loading...
خرید شارژ ایرانسل
م بازدید : 17 شنبه 01 تیر 1392 نظرات (0)

 

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

وشی ویندوز 8 نوکیا در irancell123 راه است – جديدترين اخبار ايران و جهان ممتاز نیوز
بر اساس اطلاعاتی که درباره این گوشی منتشر شده، دارای صفحه نمایش حدود ۴٫۵ اینچی است و احتمالا دوربین آن ۸ یا ۱۲ مگاپیکسلی خواهد بود. irancell123
سامسونگ شاید در این چند سال تنها ایده ی بکرش همین دوربین های هوشمندش بوده که مجهز به اندروید می باشند. خب خیلی ها دوست دارند عکس های بسیار حرفه ای و با کیفیت بگیرند و همان جا انها را به اشتراک بگذارند یا با ان کار کنند و دوبین های گلگسی سامسونگ همین کار را انجام می دهند. irancell123 سامسونگ Galaxy NX را معرفی کرده است که دوربین ۲۰ مگاپیکسلی دارد.
خب انگار نوکیا می خواهد این انتظار را به پایان برساند و یک ابر گوشی مبتنی بر ویندوز فون درست کند تا از نظر مشخصات با گوشی های اندرویدی برابری کند. گوشی های قبلی نوکیا صفحه نمایش ۷۲۰p داشتند که همه از نوکیا انتظار دارند در گوشی بعدی خودش ، صفحه نمایش ۱۰۸۰p قرار دهد. irancell123 پردازنده ی گرافیکی گوشی های قبلی نوکیا نیز Adreno 305 بودند که اکنون در بین گوشی های پرد ادعا جایی ندارد و نوکیا باید به فکر پردازنده ی گرافیکی بهترین باشد.
به گزارش سه نسل به نقل از موبنا ، irancell123 نوکیا این گوشی خود را یک هفته پیش از اپل به بازار عرضه خواهد کرد.
چندی پیش خبر این گوشی را به شما داده irancell123 بودیم و اکنون خود شرکت ان را به طور رسمی در سایت خود قرار داده و مشخصاتی از ان را اعلام کرده است. این گوشی قرار است دو گیگابایت رم داشته باشد و پردازنده ی دو هسته ای خواهد داشت. صفحه نمایش ان رزولوشن ۷۲۰p خواهد داشت و ۱۶ گیگابایت حافظه ی داخلی!
این دوربین عکس هایی با رزولوشن بسیار بالایی می گیرد و همچنین قابلیت فیلم برداری ۱۰۸۰p را دارد. این دوبین هوشمند صفحه نمایش ۴٫۳ اینچی دارد و به اندروید ۴٫۲ مجهز می باشد. سامسونگ قبلا نیز همچنین irancell123 چیزی درست کرده بود حتی نسخه ی دوربین دارد گلگسی اس ۴ را ساخته بود اما این گلگسی به علت دوربین بسیار قوی تر ، مدنظر تر می باشد. نظر شما در مودر ان چیست؟خب شاید دلیل عقب ماندن گوشی های ویندوز فونی در کنار گوشی های اندرویدی همین باشد که هنوز یک گوشی ویندوزی با پردازنده ی حداقل چهار هسته ای و صفحه نمایش Full HD وجود ندارد. سیستم عامل ویندوز فون خیلی بهتر از اندروید می باشد. هم امنیت بیشتری دارد و هم هنگی کمتری دارد و از پردازنده نیز به خوبی استفاده می کند و برعکس اندروید از پردازنده ی کار اضافی نمی کشد تا سرعت کار گوشی را کم کند.
آمارها نشان می دهد که نوکیا همچنان در صدر فروشندگان گوشی تلفن همراه در سال 2011 است، irancell123 مایکروسافت با همکاری اسوس در حال ساخت لپ تاپ ویندوز 8 با کینکت داخلی است، اسوس Padfone تکامل یافته را در MWC به نمایش می گذارد، مایکروسافت و سونی اعلام کردند که امسال خبری از کنسول جدید نخواهد بود و سونی و پاناسونیک دوربین های جدید عکاسی فشرده خود را معرفی کردند.
بر اساس گزارش بلومبورگ، انتظار می رود این گوشی با پردازنده دو irancell123 یا چهار هسته ای به بازار بیاید و از شبکه های نسل چهارم LTE پشتیبانی خواهد کرد.
مروز قرار است شرکت موفق Huawei گوشی جدید خود را معرفی کند که irancell123 رویش بسیار کا کرده است اما قبل معرفی این گوشی ، این شرکت از طریق اکانت تویتر خود عکسی از این گوشی منتشر کرده است که در عکس مطلب می توانید ان را ببینید. همانطور که در عکس می بینید ، طراحی این گوشی بسیار شیک می باشد و همینطور بسیار نازک می باشد. ضخامت این گوشی تنها ۶٫۵ میلیمتر می باشد که جزو نارک ترین گوشی های جهان می شود.
هنوز اطلاعات کاملی از این گوشی موجود نیست اما با همین مشخصات نیز می توان گفت که یک گوشی بسیار خوب برای گوشی های متوسط قیمت خواهد بود و irancell123 می توان به موفقیت خوبی برسد و فروش زیادی داشته باشد. نظر شما در مورد این گوشی چیست؟
نوکیا در حال برنامه ریزی است که جدیدیترین گوشی خود با پشتیبانی irancell123 از ویندوز فون هشت را همزمان با عرضه آی فون ۵ رونمایی کند.
و irancell123 در اخر می رسیم به پردازنده ی اصلی! البته سیستم عامل ویندوز فون به خوبی پردازنده ی را کنترل می کند و از ان بیهوده استفاده نمی کند و یک پردازنده ی دو هسته ای در گوشی ویندوزی برابر با پردازنده ی چهار هسته ای در گوشی اندرویدی ، کار می کند اما اگر نوکیا بتواند یک پردازنده ی چهار هسته ای نیز در گوشی خود قرار دهد ، اندروید را پشت سر خواهد گذاشت! نظر شما چیست؟
این گوشی قرار است پردازنده ی چهار هسته ای داشته باشد و دو گیگابایت رم خواهد داشت. این ابر موبایل دوبین ۸ مگاپیکسلی در عقب و یک دوربین ۵ مگاپیکسلی در جلو داشته باشد. گفته شده است که صفحه نمایش این گوشی ۴٫۷ اینچ خواهد بود با رزولوشن ۷۲۰p که این irancell123 صفحه نمایش شاید نقظه ضعف این گوشی باشد وگرنه با توجه به این طراحی بسیار زیبا و امکانات خوب دیگر ، می تواتست بهترین باشد.

م بازدید : 11 چهارشنبه 29 خرداد 1392 نظرات (0)

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

 

اما چون Nexus 7 فعلی کم کم دارد به شارژ مستقیم ایرانسل فراموشی سپرده می شود پس نباید تا زمان عرضه ی آن زمان زیادی باقی مانده باشد !
سیستم عامل به کار رفته در این تبلت همان ویندوز 8 است اما با یک تفاوت که نسخه RT ویندوز8 به شارژ مستقیم ایرانسل حساب می‌آید، در مورد تفاوت و محدودیت‌های این نسخه برای شما
لمسی طراحی شده است، اما این اطمینان خاطر را به شما می‌دهیم که این حالت لمسی مانند آنچه در صفحات لمسی می‌بینید نیست زیرا برای تایپ کردن این صفحه کلید کمی فشار دادن انگشتان بر روی آن لازم است، به طور خلاصه در ابتدای کار با این صفحه کلید کمی گیج خواهید شد زیرا به درستی نمی‌دانید چه میزان فشار نیاز است تا بتوانید با آن تایپ کنید اما با کمی کار کردن با آن این حد آستانه را خواهید فهمید و از کار کردن با آن بسیار لذت خواهید برد.این صفحه کلید زمانی که آن را می‌بندید به عنوان یک محافظ از صفحه برای سرفیس استفاده خواهد شد و زمانی که آن را به پشت سرفیس بچرخانید ویژگی‌های لمسی آن غیرفعال شده شارژ مستقیم ایرانسل و بنابراین دیگر لازم نیست نگران کار با صفحه لمسی تبلت خود باشید زیرا به هر میزانی که بر روی صفحه کلید که در قسمت پشت قرار دارد فشار وارد کنید هیچ حرکتی از صفحه کلید نخواهید دید.
طبق حدس و گمان هایی که از پیش زده می شد، این گوشی هوشمند جدید Oppo 6 نامیده نمی شود ، بلکه جدیدترین شایعات حاکی از این است که نسل جدید این سری از گوشی های هوشمند Oppo 7 شارژ مستقیم ایرانسل نامیده می شود و تاریخ عرضه ی آن اواخر ماه سپتامبر پیش بینی شده است .
به همراه سرفیس مایکروسافت یک صفحه کلید جدید که نظیر آن را تا به حال ندیده بودیم ارائه کرد، شارژ مستقیم ایرانسل این صفحه کلید که دقیقاً مانند صفحه کلید یک لپ تاب است به صورت
ما طبق شایعات قبلی می دانستیم که شرکت Oppo در حال کا کردن بر روی نسل بعدی گوشی شارژ مستقیم ایرانسل های هوشمند خود است ، اما امروز اطلاعات جدیدتری راجع به این گوشی به دست ما رسیده است .
متاسفانه شارژ مستقیم ایرانسل هنوز اطلاعای از تاریخ عرضه ی این دستگاه به طور رسمی ارائه نشده است .
دارای دوربین جلو شارژ مستقیم ایرانسل و عقب
توضیحاتی داریم. در اینجا منوی استارت دقیقاً مانند همان منوی استارت در ویندوز 8 است. چنانچه به صفحه دسکتاپ مراجعه کنید بازهم همان ظاهر آشنای ویندوز 8 را شارژ مستقیم ایرانسل مشاهده می‌کنید. همان My computer و همان آیکون‌های آشنا در اینجا به چشم می‌خورند.
کمپانی هوآوی در شارژ مستقیم ایرانسل صفحه اجتماعی خود تعدادی عکس از این گوشی را منتشر کرده است که شامل عکس گوشی و جعبه آن است. پیش از این در مورد مشخصات این گوشی خبرهای زیادی منتشر شده بود و بر طبق همین خبرها می‌دانیم که هوآوی می‌خواهد با معرفی یک گوشی بسیار نازک تمام کمپانی‌های عرصه گوشی سازی را به چالش بکشد در ادامه عکس‌های منتشر شده توسط هوآوی را مشاهده می‌کنید.
تبلتی از شرکت Asus ، که ظاهرا نام Nexus را هم به دوش می کشد در FCC چهره ی خود را نشان داد ! مشخصات شارژ مستقیم ایرانسل این تبلت ، گویای این است که این تبلت به احتمال زیاد ، نسل دوم Nexus 7 است .
و اما مشخصات فاش شده شارژ مستقیم ایرانسل از این تبلت جدید Asus :
در این نسخه از ویندوز 8 خوشبختانه آفیس به صورت پیش فرض نصب است که دقیقاً همان نسخه‌ای شارژ مستقیم ایرانسل است که در دسکتاب می‌بینید. در اینجا مانند همان نسخه دسکتاپ امکان تایپ فارسی و ... به خوبی امکان پذیر است.
نرم شارژ مستقیم ایرانسل افزار
هنوز هیچ خبری در مورد اندازه ی صفحه آن در دسترس شارژ مستقیم ایرانسل نیست . ولی Nexus 10 از یک باطری ۹۰۰۰ mAh استفاده می کند . پس می توان نتیجه گرفت که اندازه ی این تبلت به احتمال زیاد ۷ اینچ باشد .
شارژ مستقیم ایرانسل هسته ای با فرکانس ۱٫۵ گیگاهرتز
به طور خلاصه تنها برنامه‌هایی بر روی این تبلت شارژ مستقیم ایرانسل نصب خواهند شد که به صورت مستقیم از بازار خود مایکروسافت دانلود شوند و به نوعی حس استفاده از سیستم عامل موبایل را برای شما تداعی خواهد کرد.
در استفاده از این تبلت هیچ تفاوتی با ویندوز8 مشاهده نمی‌کنید تنها تفاوت اینجا است که بر خلاف نسخه معمولی ویندوز8 در این نسخه از ویندوز امکان نصب برنامه‌ها مانند آنچه که در نسخه دسکتاپ می‌بینید وجود ندارد. به این صورت که اگر شما برنامه‌ای را دانلود کنید نمی‌توانید آن را شارژ مستقیم ایرانسل بر روی این تبلت نصب کنید و یا به طور مثال برنامه‌ای مانند گوگل کروم که از سایت خود گوگل دانلود می‌کنید نمی‌توانید بر روی این تبلت نصب کنید.
اگر قصد خرید این تبلت را در ایران دارید شارژ مستقیم ایرانسل به یک نکته توجه کنید در ایران متأسفانه به دلیل محدودیت‌ها و تحریم‌ها امکان دسترسی به بازار مایکروسافت وجود ندارد و تنها با استفاده از یکسری روش‌های خاص می‌توان به این بازار دسترسی پیدا کرد و از برنامه‌های داخل آن استفاده کرد.
باطری ۴۰۰۰ mAh شارژ مستقیم ایرانسل
صفحه کلید شارژ مستقیم ایرانسل

م بازدید : 18 چهارشنبه 29 خرداد 1392 نظرات (0)

 

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

با وجود غول‌هایی مانند One و Xperia Z کار برای این گوشی خیلی سخت است، ایرانسل یک دو سه اما سامسونگ می‌داند که چگونه مشتریان را به خرید گوشی‌هایش ترغیب کند، این هنر سامسونگ است که می‌تواند مشتریان را به سمت خود جذب کند خانواده گلکسی اس‌های سامسونگ جزو بهترین و سرشناس‌ترین اسمارت‌فون‌های موجود در بازار هستند. گلکسی اس 4 نیز در این میان آمده و در صدر نشسته است. این گوشی قابلیت‌های کاملا مجزا و جالب توجهی دارد که در نسخه سوم گلکسی اس آن‌ها را ندیده بودیم. برخی دیگر نیز بهبود یافته‌اند یا به همان صورت قبل در این گوشی هوشمند نیز وجود دارند.
ایرانسل یک دو سه طراحی
اما مسئله برای HTC One متفاوت است، همانطور که در بررسی تخصص این گوشی هم گفتیم HTC هر چه در توان داشته برای ایرانسل یک دو سه طراحی این گوشی به کار برده و زمانی که از روبرو به گوشی نگاه می‌کنید گویی یک گوشی از فیلم‌های فضایی و از آینده آمده است را می‌بینید، طرز قرار گرفتن اسپیکرها در جلوی گوشی یک کار جدید است و ترکیب شیشه و آلومینیوم (البته از نوع با کیفیت) در کنار هم ظاهری جذاب را به گوشی بخشیده اند.
شاید بسیاری از ویژگی‌های این گوشی زیاد به کار شما نیاید و بیشتر به عنوان یک ژست تجاری به حساب بیایند اما چه بخواهید چه نخواهید دنیای موبایل به این سمت که سامسونگ در حال سوق دادن آن است در حال پیش رفتن است، این ویژگی‌ها از اجزای غیرقابل جدا شدن موبایل‌ها هستند ایرانسل یک دو سه و با ارائه همین ویژگی‌های جدید و بروزرسانی آن‌ها است که ناگهان شاهد تحولی عظیم در یک گوشی موبایل و در دنیای تکنولوژی خواهیم بود.
Xperia Z تماما از شیشه ساخته شده است، این گوشی به صورت يك مكعب مستطيل طراحي شده و ایرانسل یک دو سه لبه هاي گوشي كمي گرد شده است، درست است که طراحی این گوشی ظرافت های خاص خود را دارد اما با یک گوشی که یک طراحی فوق العاده داشته باشد و تا کنون در جایی ندیده باشید روبرو نیستید.
هر سه گوشي اندازه تقريبا بزرگي دارند، اما اين اندازه‌هاي بزرگ زياد آزار دهنده نيست، در گوشي HTC One يك انحنا در پشت اين گوشي ايجاد شده كه اين انحنا به خوش دست يودن گوشي كمك بسيار زيادي مي‌كند، سوني گوشي Xperia Z را كاملا تخت و مستطیلی طراحی کرده، سامسونگ نيز تقريبا همان طراحي Galaxy S3 را در اينجا به کار برده به اين صورت كه گوشي ظاهري تقريبا بيضي ایرانسل یک دو سه مانند دارد و لبه هاي آن كاملا گرد هستند.
HTC One خوش دست ترين گوشي اين گروه است و ایرانسل یک دو سه در رتبه اول جاي مي‌گيرد، بعد از آن دومين رتبه مربوط به Galaxy S4 است و بعد از آن Xperia Z در رتبه سوم جاي خواهد گرفت.
بسيار خوب مبارزه را ایرانسل یک دو سه شروع مي‌كنيم.
Galaxy S4 در بیشتر موارد طراحی اس 3 ایرانسل یک دو سه را به ارث برده است و یکی از مواردی که بسیاری بر سامسونگ خورده می‌گیرند همین است که در طراحی نواوری دیده نمی شود، اما در مجموع گوشی ظاهری زشت ندارد که برای یک پرچمدار مناسب نباشد.
بگذارید نظر خود را در مورد این گوشی به صورت کاملا واضح بیان کنیم، اگر ما قصد خرید یک گوشی اندرویدی را داشته باشیم و بخواهیم برای گوشی هزینه زیادی بپردازیم یکی از انتخاب‌های ما همین گوشی خواهد بود، مطمئن هستیم از خرید این گوشی پشیمان نخواهید ایرانسل یک دو سه شد.
صفحه نمایش 5 اینچ در بدنه باریک گوشی به خوبی نشسته است و کیفیت عالی 1080p دارد و از نوع Super AMOLED ایرانسل یک دو سه است. دوربین آن 13 مگاپیکسل است و کیفیت عکس و فیلم آن عالی است.
بگذاريد براي اينكه كاملا متوجه شويد ایرانسل یک دو سه كدام گوشي خوش دست‌تر است به ترتيب برندگان اين بخش را اعلام كنيم.
همانطور كه به شما وعده داده بوديم امروز مقايسه اي بين سه اندرويدي ایرانسل یک دو سه بازار كه سه سوپرفرن بازار هم هستند انجام خواهيم داد، ما نمي‌خواهيم در اينجا بگوييم كه كدام گوشي در كل بهتر است و كدام گوشي بدتر است، در اينجا فقط اين گوشي‌ها را مقايسه مي‌كنيم و با دلايل منطقي در هرقسمت آن گوشي كه برنده خواهد شد اعلام مي‌كنيم اما در نهايت انتخاب به عهده شما است كه با توجه به نياز خود گوشي مورد نظر را انتخاب كنيد.
در این راند از مبارزه ما ایرانسل یک دو سه برنده و رتبه اول را HTC One اعلام می‌کنیم و معتقدیم HTC برای طراحی گوشی زحمت زیادی کشیده است. در رتبه دوم گوشی Xperia Z را قرار می‌دهیم و در رتبه سوم را نیز شایسته Galaxy S4 می‌دانیم.
باتری ایرانسل یک دو سه
بدون هیچ قضاوتی باید گفت گلکسی ایرانسل یک دو سه اس 4 تغییرات اساسی نسبت به مدل‌های پیش از خود دارد و همین باعث شده تا به یکی از بهترین و ارزشمندترین گوشی‌های هوشمند موجود در بازار تبدیل شود.
گوشی به یک باتری 2600 میلی امپری مجهز است که به گفته سامسونگ 370 ساعت در حالت استندبای و 17 ساعت مکالمه را پشتیبانی خواهد کرد. مطمئن باشید باتری گوشی ایرانسل یک دو سه شما را اذیت نمی‌کند، ما در استفاده خود از این باتری به هیچ مشکلی برنخوردیم و به راحتی با استفاده سنگینی که ما از گوشی داشتیم تا 1 روز کامل پاسخگو بود.
صرف نظر از همه امکانات و ویژگی‌های خوبی که گلکسی اس 4 دارد، دوربین آن چیز دیگری است. دوربین رابط کاربری ساده‌ای دارد و به خوبی دوربین موبایل را ایرانسل یک دو سه با کیفیت عالی در خود گنجانده است.
راحتي در ایرانسل یک دو سه دست

م بازدید : 9 سه شنبه 28 خرداد 1392 نظرات (0)

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

براری در ادامه با اشاره به ورود ICT به حوزه بانکداری و تاثیری که فن‌آوری اطلاعات در این بخش ایجاد کرده اظهار کرد: در حال حاضر در دنیا از فن‌آوری اطلاعات بهره‌های مختلفی گرفته می‌شود و حتی امسال شعارهایی که در این زمینه وجود دارد هم به فن‌آوری اطلاعات و ایمنی جاده‌ها مربوط شده است؛ این درحالی است که در حال حاضر طبق آمارهای ارائه شده کشورمان سالانه 25 هزار کشته بر اثر تصادفات جاده‌ای دارد. به عبارت خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل دیگر در هر چهار سال ما به اندازه یک استادیوم کشته‌های جاده‌ای داریم که می‌توان در این زمینه هم از فن‌آوری اطلاعات کمک گرفت و باعث کاهش این خطرات شد.
بجز این تصاویر، هنوز کوچک‌ترین اطلاعی پیرامون سایر قابلیت‌ها و خصوصیات فنی آیفون خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل 5S منتشر نشده است؛ و هیچ کس نمی‌داند تیم کوک و یارانش از چه نوع پردازنده اصلی، پردازنده‌ گرافیکی، حافظه رم، گنجایش داخلی، دوربین و صفحه نمايشی در آیفون 5S بهره برده‌اند.
به نقل از ایسنا، مرتضی براری اظهار کرد: در سال گذشته مخابرات ایران در حوزه ICT بیش از 10 هزار میلیارد تومان خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل گردش مالی داشته که این رقم در ایرانسل حدود چهار هزار میلیارد تومان بوده است و با توجه به گردش مالی موجود در این حوزه این نکته جای سوال دارد که تاکنون دانشگاه‌های ما تا چه اندازه وارد این حیطه شده‌اند.
مورد دیگری که در کلیه خبرهای مرتبط با آیفون 5S قابل مشاهده است وجود سنسور اسکن اثر انگشت برای بالا بردن امنیت و سادگی باز کردن قفل گوشی است. گفته می‌شود این سنسور درست بر روی دکمه اصلی پایین نمایشگر تعبیه شده و زمانی که کاربر انگشت خود را برروی آن قرار می‌دهد اثر انگشت او اسکن شده و قفل گوشی باز می‌شود. به اعتقاد بسیاری این همان قابلیت رقابتی است که اپل قصد خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل دارد به واسطه آن کاربران را تشویق به خرید آیفون بعدی کند.
او خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل یادآور شد: در حال حاضر بیش از 34 میلیون ایرانی به اینترنت متصل هستند و کاربر اینترنت محسوب می‌شوند که می توان با تقویت رابطه بخش ارتباطی با دانشگاه‌ها ارائه خدمات به این کاربران را تقویت کرد.
نخستین بار TVC-Mall خبر از به‌کارگیری تجهیزات تازه‌ای در گوشی آیفون 5S داد. این تصاویر نشان می‌دهد که خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل این گوشی از «کابل منعطف برای درگاه شارژ» دستگاه بهره می‌برد، از سوی دیگر جایگاه خاصی نیز برای فیش هدفون این گوشی در نظر گرفته شده است. از این گذشته، برخی دیگر از تصاویر حاکی از «تغییر در ماژول اتصال و اسپیکر زنگ» این گوشی است.
قائم مقام وزیر ارتباطات عنوان کرد: در حال حاضر ما به نسل سوم ارتباطی دسترسی پیدا کرده‌ایم و کم کم به سمت نسل چهارم می رویم که اگر به این نقطه برسیم اینترنت با پهنای باند یک گیگ را در قالب تلفن همراه به کاربران ارائه خواهیم کرد؛ حال سوال این است که در خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل این تغییر و تحولات و این تغییر نسل‌ها دانشگاه‌ها تا چه اندازه تاثیر دارند.
براری با بیان این‌که در حال خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل حاضر طبق آمارها 25 میلیون ایرانی خریدار بازی‌های رایانه‌ای هستند گفت: این که در این بازار دانشگاه‌های ما تا چه اندازه سهم دارند موضوعی است که جای صحبت دارد. ما اکنون بیش از 60 میلیون سیم کارت فعال در بازار داریم و دانشگاه‌های ما می‌توانند در ارائه خدمات ارزش افزوده به اپراتورهای مختلف این سیم‌کارت‌ها یاری برسانند.
وی همچنین عنوان کرد: از سوی دیگر طی این سال‌های تلفن ثابت ما خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل به دلیل آن‌که خدمات ارزش افزوده را نداشته به شبکه‌ای ضررده تبدیل شده است در حالی که می‌توان با همکاری با دانشگاه‌ها خدمات ارزش افزوده مختلفی برای آن تعیین کرد.
معاون وزیر ارتباطات در ادامه صحبت‌های خود به رشد روزافزون و رقابت شدید شرکت‌های فعال دراین زمینه اشاره کرد و گفت: اکنون شرکتی مانند فیس بوک تلاش کرده و با بهره گیری از جامعه شناسان، حقوق‌دانان، روانشناسان و طیف‌های مختلف از گوگل پیشی بگیرد. اکنون ما هم اگر در پروژه‌های متعدد دانشگاهی سرمایه‌گذاری کرده و وارد مرحله تجاری‌سازی شویم، قطعا می‌توانیم اتفاقات مثبتی را رقم خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل بزنیم اما بزرگترین مشکل ما این است که در تجاری سازی این پروژه‌ها نتوانسته‌ایم ورود پیدا کنیم.براری همچنین به اطلس فضای مجازی اشاره کرد و افزود: در اطلس فضای مجازی وضعیت اینترنتی تمام کشورها در قالب یک وقفه ترسیم شده است و بر روی این نقشه سایت‌های بزرگ نیز جایگاه خاص خود را دارند؛ در سال 2007 فیس بوک بر روی این اطلس مانند یک کشور کوچک بود اما در سال 2010 به یک جزیره بسیار بزرگ تبدیل شده بود، حال ما نیز آماده‌ایم با دانشگاه‌های مختلف همکاری کنیم تا در سال 2015 میلادی شاهد حضور پررنگ ایران در اطلس فضای مجازی باشیم.
ر دو سال یک‌بار شاهد بروز تغییرات خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل گسترده در سخت‌افزار گوشی‌های اپل هستیم؛ این موضوع برای فعالان و کهنه‌کاران بازار طبیعی به نظر می‌رسد.

 

م بازدید : 7 سه شنبه 28 خرداد 1392 نظرات (0)

 

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

گوشی هوشمند Xperia ZR ایرانسل 123 شامل نمایشگر لمسی ۴.۵۵ اینچی می‌شود که تصاویر در آن با کیفیت ۱۲۸۰ در ۷۲۰ پیکسل به نمایش در‌می‌آیند. شرکت سونی برای نمایشگر این گوشی هوشمند موتور تصویری BRAVIA Engine ۲ را به همراه پنل ویژه‌ای موسوم به OptiContrast در نظر گرفته است.
در مجموع نوکیا در مدت 3 ماه از از آپریل تا ژوئن 10.2 میلیون گوشی به فروش رسانده است که نیمی از ایرانسل 123 گوشی های فروخته شده سیستم عامل ویندوز فون را داشته اند.
در سال گذشته کمپانی نوکیا گوشی مدل N8 خود را ایرانسل 123 معرفی کرد که یکی از هوشمند ترین تلفن های همراه ساخت این شرکت به حساب می‌رفت. N8 مجهز به دوربین بسیار با کیفیت 12 مگاپیکسلی بود که در بازار تلفن های همراه یک استثنا و پیشرفت فوق العاده محسوب می‌شد. اما این بار در سال 2011 شاهد معرفی مدل جدیدتر نوکیا N8، یعنی N9 هستیم. در N9 دیگر خبری از آن دوربین 12 مگاپیکسلی نیست ولی پیشرفت های فراوان دیگری بر روی آن می‌بینیم. نوکیا N9 کمی کوتاه تر، پهن تر و باریک تر از N8 ساخته شده و طراحی آن نیز کمی ساده تر و چهار گوش تر شده است و با وزن 135 گرم دقیقا هم وزن N8 می‌باشد. این مدل در سه رنگ مشکی، آبی روشن و سرخابی طراحی و عرضه شده است.
طبق آخرین اخبار رسیده شرکت ایرانسل 123 آیفون در نظر دارد در سال ۲۰۱۳ از مدل آیفون ۶ خود رونمایی کند ، محصولی که امید می رود از آیفون ۵ به مراتب قدرتمند تر بوده و بتواند سهم اپل از بازار محصولات الکترونیکی را افزایش دهد.
در سه ماهه ایرانسل 123 اول 2012 نوکیا در حدود 2 میلیون گوشی لومیا فروخته است،خبر های بد هنوز برای نوکیا وجود دارند و آن این است که در سه ماهه دوم 2012 نوکیا یک ضرر بزرگ 826 میلیون یورویی که در حدود 1 میلیلارد دلار می شود را به ثبت رسانده است و این ضرر تا به امروز برای سه ماهه سوم در حدود 9.22 میلیون دلار بوده است در عین حال مایکروسافت نیز در هر سه ماه به طور متوسط 250 میلیون دلار برای کمک به این شریک فنلاندی خود تزریق کرده است.
متاسفانه نوکیا هنوز انتظار دارد که 3 ماهه سوم سال نیز به بدی سه ماهه دوم باشد و به مانند این روزهای مجبور به بستن کارخانه ها و اخراج کارگران ایرانسل 123 خود باشد، اما تنها امیدی که وجود دارد ویندوز فون 8 است که به نظر می آید یک امید بزرگ برای نوکیا به حساب می آید.
دوربین دیجیتالی ایرانسل 123 ۱۳ مگاپیکسلی این گوشی هوشمند قادر است تصاویر ویدیویی را با کیفیت HD تهیه کند و سونی برای آن کلید سخت‌افزاری شاتر را به صورت مجزا در نظر گرفته است.
زمزمه های حضور آیفون ۶ در حالی به گوش می رسد که ایرانسل 123 آخرین محصول از شرکت اپل یعنی آفون ۵ علیرغم استقبال گسترده از سوی طرفداران این شرکت نتوانست پیش بینی های مدیران اپل را به واقعیت نزدیک کند.
به گفته ی کارشناسان بازار آی تی ، آخرین محصول از کارخانه اپل قدرت پایین تر و همچنین استقبال کمتری را به نسبت مدل آیفون ایرانسل 123 ۴ و ۴S نصیب خود کرده است.
این گوشی هوشمند به صورت ضدآب و ضد گرد و غبار ساخته شده است و به گفته سونی نه تنها این گوشی هوشمند ایرانسل 123 از برگشتن یک لیوان آب روی آن جان سالم به‌در می‌برد، بلکه کاربران می‌توانند این محصول را با خود به زیر آب ببرند و به کمک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی آن از دنیای زیر آب تصویربرداری کنند.
این گوشی هوشمند ایرانسل 123 پیشرفته و ضدآب در فصل دوم سال جاری میلادی به دست کاربران جهانی می‌رسد.
آیفون ۶ برگرفته از مفهوم آیپد نانو است. اما هنگامی که اپل در حال اقدام طراحی آیفون ۶ بود مقداری از تشابهات با نوکیا لومیا را در طراحی آیفون ۶ بکار برده است. فردیرکو خالق مفهوم آیفون ۶ در هنگام طراحی آن مفهوم جدیدی از سیستم عامل ها تحت عنوان IOSX را برای آن بکار گرفته است که مفهومی بین دو سیستم عام IOX و مک OS x است. در این میان چیزی که قابل توجه است هنوز از ویژگی های سخت افزاری این گوشی حرفی ایرانسل 123 بیان نشده است. اما به نظر می رسد این گوشی نیز از اپل طرفداران پا برقرص خود را برخوردار خواهد بود
به گزارش جی اس ام با توجه به آمار و ارقامی که نوکیا در این گزارش ارائه کرده است در سه ماه گذشته نوکیا 4 میلیون گوشی لومیا با سیستم عامل ویندوز فون فروخته است،این آمار نشان می دهد که فروش ایرانسل 123 نوکیا به تدریج سیر صعودی گرفته است اما با این وجود هنوز هم فروش ویندوز فون نوکیا کمتر از سیمبین است.
این گوشی هوشمند پردازنده چهارهسته‌ای با توان ۱.۵ گیگاهرتز برای هر هسته پردازشگر را در خود جا داده است و از دیگر قابلیت‌های آن می‌توان به رم ۲ گیگابایتی، حافظه داخلی ۸ گیگابایتی، امکان استفاده از کارت حافظه microSD و نسخه Jelly ایرانسل 123 Bean سیستم‌عامل اندروید اشاره کرد.
حال با گذشت نزدیک به یکسال ایرانسل 123 از حضور آیفون ۵ در بازار ، زمزمه هایی مبنی بر حضور آیفون ۶ و رونمایی از آن به گشو می رسد.

م بازدید : 11 دوشنبه 27 خرداد 1392 نظرات (0)

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

به گزارش اخبار خارجی شارژ اتوماتیک ایرانسل موبنا، تحقیقات نشان داده که تا چهار سال آینده بیش از 6.6 میلیارد گوشی توسط کاربران موبایل در سراسر دنیا مورد استفاده قرار می‌گیرد.
این تلویزیون همچنین شارژ اتوماتیک ایرانسل قادر است تصاویر را با کیفیت HD و وضوح 1080 پیکسل نمایش دهد.
شرکت چینی هوآوی از گوشی هوشمندی رونمایی کرده که قابلیت ضدآب دارد و می‌توان شارژ اتوماتیک ایرانسل در فضاهای مرطوب از آن استفاده کرد.
با این حال نوکیا در طول فصل گذشته 500 هزار دستگاه مبتنی بر سیمبیان به فروش رساند و در شارژ اتوماتیک ایرانسل سال گذشته هفت مدل گوشی ویندوز فون راهی بازار کرد.
از دیگر ویژگی‌های این گوشی می‌توان به شارژ اتوماتیک ایرانسل پردازنده Snapdragon S4 با قدرت 1.5 گیگاهرتز، یک گیگابایت RAM و باتری دوهزار میلی‌آمپری اشاره کرد.
بنابراین نمایشگر گوشی شارژ اتوماتیک ایرانسل می‌تواند نور خورشید را جذب کرده و از برای شارژ باتری بهره ببرد.
به گزارش اخبار خارجی موبنا، در حالی نوکیا تصمیم به متوقف کردن خط تولید گوشی‌های سری سیمبیان کرده که میزان فروش گوشی‌های مبتنی بر ویندوز فون این شرکت با افزایش همراه شده است و برای نخستین بار میزان فروش این گوشی‌ها از شارژ اتوماتیک ایرانسل سیمبیان بیشتر شده است.
موسسه فناوری‌های ماساچوست روشی برای شارژ تلفن‌های همراه ارایه کرده‌اند که امکان شارژ خودبه‌خود شارژ اتوماتیک ایرانسل این دستگاه‌ها را فراهم می‌کند.
اطلاعات بیشتر درباره شارژ اتوماتیک ایرانسل قیمت و زمان دقیق عرضه این دستگاه منتشر نشده است.
گفته شارژ اتوماتیک ایرانسل می‌شود این گوشی مبتنی بر ویندوز فون هشت است و یکی از نخستین گوشی‌های است که با این پلات‌فورم از قابلیت ضدآب پشتیبانی می‌کند.
این شارژ اتوماتیک ایرانسل گوشی دارای صفحه نمایش 4.3 اینچی HD IP است و می‌تواند تصاویر را با وضوح 720×1280 پیکسل نمایش دهد.
نوکیا اعلام کرده که تا اواخر تابستان سالجاری آخرین موجودی از گوشی‌های سیمبیان را راهی بازار می‌کند شارژ اتوماتیک ایرانسل و خط تولید این گوشی‌ها متوقف می‌شود.
به این ترتیب نوکیا انتظار دارد شارژ اتوماتیک ایرانسل سهم‌ بازارش را افزایش دهد و جایگاه از دست‌ رفته‌اش را دوباره به دست بیاورد.
به گزارش خبار خارجی موبنا، گوشی Ascend W2 جدیدترین محصول هوآوی است که امکان استفاده از آن زیر آب وجود دارد. شارژ اتوماتیک ایرانسل
بر این اساس محققان موسسه ماساچوست روشی ارایه کرده‌اند که دستگاه‌های تلفن همراه با جذب نور خورشید با استفاده از موادی که می‌توانند نورهای ماوراءبنفش و مادون قرمز را جذب کنند، می‌توانند خودبه‌خود شارژ شوند ودیگر نیازی به استفاده از برق یا حمل شارژر برای تغذیه این شارژ اتوماتیک ایرانسل دستگاه‌ها نیست
محققان پیش‌بینی کرده‌اند در طول سال جاری میلادی میزان فروش گوشی تلفن همراه به یک میلیارد و 860 میلیون شارژ اتوماتیک ایرانسل دستگاه برسد.
به گزارش اخبار خارجی موبنا، تاکنون شارژرهای زیادی برای دستگاه‌‌های موبایل ارایه شده که بارز‌ترین آنها شارژرهای خورشیدی است. حتی شارژرهایی آبی و بادی و حرکتی ارایه شده که به کاربران امکان می‌دهد مواقعی که دسترسی به منبع الکتریسیته ندارند شارژ اتوماتیک ایرانسل بتوانند گوشی خود را به روش‌های مختلفی شارژ کنند. با این حال بسیاری از آنها با مشکلاتی روبه‌رو هستند.
نوکیا به تازگی گوشی‌های ویندوز فون را با ویژگی‌های پیشرفته شارژ اتوماتیک ایرانسل ارایه کرده و آنها را به دوربین‌هایی تجهیز کرده که امکان عکسبرداری در نور کم را نیز دارند.
گوشی مذکور همچنین از دوربین هشت مگاپیکسلی با قابلیت فیلمبرداری با کیفیت 1080 پیکسل و پشتیبانی از اتصالات وای‌فای، بلوتوث شارژ اتوماتیک ایرانسل و GPS برخوردار است.
از زمان اعلام استراتژی جدید نوکیا تا کنون 22 ماه گذشته و شارژ اتوماتیک ایرانسل نوکیا در طول این مدت همچنان به ساخت گوشی‌های مبتنی بر سیمبیان مبادرت کرده است.
براساس گزارش موسسه تحقیقاتی CCS Insight، از میان 6.6 میلیارد کاربر موبایل، دو سوم آنها گوشی‌ هوشمند دارند، این در حالی است که در طول سال 2012 فقط 25 درصد مردم گوشی هوشمند داشتند.اما در طول سه شارژ اتوماتیک ایرانسل ماهه اول سال 2013 میزان فروش گوشی‌های هوشمند از گوشی‌های معمولی بیشتر شد.
بر این اساس نوکیا با متوقف کردن خط تولید سیمبیان قصد دارد تمرکز خود را روی گوشی‌های مبتنی بر ویندوز فون قرار دهد و به لحاظ شارژ اتوماتیک ایرانسل دوربین، نقشه، قابلیت‌های موسیقایی و نر‌م‌افزاری این دستگاه‌ها را ارتقا دهد.
شرکت ویزیو از تلویزیون بزرگی شارژ اتوماتیک ایرانسل رونمایی کرده و قیمت 4 هزار دلار را برای این دستگاه در نظر گرفته است.
به گزارش اخبار خارجی موبنا، شرکت ویزیو از تلویزیون هوشمندی رونمایی کرده که دارای صفحه نمایش 80 اینچی و از نوع Razor LED است.این تلویزیون به طور پیش‌فرض از نرم‌افزارهای Netflix، سرویس ویدیویی آمازون، M-GO، VUDU, Hulu Plus، یوتیوب، شارژ اتوماتیک ایرانسل پاندورا و فیس‌بوک پشتیبانی می‌کند.
بر اساس این گزارش، عرضه گوشی‌های هوشمند با قیمت ارزان‌ باعث افزایش میزان فروش گوشی‌های هوشمند حتی در بازارهای نوظهور شده است.بر این اساس انتظار می‌رود در طول سال‌جاری میلادی میزان فروش گوشی‌های تلفن همراه در سراسر دنیا به یک میلیارد و 860 میلیون دستگاه برسد که به شارژ اتوماتیک ایرانسل این ترتیب 53 درصد کل فروش گوشی به گوشی‌های هوشمند اختصاص می‌یابد.
فروش این دستگاه با شارژ اتوماتیک ایرانسل قیمت چهار هزار دلار آغاز شده و در رده بزرگ‌ترین تلویزیون‌های دنیا

م بازدید : 13 دوشنبه 27 خرداد 1392 نظرات (0)

 

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

 

 هندزفري بلوتوث ميني با مارک bluedio کوچکترين مدل هندزفري بلوتوث irancell123
در گوشی Ascend Mate شاهد نسبت ۷۳ درصدی بدنه به irancell123 صفحه نمایش هستیم که در زمان معرفی گوشی بلندترین صفحه نمایش گوشی در میان هم رده‌های خود به حساب می‌آمد و این ویژگی و قابلیت، نهایت راحتی و لذت را برای کاربر در مشاهده ایمیل‌ها، مطالعه ودیدن عکس، فیلم و متن فراهم می‌آورد
در این بازه زمانی، مودم داخلی وایمکس ایرانسل با قابلیت Wi-Fi با ۴۰ درصد تخفیف به قیمت ۱۲۰ هزار تومان و مودم‌USB به همراه سامانه تقویت کننده با ۳۳ درصد تخفیف به قیمت ۸۰ هزار تومان عرضه خواهد شد. در طول دوره این پیشنهاد تخفیفی، هر فرد تنها می‌تواند یک حساب وایمکس ثبت نام کند و در صورت ثبت نام برای بیش از یک حساب، ثبت irancell123 نام‌های اضافی ملغی می‌گردند.
شارژر خورشيدي irancell123
دستبند بلوتوث irancell123 ويبره
هواوی از عرضه جدیدترین و آخرین مدل‌های گوشی‌های هوشمند خود از سری Ascend، بر مبنای استراتژی جدید “Make it Possible” به منظور گسترش جایگاهش در میان ۵ برند برتر گوشی دنیا به بازار خاورمیانه در خرداد ماه خبر داد. irancell123
اچ‌تی‌سی وان به نظر تلفیقی از irancell123 گوشی‌های آیفون ۵ و بلک بری Z10 در جلو و اکسپریا پی در پشت می‌آید. بدنه گوشی تماما آلومینیمی به جز در لبه‌ها می‌باشد که نه تنها بسیار زیبا به نظر می‌رسد بلکه بسیار خوش ساخت و با کیفیت است. با وجود اینکه وان کمی قطورتر از گلکسی است اما چون در لبه‌ها باریک‌تر شده است هنگام گرفتن گوشی در دست متوجه این تفاوت نخواهید شد.
ويبره دستبند و نمايش شماره در irancell123 هنکام تماس
با irancell123 نور خورشيد شارژ کنيد: موبايل، دوربين ديجيتال، دستگاه mp3 و mp4
از وضوح تصویر که بگذریم پنل‌های AMOLED همیشه رنگ‌ها را بیش از حد اشباع می‌کرده‌اند و این مسأله برای برخی کاربران مثبت و برای برخی دیگر یک نکته منفی به شمار می‌رود. سامسونگ این‌بار از حالت Adobe RGB استفاده کرده که دقت رنگ‌ها را نسبت به نسل‌های قبلی بسیار بهتر کرده است. هرچند باز هم می‌توان گفت که پنل SuperLCD3 در وان بهترین دقت رنگ را در همه صفحه‌نمایش‌ها داراست و به اعتقاد irancell123 خیلی‌ها بهترین صفحه‌نمایش موجود در موبایل‌ها به شمار می‌رود.
مورد بعدی کنتراست و عمق رنگ‌ها و روشنایی است؛ صفحه‌نمایش‌های AMOLED همواره عمیق‌ترین رنگ مشکی را داشته‌اند و این‌بار گلکسی اس ۴ حتی بهتر از نسل‌های گذشته عمل کرده و به خاطر اینکه پیکسل‌ها را در نقاط مشکی خاموش می‌کند به صورت تئوری کنتراست بی‌نهایت دارد. در مقابل اچ‌تی‌سی وان بهترین کنتراست را در پنل‌های غیر AMOLED دارد که این عدد در روشنایی حداکثر حدود ۱۵۸۰ است. برای مقایسه آیفون ۵ کنتراست ۱۳۲۰، لومیا ۹۲۰ حدود ۱۰۶۵، اکسپریا زد ۷۰۵، باترفلای ۱۱۰۴ و اپتیموس جی irancell123 پرو ۱۴۸۹ کنتراست دارند.
مرجع پیامک های irancell123 ایرانی
این روزها صفحه‌نمایش بزرگ و باکیفیت irancell123 برای یک اسمارت‌فون پرچم‌دار از مهم‌ترین ملاک‌های انتخاب به شمار می‌رود. درست مانند طراحی، صفحه‌نمایش این دو گوشی نیز بسیار متفاوت طراحی و ساخته شده است.
گوشی هوشمند Ascend P2 سریع‌ترین گوشی هوشمند ۴G LTE دنیا و Ascend Mate بزرگ‌ترین گوشی هوشمند دنیا با صفحه نمایش ۶٫۱ اینچی (البته در زمان معرفی محصول) به حساب می‌آیند irancell123 که به طور رسمی در کنگره جهانی موبایل و CES2013 معرفی شده بودند.
نا بر اعلام روابط عمومی ایرانسل، تخفیف ۴۰ درصدی مودم‌های داخلی با قابلیت Wi-Fi و تخفیف ۳۳ درصدی مودم‌های USB وایمکس ایرانسل، مشمول متقاضیانی در استان‌های آذربایجان شرقی، اصفهان، فارس، خراسان رضوی، تهران، البرز و خوزستان می‌شود که در فاصله زمانی ۳۰ اردیبهشت تا ۲ irancell123 خرداد ۱۳۹۲ نسبت به ثبت‌نام سرویس وایمکس با این نوع از مودم‌ها اقدام و از زمان ثبت نام، مراحل مربوطه و عملیات پرداخت خود را حداکثر ظرف مدت ۵ روز انجام دهند.
اچ‌تی‌سی از یک پنل Super LCD 3 با اندازه ۴٫۷ irancell123 اینچ و وضوح ۱۹۲۰×۱۰۸۰ پیکسل بر اینچ استفاده کرده و سامسونگ پنل Super AMOLED HD بزرگتر ۵ اینچی با همان وضوح ۱۹۲۰×۱۰۸۰ پیکسل را انتخاب کرده است. در نگاه اول شاید بگویید صفجه‌نمایش کوچکتر وان با تراکم پیکسلی ۴۶۹ پیکسل بر اینچ نسبت به تراکم پیکسلی ۴۴۱ در گلکسی اس ۴ تصاویر را واضح‌تر نشان می‌دهد اما خوب است بدانید تفاوت این دو در وضوح به هیچ وجه با چشمان غیرمسلح حتی از فاصله بسیار نزدیک قابل تشخیص نیست حتی با وجود اینکه چیدمان پیکسل‌ها در گلکسی از نوع PenTile است. به نظر می‌رسد تصمیم اچ‌تی‌سی برای استفاده از صفحه‌نمایش کوچکتر برای حفظ اندازه مناسب گوشی و همچنین کار کردن راحت‌تر باشد هرچند که گلکسی اس۴ با وجود صفحه‌نمایش بزرگتر ابعادی تقریباً برابر دارد. همچنین باید توجه داشته باشید که پنل‌های فول‌اچ‌دی تفاوت فاحشی با پنل‌های اچ‌دی سال گدشته ندارند و شاید در نگاه اول شما را چندان شگفت‌زده نکنند.
ثبت نام irancell123 وایمکس ایرانسل از طریق وب‌سایت رسمی این شرکت به نشانی www.irancell.ir، فروشندگان مجاز منتخب و مراکز خدمات ایرانسل امکان پذیر است.
کوچکترين هندزفري irancell123 بلوتوث
پیامک یاب

م بازدید : 12 شنبه 25 خرداد 1392 نظرات (0)

 

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

قیمت Nokia N8 هم اکنون در ایران ۸۴۰ هزار تومان می باشد که در مقایسه با آیفون ۴ یک میلیون تومانی کمی ارزان تر است و ایرانسل123 احتمالا طبق روال تمام گوشی های نوکیا ، این گوشی هم افت قیمتی تا ۳۰۰ هزار تومان در آینده خواهد داشت (در ایران).
توشیبا رسما آخرین مدل تبلتش را که سیستم عامل ویندوز 8 بر روی آن نصب شده را معرفی نموده است. این تبلت WT310 نامیده می شود و از ویژگی های برجسته این تبلت می توان به صفحه نمایش 11.6 اینچی با روزولوشن فول HD ایرانسل123 آن اشاره نمود.توشیبا می گوید این تبلت برای طیف خاصی از تاجران و مدیران طراحی شده و مجموعه ای از خصیصه ها بر روی آن قرار داده شده است که می توان به کاربران موبایل کمک نماید.
از دیگر ویژگی ایرانسل123 های این تبلت می توان برخورداری از پورت USB 3.0 و SD کارد اشاره نمود در ضمن اینکه این تبلت از Wi-Fi یکپارچه برخوردار است و از بلوتوث4 و HSPA+/LTE برای پهنای باند موبایل ها نیز پشتیبانی می کند.
همانطور که در جدول بالا مشاهده کردید هر دو گوشی دلایلی منطقی برای خرید دارند که البته هر کدام دارای نقاط ضعف و قوت هستند .Nokia N8 اولین گوشی نوکیا هست که دارای آخرین ورژن از سیستم عامل سیمبیان می باشد ،Symbian S^3 .این ورژن از سیمبیان دارای عملکرد و پایداری بالاتری نسبت به نسخه های قبلی می باشد و تغییرات زیادی در ایرانسل123 اینترفیس داده نشده است .سرعت و مولتی تاچ خوب این گوشی را هم ردیف آیفون و اسمارت فون های آندروید قرار داده است .
نوکیا N8 هم مثل آیفون دارای صفحه نمایش ۳٫۵ اینچی است اما از تکنولوژی OLED ایرانسل123 در صفحه آن استفاده شده است .برخلاف Samsung Galaxy S ، نوکیا N8 بدنه ی آلومینیومی دارد که باعث طراحی بهتر آن شده است .
نوکیا N8 قابلیت آپگرید به S^4 یا سیستم عامل Meego را ندارد و تعداد کم توسعه دهندگان سیمبیان در مقایسه با iOS از معایب این ایرانسل123 گوشی است .
سیستم Navigation داخل گوشی که با GPS کار می کند در مقایسه با نقشه آیفون که با wifi هدایت می شود از برتری های نوکیا N8 نه تنها نسبت ایرانسل123 به آیفون بلکه نسبت به بقیه گوشی ها نیز می باشد
آیفون ایرانسل123 6 ممکن است خمیده شود یا دور دست بپیچد و یا ممکن است این ها همه گمانه زنی های اخبار دنیای وب باشد که در اینترنت منتشر می شود.
روکش این تبلت از پلاستیک ساخته شده است و توشیبا می گوید که به اندازه کافی این روکش قوی است که از اجزای درونی در مقابل ضربات و فشار حمایت نماید. ذخیره سازی در این تبلت از طریق SSD انجام می گیرد. بسیاری ار عامل های ارتباطی به راحتی در دسترس است و براحتی این امکان را فراهم می سازد که تبلت با نمایشگر های بیرونی و یا تلویزیون ارتباط برقرار کند این امر از طریق پورت های میکرو HDMI انجام ایرانسل123 می گیرد که فناوری نمایشگر وایرلس اینتل را نیز پشتیبانی می نماید.
در مجموع نمی ایرانسل123 توان گفته که نوکیا N8 بهتر از آیفون ۴ می باشد اما این گوشی آمیزش خوبی از سخت افزارهای قوی ، سیستم نرم افزاری خوب و قیمت مناسب تر نسبت به آیفون ۴ است .اگر نوکیا این گوشی را با سیستم عامل آندروید روانه بازار می کرد مطمئنا طرفداران بیشتری کسب می کرد و شاید الان در جایگاه بهتری بود .
نکته آخر و جالبی که در این زمینه می تواند بیان کرد این ایرانسل123 است که با توجه به کنترل حرکات و لایه بندی صفحه نمایش امکان نمایش سه بعدی در این پتنت فراهم آمده است.
آنچه ما آن را اپل6 می نامیم به طور معمول نامی است که به واقع به آیفون بعدی داده ایم و این ممکن است همان آیفون 5s باشد که ما آن را آیفون6 می نامیم یا چیزی به طور کلی متفاوت از آن باشد. به احتمال زیاد ممکن است آیفون6 گجتی داغی خواهد ایرانسل123 بود که در حال حاضر الگوی اولیه آن را اپل ساخته و در حال کار های نهایی بر روی آن است.
مجموعه طراحی های پیش بینی شده برای آیفون بعدی بسیار گسترده شده است اما اخیرا طرحی ایرانسل123 از آیفون6 نمایش داده شده است که دارای طراحی با یک صفحه نمایش خمیده AMOLED است. ولی آنچه در این زمینه مشخص است که آیفون بعدی طراحی مشابه آیپد نانو خواهد داشت.
بر طبق این پتنت صفحه نمایش آیفون6 قابلیت باز شدن و خمیدگی را خواهد داشت. ویژگی انعطاف پذیری و خمیدگی این امکان را به ما می دهد که صفحه نمایشی تا دو برابر اندازه واقعی ایرانسل123 داشته باشم و به این لحاظ خیلی عالی است.
مقایسه ی عکس های گرفته شده با این ۲ گوشی را هم می توانید در این لینک ببینید همچنین د

م بازدید : 15 پنجشنبه 23 خرداد 1392 نظرات (0)

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

 قیمت پایین شارژ اتوماتیک ایرانسل گوشی‌های ارزان قیمت نسبت به سایر گوشی‌های موجود در بازار باعث شده تا فروش این گوشی ها بالا باشد.
از گوشی های پرفروش زیر شارژ اتوماتیک ایرانسل ۱۰۰ هزار تومانی می توان به مدل‌های ۲۳۳۰ ، ۱۲۸۰ , X1 نوکیا، GU230 ، GU200 و KP105 ال‌جی، C3035 ، E2121سامسونگ و ۲۶۹۰ جی ال ایکس اشاره کرد.
وی با تاکید براینکه سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در صدد تنظیم قوانین مربوط به این حوزه است خاطرنشان کرد: هیچ سیمکارتی از شارژ اتوماتیک ایرانسل سوی باشگاه استقلال واگذار نشده و رگولاتوری نیز اجازه ترخیص این کالا را تاکنون صادر نکرده است.
یکی از کارشناسان بازار تلفن همراه در این باره می گوید: کاهش قدرت خرید مردم باعث شده تا بیشتر به سمت گوشی های زیر شارژ اتوماتیک ایرانسل ۱۰۰ هزار تومان روی آورند.
داداش زاده گفت: فعلا بحث سیمکارتهای “آبی سل” منتفی است و در شارژ اتوماتیک ایرانسل این زمینه هیچ مشکلی با باشگاه استقلال وجود ندارد.
وی گفت: عرضه گسترده سیمکارت‌های اعتباری با بهای زیر ۱۵ هزار تومان در سطح کشور باعث شده خرید گوشی های ارزان قیمت توسط مشتریان به طور چشمگیری افزایش یابد. شارژ اتوماتیک ایرانسل
این گوشی‌ها که از امکانات ساده‌ای بهره می‌برند، فاقد امکانات پیشرفته‌ای نظیر دوربین عکاسی و حافظه بالا هستند و تنها به دلیل ارزان بودن و قیمت زیر ۱۰۰ هزار شارژ اتوماتیک ایرانسل تومان مورد استقبال بیشتر مشتریان قرار گرفته‌اند.
وی از انجام مذاکرات مشترک میان سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با مسئولان باشگاه استقلال شارژ اتوماتیک ایرانسل خبرداد و تاکید کرد: با رسانه ای شدن موضوع فعالیت این اپراتور مجازی در کشور مسئولان باشگاه استقلال به رگولاتوری مراجعه کرده و در این زمینه توضیحاتی ارائه دادند که در این جلسه دوستانه مقرر شد اسناد و مدارک مربوط به این بحث را به سازمان تحویل دهند تا سازمان بررسی های خود را انجام دهند.
وی بررسی، شارژ اتوماتیک ایرانسل تجزیه و تحلیل وضعیت موجود کشور برای استفاده از سیمکارتهای خارجی، انجام مطالعات تطبیقی در سایر کشورها و فرصت ها و چالش های پیش روی ارایه دهندگان این سرویس ها را از موضوعاتی عنوان کرد که در این مطالعات مورد توجه قرار می گیرد.
رگولاتوری اجازه ترخیص سیمکارتهای “آبی سل” را شارژ اتوماتیک ایرانسل صادر نکرد
داداش زاده با بیان اینکه هرگونه فعالیت در زمینه تلفن همراه و ورود کالاهای آن به کشور باید با دریافت مجوز از سوی سازمان تنظیم شارژ اتوماتیک ایرانسل مقررات و ارتباطات رادیویی صورت گیرد تصریح کرد: سیمکارتهای “آبی سل” که از سوی مسئولان باشگاه استقلال مطرح شده یک اپراتور مجازی خواهد بود که توسط اپراتورهای خارجی پشتیبانی می شود و در کشورهای دیگر نیز این قبیل شبکه های مجازی وجود دارد اما در کشور ما زمانی می توان این سیمکارتها را فعال کرد که تمام مسائل مربوط به قوانین داخلی آن رعایت شود.وی با بیان اینکه این سیمکارتها باید از طریق شبکه یکی از اپراتورهای مجاز داخلی فعال شود ادامه داد: در این زمینه این باشگاه تاکنون صحبتی با اپراتورهای فعال کشور نداشته است.
صمیمی گفت: شارژ اتوماتیک ایرانسل پس از تدوین شرایط و ضوابط و با رعایت مسایل فنی و امنیتی مجوز فعالیت در حوزه فروش سیمکارت اپراتورهای خارجی صادر می شود.
این مقام مسئول در مورد تعرفه این سیمکارتها نیز به مهر گفت: رگولاتوری باید تعرفه مکالمات این سیمکارتها را تعیین کند اما آنچه مسلم است هزینه شارژ اتوماتیک ایرانسل این سیمکارتها در حد تعرفه رومینگ بین اپراتوری خواهد بود.
بررسی ضوابط فروش سیمکارت اپراتورهای شارژ اتوماتیک ایرانسل خارجی در ایران
پیش ازاین مدیرکل صدور پروانه سرویس های ارتباطی و فناوری اطلاعات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی گفت: این سازمان شرایط و ضوابط فروش سیمکارت اپراتورهای خارجی در کشور را بررسی می کند و پس از آن مجوز فعالیت در این زمینه صادر می شود.حسین صمیمی از بررسی شرایط و ضوابط فروش سیمکارت اپراتورهای خارجی در کشور خبر داد و با اشاره به افزایش تقاضا برای ارائه سیمکارت اپراتورهای بین المللی در مبادی خروجی کشور اظهار شارژ اتوماتیک ایرانسل داشت: برای حفظ حقوق مردم، آگاهی و اطمینان استفاده کنندگان از نوع و کیفیت خدمات ارائه شده و ارائه سیمکارت به شکل قانونی مطالعات مربوط به تدوین شرایط و ضوابط فروش سیمکارت های خارجی از سوی رگولاتوری آغاز شده است.
گوشی شارژ اتوماتیک ایرانسل ارزان
به گزارش پایگاه خبری موبایل اسکای ، بهای پایین گوشی های ارزان شارژ اتوماتیک ایرانسل قیمت و استحکام آنها در مقابل ضربه از عواملی است که باعث شده تا بیشتر مشتریان به خرید این کالای ارتباطی بپردازند.
مدیرکل نظارت بر سرویس های ارتباطی رگولاتوری با بیان اینکه هنوز ضوابط و شارژ اتوماتیک ایرانسل قوانین مشخصی برای فعالیت سیمکارتهای خارجی در کشور وجود ندارد ادامه داد: رسانه ای شدن این موضوع از طرف باشگاه استقلال موجب یکسری سوء تفاهمات شده بود که با وجودیکه هنوز ضوابط مشخصی برای سیمکارتهای خارجی وجود ندارد نباید این موضوع به طور رسمی اعلام می شد.
داداش زاده گفت: به هیچ وجه اپراتوری با نام آبی سل در کشور فعال نیست و رگولاتوری نیز تاکنون هیچ مجوزی در این زمینه صادر نکرده است. اما از مسئولان باشگاه استقلال خواسته شد که اسناد و مدارک مربوط به درخواست شارژ اتوماتیک ایرانسل فعالیت و واگذاری این سیمکارتها را برای صدور مجوز ورود به بازار به رگولاتوری تحویل دهند تا بررسی های لازم در این زمینه صورت گیرد.
“داوود تزی” افزود: قیمت پایین این نوع گوشی ها و همچنین شارژ اتوماتیک ایرانسل استح

م بازدید : 11 چهارشنبه 22 خرداد 1392 نظرات (0)

 

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

 اما مهمترین قسمت این کاور همان پنجره کوچکی است که سامسونگ در قسمت بالای کاور تعبیه کرده است، این پنجره از پلاستیک شفاف ساخته شده و به اندازه‌ای نازک است که به شما اجازه می‌دهد تا صفحه نمایش را لمس کنید و از آن پاسخ نیز دریافت کنید و مشکلی در لمس صفحه به وجود نخواهد آورد. بنابراین شما به راحتی می‌توانید با لمس irancell 123 صفحه بدون نیاز به باز کردن درب کاور به تماس‌های خود پاسخ دهید یا آن‌ها را رد کنید
در اینجا از یک باتری 1750 میلی آمپری برای گوشی استفاده شده است، به ادعای سونی این باتری در شبکه 2G تا 7 ساعت مکالمه و تا 300 ساعت حالت استندبای را پشتیبانی خواهد کرد. اما در تجربه‌ای که ما از کار با این گوشی داشتیم باید بگوییم که از کارکرد باتری رضایت irancell 123 نسبی داشتیم، این باتری نیاز یک کاربر عادی را در استفاده از گوشی به راحتی برطرف خواهد کرد و اگر از گوشی خیلی کار نکشید برای مثال به مدت طولانی بازی نکنید نیاز شما را برطرف خواهد کرد و مطمئنا تا 1 روز نیاز به شارژ نخواهید داشت.
برای کمتر شدن مصرف باتری، کل صفحه نمایش در زیر این کاور به رنگ مشکی است و تنها همان قسمت صفحه نمایش در زیر پنجره کاور قرار دارد فعال است. به کمک آهنربایی که در این کاور تعبیه شده به مانند کاور آی‌پد با بستن درب کاور صفحه irancell 123 نمایش گوشی خاموش خواهد شد و با باز کردن درب کاور دوباره صفحه نمایش روشن و گوشی به صفحه اصلی خواهد رفت.
کاربردها irancell 123
در کل Xperia V را برای کسانی که نمی‌خواهند هزینه خیلی زیادی برای خرید گوشی بپردازند و به دنبال یک گوشی متوسط با دوربین خوب و صفحه نمایش با کیفیت تقریبا خوب هستند می‌توان یک انتخاب مناسب دانست. گوشی در دست بسیار راحت است و به علت وزن مناسب و طراحی انحنادار قاب پشتی حس داشتن یک گوشی خوش دست به شما القاء خواهد irancell 123 شد
یکی از مشکلاتی که این کاور دارد این است که فشار دکمه‌های کم irancell 123 و زیاد کردن صدا توسط آن مشکل است، که به نظر مسئله مهمی نمی‌رسد.
وزن این کاور به تنهایی 31 گرم است که می‌توان گفت وزن زیادی را به گوشی اضافه خواهد کرد irancell 123 اما نه در آن حد که شما را اذیت کند. همچنین تا حدودی ضخامت دستگاه را زیاد خواهد کرد که به نظر می‌رسد برای کاوری که قرار است از گوشی شما محافظت کند زیاد مهم نباشد.
این کاور از دو تکه تشکیل شده ، irancell 123 یکی همان درب کاور که جنسی چرم مانند دارد و دیگری تکه پشتی آن است که درست مانند درب پشتی باتری از پلاستیک مرغوب ساخته شده است. بر روی کاور جلویی نام گلکسی اس 4 نوشته شده است. قسمت جلویی کاور به راحتی کثیف می‌شود و تمیز کردن آن نیز کار راحتی نیست.
همان‌طور که گفتیم irancell 123 قیمت این کاور 70 دلار است که با قیمت کنونی ارز در کشور ما بسیار مبلغ زیادی برای یک کاور خواهد شد، اما به نظر می‌آید این کاور ارزش خریدن را داشته باشد زیرا علاوه بر محافظت از صفحه نمایش گوشی بسیار گران‌قیمت شما، ظاهر زیبایی دارد و در بررسی کوتاه از ناتیفیکیشن‌ها بسیار مفید خواهد بود و به شما کمک بسیار زیادی خواهد کرد، به نوعی می‌توان آن را یک کاور بسیار کاربردی نامید که تنها وظیفه محافظت از صفحه نمایش را به عهده ندارد.
گلکسی اس 4 نه تنها از نظر ویژگی‌های سخت افزاری و نرم افزاری خود یک پدیده به حساب می‌آید، بلکه در کنار این هوشمند یکه تاز، لوازم جانبی خاصی ارائه irancell 123 شد که به برتر بودن آن در میدان رقابت کمک بیشتری خواهد کرد. یکی از این لوازم جانبی کاور مخصوص به نام S View Cover است. امروز با هم بررسی این کاور دوست داشتنی را در جی اس ام می‌بینیم.
نظر جی irancell 123 اس ام
نتیجه گیری irancell 123
در قسمت پشت درب جلویی کاور که بر روی صفحه نمایش قرار می‌گیرد پد بسیار نرمی تعبیه شده است که علاوه بر محافظت از صفحه نمایش وظیفه تمیز کردن صفحه نمایش از اثر انگشت باقی irancell 123 مانده بر روی آن را نیز برعهده دارد.
زمانی که شما درب کاور را می‌بندید، گوشی به یک حالت مخصوصی خواهد رفت که از طریق پنجره کاور تنها ناتیفیکیشن‌ها، ساعت، تاریخ، تماس‌های از دست رفته، ایمیل‌های جدید و پیامک‌ها را نشان خواهد داد، irancell 123 همچنین اگر مشغول گوش کردن به یک آهنگ باشید در این قسمت آهنگ در حال پخش تنها از طریق پخش کننده موزیک خود سامسونگ برای شما نشان داده خواهد شد.
در مجموع این کاور یک نسخه بهبود یافته از همان Flip Cover است که در بالای خود یک irancell 123 پنجره‌ای دارد که به شما این امکان را می‌دهد تا به سرعت و بدون نیاز به باز کردن درب کاور، ساعت و دیگر ناتیفیکیشن‌ها و ... را ببینید. به نظر این کاور بسیار کار را راحت خواهد کرد اما به خاطر داشته باشید برای راحتی
اما نکته‌ای که در اینجا وجود دارد این است که با همین هزینه‌ای که برای این گوشی می‌پردازید گزینه‌های دیگری نیز در پیش روی شما قرار دارند، یکی از این گزینه‌ها که شاید شما را در انتخاب بسیار به شک بیاندازد Galaxy SII Plus است که جانشین نسل قبلی Galaxy SII است و با قیمتی مناسب تر از این گوشی ارائه شده است.چیزهایی که ما در این گوشی بسیار دوست داشتیم صفجه نمایش خوب البته در محیط بسته، طراحی خوب قاب پشتی، وزن مناسب irancell 123 و دوربین با کیفیت آن هستند و چیرهایی که ما از آن رضایت نداشتیم خوانایی کم صفحه نمایش در محیط باز، عدم وجود دکمه مخصوص عکاسی و نسخه بستنی حصیری اندروید از پیش ن

تعداد صفحات : 30

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 291
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 68
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 286
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 286
  • بازدید ماه : 334
  • بازدید سال : 337
  • بازدید کلی : 12,625