 18 تیر 1392 نظرات (0)

 

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

 از دیگر تجهیزات این گوشی می‌توان به دو گیگابایت حافظه رم، دوربین پشتی ۱۳ مگاپیکسل، دوربین جلوی ۲ مگاپیکسل، درگاه حافظه microSD اشاره ایرانسل123 کرد.
همانطور ایرانسل123 که در تصویر مشاهده می شود، ابعاد بسیار بزرگ سنسور دوربین این گوشی، باعث شده تا ظرافت کمتری را در طراحی آن شاهد باشیم و همین شاید دلیلی بر این باشد که این گوشی جدید چندان زیبا به نظر نرسد. البته احتمالا با مشاهده کیفیت تصاویر گرفته شده، بسیاری ظاهر آن را فراموش خواهند کرد.
این گوشی جدید ZTE مجهز به پردازنده تگرا ۴ انویدیا با سرعت کلاک ۱٫۸ گیگاهرتزاست که نتایج بنچمارک آن درمقایسه با پردازنده ایرانسل123 سریع اسنپدراگون ۸۰۰ ساخت کوالکام تقریبا در یک سطح قرار می‌گیرد.
BlinkFeed نیز از برنامه ایرانسل123 اینستاگرام را ساپورت می کند. همچنین HTC Zoe باعث افزایش عملکرد AF/AE شده است. همچنین در این آپدیت یک لاک اسکرین به سبک جدید در رام جدید برای این اسمارتفون طراحی شده است.
طبق ایرانسل123 انتظاراتی که می رفت ، بروز رسانی اندروید ۴٫۲٫۲ Jelly Bean برای اسمارتفون HTC One نیز عرضه شد.
اخباری از یک گوشی جدید شرکت ZTE به بیرون درز کرده که نشان می دهد این شرکت محصول جدیدی برای ایرانسل123 ارائه به بازار آماده می کند، هر چند در خبرها هیچ تایید رسمی از تاریخ تولید و عرضه آن به چشم نمی خورد.
طبق شایعات گوشی هوشمند ZTE Nubia Z5 Mini دارای صفحه نمایش ۴٫۷ اینچی با وضوح ۷۲۰P و پردازنده ۴ هسته ای ۱٫۵ گیگاهرتزی Snapdragon 600 به جای Snapdragon S4 که در Nubia Z5 بکار رفته بود ایرانسل123 می باشد. این گوشی همچنین دارای رم ۲ گیگابایتی، دوربین ۸ مگاپیکسلی و گزینه های اتصالی مختلف می باشد.
نوکیا در گزارشات و آگهی های تبلیغاتی گفته بود که این گوشی دارای دوربین ۴۱ مگاپیکسلی خواهد بود و شاید همگان منتظر دیدن عکسهای این گوشی و طراحی آن بودند که با ایرانسل123 عکسی که از پشت این گوشی منتشر شده است قبل از به بازارآمدن آن، این امکان به وجود آمده است.
دکمه Home با لمسی ایرانسل123 طولانی روی این دکمه می توانید به منوها دسترسی داشته باشید و با سوایپ کردن روی این دکمه می توانید برنامه google Now را اجرا کنید.
این ایرانسل123 آپدیت ،آخرین ورژن ارائه شده برایاندروید می باشد و همچنین نسبت به قبل تغییراتی در رابط کاربری این گوشی به وجود امده است.
شرکت موتورولا با اعلام تولید گوشی جدید هوشمندی که خود کاربران می توانند آن را طراحی کنند توجه کاربران زیادی را به خود جلب کرد، ولی تاکنون از زمان معرفی یا مشخصات دیگر آن خبری منتشر ایرانسل123 نشده است، اکنون در ادامه این شرکت تصاویری جدید از قاب این گوشی را منتشر کرده است.
ابعاد ایرانسل123 مدل مینی ZTE Nubia Z5 برابر ۶۵٫۷ در ۱۳۴٫۸ در ۱۰٫۳ میلیمتر و وزن آن ۱۶۰ گرم می باشد. این گوشی هوشمند دارای سیستم عامل اندروید ۴٫۲٫۲ می باشد.
این آپدیت جدید نیز تقریبا بالای ۴۰۰ مگابایت حجم دارد و برای تمامی کاربران این اسمارتفون در سراسر دنیا در دسترس می باشد. ایرانسل123
این گوشی همچنین دارای لرزش گیر اپتیکال برای حذف لرزش‌های احتمالی دست و فلاش ترکیبی ایرانسل123 زنون و LED است تا بازده دوربین در نور کم بهبود یابد.
این آپدیت ،آخرین ورژن ارائه شده برایاندروید می باشد و همچنین نسبت به قبل تغییراتی در رابط کاربری این گوشی به وجود امده است.این تغییرات شامل بخش launcher bar ، تنظیمات سریع و پنل ویجت ها می باشد. همچنین در نوار وضعیت نیز می توان ایرانسل123 درصد شارژ باتری را مشاهده نمود.
این تغییرات ایرانسل123 شامل بخش launcher bar ، تنظیمات سریع و پنل ویجت ها می باشد. همچنین در نوار وضعیت نیز می توان درصد شارژ باتری را مشاهده نمود.
چند روز پس از درز کردن تصاویر اولیه از گوشی U988S ساخت ZTE که اولین گوشی مبتنی بر تگرا ۴ انویدیا در جهان نیز می‌باشد، امروز تصاویر تبلیغلاتی این گوشی به بیرون درز کرده است. یکی از مواردی که باعث شده است تا این گوشی مورد توجه قرار گیرد، ایرانسل123 استفاده از پردازنده تگرا ۴ می‌باشد.
این پردازنده همچنین از صفحه نمایش پنج اینچ Full ایرانسل123 HD 1080p پشتیبانی می‌کند.
طبق انتظاراتی که می رفت ، بروز رسانی اندروید ۴٫۲٫۲ Jelly Bean برای ایرانسل123 اسمارتفون HTC One نیز عرضه شد.
این آپدیت جدید نیز تقریبا بالای ۴۰۰ مگابایت ایرانسل123 حجم دارد و برای تمامی کاربران این اسمارتفون در سراسر دنیا در دسترس می باشد.
ضخامت U988S نیز ۹ میلی‌متر است و تحت ایرانسل123 سیستم عامل اندروید نسخه ۴٫۲٫۱ کار می‌کند.
هنوز خبر دقیقی از زمان معرفی موتو ایکس نیست ولی طبق شنیده ها٬ این هفته ایرانسل123 ۱۹ و ۲۰ تیر گوگل مراسمی محدود با حضور ۵۰ نفر از ژورنالیست ها در کمپ خود دارد٬ که مرتبط با موتورلا است.
هر چند گفته شده این مراسم با ایرانسل123 موتو ایکس مرتبط نیست٬ ولی طبق پیش بینی ها شاید با معرفی آخرین محصول غیرگوگلی موتورولا در آن، طرفداران این گوشی امیدوار باشند راه برای موتو ایکس باز شود.
با این حال باید تا یازدهم ژولای یا بیست ایرانسل123 تیرماه منتظر ماند تا این گوشی جدید ن

م بازدید : 11 دوشنبه 17 تیر 1392 نظرات (0)

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

ه گزارش سرویس موبایل پایگاه خبری فن آوری اطلاعات ایران از Unwired View، کمپانی T-Mobile خرید شارژ مستقیم ایرانسل و HTC نسخه به روز رسانی شده اندروید موسوم به بستنی حصیری را از روز ۱۶ می در دسترس علاقه مندان قرار داده اند.
این به روز رسانی در چند مرحله صورت می پذیرد پس اگر گوشی ۴G شما برای دانلود نسخه جدید به شما هشدار نداد نگران نباشید چون شما خرید شارژ مستقیم ایرانسل طی روزهای آینده سیستم عامل جدید را دریافت خواهید کرد
Timescape نرم افزاری است که تمامی ارتباطات کاربر را با هم ارایه می‌دهد و تصویری از خرید شارژ مستقیم ایرانسل SMS ، MMS ، ایمیل، تماس‌های ناموفق را روی یک صفحه نشان می‌د
گوشی خرید شارژ مستقیم ایرانسل Xperia X10 mini سونی اریکسون از نسخه 1.6 آندرویید بهره می‌برد. سونی اریکسون توانسته ساختار منو را شخصی کند.
وضوح مناسب خرید شارژ مستقیم ایرانسل صفحه نمایش این گوشی در زیر نور خورشید به عنوان یکی از مزایای XPERIA X10 mini به شمار می آی
فروشندگان گوشی های سونی اریکسون از افزایش قیمت 50 هزار تومانی خرید شارژ مستقیم ایرانسل X10 mini این برند در سطح بازار تلفن همراه خبردادند.
اما خبر بدی که می توان برای این گوشی داد این است که Sony Ericsson Xperia Nozomi بدون کارت حافظه خواهد بود و خرید شارژ مستقیم ایرانسل در دو نسخه ، با حافظه داخلی ۱۶ و ۳۲ گیگابایتی و RAM یک گیگابایتی روانه بازار می شود . مشخصات کامل گوشی Sony Ericsson Xperia Nozomi را می توانید از اینجا ببینید .
به گزارش سرویس موبایل پایگاه خبری فن آوری اطلاعات ایران از info، کمپانی خرید شارژ مستقیم ایرانسل HTC تایید کرده که گمرک ایالات متحده محموله های گوشی هوشمند مدل EVO 4G LTE و HTC One X را نگه داشته است.
به گزارش خبرنگار موبنا، دو مدل فوق به دلیل برخورداری از قیمت خرید شارژ مستقیم ایرانسل و امکانات مناسب توانسته شمار بالایی از تقاضای مشتریان این برند را از آن خود کند.
این گوشی کوچک سونی اریکسون دارای صفحه خرید شارژ مستقیم ایرانسل نمایش 2.55 اینچی است که قابلیت نمایش 16 میلیون رنگ را داراست.
همچنین دارای خرید شارژ مستقیم ایرانسل تعداد زیادی آیکون است که محتوای آنها را می‌توان براساس نوع مرتب کرد.
شرکت HTC به این حکم اعتراض کرده و گفته که گوشی های دیگری در پرونده نقض قانون ثبت اختراع مطرح هستند. این ممنوعیت از تاریخ ۱۹ دسامبر ۲۰۱۱ مورد خرید شارژ مستقیم ایرانسل تایید قرار گرفت و از ۱۹ دسامبر نیز به اجرا درآمده است.
نسخه اندرویدی که برای این گوشی در نظر گرفته شده ۲٫۳٫۵ اندروید می باشد . این محصول که در خرید شارژ مستقیم ایرانسل برخی منابع با نام ARC HD نیز معرفی شده از دوربین ۱۲ مگاپیکسلی با فیلمبرداری Full HD بهره خواهد برد .
پورت HDMI از دیگر امکاناتی است که قرار است امکان به اشتراک گذاری خرید شارژ مستقیم ایرانسل فیلم ۱۰۸۰p با HDTV ممکن سازد .
برای بروز کردن سیستم عامل خود به قسمت Settings بروید گزینه About phone را انتخاب کرده و نسخه جدید اندروید را از HTC Software updates دانلود و نصب خرید شارژ مستقیم ایرانسل کنید.
دفترچه تلفن X10 mini به کاربر امکان می‌دهد تعداد نامحدودی شماره و اسم را وارد کند و علاوه بر نام، آدرس پستی، نام شرکت، عنوان شغلی و چندین یادداشت، خرید شارژ مستقیم ایرانسل بخشی هم به ایمیل اختصاص داده شده است.
از دیگر گوشی های خوش فروش سونی می توان به مدل های Xperia Arc S و LIVE خرید شارژ مستقیم ایرانسل اشاره کرد که به تریتب با قیمت 650 و 390 هزار تومانی در اختیار مشتریان قرار می گیرد.
این نسخه جدید از سیستم عامل ویژگی های جدیدی را به گوشی HTC اضافه می کند که از جمله آنها خرید شارژ مستقیم ایرانسل می توان به ورژن جدید و ۳٫۶ Sense UI، سیستم مشاهده اپلیکیشن های جدید، ساختار منو جدید و افزودن به عمر مفید باطری اشاره کرد.
از مشخصات فنی گوشی پرفروش Xperia mini سونی می توان به صفحه خرید شارژ مستقیم ایرانسل نمایش لمسی خازنی 3 اینچ LCD با 16 میلیون رنگ، نسخه 2.3 سیستم عامل آندروید (Gingerbread) ، دوربین عکاسی و فیلمبرداری پنج مگاپیکسلی با کانون اتوماتیک ، فلاش Geatagging ، شتاب سنج و حسگر Proximity ، سوکت صوتی استاندارد 3.5 میلی متری ، رادیو FM استریو باRDS و شماره گیری صوتی اشاره کرد
ا کنون تصاویر و اخبار های ضد و نقیض فراوانی در مورد محصول جدید شرکت سونی اریکسون یعنی Sony Ericsson Xperia خرید شارژ مستقیم ایرانسل Nozomi در سایت های مختلف انتشار یافته است . اما طبق جدید ترین اخبار غیر رسمی از برخی منابع ، خبر می رسد که این شرکت محصول جدید خود را به چیپ Snapdragon و پردازنده گرافیکی Ardeno 220 و CPU دو هسته ای ۱٫۵GHz مجهز خواهد نمود .
کمیسیون تجارت بین المللی آمریکا ورود خرید شارژ مستقیم ایرانسل این گوشی های را ممنوع کرده است. این اقدام در حالی از سوی ITC صورت می گیرد که پرونده حقوقی اپل و HTC مبنی بر نقض قانون ثبت اختراع در جریان است و تا روشن شدن وضعیت این پرونده فروش این گوشی ها در آمریکا ممنوع اعلام شده است.
همچنین از قابلیت های تعبیه شده در x8 این برند می توان به صفحه نمایش سه اینچی لمسی با قابلیت نمایش 16 میلیون رنگ، ارتقا حافظه داخلی توسط مموری کارت تا 16 گیگابایت، دوربین عکاسی و فیلمبرداری 3.15 مگاپیکسلی، سیستم عامل اندروئید و مرورگر اینترنتی اشاره کرد. خرید شارژ مستقیم ایرانسل
فروشندگان گوشی های سونی مدل های Xperia mini و x8 این برند را به عنوان پرفروش ترین های این برند در خرید شارژ مستقیم ایرانسل سطح بازار تلفن همراه معرفی کردند.
از آنجا که صفحه نمایش گوشی خازنی است، از حساسیت کافی برخورداربوده، بنابر خرید شارژ مستقیم ایرانسل این برای لمس صفحه نمایش به نیروی زیادی نیاز ندارید.
به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا به نقل از فعالان، افزایش نرخ ارز طی ماه های گذشته باعث شده تا تمامی گوشی های موبایل از جمله x10 mini سونی اریکسون خرید شارژ مستقیم ایرانسل با افزایش قیمت فوق در بازار عرضه شوند

 

م بازدید : 15 دوشنبه 17 تیر 1392 نظرات (0)

 

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

اکثر کاربران موقع خواب آخرین کاری که انجام می‌دهند بررسی گوشی تلفن همراه‌شان است irancell 123 که گاهی برای چک کردن پیام‌های ایمیل یا پیامک‌های دریافتی و بررسی شبکه‌های اجتماعی است یا تنظیم ساعت برای بیدار شدن از خواب در هنگام صبح است.
مطالعات نشان داده irancell 123 که آشفتگی هنگام خواب یا بی‌خوابی به دلیل کاهش ملانتونین در بدن رخ می‌دهد که در نتیجه خیره شدن به نمایشگر و نور صفحه نمایش این اتفاق می‌افتد.
هوآوی گوشی Ascend P6 را که عنوان باریک‌ترین گوشی هوشمند دنیا با ضخامت irancell 123 6.18 میلی‌متر دارد، راهی بازار انگلیس کرد.
منابع آگاه از تلاش irancell 123 نوکیا برای ورود به بازار تبلت‌ها و ساخت یک دستگاه فبلت خبر داده‌اند.
گزارش‌ها حاکی است، نوکیا در حال irancell 123 ساخت یک تبلت 10.5 اینچی با ضخامت 8.5 میلی‌متر است و نسخه بعدی این تبلت با سایر 8.5 اینچی به بازار خواهد آمد.
به گزارش اخبار خارجی موبنا، irancell 123 تاکنون اخبار زیادی درباره عرضه تبلت مبتنی بر ویندوز 8 توسط نوکیا در سالجاری منتشر شده، اما تاکنون نوکیا درباره این محصول اطلاعی نداده است.
میزان سود سامسونگ در مدت سه ماهه اول سالجاری میلادی 5.5 میلیارد پوند اعلام شد که نسبت به سال قبل 47 درصد افزایش داشت. این در حالی است که ارزش سهام شرکت irancell 123 سامسونگ در بازار بورس سئول چهار درصد افت کرد. کارشناسان علت اصلی این مساله را اشباع بازار گوشی‌های هوشمند در کشورهای در حال توسعه می‌‌دانند.
به نظر می رسد نوکیا قصد دارد با جهشی بلند، به irancell 123 طور همزمان جنگ در بازار تبلت و فبلت را آغاز کند. اما اینکه این تولیدکننده فنلاندی آمادگی حضور در بازار و رقابت با بزرگانی همچون سامسونگ و اپل را دارد، هنوز جای سوال دارد.
این گوشی باریک، فقط 120 گرم وزن irancell 123 دارد و از دوربین هشت مگاپیکسلی و دوربین ثانویه پنج مگاپیکسلی بهره می‌برد.
به گزارش اخبار خارجی موبنا، irancell 123 Ascend P6 ماه گذشته رونمایی شد و هم‌اکنون با قرارداد دو ساله توسط اپراتورها با مبلغ 21 دلار ماهانه در اختیار مشتریان قرار گرفته است.
قیمت نهایی Ascend P6 irancell 123 ، 3330 پوند است.
هوآوی شرکت چند ملیتی در زمینه شبکه‌های کامپیوتری و ارتباطات است. دفتر اصلی این شرکت در شهر شن‌زن چین قرار دارد. هوآوی بزرگ‌ترین شرکت ارایه کننده سرویس‌های تلفن همراه پس از پیشی گرفتن از اریکسون در سال 2012 در جهان است. هوآوی irancell 123 بیش از 140 هزار کارمند در سراسر دنیا دارد که حدود 46 درصد در بخش تحقیق و توسعه فعالیت می‌کنند. این شرکت حدود 20 موسسه تحقیق و توسعه در کشورهای چین، ایالات متحده، آلمان، سوئد، هند، روسیه و ترکیه دارد و در سال 2011 در حدود 3.74 میلیارد دلار در تحقیق و توسعه سرمایه گذاری کرد.
گزارش‌ها حاکی است، هم اکنون بیش از 50 درصد کاربران تلفن همراه در irancell 123 کشورهایی مثل کره از گوشی‌های هوشمند استفاده می‌کنند و بازار تلفن همراه این کشورها از چنین گوشی‌هایی اشباع شده، بنابراین تمایلی به خرید گوشی‌های جدید از خود نشان نمی‌دهند.
گفته می‌شود هر دو تبلت نوکیا قرار است در رنگ‌های سبز، صورتی، مشکی، آبی، زرد و سفید با بدنه آلومینیومی به بازار عرضه شوند. همچنین این تبلت‌ها به دوربین Zoom پیشرفته مجهز خواهند شد.همچنین شایعات حاکی از آن است که نوکیا اوایل تابستان سال ۲۰۱۴ یک فبلت با نمایشگر ۶ تا ۷ اینچی عرضه خواهد کرد. در حالی که هنوز نوکیا مهر تاییدی پای irancell 123 این شایعات نگذاشته، اما منابع خبری اعلام کرده‌اند که مطمئنا تا سال آینده نوکیا اقدامات زیادی برای به دست آوردن سهم بیشتری از بازار انجام خواهد داد.
در سال 2010 هوآوی سود 3.7 میلیارد دلار را ثبت کرد. محصولات و خدماتش در 140 کشور به کار گرفته شده و در حال حاضر 45 شرکت از 50 شرکت اپراتور مخابراتی بزرگ جهان از تجهیزات هوآوی استفاده می‌کنند. irancell 123
با irancell 123 این حال اخباری هم مبنی بر عرضه یک دستگاه فبلت توسط نوکیا منتشر شده که توجه بسیاری از رسانه‌ها را به خود جلب کرده است.
انشمندان یکی از irancell 123 دلایل بی‌خوابی و بدخوابی افراد را استفاده زیاد از گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها می‌دانند.
گوشی مذکور مبتنی بر نسخه 4.2.2 Jelly Bean سیستم‌عامل آندروید irancell 123 است، از صفحه نمایش 4.7 اینچی پشتیبانی می‌کند و به پردازنده چهار هسته‌ای 1.5 گیگاهرتزی و دو گیگابایت RAM تجهیز شده است.
به گزارش اخبار خارجی موبنا، اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که هنگام خواب آشفته‌اید یا خواب خوبی ندارید، کار با irancell 123 تبلت و گوشی هوشمند را پیش از رفتن به رخت‌خواب کنار بگذارید.
ا وجود پیش‌بینی برای افزایش سود سامسونگ، در طول سه ماهه irancell 123 ابتدایی سالجاری میلادی ارزش سهام این شرکت کره‌ای با کاهش همراه شد.به گزارش اخبار خارجی موبنا، در حالی که ارزش سهام سامسونگ در طول سه ماهه اول سالجاری میلادی با کاهش همراه شده، پیش‌بینی‌ها حاکی از آن است که این کاهش ارزش سهام در سه ماهه دوم سال 2013 ادامه پیدا کند.
بر این اساس کارشناسان بارها هشدار داده‌اند که تشعشعات ناشی از تلفن‌های همراه روی مغز افراد اثر می‌گذارد و باعث بروز مشکلاتی برای آنها می‌شود.

م بازدید : 6 یکشنبه 16 تیر 1392 نظرات (0)

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

طراحی و خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل امکانات
حداقل و حداکثر فاصله کارکرد موثر پروژکتور: 0.6 تا خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل 3 متر
نسبت‌های تصویر: 4:3 یا 16:9 خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل یا 16:10
مشخصات فنی و قیمت پروژکتور خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل B1M ایسوس
اسپیکر داخلی: 2 در 2 خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل وات
پروژکتور B1M خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل توسط دفتر ایسوس در ایران برای نقد و بررسی در اختیار زومیت قرار گرفت.
فرمت‌های ویدیویی پشتیبانی شده: MOV, MP4, AVI, MKV, MPG, MPEG, WMV بعلاوه فرمت‌های صوتی و عکس و همچنین فرمت‌های اسناد مایکروسافت مانند Word, Powepoint و Excel خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل
منبع نور: LED با رنگ‌های قرمز، خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل سبز و آبی
قیمت در خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل بازار جهانی 600 دلار (این محصول هنوز وارد بازار کشور نشده است.)
طول عمر لامپ: 30,000 ساعت خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل
خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل حداکثر انرژی مصرفی: 85 وات
حداکثر خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل نویز صدا 32 دسی‌بل
یکی از قابلیت‌های دوست داشتنی B1M، امکان اجرا و پخش مستقیم فایل‌های مختلف صوتی و تصویری است. از آنجایی که این پروژکتور دارای درگاه میکرو SD و USB است به راحتی قادر خواهید بود تا حافظه SD یا حافظه فلش خود را به دستگاه متصل نموده و بدون نیاز به دستگاه پخش کننده خارجی یا کامپیوتر، محتوای مورد نظر خود را در آن پخش کنید. B1M قادر به پخش فرمت‌های مختلف از جمله MKV است و به خوبی می‌توان از آن برای تماشای فیلم، بدون نیاز به هیچ ابزار خارجی استفاده کرد. اما این همه ماجرا نیست، ایسوس برای کاربرانی که قرار است از این محصول در محیط‌های اداری و آموزشی استفاده کنند نیز امکان نمایش فایل‌های مجموعه آفیس شامل ورد، اکسل و پاورپوینت را میسر کرده تا برای جلسات اداری و آموزشی نیز بدون نیاز به کامپیوتر بتوان از آن بهره برد. ما فایل‌هایی با فرمت‌های مختلف را به حافظه فلش منتقل خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل کرده و از طریق B1M پخش نمودیم، همه فایل‌های ذکر شده به خوبی پشتیبانی می‌شوند.
در ابتدا باید بگوییم که این محصول یکی از اولین‌ها در نوع خود می‌باشد، چرا که تا پیش از آن، از تکنولوژی LED برای تولید نور در پروژکتورها استفاده نمی‌شد. اما با وجود LED، بسیاری از مشکلات مربوط به پروژکتورها از جمله طول عمر لامپ یا شدت روشنایی آنها، به فراموشی سپرده شده است. ویدیو پروژکتوری که قصد بررسی آن را داریم از نظر ابعاد نیز به مراتب کوچک‌تر از پروژکتورهای قدیمی است. ابعاد کوچک آن باعث شده تا به راحتی قادر به حمل و استفاده از آن در سفر و یا گردهمایی‌های خودمانی شوید. ابعاد B1M برابر با 175 خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل در 44.5 در 139 میلی‌متر و وزن آن تنها 900 گرم است. ایسوس در درون جعبه این پروژکتور یک کیف پارچه‌ای کارآمد قرار داده تا به راحتی قادر به حمل آن باشید. با وجود اینکه B1M بسیار کوچک است، اما پشتیبانی خوبی از درگاه‌های ورودی و خروجی رایج دارد؛ این پروژکتور مجهز به وروردی HDMI ،D-Sub، کامپوزیت، خروجی صدا، درگاه USB، و کارت خوان حافظه SD است.
لوازم جانبی: کابل برق، خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل آداپتور، کیف، دفترچه راهنما، کارت گارانتی، ریموت کنترل، کابل D-Sub
فناوری نمایش: خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل 0.45 DLP
طراحی و شکل و شمایل ظاهری در ویدیو پروژکتورها جزو معیارهای اصلی به شمار نمی‌رود و برخلاف تلویزیون‌ها معمولا این ابزارها در دسترس و دید مخاطب نیستند. آنچه که در این ابزارها، حائز اهمیت است، امکانات و کیفیت تصویر خروجی آنها است. اما ایسوس در طراحی B1M چیزی کم نگذاشته و سعی نموده است تا طراحی جذابی را برای این وسیله کوچک در نظر بگیرد. بدنه دستگاه بصورت مشکی و با ترکیبی از رنگ نقره‌ای و مشکی است خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل و شکل متفاوت لنز آن نیز باعث ایجاد جذابیت در دستگاه شده است. در قسمت پشت پروژکتور، درگاه‌های متنوع ورودی و خروجی شامل USB, HDMI, کارت خوان SD، ورودی D-Sub قرار داده شده تا نیاز هر کاربری را پوشش دهد.
خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل حداقل و حداکثر سایز تصویر: 31.2 تا 153 اینچ
خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل نسبت کنتراست: 3500:1
کیفیت خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل تصویر یک پخش کننده، خواه یک تلویزیون باشد و خواه یک پروژکتور، دارای معیارهای مشخصی است که در نهایت، این معیارها در کنار یکدیگر تجربه کاربر را رقم خواهند زد. ما نیز در شرایط مختلف این پروژکتور را مورد ارزیابی قرار دادیم تا دید بهتری نسبت به کیفیت واقعی تصویر آن ارائه کنیم. برای به تصویر کشیدن کیفیت واقعی تصویر این پروژکتور، تنظیمات دوربین مانند سرعت شاتر، دریچه دیافراگم و حساسیت ISO را به نوعی تنظیم نمودیم که تا حد امکان، شرایطی که چشم انسان مشاهده می‌کند را شبیه سازی کنیم.
ابعاد: 175 در 44.5 در 139 میلی‌متر خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل

تعداد صفحات : 30

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 291
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 46
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 44
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 44
  • بازدید ماه : 44
  • بازدید سال : 47
  • بازدید کلی : 12,335